[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.697 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Milik maakt zijn 2e alweer vanavond. Zou leuk zijn als er nog 4 ben kwamen. :P

Zal Zivkovic voor Menig erin komen in de tweede helft? Zodat ze allebij een helft mee pakken?

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 28-10-2014 19:13 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
Luxicon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:10:
De scheids is duidelijk partijdig. De penalty wordt volgens mij aardig makkelijk gegeven en net wordt een bijna doorgebroken speler van Urk hard onderuit gehaald en er wordt niet eens voor gefloten.
Ik denk dat scheidsrechters hun best doen om zeker in zulke wedstrijden niet partijdig te zijn.

Alleen moeten ze wel voorkomen dat de amateurs de "profs" schoppen.

Vooral internationaal is dat vaak een probleem overigens, vele amateurs hebben seizoenskaarten van Ajax, PSV of Feyenoord. (zeker de vorige keer met JOS).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:11:
Milik maakt zijn 2e alweer vanavond. Zou leuk zijn als er nog 4 ben kwamen. :P

Zal Zivkovic voor Menig erin komen in de tweede helft? Zodat ze allebij een helft mee pakken?
Laat Menig maar staan, die speelt best ok. Kishna brengt dan weer veel te weinig, op gemakzucht na dan.

• Quad

Quad

Doof

Helaas, Milik eraf. Zivkovic is een spits dus wel logisch, maar waarom Milik niet laten staan en een andere speler erin brengen, aangezien de Boer zo graag wil wisselen.

De volgende wedstrijd is Ajax - Dordrecht, kan mij niet voorstellen dat je Milik wilt sparen, of hij moet lichtjes geblesseerd zijn maar dat heb ik niets van kunnen zien.

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 28-10-2014 19:33 ]

nggyu nglyd

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 13:22
Quad schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:32:
Helaas, Milik eraf. Zivkovic is een spits dus wel logisch, maar waarom Milik niet laten staan en een andere speler erin brengen, aangezien de Boer zo graag wil wisselen.

De volgende wedstrijd is Ajax - Dordrecht, kan mij niet voorstellen dat je Milik wilt sparen, of hij moet lichtjes geblesseerd zijn maar dat heb ik niets van kunnen zien.
Hij wil waarschijnlijk Zivkovic zien spelen maar wil het systeem niet aanpassen.
Dan is het logisch dat je spits voor spits wisselt.

• Quad

Quad

Doof

Hij moet natuurlijk minuten maken, wanneer Ajax Sigthórsson verkoopt in Januari moet je wel een invaller hebben die wat minuten gemaakt heeft. Maar ik had Milik graag nog een halve helft zien spelen.

nggyu nglyd

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:27
Ajax wint met 0 - 4 van Urk. Maar wat een matig niveau van diverse (2e elftal) Ajax spelers. Daarnaast aardig geërgerd aan het proberen om 4 man uit te spelen en niet afspelen als een ander er beter voor staat. Ajax is een ronde verder maar met weinig overtuiging.

[ Voor 7% gewijzigd door PCSO op 28-10-2014 20:23 . Reden: typo's ]

• Kevinp
PCSO schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:22:
Ajax wint met 0 - 4 van Urk. Maar wat een matig niveau van diverse (2e elftal) Ajax spelers. Maar ook proberen om 4 man uit te spelen, niet afspelen als een ander er beter voor staat. Ajax is een ronde verder maar met weinig overtuiging.
Je staat met 3-0 voor, tja dom, maar weinig overtuiging.

Je zag dat zodra Ajax wilde ze eigenlijk zoveel beter waren.

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:27
Kevinp schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:23:
[...]

Je staat met 3-0 voor, tja dom, maar weinig overtuiging.

Je zag dat zodra Ajax wilde ze eigenlijk zoveel beter waren.
Je mag dan ( als je toch beter bent ) in de 2e helft toch wel uitlopen naar 5 a 6 - 0? Urk heeft zelfs nog 2,3 goede kansen in de 2e helft gehad. Onder andere een bal op de lat en gestuntel bij de paal met doelman Boer.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:00:
Hij moet natuurlijk minuten maken, wanneer Ajax Sigthórsson verkoopt in Januari moet je wel een invaller hebben die wat minuten gemaakt heeft. Maar ik had Milik graag nog een halve helft zien spelen.
Zivkovic maakte de 4-0 dus wat is het probleem?

• Kevinp
te makkelijk gegeven strafschop. Maar als je je been zo uitsteekt dan kan je het de scheidsrechter ook bijna niet kwalijk nemen.

• Quad

Quad

Doof

Tamane van Heracles is ook lekker op dreef, al 5 goals gemaakt vanavond.

nggyu nglyd

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:08

Vos

AFCA

Quad schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:45:
Tamane van Heracles is ook lekker op dreef, al 5 goals gemaakt vanavond.
En hoe, beetje jammer hoe Emmen dat weg geeft. Komen terug tot 3-2, dringen enorm aan en 3-3 hangt in de lucht, En dan uit het niets de 4-2 en dan valt het als een kaartenhuis in elkaar.

Als ze de kop maar omhoog houden, vorm is heel goed in de competitie.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3915186/bondscoach-hiddink-passeert-lens-en-janmaat.html

Janmaat presteert nu niet echt denderend (afgelopend weekend speelde hij de 1e helft erg slecht bij Newcastle) maar van Rhijn ging flink in de fout tegen Barca. Lood om oud ijzer als je het mij vraagt.
Willems is wel een logische keuze, hij speelt erg goed de laatste tijd.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:19
Janmaat maakte een fout tegen Tsjechië maar fouten maakt van Rhijn net zo goed. En erger: Verhaegh zit er ook nog gewoon bij. Janmaat was bovendien tot aan het WK gewoon een zekerheidje. Dit lijkt gewoon op een afrekening voor die ene terugspeelbal.

En er zou wat gaan veranderen. Is dit veranderen? Iemand passeren die er de laatste twee interlands door een blessure niet bij was? Wat een seniele ouwe zak is die Hiddink

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

Niku

Alagaesii

Willems er weer bij, goede keuze in de vorm waarin hij verkeert. Wijnaldum niet, vind ik wel opvallend.

• D-e-n
  • Laatst online: 01:19
Wijnaldum was natuurlijk nog niet fit. Maar als die speelt de komende weken komt die er toch gewoon weer bij? Dat zal wel moeten want qua middenveld blijft Guus erg conservatief. Dat gaat niet goed komen zo.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:15
D-e-n schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:38:
Janmaat maakte een fout tegen Tsjechië maar fouten maakt van Rhijn net zo goed. En erger: Verhaegh zit er ook nog gewoon bij. Janmaat was bovendien tot aan het WK gewoon een zekerheidje. Dit lijkt gewoon op een afrekening voor die ene terugspeelbal.

En er zou wat gaan veranderen. Is dit veranderen? Iemand passeren die er de laatste twee interlands door een blessure niet bij was? Wat een seniele ouwe zak is die Hiddink
Helemaal mee eens, ik zie de verandering ook niet. Willems in deze vorm was er ook bij gehaald als we nu met 12 punten stijf bovenaan in de poule hadden gestaan, en dan nog krijgt waarschijnlijk Blind de voorkeur.

Janmaat is ook in Engeland nog niet erg gelukkig, maar je zou verwachten dat die genoeg heeft laten zien om wat vertrouwen te verdienen. Verhaegh en Van Rhijn hebben het ook niet.

Ik weet vrij zeker dat we op de oude voet verder gaan. Depay zal wel gaan spelen voor Lens. Dan blijf je dus 2 buitenspelers houden die voor eigen succes gaan. Sneijder zal hij ook niet passeren dus er blijft weinig power en loopvermogen in het elftal en zeker geen middenvelder die echt bijsluit bij een spits. Dan kan hij misschien Van Persie voor Huntelaar wisselen maar dat maakt dan ook niet uit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van der Vaart wordt ook niet meer geselecteerd nu hij fit is. Het lijkt op een exit via de achterdeur bij oranje.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:03:
[...]

Helemaal mee eens, ik zie de verandering ook niet. Willems in deze vorm was er ook bij gehaald als we nu met 12 punten stijf bovenaan in de poule hadden gestaan, en dan nog krijgt waarschijnlijk Blind de voorkeur.
Wellicht dat het mogelijk is dat hij Blind als CDM neerzet. Daar speelt hij bij ManUtd nu ook en dat vult hij gewoon goed in.

Nee, merp!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:17
Voor mij is van der Wiel gewoon DE rechtsback van het NL-elftal. Moet ie wel bij elke aanval gewoon over Robben heen denderen en niet zoals tegen IJsland vaker niet dan wel en dat Robben dan tegen 3 man staat.

Met de selectie van nu zou je ook Clasie en Fer achter Sneijder kunnen zetten. Genoeg loopvermogen. En Fer eruit als Strootman terug is. Clasie begint steeds meer indruk op mij te maken.

En niet om nu meteen weer de spitsen discussie te beginnen. Maar ik heb het liefst een aanval met Depay, Huntelaar en Robben op dit moment.
Dat de buitenspelers voor eigen succes gaan betekent niet dat je daarom Van Persie moet opstellen en dat Huntelaar geen bal krijgt. Een spits kan een bal in de voeten krijgen. Diepe bal vanuit het middenveld of van de naar binnen getrokken buitenspelers. Of van de backs een voorzet. Ik zie het probleem niet.

En laat Willems het gewoon weer eens proberen.

Krul;
van der Wiel, de Vrij, Vlaar, Willems;
Fer, Sneijder, Clasie;
Robben, Huntelaar, Depay;

Ik zeg doen d:)b.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De laatste tijd vind ik vd Wiel echter allesbehalve een solide indruk maken. Helaas is de concurrentie niet veel beter.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 13:22
PauseBreak schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:18:
[...]

Wellicht dat het mogelijk is dat hij Blind als CDM neerzet. Daar speelt hij bij ManUtd nu ook en dat vult hij gewoon goed in.
Hoop/denk het ook.

Tegen een land zoals Mexico moet je gewoon Blind of Clasie op het middenveld zetten.

• Kevinp
Fleximex schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:47:
Voor mij is van der Wiel gewoon DE rechtsback van het NL-elftal. Moet ie wel bij elke aanval gewoon over Robben heen denderen en niet zoals tegen IJsland vaker niet dan wel en dat Robben dan tegen 3 man staat.

Met de selectie van nu zou je ook Clasie en Fer achter Sneijder kunnen zetten. Genoeg loopvermogen. En Fer eruit als Strootman terug is. Clasie begint steeds meer indruk op mij te maken.

En niet om nu meteen weer de spitsen discussie te beginnen. Maar ik heb het liefst een aanval met Depay, Huntelaar en Robben op dit moment.
Dat de buitenspelers voor eigen succes gaan betekent niet dat je daarom Van Persie moet opstellen en dat Huntelaar geen bal krijgt. Een spits kan een bal in de voeten krijgen. Diepe bal vanuit het middenveld of van de naar binnen getrokken buitenspelers. Of van de backs een voorzet. Ik zie het probleem niet.

En laat Willems het gewoon weer eens proberen.

Krul;
Fer, Sneijder, Clasie;

graag fer eruit en Blind er in. Liefst op de plek van Clasie. Fer als middenvelder bij een midemoter in de PL, of Blind, die het toch bij een topper in de PL ook meestal goed doet.

Huntelaar, tja ik weet het niet, van Persie is natuurlijk de betere speler, hunterlaar past misschien wat beter in het systeem.

Maar ik zie liever van Persie. Vergeet niet dat hij toch ook al topscoorder is van Oranje.

• Niku

Niku

Alagaesii

Fleximex schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:47:

Krul;
Fer, Sneijder, Clasie;

Cillessen
VdW - De Vrij - Vlaar - Willems
De Jong - Afellay - Blind
Robben - RvP - Depay

Cillessen geeft eigenlijk geen aanleiding om gewisseld te worden, daar waar ik eerst ook voor Krul was. Verder ben ik Sneijder wel beu op het middenveld, brengt niet wat hij moet brengen, zou Afellay daar wel eens willen zien. De Jong samen met Blind is misschien wat verdedigend, maar dat kunnen we wellicht wel gebruiken. Voorin zou ik nog steeds voor Van Persie kiezen, blijft de betere voetballer.

• Kevinp
PSV wil graag 120 minuten spelen?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kevinp schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:14:
PSV wil graag 120 minuten spelen?
Gelijkmaker viel vlak voor rust, in de 2e helft trekken ze het wel recht hoor. :)

• Fleximex
Fernando Ricksen nu bij DWDD.

• Niku

Niku

Alagaesii

Wijnaldum regelt het even :+

• Fleximex
Nu gaat het toch wel hard.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

5-1! uiteindelijk simpele zege.

• Quad

Quad

Doof

Bij GAE - Twente heeft inmiddels iedereen zowat last van kramp. :')

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Penalty's, altijd leuk :).

Jammer GAE, één matige eerste penalty. En Twente lucky met Schilder zijn penalty.

[ Voor 62% gewijzigd door Vos op 29-10-2014 23:24 ]

• Quad

Quad

Doof

Och och GAE, eerste penalty gelijk gepakt.

Helaas voor de Eagles, FC Twente scoort alle penalties en gaan door.

Vroeg mij alleen af of de penalty van Schilder wel geldig is, hij komt via de paal tegen de rug van de doelman en gaat het doel in. Als van het Hart de andere kant op gedoken was was deze niet erin gegaan, maar ja.. Als als..

[ Voor 96% gewijzigd door Quad op 29-10-2014 23:27 ]

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:21:

Vroeg mij alleen af of de penalty van Schilder wel geldig is, hij komt via de paal tegen de rug van de doelman en gaat het doel in. Als van het Hart de andere kant op gedoken was was deze niet erin gegaan, maar ja.. Als als..
Is gewoon geldig, was vroeger niet zo. Zei de commentator bij Fox ook nog.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Quad schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:21:

Vroeger wel, toen was de penalty alleen geldig bij de eerste voorwaartse beweging richting goal. Best kromme regel eigenlijk vroeger.. 8)7

Het was wel een leuke wedstrijd, toen die rode kaart viel voor de Eagles dacht ik dat het wel klaar zou zijn. Maar ze hielden het toch tot het einde vol. Jammer dat het dan niet meezit bij de penaltys..

Wanneer is de loting voor de volgende ronde? Vanavond na Roda - Sparta? :+

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-12 16:32
JST94 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:58:
[...]

Vroeger wel, toen was de penalty alleen geldig bij de eerste voorwaartse beweging richting goal. Best kromme regel eigenlijk vroeger.. 8)7
Denk dat die regel meer gemaakt is met het idee dat de rebound niet mag.
En dat het zo is opgeschreven.

En ja de loting is altijd in het stadion van de laatste donderdag avond wedstrijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Joostje123 op 30-10-2014 09:14 ]

• JST94
Joostje123 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

Denk dat die regel meer gemaakt is met het idee dat de rebound niet mag.
En dat het zo is opgeschreven.

En ja de loting is altijd in het stadion van de laatste donderdag avond wedstrijd.
Krom omschreven regel dan. Je kan dan toch ook gewoon neerzetten : "Rebound niet toegestaan tijdens penaltyreeks". 8)7

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:39
maar is 't dan wel of niet een rebound als die er via de rug van de keeper instuiterd?

• JST94
rik86 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:37:
maar is 't dan wel of niet een rebound als die er via de rug van de keeper instuiterd?
Tja, als je het opzoekt op Wikipedia zijn er twee rebounds, een offensieve en defensieve.

Offensieve:
De offensieve rebound, waarbij de bal bemachtigd wordt na een mislukte scoringspoging van een medestander
Defensieve:
de defensieve rebound, waarbij de bal bemachtigd wordt na een mislukte scoringspoging door een tegenstander.
Andere woorden:
In het geval van een offensieve rebound blijft een team in balbezit, bij een defensieve rebound wordt er balverlies geleden.
Dus je zou moeten aangeven dat een offensieve rebound niet toegestaan is. ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Interview met een lachende Willems was wel leuk om te zien gisteren, die jongen zit weer goed in zijn vel. Is ook wel aan zijn spel te zien (die actie waarbij hij een te korte pass van Wijnaldum kreeg :D)

• Quad

Quad

Doof

Alsjeblieft zeg, 5 spelers hebben een hattrick gemaakt deze bekerronde.

De regie bij FOX faalde even. :')

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 30-10-2014 23:11 ]

nggyu nglyd

• ph4ge
AD laat vandaag weer pijnlijk zien waar op dit moment het verschil zit tussen de topploegen, namelijk puur in de effectiviteit. Feyenoord scoort maar uit 8% van de doelpogingen en presteert daarmee het slechts van de hele Eredivisie, terwijl PSV bovenaan staat en Ajax daar vlak onder.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:08:
AD laat vandaag weer pijnlijk zien waar op dit moment het verschil zit tussen de topploegen, namelijk puur in de effectiviteit. Feyenoord scoort maar uit 8% van de doelpogingen en presteert daarmee het slechts van de hele Eredivisie, terwijl PSV bovenaan staat en Ajax daar vlak onder.
Leuk , statistieken. Maar als Feyenoord nu eens twee keer zoveel vanuit kansloze positie op doel schiet, dan is de effectiviteit natuurlijk altijd lager.

• ph4ge
Exocet schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:34:
Leuk , statistieken. Maar als Feyenoord nu eens twee keer zoveel vanuit kansloze positie op doel schiet, dan is de effectiviteit natuurlijk altijd lager.
Uit het vorige onderzoek wat ik postte bleek dat niet. Bovendien kan je dat als je Feyenoord een beetje volgt echt niet zeggen. Het zijn juist veel bijna niet te missen kansen die toch gemist worden.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ph4ge schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Uit het vorige onderzoek wat ik postte bleek dat niet. Bovendien kan je dat als je Feyenoord een beetje volgt echt niet zeggen. Het zijn juist veel bijna niet te missen kansen die toch gemist worden.
Ik zie veel wedstrijden van zowel Feyenoord als PSV, en ik zit me bij PSV al te verbazen/verbijten over het aantal gemiste 100%-kansen... :X

Ik kan wedstrijden van Feyenoord vaak uit verbijstering niet normaal afkijken. Leve opname/vooruitspoelen. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Fleximex
Ik kan me inderdaad bijna niet voorstellen dat PSV bovenaan staat. Ze scoren wel veel, maar als je het aantal kansen ziet...
De enige wedstrijd dit seizoen dat ze echt effectief zijn geweest was tegen Ajax uit. Bij de rest zat ik me soms te ergeren om de gemiste kansen.

• JST94
Ramzzz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:42:
[...]
Ik kan wedstrijden van Feyenoord vaak uit verbijstering niet normaal afkijken. Leve opname/vooruitspoelen. :+
Zoiets heet toch een 'Samenvatting'? :+

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fleximex schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:45:
Ik kan me inderdaad bijna niet voorstellen dat PSV bovenaan staat. Ze scoren wel veel, maar als je het aantal kansen ziet...
De enige wedstrijd dit seizoen dat ze echt effectief zijn geweest was tegen Ajax uit. Bij de rest zat ik me soms te ergeren om de gemiste kansen.
Net alsof Ajax wel effectief is wat scoren betreft? Ze missen daar ook een spits die er 20+ inlegt per seizoen. Sighorsson past niet in het systeem en is vaak geblesseerd. De rest is het ook net niet.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

Net alsof Ajax wel effectief is wat scoren betreft? Ze missen daar ook een spits die er 20+ inlegt per seizoen. Sighorsson past niet in het systeem en is vaak geblesseerd. De rest is het ook net niet.
Bij Ajax geloof ik het toch wel, ze creëren gewoon ontzettend weinig ook tegen mindere ploegen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
Exocet schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

Bij Ajax geloof ik het toch wel, ze creëren gewoon ontzettend weinig ook tegen mindere ploegen.
Nou... dat valt ook wel mee hoor. Tegen Zwolle, Nicosia, Twente en PSV werden er best veel kansen gecreerd waar er wel een paar van gemaakt mogen worden :)

XXXVI

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:03:
Nou... dat valt ook wel mee hoor. Tegen Zwolle, Nicosia, Twente en PSV werden er best veel kansen gecreerd waar er wel een paar van gemaakt mogen worden :)
Daarom moet Milik ook in de spits... 1000x gevaarlijker en trefzekerder dan Sightorsson :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan
  • Laatst online: 03:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou ik wil wel eens zien wat Milik in de moeilijke wedstrijden presteert voordat ik me aan dergelijke uitspraken waag, maar het is al lang tijd dat hij die kans krijgt.

Het zou mij echter ook niets verbazen als dat pas tweede helft van het seizoen mag omdat ze Sigthorsson nog willen verkopen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

man man man....echt waarom, waarom weer Sigi in de spits. De Boer was er vorige week toch bij toen Milik 2 dingen een stuk beter deed dan Sigi: aanspeelbaar zijn en scoren. Vorige week nog de man of the match en nu weer op de bank.

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:10:
man man man....echt waarom, waarom weer Sigi in de spits. De Boer was er vorige week toch bij toen Milik 2 dingen een stuk beter deed dan Sigi: aanspeelbaar zijn en scoren. Vorige week nog de man of the match en nu weer op de bank.
De Boer zei het, op basis van wat hij laat zien op training.

Verwijderd

Geel

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 02:38
Goal

Verwijderd

Vos schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:18:
[...]

De Boer zei het, op basis van wat hij laat zien op training.
Dat is toch wat anders dan de wedstrijd blijkbaar want het lijkt weer nergens op.

• Vos

Vos

AFCA

Het lijkt bij heel Ajax nergens op, kom op zeg. Ze laten het er nog op aankomen ook.

Toch 2-0.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 01-11-2014 19:52 ]

• Kevinp
Die rode kaart zat er wel aan te komen als je zo snel 3 gele kaarten pakt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Inmiddels 4-0, maar dat mag ook wel tegen 10 van Dordt

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:05
Lukoki bah.. *knip* :|

[ Voor 43% gewijzigd door Señor Sjon op 02-11-2014 14:03 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De rest van het seizoen maar niet meer praten over scheidsrechtelijk thuisvoordeel in de Kuip, man man man.

• Kevinp
Lukoki ( en josefzoon ) zijn juist van die spelers welke eigenlijk niet aan bod mogen komen in de top van de eredivisie.

Een speler die niet goed genoeg wordt bevonden voor de top (ajax in dit geval) en alle kansen heeft gehad, is toch maar zelden goed genoeg voor de andere.

Ok voor de breedte, maar je moet daar toch jeugd voor hebben.

[ Voor 2% gewijzigd door Señor Sjon op 02-11-2014 14:03 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Irritant gedrag van die Zwollenaren. Hopelijk straft Feyenoord dat op passende wijze af.

PSN: Finally_Chris

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
Echt weer een vreemde reactie?

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 02-11-2014 14:03 ]

XXXVI

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 02:38
Wat gebeurde er dan? Volgens AD was het een opstootje waar Clasie duwde en beiden geel kregen/

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou Vink na de wedstrijd : Ja, als ik nu zo de beelden zie, had ik natuurlijk rood moeten trekken.

Wat hij niet zegt : pff, ja, was pas 20e minuut, erg vroeg voor zo'n kaart.

Dit soort overtredingen (op knie staan, natrappen, etc) worden in een 2de helft volgens mij een factor 5 meer bestraft.

• Kevinp
PWM schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:14:
Nou Vink na de wedstrijd : Ja, als ik nu zo de beelden zie, had ik natuurlijk rood moeten trekken.

Wat hij niet zegt : pff, ja, was pas 20e minuut, erg vroeg voor zo'n kaart.

Dit soort overtredingen (op knie staan, natrappen, etc) worden in een 2de helft volgens mij een factor 5 meer bestraft.
dat klopt, daarom zijn tijdstraffen ook zo goed, deze kan je makkelijker geven. Als je voor rood 10 tot 15 minuten aan de kant moet en je moet dan ook nog twee keer met geel aan de kant dan sta je met 8 man op het veld tegen de ploeg dat is toch wel lastig hoor.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Kevinp schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:16:
[...]

dat klopt, daarom zijn tijdstraffen ook zo goed, deze kan je makkelijker geven. Als je voor rood 10 tot 15 minuten aan de kant moet en je moet dan ook nog twee keer met geel aan de kant dan sta je met 8 man op het veld tegen de ploeg dat is toch wel lastig hoor.
Voor rood 10-15 minuten? Dat zou wel erg licht zijn t.o.v. De huidige maatregel >:)
In het amateurvoetbal zijn al dergelijke regels voor een gele kaart, al wordt dat ook niet overal toegepast. Ligt aan klasse indeling dacht ik.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 01-11-2014 20:19 ]

• Kevinp
dutchgio schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:18:
[...]

Voor rood 10-15 minuten? Dat zou wel erg licht zijn t.o.v. De huidige maatregel >:)
In het amateurvoetbal zijn al dergelijke regels voor een gele kaart, al wordt dat ook niet overal toegepast. Ligt aan klasse indeling dacht ik.
Rood zou dan echt alleen gegeven moeten worden voor zware overtredingen.

Alle andere gevallen waar de overtreding niet zwaar is, maar wel spelbepalend zou resulteren in een lange tijdstraf. Andere in kortere tijd straffen. Waar rood bijna niet op zijn plaats gezien de overtreding zijn bv die kleine duwtjes bij doorgeproken spelers. (de vraag is overigens wat je met keepers doet). Of een tweede gele kaart voor twee kleine overtredingen.

Verwijderd

ephymerous schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:12:
[...]

Niet op happen joh. Doet hij wel vaker :')

Ajax uiteindelijk lekker gewonnen, aan het einde was het nog best aardig gelukkig.

• Lekkerboeie86
ephymerous schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:12:
[...]

Valt mee hoor, iemand die het spel verziekt en ook nog een ajax verleden heeft, is al gauw een doorn in het oog. Tenminste als je door mijn bril kijkt.

• PWM
  • Niet online

PWM

Andere straffen zijn allemaal niet nodig vanaf de dag dat scheidsrechters gaan fluiten volgens de huidige regels.

Los van een gemiste rode kaart, zijn in de 1ste helft 4 spelers in de loop naar de grond getrokken. Dat is 4* geel. 3x werd er niets gedaan, 1x werd nota bene een waarschuwing gegeven. Dan kan je net zo goed geen regels opstellen.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat een prutser met dat touwtje ... :F

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Kevinp
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:49:
Wat een prutser met dat touwtje ... :F
Pur en tie wraps, nee deze man pakt de schoenveter van Cocu ipv iets wat gewoon werkt.

pff die man die moet ook de helft van zijn salaris inleveren. EN terug naar de basisschool.

[ Voor 16% gewijzigd door Kevinp op 01-11-2014 20:51 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kevinp schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:50:
[...]
Pur en tie wraps, nee deze man pakt de schoenveter van Cocu ipv iets wat gewoon werkt.
Als dat de materiaal-man van PSV is zou ik 'm meteen naar huis sturen en lid maken van de scouting ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Kevinp
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:52:
[...]

Als dat de materiaal-man van PSV is zou ik 'm meteen naar huis sturen en lid maken van de scouting ...
Leek me niet op de materiaalman.

overigens wat ik net even zag met die gele kaart van lukoki vond ik allemaal wel mee vallen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Kevinp schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:53:
[...]

Leek me niet op de materiaalman.

overigens wat ik net even zag met die gele kaart van lukoki vond ik allemaal wel mee vallen.
Daar gebeurde ook niet zoveel ;) Het moment waar ik het over had was op het middenveld met Toornstra.

Eindelijk 1-0

• Kevinp
PWM schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:54:
[...]

Daar gebeurde ook niet zoveel ;) Het moment waar ik het over had was op het middenveld met Toornstra.

Eindelijk 1-0
Dan was ik in de war ivm door de reactie die er boven staat.

Daar had toch een gele kaart moeten volgen voor Depay, zo slecht dat het bijna rood ;). (een voor de schwalbe tweede omdat het zo slecht uitgevoerd was).

[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 01-11-2014 21:02 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

2-0 Feyenoord. Zouden we eindelijk weer een wedstrijd rustig kunnen uitkijken?

• Lekkerboeie86
Verwacht het wel. Feyenoord speelt verzorgd 2e helft. Hoop dat te Vrede nog 10 minuutjes mag spelen.

• Kevinp
rood, door zo'n domme actie op het middeveld.

Nu denk ik toch nog wel dat psv wint. Maar dit bedoel ik dus met twee lichte overtredingen welke wel geel konden zijn.

Maar of dit samen nu echt rood waard is eigenlijk niet.

Maar ik denk dat het niks uit maakt uiteindelijk.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Kevinp schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:20:
rood, door zo'n domme actie op het middeveld.

Nu denk ik toch nog wel dat psv wint. Maar dit bedoel ik dus met twee lichte overtredingen welke wel geel konden zijn.

Maar of dit samen nu echt rood waard is eigenlijk niet.

Maar ik denk dat het niks uit maakt uiteindelijk.
Ja, wat gebeurde er nu bij die tweede geel van Hendrix? Ik was net even wat te drinken pakken :P

Nee, merp!

• Kevinp
PauseBreak schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:24:
[...]

Ja, wat gebeurde er nu bij die tweede geel van Hendrix? Ik was net even wat te drinken pakken :P
klein duwtje, beetje vasthouden, maar wel op de rand 16.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Kevinp schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:25:
[...]

klein duwtje, beetje vasthouden, maar wel op de rand 16.
Oh ja, dat is wel een 'Van Boekeltje' inderdaad. Alles rond de 16 is bij hem vrijwel altijd een kaart. Toch jammer.

Nee, merp!

• Kevinp
PauseBreak schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:29:
[...]

Oh ja, dat is wel een 'Van Boekeltje' inderdaad. Alles rond de 16 is bij hem vrijwel altijd een kaart. Toch jammer.
Misschien ook wel terecht hoor, maar ja als het dan de tweede is voelt dat toch net wat andes dan wanneer het een eerste gele kaart was.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Kevinp schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:33:
[...]

Misschien ook wel terecht hoor, maar ja als het dan de tweede is voelt dat toch net wat andes dan wanneer het een eerste gele kaart was.
Mja ... Ik heb net de replay gezien en je kúnt hem geven, maar je kunt het ook bij een waarschuwing houden. Er stonden nog verdedigers die die houten Klaas van ADO eerst nog voorbij moest. Beetje zwaar gestraft.

Edit:
Nog een keer voorbij zien komen. Viel allemaal wel mee, maar de gele kaart is op zich wel terecht eigenlijk. Ook geen fout van Hendrix als je het mij vraagt.

[ Voor 15% gewijzigd door PauseBreak op 01-11-2014 21:52 ]

Nee, merp!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PauseBreak schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:40:
[...]

Mja ... Ik heb net de replay gezien en je kúnt hem geven, maar je kunt het ook bij een waarschuwing houden. Er stonden nog verdedigers die die houten Klaas van ADO eerst nog voorbij moest. Beetje zwaar gestraft.

Edit:
Nog een keer voorbij zien komen. Viel allemaal wel mee, maar de gele kaart is op zich wel terecht eigenlijk. Ook geen fout van Hendrix als je het mij vraagt.
Grote fout van Zoet natuurlijk, hoe ie de bal zo in kan spelen? Geel was terecht naar mijn mening.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

toolkist schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:57:
[...]

Grote fout van Zoet natuurlijk, hoe ie de bal zo in kan spelen? Geel was terecht naar mijn mening.
Ik gok dat hij niet al te stevig staat. Het is weer een mooi glijpartij vandaag. Misschien moeten ze toch maar eens een andere mat neerleggen.

Nee, merp!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Dat was een nette overwinning, al heeft Ado ook wel meegeholpen door ontzettend slecht te spelen in de tweede helft :+

Nee, merp!

• Quad

Quad

Doof

Was vanavond voor het eerst bij FC Twente, wat mij eigenlijk vrijwel gelijk opviel was dat Marsman totaal niet populair is bij de fans, wordt negatief over hem gepraat en hij wordt uitgefloten.
Verder was de actie van Castaignos bij de 2-0 een goede, maar dat was zijn enige hoogtepunt van de avond, hij is meester in het buitenspel staan, echt een super kwaliteit.

Net de samenvatting van Ajax kunnen zien, wat deed van der Sar tussen de supporters?

nggyu nglyd

• Kevinp
PauseBreak schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:52:
Dat was een nette overwinning, al heeft Ado ook wel meegeholpen door ontzettend slecht te spelen in de tweede helft :+
Ado geloofde nooit in een overwinning. Zelfs niet toen ze met 10 man kwamen te staan. Toen was het wel een gelijkwaardige wedstrijd. Maar ja als ze zo weinig creëert dan verdien je het ook niet.

wat een domme actie van Kruiswijk. Terechte kaart, terechte penalty en 3-1

edit2:
Lollig om te zien hoe weinig suporters van andere clubs naast psv ajax feyenoord actief zijn hier. Er is wel iets te doen bij die wedstrijden, maar bij vitesse en az is het nu muisstil.

[ Voor 24% gewijzigd door Kevinp op 02-11-2014 14:43 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat Excelsior is toch wel aan het stunten dit seizoen. Knap wat ze daar met die middelen presteren.

• Kevinp
CR1691 schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:04:
Dat Excelsior is toch wel aan het stunten dit seizoen. Knap wat ze daar met die middelen presteren.
En dat post je net wanneer het 1-1 wordt.

edit: het is dus weer 1-2.

[ Voor 5% gewijzigd door Kevinp op 02-11-2014 15:16 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vooruitziende blik ;)

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Goh, Utrecht heeft gewoon met 3-1 gewonnen van Vitesse. Dat had ik niet verwacht.

Nee, merp!

• ph4ge
PauseBreak schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:24:
Goh, Utrecht heeft gewoon met 3-1 gewonnen van Vitesse. Dat had ik niet verwacht.
Ze kunnen dit alleen tegen Vitesse opbrengen.

• JST94
AZ - Excelsior was een leuk potje. Geëindigd in 3-3.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-12 22:12
Die Ten Rouwelaar.... haha, de prutser :+
Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015