[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.700 views

Onderwerpen

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-12 23:06

Vuvuzela

My spire is forming

Jelle -O- :r Je kan beter Hooi laten keepen.

I served in a company of heroes.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:12

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:17:
[...]

Ze kunnen dit alleen tegen Vitesse opbrengen.
:D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:21

Bas90

Addicted2bass

Hatsee, geen hekkensluiters meer!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:17:
[...]
Ze kunnen dit alleen tegen Vitesse opbrengen.
En tegen Ajax. ;)

Vergelijk het met ADO tegen PSV. Zelfs tegen 10 man kunnen die het niet opbrengen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:59:
[...]

En tegen Ajax. ;)

Vergelijk het met ADO tegen PSV. Zelfs tegen 10 man kunnen die het niet opbrengen.
Niet kunnen opbrengen != niet goed genoeg zijn

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Deze week weer CL-voetbal en EL-voetbal. Hopen dat de Nederlandse clubs dit keer wel wat kunnen presteren..

Het word wel lastig voor Ajax, ik verwacht niet dat ze zullen winnen thuis van Barca.. Maar ze hebben al wel aangetoond dat het niet onmogelijk is, een stunt zou dus zomaar weer kunnen gebeuren. :)

PSV moet volgens mij uit naar Panathinaikos, ik heb echt geen idee hoe die spelen.. Maar ik denk wel dat PSV er kan winnen, als ze het tenminste niet weggeven in de laatste minuut. :+

En tja, Feyenoord thuis tegen Rijeka.. Word een lastige wedstrijd denk ik, maar Feyenoord moet hier 'gewoon' winnen. Iets wat ze ook in Rijeka hadden moeten doen als ze wat zorgvuldiger omgingen met hun kansen/kansjes..

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Reken maar dat Barca gemotiveerd is na het verlies van afgelopen weekend. Dat gaat Ajax echt niet winnen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
tweaker2010 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:10:
Reken maar dat Barca gemotiveerd is na het verlies van afgelopen weekend. Dat gaat Ajax echt niet winnen.
Ik hoop op het beste voor Ajax maar zoals we eerder zagen maken de NL clubs alleen kans tegen een club als Barca als deze een volledig 2de elftal erin zetten en een enorme off dag hebben en Ajax een topdag heeft die ze de afgelopen jaren niet meer hebben gehad.

Ik ben zo voor de regel van max 2 buitenlanders per team zoals het vroeger was! Alleen PSV speelt soms nog met alleen Nederlanders de overige clubs bestaan soms uit meer dan 50% buitenlanders. Alleen op die manier maken wij in NL ooit nog kans om op club nivo Europees iets te betekenen.

PS
Al verwacht is dat PSV (uit) en Feyenoord (thuis) wel gaan winnen.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12 20:00

Royz

Kleurenblind!!

rikoos schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:26:
[...]

Ik ben zo voor de regel van max 2 buitenlanders per team zoals het vroeger was! Alleen PSV speelt soms nog met alleen Nederlanders de overige clubs bestaan soms uit meer dan 50% buitenlanders. Alleen op die manier maken wij in NL ooit nog kans om op club nivo Europees iets te betekenen.
Waarom alleen PSV? Feyenoord toch net zo?

Buiten dat, vind ik die regel ook gewoon belangrijk met oog op ons nationaal team.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[...]

...

PS
Al verwacht is dat PSV (uit) en Feyenoord (thuis) wel gaan winnen.
Ja laat de nivellering van de Eredivisie maar doorzetten...
Feyenoord heeft afgelopen weekend overigens met 2(!) buitenlanders gespeeld tegen Zwolle, Kazim en Wilkshire.

Last.fm | Code Talks

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:15
Feyenoord heeft 2 spelers zonder Nederlandse nationaliteit in een selectie van 27 man. Veel Hollandscher kan haast niet :P

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• JST94
[...]
Alleen PSV speelt soms nog met alleen Nederlanders de overige clubs bestaan soms uit meer dan 50% buitenlanders.
Hoezo? De enige niet-Nederlanders zijn Wilkshere, Kazim en El Ahmadi.

Het is trouwens ook maar net hoe je het ziet, Başaçıkoğlu kan ook opgeroepen worden voor Turkije bijvoorbeeld, maar hij heeft wel de Nederlandse identiteit. Zelfde geldt voor Manu, kan opgeroepen worden voor Ghana, maar hij heeft ook de Nederlandse identiteit.

• rikoos
Ja jullie hebben gelijk betreft Feyenoord (ongelovelijk dat ik die niet noemde als SC houder hahaha)

Maar kijk naar Ajax & Twente dat is soms meer buitenlander dan Nederlander wat speelt.

Betreft die 2 spelers per team (max 4 in de selectie) is juist beter voor de eredivisie aangezien dan spelers niet meer op hun 16 of 17 naar het buitenalnd vertrekken en meer kansen krijgen hier.

• JST94
rikoos schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:14:
Ja jullie hebben gelijk betreft Feyenoord (ongelovelijk dat ik die niet noemde als SC houder hahaha)

Maar kijk naar Ajax & Twente dat is soms meer buitenlander dan Nederlander wat speelt.

Betreft die 2 spelers per team (max 4 in de selectie) is juist beter voor de eredivisie aangezien dan spelers niet meer op hun 16 of 17 naar het buitenalnd vertrekken en meer kansen krijgen hier.
Hier in Nederland is niks mis met het selectiebeleid. Het gaat eerder fout bij bijvoorbeeld een Manchester City, waar ze elk toptalent proberen weg te vissen. In de hoop dat er een 'nieuwe' Cristiano Ronaldo of Messi tussen zit. Haal je het niet bij City? Dan word je gewoon afgeserveerd.

Het gebeurt hier in Nederland natuurlijk ook, want ook de Nederlandse clubs halen talenten weg uit andere landen. Maar niet op zo'n grote schaal als bij bijvoorbeeld City.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Afvalzak schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:48:
[...]

Ja laat de nivellering van de Eredivisie maar doorzetten...
Haal je hier oorzaak en gevolg niet door elkaar?

[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 03-11-2014 14:04 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44
Het probleem is gewoon dat de Nederlandse spelers veel te jong vertrekken hier. Waardoor een club het met buitenlandse spelers moet versterken die hier wel willen spelen. Hetzelfde geldt voor een jeugdopleiding, een Nederlandstalent wil naar het buitenland, terwijl een speler uit scandinavië graag naar de Nederlandse jeugdopleiding komt..

Voor de Ajax selectie, wat ik nu zie op Ajax.nl bij selectie, is het nu als volgt:

Keepers 3/3
Verdedigers 8/10
Middenvelders 3/6
Aanvallers 3/9

17/28

Aanvallers is waar het probleem nu zit en heel eerlijk gezegd zie ik die momenteel in de Nederlandse competitie ook niet echt veel goede rondlopen.. (Kwaliteiten Depay, Tadic, Suarez, Huntelaar, Pellè bedoel ik dan)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:35

PauseBreak

derp!

Eindelijk: http://www.vi.nl/nieuws/p...asmat-wordt-vervangen.htm
PSV zal eerst een bodemonderzoek uitvoeren om de oorzaak van de problemen te achterhalen. Vervolgens zal nog deze week de huidige grasmat verwijderd worden. De Eindhovenaren hebben daarna tot 30 november, als Feyenoord op bezoek komt, om de nieuwe grasmat speelklaar te krijgen.
Hopelijk is die nieuwe grasmat beter dan die er nu nog in ligt :P

Nee, merp!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 22:52

On_E

Housemusic

Gynnad schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:52:
Het probleem is gewoon dat de Nederlandse spelers veel te jong vertrekken hier. Waardoor een club het met buitenlandse spelers moet versterken die hier wel willen spelen. Hetzelfde geldt voor een jeugdopleiding, een Nederlandstalent wil naar het buitenland, terwijl een speler uit scandinavië graag naar de Nederlandse jeugdopleiding komt..
Het grote geld he…

En zolang mensen blijven kijken naar gedrochten als de Champions League zal het ook nooit veranderen ook.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-12 23:17
Ideaal zou natuurlijk zijn dat de UEFA voor alle Europese clubs een minimum vaststelt van bijvoorbeeld 6 binnenlandse spelers in het basiselftal. Simpele oplossing, maar moeilijk in te voeren. Dan heeft kopen ook iets minder zin en worden de grote niveauverschillen tussen de Europese teams kleiner. Ook zullen jeugdspelers iets minder snel naar het buitenland vertrekken. Je krijgt dan misschien wel een run op jeugdspelers in de competities.
Krijg je bijvoorbeeld dat PSV, Feyenoord en Ajax alle jeugdspelers van andere Nederlandse clubs opkopen. Of ja, dan gebeurt het meer. Want nu gebeurt dat ook al O-).

• Niku
  • Laatst online: 12:51

Niku

Alagaesii

On_E schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:32:
[...]

Het grote geld he…

En zolang mensen blijven kijken naar gedrochten als de Champions League zal het ook nooit veranderen ook.
Natuurlijk blijven mensen kijken naar de CL, dat is het beste voetbal wat er te zien valt. Er moet iets veel diepers veranderen binnen het voetbal.

• JST94
Niku schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:15:
[...]

Natuurlijk blijven mensen kijken naar de CL, dat is het beste voetbal wat er te zien valt. Er moet iets veel diepers veranderen binnen het voetbal.
Te beginnen bij personen als Blatter. :+

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-12 18:26
En dan? Krijg je Platini die zich verkiesbaar stelt. Net zo'n natte neus als Blatter. :[

K to the KillaZ

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:01
JST94 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:26:
[...]

Te beginnen bij personen als Blatter. :+
De pessimist-realist in me vraagt zich af wat er met gaat veranderen als Blatter weggaat?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Niku
  • Laatst online: 12:51

Niku

Alagaesii

Bospa01 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:08:
[...]

De pessimist-realist in me vraagt zich af wat er met gaat veranderen als Blatter weggaat?
Het begin kan maar gemaakt worden lijkt me.

• JST94
Bospa01 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:08:
[...]

Je moet ergens beginnen. :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:46

Quad

Doof

Dit Liverpool heeft echt helemaal niets te zoeken vanavond in Bernabeu zo te zien. Het is Real Madrid wat de klok slaat.

En daar is de verwachte 1-0, door Benzema, topspits!

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 04-11-2014 21:12 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Quad schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:56:
Dit Liverpool heeft echt helemaal niets te zoeken vanavond in Bernabeu zo te zien. Het is Real Madrid wat de klok slaat.
dat was thuis op anfield ook al zo....je zou zeggen dat het oude Liverpool op fysiek en inzet nog een vuist kon maken tegen een topteam, maar nu is het verschil in voetballend niveau zo gigantisch - pijnlijk om te zien.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Quad

Quad

Doof

Het is een schiettent geworden inmiddels.

nggyu nglyd

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:03

StrongArmLance

Endless flow

Pirlo vrije trap :)

Zijn laatste 10 goals in de serie a waren al allemaal vrije trappen :)

Daarnaast is het classical juve in de CL, weke knieën krijgen na het horen van de CL hymne.
Het is net roma tegen Bayern :)

Ik neem toch aan dat ze alsnog winnen...

Sánchez... Wat heb je liever? Suarez of Sánchez + een verdediger van 50 miljoen (Silva?)?

[ Voor 58% gewijzigd door StrongArmLance op 04-11-2014 21:32 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:22

Vos

AFCA

Liverpool niet met hun sterkste 11 :?. Spelen ze ook keer weer CL krijg je dit...

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Vos schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:29:
Liverpool niet met hun sterkste 11 :?. Spelen ze ook keer weer CL krijg je dit...
misschien spaart rodgers zijn sterkste 11 om zich dit seizoen te kunnen kwalificeren voor de CL ;)

• Vos

Vos

AFCA

StrongArmLance schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:33:
[...]
misschien spaart rodgers zijn sterkste 11 om zich dit seizoen te kunnen kwalificeren voor de CL ;)
Haha dat zal ja, mogen ze eerst gaan investeren want ik zie het niet gebeuren.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-12 13:10
Fleximex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:12:
Ideaal zou natuurlijk zijn dat de UEFA voor alle Europese clubs een minimum vaststelt van bijvoorbeeld 6 binnenlandse spelers in het basiselftal.
No thanks, geen restricties op afkomst wat mij betreft. Ik zie liever allerlei goede spelers bij elkaar gemixed dan matige elftallen omdat ze het binnenlands product steunen. Internationaal voetbal voorziet al in binnenlandse spelers.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Zo, wat is Liverpool matig zeg. Totaal niet gecoordineerd druk zetten, de helft van het elftal staat gewoon volledig stil als Real Madrid aan de bal is. Dit gaat nog wel 3-0 worden denk ik...

• Quad

Quad

Doof

Ik denk dat het geluk van Liverpool vanavond is dat Ronaldo te gefocust is op het maken van doelpunten om het record van Raul te pakken dat het nog maar 1-0 staat.

nggyu nglyd

• Catorce
Vrijwel de gehele eerste helft gemist. Nu zie ik dat James Rodriguez in 60 minuten 29 passes heeft gegeven, zat die niet lekker in de wedstrijd? Verwacht dat hij wel vaker aan de bal zou zijn... :?

• Quad

Quad

Doof

Gaat voornamelijk direct naar Ronaldo maar die prutst vanavond maar wat aan en laat het teambelang aardig schieten.

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Spektakel bij Juve - Olympiakos, 3-2 nu.

En de Turkse supporters laten zich wederom slecht zien met vuurwerk, voor tweede keer wedstrijd stilgelegd.

[ Voor 58% gewijzigd door Vos op 04-11-2014 22:29 ]

• Quad

Quad

Doof

En toen viel het commentaar weg bij de NOS.

nggyu nglyd

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:31
Quad schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:26:
En toen viel het commentaar weg bij de NOS.
Dat was inderdaad even genieten :P

• Vos

Vos

AFCA

Arsenal :') 3-0 voor en nu 3-3, zij het met een buitenspel 3-1 en goedkope penalty 3-2. Wel een knappe 3-3.

Maar ach gaat maar om miljoenen he, dus falen van een scheids geeft niets.

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 04-11-2014 22:34 ]

• JeroenNietDoen
Prutsclub :r

Verlies dan maar ook!

[ Voor 51% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-11-2014 22:35 ]

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Vos schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:34:
Arsenal :') 3-0 voor en nu 3-3, zij het met een buitenspel 3-1 en goedkope penalty 3-2. Wel een knappe 3-3.
;w Toto.... Ik twijfelde nog, maar het zal toch niet weer dacht ik.... ;(

• Vos

Vos

AFCA

Kaap schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:35:
Prutsclub :r

Verlies dan maar ook!
Ik heb het spel niet gezien, dus weet niet wat er terecht is aan de 3-3. Maar 1 buitenspel doelpunt en een twijfelachtige penalty, kan je niet toewijzen aan Arsenal ;).

Ohhh Juve toch, penalty missen in blessuretijd. Zo blijft Olympiakos onderling boven Juve staan meen ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 04-11-2014 22:39 ]

• JeroenNietDoen
Vos schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:38:
[...]

Ik heb het spel niet gezien, dus weet niet wat er terecht is aan de 3-3. Maar 1 buitenspel doelpunt en een twijfelachtige penalty, kan je niet toewijzen aan Arsenal ;).
2de helft was volledig ruk en we hadden amper iets in te brengen. Anderlecht maakte het de 2de helft en kregen voldoende kansen.

• Catorce
Liverpool eindigt leuk, maar koopt er niks voor. Overigens liet Real Madrid ze wel bewust komen, desalniettemin zag je een enorm verschil toen Gerrard, Sterling en Coutinho er in kwamen.

Ronaldo geen #71, toch opvallend. Had zijn avondje niet echt, zag hem een aantal keer twijfelen waar hij normaliter meteen uithaalt... Tevens een aantal vreemde aannames. Ancelotti zei dat hij niet met records bezig was, wat denken jullie? Leet niet zichzelf.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Boktor schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:29:
[...]

Dat was inderdaad even genieten :P
>:) Dat was ook het enige commentaar wat ik te melden had _O- ...

Snap echt niet dat ze weer deze matchup uitzenden, morgen weer een kansloze kijkwedstrijd ...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Glenn Hoddle, Didi Hamann en Paul Merson gaan bij Sky even tekeer over Arsenal en Wenger, over het blijven aanvallen en de wissels. Vooral Merson laat geen spaan van ze heel :X

"Clueless tactics", waarbij hij zowel spelers als trainer neersabelt.

Die pingel leek me trouwens terecht? Monreal mocht nog blij zijn dat hij geen rood kreeg, zeker gezien het meermalen beetpakken van de scheidsrechter.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 04-11-2014 22:56 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:20
Penalty was zeker terecht. Zeker als je kijkt voor welke fout Arsenal een penalty had gekregen. Anderlecht zeer goed gevoetbald. Net zoals tegen Arsenal thuis en Galatassaray. Alleen jammer dat ze het toen altijd uit handen gaven.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
apis29 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:46:
[...]

>:) Dat was ook het enige commentaar wat ik te melden had _O- ...

Snap echt niet dat ze weer deze matchup uitzenden, morgen weer een kansloze kijkwedstrijd ...
Totdat die andere het overnam :o

Ze hoopten erop dat Ronaldo dat record zou verbreken, maar achteraf hadden ze beter Dortmund - Gala uit kunnen zenden, heb je ook nog een Nederlander in het veld, dat telde voorheen ook mee ;)

• rikoos
Oh wat heb ik een hekel aan Suarez!

http://www.telegraaf.nl/t..._tegen_Ajax_scoren__.html

Ik ben ook geen Ajax fan maar ik hoop dat hij VOLLEDIG uit de wedstrijd wordt gespeeld door Ajax.

• Quad

Quad

Doof

Logisch dat je wilt scoren, zou ook zijn eerste goal in de CL namens Barcelona zijn. Hij mag gerust scoren, zolang Ajax maar een doelpunt meer maakt dan Barcelona. :Y)

nggyu nglyd

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

rikoos schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:08:

Ik ben ook geen Ajax fan maar ik hoop dat hij VOLLEDIG uit de wedstrijd wordt gespeeld door Ajax.
Oh nee, een spits die wil scoren? :z

Last.fm | Code Talks

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
rikoos schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:08:

Ik zie het probleem niet? Tuurlijk wil hij scoren.

• Quad

Quad

Doof

Ging lekker gisteravond bij Blatter

ME, rookbommetjes en protesten door zo'n 200 studenten onder het motto 'Geef de FIFA geen ruimte voor hun smerige zaakjes'.

nggyu nglyd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vind deze veel grappiger van Suarez: http://www.theguardian.co...ballon-dor-snub-barcelona
Luis Suárez has admitted his surprise at not being included on Fifa’s 23-man shortlist for this year’s Ballon d’Or but vowed to not make an issue of his snub.
_o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Quad schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:11:
Logisch dat je wilt scoren, zou ook zijn eerste goal in de CL namens Barcelona zijn. Hij mag gerust scoren, zolang Ajax maar een doelpunt meer maakt dan Barcelona. :Y)
Keep dreaming. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:35

PauseBreak

derp!

Galatasary-fans staan op de radar van de Duitse politie: (artikel in het Duits)
Polizei ermittelt gegen 700 Galatasaray-Fans

Nee, merp!

• Catorce
Terecht dat dat raar is. Vorige keer haalde hij dezelfde frats uit bij Ivanovic en was hij wél een van de gegadigden. Nu draaide hij een veel beter seizoen en weer dezelfde fout, dan niet genomineerd?

Nu zeg ik niet dat hij genomineerd moet zijn, maar als dat vorige keer wel het geval was zijn ze in ieder geval bijzonder inconsequent bezig daar. Maar laten we eerlijk zijn, dat zijn ze al langer bij de FIFA :')

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hopen op een goede afloop vanavond voor Roma. De blessures zijn helaas nog erger dan de vorige keer en er wordt zelfs gespeculeerd dat Florenzi rechtsback zetten. Dat is alsof je Gervinho linksback zet. En dan niet in een 5 mans, maar 4 mans verdediging, waar de beste verdediger (Castán geblesseerd is, en een van de wél spelende verdedigers nog aan het terugkomen is van een (kleine) blessure (Manolas). Daarnaast gaat Yangou-Mbiwa spelen, omdat de andere verdediger, Astori (niet uitzonderlijk goed, maar speelt inmiddels wel bij Italië) ook geblesseerd is.

Daar bij dat ik geen vertrouwen meer heb in De Sanctis (keeper) nadat hij praktisch alles door liet vorige wedstrijd...

Maar goed, ik hoop dat in ieder geval de formatie verandert, want weer 4-3-3 spelen met 5 aanvallend ingestelde spelers tegen Bayern zou weer 7-1 verliezen zijn. Zeker met de verdediging die nu opgesteld staat. Castán organiseert normaal de boel, nu wordt dat dus de 23 jarige Manolas.... Nou. Op hoop van zege (of eigenlijk gelijkspel :9 )

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:21:
[...]
Terecht dat dat raar is. Vorige keer haalde hij dezelfde frats uit bij Ivanovic en was hij wél een van de gegadigden. Nu draaide hij een veel beter seizoen en weer dezelfde fout, dan niet genomineerd?

Nu zeg ik niet dat hij genomineerd moet zijn, maar als dat vorige keer wel het geval was zijn ze in ieder geval bijzonder inconsequent bezig daar. Maar laten we eerlijk zijn, dat zijn ze al langer bij de FIFA :')
Dit laatste bijtincident was op het WK -> veel groter publiek -> veel meer aandacht door overdreven media.
Het niet selecteren van Suarez is vooral een politieke keuze. Qua prestaties kunnen ze niet om hem heen.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Het wordt 4-3-3 voor Roma, Robben is er niet bij voor Bayern.

Totti, Pjanic en Gervinho op de bank.

Hopen op het beste.

Forza Roma!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-12 15:47
Barca op oorlogsterkte. Ik ben benieuwd!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat mij opvalt is dat de livestream op npo.nl van hogere kwaliteit is (en iets later is) dan die op nos.nl. Waar ligt dat verschil aan?

Is er nog een betere, legale stream met NL-commentaar te zien?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Vos

Vos

AFCA

Die aannames van Serero gaan je nog een tegengoal opleveren. Een vrij mak Barca tot op heden.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:26
Ajax speelt weer met tien man :/

XXXVI

• Goron
Ach ze spelen al heel veel beter dan bij de uitwedstrijd. Ze durven zelf te voetballen nu. Schöne weer erg sterk

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-12 22:42
Het leek net of van Rhijn een tik ik het gezicht kreeg, maar de scheids laat gewoon door voetballen?

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-12 23:39
't laatste stukje mist helaas net een paar keer

• Quad

Quad

Doof

Lijkt erop dat Barcelona het goed vindt dat Ajax voetbalt, zo kost het hun weinig energie.

nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Knappe 10 minuten van Ajax.

• Goron
Wauw goed spel zeg

• Quad

Quad

Doof

Oei oei, knappe aanvallen van Ajax.

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:10:
Lijkt erop dat Barcelona het goed vindt dat Ajax voetbalt, zo kost het hun weinig energie.
Dat gevoel heb ik ook. En rara waar valt straks de eerste goal... Hun aanval blijft natuurlijk bizar goed en snel.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Sjonge jonge zeg. Hoe is mogelijk dat ze nog niet gescoord hebben.

...

• FreakNL
  • Laatst online: 12:31

FreakNL

Well do ya punk?

Waarom laat die el ghazi zich niet vallen? |:(

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-12 22:42
Als El GHazi niet eerder onnodig was gaan liggen was dat misschien wel gebeurd.

Was sowieso een pingel voor de handsbal...

• ephymerous
Onpasselijk word je van al die niet gegeven strafschoppen in de CL :/

XXXVI

• Quad

Quad

Doof

Die herhaling laat idd zien dat Ajax een penalty had moeten hebben.

nggyu nglyd

Verwijderd

Ach het is ondertussen wel bekend dat Ajax altijd de scheids tegen heeft in de CL.

• Quad

Quad

Doof

Wat gebeurde daar in het strafschopgebied bij Barcelona?! En nu krijgt Barcelona wel een vrije trap mee en krijgt Veltman een kaart.

nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

El Ghazi zou bij korfbal bij de dames moeten spelen.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Goede redding van Cillessen

Daarna wat minder maar wat een scheids weer :'(

[ Voor 49% gewijzigd door bobsquad op 05-11-2014 21:21 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 02:38
*knip* tijd om eens te leren dat dit niet Vak 410 is.

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 05-11-2014 21:36 ]

• Quad

Quad

Doof

In de herhaling duidelijk dat er van opzet geen sprake is.

Fak, wat doet Cillesen daar zeg.. Eerst mooi de vrije trap redden en vervolgens onnodig uitkomen.

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 05-11-2014 21:21 ]

nggyu nglyd

• ephymerous
Grote club dat Barcelona, lekker doorspelen en scoren :/

XXXVI

• v8power67
  • Laatst online: 25-12 21:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Whahahhahaa sorry maar dit was bijna een comedy show..... gewoon na zo goed spelen zo de 0-1 weggeven....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma speelt prima, countert sterk, ze hadden al wel een kansje moeten afmaken, Destro had zeker moeten scoren maar wachtte te lang.

Moskou scoort 2-1 tegen city :)

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 05-11-2014 21:23 ]

• Fleximex
Cillessen moet die bal daar nooit proberen te vangen...
Jammer, want keept verder goed. Heel typisch dat Messi dan weer er staat en de goal maakt.

• Exocet
  • Niet online
Dat is toch buitenspel?

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:20
Sjongejonge...
Doodzonde dit, nergens voor nodig, keeper faalt, maar die speler op de lijn eigenlijk ook, die moet er heen duiken met zijn hoofd...

Verwijderd

Die Jordi alba is toch een rat he

• Goron
Jammer, persoonlijke fout van cillessen. Scheids is wel erg flauw

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:18:
Ach het is ondertussen wel bekend dat Ajax altijd de scheids tegen heeft in de CL.
Maar mee heeft in de eredivisie tegen kleine clubs. Dat groter kleiner hou je altijd wel, op ieder niveau.

PSN: Finally_Chris

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020

• JST94
Eerst een stomme fout van Cillessen, maar dat Veltman het kopduel verliest van Messi mag ook wel wat van gezegt worden. Timed volgens mij helemaal verkeerd.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik snap iets niet, Messi staat buiten spel, doet niet mee, maar scoort daarna wel. Is dat dan niet nog steeds buitenspel?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Fleximex
ephymerous schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:21:
Grote club dat Barcelona, lekker doorspelen en scoren :/
Je wijt de goal toch niet aan het doorspelen. Dat was al een paar minuten daarvoor.
Wees eerlijk. Ajax speelde zelf ook gewoon door.

• JST94

• Vos

Vos

AFCA

Fleximex schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:22:
Cillessen moet die bal daar nooit proberen te vangen...
Jamer want keept verder goed. Heel typisch dat Messi dan weer er staat en de goal maakt.
Hij moet hem gewoon vangen, als keeper zijnde kom je zoveel hoger. Persoonlijke fout imo.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015