Eenmaal binnenspel = binnenspel.MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:23:
Ik snap iets niet, Messi staat buiten spel, doet niet mee, maar scoort daarna wel. Is dat dan niet nog steeds buitenspel?
Nee, zoals je zei hij deed niet mee.MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:23:
Ik snap iets niet, Messi staat buiten spel, doet niet mee, maar scoort daarna wel. Is dat dan niet nog steeds buitenspel?
Nope ongeloofelijke onzin. Er is wel vaker onderzoek naar gedaan, Ajax staat altijd rond de top van het lijstje van teams die de meeste punten heeft verloren door falen van arbitrage.CR1691 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:23:
[...]
Maar mee heeft in de eredivisie tegen kleine clubs. Dat groter kleiner hou je altijd wel, op ieder niveau.
Die idioot staat in de weg en voor de correctie krijgt Moisander geel.
XXXVI
Jep, poep scheidsephymerous schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:25:
Die idioot staat in de weg en voor de correctie krijgt Moisander geel.
Niet helemaal correct, als jij op een later tijdstip profijt kan halen van je buitenspelval kan je daar nog voor terug gefloten worden.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Hij duikt op het laatste moment onder de bal door, dat beinvloed toch het spel?StrongArmLance schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:24:
[...]
Nee, zoals je zei hij deed niet mee.
Ik irriteer me altijd aan dat handje voor de mond als ze tegen elkaar praten, stel je voor dat liplezers zien wat je zegt 
Verder balen voor Ajax, ze hadden het initiatief maar de goal valt uiteraard aan de andere kant
Verder balen voor Ajax, ze hadden het initiatief maar de goal valt uiteraard aan de andere kant
Iets zegt me dat ie dat hier wel deed in ieder geval.Nightw1ng schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:25:
[...]
Niet helemaal correct, als jij op een later tijdstip profijt kan halen van je buitenspelval kan je daar nog voor terug gefloten worden.
Blijft lastige en rare regel. Wanneer haalt iemand er voordeel uit zijn buitenspel?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Gevolg van veel gemakkelijk gaan liggen. Na een tijdje is de tegenstander daar ook klaar mee.ephymerous schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:21:
Grote club dat Barcelona, lekker doorspelen en scoren
Je bedoelde de klap in zijn gezicht (daar leek het meer op dan dat ie Alba zijn voet in zijn gezicht kwam).Napo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:28:
[...]
Gevolg van veel gemakkelijk gaan liggen. Na een tijdje is de tegenstander daar ook klaar mee.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
NOS livestream ligt eruit?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook iets wat de tegenstander helemaal niet hoeft te doen, de scheids moet daar voor fluiten. Verder valt het liggen imo wel mee, gebeurt aan Barca kant (Neymar) net zo goed.Napo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:28:
[...]
Gevolg van veel gemakkelijk gaan liggen. Na een tijdje is de tegenstander daar ook klaar mee.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 05-11-2014 21:31 ]
En dit terwijl Proenca absolute top is. Is het woord videoscheidsrechter al langs gekomen?
Laten we niet vergeten dat el ghazi rood had kunnen hebben voor de elleboog aan het begin. Blijft voor mij onverklaarbaar hoe zo'n elleboog die gezien is geen rood is.MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:29:
[...]
Je bedoelde de klap in zijn gezicht (daar leek het meer op dan dat ie Alba zijn voet in zijn gezicht kwam).
Hij moet dan ook gewoon gaan liggen. Hij rolt het hele strafschop gebied door.Vos schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:30:
[...]
Ook iets wat de tegenstander helemaal niet hoeft te doen, de scheids moet daar voor fluiten. Verder valt het liggen imo wel mee, gebeurt aan Barca kant (Neymar) net zo goed.
Ik kreeg meer het gevoel dat dat niet opzettelijk was, meer bij het voorbij gaan en acteren van Barca. El Ghazi heeft echter wel eerder domme dingen gedaan, echter Barca heeft wel een mega reputatie voor rollen.Napo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:34:
[...]
Laten we niet vergeten dat el ghazi rood had kunnen hebben voor de elleboog aan het begin. Blijft voor mij onverklaarbaar hoe zo'n elleboog die gezien is geen rood is.
Haha hier moest ik even hard om lachenNapo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:34:
[...]
Laten we niet vergeten dat el ghazi rood had kunnen hebben voor de elleboog aan het begin. Blijft voor mij onverklaarbaar hoe zo'n elleboog die gezien is geen rood is.
Klopt. Zal wel teveel Barca kijkenPWM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:38:
[...]
Hij moet dan ook gewoon gaan liggen. Hij rolt het hele strafschop gebied door.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 05-11-2014 21:42 ]
Ok, dan is het roodPWM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:42:
[...]
Was ook gewoon rood natuurlijk. Ook unaniem in studio. Is gewoon 100% elleboog.
Het was imo geen opzet, maar ongelukkig. En met een slachtoffer als Busquets denkt een scheids ook wel wat langer na.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 05-11-2014 21:43 ]
Dat zeker, maar was zeker geen elleboog, meer het raken van de tegenstander bij het voorbij gaan. De schwalbe (volgens de scheids) erna had ik echter niet gedaan met al geel op zak.Napo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:41:
[...]
Jij vindt dat een normale/acceptabele actie van el ghazi?
Ontzettend dom en vooral onnodig.
Was 100% rood ja. Maar zag het ook pas na paar herhalingen. Dus dat het geel is kan ik snappen als de scheids het beoordeelt als biet slaan maar duwen of iets dergelijks. Maar gad natuurlijk rood moeten zijn.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik zeg OOK, niet dat dat dat de hoofdreden isVos schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:42:
[...]
Ok, dan is het roodHoorde ze er bij Sport1 niet over, is het dan geen rood?
Ik vond dat van El Ghazi eigenlijk geen rood.
Je zei 2x ookPWM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:44:
[...]
Ik zeg OOK, niet dat dat dat de hoofdreden is
Kom maar met die 1-1, Nederland kan wel wat puntjes gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 05-11-2014 21:53 ]
Neymar heeft wel zijn eigen natuurkunde regels uitgevonden. Wat een theater
Die zit er nog niet echt in op dit moment.Vos schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:49:
[...]
Je zei 2x ook.
Kom maar met die 1-1, Nederland kan wel wat puntjes gebruiken.
Blijft een ei, als hij hem afspeelt is hij niet te missen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Uiterst treurige statistiek... 1.100 minuten Europees voetbal voor Sightorsson... GEEN enkel doelpunt
XXXVI
Het is toch wel heel knap dat Ajax het zo goed doet tegen een club uit de top 3 van Europa (Bayern, Real en Barça).
Your Friendly Neighborhood Moderator
Even offtopic gaan hier in het ajax topic, Citeh en chelsea staan achter..
Nice, zie zo de samenvattingen wel. Ajax is wat er nu voornamelijk op TV is op de publieke omroep. Morgen gaat het weer over PSV en Feyenoord.
Milik!! Dat was dé kans!
Milik!! Dat was dé kans!
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 05-11-2014 22:09 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Milik heeft iig al meer kansen gehad dan Siggi.
[ Voor 55% gewijzigd door Hupske op 05-11-2014 22:12 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mwah, keeper zat er ook gewoon bij.
Benieuwd of Ajax nog een aanvallende wissel durft te doen.
Edit: nou, nu niet meer
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 05-11-2014 22:13 ]
Oliedomme overtreding, overkomt hem te vaak.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Einde wedstrijd voor Ajax, aanvallende wissel kan je vergeten.
nggyu nglyd
Wow, dat is wel een erg domme overtreding. Vooral omdat hij al geel op zak had.. Zonde..
Misselijke arbitrage
hoe maak je een wedstrijd kapot, penalties niet geven en compenseren met gele kaarten
[ Voor 65% gewijzigd door ephymerous op 05-11-2014 22:14 ]
XXXVI
Cole erin... Cole valt in slaap, Bayern scoort.
Net als de vorige keer...
Net als de vorige keer...
Waarom? Veltman pakt Messi vast in een aanval terwijl hij al geel heeft. Denk dat je eerder moet wijzen naar die bovenkamer van Veltman.
Fernandinho rood, dit gaat leuk worden voor City
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 05-11-2014 22:23 ]
En rood bij City. Blijven toch zeer matig in de CL he.iPodKiller schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:08:
Even offtopic gaan hier in het ajax topic, Citeh en chelsea staan achter..
Veltman wel hele domme tweed gele kaart, geheel terecht.
City is te moeilijk voor je om uit te spreken? (net zo kinderachtig als 010 020 zeg maar.)iPodKiller schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:14:
Fernandinho rood, dit gaat leuk worden voor citeh
nggyu nglyd
De eerste gele kaart was wel heel makkelijk gegeven. Deze was wel terecht maar toch pijnlijk
Was een mooie wedstrijd.
Nouja. Plekje 3 dan maar
Om in de EL de ronde erna ook weer eruit te liggen
Om in de EL de ronde erna ook weer eruit te liggen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
*knip* kap nou eens met dat getroll
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 05-11-2014 22:20 ]
Ach, ook met 2-0 kan Ajax gewoon met opgeheven hoofd het veld af. Niks mis met hun prestatie.
Edit: en terwijl ik op post druk, valt de tweede.
Edit: en terwijl ik op post druk, valt de tweede.
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 05-11-2014 22:17 ]
Tweede helft was, behoudens de kans van Milik, geen wedstrijd meer.
*knip niet happen op trolls
Messi met zijn 71e, nog eentje en Ronaldo zal balen als een stekker.
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 05-11-2014 22:21 ]
nggyu nglyd
Mooi gedaan door Messi, flinke versnelling om net op tijd bij de bal te zijn.
Als ik Barcelona was zou ik Messi nnooooooit verkopen
Ben benieuwd of Messi Raul nog gaat passeren vandaag.
Nee, maar ik begrijp wel steeds meer de hekel die ze bij Real hebben, want heel barca is toch ook maar gewoon een valploeg, inclusief Messi.Harribo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:19:
Als ik Barcelona was zou ik Messi nnooooooit verkopen
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Oef Boilissen wordt gespaard. Uitkijken dat je niet nog meer schorsingen oploopt. De volgende wedstrijd is het belangrijkst.
Ach 0-2. Dan mag Messi hem van mij ook wel hebben, die gun ik het meer dan die Portugese droeftoeter.Quad schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:18:
[...]
Beetje vriendelijk mag ook wel.
Tijd om te zappen naar het Sport1 schakelkanaal inderdaad.ph4ge schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:18:
Tweede helft was, behoudens de kans van Milik, geen wedstrijd meer.
Hahahah messi een valler ?? Wtf...Kevinp schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:20:
[...]
Nee, maar ik begrijp wel steeds meer de hekel die ze bij Real hebben, want heel barca is toch ook maar gewoon een valploeg, inclusief Messi.
Een van de weinige die je echt bijna niet op een schwalbe kan betrappen.
Er zijn hele lange videos op youtube dat je kan zien wat een aanslagen die jongen heeft gehad en vaak nog opstaan en doorgaan en soms zelfs nog scoren.
Nee als hij valt en aangeeft pijn te hebben lun je ervan uitgaan dat het echt is.
Jammer dat Ajax zichzelf niet beloond heeft in het eerste halfuur. Nu is het prijsschieten.
Blijft toch wel opvallend hoe goed Ajax soms in deCL speelt en zo slecht in de competitie.
Blijft toch wel opvallend hoe goed Ajax soms in deCL speelt en zo slecht in de competitie.
Gevalletje Borussia Dortmund.Exocet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:23:
Jammer dat Ajax zichzelf niet beloond heeft in het eerste halfuur. Nu is het prijsschieten.
nggyu nglyd
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 05-11-2014 22:25 ]
Messi is de uitzondering, Neymar is wat betreft een verschrikking...v8power67 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:23:
[...]
Hahahah messi een valler ?? Wtf...
Een van de weinige die je echt bijna niet op een schwalbe kan betrappen.
Er zijn hele lange videos op youtube dat je kan zien wat een aanslagen die jongen heeft gehad en vaak nog opstaan en doorgaan en soms zelfs nog scoren.
Nee als hij valt en aangeeft pijn te hebben lun je ervan uitgaan dat het echt is.
Tja opladen voor een potje tegen de nr3 ong van de wereld of tegen nec nac noem maar op.Exocet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:23:
Ze denken dan ook meteen aan hun carriere en als je tegen een barca goed speelt telt meer voor ze dan tegen een nec nac etc.
Wel consequent zijn dan trouwens...iPodKiller schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:24:
[modbreak]
En zo is 'ie wel weer mooi geweest. Kappen met het getroll[/]
Overigens een hele domme rode kaart van Touré. Puur frustratie.
Nou, Roma wordt dan hopelijk 2e in de groep.
Ik haat Neuer. Jezus wat is die vent goed
Ik haat Neuer. Jezus wat is die vent goed
[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 05-11-2014 22:29 ]
Was een beetje een WWE takedown van toure.
Wel heel erg pijnlijk voor city. Hoe staat cska in hun competitie? Zijn die echt zo goed?
Wel heel erg pijnlijk voor city. Hoe staat cska in hun competitie? Zijn die echt zo goed?
Chelsea mist penalty, ook daar gaat het lekker...
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
2e, 7 punten achter Zenit: http://www.voetbalzone.nl/competitie.asp?uid=121v8power67 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:28:
Ze scoren wel veel.
nggyu nglyd
Echt een katachtige reflex van Cillissen maar dan die bal niet wegkrijgen en het doel zo open laten dat zelfs de kleinste Spaanse spits hem erin kan koppen is echt
En Messi gaat voor de hattrick ipv het bijtertje. Sneu voor Veltman om tweemaal zich aan dezelfde steen te stoten in een wedstrijd tegen Barca
2e op 7 punten van Zenith.v8power67 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:28:
CSKA is niet zo heel goed, roma won 4-1 van ze (had meer kunnen zijn) maar roma is op dit moment absoluut niet opgewassen tegen Bayern, misschien hadden ze thuis een punt kunnen pakken, maar daar is het te laat voor.v8power67 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:28:
City zal laatste worden denk ik...
Thnx. Niet echt de beste dus maar wel knap 2x tegen city zo spelen.Quad schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:30:
[...]
2e, 7 punten achter Zenit: http://www.voetbalzone.nl/competitie.asp?uid=121
Ze scoren wel veel.
Hazard krijgt een pingel (correcte beslissing) maar schoot zwakjes in, wel goed gedaan van de keeper. Chelsea drukt echter wel, ik zie ze nog wel een keer scoren.
De rode kaarten bij Man City zijn verdiend, alleen blunderde de scheidsrechter in het nadeel van City. Hij had Wernbloom zijn 2e geel moeten geven, maar gaf de kaart aan een andere speler.
De rode kaarten bij Man City zijn verdiend, alleen blunderde de scheidsrechter in het nadeel van City. Hij had Wernbloom zijn 2e geel moeten geven, maar gaf de kaart aan een andere speler.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Aguero geel voor schawlbe in de 16, juiste beslissing.
Ja die spelers van City gaan uiteraard verhaal halen bij de scheids
Ja die spelers van City gaan uiteraard verhaal halen bij de scheids
[ Voor 40% gewijzigd door iPodKiller op 05-11-2014 22:38 ]
Wow, ik zie net de 2-1 van Sporting tegen Schalke, van Jefferson. Schoonheidje, wat een knal.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo, rond vier uur nog kaartje kunnen regelen, zat vak 420. Leuke wedstrijd, kon wel beter van beide kanten. Toch maar even mooi mijn helden eens zien spelen
Dat zie je op kleinere schaal toch ook. Kleinere clubs die de ene week winnen van Ajax of PSV en de week daarop schutteren tegen amateurs uit de beker. Dat is gewoon een kwestie van kwaliteit.Exocet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:23:
dat is niet zo raar, tegen een topploeg of in een derby doe je extra je best. omgekeerd zie je dat topploegen zich niet kunnen opladen voor een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat. heeft niets met kwaliteit te maken, eerder met mentaliteit.D-e-n schreef op donderdag 06 november 2014 @ 06:33:
[...]
Dat zie je op kleinere schaal toch ook. Kleinere clubs die de ene week winnen van Ajax of PSV en de week daarop schutteren tegen amateurs uit de beker. Dat is gewoon een kwestie van kwaliteit.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik zeg niet dat het raar is. Het is echter wel degelijk kwaliteit. Iedere sporter en ieder team heeft mindere en betere dagen. Het is kwaliteit in combinatie met ervaring dat maakt dat de mindere dagen beperkt blijven.
Zo, vanavond een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen voor Feyenoord, meer mensen hier die kaarten hebben voor vanavond?
Present !JST94 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:27:
Zo, vanavond een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen voor Feyenoord, meer mensen hier die kaarten hebben voor vanavond?
Ben geen Ajacied maar had gisteren wel zwaar de pest in dat ze de deksel op de neus kregen. Op een gegeven moment hadden ze Barca in de tang en hadden ze gewoon moeten scoren. Maar in je achterhoofd weet je dat Barca toch wel weer gaat scoren. Het is gewoon echt een verschil in kwaliteit maar ook ervaring. De kleinste fout is dodelijk.Joosie200 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:30:
Echt een katachtige reflex van Cillissen maar dan die bal niet wegkrijgen en het doel zo open laten dat zelfs de kleinste Spaanse spits hem erin kan koppen is echtEn Messi gaat voor de hattrick ipv het bijtertje. Sneu voor Veltman om tweemaal zich aan dezelfde steen te stoten in een wedstrijd tegen Barca
Heb me trouwens wel zitten ergeren aan die Jordi Alba, wat een galbakje is dat
Mooi
Ik dit keer op Vak H, zit normaal gesproken op E, maar daar kon ik geen kaarten voor kopen.
Het verschil is ook dat Barca komt om vooral zo min mogelijk energie te verspillen en zeker geen blessures op te lopen, terwijl in de Eredivisie de tegenstanders er juist vol voor gaan en Ajax die houding heeft. Bovendien is het, zeker in uitwedstrijden, heel gebruikelijk om even een tegenstander te laten uitrazen en dan zelf toe te slaan in de ruimte of als de krachten verspeeld zijn, Ajax heeft de afgelopen seizoenen mening topwedstrijd op die wijze gewonnen.D-e-n schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:08:
Ik zeg niet dat het raar is. Het is echter wel degelijk kwaliteit. Iedere sporter en ieder team heeft mindere en betere dagen. Het is kwaliteit in combinatie met ervaring dat maakt dat de mindere dagen beperkt blijven.
Ik ook, gewoon op T weer.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015