[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.819 views

Onderwerpen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De spits is erger dan de verdediging. Het aantal kansen wat Feyenoord creert is ruimvoldoende om de verdedigingsfouten op te vangen.

4 ballen van dichtbij gingen er niet in. Schoten van korte afstand gaan niet eens tussen de palen.

Kunnen we wel roepen dat het pech is om op de lat te koppen, maar als je op 1.5 meter van het doel de lat weet te raken, is het gewoon slecht, geen pech.

De enige mogelijkheid om door te gaan is de komende 2 thuiswedstrijden winnen + uit in Belgie. Niet dus.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:03
Er gaan er twee door hoor

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:40
Thuis rol je deze gasten wel op, uit was je al de betere maar had je pech. Dan is het een kwestie van een van de twee andere wedstrijden winnen en ben je nog steeds zo goed als door. Voordeel van de poule is dat iedereen van elkaar kan verliezen.

Al had een resultaat natuurlijk wel geholpen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
Sevilla steekt er wel bovenuit lijkt me hoor

• ph4ge
5 punten uit 3 wedstrijden is ook niet erg overtuigend.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
Dat maken ze thuis wel af. Maar dan hebben de anderen alvast wel een bonuspunt

• ph4ge
Wat zou betekenen dat ze geplaatst naar de Kuip komen. Niet zo negatief, laat dat aan andere fans over.

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor degene die tijd over hebben, een geweldig en onthutsend artikel over Royston Drenthe. Must read eigenlijk:

http://www.vi.nl/premium-...n-een-razende-rebel-2.htm

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 20:26

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:21:
[...]
Wat Ajax eigenlijk vooral mist is een echte uitblinker. Ze zijn eigenlijk redelijk solide over alle linies gezien, maar echt iemand die het verschil kan maken zoals in het recente verleden Sneijder, Zlatan en Suarez. Ze missen momenteel (en eigenlijk al jaren) iemand die de wedstrijd kan laten kantelen met een sublieme actie.
Eriksen? Suarez en Huntelaar scoorden aan de lopende band, maar hebben Ajax geen kampioen gemaakt.
Uiteindelijk draait alles om het team(gevoel).

• PWM
  • Niet online

PWM

Heeft PSV een straf die ik heb gemist :? Of kregen ze die kaarten echt niet verkocht :?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:28

Quad

Doof

PWM schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:04:
Heeft PSV een straf die ik heb gemist :? Of kregen ze die kaarten echt niet verkocht :?
Fans PSV zijn iets te verwend geraakt afgelopen tijd, ze eisen nu kussentjes op de stoelen in het stadion, daar protesteren ze nu voor vanavond.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Sierd de Vos:
Ik zal u zeggen hoe deze speler heet: Triantafyllopoulos (spreekt uit alsof hij 3 jaar is). U weet wel, dat is ook een Grieks gerecht voor 2 in een restaurant
Nou weet ik dat sommige mensen hem echt enorm grappig vinden, maar zelfs Gordon zou zich schamen voor dit soort onzin.

• Quad

Quad

Doof

Ik vind Gordon dan ook een grote eikel. :Y)

Edit: Godsamme, flinke klap daar in het stadion.

[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 23-10-2014 21:19 ]

nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Depay zorgt gelijk voor dreiging, briljante voetballer.

• Quad

Quad

Doof

Nou komtie, mooie plek voor een vrije trap!

Aii, de lat!

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 23-10-2014 21:22 ]

nggyu nglyd

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:23
PWM schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:13:
Nou weet ik dat sommige mensen hem echt enorm grappig vinden, maar zelfs Gordon zou zich schamen voor dit soort onzin.
Quad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:13:
Ik vind Gordon dan ook een grote eikel. :Y)
_/-\o_

Ah, vrije trap van Depay op de lat.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Op de lat :o

• Quad

Quad

Doof

PSV is zonder twijfel de bovenliggende partij, veel corners en aanvallen. Panathinaikos stelt niet zo veel voor.

nggyu nglyd

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dat commentaar na die knie van Brenet tegen de kont van die Griek. "Hij kan niet meer verder. Vreemd, is toch een Griekse specialiteit." :') _o-

Nomen nescio

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:25

PauseBreak

derp!

PWM schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:04:
PSV heeft de laatste seizoenen in de EL nooit het stadion vol. Kaarten zijn gewoon initieel te duur en gaan te laat in de uitverkoop. Daarnaast helpt het ook niet mee dat dit op donderdagavond gespeeld wordt om 21:00. Dat is gewoon te laat.

Nee, merp!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Zonde dat je verliest van HNK Rijeka, duidelijk de bovenliggende partij. Helaas verlies je hier gewoon op het afmaken van de kansen. Zelf heb je genoeg kansen gehad om al op 0-2, of zelfs 0-3 te komen voordat Rijeka scoort.

De 1-0 was een grove fout van het middenveld naar mijn mening, El Ahmadi, Clasie en Toornstra proberen hem alle drie van de bal te krijgen, alle drie faalden ze. Dat ze het vervolgens mooi uitspelen en de 1-0 maken is niks op aan te merken. Dat was goed gedaan van ze, maar op het middenveld begon het geklungel al.

De 2-0 was een inschattingsfout van Karsdorp & Steenvoorden. Karsdorp ziet die bal toch van 50 meter aankomen, dan moet je het duel toch kunnen aangaan en die bal wegwerken. Steenvoorden kan toch inschatten dat als Karsdorp in de fout gaat hun aanvaller 1 op 1 komt te staan? Die had hier beter op moeten anticiperen.

De 3e goal, tja. Was het een penalty of niet? Ik vond het maar een raar iets .. Ik heb niet eens duidelijk gezien of het nou een penalty was of niet, afijn. Het duurde maar 3 minuten voordat de scheids een oordeel gaf. :F

Je verliest hier uiteindelijk omdat Rijeka hun kansen wel benut, en Feyenoord, zoals gewoonlijk: niet. Als je ze zelf zovaak laat liggen is het gewoon wachten tot dat de tegenstander scoort. Dat is al vaker gebeurt dit seizoen (Ajax-thuis, Utrecht-thuis..).

Ik begin die Kazim ondertussen ook een beetje beu te worden, loopt een beetje rond alsof hij het mannetje is bij Feyenoord. Maar ondertussen laat hij echt bar en bar weinig zijn. Ik zie liever Te Vrede in de spits staan hoor, daar komt veel meer dreiging van uit.

Afijn, we liggen er nog niet uit. Verschil met Sevilla is 2 punten. Feyenoord mag van geluk spreken dat we nog twee thuiswedstrijden heeft. Het word lastig, maar niet onmogelijk.

Nu kijken of PSV er meer van bakt. :+
PauseBreak schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

PSV heeft de laatste seizoenen in de EL nooit het stadion vol. Kaarten zijn gewoon initieel te duur en gaan te laat in de uitverkoop. Daarnaast helpt het ook niet mee dat dit op donderdagavond gespeeld wordt om 21:00. Dat is gewoon te laat.
Ze betaalden toch 40 euro voor 3 thuiswedstrijden, als seizoenskaarthouder kreeg je er toch zelfs Utrecht-thuis(KNVB-Beker) bij? Dat lijkt mij niet duur hoor. Vergeleken met Feyenoord dan..

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 23-10-2014 21:49 ]

• PCSO
Prachtige pass van de Jong op Depay. 1-0 Depay.

• Quad

Quad

Doof

Depay eikel... Mooi dat je de 1-0 maakt maar ik vind het vies kansloos dat je je shirt uittrekt. :F

nggyu nglyd

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 21:56
Depay!!

Maar hou je shirt aan mafketel :')

• JST94
Quad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:49:
Depay eikel... Mooi dat je de 1-0 maakt maar ik vind het vies kansloos dat je je shirt uittrekt. :F
Beter dan je shirt uit trekken met al geel op zak. :+

• Quad

Quad

Doof

JST94 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:51:
[...]

Guidetti. _O-

Maar ik vind het gewoon dom.

nggyu nglyd

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 21:56
JST94 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:51:
[...]

Tuurlijk, maar het blijft gewoon dom. Niet dat voetballers vaak bekend staan om hun slimheid maar blijkbaar moet hij even al zijn tatoeages tonen...

• PCSO
Inderdaad, snappen sommige het dan niet dat je daar geel voor krijgt? Herinner me nog goed dat Guidetti z'n shirt uitgooide terwijl hij al geel had. :+

Edit: te laat >:)

[ Voor 3% gewijzigd door PCSO op 23-10-2014 21:54 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Van mij mogen ze vanaf de winterstop rood gaan geven voor het uittrekken van het shirtje, pas dan zullen de echte domkoppen het leren, kansloos.
Wel een goede countergoal.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

JST94 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:47:
[...]

Ze betaalden toch 40 euro voor 3 thuiswedstrijden, als seizoenskaarthouder kreeg je er toch zelfs Utrecht-thuis(KNVB-Beker) bij? Dat lijkt mij niet duur hoor. Vergeleken met Feyenoord dan..
Kaarten beginnen bij €17,50. Dan zit je alleen niet echt op een fijne plek. Kaarten zijn bovendien ook niet goedkoper dan tijdens gewone Eredivisie-wedstrijden en gezien het tijdstip vind ik dat vrij onverstandig.

Edit: Heb ik iets gemist of heeft Depay geen geel gekregen?

[ Voor 4% gewijzigd door PauseBreak op 23-10-2014 21:55 ]

Nee, merp!

• JST94
OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:53:
Van mij mogen ze vanaf de winterstop rood gaan geven voor het uittrekken van het shirtje, pas dan zullen de echte domkoppen het leren, kansloos.
Nja, ik snap het sowieso niet. Je weet toch dat je er geel voor krijgt, waarom doe je het dan?

Manu deed tegen Zorya Luhansk ook, maar toen schoot hij Feyenoord richting de Europa League. Iets begrijpelijker dan, maar het is gewoon een oliedomme gele kaart die later in het toernooi toch nog slecht kan gaan uitpakken natuurlijk.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-02 19:48

nFo

Toch heb ik nog geen geel gezien voor Depay of mis ik iets ?

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 23-10-2014 21:57 ]

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:53:
Ik vraag me bij jou altijd af of je dit ook gezegd zou hebben als een speler van Ajax zijn shirt had uitgetrokken. :W

Ze lieten het geven van Geel niet zien, maar de scheids had de kaart in zijn hand, dus Depay heeft 'm echt wel gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Bra-Jo op 23-10-2014 21:59 ]

Nomen nescio

• Quad

Quad

Doof

nFo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:57:
Toch heb ik nog geen geel gezien voor Depay of mis ik iets ?
Jawel, valt nog mee dat Depay zijn rugnummer nog niet getatoeëerd heeft, alhoewel hij daar wel de ruimte voor heeft.

nggyu nglyd

• Gonadan
  • Laatst online: 08:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bra-Jo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:58:
Ik vraag me bij jou altijd af of je dit ook gezegd zou hebben als een speler van Ajax zijn shirt had uitgetrokken. :W
Als ik alleen al de laatste pagina's elke keer zou denken over de posts die weer eens uitermate gekleurd zijn door de clubbrillen dan wordt het een dagtaak. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:27
Matig PSV, maar gelukkig is Panathinaikos nog slechter. Wel lekkere goal uit de counter. Oh en ik zit in het stadion :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bra-Jo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:58:
[...]
Nee, in dat geval had ik hier over de inktplaatjes gehad en de goal. :O

• Quad

Quad

Doof

Capacitor schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:08:
Matig PSV, maar gelukkig is Panathinaikos nog slechter. Wel lekkere goal uit de counter. Oh en ik zit in het stadion :+
En, hebben jullie al kussentjes?

nggyu nglyd

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Capacitor schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:08:
Ze zijn ook wel zo matig doordat ze op dit moment meer bezig zijn met springen om hun benen te redden dan met voetballen. Matige arbitrage ook.

Edit:
Ik stel mijn mening over de arbitrage bij. Het is gewoon een prutser.

[ Voor 13% gewijzigd door PauseBreak op 23-10-2014 22:17 ]

Nee, merp!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Je kunt veel zeggen over die Sierd de Vos maar hij zegt regelmatig iets positiefs over de Nederlandse club itt die negatievelingen van de NOS.

PSV maakt het zichzelf onnodig moeilijk, al zijn die schoten op het doel van Pasveer tot dusver stuk voor stuk waardeloos.

• Polycom
  • Laatst online: 09:07

Polycom

Poes van goud

Zal het ooit nog eens goed komen met de broertjes de Jong?

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Hahahaha, die scheidsrechter is zó slecht dat het bijna slapstick is _O-

Edit:
De verdediging van PSV helaas ook :D :')

[ Voor 26% gewijzigd door PauseBreak op 23-10-2014 22:51 ]

Nee, merp!

• Polycom
  • Laatst online: 09:07

Polycom

Poes van goud

Deksel op de neus, helemaal terecht.

• D-e-n
We kunnen wedstrijden niet meer afmaken in Nederland. Goals scoren, trainen we daar nog op?

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Niet "helemaal terecht" . Alleen maar terecht op basis van de laatste 15 minuten. Daarvoor was PSV gewoon sterker, maar de kansen werden (weer eens) niet afgemaakt.

Mooie actie Bruma ook... :N

Edit:
Al met al: hele aardige 1e helft, vrij slechte 2e helft en een joker van een scheids.

[ Voor 19% gewijzigd door Bra-Jo op 23-10-2014 22:58 ]

Nomen nescio

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-02 16:38
Bruma sowieso een dwaas. Goed wegkomen met een penalty die makkelijk gegeven had kunnen worden en een paar minuten later iemands hoofd testen op schopbestendigheid. En of die eerste gele kaart nou zo nodig was, zag er an sich niet heel dreigend uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Arjan90 op 23-10-2014 22:59 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Quad

Quad

Doof

Wat.. een.. deceptie.. :F

nggyu nglyd

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Arjan90 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:58:
Bruma sowieso een dwaas. Goed wegkomen met een penalty die makkelijk gegeven had kunnen worden en een paar minuten late iemands hoofd testen op schopbestendigheid.
Precies. Het is dat Isimat gehuurd is en hij volgens seizoen weer fietsen is, anders zou ik zeggen, laat Bruma maar een paar weken aardappels schillen...

Nomen nescio

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Bra-Jo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:54:
Niet "helemaal terecht" . Alleen maar terecht op basis van de laatste 15 minuten. Daarvoor was PSV gewoon sterker, maar de kansen werden (weer eens) niet afgemaakt.

Mooie actie Bruma ook... :N

Edit:
Al met al: hele aardige 1e helft, vrij slechte 2e helft en een joker van een scheids.
Mwa, PSV hield gewoon op met voetballen in de tweede helft. Je zag duidelijk dat de ene helft voor de 2-0 wou gaan en de rest 1-0 wel best vond. Er is dus iets fout gegaan in de bespreking tijdens de rust. Volledig terecht dat het 1-1 is geworden en op basis van het laatste kwartier, waarin PSV eigenlijk volledig gestopt was met voetballen, mogen we blij zijn met die 1-1. Het is dat Panathinaikos gewoon nog slechter was, anders hadden we een probleem gehad.

Nee, merp!

• D-e-n
Eén schamel puntje voor Nederland in plaats van zes

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:04

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:00:
Eén schamel puntje voor Nederland in plaats van de zes negen deze week.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat....een.....droef.....elftal

Echt, wat een drama. Ik ergerde me woensdagavond al aan passes die niet aankwamen over vier meter. Maar PSV maakt het nog bonter. Zonder druk met mega ruimte gewoon niet een fatsoenlijke pass produceren en de wedstrijd uitspelen. Echt droevig. En dan mag je in het laatste kwartier nog van geluk spreken dat je slechts gelijk speelt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D-e-n
De zes van vandaag verliezen was onnodig

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 23-10-2014 23:06 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Ach, daar gaan we weer.. het afzeiken is weer begonnen en iedereen praat azijnzeikers Kieft en Derksen weer na.. :/ Pfff..
PSV heeft kansen zat gehad om de wedstrijd te beslissen, hadden ze gewoon moeten doen. Ja, die Grieken zetten aan het laatste kwartier, dan moet je compact spelen en counteren, doet PSV niet goed. Maar om nou maar direct te stellen dat het hele team er geen reet van kan :? Volgens mij staat PSV gewoon op nummer 1 in Nederland op dit moment en hebben ze AZ van de mat geveegd zondag.. toen was het hosanna, nu na een gelijkmaker in de laatste 10 minuten is het een kutelftal.

Ik weet het wel, afzeiken sells..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-02 15:46

CR1691

Hero of Time

Geweldige voetballer die Depay maar je hoeft hem echt niet voor de camera zetten. Wat een onvolwassen blaag is dat zeg.

Het was weer een triest weekje Europa Cup.

PSN: Finally_Chris

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

St@m schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:06:
Ach, daar gaan we weer.. het afzeiken is weer begonnen en iedereen praat azijnzeikers Kieft en Derksen weer na.. :/ Pfff..
PSV heeft kansen zat gehad om de wedstrijd te beslissen, hadden ze gewoon moeten doen. Ja, die Grieken zetten aan het laatste kwartier, dan moet je compact spelen en counteren, doet PSV niet goed. Maar om nou maar direct te stellen dat het hele team er geen reet van kan :? Volgens mij staat PSV gewoon op nummer 1 in Nederland op dit moment en hebben ze AZ van de mat geveegd zondag.. toen was het hosanna, nu na een gelijkmaker in de laatste 10 minuten is het een kutelftal.

Ik weet het wel, afzeiken sells..
Ik vind het niet afzeiken. Wat ze tegen AZ hebben laten zien, hebben ze nu niet laten zien. Zo realistisch moet je gewoon zijn. De eerste helft was wel aardig, de tweede helft was gewoon slecht. Mede doordat er blijkbaar geen duidelijk wedstrijdplan was, want er was duidelijk een tweedeling te zien in het team.
Lichtpuntje voor mij: Guardado. Wát een baas _/-\o_

Nee, merp!

• Han
  • Niet online

Han

St@m schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:06:
verwacht je hosanna dan? Het was gewoon slecht uitgespeeld. Als je halverwege de tweede helft zo naïef bent om de 1-0 vast te houden dan snap je het als team niet. Ze stopten gewoon met voetballen. Met die ruimte die er kwam hadden ze makkelijk met enige concentratie de 2-0 en 3-0 kunnen maken.
Ik vond het al jaren een kutelftal, mocht dat enige troost voor jou zijn ;)

Maar kom op, ze staan zelf als mannetjes in het veld na de wedstrijd tegen AZ. Dan is de kritiek terecht als je punten laat liggen tegen dit Panathinaikos. Het was geen team, is geen team en wordt geen team. Het kan leuke wedstrijden spelen als het mee zit maar het collectief dondert in elkaar als het tegen zit.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• St@m

St@m

@ Your Service

Han schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:12:
[...]
verwacht je hosanna dan? Het was gewoon slecht uitgespeeld. Als je halverwege de tweede helft zo naïef bent om de 1-0 vast te houden dan snap je het als team niet. Ze stopten gewoon met voetballen. Met die ruimte die er kwam hadden ze makkelijk met enige concentratie de 2-0 en 3-0 kunnen maken.
[...]

Ik vond het al jaren een kutelftal, mocht dat enige troost voor jou zijn ;)

Maar kom op, ze staan zelf als mannetjes in het veld na de wedstrijd tegen AZ. Dan is de kritiek terecht als je punten laat liggen tegen dit Panathinaikos. Het was geen team, is geen team en wordt geen team. Het kan leuke wedstrijden als het mee zit maar het dondert in elkaar als het tegen zit.
Begrijp me goed, tweede helft was gewoon matig.. maar om dan maar te zeggen "was geen team, is geen team en wordt geen team" slaat helemaal nergens op op basis van een mindere tweede helft. Als je het zo gaat bekijken mogen en Ajax en Feyenoord het predicaat voetbalclub niet eens dragen, want wat die op de mat leggen is nog veel triester.

Europees zijn de Nederlandse clubs nergens meer.. nee, is niet leuk, maar wel de realiteit. Aansluiting is steeds verder weg en kleinere competities dan de Eredivisie komen ons voorbij of haken aan. Dat is de realiteit.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 23-10-2014 23:23 ]

• Han
  • Niet online

Han

St@m schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:17:
Begrijp me goed, tweede helft was gewoon matig.. maar om dan maar te zeggen "was geen team, is geen team en wordt geen team" slaat helemaal nergens op op basis van een mindere tweede helft. Als je het zo gaat bekijken mogen en Ajax en Feyenoord het predicaat voetbalclub niet eens dragen, want wat die op de mat leggen is nog veel triester.
De 'team' opmerking slaat op PSV als geheel, niet op basis van vanavond. Zeg dat het niet zo is wat ik aanhaalde; PSV kan super wedstrijden spelen als het mee zit maar collectief het laat afweten als het tegen zit. Het is geen team die zich er uit vecht, al jaren niet. Dat ze nu bovenaan staan in de competitie zegt me weinig, dat gebeurt bijna elk jaar wel. Het gaat er om dat je aan het eind van de rit bovenaan staan. Dat geeft enig recht tot spreken. PSV speelt de laatste jaren dramatisch in Europa. En dan speelt het notabene in de EL, tegen gemiddeld B ploegen. Als dit team in de CL moet gaan spelen halen ze geen punt. Dan mag je niet vingertje wijzen naar andere teams, helemaal niet naar Ajax. Die doet het och al jaren beter, op alle vlakken.

• St@m

St@m

@ Your Service

Han schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:24:
[...]

De 'team' opmerking slaat op PSV als geheel, niet op basis van vanavond. Zeg dat het niet zo is wat ik aanhaalde; PSV kan super wedstrijden spelen als het mee zit maar collectief het laat afweten als het tegen zit. Het is geen team die zich er uit vecht, al jaren niet. Dat ze nu bovenaan staan in de competitie zegt me weinig, dat gebeurt bijna elk jaar wel. Het gaat er om dat je aan het eind van de rit bovenaan staan. Dat geeft enig recht tot spreken. PSV speelt de laatste jaren dramatisch in Europa. En dan speelt het notabene in de EL, tegen gemiddeld B ploegen. Als dit team in de CL moet gaan spelen halen ze geen punt. Dan mag je niet vingertje wijzen naar andere teams, helemaal niet naar Ajax. Die doet het och al jaren beter, op alle vlakken.
Ajax is 4x op rij kampioen geworden, dat is ook het enige wat ze beter hebben gedaan. Keren dat ze de EL hebben gehaald zijn ze er direct uitgemieterd.
Even voor de duidelijkheid.. Ajax, Feyenoord, PSV zijn ook B-ploegen in Europa, misschien wel C-ploegen. Dat "wij" ons plekje in de CL nog hebben is een wonder (owh wacht, dat is door de punten die PSV (voor het grootste gedeelte) heeft gehaald in Europa)

Nog even over het collectief laten afweten als het tegenzit, ja dat klopt.. maar dat is geen enkele ploeg in de Eredivisie vreemd.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 23-10-2014 23:32 ]

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

St@m schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:27:
[...]

Nog even over het collectief laten afweten als het tegenzit, ja dat klopt.. maar dat is geen enkele ploeg in de Eredivisie vreemd.
Dat vind ik een wat vreemde uitspraak. Een van de grootste problemen van dit PSV, zowel dit als afgelopen seizoen, is dat het geen team is. Er staan individueel bekeken misschien wel de beste spelers van de Eredivisie onder contract bij PSV, maar een team? Nee. Dat is het niet, en als de resultaten uit het nabije verleden ons iets leren zijn de kansen dat het dat wel wordt ook vrij klein.
Andere clubs die wel een elftal hebben dat als team fungeert en blijft fungeren, dan kom ik toch wel uit bij 'mindere goden' als PEC of Cambuur, maar ook een Feyenoord (zie de wedstrijd tegen Ajax, ze bleven als team fungeren en speelden echt goed, de hele wedstrijd). Ze zijn er dus wel degelijk.

Overigens zie ik dit jaar wel wat verbetering, mede door de komst van Guardado en De Jong, en door de groei van spelers als Hendrix, Wijnaldum, Willems en Maher. Rekik zou ik ook in dat rijtje scharen, maar die heeft zijn temperament soms wat minder onder controle en is daardoor minder volwassen in zijn spel.
Bruma is de aanvoerder, en dat zal vast een reden hebben, maar ik zie 'm niet eigenlijk. Kerel is niet al te intelligent in zijn spel en beslissingen.

Nee, merp!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:27:
[...]
Ajax is 4x op rij kampioen geworden, dat is ook het enige wat ze beter hebben gedaan. Keren dat ze de EL hebben gehaald zijn ze er direct uitgemieterd.
Ajax heeft het overduidelijk beter gedaan, PSV is slechts één keer verder gekomen dan Ajax in de EL de afgelopen 4 jaar;
In het seizoen 2010/2011 won Ajax van Anderlecht in de EL en werd in de 1/8 finales uitgeschakeld door Spartak Moskou (PSV was al uitgeschakeld in de groepsfase).
In 2011/2012 trof Ajax Manchester United en zijn ze op doelsaldo uitgeschakeld (PSV kwam tot de 1/8 finales vs Valencia).
In 2012/2013 trof Ajax Steaua Boekarest en werden ze na penalty's uitgeschakeld (PSV was al uitgeschakeld in de groepsfase).
Enkel in 2013/2014 werd er kansloos verloren in de EL (PSV was al uitgeschakeld in de groepsfase).

Ok, Ajax stroomde in vanuit de CL, maar daar derde worden is stukken moeilijker dan tweede worden in de groepsfase van de EL zeker na 4 zeer gunstige lotingen in de CL;
2x Real Madrid
2x Barcelona
2x Dortmund
2x AC Milan
Manchester City
P.S.G.

• JST94
Ach, elke Eredivisieclub verzaakt gewoon in de Europa League, of het nou PSV, Ajax of Feyenoord is. Dat doet er niet toe. Telkens krijgen ze de deksel op hun neus, hoe dat komt? Ik denk omdat die kleinere clubs vaak 110% geven tijdens dit soort wedstrijden, iets wat bij PSV, Ajax en Feyenoord te weinig gebeurd.

Gelukkig heeft Feyenoord nog twee thuisduels. Thuis winnen van Rijeka en het ziet er heel anders uit. :)

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-02 20:09
Ik denk dat hij bedoelt met de resultaten, als in hoe ver je komt in een toernooi. Maar hij vergeet dat Ajax wel een paar keer tegen zijn tegenstander in de poulefase won. En daar krijg je ook aardig wat punten voor, voor de Fifa ranking.
En voor de rest scheelt het allemaal niet veel. Misschien kan je zeggen dat AZ nog het meest succesvol is geweest Europees de afgelopen jaren. Twente, PSV, Ajax en AZ zijn allemaal wel een keer tot de 2de ronde en/of kwart finale gekomen (AZ zelfs halve finales).

Maar ik snap St@m's frustratie wel. In VI wordt PSV, i.m.o. als PSV supporter, wel erg makkelijk afgezeken. René van der Gijp heeft er een handje in. Ik hem werkelijk nog nooit enthousiast gezien over wedstrijden van PSV. Ik heb het idee dat wanneer Ajax zo goed als PSV zaterdag tegen AZ speelde René wel positief zou zijn en het er meer over zou hebben.

Ik zie dit seizoen wel degelijk een verschil met vorig seizoen. Bruma en Rekic worden ook heel makkelijk neergezet als randdebielen. Maar op voetballend gebied hebben beide zeker een stap vooruit gezet. Ze durven sneller een harde pass of een hoge diepe bal te geven, die dan regelmatig ook nog goed aankomt.
Bruma is wat lomp. Ja nou Pepe is nog lomper, maar speelt wel bij Real Madrid. Bruma verdedigt gewoon goed.
Je moet gewoon niet zo matig voetballen in de laatste 20 minuten. Dan gebeurt zo iets ook niet.

En ik vind het erg kortzichtig op elke keer de schuld te geven aan de 2 centrale verdedigers van elke tegengoal. Dat doen ze bij VI vaak. Maar het probleem ligt duidelijk op het middenveld of een keer de back die bij elke veldgoal van een tegenstander een fout maakt. Gisteren liet het middenveld het echt totaal afweten. Mee verdedigen gebeurde niet altijd meer.

Verder willen heeft PSV bij een verlies in de Europa League er nog al snel met de pet naar gegooid. "Een schande, dat kan echt niet". Dat hoor je ook minder bij andere ploegen. Als Ajax tegen Barcelona heel naïef het spel gaat maken gooi je er wat mij betreft meer met de pet naar.

Verder word ik ook ziek van elke keer die kritiek op Cocu. Hij was gisteren realistisch, minder media getrainde antwoorden dan normaal en oprecht boos en geïrriteerd. En wat zeggen ze dan bij VI. "Ja, dat antwoord heb ik al 20x gehoord". Of "hahaha, hij werd boos". Want dat maakt echt geen indruk. Willen ze dat ie met een blije kop langs de lijn staat als zijn team matig speelt.
Bij Frank de Boer zou Derksen gezegd hebben: "Een realistisch antwoord. De spelers hebben het laten afweten". Derksen is naast de oprichter van de Bert van Marwijk fanclub ook de oprichter van die van Frank de Boer ;).

En maandag waren ze verbaasd dat Guardado speler van de week was. Ik heb niet alle andere wedstrijden gezien, maar Guardado was zo ontzettend goed. Niet normaal. Ik moest bijna janken dat een bankspeler van Valencia bijna alle andere spelers op het veld deklasseerde tot amateurvoetballers. Zo groot is het niveauverschil tussen de Eredivisie en de top competities :'(.
Maar dat willen de heren aan tafel weer niet zien.

Ik vind VI hartstikke leuk om te kijken. Maar als PSV supporter is het net of ze een vete hebben tegen PSV. Ze zouden maar ooit iets positiefs over PSV als team zeggen: plaatje

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:07:
Ajax heeft het overduidelijk beter gedaan, PSV is slechts één keer verder gekomen dan Ajax in de EL de afgelopen 4 jaar;
Ajax is gewoon elke keer in de eerste ronde van de CL dat ze mee deden uitgeschakeld en in de eerste ronde dat ze EL meededen uitgeschakeld, op een enkele uitzondering in 5 jaar na. Zo bijzonder is dat nou ook weer niet, de competitie zit telkens zo dicht bij elkaar dat de andere Nederlandse clubs het waarschijnlijk wel hadden geëvenaard. Er zit ook gewoon altijd een zwakke broeder bij die je over 2 wedstrijden wel achter je kan houden. Helaas komen alle Nederlandse clubs gewoon niveau te kort. Niet eens zo zeer voetballend, maar wel in professionaliteit, slimmigheid en doeltreffendheid. Feyenoord en PSV waren gisteren weer gewoon beter dan hun tegenstanders, maar winnen niet. Ajax had hetzelfde tegen Apoel. Niet omdat de teams er niet voor gaan, maar gewoon omdat ze de kwaliteit niet hebben om zo'n wedstrijd over de streep te trekken.

Elk jaar is het hetzelfde, alle fans denken "oef, we waren zo dichtbij en we waren misschien wel beter, maar helaas net een beetje pech en is het weer net niet gelukt." De verschillen binnen Nederland zijn gewoon minimaal maar het verschil met het buitenland is enorm. Voetballend valt dat op zich nog wel mee, maar wel op andere vlakken.

Om terug te komen op het AD: Ze waren weer keihard voor Feyenoord, zowel de spelers als Van Geel. Geen woord over de dubieuze penalty en over pech bij de kansen. Is ook wel pijnlijk als het echt waar is dat deze spits van Reijka herhaaldelijk is aangeboden bij Feyenoord en voor 2 miljoen euro was op te pikken, want zo'n speler mist Feyenoord (andere Nederlandse clubs overigens ook). EDIT: Volgens Van Geel komt de 2 miljoen Euro die het AD noemt uit de dikke duim.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 24-10-2014 09:26 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:33

Vos

AFCA

Er wordt hier zo vaak gesproken over pech. Als pech zo vaak voorkomt is het geen pech meer hoor, maar een gebrek aan kwaliteit.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-01 13:27

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik kwam deze net tegen:
http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaart
Verdeling van de seizoenskaarthouders per club door Nederland heen.
Toch bizar als je in Noordoostgroningen woont en een seizoenskaart voor Feyenoord hebt.
Of Maastricht en dan naar Groningen om het weekend. Respect :)

Last.fm | Code Talks

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:12

Player1S

Probably out in the dark

Afvalzak schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:45:
Ik kwam deze net tegen:
Toch bizar als je in Noordoostgroningen woont en een seizoenskaart voor Feyenoord hebt.
wat te denken van Terschelling. 2 jaarkaarten van FC Twente en 2 bij Ajax.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• JST94
Afvalzak schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:45:
Ik kwam deze net tegen:
Deze map is niet 100% precies. Lijkt mij namelijk héél erg sterk als er zoveel kaarthouders van Excelsior en ADO Den Haag in Uden wonen, precies in dat gebied. Heracles en Utrecht hebben dezelfde markering.

Zie foto:

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/mu9jya8w1/ADOEXC.png

[ Voor 3% gewijzigd door JST94 op 24-10-2014 11:15 ]

• Fleximex
Vrij bizar. Dan ben je wel écht supporter. Of wat dacht je van iemand die tussen Alkmaar en Amsterdan woont en een seizoenskaart voor FC Eindhoven heeft.
Wat ook opvalt is dat het kaartje van Ajax en Feyenoord is nagenoeg identiek qua verdeling in andere gemeente dat de provincie van de club zelf. PSV is wat dat betreft iets meer een provincie club (Brabant en Limburg). In het noorden laten de mensen het afweten voor PSV :p.

Er zijn ook gebieden in de grote steden zelf waar er toch tientallen of zelfs richting de honderd seizoenskaarthouders zijn en slechts de helft een seizoenskaart voor de club van die stad heeft. Ook apart.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JST94 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Deze map is niet 100% precies. Lijkt mij namelijk héél erg sterk als er zoveel kaarthouders van Excelsior en ADO Den Haag in Uden wonen, precies in dat gebied. Heracles en Utrecht hebben dezelfde markering.

Zie foto:

[afbeelding]
Zou wel een prestatie zijn, van de 320 inwoners 212 een seizoenskaart (al is dat percentage niet 100% betrouwbaar, er zijn ook supporters met meerdere seizoenskaarten voor 1 of meerdere clubs. je zou dus over de 100% bezetting kunnen gaan in een gebied). er is geen plek waar de dichtheid zo groot is voor seizoenskaarten ;)

Zulke zaken moet je altijd met een schepje zou nemen

[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 24-10-2014 11:22 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:57
Napo schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Zou wel een prestatie zijn, van de 320 inwoners 212 een seizoenskaart (al is dat percentage niet 100% betrouwbaar, er zijn ook supporters met meerdere seizoenskaarten voor 1 of meerdere clubs. je zou dus over de 100% bezetting kunnen gaan in een gebied). er is geen plek waar de dichtheid zo groot is voor seizoenskaarten ;)

Zulke zaken moet je altijd met een schepje zou nemen
Ook wel opvallend bij dat Alphen-Chaam (Breda) er alleen maar 7 Twente supporters in dat gebied wonen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JST94
Gynnad schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Ook wel opvallend bij dat Alphen-Chaam (Breda) er alleen maar 7 Twente supporters in dat gebied wonen.
Ach, het is niet 100% precies. Ik weet ook niet van wanneer die gegevens zijn, afgelopen seizoen, dit seizoen? Kan nogal verschillen namelijk. :)

• Fleximex
In Landsard, in de gemeente Eindhoven, zijn (slechts) 56 van de 129 seizoenskaarthouders van PSV. Dus dan dan denk je misschien FC Eindhoven. Maar die hebben er maar 6.
Maar liefst 67 kaarten zijn voor Willem II. Grappig.
Ook is er een gebied Hanevoet, dicht bij het centrum van Eindhoven, waar er één seizoenskaarthouder is. Voor NAC Breda.

En rechts van Telingen en Lisse (linksonder Amsterdam, rechtsboven Den Haag) heb je opeens weer gebieden waar de meeste seizoenskaarthouders een Heerenveen kaartje hebben.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Fleximex schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:28:

Ook is er een gebied Hanevoet, dicht bij het centrum van Eindhoven, waar er één seizoenskaarthouder is. Voor NAC Breda.
Niet opvallend. Dat gebied is vrijwel enkel de high tech campus. Daar staan amper woningen (er wonen ook maar 5 mensen). Kan echter ook een bedrijf zijn die daar staat ingeschreven oid.

Enkel kijken naar de kleur en het aantal kaarten is niet afdoende, het is ook nuttig om naar de inwoners van dat gebied te kijken en het soort gebied dat het is.

Gegevens zijn van vorige seizoen.
De Nederlandse supporterskaart is gebaseerd op gegevens van alle seizoenskaarthouders van de 34 betaald voetbal organisaties die Nederland rijk is. Voor het verkrijgen van de data zijn alle clubs uit Eredivisie en Jupiler League benaderd met het verzoek de data over seizoen 2013/2014 volledig geanonimiseerd beschikbaar te stellen, zodat de privacy van personen gewaarborgd blijft. Alle clubs hebben hiervoor hun akkoord gegeven. Betaalvoetbalorganisaties in Nederland willen transparant zijn en graag meewerken aan deze publicatie. Ze willen laten zien waar de trouwe Nederlandse voetbalsupporter zit.

Met hulp van KNVB Expertise zijn in september 2014 gegevens verkregen uit het World Ticketing System (WTS). Dat registreert onder meer alle verkochte seizoenskaarten van de clubs uit het betaald voetbal in Nederland. Van Jong Ajax, Jong PSV, Jong FC Twente en Achilles'29 zijn geen gegevens beschikbaar, omdat zij in een 2-jarige pilot als amateurclubs deelnemen aan de Jupiler League. Zij zijn hierdoor niet aangesloten bij het World Ticketing System. KNVB Expertise is het centrum voor onderzoek en kennismanagement in het betaald voetbal en is een initiatief van de KNVB, de Eredivisie CV, de Coöperatie Eerste Divisie (CED) en de Federatie van Betaald voetbal Organisaties (FBO). Het kenniscentrum heeft als doel betaaldvoetbalorganisaties te ondersteunen in hun ontwikkeling door middel van informatievoorziening, kennisdeling, opleiding en advies. "Deze fankaart laat zien dat voetbalfans met een seizoenskaart te vinden zijn in het hele land. Vele Nederlanders, uit alle hoeken van het land besteden een deel van het weekend aan het bezoeken van een van de Eredivisiestadions. Daarnaast is het ook voor de clubs zelf waardevolle informatie om te weten waar hun eigen fans zitten, en de fans van andere clubs", aldus een woordvoerder van de KNVB.

Voor het inkleuren van de kaart zijn louter gegevens over seizoenskaarthouders gebruikt. Dit kunnen zowel personen als bedrijven zijn. Zij betalen in principe om elke wedstrijd van hun favoriete club op de tribune te volgen. Dat is niet te zeggen over alle eigenaren van een clubcard, waarmee losse kaarten voor wedstrijden te bestellen zijn. Een klein aantal seizoenskaarthouders is niet op de fankaart meegenomen. Het gaat hierbij om supporters uit het buitenland en seizoenskaarthouders die een postbusadres hebben.

• JST94
Ah, dus de kaart in Uden kan toch kloppen. Zitten namelijk wel een aantal bedrijven daar die over het land verspreid zijn.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3911316/servie-krijgt-zege-toegewezen-in-gestaakt-duel-met-albanie.html
Vage beslissing van de UEFA dit. Het land die de boel liet escaleren door te vechten krijgt de zege :?

• Joostje123
  • Laatst online: 07:44
tweaker2010 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:22:
http://www.nu.nl/sport/3911316/servie-krijgt-zege-toegewezen-in-gestaakt-duel-met-albanie.html
Vage beslissing van de UEFA dit. Het land die de boel liet escaleren door te vechten krijgt de zege :?
Albanie wou niet meer voetballen daarna opzich begrijpelijk, maar denk dat daarom daarvoor is gekozen dat Albanie staakt en dus wedstrijd reglementaire met 3-0 verliest.

Servie vanwege wanorde 3 punten in mindering en wedstrijd zonder publiek.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 19:23
Joostje123 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Albanie wou niet meer voetballen daarna opzich begrijpelijk, maar denk dat daarom daarvoor is gekozen dat Albanie staakt en dus wedstrijd reglementaire met 3-0 verliest.

Servie vanwege wanorde 3 punten in mindering en wedstrijd zonder publiek.
Was het niet ook de broer van de president van Albanie (ofzo) die de hele rell veroorzaakt heeft met zijn vlag?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dit zal wel de enige manier zijn geweest om beide landen te laten verliezen, dwz beiden 0 punten. Op zich wel een aardige oplossing.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-02 13:16
Deadsy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Was het niet ook de broer van de president van Albanie (ofzo) die de hele rell veroorzaakt heeft met zijn vlag?
Nee dat dachten ze eerst maar dat bleek niet waar te zijn.

• ph4ge
Ik heb het wel getroffen, precies de enige 3 Ajacieden in mijn gemeente worden binnenkort officieel de schoonfamilie. :+

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 24-10-2014 15:56 ]

• JST94
ph4ge schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:56:
Ik heb het wel getroffen, precies de enige 3 Ajacieden in mijn gemeente worden binnenkort officieel de schoonfamilie. :+
Pfoe, veel sterkte toegewenst de komende tijd. :+

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:56:
klinkt bijna alsof je daar nu pas achter komt :)

• Gynnad
  • Laatst online: 08:57
Ulderink geeft aan dat het inderdaad het plan is om Zivkovic zeker tot en met de winterstop bij Jong Ajax te houden. Verbaasd me eigenlijk niets, ze willen die jongen natuurlijk constanter maken en pas brengen als hij er echt klaar voor is. Begint de laatste weken steeds beter te draaien in de JL

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
Gynnad schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:14:
Ulderink geeft aan dat het inderdaad het plan is om Zivkovic zeker tot en met de winterstop bij Jong Ajax te houden. Verbaasd me eigenlijk niets, ze willen die jongen natuurlijk constanter maken en pas brengen als hij er echt klaar voor is. Begint de laatste weken steeds beter te draaien in de JL
Tijd maken is ook absoluut beter. Echter vraag ik me af of dan een jaar of 1-2 bij Groningen (of een ploeg als Cambuur, Zwolle etc) niet beter voor hem was geweest. Alvast kopen en meteen doorverhuren, dan spelen ze tenminste wel in de Eredivisie. Zie Jeroen Zoet: 1x 33 en 1x 34 wedstrijden Eredivisie bij RKC.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 21:07
Ik denk dat Ajax dat doet omdat ze er op deze manier nog invloed hebben op zijn training en zijn manier van voetballen, dat gaat toch lastiger wanneer een speler is verhuurd. Bij een keeper is dat natuurlijk wat minder van toepassing.

[ Voor 15% gewijzigd door JanW op 25-10-2014 11:50 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Maar dat kan toch ook bij het eerste elftal? Die jongen is echt niet minder dan Milik of Sigi. Had allang een paar invalbeurtjes moeten krijgen.

• ephymerous
  • Nu online
CR1691 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:59:
Maar dat kan toch ook bij het eerste elftal? Die jongen is echt niet minder dan Milik of Sigi. Had allang een paar invalbeurtjes moeten krijgen.
Natuurlijk, het is bijzonder dat Moisander wordt gepasseerd voor vanavond maar die kroket van een Sightorsson week in week uit mag falen. Van Vertonghen naar Boilesen als aanvoeder in 3 jaar... :/

XXXVI

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 15:36
Maar eens op de pre-party, sommige zijn al vanaf 12.00 uur hier.. Straks de wedstrijd tegen Achilles '29.. Hoop dat we nu weer eens 3 punten kunnen pakken en de spelers en supporters een boost krijgen!

Zal niet druk zijn denk ik :( wij gaan er in ieder geval voor!

Ultras Mestreech blieve altied goon!

Stichting Hobbyserver

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 10:29
ephymerous schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:43:
Natuurlijk, het is bijzonder dat Moisander wordt gepasseerd voor vanavond maar die kroket van een Sightorsson week in week uit mag falen. Van Vertonghen naar Boilesen als aanvoeder in 3 jaar... :/
Hoe weet je dat Moisander vanavond niet speelt? Hij zit wel bij de selectie. Vwb Boilesen ben ik het met je eens. Ik zou eerder voor Schöne, Klaassen of Cillessen als aanvoerder kiezen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:33

Vos

AFCA

ephymerous schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Milik speelt! Het is een wonder! ;)

Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen, Klaassen, Riedewald, Andersen, Schöne, Milik, El Ghazi.

Benieuwd of Riedewald de goede wedstrijd tegen Barca door kan trekken.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 25-10-2014 19:41 ]

• Han
  • Niet online

Han

Nu hopen dat het Milik mee zit vanavond zodat hij een tijdje in de basis blijft.... zal je zien dat het vanavond niet lukt en de Boer de volgende wedstrijd gewoon weer Sigi opstelt....

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
Pietje Velthuizen is ook lekker bezig. Tsjonge jonge wat een fout!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha Pietje Velthuizen staat weer te blunderen zeg. Wat is die jongen afgegleden.

• don_jorg
  • Laatst online: 30-10-2025
Inderdaad... Ongelooflijke blunder van Piet... Wow

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tis dat het buitenspel was maar die Ten Grabbelaar laat ook weer een balletje tussen zijn benen glippen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bizarre blunder inderdaad 8)7 Zo'n vrije trap kan doorschieten, maar dit was een vangbal.

Overigens was die buitenspelgoal ook twijfelachtig. Leek toch één lijn.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-02 14:39

Vuvuzela

My spire is forming

RoD schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:20:
Bizarre blunder inderdaad 8)7 Zo'n vrije trap kan doorschieten, maar dit was een vangbal.

Overigens was die buitenspelgoal ook twijfelachtig. Leek toch één lijn.
Ik denk dat Piet verrast was door die stuit, net wat verraderlijker dan gedacht. Die buitenspelgoal was buitenspel.. lichamen waren redelijk gelijk maar zijn voet stak uit.

Ik hoop dat Milik een hattrick maakt vanavond.

I served in a company of heroes.

• Quad

Quad

Doof

Je kan zeggen wat je wilt over Milik, maar hij brengt absoluut meer dan Sigthórsson. Komt veel dreiging uit.

Edit: Oh oh Ajax. Wat een ballenverdediging.

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 25-10-2014 21:13 ]

nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015