6-0, 0-7 en 1-7OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:34:
Uhm wat een scores zie ik nu?
1- 6 + 0 - 7 en 1 - 7?
Ohja, en 3-1
Hij wordt niet verdedigdGoron schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:35:
Mooie goal toch wel, bewaart goed zijn geduld tot het juiste moment
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kijk dat Ajax minder speelt ok maar van rhijn valt wel heel erg weer naar beneden
Robben doet dat toch weer fraai
Heb je Bayern toevallig gezien ? Als zij door hadden gezet, had je er 10 goals mogen opzetten, maarja als je met 5-0 voor staat, dan ga je niet volledig in de aanval.PWM schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:37:
Grappig die 7-1 en 7-0. Die 7-klappers gebeuren nog wel eens in CL, maar die 8ste lijkt moeilijk.
Supporters van Roma maakten zelfs een korte tijd apen geluiden, dat was toen Benatia de bal in het publiek ramde. Ik heb altijd respect voor mijn mede supporter, maar ga lekker naar huis janken op je bank in plaats van apen geluiden te maken..
De wedstrijd deed me aan een WK gebeurtenis denken
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 21-10-2014 22:45 ]
Ik snap dat wel hoor, maar toch heeft het ook wel een zielige kant hoor. Je hebt nu een team en win daar maar mee en dat is hun verre van gelukt vandaag!toolkist schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:45:
Die speelde vorig seizoen toch bij Roma? Zal blij zijn dat ie weg is dan...
Precies zo'n Götze verhaal, maar dat gejoel helpt allemaal niks..
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Lekkere assist van Ake ook, mooi voor die jongen!
[ Voor 25% gewijzigd door Niku op 21-10-2014 23:32 ]
3-1 is gewoon een net resultaat. Barca liet het de 2e helft wel lopen, maar iedere eredivisie club wordt daar weggespeeld. Dit soort wedstrijden zijn overbodig, de kans dat Ajax de volgende ronde haalt is nihil en het kost veel energie. Het levert alleen wat geld op.Outsiders99 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:39:
AJAX DRAMATISCH!!!!!. AJAX as usual![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Volgens mij had ik het idee dat ze na de 2-0 naar huis wilde gaan.
Reageer gewoon niet op dat soort reacties, heeft totaal geen zin.tweaker2010 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:11:
[...]
3-1 is gewoon een net resultaat. Barca liet het de 2e helft wel lopen, maar iedere eredivisie club wordt daar weggespeeld. Dit soort wedstrijden zijn overbodig, de kans dat Ajax de volgende ronde haalt is nihil en het kost veel energie. Het levert alleen wat geld op.
Bizar inderdaad, en wat dacht je van de 4-3 bij Schalke? Gewoon 35 treffers vanavondOPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:34:
Uhm wat een scores zie ik nu?
1- 6 + 0 - 7 en 1 - 7?
Nope, maar dat Appel nogwattus is een laf clubje. Die gun ik wel een aftocht als laatste in de poule.dutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:38:
[...]
Hopen op tweede divisie europa voetbal dan maar?
4 wedstrijden waarin 29x het net gevonden is, de andere 4 wedstrijden leverden slechts 6 doelpunten op ...Niku schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:16:
[...]
Bizar inderdaad, en wat dacht je van de 4-3 bij Schalke? Gewoon 35 treffers vanavond
[ Voor 36% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-10-2014 00:31 ]
CSKA Moskou tegen City dan gisteren. City staat 2 - 1 voor met nog 5 minuten te gaan, krijgen die Russen een penalty voor iets wat totaal niks was. Die Doumbia wordt gewoon van de bal gezet en laat zich vallen, de scheids legt hem op de stip en ze maken 2 - 2. Net zoals bij NAC - ADO van het weekend. Echt te triest voor woorden.Niku schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:29:
Wat een geluk voor Schalke, compleet onterechte penalty in de laatste seconde.
Correctie: 40Niku schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:16:
[...]
Bizar inderdaad, en wat dacht je van de 4-3 bij Schalke? Gewoon 35 treffers vanavond
Ik las ergens dat dat ook het meeste aantal goals is op een speel'avond'
Dit is gewoon niet te verdedigen... Te goed.Goron schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:42:
Gelukkig nog wel wat ander hollands succes: http://gfycat.com/RecklessBrokenAldabratortoise
Robben doet dat toch weer fraai
Of je moet een pingel weggeven.
Nou die nummer 2 staat wel raar hoor, ik weet niet welke baan die probeert af te schermen?Joostje123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:04:
[...]
Dit is gewoon niet te verdedigen... Te goed.
Of je moet een pingel weggeven.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
De 6de man staat er gewoon op 1.5 meter vanaf en heeft vrij zicht. Hier past 1 smileyNiku schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:29:
Wat een geluk voor Schalke, compleet onterechte penalty in de laatste seconde.
Echt, wat een afgang, elke speelronde weer, die clowns op de achterlijn.
Het is zeker wel te verdedigen. Laten we trouwens hopen dat je Gfycat link geen voorboden is voor Robben: RecklessBrokenAldabratortoise
Veertig zelfs ja? Bij de NOS zeiden ze 35, heb het niet nageteldJST94 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:25:
[...]
Correctie: 40
Nope. In 1997 was er een avond met 44 goals.JST94 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:25:
Gervinho heeft een paar keer de verdediging van Bayern op zijn kop gezet alleen afronden is niet zijn sterkste kant, nog steeds niet. Daarnaast keepte Neuer fantastisch. 7-4 was een eerlijke stand geweest
Nou ergens ook wel goed dat ze even op hun bek gaan, nog lekker 2e in de groep, city kon niet winnen van CSKA, dus er is nog niets verloren.
[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 22-10-2014 11:02 ]
Maar toen speelden alle poules (6) tegelijk. Dus er waren 12 wedstrijden tegenover 8 gisteren.
Dus gemiddeld gezien wel een dik en dik record.Fleximex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:00:
Matches Group Stage Season 97/98 CL (scroll iets naar beneden: matchday 2, 1 October)
Maar toen speelden alle poules (6) tegelijk. Dus er waren 12 wedstrijden tegenover 8 gisteren.
Barcelona - PSV : 2-2Fleximex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:00:
Matches Group Stage Season 97/98 CL (scroll iets naar beneden: matchday 2, 1 October)
Feyenoord: 2-0 winst
Mooie tijden
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nou, eerlijk... dan had je rustig 11-4 neer mogen zetten, want Bayern verprutste ook wat kansen zegStrongArmLance schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:59:
Roma heeft een dramatische eerste helft gespeeld. Heel jammer. Ashley Cole was een drama, de tweede helft was veel beter (holebas/cholevas erin ipv Cole). Helaas is De Sanctis vrij slecht in keepen en waren die laatste 2 goals onnodig, zeker die van Shaqiri. En Maicon stond er niet in... En de vleugels van Bayern zijn wel behoorlijk aardig.
Gervinho heeft een paar keer de verdediging van Bayern op zijn kop gezet alleen afronden is niet zijn sterkste kant, nog steeds niet. Daarnaast keepte Neuer fantastisch. 7-4 was een eerlijke stand geweest.
Nou ergens ook wel goed dat ze even op hun bek gaan, nog lekker 2e in de groep, city kon niet winnen van CSKA, dus er is nog niets verloren.
Tweede helft ging inderdaad stukken beter voor Roma, maar het enige wat ik van Gervinho heb gezien, is dat hij snel is. Hij heeft tenminste er eentje ingeprikt. Leuk voor hem in ieder geval!
Ja Gervinho is ook alleen snel. Dat is het wel, maar wel echt heel snel, daarnaast kan hij ontzettend goed dribbelen, alleen zijn zijn voeten niet in sync met zijn hersenen zoals wel eens gezegd wordt.
Nou, hoe dan ook 2 punten voor op city, en slechts een 1 doelpunt achter qua doelsaldo.
Heerlijke selecties inderdaad. Ligt het aan mij of was het vroegâh gewoon interessanter? Of is het gewoon de nostalgie die nu praat?JST94 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:09:
Ook leuk om die selecties te zien die de clubs toen hadden.
Ik denk dat het vroeger sowieso interresanter was omdat toen geld nog geen grote rol speelde. Nu kan je als Nederlandse club gewoon niet meer mee vanwege de centen die er in een club worden gepompt.Gaius schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:59:
[...]
Heerlijke selecties inderdaad. Ligt het aan mij of was het vroegâh gewoon interessanter? Of is het gewoon de nostalgie die nu praat?
Precies het probleem van hem toen hij bij Arsenal speelde. Struikelend over zijn eigen benen grote kansen missen. Als alles op zijn plek valt kan het echt een topper zijn, maarjah als...StrongArmLance schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:40:
Ja Gervinho is ook alleen snel. Dat is het wel, maar wel echt heel snel, daarnaast kan hij ontzettend goed dribbelen, alleen zijn zijn voeten niet in sync met zijn hersenen zoals wel eens gezegd wordt.
Haha, zo zou je het inderdaad wel kunnen noemen! Neuer hield er wel een paar goede uit, maar hij stampte ze dan ook regel recht tegen hem op..StrongArmLance schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:40:
Ja, waar, in ieder geval een totale off day van Roma, terwijl ze tegen city en CSKA wel goed speelde.
Nou, hoe dan ook 2 punten voor op city, en slechts een 1 doelpunt achter qua doelsaldo.
Ik zag dat hij Nike schoenen droeg, maar die hebben toevallig een leuke qoute: ''Laat niks aan het toeval over''Vos schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:44:
[...]
Precies het probleem van hem toen hij bij Arsenal speelde. Struikelend over zijn eigen benen grote kansen missen. Als alles op zijn plek valt kan het echt een topper zijn, maarjah als...
Nee, maar dan moet je toch erg veel geluk hebben om op je kans te wachten, soms moet je hem zelf maar gaan halen denk ik dan..
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 22-10-2014 16:34 ]
Die twee identieke vrije trappen, Nilis/Jonk die hem tegen Leeds United (wie?) erin pegelden!Niku schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:12:
Stam, Cocu, Jonk, Numan, Nilis.. dat waren nog eens tijden
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat vrijetrapkunstje van Nilis en Jonk zie je toch ook zelden. Lang geleden trouwens dat ik Nilis had gezien. Als Rode Duivel heeft hij het nooit kunnen waarmaken, maar bij Anderlecht en PSV schoot hij er niet naast. Zonde dat hij dan bij Aston Villa die dubbele beenbreuk opliepRamzzz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:54:
[...]
Die twee identieke vrije trappen, Nilis/Jonk die hem tegen Leeds United (wie?) erin pegelden!![]()
[video]
Mignolet is ook geen puntenpakker he. 0-3.
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 22-10-2014 21:29 ]
Al hadden ze niet veel keuze en al is 16mln tegenwoordig geen absurd bedrag meer dan had ik hem nog niet gehaald.Vos schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:24:
Inruilen? Zoveel keuze had Liverpool denk ik niet op de transfermarkt. En daarbij kregen ze de hoofdprijs voor Suarez, na zo'n incident. Balo kostte iets van 16M pond ofzo.
Mignolet is ook geen puntenpakker he. 0-3.
Dan liever een speler minder in de selectie dan die gast.
Voor wat betreft Suarez, tsja als je na zo'n incident nog 80 miljoen kan krijgen moet je niet nadenken en doen, alleen als je Balotelli er voor terug haalt, daar kan je nog wel even over achter de oren krabben.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat is een andere discussieDeadsy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
Al hadden ze niet veel keuze en al is 16mln tegenwoordig geen absurd bedrag meer dan had ik hem nog niet gehaald.
Dan liever een speler minder in de selectie dan die gast.
En gewisseld, wordt tijdje banken denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 22-10-2014 21:48 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was overigens niet Vanden Borre die scoorde.
Die commentator op Sport1 snapt er werkelijk niks van. Volgens hem moet Arsenal winnen willen ze doorgaan. Terwijl er 3 gespeeld zijn, Anderlecht nu op 4 punten en Arsenal op 3...
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 22-10-2014 22:28 ]
Inderdaad. Was Najar.Vos schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:26:
Het was qua dekking 1 op 1, gaat ik meen Chambers gewoon die andere man dekken. Kan zijn man lekker vrij inkoppen. 'Kleine' inschattingsfout.
Ik bedoelde die bal op de kruisingVos schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:26:
Het Engelse woord vind ik wel mooi voor wat Anderlecht (onverstandig!) aan het doen lijkt: "showboating".
Edit: en ja hoor, daar is de 1-1. Dat mag Anderlecht zich zelf aantrekken.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 22-10-2014 22:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lol 1-1... Anderlecht speelt het zeker slecht uit.
Hahaha 1-2
[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 22-10-2014 22:32 ]
Zucht, 1-2. Dom. Dom. Dom.
[ Voor 11% gewijzigd door YellowOnline op 22-10-2014 22:33 ]
Huh? Dat kan nietYellowOnline schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:32:
Ik herinner me nog Werder Bremen - Anderlecht in 1993: Anderlecht 0-3 voor tot de 65e minuut. Dan nog 5-0 verloren
Ninja edit.
Absoluut hoor. De uitslag verdoezelt het zeer povere spel.gambieter schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:33:
Dat is meer Anderlecht die verliest, dan Arsenal die wint
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 22-10-2014 22:35 ]
Was gecorrigeerd alvorens ik je post zag
Zie:tweaker2010 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:33:
Wat zwijnt Arsenal ongelofelijk hier zeg... onverdiende zege
gambieter schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:33:
Dat is meer Anderlecht die verliest, dan Arsenal die wint
En vlak daar onder 1-2 voor Arsenal. Mogelijk onterecht, maar slordige kop.LIVE: Anderlecht stunt tegen Arsenal
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Die kop wordt niet elke minuut aangepast. De ticker met het scoreverloop wel.Kevinp schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:42:
Mooi de site van het AD:
[...]
En vlak daar onder 1-2 voor Arsenal. Mogelijk onterecht, maar slordige kop.
Desondanks nog knapper van Anderlecht om het dan nog uit handen te geven.
Oja over Liverpool. Ik vind Liverpool een heel leuke club in Engeland en kan van mij dan ook op veel sympathie rekenen. Het probleem vind ik alleen dat ze elk seizoen een leger aan spelers aankopen die in de breedte prima zijn, maar net niet goed genoeg voor de top. Die geven gewoon 80 miljoen uit aan spelers die even goed zijn als diegene die ze al hebben. koop dan 2 spelers die 40 miljoen kosten en al iets bewezen hebben.
Trouwens wat is die Reus toch een goede speler zeg!
[ Voor 38% gewijzigd door Chrosser op 23-10-2014 09:41 ]
Het was een goede keuze om hem daar neer te zetten in plaats van Immobile en als je ziet dat Ramos daarna gelijk scoort als hij er 2 minuten in staat, dan moet Immobile zich lichtelijk kut gevoeld hebben.
Wat ik wel weer typisch vind, is dat je nu met 0-4 wint, maar FC Köln niet voorbij komt. Zit dat nu tussen je oren ? Ze zullen toch aan moeten zetten om fatsoenlijk weer mee te doen om de CL ticket en geen CL in Dortmund zou een domper zijn en al helemaal als je je bedenkt, dat Reus waarschijnlijk weg gaat en dan zie je de bui misschien al hangen...... > München ?
Typisch AD artikel. Nog lachwekkender zijn die trainer en spelers van Barca die voor de wedstrijd zeggen dat ze Ajax niet onderschatten en dat het zo'n sterke tegenstander is etc.
Gelukkig mag Feyenoord vanavond tegen Reijka...
Wat moeten die spelers anders zeggen ? Nee Ajax kan er niks van we rollen ze met 5-0 op?tweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:08:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3774434/2014/10/23/Speculeren-op-aanhaken-Ajax-bij-wereldtop-begint-op-lachspieren-te-werken.dhtml
Typisch AD artikel. Nog lachwekkender zijn die trainer en spelers van Barca die voor de wedstrijd zeggen dat ze Ajax niet onderschatten en dat het zo'n sterke tegenstander is etc.![]()
Dan kan het alleen maar tegenvallen raken Ajax spelers meer gemotiveerd....
Nee het is standaard gepraat maar het is wel het enige juiste wat ze moeten doen.
Want? Je vindt het een uitstekende analyse?tweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:08:
Typisch AD artikel.
Quotes als " Op zich niet erg, maar matig dan je toon. De top is mijlenver uit zicht. Het speculeren op aanhaken begint zo op de lachspieren te werken." voegen weinig toe.lateef schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Want? Je vindt het een uitstekende analyse?
Realiteit is dat Ajax al 4x op rij kampioen wordt en de rest van de NL ploegen er in de EL een potje van maakt. Dan moet Ajax toch de ambitie hebben om met de top (van Europa) mee te doen? Dat er werkelijkheid weinig van terecht komt is een ander verhaal, maar een hoge doelstelling is niet verkeerd.
Wat heeft Feyenoord er nou weer mee te maken? Ze zijn ook keihard voor Van Geel, Het Nieuwe Stadion en in mindere mate voor Rutten, en in dezelfde krant plaatsen ze een overzicht van de poule van Feyenoord en geven ze een tegenstander teveel punten.tweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:08:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3774434/2014/10/23/Speculeren-op-aanhaken-Ajax-bij-wereldtop-begint-op-lachspieren-te-werken.dhtml
Typisch AD artikel. Nog lachwekkender zijn die trainer en spelers van Barca die voor de wedstrijd zeggen dat ze Ajax niet onderschatten en dat het zo'n sterke tegenstander is etc.![]()
Terugkijken op de shitstorm die Jol over zich heen kreeg zijn sommige uitspraken toch lachwekkend? Mag je dat niet zeggen?
Gelukkig doet Ajax het wel goed in de ELtweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:08:
Realiteit is dat Ajax al 4x op rij kampioen wordt en de rest van de NL ploegen er in de EL een potje van maakt. Dan moet Ajax toch de ambitie hebben om met de top (van Europa) mee te doen? Dat er werkelijkheid weinig van terecht komt is een ander verhaal, maar een hoge doelstelling is niet verkeerd.
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2014 16:06 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tja, ze zeggen op een typische AD manier, wat iedereen al weet, ze trekken het alleen wat extreem door.tweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:08:
En waarom iedere keer weer dat er 100 miljoen op de rekening staat en dat ze maar niets kopen.
Wie hadden ze dan moeten halen om het beter te maken? Aangezien Ajax u19 met 10 man tegen barca met 2-2 gelijk speelt, lijkt het me dat het in de jeugd wel goed zit (heb wedstrijd niet gezien, dus geen idee of dit toeval is, het lijkt me niet). Wat is die drang toch van journalisten (die nog nooit een topclub gecoached hebben) om het beter te weten dan wie dan ook.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik vraag mij oprecht af waarom ik hier op reageer maar om mijzelf even te herhalen.tweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:08:
[...]
Quotes als " Op zich niet erg, maar matig dan je toon. De top is mijlenver uit zicht. Het speculeren op aanhaken begint zo op de lachspieren te werken." voegen weinig toe.
Napo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:02:
Ik volg je niet. De eerste klaagzang is dat er geen Nederlandse club is die de EL serieus neemt en alleen Ajax vol voor de CL zou moeten gaan, nu is de CL opeens enkel nadelig want het kost punten voor de landstitel en zorgt voor blessures en de EL zou Ajax ook niets aan moeten doen want dat doen andere ook niet...
Kunnen en willen zijn twee verschillende punten, misschien wordt het eens tijd dat men dat los van elkaar gaat zien. Maar inderdaad, alleen Ajax haalt punten binnen voor ons Europees coëfficiënt. Voor de goede orde, PSV staat sinds 2002 (huidige lopende seizoen niet meegenomen) boven (of gelijk) Ajax met het binnenhalen van punten voor het coëfficiënt en zit aldus die ranking in de top30 clubs van europa. Het met droge ogen beweren dat ze er niet genoeg voor doen lijkt me dan ook een beetje melodramatisch
Misschien is het eens tijd dat Ajax ook op dat vlak wat beter gaat presteren.
Voordat je gaat klagen dat ik PSV in dezen pak. Feyenoord is al jaar en dag in een dal en begint daar eindelijk eens uit te komen, AZ & FC Twente zijn nooit een stabiele factor in de top geweest
En Ajax kan wel doen alsof ze in Nederland een uitzondering zijn maar dat is kul. Ze werden meestal met een klein verschil kampioen dus wat dat betreft zijn ze net zo slecht (of goed) als de rest van Nederland. Zie bijvoorbeeld het echec tegen Salzburg
Dat zo'n jeugdelftal het leuk doet zegt overigens geen reet. Daar is de factor geld niet zo aanwezig.
Ps
Het AD is overigens negatiever over Feyenoord dan over welke club dan ook dus die vlieger gaat niet op.
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 23-10-2014 17:21 ]
Grappig dit, die wedstrijd van Ajax tegen Salzburg was net zo'n uitschieter als de winst tegen Barca.D-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:19:
En Ajax kan wel doen alsof ze in Nederland een uitzondering zijn maar dat is kul. Ze werden meestal met een klein verschil kampioen dus wat dat betreft zijn ze net zo slecht (of goed) als de rest van Nederland. Zie bijvoorbeeld het echec tegen Salzburg
Salzburg werd de wedstrijd erna door Basel van de mat getikt. Dat power voetbal ligt Ajax niet zo.
Zie ook de wedstrijden tegen een club als Utrecht, ADO of PEC bijvoorbeeld. Kwalitatief geen betere teams.
Ligt aan je definitie van kwaliteit.tweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:06:
[...]
Grappig dit, die wedstrijd van Ajax tegen Salzburg was net zo'n uitschieter als de winst tegen Barca.
Salzburg werd de wedstrijd erna door Basel van de mat getikt. Dat power voetbal ligt Ajax niet zo.
Zie ook de wedstrijden tegen een club als Utrecht, ADO of PEC bijvoorbeeld. Kwalitatief geen betere teams.
Een club als PEC haalt wel het beste uit het elftal met dat spel en dat is een kwaliteit op zich. Klaarblijkelijk heeft AJAX niet de kwaliteit om zo'n elftal te bestrijden.
De waarheid is dus dat Ajax Europees wisselvallig is en niet goed kan omgaan met teams die druk zetten. Zie ook Feyenoord uit.tweaker2010 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:06:
[...]
Grappig dit, die wedstrijd van Ajax tegen Salzburg was net zo'n uitschieter als de winst tegen Barca.
Je hebt het over uitschieters maar het artikel gaat dus juist mede over het feit dat men zich bij Ajax spiegelt aan de uitschieters naar boven. En dat is lachwekkend als die uitschieters naar beneden net zo vaak voor komen
Wat Ajax eigenlijk vooral mist is een echte uitblinker. Ze zijn eigenlijk redelijk solide over alle linies gezien, maar echt iemand die het verschil kan maken zoals in het recente verleden Sneijder, Zlatan en Suarez. Ze missen momenteel (en eigenlijk al jaren) iemand die de wedstrijd kan laten kantelen met een sublieme actie.D-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:04:
[...]
De waarheid is dus dat Ajax Europees wisselvallig is en niet goed kan omgaan met teams die druk zetten. Zie ook Feyenoord uit.
Je hebt het over uitschieters maar het artikel gaat dus juist mede over het feit dat men zich bij Ajax spiegelt aan de uitschieters naar boven. En dat is lachwekkend als die uitschieters naar beneden net zo vaak voor komen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je gaat er niet even lekker voor zitten.
Feyenoord creëert ook nauwelijks kansen
Lekker de radio aanzetten of het geluid eraf.
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik wil de optie om de droeftoeter(s) in de studio uit te zetten en toch het geluid afkomstig uit het stadion (supporters, bal tegen het alu, geschreeuw/gehuil van coaches/spelers) aan te laten.
Manu is dus een beetje de Lukoki van feyenoord?PWM schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:13:
Die Manu kan wel weer mooi de held zijn als hij scoort straks in 90+3, maar Lex Immers en Karim helpen gezamenlijk minder kansen om zeep dan hij.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En zoals elke wedstrijd, in kansen en pogingen staat Feyenoord 7-1 voor.
Tja, je benut de kansen weer niet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015