Het valt mij op dat nagenoeg iedere keer dat Ajax-spelers praatjes krijgen, ze er niets van bakken. Ongeacht de tegenstander.Het llijkt mij beter dat de spelers zich concentreren op de wedstrijd, en dergelijke uitspraken gewoon niet doen zolang je ze niet waar kan, of wil, maken.jeka schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:57:
Ze kunnen moeilijk zeggen dat ze kansloos zijn en dat ze blij zijn als ze minder dan 4 doelpunten tegen krijgen.
Ik snap die uitspraken wel. Maar dat ze weinig kans hebben weten ze zelf denk ik ook wel.
Er is alleen een kans als iedereen op 150% van zijn kunnen presteert en de selectie van Barcelona met de wedstrijd tegen Real Madrid bezig is.JST94 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:42:
[...]
Standard Luik heeft 17.000 euro boete gekregen voor die wedstrijd. Best goedkoop, een uitvak uitbreken.![]()
Het was trouwens niet 15.000 voor alleen vuurwerk. Bij de UEFA vinden ze het ook al niet zo leuk als er op de trappen gestaan word tijdens een wedstrijd. Dit zat ook bij de boete inbegrepen.
Ach, als je tegenwoordig niks fout wilt doen moet je 90 min lang op je stoeltje zitten en je muil dichthouden.
Ik quote Klaassen even, hij heeft het hier over Barcelona - Ajax:
[...]
Dat konden we zien tegen Feyenoord, PEC en Red Bull Salzburg.Beetje rare opmerking naar mijn mening, als er echt 90 minuten lang druk op Ajax word gezet komen ze in de problemen.
Ben benieuwd hoe Ajax het gaat doen vanavond, ik denk een 5-0. Maarja, je weet maar nooit in de voetballerij..
XXXVI
Het is wel lekker geld verdienen voor de UEFA zo.JST94 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:42:
[...]
Standard Luik heeft 17.000 euro boete gekregen voor die wedstrijd. Best goedkoop, een uitvak uitbreken.![]()
Het was trouwens niet 15.000 voor alleen vuurwerk. Bij de UEFA vinden ze het ook al niet zo leuk als er op de trappen gestaan word tijdens een wedstrijd. Dit zat ook bij de boete inbegrepen.
Ach, als je tegenwoordig niks fout wilt doen moet je 90 min lang op je stoeltje zitten en je muil dichthouden.
[...]
De bal is rond, je bent vooraf nooit kansloos.
Als je na 10 minuten met 3-0 achter staat is het een ander verhaal natuurlijk.
Als je na 10 minuten met 3-0 achter staat is het een ander verhaal natuurlijk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Barcelona vind de CL denk ik belangrijker. Vooral omdat ze zelf de punten nog hard nodig hebben..ephymerous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:13:
[...]
Er is alleen een kans als iedereen op 150% van zijn kunnen presteert en de selectie van Barcelona met de wedstrijd tegen Real Madrid bezig is.
Je weet toch hoe het gaat met interviews? Zo'n interviewer moet natuurlijk ook een pakkende headline hebben voor zijn artikel of radio/TV-item.Gaius schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:11:
Het valt mij op dat nagenoeg iedere keer dat Ajax-spelers praatjes krijgen, ze er niets van bakken. Ongeacht de tegenstander.Het llijkt mij beter dat de spelers zich concentreren op de wedstrijd, en dergelijke uitspraken gewoon niet doen zolang je ze niet waar kan, of wil, maken.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Tegenstrijdig dat ze vertrouwen blijven houden. Een spoed evaluatie getuigt nu niet echt van veel vertrouwen.De KNVB blijft vertrouwen houden in bondscoach Guus Hiddink en zijn technische staf. Dat heeft de voetbalbond vandaag laten weten na een evaluatiegesprek met de 67-jarige trainer.
Hoezo? (standaard reactie ongeveer op je berichten...)
Wellicht hadden ze bij de KNVB verwacht dat wedstrijden tegen Tsjechië en IJsland iets anders zouden aflopen, maar zijn ze nog wel overtuigd dat Guus het Nederlands elftal naar het EK kan leiden.
Wellicht hadden ze bij de KNVB verwacht dat wedstrijden tegen Tsjechië en IJsland iets anders zouden aflopen, maar zijn ze nog wel overtuigd dat Guus het Nederlands elftal naar het EK kan leiden.
Ivm geblesseerde Busquets speelt Mascherano op DM, ook wel leuk om te zien. Heeft het afgelopen weekend daar goed gedaan en tevens speelt hij altijd bij het Argentijns elftal op DM. Toch had ik liever Sergi Samper gezien...
Hopelijk kan Ajax in de eerste helft goed mee voetballen en uiteindelijk een gelijkspel eruit halen, dat zou echt super zijn.
Ik ben er echter bang voor, Zimling heeft alleen tegen PSG wat laten zien en viel verder behoorlijk tegen! De verdediging is de laatste weken ook niet al te betrouwbaar.. Laten we maar hopen!
Ik ben er echter bang voor, Zimling heeft alleen tegen PSG wat laten zien en viel verder behoorlijk tegen! De verdediging is de laatste weken ook niet al te betrouwbaar.. Laten we maar hopen!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bij barca doet hij dat ook wel vaker, dit zal niet de eerste keer zijn.Catorce schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:48:
Ivm geblesseerde Busquets speelt Mascherano op DM, ook wel leuk om te zien. Heeft het afgelopen weekend daar goed gedaan en tevens speelt hij altijd bij het Argentijns elftal op DM. Toch had ik liever Sergi Samper gezien...
Als Ajax goed speelt geef ik ze een kans, maar met de huidige vorm zal het wel en lastige avond worden.
Gezien de vorm van Ajax, zeg ik 5 procent kans op een gelijkspel. Verschil is veel te groot.
Barcelona tikt de bal een beetje rond, Ajax loopt er achteraan.
Ik hoop dat ze de schade zou laag mogelijk houden.
Edit; Daar is die al, 1-0.
Ik hoop dat ze de schade zou laag mogelijk houden.
Edit; Daar is die al, 1-0.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 21-10-2014 20:53 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zodan doen ze wel heel snel en netjes. 1x gas geven en hij hangt. Laat barca het na paar goals gaan of krijgen we een afslachting van jewelste ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Boem koekoek. Zo strak en klinisch de actie en de goal.
En daarom speel je niet in Oranje Van Rhijn ... wat een ruimte zeg ... dat kan bij clubs uit de Eredivisie maar niet in de CL.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik denk 3-0 de eerste helft en daarna spelen ze het rustig uit en evt valt er nog 1 of 2.v8power67 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:53:
Laat barca het na paar goals gaan of krijgen we een afslachting van jewelste ?
I served in a company of heroes.
Een tweede keer, gelukkig speelt Messi over.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:55:
En daarom speel je niet in Oranje Van Rhijn ... wat een ruimte zeg ... dat kan bij clubs uit de Eredivisie maar niet in de CL.
nggyu nglyd
Ook wel kansloos verdedigd hoor. Direct in paniek als er een paar Barca spelers aankomen.Kaap schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:53:
Boem koekoek. Zo strak en klinisch de actie en de goal.
Commentator slaat spijker op zn kop, waarom niet aanpassen? Al jaren verlies je in de CL door naief je huisstijl te willen spelen.
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 21-10-2014 21:00 ]
XXXVI
Dat was snel, goal gemist omdat ik dacht nog even gauw te kunnen douchen..
tJa aan wie verkoop je hem, wie wil hem?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:55:
Snoeks zegt nog dat Messi geweldig heeft gespeeld al verliest barca met 10-0.ephymerous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:58:
[...]
Ook wel kansloos verdedigd hoor. Direct in paniek als er een paar Barca spelers aankomen.
Commentator slaat spijker op zn kop, waarom niet aanpassen? Al jaren verlies je in de CL door naief je huisstijl te willen spelen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Doet die messi wel weer heel netjes. Zonde dat ajax het zelf weggeeft met domme fouten.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De Boer
waarom koop je en stel je Zimling op? Kansloze bal. Ik verwacht echt niet dat Ajax hier kans maakt maar de Boer, waarom zo verschrikkelijk naief?
XXXVI
Nee Frank, niets veranderen aan de opstelling dit gaat prima.
Om eerlijk te zijn, had je anders verwacht? Barca is in alle opzichten superieur aan welk Nederlandsteam dan ook. Zoals die omschakeling bij de 2-0 bijvoorbeeld zie ik niet veel clubs zo snel doen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nou, had op zijn minst gehoopt op een 0-0 bij rust.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:12:
[...]
Om eerlijk te zijn, had je anders verwacht? Barca is in alle opzichten superieur aan welk Nederlandsteam dan ook. Zoals die omschakeling bij de 2-0 bijvoorbeeld zie ik niet veel clubs zo snel doen.
nggyu nglyd
Elvis Manu moet er in!
Oh nee speelt bij Feyenoord, he jammer nou :-)
Oh nee speelt bij Feyenoord, he jammer nou :-)
Het is wel deerniswekkend, Ajax heeft daar echt niets te zoeken.
Ach tegen Twente liep het de eerste helft ook niet en was Ajax de bovenliggende partij de tweede helftQuad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:13:
[...]
Nou, had op zijn minst gehoopt op een 0-0 bij rust.
PS. Roma krijgt ook flink op hun flikker van Bayern, nu al 3-0.
[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 21-10-2014 21:16 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Toch is het wel aardig om te zien dat Barcelona
Tjonge is het tegenwoordig zo moeilijk om een bal goed hoog voor te geven?
Van Rhijn jonge dat is toch schrijnend
Van Rhijn jonge dat is toch schrijnend
Opzich frappant, dat was een hele dikke elleboog mep van Neymar aan Veltman, maar die scheids zegt dan gewoon dat Veltman niet moet zeiken want hij hield em vast...vind ik nog steeds geen goeie reden om dan maarje elleboog in iemands oogkas te jassen een klap te geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 21-10-2014 21:17 ]
Ik snap dat het tegen Barcelona erg lastig te spelen is, maar ga dan alsjeblieft niet liggen als je een aai over je gezichtje krijgt, Veltman..
nggyu nglyd
Het was nog geen veeg. Veltman ging als een West-duitser naar de grond.
Edit: met hierboven dus
Edit: met hierboven dus
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 21-10-2014 21:18 ]
Dat zie je helaas dan ook nog, scheidsrechters die maar veilig Barcelona een hand boven het hoofd houdenJapser schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:16:
Opzich frappant, dat was een hele dikke elleboog van Neymar aan Veltman, maar die scheids zegt dan gewoon dat Veltman niet moet zeiken want hij hield em vast...vind ik nog steeds geen goeie reden om dan maar je elleboog in iemands oogkas te jassen.
Kom op zeg, dit wist je toch vantevoren. Nederlandse clubs presteren al niks tegen Europese middelmaat, tegen de top ben je kansloos.
Wat wil je anders met het fysiek van een 12 jarig meisje.. Andersen is er ook zo 1, Klaassen niet veel meer maar die staan nog op het middenveld.Quad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:16:
Ik snap dat het tegen Barcelona erg lastig te spelen is, maar ga dan alsjeblieft niet liggen als je een aai over je gezichtje krijgt, Veltman..
I served in a company of heroes.
In de EL of de voorrondes zijn de meeste al kansloos ...Exocet schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:17:
Kom op zeg, dit wist je toch vantevoren. Nederlandse clubs presteren al niks tegen Europese middelmaat, tegen de top ben je kansloos.
LOL, wilde nog wedden dat Ajax zou winnen, tja had even niet bedacht dat Barca niet zo ongeinteresseerd als verleden jaar in de Arena aantrad.
Aan de andere kant, Bayern staat al 4-0 voor tegen AS Roma.
nggyu nglyd
Zie je wel! Ajax is best goed!Quad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:19:
Van rhijn heeft zijn dag niet
Doen ze andersom ook he, en daar trapt de scheids steeds wel inQuad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:16:
Wat me vooral opvalt is hoe makkelijk Barcelona de bal heroverd. Er klopt helemaal niets van het positie spel van Ajax met name bij balbezit. Het lijkt of ze bang zijn voor de counter en daardoor allemaal als een kluit rond de middenstip blijven plakken. Daarentegen zie je Alves een back nota bene geregeld voorin ongedekt vrij staan
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 21-10-2014 21:27 ]
0 - 5 ...Quad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:19:
Niemand doet ook wat, loopt er zo door. Tis dat Cillessen er nog stond, hij kon de bal er zo inlopen
Had m laag moeten schieten! Als je zag hoe Cilessen keepte op die bal van Messi net...Goron schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:24:
Oh oh oh Iniesta hahaha
Wel een prachtige actie!
Ja, Sport1.PWM schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:26:
Is Bayern nog ergens te volgen?
nggyu nglyd
Je hebt het over Shakhtar Donetsk?
Dat wordt rennen voor die italiaanse spelers na de wedstrijd danQuad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:28:
Het is overigens 0-5, Roma is de thuisspelende club.
Ze hebben een flinke trommel staan daar trouwens, of staat die naast de microfoon?
[ Voor 15% gewijzigd door Goron op 21-10-2014 21:30 ]
Wat een heerlijke avond voor mij. Ze worden goed afgestraft daar, want verdedigen is moeilijk..
In ieder geval moet ik zelf nu ook niet te hard van stapel lopen..
Want? Met Fifa verlies je ook altijd van Barca?Mosin schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:34:
Wat een heerlijke avond voor mij. Ze worden goed afgestraft daar, want verdedigen is moeilijk..
Nee, die staan 0 - 6 voor ...
Geluid eraf, muziekje aan.Exocet schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:32:
Die Snoeks is ook verschrikkelijk om te luisteren. Zegt de hele wedstrijd hetzelfde...
Wat een ontluisterende vertoning.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ja, ik vind Roma ook zeer zwak spelenblobber schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:40:
Wat een ontluisterende vertoning.
Ajax speelt toch gewoon naar kunnen? Wat verwachten we nou
Alles onder de 3-0 is gewoon prima, en met 4-0 mogen ze ook gewoon met opgeheven hoofd van het veld.
Ja en nee, beide doelpunten waren wel pure kwaliteit, maar hadden niet mogen plaatsvinden, bij de eerste wordt van Rhijn uit positie gespeeld (of neemt verkeerde keuze), tweede was een slechte pass van Zimling in de omschakeling.PWM schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:51:
Ajax speelt toch gewoon naar kunnen? Wat verwachten we nouAlles onder de 3-0 is gewoon prima, en met 4-0 mogen ze ook gewoon met opgeheven hoofd van het veld.
Het verschil in passing snelheid en accuratesse is toch wel enorm zeg.
En als je dan een kans krijgt mag je hem als prof ook wel tussen de palen doen hoor... zucht
Ja, misery loves company
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Piqué is de beste spits bij Ajax
[ Voor 3% gewijzigd door Goron op 21-10-2014 22:05 ]
Heel Ajax speelt als een krant behalve eentje die er net is omgekomen. Riedewald speelt als een volwassen vent en tot nu toe op geen enkele fout te betrappen. Die mag in het weekend wel eens vaker ballen.
Precies, een keer stunten zoals vorig jaar is leuk, maar gewoon realistisch blijven. Je speelt met spelers die moeten groeien, waarvan er 1 of 2 weleens naar een grotere club linnengoed tegen een elftal van spelers die die stap allang gemaakt hebben en waarvan er een aantal zelfs wereldtop zijn + 1 allerbeste van de wereld. Wat verwachten jullie nou...PWM schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:51:
Ajax speelt toch gewoon naar kunnen? Wat verwachten we nouAlles onder de 3-0 is gewoon prima, en met 4-0 mogen ze ook gewoon met opgeheven hoofd van het veld.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Foutje denk ik.Miki schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:10:
Heel Ajax speelt als een krant behalve eentje die er net is omgekomen.
nggyu nglyd
En Klaassen er gewoon uithalen ook al heb je geen wissels meer ...
Zitten we te zeuren over NL niveau, zie nu 2 tussenstanden met een 7 erin en een met een 5
de verschillen worden steeds groter.
El Ghazi!
2-1
2-1
[ Voor 21% gewijzigd door PCSO op 21-10-2014 22:30 ]
Netjes, leuk zo'n spits die het wel kan.
Die El Ghazi geeft wel zijn visitekaartje af zeg
El Ghasi is dus ook binnenkort weg :-P
Nee maar dat bedoelde van Marwijk ook, gewoon met meer lef spelen
Nee maar dat bedoelde van Marwijk ook, gewoon met meer lef spelen
Smerige overtreding, lekker op de knie schoppen
Uhm wat een scores zie ik nu?
1- 6 + 0 - 7 en 1 - 7?
1- 6 + 0 - 7 en 1 - 7?
Ging wel wat makkelijk deze, van rhijn doet werkelijk niks terwijl je weet dat ie naar links gaat.
Kansloos balverlies van Viergever, de aankopen van de Boer bewijzen ook vanavond weer hun waarde
XXXVI
Goed zo Van Rhijn, iets meer ruimte en er had een vliegtuig tussen kunnen landen ... wat een amateurisme ...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015