Krijg het idee dat Kozakken Boys dat beter kan
Wat amateuristisch.. En dat wordt dan dik betaalt en noemt zich prof... zucht
AS Monaco, Real Madrid (als in, daar staat de voorzitter garant voor de leningen), Malaga had er 1 en die laatste laat gelijk het gevaar zien. De EUFA/FIFA willen er wel wat aan doen voor het publiek, maar lijkt het eigenlijk ook wel prima te vinden, want ja, het levert een gegarandeerd leuk lijstje voor de CL op.Kaap schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:58:
[...]
Ja, dat vind ik logisch. De fout die jij maakt is denken dat de PL niet verder reikt dan het britse eiland. In zo ongeveer de rest van de wereld wordt de PL uitgezonden. Daar wordt voor betaald ja. Ik heb bijvoorbeeld Fox Sport International om de PL te kunnen kijken. Zo zijn er wereldwijd miljoenen mensen die bijdragen aan de tv inkomsten voor de PL.
Betreffende je visie dat elke buitenlandse club een suikeroom heeft: Chelsea, City en PSG, die ja.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
...
XXXVI
Hij maakt nu ook de ene fout na de andere, hij is het nu echt helemaal kwijtephymerous schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:12:
Vijfde doelpunt dat Boilesen dit seizoen weggeeft
Vind Serrero nog wel aardig doen
We missen een Mido :-P
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 17-09-2014 21:16 ]
4-0 inmiddels.Luxicon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:11:
CSKA is er slechter aan, ze staan als 3-0 achter tegen AS Roma.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
nggyu nglyd
Superspitsen.moeten ook de bal krijgen voorinGoron schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:20:
Toch jammer dat Ajax niet een of andere superspits gekocht heeft met al dat geld.
Kortom, weg ermee
Laat dan Milik maar snuffelen
Een superspits weet ook waar hij moet staan op welk moment, ook dat mist Sigthorson
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 17-09-2014 21:23 ]
Verwijderd
Dan moet je ook 2 snelle flankspelers neer zetten die hem bedienen van de zijkanten.Harribo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:22:
Nou Sigthorson is overal te laat. Dat gebeurt hem ook in de eredivisie
Kortom, weg ermee
Laat dan Milik maar snuffelen
Een superspits weet ook waar hij moet staan op welk moment, ook dat mist Sigthorson
Ik blijf het jammer om Schöne als flankspeler te zien, ik zie hem liever op de plek van Viergever.
iPodKiller schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:25:
Die Gervinho kerel zou goed passen bij Arsenal.
I served in a company of heroes.
Not sure if serious...iPodKiller schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:25:
Die Gervinho kerel zou goed passen bij Arsenal.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dan kan je iig een bal kwijt. Verschrikkelijke slechte spits die Sightorsson. Snel wisselenPWM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:21:
[...]
Superspitsen.moeten ook de bal krijgen voorin
XXXVI
Met snelle flankspelers heb je nog weinig aan Sigthorson. Hij staat gewoon er niet als hij er moet zijn.MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:24:
[...]
Dan moet je ook 2 snelle flankspelers neer zetten die hem bedienen van de zijkanten.
Ik blijf het jammer om Schöne als flankspeler te zien, ik zie hem liever op de plek van Viergever.
Ik zou schone in het midden gooien, Andersen eruit die heb ik überhaupt nog niets speciaals zien doen.
El Ghasi en Kishna erin, veel leuker
Sigi kan je alleen aanspelen als hij een hoop ruimte heeft.. want je weet bijna zeker dat de bal paar meter van zn voet gaat stuitenephymerous schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:27:
[...]
Dan kan je iig een bal kwijt. Verschrikkelijke slechte spits die Sightorsson. Snel wisselen
[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 17-09-2014 21:30 ]
Tja wat wil je ook verwachten van een club dat niet eens kan winnen tegen Groningen en PEC...Niku schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:29:
Wat wordt Ajax overklast zeg. Jammer van Boilesen, maar Ajax is aanvallend ongelofelijk onmachtig.
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 17-09-2014 21:34 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Oke, maar toch.iPodKiller schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:34:
[...]
Tja wat wil je ook verwachten van een club dat niet eens kan winnen tegen Groningen en PEC...
Ajax speelt met angst maar hey doet dat niet half Nederland tegenwoordig?
Momentopnames, net als dat er vorig jaar wel gewonnen werd van Barcelona (als dat geen cadeautje was).iPodKiller schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:34:
[...]
Tja wat wil je ook verwachten van een club dat niet eens kan winnen tegen Groningen en PEC...
nggyu nglyd
Lekkere knal van Zimling wel!
[ Voor 45% gewijzigd door Goron op 17-09-2014 21:49 ]
Edit: Roma op 5-0
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 17-09-2014 21:53 ]
nggyu nglyd
Maar dat gevoel heb ik wel vaker bij Nederlandse ploegen.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:53:
Tegen dit PSG kun je echt wel scoren als je zo kunt blijven voetballen.
Heb het idee dat angst regeert in onze ploegen. Voetbal vrijuit, wat heb je te verliezen?
Beter met opgeheven hoofd verliezen dan dat slappe gedoe wat gegarandeerd verliezen betekent.
Het verschil is nu mooi te zien, nu lijkt het tenminste ook op een voetbalwedstrijd waar actie in zit
nggyu nglyd
tweede helft is zeker niet slecht neePWM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:07:
Ajax speelt gewoon naar kunnen? Vind het allemaal wel meevallen. Er zit gewoon een groot klasse verschil tussen de ploegen laat, maar Ajax word niet weggezet ofzo.
Inderdaad, als je naar het material kijkt is PSG zo absurd veel beter maar dat is op het veld niet echt te zien.PWM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:07:
Ajax speelt gewoon naar kunnen? Vind het allemaal wel meevallen. Er zit gewoon een groot klasse verschil tussen de ploegen laat, maar Ajax word niet weggezet ofzo.
Ja ze zijn beter dan Ajax maar als je naar het materiaal kijkt zou het verschil op het veld groter moeten zijn.
Ps. Huntelaar
Lekker negatief weer. Die scheids is gewoon een irritante PSG fluiter. Nu ook weer met die vrije trap.PWM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:09:
El Ghazi zoals ik hem heb leren kennen dit seizoen.
Gewoon natrappen, niets meer niets minder. Hij komt goed weg.tweaker2010 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:10:
[...]
Lekker negatief weer. Die scheids is gewoon een irritante PSG fluiter. Nu ook weer met die vrije trap.
Het is grijs, althans niet wit iig.tweaker2010 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:12:
Wat een lelijk pakje heeft ie trouwens aan. Geel met een witte broek.. het ziet er niet uit
nggyu nglyd
Je zou bijna denken dat het een keeper is.tweaker2010 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:12:
Wat een lelijk pakje heeft ie trouwens aan. Geel met een witte broek.. het ziet er niet uit
Misschien het reserve pak?
...
Dus gewoon slechte smaak bij de UEFA?Luxicon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:14:
Nou, zo'n raar pakje had de arbitrage gister ook bij Dortmund tegen Arsenal..
Wat is Ajax toch afhankelijk van hem
Zekers, goede knal zeg, weer een wedstrijd tegen Zlatan in 1-1?Arjan90 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:14:
Wat een mooie weer! Schone!
Alle spelers in de muur draaien weg of springen en hij staat daar gewoon.
...
Gewoon voor die 2-1 gaan anders gaat het wel weer mis dat afwachtende voetbal doet Ajax geen goed.MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:15:
[...]
Zekers, goede knal zeg, weer een wedstrijd tegen Zlatan in 1-1?
Gewoon een doelpunt maken. Dat verdedigen tegen die fysieke Fransen ligt Ajax niet zo.Harribo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:16:
Nu ff Moisander en Boilesen wisselen voor een paar echte verdedigers en de buit kan niet meer ontgaan
Mee eens, als het kan, heb je gelijk 1 miljoen van de 2 voor Zimling binnen.bobsquad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:16:
[...]
Gewoon voor die 2-1 gaan anders gaat het wel weer mis dat afwachtende voetbal doet Ajax geen goed.
Verdomme op de paal, had je bijna nog gelijk gekregen ook.
Yo ik hoef niet alle uitslagen hier te horen!!!Luxicon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:16:
Huntelaar heeft ook 1-1 tegen Chelsea gescoord 10 minuten geleden.
Zal binnenkort wel ff apart topic maken
Edit: jezus bijna 2-1
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 17-09-2014 22:19 ]
Andersen speelt voor het eerst eens redelijk maar ik zie liever een El Ghasi die de achterlijn haaltVuvuzela schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:17:
Dit is volgens mij de beste wedstrijd die ik zie van Andersen? Normaal maakt hij niet echt indruk of alleen een slappe.. Vandaag vind ik m best aardig.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Niet doen, je zult gewoon uit dit topic weg moeten blijvenHarribo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:19:
Yo ik hoef niet alle uitslagen hier te horen!!!
Zal binnenkort wel ff apart topic maken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Moet dat echt hier? Wil straks ook ff kijken met spanningP. Mekes schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:21:
psst, het zijn geen uitslagen maar tussenstanden ...( op dit moment althans)
Uitslagen kunnen mensen zelf toch bekijken
Klopt, alhoewel ik betwijfel dat Porto nog gaat verliezenP. Mekes schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:21:
psst, het zijn geen uitslagen maar tussenstanden ...( op dit moment althans)
Tja, zondag nog een belangrijke wedstrijd, dus snap het wel.Quad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:22:
Schöne eraf, dat vind ik wel jammer..
bij psgPWM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:29:
Vuur lijkt er nu wel beetje uit.
Verwijderd
nggyu nglyd
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als pakweg 4 van die spelers daadwerkelijk in staat waren op doel te schieten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015