"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Niet alleen het dumpen door makelaars, maar volgens verhalen bij PSV zou hij ook meermaals afspraken hebben gemaakt met de club die hij niet nakwam, afspraken waarbij hij (tegen afspraak in) zelf niet kwam opdagen, maar familie (neef, tante, etc) en ga zo maar door.Napo schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:30:
[...]
Het "gepeste" spelertje heeft in 6 maanden tijd 3 makelaars versleten.
Zolang je als speler meerdere keren je woord niet nakomt (aldus de media) moet je op een gegeven moment wel een streep er door trekken. Zo'n speler moet je dan ook niet bij het eerste/tweede laten spelen. Graag of niet.
Als je als club niet op enig respect kan rekenen van zo'n speler en als hij keer op keer afspraken niet nakomt, zijn eigen beloftes breekt, dan heeft dat weinig met niet bijtekenen te maken en kan ik me goed voorstellen dat hij buiten de selectie wordt gezet.
Hoewel dat ook gebeurd zou kunnen zijn als hij direct had aangegeven dat hij niet zou bijtekenen, denk ik wel dat de club iig wat minder stellig was geweest dan nu.
...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Even hierop terugkomen; bovenstaande kan ik categorisch ontkennen.JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:20:
Ik las vandaag op Voetbalzone dat ze bij SC Cambuur het gras niet sproeien voor een wedstrijd als ze tegen een topploeg moeten. Geen idee of het echt zo is, lijkt me van niet toch? Je hebt er toch geen voordeel bij als je het gras niet sproeit? Want je speelt namelijk op het zelfde ongesproeide veld..
I don't want no cake, I want me some pie!
Ze hebben die jongen geen contract gegeven omdat hij zo goed was in contractonderhandelingen, natuurlijk. Ik weet er het fijne verder niet van. Maar ik ben van mening dat je als je iemand voor inhuurt om 3 jaar voor je te voetballen, dat je hem (of haar) dan ook daar op moet beoordelen. Iemand sportief straffen omdat je niet meer tevreden bent over de huidige arbeidsomstandigheden vind ik not done. Van spelers verwacht je immers ook dat ze zich altijd 100% inzetten. Het zou wat worden als spelers weigeren te scoren als ze nog minder dan een jaar contract hebben...Snowdog schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:12:
[...]
Niet alleen het dumpen door makelaars, maar volgens verhalen bij PSV zou hij ook meermaals afspraken hebben gemaakt met de club die hij niet nakwam, afspraken waarbij hij (tegen afspraak in) zelf niet kwam opdagen, maar familie (neef, tante, etc) en ga zo maar door.
Als je als club niet op enig respect kan rekenen van zo'n speler en als hij keer op keer afspraken niet nakomt, zijn eigen beloftes breekt, dan heeft dat weinig met niet bijtekenen te maken en kan ik me goed voorstellen dat hij buiten de selectie wordt gezet.
Hoewel dat ook gebeurd zou kunnen zijn als hij direct had aangegeven dat hij niet zou bijtekenen, denk ik wel dat de club iig wat minder stellig was geweest dan nu.
Ik zou zeggen dat PSV en Bakkali in dezen een gedeeld belang hebben. Beide partijen hebben er wat aan als hij tot de winterstop wat moois op de mat weet te leggen. Wellicht zit er dan een "mooie" transfer in, naar Stade Rennais ofzo.
Regeren is vooruitschuiven
Nouja, PSV heeft hem (een hele) lange tijd een contract aangeboden, maar Bakalli wist niet of hij dit wilde accepteren of niet. Hij heeft PSV een aantal keren gemeld dat hij zou tekenen, maar brak telkens zijn woord of kwam dus gewoon niet opdagen (en stuurde een familielid/zakenwaarnemer).T-MOB schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 01:12:
[...]
Ze hebben die jongen geen contract gegeven omdat hij zo goed was in contractonderhandelingen, natuurlijk. Ik weet er het fijne verder niet van. Maar ik ben van mening dat je als je iemand voor inhuurt om 3 jaar voor je te voetballen, dat je hem (of haar) dan ook daar op moet beoordelen. Iemand sportief straffen omdat je niet meer tevreden bent over de huidige arbeidsomstandigheden vind ik not done. Van spelers verwacht je immers ook dat ze zich altijd 100% inzetten. Het zou wat worden als spelers weigeren te scoren als ze nog minder dan een jaar contract hebben...
Ik zou zeggen dat PSV en Bakkali in dezen een gedeeld belang hebben. Beide partijen hebben er wat aan als hij tot de winterstop wat moois op de mat weet te leggen. Wellicht zit er dan een "mooie" transfer in, naar Stade Rennais ofzo.
Ik neem aan dat hij ook voor zijn zakenwaarnemers zo onbetrouwbaar was en dat die daarom ook met hem gebroken hebben, een normaal speler slijt niet zo snel zijn zaakwaarnemers iig
PSV wilde hem ook best verkopen aan een andere club, maar ook daar wist meneer niet zeker wat hij nou precies wilde. Uiteindelijk kwam daar dus ook al niets uit.
Beetje jammer allemaal, volgens Slegers (van VI) zouden ze hem een contact voor 4 ton p jaar hebben aangeboden. Dat is toch best mooi en als talentvolle, jonge speler lijkt me dat een mooi aanbod. Voor zover ik weet was hij zelf alleen niet helemaal te spreken over het feit dat 'ie niet direct basisspeler zou zijn en wilde niet voor zijn plaats in het elftal knokken. Tsjah, ze kunnen hem moeilijk een basisplaats garanderen...
Weet ook niet precies hoe betrouwbaar het verhaal is, maar ik heb het idee dat het vrij betrouwbaar is en het probleem daadwerkelijk enigszins bij Bakalli ligt.
400.000 is gewoon belachelijk veel voor een speler als Bakkali. Hij heeft potentie ja, maar wat heeft hij laten zien buiten die hattrick om? Vrij weinig in ieder geval.Snowdog schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 03:09:
[...]
Nouja, PSV heeft hem (een hele) lange tijd een contract aangeboden, maar Bakalli wist niet of hij dit wilde accepteren of niet. Hij heeft PSV een aantal keren gemeld dat hij zou tekenen, maar brak telkens zijn woord of kwam dus gewoon niet opdagen (en stuurde een familielid/zakenwaarnemer).
Ik neem aan dat hij ook voor zijn zakenwaarnemers zo onbetrouwbaar was en dat die daarom ook met hem gebroken hebben, een normaal speler slijt niet zo snel zijn zaakwaarnemers iig
PSV wilde hem ook best verkopen aan een andere club, maar ook daar wist meneer niet zeker wat hij nou precies wilde. Uiteindelijk kwam daar dus ook al niets uit.
Beetje jammer allemaal, volgens Slegers (van VI) zouden ze hem een contact voor 4 ton p jaar hebben aangeboden. Dat is toch best mooi en als talentvolle, jonge speler lijkt me dat een mooi aanbod. Voor zover ik weet was hij zelf alleen niet helemaal te spreken over het feit dat 'ie niet direct basisspeler zou zijn en wilde niet voor zijn plaats in het elftal knokken. Tsjah, ze kunnen hem moeilijk een basisplaats garanderen...
Weet ook niet precies hoe betrouwbaar het verhaal is, maar ik heb het idee dat het vrij betrouwbaar is en het probleem daadwerkelijk enigszins bij Bakalli ligt.
Ik denk dat PSV en Bakkali beide schuld hebben, PSV hun schuld is is dat ze zolang het vertrouwen in de jongen hebben gehouden. Het begon echt lachwekkend te worden toen Brands zei dat Bakkali een goede jongen is. Ja hallo!? Die Bakkali zorgt voor zoveel media-aandacht bij PSV, dat kind brengt alleen maar onrust. PSV zou gewoon zijn contract door midden moeten scheuren en hem weg moeten sturen. Dan ben je klaar met al het gezeur rondom hem. Gebruik die salarisverhoging van Bakkali dan maar voor een speler die wél wil uitkomen voor PSV.
Ohja, vanavond weer Champions League
Ach kom. Meneer kon voor een tonnetje of zes tekenen bij PSV, was niet goed genoeg. Toen was PSV akkoord met Atletico Madrid, wilde meneer niet. Bakkali uiteindelijk in zee gegaan met Kees Ploegsma, die heeft na veel sleuren een nieuw aanbod van PSV op tafel gekregen, vier ton per jaar aan salaris, wilde meneer niet. Ergens houdt het op. Het zegt genoeg dat Ploegsma ook meteen klaar was met die jongen. Al die moeite gedaan voor dat hernieuwde aanbod, Bakkali gezegd te tekenen, en weer niets.T-MOB schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 01:12:
[...]
Ze hebben die jongen geen contract gegeven omdat hij zo goed was in contractonderhandelingen, natuurlijk. Ik weet er het fijne verder niet van. Maar ik ben van mening dat je als je iemand voor inhuurt om 3 jaar voor je te voetballen, dat je hem (of haar) dan ook daar op moet beoordelen. Iemand sportief straffen omdat je niet meer tevreden bent over de huidige arbeidsomstandigheden vind ik not done. Van spelers verwacht je immers ook dat ze zich altijd 100% inzetten. Het zou wat worden als spelers weigeren te scoren als ze nog minder dan een jaar contract hebben...
Alex Pastoor wordt hoofdcoach van AZ, Marco van Basten gaat verder als assistent.
Ik vind het knap van Marco van Basten als hij dat zo vol kan houden om als assistent verder te gaan.
[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 16-09-2014 10:07 ]
⏩ PVOutput☀️
Da's allemaal niet chique - het zijn ook nogal keuzes voor een jochie van 18. Maar meneer heeft toch al een contract bij PSV. Er is imho niets onredelijks aan om dat uit te willen dienen - waarbij het wel zo netjes is om daar helder over te communiceren. Ik heb gewoon weinig met die "je moet bijtekenen of vertrekken"-mentaliteit bij clubs. Als je gewoon je contract wil uitdienen wordt het geframed alsof je geen "hart voor de club" zou hebben. Voor een club die transferinkomsten boven kwaliteit op het veld stelt, zeker. Het niet opstellen van zo'n speler kent toch alleen maar verliezers.Niku schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:05:
[...]
Ach kom. Meneer kon voor een tonnetje of zes tekenen bij PSV, was niet goed genoeg. Toen was PSV akkoord met Atletico Madrid, wilde meneer niet. Bakkali uiteindelijk in zee gegaan met Kees Ploegsma, die heeft na veel sleuren een nieuw aanbod van PSV op tafel gekregen, vier ton per jaar aan salaris, wilde meneer niet. Ergens houdt het op. Het zegt genoeg dat Ploegsma ook meteen klaar was met die jongen. Al die moeite gedaan voor dat hernieuwde aanbod, Bakkali gezegd te tekenen, en weer niets.
Maar goed. Ik wil best aannemen dat Bakkali een vervelend mannetjes is en dat er in dit geval een compleet verstoorde verhouding is. Het moet ook niet het grote Bakkali-topic worden. Laat ik het er maar op houden dat ik hoop dat het uitvallen van Depay een aanleiding voor hem (en PSV) is om weer wat recht te zetten, liefst op het veld.
Zijn er betere spelers in de selectie? Misschien niet maar wel gelijkwaardige op die positie. Dan kan je als club beter de speler opstellen met een langer contract aangezien je daar nog wat langer op kan bouwen.
Ja, dat is natuurlijk de vraag - of ie goed genoeg is. Het lijkt me een betere optie dan Locadia. Ik weet niet wat er in de jeugd bij PSV nog loopt. Als je alleen spelers wil opstellen waar je op kan bouwen dan moeten ze nog minstens 3 jaar onder contract staan (als je beleid is om spelers met nog 1 jaar niet meer op te stellen).Napo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:43:
Maar hoeveel heeft Bakkali daadwerkelijk laten zien? Een paar wedstrijden aan het begin van vorig seizoen heeft hij goed gespeeld maar dat ging hard bergafwaarts.
Zijn er betere spelers in de selectie? Misschien niet maar wel gelijkwaardige op die positie. Dan kan je als club beter de speler opstellen met een langer contract aangezien je daar nog wat langer op kan bouwen.
Ik lees van sommige PSV'ers dat Rayhi een groot talent is, maar Rayhi is ondertussen al 20 en heeft nog niet zijn debuut gemaakt in het eerste van PSV. Dus ik weet niet hoe goed hij nou echt is, maar ik noem het dan geen groot talent.. Maar kan aan mij liggen.T-MOB schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:50:
[...]
Ja, dat is natuurlijk de vraag - of ie goed genoeg is. Het lijkt me een betere optie dan Locadia. Ik weet niet wat er in de jeugd bij PSV nog loopt. Als je alleen spelers wil opstellen waar je op kan bouwen dan moeten ze nog minstens 3 jaar onder contract staan (als je beleid is om spelers met nog 1 jaar niet meer op te stellen).
Bij bijvoorbeeld Ajax is het makkelijker om daar te debuteren aangezien ze al jaren een te kort aan vleugelspelers hebben.
Hoop in ieder geval niet dat locadia op linksbuiten komt. Dat werkt gewoon niet. Hij is een echte centrumspits. 4-4-2 kan op papier goed gespeeld worden ben alleen bang dat er totaal geen diepgang inkomt omdat het middenveld maar wat aanmoddert. Dit is al sinds vorig seizoen zo en er moet dan ook gehoopt worden dat iemand een individuele actie maakt. PSV en vooral Cocu krijgt het niet voor elkaar om er iets van te maken. Ik durf er om te wedden dat De Boer PSV meerdere malen kampioen had gemaakt met de selecties die ze de afgelopen jaren hebben gehad.
Eens, maar als je echt een groot talent bent zal je er toch al wel meer van hebben gehoord? Ik hoor alleen af en toe zijn naam vallen. Traint hij wel gewoon mee bij het 1e, of traint hij mee bij Jong PSV?Chrosser schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:16:
Dat komt omdat PSV de afgelopen jaren genoeg buitenspelers had. Voorheen stond daar Mertens met daarachter al Depay die stond te popelen, en het met een invalbeurtje moest doen. (Rayhi is een echte linksbuiten) Nu Depay en Jozefzoon (die laatste heeft ook nog nauwelijks een echte kans gehad).
Bij bijvoorbeeld Ajax is het makkelijker om daar te debuteren aangezien ze al jaren een te kort aan vleugelspelers hebben.
Hoop in ieder geval niet dat locadia op linksbuiten komt. Dat werkt gewoon niet. Hij is een echte centrumspits. 4-4-2 kan op papier goed gespeeld worden ben alleen bang dat er totaal geen diepgang inkomt omdat het middenveld maar wat aanmoddert. Dit is al sinds vorig seizoen zo en er moet dan ook gehoopt worden dat iemand een individuele actie maakt. PSV en vooral Cocu krijgt het niet voor elkaar om er iets van te maken. Ik durf er om te wedden dat De Boer PSV meerdere malen kampioen had gemaakt met de selecties die ze de afgelopen jaren hebben gehad.
Toch ook wel mooi dat hij er gewoon eerlijk voor uitkomt wat zijn problemen zijn. Hij had ook kunnen stoppen en via de achterdeur kunnen verdwijnen.Quad schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:
Straks live op de NOS, de persco door Marco van Basten; http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Alex Pastoor wordt hoofdcoach van AZ, Marco van Basten gaat verder als assistent.
Ik vind het knap van Marco van Basten als hij dat zo vol kan houden om als assistent verder te gaan.
Toch jammer dat zo'n icoon niet als hoofdtrainer verder kan gaan..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Traint mee met PSV 1, en is basisspeler van Jong PSV. Schijnt nog niet klaar te zijn voor het eerste, dat kan.JustMU schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:34:
[...]
Eens, maar als je echt een groot talent bent zal je er toch al wel meer van hebben gehoord? Ik hoor alleen af en toe zijn naam vallen. Traint hij wel gewoon mee bij het 1e, of traint hij mee bij Jong PSV?
Inderdaad, maar ik vind het persoonlijk een knappe beslissing om de hoofdcoach om te ruilen voor het assistent zijn. Tekent zijn persoonlijkheid.Gynnad schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:39:
[...]
Toch ook wel mooi dat hij er gewoon eerlijk voor uitkomt wat zijn problemen zijn. Hij had ook kunnen stoppen en via de achterdeur kunnen verdwijnen.
Alleen jammer dat je dan de kop van Alex Pastoor voor de camera's gaat krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Ja, dat klopt. Anders zou je sowieso geen contracten langer dan 3 jaar mochten aanbieden, althans dan wordt het onbepaalde tijd na die 3 jaar.rik86 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:26:
Over die contracten, is er voor voetballers een uitzondering gemaakt op de normale werkgever-werknemer verhoudingen mbt contracten? Voor zover ik weet kan je max 3 jaar tijdelijke contracten hebben en heb je daarna een doorlopend contract met een opzegtermijn van 2/3 maanden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Daarover gesproken, is Fisscher nog steeds geblesseerd of inmiddels op het tweede plan geraakt?Chrosser schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:16:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ah oke, dan vind ik hem geen groot talent om eerlijk te zijn. Hij is ondertussen al 20 geworden en is nog niet klaar voor het eerste. Kan zijn dat hij een laatbloeier is, maar ik zal niet veel van hem verwachten.Niku schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:02:
[...]
Traint mee met PSV 1, en is basisspeler van Jong PSV. Schijnt nog niet klaar te zijn voor het eerste, dat kan.
Vilhena is bijvoorbeeld 19 en aan half jaar oud. Maar heeft al 70(!) eredivisiewedstrijden in zijn benen. Het is misschien wel dat hij speelde omdat er een gebrek aan beter was. Maar dan nog, qua ervaring heeft hij dan toch al een gigantische voorsprong..
Verwijderd
Zware blessure, die is pas weer in 2015 aan het trainen, en misschien dat ie dan wedstrijden kan meepakken.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:32:
[...]
Daarover gesproken, is Fisscher nog steeds geblesseerd of inmiddels op het tweede plan geraakt?
Wijnaldum heeft een tijdje op de rechter vleugel gespeeld. 4-4-2 met een brede ruit (4-1-2-1-2) zou best een goede optie zijn. Dan kom je op deze opstelling uit: http://www.futhead.com/15/squads/346491/Chrosser schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:16:
Dat komt omdat PSV de afgelopen jaren genoeg buitenspelers had. Voorheen stond daar Mertens met daarachter al Depay die stond te popelen, en het met een invalbeurtje moest doen. (Rayhi is een echte linksbuiten) Nu Depay en Jozefzoon (die laatste heeft ook nog nauwelijks een echte kans gehad).
Zo jong spelers afschrijven is echt iets van de laatste jaren.JustMU schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:37:
[...]
Ah oke, dan vind ik hem geen groot talent om eerlijk te zijn. Hij is ondertussen al 20 geworden en is nog niet klaar voor het eerste. Kan zijn dat hij een laatbloeier is, maar ik zal niet veel van hem verwachten.
Vilhena is bijvoorbeeld 19 en aan half jaar oud. Maar heeft al 70(!) eredivisiewedstrijden in zijn benen. Het is misschien wel dat hij speelde omdat er een gebrek aan beter was. Maar dan nog, qua ervaring heeft hij dan toch al een gigantische voorsprong..
[insert wat capabele spelers]
Vroeger kwam een speler als van Nistelrooy pas op 22 jarige leeftijd naar PSV, Zlatan was 20 toen hij bij Ajax kwam Van Bommel 22 bij PSV
[end insert]
Aantal eredivisiewedstrijden is niets meer dan een statistiek.
[pessimist modus]
Met een beetje geluk kan je club geen betere spelers dan de eigen jeugd en dan kom je er als 17 jarig ventje al in. Ben je nog geen 20 en heb je dus al 60+ wedstrijden gespeeld .maakt dat jou een goede speler? Nee niet per defintie.
Anderzijds kan je gewoon betere spelers voor je hebben. Er is een reden dat bijvoorbeeld Huntelaar bij PSV wegging. Als je een betere speler voor je hebt kan je niet meer dan je best doen om in het eerste te komen. Daardoor speel je dus automatisch minder wedstrijden. Zonde voor de ontwikkeling van de speler maar als club zijnde heel begrijpelijk.
Op zich wel een redelijke opstelling ware het niet dat Wijnaldum en Maher niet de beste combinatie is op het middenveld. In deze opstelling kan dat wel goed gaan aangezien ze in theorie niet allebei continu mee zouden moeten hoeven verdedigen maar als ze beiden het af laten weten kan je hard tegen de lamp lopen.FiXeR.nl schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:51:
[...]
Wijnaldum heeft een tijdje op de rechter vleugel gespeeld. 4-4-2 met een brede ruit (4-1-2-1-2) zou best een goede optie zijn. Dan kom je op deze opstelling uit: http://www.futhead.com/15/squads/346491/
Tegen de 'betere' clubs zou ik dan Locadia opofferen voor Narsingh dan wel Jozefzoon. Kan je met de snelheid van die twee ruimtes trekken waar je de jong op kan laten aansluiten.
[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 16-09-2014 15:06 ]
Het gaat ook voornamelijk om het stukDeadsy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:16:
Maar werden van Nistelrooy en van Bommel niet gezien als laatbloeiers?
Genoeg laatbloeiers en derhalve een rare reden om een speler af te schrijven.Kan zijn dat hij een laatbloeier is, maar ik zal niet veel van hem verwachten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Van Nistelrooy had al 70 wedstrijden bij FC Den Bosch en 31 wedstrijden bij SC Heerenveen gespeeld voordat hij naar PSV kwam. Dat is wat anders dan een jeugdtalent laten doorstromen.Napo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:04:
[...]
Zo jong spelers afschrijven is echt iets van de laatste jaren.
[insert wat capabele spelers]
Vroeger kwam een speler als van Nistelrooy pas op 22 jarige leeftijd naar PSV, Zlatan was 20 toen hij bij Ajax kwam Van Bommel 22 bij PSV
[end insert]
Zelfde geldt voor Mark van Bommel, ook geen doorgestroomd jeugdtalent. Van Bommel had al 153 wedstrijden gespeeld op zijn 22e bij Fortuna Sittard (Eredivisie en Eerste Divisie bij elkaar).
Voordat Zlatan naar Ajax ging had hij al 40 wedstrijden bij Malmo FF gespeeld. Wéér geen doorgestroomd jeugdtalent.
Deze jongens hebben allemaal ervaring op het hoogste niveau, voordat ze naar PSV (en Ajax) gingen.
Rayhi is ondertussen 20 en heeft alleen nog wedstrijden voor Jong PSV gespeeld. Depay is maar een half jaartje ouder dan Rayhi, maar heeft ook al 88(!) wedstrijden gespeelt voor PSV.
Ik blijf erbij, als die Rayhi echt zo goed was had hij zichzelf al in het eerste gespeelt (Als is het een invalbeurt bij een 4-0 stand tegen FC Knudde).
Leuk en aardig, maar je word niet beter door alleen te trainen. Je zal toch ook echt wedstrijden moeten spelen, het is leuk als je het aardig doet op de trainingen, maar in de wedstrijden moet je er staan. Vilhena was echt niet zo goed geweest als hij nou 70 wedstrijden bij Jong Feyenoord in de Beloftencompetitie had gespeeld hoor.Napo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:04:
[...]
Aantal eredivisiewedstrijden is niets meer dan een statistiek.
Ik zeg niet dat je een goede speler bent, maar je bent al wel een speler met ervaring. Wat zou jij liever hebben als club, een speler van 19 met 70 Eredivisiewedstrijden, of een speler van 20 die nog nooit in de Eredivisie heeft gespeeld? Ik zou het dan namelijk wel weten.Napo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:04:
[...]
[pessimist modus]
Met een beetje geluk kan je club geen betere spelers dan de eigen jeugd en dan kom je er als 17 jarig ventje al in. Ben je nog geen 20 en heb je dus al 60+ wedstrijden gespeeld .maakt dat jou een goede speler? Nee niet per defintie.
Eens, maar komop. Ik vind dat een speler als Rayhi echt wel zijn kans zal moeten krijgen in het 1e van PSV. Als het echt zo'n groot talent is als sommige PSV-fans beweren zal hij toch echt wel eens de kans krijgen?Napo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:04:
[...]
Anderzijds kan je gewoon betere spelers voor je hebben. Er is een reden dat bijvoorbeeld Huntelaar bij PSV wegging. Als je een betere speler voor je hebt kan je niet meer dan je best doen om in het eerste te komen. Daardoor speel je dus automatisch minder wedstrijden. Zonde voor de ontwikkeling van de speler maar als club zijnde heel begrijpelijk.
Eens, misschien gaat hij ons nog wel verrassen. Maar hij zal toch ooit eens zijn kans bij PSV. Ik hoor ook geen verhalen dat hij uitblinkt in de Jupiler League bij Jong PSV, ik volg Jupiler League dan niet heel erg, maar verhalen over goed presterende spelers hoor je dan wel altijd voorbij komen.ph4ge schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:35:
Je hoeft een speler niet af te schrijven, maar het is ook raar om hem een bijzonder talent toe te dichten terwijl hij achter loopt op zn leeftijdgenoten. Elke speler die nog niet bij een topclub speelt is een potentiele laatbloeier
[ Voor 9% gewijzigd door JST94 op 16-09-2014 16:50 ]
Zeker jammer. Van de andere kant... Ajax, wakker worden! Biedt die man een baan als spitsentrainer aan voor net zo lang als ie zelf wil..Gynnad schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:39:
[...]
Toch ook wel mooi dat hij er gewoon eerlijk voor uitkomt wat zijn problemen zijn. Hij had ook kunnen stoppen en via de achterdeur kunnen verdwijnen.
Absoluut, neem aan dat hij zo wat anders aantrekt.rik86 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:28:
Ligt t aan mij of heeft de scheidsrechter bij dortmund - arsenal een onhandige kleurenkeuze gemaakt?
Wat faalt Arsenal toch keer op keer in de omschakeling. Al paar jaar lang, ziet Wenger dit nou nooit...
Zag wel dat Afellay had gescoord, leuk
En ook Anderlecht voor zie ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 16-09-2014 22:22 ]
Ajax speelt pas morgen heCatorce schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:17:
Rustig hier! Het is toch weer CL-avond? Ik had wel verwacht dat dit topic vol zou staan met alle wedstrijden die gaande zijn, maar dat valt even vies tegen...
Wel mooi. Hij staat daar met de standaard Balotelli-pose, allemaal speler om hem heen, komt captain Gerrard even tegen hem het gebaar maken van "geen gekke dingen!"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van Arsenal had ik meer verwacht, vooral met die jongens op het veld, die toch niet de minste zijn kwa ervaring en kunnen. Jammer!
[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 16-09-2014 23:02 ]
Niet? Ik zou het wel verfrissend vinden ipv standaard 2 of meer Engelse/Spaanse clubs in de halve finales. Ik kijk al lang geen CL meer, het is het standaard riedeltje. Wel ieder jaar een nieuwe winnaar, maar de overdaad aan Engelse, Duitse en Spaanse ploegen doet de CL imo geen goed. Nou weet ik niet of Ludogrets een ploeg is met een negatief imago en dat ze daarom niet door zouden moeten gaan?tweaker2010 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:52:
2 goals in de laatste minuut, dat was nog lekker spannend. Gelukkig 2-1 want je moet er toch niet aan denken dat Ludogorets door gaat.
Overigens wel de eerste 20 minuten gezien van Dortmund - Arsenal, en ik kon maar niet bedenken waarom het nog 0-0 was
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 17-09-2014 06:59 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Net even wat dodelijker?Mosin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:02:
Dortmund meer balbezit en net even wat dodelijker, maar aan de andere kant, hadden ze er, met een beetje kritiek, toch wel meer in mogen leggen.. Dan hadden ze zichzelf tenminste beloond. Daarnaast begon nummertje 10 toch wel arrogant te worden in mijn ogen. Er kwamen 1 of 2 acties waarbij hij de bal, maar naast zich hoeft te spelen.
Van Arsenal had ik meer verwacht, vooral met die jongens op het veld, die toch niet de minste zijn kwa ervaring en kunnen. Jammer!
Was gisteren in het Westfalen stadion en Arsenal werd weggespeeld, ze hadden helemaal niets in te brengen. Met iets meer geluk (2x lat, 1x paal) had Borussia een héle dikke score gehad.
Hoe zichtbaar was de scheidsrechter in 't stadion, visueel gezien? Op tv vond ik dat namelijk echt tegenvallen, maar misschien dat 't in t stadion zelf mee viel?
Liverpool heeft 5 jaar geen CL gespeeld dus waarom zou dat niet verfrissend genoeg zijn? Ludogrets is een Bulgaars clubje met een stadion van 6000 toeschouwers, met alle respect maar die horen niet in de halve finale van de CL thuis.St@m schreef op woensdag 17 september 2014 @ 06:58:
[...]
Niet? Ik zou het wel verfrissend vinden ipv standaard 2 of meer Engelse/Spaanse clubs in de halve finales. Ik kijk al lang geen CL meer, het is het standaard riedeltje. Wel ieder jaar een nieuwe winnaar, maar de overdaad aan Engelse, Duitse en Spaanse ploegen doet de CL imo geen goed. Nou weet ik niet of Ludogrets een ploeg is met een negatief imago en dat ze daarom niet door zouden moeten gaan?
Liverpool hoort ook niet in de Champions League thuis, aangezien het eigenlijk een kampioenenbal is, maar goed laten we deze discussie maar niet starten.tweaker2010 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:07:
[...]
Liverpool heeft 5 jaar geen CL gespeeld dus waarom zou dat niet verfrissend genoeg zijn? Ludogrets is een Bulgaars clubje met een stadion van 6000 toeschouwers, met alle respect maar die horen niet in de halve finale van de CL thuis.
Ik zou het juist wel mooi vinden als de wat 'onbekendere', lees landskampioenen, uit verschillende landen eens wat verder komen dan dat er bij de laatste 8, 6 of 7 teams uit Engeland en Spanje komen.
Als ze er komen te staan horen ze er prima thuis imo. En het is niet verfrissend omdat het een van de zovele Engelse ploegen is.tweaker2010 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:07:
[...]
Liverpool heeft 5 jaar geen CL gespeeld dus waarom zou dat niet verfrissend genoeg zijn? Ludogrets is een Bulgaars clubje met een stadion van 6000 toeschouwers, met alle respect maar die horen niet in de halve finale van de CL thuis.
EenschGynnad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:11:
[...]
Liverpool hoort ook niet in de Champions League thuis, aangezien het eigenlijk een kampioenenbal is, maar goed laten we deze discussie maar niet starten.
Ik zou het juist wel mooi vinden als de wat 'onbekendere', lees landskampioenen, uit verschillende landen eens wat verder komen dan dat er bij de laatste 8, 6 of 7 teams uit Engeland en Spanje komen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De burgermeesters gooien het erop dat er nog diverse confrontaties zijn geweest, maar dat lijkt alleszins mee te vallen (of gewoon onzin te zijn). Het verbod is destijds ook begonnen door een verzonnen confrontatie (onder Cohen nog), dus dat past prima in lijn.
Echter, ik snap het wel en vind het wel prima. Ja, er mist een hoop sfeer, en dat is jammer. Het levert echter ook een enorme rust op. Rond de stadions (ik ga wel gewoon ook naar de uitwedstrijd) is het veel rustiger. Politie inzet is een fractie en de schade achteraf is nihil. Jammer, maar laat maar zo.
Je bedoelt zodat je eigen club ook weer eens kans maaktGynnad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:11:
[...]
edit zie dat Mkhitarian voor 28,5 mil is gekocht.. das veel geld
Tja een handjevol mafkezen heeft weer voldoende angst bezorgt bij de burgemeesters. Ik denk dat je die nu eerst mag aankijken want het leek erop dat ze de deur bijna op een kier hadden gezet voor die actie.PWM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:03:
Lijkt erop dat uitsupporters bij de klassieker voorgoed (in ieder geval nog jaren) verleden tijd zijn.
De burgermeesters gooien het erop dat er nog diverse confrontaties zijn geweest, maar dat lijkt alleszins mee te vallen (of gewoon onzin te zijn). Het verbod is destijds ook begonnen door een verzonnen confrontatie (onder Cohen nog), dus dat past prima in lijn.
Echter, ik snap het wel en vind het wel prima. Ja, er mist een hoop sfeer, en dat is jammer. Het levert echter ook een enorme rust op. Rond de stadions (ik ga wel gewoon ook naar de uitwedstrijd) is het veel rustiger. Politie inzet is een fractie en de schade achteraf is nihil. Jammer, maar laat maar zo.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Qua kwaliteit van de selectie hoort Liverpool er wel thuis vind ik. Wanneer elk Oost Europese kampioen toe wordt gelaten tot de CL treed er devaluatie op. Laat dat soort clubs lekker EL spelen, daar hebben ze meer kans. Ik zit niet te wachten op clubs als Bate Borisov in de CL.Gynnad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:11:
[...]
Liverpool hoort ook niet in de Champions League thuis, aangezien het eigenlijk een kampioenenbal is, maar goed laten we deze discussie maar niet starten.
Misschien, maar als dat soort clubs zich weten te plaatsen dan prima toch?tweaker2010 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:36:
[...]
Qua kwaliteit van de selectie hoort Liverpool er wel thuis vind ik. Wanneer elk Oost Europese kampioen toe wordt gelaten tot de CL treed er devaluatie op. Laat dat soort clubs lekker EL spelen, daar hebben ze meer kans. Ik zit niet te wachten op clubs als Bate Borisov in de CL.
De echte devaluatie is misschien juist dat soort clubs zich weten te plaatsen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
⏩ PVOutput☀️
Idd, persoonlijk vind ik dat jammer. Maar blijkbaar zijn we niet goed genoeg meer.Quad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:47:
Dat heeft onder andere ook te maken met het feit dat onze nummer 2 van de Eredivisie al jaren niet meer door de voorrondes komen, ten koste van dit soort ploegen.
Helaas doet onze nummer 1 ook al jaren niet meer mee.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar ja.. Punten in de EL wegen net zo veel als in de CL, en de ploegen in de EL laten het voornamelijk ook liggen.Bospa01 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:51:
[...]
Idd, persoonlijk vind ik dat jammer. Maar blijkbaar zijn we niet goed genoeg meer.
Helaas doet onze nummer 1 ook al jaren niet meer mee.
Maar voordat wij allemaal negativiteit gaan spuien, vanavond Ajax - PSG, wat gaat het voor een wedstrijd worden? Ik heb veel zin in deze pot en hoop dat het een leuke attractieve wedstrijd wordt.
⏩ PVOutput☀️
**Dortmund 2 - 0 Arsenal**
45' [Immobile 1-0](http://gfycat.com/AccurateWatchfulBinturong)
48’ [Aubameyang 2-0](http://gfycat.com/Dependa...ralianfreshwatercrocodile)
**Galatasaray 1 - 1 Anderlecht**
52’ [Praet 0-1](http://gfycat.com/HelplessAdmiredJerboa)
90+1’ [Yilmaz 1-1](http://gfycat.com/JaggedDrearyHellbender)
**Juventus 2 - 0 Malmo**
59’ [Tevez 1-0](http://gfycat.com/SimilarPlushHamadryad)
90’ [Tevez 2-0](http://gfycat.com/AngelicCheeryEland)
**Liverpool 2 - 1 Ludogorets**
82’ [Balotelli 1-0](http://gfycat.com/TenderHarmlessDassie)
90+1’ [Abalo 1-1](http://gfycat.com/OblongRelievedCuckoo)
90+3’ [Gerrard 2-1](http://gfycat.com/SpiffyCourteousAsiaticmouflon) (pen)
**Monaco 1 - 0 Bayer Leverkusen**
61’ [Moutinho 1-0](http://gfycat.com/PositiveElaborateGalapagosmockingbird)
**Olympiakos 3 – 2 Atletico Madrid**
13' [Masuaku 1-0](http://gfycat.com/FortunateYawningDoe)
31' [Afellay 2-0](http://www.gfycat.com/ScratchyUnselfishHapuku)
38' [Mandzukic 2-1](http://gfycat.com/BouncyJubilantBarnswallow)
73’ [Mitroglou 3-1](http://www.gfycat.com/HalfJoyousGiraffe)
86’ [Griezmann 3-2](http://gfycat.com/IgnorantRegularAtlanticsharpnosepuffer)
**Real Madrid 5 - 1 Basel**
14' [Suchy 1-0](http://gfycat.com/ClearHollowBlesbok) (og)
30’ [Bale 2-0](http://www.gfycat.com/RemorsefulObeseAmericancrocodile)
31' [Ronaldo 3-0](http://gfycat.com/CostlyOldAfricanjacana)
37' [Rodriguez 4-0](http://gfycat.com/WhiteFrankFeline)
38' [Gonzalez 4-1](http://gfycat.com/RequiredFluidDwarfrabbit)
80’ [Benzema 5-1](http://www.gfycat.com/WindyDirectClam)
⏩ PVOutput☀️
Zeg dat wel, alles met de buitenkant, heerlijk.Quad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:04:
Ik heb de wedstrijd Real Madrid - Basel niet live gezien, maar in de samenvatting was Modric een aantal keer wel heel erg briljant.
Doel je op Bate Borisov met 'dit soort ploegen'? Dat zou namelijk niet juist zijn. De kampioenen van de kleinere landen moeten zich zien te plaatsen via de zogenaamde 'Champions route'. Hierbij komen ze in de voorrondes en play-offs alleen andere landskampioenen tegen. Dit geldt voor veel kampioenen van Oost-Europese landen.Quad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:47:
Dat heeft onder andere ook te maken met het feit dat onze nummer 2 van de Eredivisie al jaren niet meer door de voorrondes komen, ten koste van dit soort ploegen.
De nummer 2 van Nederland moet zich via de 'Non-champions route' zien te plaatsen en hier komen ze o.a. de nummer 4 van Spanje/Engeland/Duitsland tegen of de nummber 3 van Frankrijk/Portugal/Rusland tegen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik heb werkelijk waar geen idee wat het gaat worden. Normaal zou je verwachten dat PSG toch wel met 2 of 3-0 van Ajax zou winnen. Maar Ajax heeft onder Frank de Boer meermaals aangetoond te kunnen winnen van clubs van dit kaliber. Ik ben in ieder geval benieuwd !Quad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:54:
[...]
Maar ja.. Punten in de EL wegen net zo veel als in de CL, en de ploegen in de EL laten het voornamelijk ook liggen.
Maar voordat wij allemaal negativiteit gaan spuien, vanavond Ajax - PSG, wat gaat het voor een wedstrijd worden? Ik heb veel zin in deze pot en hoop dat het een leuke attractieve wedstrijd wordt.
Één ding staat vast, wil Ajax een keer overwinteren in de CL dan zal het vanavond moeten winnen.. Ik verwacht zelf alleen een 1-3JustMU schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:48:
[...]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat het gaat worden. Normaal zou je verwachten dat PSG toch wel met 2 of 3-0 van Ajax zou winnen. Maar Ajax heeft onder Frank de Boer meermaals aangetoond te kunnen winnen van clubs van dit kaliber. Ik ben in ieder geval benieuwd !
rik86 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:11:
Dat zegt die toch ook? Z'n kritiek op Dortmund is dat ze te weinig gescoord hebben en dat Arsenal weinig voorstelt.
Hoe zichtbaar was de scheidsrechter in 't stadion, visueel gezien? Op tv vond ik dat namelijk echt tegenvallen, maar misschien dat 't in t stadion zelf mee viel?
Hij leest waarschijnlijk over balbezit heen..
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 17-09-2014 14:15 ]
Ik snap de 'verwarring' wel hoor, ik moet jouw posts ook vaak drie keer lezen alvorens ik ze begrijpMosin schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:15:
[...]
![]()
Hij leest waarschijnlijk over balbezit heen..
Geen idee, maar normaliter is PSG toch wel een maatje te groot voor Ajax. In deze fase zal PSG zeker gas geven. Ik ga vanavond lekker CL kijken via het schakelkanaal van sport 1, dat lijkt me in ieder geval een stuk leuker dan 90m AjaxGynnad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:07:
[...]
Één ding staat vast, wil Ajax een keer overwinteren in de CL dan zal het vanavond moeten winnen.. Ik verwacht zelf alleen een 1-3
Ik denk dat alle clubs dat wel willen al is het alleen voor het geld ;-)Gynnad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:07:
[...]
Één ding staat vast, wil Ajax een keer overwinteren in de CL dan zal het vanavond moeten winnen.. Ik verwacht zelf alleen een 1-3
Leuk man!Zeddicius schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:23:
[...]
Ik snap de 'verwarring' wel hoor, ik moet jouw posts ook vaak drie keer lezen alvorens ik ze begrijp
Ah, meneer kan niet tegen een goed bedoeld prikje. Volwassen reactie
OT: Mijn verwachting voor vanavond: Ajax begint stormachtig en vol goede moed om vervolgens heel eenvoudig in het mes te lopen. Ach, zolang ze er maar voor gaan
Wie zegt, dat ik er niks van opsteekZeddicius schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:56:
[...]
Ah, meneer kan niet tegen een goed bedoeld prikje. Volwassen reactie![]()
OT: Mijn verwachting voor vanavond: Ajax begint stormachtig en vol goede moed om vervolgens heel eenvoudig in het mes te lopen. Ach, zolang ze er maar voor gaan
Als je als korpsbeheerder mag opdraaien voor de kosten, dan kies je hier al snel voor... Ik vind het niet verrassend dat gemeenten met budgetproblemen zeggen: blijf lekker thuis.PWM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:03:
Lijkt erop dat uitsupporters bij de klassieker voorgoed (in ieder geval nog jaren) verleden tijd zijn.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Eens, maar als je soms ziet hoeveel politie er op de been is dan is dat ook belachelijk hoor. Zondag zal er ook weer veel politie en ME op de been zijn, terwijl er geen uitsupporters komen. Logisch he.Ramzzz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:15:
[...]
Als je als korpsbeheerder mag opdraaien voor de kosten, dan kies je hier al snel voor... Ik vind het niet verrassend dat gemeenten met budgetproblemen zeggen: blijf lekker thuis.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
De Boer heeft eerder deze week aangegeven dat Sigthorsson in de basis zal starten.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:57:
En dan moet er nog een spits gekozen worden.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik neig ook naar het schakelkanaal te gaan kijken. Denk niet dat ik weer 90 minuten van dit Ajax trekBospa01 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:23:
[...]
Geen idee, maar normaliter is PSG toch wel een maatje te groot voor Ajax. In deze fase zal PSG zeker gas geven. Ik ga vanavond lekker CL kijken via het schakelkanaal van sport 1, dat lijkt me in ieder geval een stuk leuker dan 90m Ajax
EDIT: helaas geen van de zenders die ik heb die Bayern - City uitzend. Lijkt me toch interessantere wedstrijd.
[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-09-2014 18:49 ]
...
Sport 1 Golf zendt die wedstrijd uit, mocht je over die zender beschikken.Kaap schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:34:
1ste wedstrijd dus denk dat PSG vol gas gaat om 3 punten veilig te stellen. Ik ga eerst effe kijken of er elders leukere wedstrijden te zien zijn.
EDIT: helaas geen van de zenders die ik heb die Bayern - City uitzend. Lijkt me toch interessantere wedstrijd.
De geruchten ging al dat Andersen zou spelen i.p.v. El Ghazi, natuurlijk moet El Ghazi het nog laten zien, maar Andersen heeft mij tot nu toe ook nog niet echt kunnen overtuigen..Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; Schöne, Sigthórsson, Andersen. #ajapsg #UCL
Maar die heeft wel veel in Jong ajax gespeeld en heeft daar waarschijnlijk overtuigd.Gynnad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:55:
[...]
De geruchten ging al dat Andersen zou spelen i.p.v. El Ghazi, natuurlijk moet El Ghazi het nog laten zien, maar Andersen heeft mij tot nu toe ook nog niet echt kunnen overtuigen..
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
...
IMO is Ajax niet veel slechter geworden, maar de rest veel beter door een rotte verdeling van tvgeld en oliemiljardairs.Luxicon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:33:
Toen ik in de jaren 90 keek, was Ajax gewoon een geduchte underdog of gelijkwaardige tegenstander misschien. Al ging Ajax wel hard achteruit in '97? Dus ik spreek misschien maar over een paar jaar met dat topteam waar ze de CL mee wonnen. Volgens mij hebben ze het in het nieuwe milennium aardig doorgezet met steeds topspitsen. Dat is de laatste jaren echt matig of lijkt dat zo? Ik kijk pas weer sinds 2013.. En heb misschien 5 a 6 jaar niet echt voetbal gevolgd.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat geldgebeuren en de sjeiks heb ik aardig meegekregen. Dat doet toch wel afbreuk aan het voetbal zelf. Ik had eerst ook het idee dat omkopen op grote schaal voorkomt. Dat is alleen maar speculatie. Die gedachte heb ik inmiddels aardig kunnen loslaten.MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:17:
[...]
IMO is Ajax niet veel slechter geworden, maar de rest veel beter door een rotte verdeling van tvgeld en oliemiljardairs.
...
Want elke buitenlandse club heeft een oliemiljardair en het is zo oneerlijk dat andere landen zoveel groter zijn dat er meer inkomsten zijn wat logisch is. Man man man, elke keer weer hetzelfde geklaag.MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:17:
[...]
IMO is Ajax niet veel slechter geworden, maar de rest veel beter door een rotte verdeling van tvgeld en oliemiljardairs.
I served in a company of heroes.
⏩ PVOutput☀️
Vind jij het logisch dat voor de PL 2 miljard per jaar betaald wordt aan tv rechten dan? Dat geld moet toch ergens vandaan komen en dat kan alleen uit de steeds duurdere worden de voetbal abbo's.Kaap schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:38:
[...]
Want elke buitenlandse club heeft een oliemiljardair en het is zo oneerlijk dat andere landen zoveel groter zijn dat er meer inkomsten zijn wat logisch is. Man man man, elke keer weer hetzelfde geklaag.
Maar kijk even naar de zeg kwart finale's van de CL, hoeveel van die ploegen wordt niet overeind gehouden door die miljarden van rijke voorzitters.
Bij deze wedstrijd en op dit moment snap ik t nog wel. Maar dit zie ik sowieso veel te vaak bij ajax.Harribo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:54:
Ajax tikt te vaak de bal terug. Ik zie soms gewoon voorin mensen vrij staan maar vooral Serrero passt dan gewoon steeds terug. Enfin tis nog 0—0:-)
I served in a company of heroes.
2 van de 8. Dat valt toch wel mee?MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:49:
[...]
Maar kijk even naar de zeg kwart finale's van de CL, hoeveel van die ploegen wordt niet overeind gehouden door die miljarden van rijke voorzitters.
Degene die meer dan 30x terugtikt gaat wissel!
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 17-09-2014 20:57 ]
...
Ja, dat vind ik logisch. De fout die jij maakt is denken dat de PL niet verder reikt dan het britse eiland. In zo ongeveer de rest van de wereld wordt de PL uitgezonden. Daar wordt voor betaald ja. Ik heb bijvoorbeeld Fox Sport International om de PL te kunnen kijken. Zo zijn er wereldwijd miljoenen mensen die bijdragen aan de tv inkomsten voor de PL.MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:49:
[...]
Vind jij het logisch dat voor de PL 2 miljard per jaar betaald wordt aan tv rechten dan? Dat geld moet toch ergens vandaan komen en dat kan alleen uit de steeds duurdere worden de voetbal abbo's.
Betreffende je visie dat elke buitenlandse club een suikeroom heeft: Chelsea, City en PSG, die ja.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-09-2014 21:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015