[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.457 views

Onderwerpen

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:23:
Gewoon onder druk staan en billenknijpen tegen de nummer laatst. Wat een fop elftal zeg. De Boer krijgt er ook geen swing in lijkt het.
Nou ja, de punten zijn iig binnen en daar gaat het om. Dat swingen komt vanzelf wel weer en de eerste helft was niet slecht. Nu nog de focus om het ook goed uit te spelen. Vergeet niet dat Schone 2x op de paal schoot. Bij 4-0 is de wedstrijd gespeeld.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:28:
Zijn wel 2 goede goals die hij gemaakt heeft en hij staat nu op 2 uit 2. Wat dat betreft doet hij het beter dan Luuk de Jong, die alleen dat geluksballetje als doelpunt heeft gemaakt. En Sigthorsson natuurlijk :)
Luuk de Jong gaf anders wel 2 assists op Narsingh in de wedstrijd tegen Ajax waar doelpunten uit vielen.

[ Voor 30% gewijzigd door tweaker2010 op 13-09-2014 20:39 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oei, die had Mulder wel gehad ... :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PEC heeft 3 behoorlijke kansen gehad die er eigenlijk allemaal wel in moesten. Zucht. Depay ging in de 14e minuut geblesseerd van het veld af.

...

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:50
Het is ook weer niet veel bij AZ :( :(

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:06
Feyenoord wordt gewoon weggespeeld. Eerste goal is nog een counter, aar de 0-2 is gewoon een aanval van een paar minuten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:40

Koppensneller

winterrrrrr

Lekker begin voor Vermeer. Als Ajaxfan gun ik Vermeer een beter vervolg, maar vind ik het voor Feyenoord wel lekker zo ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Feyenoord word afgedroogd. Ik wilde eigenlijk geen kritiek leveren op Rutten, aangezien hij wel heel veel heeft moeten inleveren. Hoe Feyenoord echter de laatste wedstrijden speelt, met deze als dieptepunt, is echt onder elk niveau.

EDIT: Lekker speler die Armenteros, zou Feyenoord eens moeten kopen :+

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 13-09-2014 21:12 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:59
De laatste wedstrijden begonnen ze toch juist steeds wel aardig? En tegen Twente had men gewoon moeten winnen.

Nog steeds onbegrijpelijk dat ze allemaal middenvelders hebben gekocht wat dat betreft

• Luxicon
Wat sneu zeg, en dan een penalty voor PSV. Broerse maakt erg onnodig hands. Pfff.

...

• PWM
  • Niet online

PWM

Luxicon schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:18:
Wat sneu zeg, en dan een penalty voor PSV. Broerse maakt erg onnodig hands. Pfff.
Het geluk van de kampioen ;)

• ph4ge
D-e-n schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:13:
De laatste wedstrijden begonnen ze toch juist steeds wel aardig? En tegen Twente had men gewoon moeten winnen.

Nog steeds onbegrijpelijk dat ze allemaal middenvelders hebben gekocht wat dat betreft
Ze begonnen ook wel aardig. Eerste balcontact van W2 was gelijk raak. Daarna Feyenoord weer als vanouds van slag.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Luxicon
PWM schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:19:
[...]

Het geluk van de kampioen ;)
Dat zal best. Wel balen als je voor PEC bent, vooral na de grote kansen in de eerste 10 minuten. PSV en PEC voetballen nu wel erg behoudend.

...

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol, dat is natuurlijk gewoon een pingel. Kuipvrees van de scheids blijkbaar ;)

• ph4ge
Bal had op de stip gemoeten. Dat krijg je natuurlij ook als je in de hoek zit waar de klappen vallen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
PWM schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:22:
Lol, dat is natuurlijk gewoon een pingel. Kuipvrees van de scheids blijkbaar ;)
Goedmakertje aangezien hij in de weg liep ;)

XXXVI

• Luxicon
1-1 bij PEC - PSV :)

...

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff. Bij Feyenoord-Ajax zit ik volgende week in een donkere kamer zonder tv, internet of telefoon. Kan nog wel eens een afgrijselijk pijnlijke dag worden.

Onmachtig Feyenoord voorin, met bange achterhoede.

Verwijderd

Ajax zeker niet gezien vandaag ;)

• PWM
  • Niet online

PWM

De Lamme tegen de Blinde volgende week ;)

• Joosie200
  • Niet online
Als je zoals Broerse aan handbal doet, tja.. logisch die penal. Maar Zoet is ook lekker aan het blunderen. Gaat een interessante tweede helft worden zonder Depay :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:38:
Als je zoals Broerse aan handbal doet, tja.. logisch die penal.
Stomme handsbal, veel onnatuurlijker kun je ze niet maken. :P
Maar Zoet is ook lekker aan het blunderen. Gaat een interessante tweede helft worden zonder Depay :)
Wel zuur voor Zoet zeg ...

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik zeg Mulder naar PSV ipv Zoet.

De islam kan uw vrijheid schaden

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik blijf het toch raar vinden dat 1 van Feyenoords meest waardeloze trainers (buiten Gullit) zoveel commentaar kan leveren in de rust. Alles wat hij als kritiek heeft deed hij slechter, met vaak beter materiaal. Dat hoeven we hem allemaal niet na te dragen, maar in de rol die hij heeft past wellicht wat meer nederigheid.

• Joosie200
  • Niet online
Toch begon PEC lekker aanvallend plus ze hadden een paar mooie uitbraken. Maarja.. Lukoki kan sprinten als een van de beste, maar zuiver inschieten ho maar :+ Hopenlijk kunnen ze dat volhouden in de tweede helft en bij een nieuwe uitbraak gewoon 2-1, zeker als Zoet niet veel beter is als Hahn moet het toch kunnen :P

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:40

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

PWM schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:43:
Ik blijf het toch raar vinden dat 1 van Feyenoords meest waardeloze trainers (buiten Gullit) zoveel commentaar kan leveren in de rust. Alles wat hij als kritiek heeft deed hij slechter, met vaak beter materiaal. Dat hoeven we hem allemaal niet na te dragen, maar in de rol die hij heeft past wellicht wat meer nederigheid.
Gaat die de Kerst halen?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik had het over Been bij Fox :p Die wel. Rutten? Die haalt de kerst, simpel om het feit dat er nu niemand in wil stappen.

/EDIT: Lach me suf om die Lamprou. Heeft alle ballen klemvast, en pikt ook alle hoge ballen uit de lucht. Dat hebben we nog nooit gezien :+

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 13-09-2014 21:58 ]

• Joosie200
  • Niet online
Broerse haalt zijn gram *O*

Na een vrije trap 2-1 _/-\o_

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Heeeeeeerlijke vrije trap van Joost Broerse zeg, 2-1 voor PEC! :o

• Luxicon
Zo, die zat er lekker in. :)

...

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

PWM schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:46:
[...]

Ik had het over Been bij Fox :p Die wel. Rutten? Die haalt de kerst, simpel om het feit dat er nu niemand in wil stappen.

/EDIT: Lach me suf om die Lamprou. Heeft alle ballen klemvast, en pikt ook alle hoge ballen uit de lucht. Dat hebben we nog nooit gezien :+
Mea Culpa Dacht dat ze Rutten aan het interviewen waren. Vond het al raar in de rust maar goed.
Keek even naar de live ticker op NU.nl vandaar

[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 13-09-2014 22:09 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• PWM
  • Niet online

PWM

Colin Kâzım-Richards word gekocht. Uit alle historische wedstrijden en statistieken blijkt meteen dat hij 1 ding niet is, een scorende spits. Zeer nuttig in de aanval, maar NIET als spits.

Colin Kâzım-Richards maakt zijn debuut bij Feyenoord... als diepste spits.

EDIT: Kijk, dat je pech hebt met 2 doelpunten tegen uit 2 aanvallen, kan (gebeurt te vaak voor toeval, maar goed). Dat je de 1ste helft gewoon moeten laten lopen, ook goed. Dat je dan de 2de helft vol voor de aanval gaat met het risico op 0-3 te komen? Gewoon doen. Dat je echter na 25 minuten in de 2de helft met 80% balbezit goed beschouwd niet één echte doelkans kan creëren...

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 13-09-2014 22:14 ]

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Feijenoord supporter ben je niet voor de lol. Ben bang dat ik weer een zwaar jaar krijg thuis. Ze hebben een grote aderlating gehad na het WK.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

PWM schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:09:
Colin Kâzım-Richards word gekocht. Uit alle historische wedstrijden en statistieken blijkt meteen dat hij 1 ding niet is, een scorende spits. Zeer nuttig in de aanval, maar NIET als spits.

Misschien begint 'ie dan hier, 1-2! ;)

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:09:

EDIT: Kijk, dat je pech hebt met 2 doelpunten tegen uit 2 aanvallen, kan (gebeurt te vaak voor toeval, maar goed). Dat je de 1ste helft gewoon moeten laten lopen, ook goed. Dat je dan de 2de helft vol voor de aanval gaat met het risico op 0-3 te komen? Gewoon doen. Dat je echter na 25 minuten in de 2de helft met 80% balbezit goed beschouwd niet één echte doelkans kan creëren...
Hij scoort wel. :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Vanzelfsprekend :+

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:37
Doe nog eens dat trucje... :*)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Joosie200
  • Niet online
:D

• PWM
  • Niet online

PWM

Immers heeft van zijn 40 balcontacten deze pot, nog niet 1 goede bal geleverd. Zijn schoten gaan allemaal naar de hoekvlag.

Die gaat NOOIT scoren

On a serious note: Immers is altijd raar geweest. Leek al 3 jaar een onder gemiddelde speler te zijn, maar had elke wedstrijd wel en gekke nuttige actie. 1 op de 3 wedstrijden speelde hij zelfs sterk. Maar, dit seizoen moet zijn eerst correcte balaanname of inspeelbal nog komen. Totaal nutteloos dit seizoen.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 13-09-2014 22:31 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:53

Quad

Doof

Wat een competitie. _O-
Je kan er geen touw aan vast knopen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Luxicon
Lekker stiftje van Rienstra over Zoet heen. 3-1 voor PEC.

...

• Luxicon
wow, wat gebeurt hier...

[ Voor 77% gewijzigd door Luxicon op 13-09-2014 22:30 ]

...

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-10 14:37
PEC begint mijn favoriet te worden. Ik denk dat die wel eens top 5 kunnen gaan eindigen.

• Quad

Quad

Doof

Quaquaquadrrruplepost!

PVOutput☀️

• Luxicon
Haha ja, een echte quad post. :P

...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat dat een quattro post? :+

PEC heeft gewoon een heel goed team, dat hebben ze in de beker en pas tegen Ajax wel bewezen.

• Joosie200
  • Niet online
Lekker balletje van Rienstra en Broerse _/-\o_ En wie niet springt oOo

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:32:
Wat dat een quattro post? :+

PEC heeft gewoon een heel goed team, dat hebben ze in de beker en pas tegen Ajax wel bewezen.
Ze spelen sowieso heel leuk voetbal, leuk team en een toffe coach. d:)b

PVOutput☀️

• Quad

Quad

Doof

Joosie200 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:35:
Lekker balletje van Rienstra en Broerse _/-\o_ En wie niet springt oOo
Zit dus nog op een stoel?

PVOutput☀️

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit wordt een lang seizoen. Ik ga niet zeggen dat W2 de punten verdiende. 2 opwellingen, daarna afbraak voetbal. Aan de andere kant, heeft Feyenoord zeker niets gedaan om de punten te pakken. Een bloedeloze 0-0 was beter geweest.

Het voordeel is dat iedereen weer de punten laat liggen, zodat je niet meteen kansloos bent voor de top-5.

Laat die edit maar weg...

[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 14-09-2014 22:32 ]

• Joosie200
  • Niet online
Zat :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:18
Quad schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:36:
[...]

Ze spelen sowieso heel leuk voetbal, leuk team en een toffe coach. d:)b
De beker en Cruijff schaal zijn al binnen, nu tijd voor de competitie? >:) :+
Spelen erg leuk voetbal, met het nodige resultaat ook nog ;)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 16:57
dutchgio schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:01:
[...]

Als PEC zo door gaat zullen ze het denk ik in de winter nog wel moeilijk krijgen om de spelers te behouden.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 21:21
dutchgio schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:01:
[...]

Imho wordt er gewoon pijnlijk bloot gelegd hoe 'goed' dit PSV is zonder Depay...
Dat elftal wordt de laatste 2 weken de hemel ingeprezen omdat ze winnen van een slecht Ajax en een nog slechter Vitesse. Zal mij i.i.g. niets verbazen als ze in de winterstop 'gewoon' weer buiten de top5 staan.

Wel een knappe prestatie van PEC en als ze dit vast kunnen houden en niet in de winterstop worden leeggekocht, kan dit best een heel leuk seizoen gaan worden in Zwolle.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Krukar schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:16:
[...]
Imho wordt er gewoon pijnlijk bloot gelegd hoe 'goed' dit PSV is zonder Depay...
Dat elftal wordt de laatste 2 weken de hemel ingeprezen omdat ze winnen van een slecht Ajax en een nog slechter Vitesse. Zal mij i.i.g. niets verbazen als ze in de winterstop 'gewoon' weer buiten de top5 staan.
Vorig seizoen was het erger, na 5 of 6 wedstrijden werd er al geroepen dat ze oude records gingen breken, dat ze niet meer te stoppen waren etc. etc..
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ze nu lekker vroeg tegen de lamp zijn gelopen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mulder zal wel lachen, wat een debuut voor Vermeer.

• PWM
  • Niet online

PWM

Het voordeel van een leuke zaterdag qua voetbal (niet de uitslagen, wel de "top" ploegen) is een redelijk saaie zondag wat betreft programmering.

*knip*

EDIT:

Fijne telegraafkop ook weer

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xj22EyrCPKtr3ADh2NHx27dZ/full.png

Alsof Vermeer gisteren iets had kunnen veranderen.

[ Voor 53% gewijzigd door Señor Sjon op 14-09-2014 22:36 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:06
Zit Cambuur Groningen te kijken.
Ze zouden iets moeten verbieden :KUNSTGRAS
De bal remt teveel af en stuitert veel te veel.
Je ziet dat Cambuur dit gewend is en Groningen niet.
Echt competitie vervalsing.

En spelers komen harder neer en klappen sneller dubbel met de enkels.
Eigenlijk een schande dat kunstgras wordt toegestaan.

• Joosie200
  • Niet online
Liever kunstgras dan een pollenveld of modderpoel te moeten aanzien. Niet elke grasmat is namelijk van een denderende kwaliteit. Jammer dat Cambuur - Grunn weinig doelpunten oplevert, had er toch meer van gehoopt. Maar de bal is rond en de tweede helft moet nog gespeeld worden. Alles kan nog :P

• Harribo
Liever een pollenveld, ik vind dit echt helemaal niets, spelers zelf ook niet
Ik vind het een redelijk zware vorm van competitie vervalsing, het moet echt verboden worden

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 14-09-2014 15:42 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:37
Gele kaarten verzamelen in Leeuwarden? Groningen krijgt er gewoon 4 in 1 minuut tijd :F

@hieronder: ze kregen vooral geel omdat ze die gast onderuit trapten hoor, zeuren kon je het niet echt noemen...

[ Voor 40% gewijzigd door Arjan90 op 14-09-2014 15:49 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Joosie200
  • Niet online
Rusnak maakt 1-0 voor Cambuur. Kieftenbeld, Lindgren, Antonia en Hiariej krijgen geel door te zeuren bij de scheids :F Knotsgekke wedstrijd rood voor Lindgren :X

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 14-09-2014 15:49 ]

• Harribo
Groningen speelt heel zwak
En uiteraard ook dat verrekte kunstgras tegen
Denk dat Groningen veel meer had moeten oefenen op kunstgras
Kaarten zijn terecht

Btw mij echt raadsel waarom Hoesen er steeds in staat, afgezien van goals scoren heb ik hem al 5 wedstrijden niets goed zien doen

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 14-09-2014 15:56 ]

• Joosie200
  • Niet online
Over en uit, Cambuur maakt er 2-0 van door Ogbeche.

3-0 Afbeeldingslocatie: http://www.forumsmileys.nl/smileys/cambuur.gif lol, Grunn zit echt niet in hun spel en spelen met teveel frustratie

[ Voor 57% gewijzigd door Joosie200 op 14-09-2014 16:09 ]

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11 00:09

FlotterPower

Boxy Brown

Harribo schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:41:
Ik vind het een redelijk zware vorm van competitie vervalsing, het moet echt verboden worden
Schaam je je niet een beetje? We hebben nou eenmaal een paar Eredivisieclubs met een kunstgrasveld en dat is dit jaar niet voor het eerst; dat wéét je. Elke profclub heeft wel een kunstgrasveld, FCG zal daar geen uitzondering op zijn. Als je je niet goed hebt voorbereid op het spelen op een kunstgrasveld is dat een gebrek aan professionalisme.
Dat veld van Groningen was vorig jaar niet beter trouwens, als er ergens een veld is waar je blessures mee uitlokt is het wel zo'n soort veld. Weet je nog?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1BI4OS3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FSduKQ0.jpg

Groningen is afgetroefd door Cambuur, dat is niet iets waarvoor je onredelijke excuses voor hoeft te zoeken. Er zijn maar weinig ploegen die wél in Leeuwarden winnen.

I don't want no cake, I want me some pie!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:13

Player1S

Probably out in the dark

Altijd dat gejammer over die kunstgrasvelden. Hele week door kunnen ze er zonder problemen op trainen (gros heeft minstens 1 kunstveld op trainingscentrum) maar in het weekend is het opeens een probleem.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

FlotterPower schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:41:
Groningen is afgetroefd door Cambuur, dat is niet iets waarvoor je onredelijke excuses voor hoeft te zoeken. Er zijn maar weinig ploegen die wél in Leeuwarden winnen.
Door net als Groningen te hopen op een counter en verder absoluut geen kijkwaardig voetbal te spelen win je nergens of je moet geluk hebben dat zo'n counterkansje erin gaat. Heeft niks met kunstgras te maken, maar dat riep hij volgens mij vorig seizoen ook al (al had hij toen nog wat medestanders).

In Leeuwarden mag nu wel eens een vergelijkbaar stadion als in Groningen komen, al die plannen die er al jaren zijn, nu maar eens doorzetten en uit die volkswijk vertrekken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 18:56 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-10 18:35

MeNTaL_TO

The future is not set

Harribo schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:41:
Hebben we deze discussie ook al niet 5 jaar geleden gehad? Alle teams trainen volgens mij op kunstgras.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• PWM
  • Niet online

PWM

Dan kan je natuurlijk nog wel slecht kunstgras hebben ;) Of, eigenlijk erger, afwijkend en karakteristiek kunstgras. Veel clubs hebben kunstgras liggen in of buiten het stadion, dus zijn wat gewend. Elke club heeft ook meerdere wedstrijden op kunstgras.

In Cambuur lijken ze echter wel een afwijkende setup te hebben. De balsnelheid en stuit zijn daar anders dan anders, dus heb je extra voordeel. Of het toeval is of niet, laat ik in het midden ;)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:05
PWM schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:56:
Dan kan je natuurlijk nog wel slecht kunstgras hebben ;) Of, eigenlijk erger, afwijkend en karakteristiek kunstgras. Veel clubs hebben kunstgras liggen in of buiten het stadion, dus zijn wat gewend. Elke club heeft ook meerdere wedstrijden op kunstgras.

In Cambuur lijken ze echter wel een afwijkende setup te hebben. De balsnelheid en stuit zijn daar anders dan anders, dus heb je extra voordeel. Of het toeval is of niet, laat ik in het midden ;)
Idd, ik voetbal zelf ook op het kunstgras en er is een merkbaar verschil tussen de verschillende soorten.
In het algemeen is de voetballende ploeg altijd in het voordeel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:18
Slidings maken is niet zo fijn op kunstgras nee, al is een slechte grasmat niet veel beter.. ;)

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
dutchgio schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:05:
Slidings maken is niet zo fijn op kunstgras nee, al is een slechte grasmat niet veel beter.. ;)
Dacht dat niets meer uitmaakt. Er is nu "kunst"gras dat gelijk aanvoelt begrrep ik.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:13

Niku

Alagaesii

Om met de woorden van Derksen te spreken, elke materiaalman bij een profclub moet toch een veld kunnen onderhouden..

Kijk naar de grote competities, daar zijn nauwelijks kunstgrasvelden te bespeuren. KNVB had dit nooit moeten toestaan, nummer één prioriteit voor voetbal is toch een grasveld? (en een bal, vooruit)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:51

St@m

@ Your Service

Dat gezever altijd..
Afgelopen 2 jaar:
PSV - PEC (gewoon gras), 1-3 en 1-1 (winst PEC en gelijkspel)
PEC - PSV (kunstgras), 0-3, 1-2, 1-2 (3x winst PSV dus)

Nu verliest PSV van PEC, op kunstgras.. en is het huilie huilie op het PSV forum omdat PEC op kunstgras speelt. Competitievervalsing!! 8)7

Hier nog even het officiele standpunt van Art Langeler, en dan ga ik er maar even vanuit dat het heel PSV is (op de manier waarop het geschreven is).
http://www.psv.nl/Nieuws/...stgras-op-De-Herdgang.htm

En nu noem ik statistieken van PEC en PSV, maar zo kan ik ze ook wel aandragen voor andere clubs.
Kunstgras = competitievervalsing.. bullshit.
dutchgio schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:05:
Op het eerste kunstgras bij onze plaatselijke VV hoefde ik 20 jaar geleden geen slidings te maken nee.. dan had ik 2 nachten de dekens aan mijn benen geplakt. Tegenwoordig maakt het geen reet meer uit. Liever kunstgras dan een droog keihard veld. En eerlijk is eerlijk, liever een prachtig mooi veld, dan kunstgras. Maar om kunstgras aan te dragen als reden voor een verliespartij is imo niet meer van deze tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 15-09-2014 13:18 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Niku schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:12:
Om met de woorden van Derksen te spreken, elke materiaalman bij een profclub moet toch een veld kunnen onderhouden..
Een materiaalman is wat anders dan een grasmeester hè, bij Feyenoord dan tenminste.
St@m schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:15:
En nu noem ik statistieken van PEC en PSV, maar zo kan ik ze ook wel aandragen voor andere clubs.
Kunstgras = competitievervalsing.. bullshit.
[...]
Kunstgras vind ik wel een soort van competitievervalsing. Ik zelf vind gewoon dat er op echt gras gespeeld moet worden. Maarja, wie ben ik he :P

Dan moet mijn club maar een kunstgrasveld aanleggen waar ze op kunnen trainen voordat ze bij bijvoorbeeld PEC Zwolle op bezoek gaan.
PWM schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:56:
Ik las vandaag op Voetbalzone dat ze bij SC Cambuur het gras niet sproeien voor een wedstrijd als ze tegen een topploeg moeten. Geen idee of het echt zo is, lijkt me van niet toch? Je hebt er toch geen voordeel bij als je het gras niet sproeit? Want je speelt namelijk op het zelfde ongesproeide veld..

[ Voor 36% gewijzigd door JST94 op 15-09-2014 13:23 . Reden: Fout in tekst. ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
In feite is thuis kunnen spelen al competitievervalsing, je hebt in wat voor vorm dan ook meestal wel een voordeel. Vandaar dat je uit én thuis speelt. Dat gezever inderdaad. :z

Feitelijk wordt door alle belangen een steriel en strak gekaderde sport verwacht. Biljartlakens als velden, camera's op alle lijnen, videoscheidsrechter, etc. Aan de ene kant een stuk eerlijker, aan de andere kant kost het ook wat charme.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JST94
Gonadan schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:24:
Feitelijk wordt door alle belangen een steriel en strak gekaderde sport verwacht. Biljartlakens als velden, camera's op alle lijnen, videoscheidsrechter, etc. Aan de ene kant een stuk eerlijker, aan de andere kant kost het ook wat charme.
Enige wat ik vind dat er moet komen is doellijntechnologie. Dalijk is er een videoscheidsrechter en dan is het nog niet goed. Want dan vind die videoscheidsrechter het wél een penalty. Maar de andere partij vind het geen penalty. Beslissingen die worden genomen kunnen nooit altijd goed zijn..

Het is best frustrerend als de scheidsrechter beslissingen maakt die nadelig zijn voor je team. Maar er zijn ook genoeg momenten waarop je wel eens gematst zal worden..

En toch blijft het af en toe eens lekker om te zeveren op de arbitrage :9 :9

• St@m

St@m

@ Your Service

JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:20:

Dan moet mijn club maar een kunstgrasveld aanleggen waar ze op kunnen trainen voordat ze bij bijvoorbeeld PEC Zwolle op bezoek gaan.
Feyenoord heeft gewoon een (hybride?) kunstgrasveld om op te trainen.
http://www.feyenoordacade...w=article&id=47&Itemid=56
5 All-weather velden
1 Natuurgrasveld
3 Kunstgrasvelden

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 15-09-2014 13:29 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• JST94
St@m schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:28:
[...]

Feyenoord heeft gewoon een (hybride?) kunstgrasveld om op te trainen.
Zover ik weet hebben ze gewoon een grasveld waar ze op trainen. Wat ik wel weet is dat ze toen het trainingsveld nog naast de Kuip lag dat dat wel een hybride veld was.

• St@m

St@m

@ Your Service

JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:31:
[...]

Zover ik weet hebben ze gewoon een grasveld waar ze op trainen. Wat ik wel weet is dat ze toen het trainingsveld nog naast de Kuip lag dat dat wel een hybride veld was.
Zie de link. Ze kunnen dus gewoon trainen op kunstgrasvelden als ze het echt zo belangrijk vinden :)
Al is het natuurlijk alleen in voordeel van de meest voetballende ploeg, en dat is Feyenoord natuurlijk nooit :+ ;)

• JST94
St@m schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:32:
[...]

Zie de link. Ze kunnen dus gewoon trainen op kunstgrasvelden als ze het echt zo belangrijk vinden :)
Al is het natuurlijk alleen in voordeel van de meest voetballende ploeg, en dat is Feyenoord natuurlijk nooit :+ ;)
Ah gezien. Ja inderdaad. Haha, zoveel voetbal zit er dit seizoen nog niet in nee. :9

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dat PSV snel ophoud met zeuren over het verlies (of dat het aan kunstgras ligt). Het was een grote drama partij van PSV kant. Ik snap er dan ook werkelijk helemaal niets van dat cocu nog durft te zeggen dat ze overwicht hadden. Een bal wat vaker rondtikken in de verdediging noem ik geen overwicht. Volgens mij hebben ze welgeteld 1 hele kans gekregen en dat was een afgekeurde goal van Luuk de Jong vanwege terecht buitenspel.

Qua spel is het nog geen enkele stap vooruit ten opzichte van vorig jaar. Vooral het hele middenveld zit totaal geen voetballend idee achter. Kwaliteit genoeg, maar spelen volgens mij zonder enige opdracht. middenvelders van de tegenstander kunnen ongeveer tot aan de 16 dribbelen voor dat ze aangepakt worden.

Ook het wisselen is drama, Locadia voor Depay.. Jesus.. terwijl Jozefzoon nog gewoon op de bank zit, ook Maher had linksbuiten kunnen spelen.

• Niku

Niku

Alagaesii

St@m schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:15:

Hier nog even het officiele standpunt van Art Langeler, en dan ga ik er maar even vanuit dat het heel PSV is (op de manier waarop het geschreven is).
http://www.psv.nl/Nieuws/...stgras-op-De-Herdgang.htm
Prima stuk toch namens de hoofdopleidingen van PSV? Dateert overigens van maart, dus is niet in alle haast geschreven ;)
JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:20:
[...]

Een materiaalman is wat anders dan een grasmeester hè, bij Feyenoord dan tenminste.
Ik denk dat jij heel goed snapt wat ik bedoel.
Chrosser schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:15:
Dat PSV snel ophoud met zeuren over het verlies (of dat het aan kunstgras ligt).
Waar hoor jij PSV zeuren? Het spel PSV was gewoon schrijnend dat erkennen ze zelf ook. Het enige dat je nu uit die hoek hoort is dat ze de koppen niet gaan laten hangen net als vorig jaar.

Om nog even op de kunstgrasdiscussie terug te komen overigens, het is geen excuus om te gebruiken als je verliest, klaar. Ik vind echter wel dat het een absolute aanfluiting is dat er zoveel kunstgrasvelden liggen. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat een profclub met een begroting van miljoenen er niet voor kan zorgen dat een grasveld er netjes bij ligt. Voetbal hoort in mijn optiek op gewoon gras, anders pakken we er wel een stick bij en gaan we hockeyen.

Of korfballen.

Edit: Depay ligt er sowieso een paar weken uit, is wat beschadigd in zijn bovenbeen/bij zijn lies. Hoe en wat is nog niet precies duidelijk. Aderlating voor PSV.

[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 15-09-2014 14:42 ]

• JST94
Niku schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:38:
[...]

Ik denk dat jij heel goed snapt wat ik bedoel.
Een materiaalman is toch heel wat anders dan een grasmeester.. Derksen lult wel vaker wat, er komt meer bij kijken dan je denkt om even het gras van een voetbalclub te onderhouden. Er staat niks voor niks een compleet team van mensen onder contract bij Feyenoord voor het gras..

• Niku

Niku

Alagaesii

JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:44:
[...]

Een materiaalman is toch heel wat anders dan een grasmeester.. Derksen lult wel vaker wat, er komt meer bij kijken dan je denkt om even het gras van een voetbalclub te onderhouden. Er staat niks voor niks een compleet team van mensen onder contract bij Feyenoord voor het gras..
Je snapt het dus, mooi.

En de reden dat Feyenoord een heel team voor het gras heeft is ook de reden dat er een goed veld ligt in de Kuip, en dat zou elke profclub moeten hebben.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Niku schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:50:
[...]

Je snapt het dus, mooi.

En de reden dat Feyenoord een heel team voor het gras heeft is ook de reden dat er een goed veld ligt in de Kuip, en dat zou elke profclub moeten hebben.
Of je kwakt er een kunstmat in welke veel minder onderhoud nodig heeft.
Wacht maar af. Zodra de grote landen dezelfde toezicht krijgen op de financiën zoals de KNVB doet is het veld 1 van de eerste dingen waar op bezuinigd gaat worden.
De meesten zullen er 0,0 waarde aan hechten dat ze kunnen pronken met de beste mat.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• PWM
  • Niet online

PWM

Depay zien we voorlopig niet meer terug. Minimaal 6 weken: http://www.vi.nl/nieuws/d...ken-bij-psv-en-oranje.htm

Staat meestal 8-9 voor.

• JST94
PWM schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:15:
Depay zien we voorlopig niet meer terug. Minimaal 6 weken: http://www.vi.nl/nieuws/d...ken-bij-psv-en-oranje.htm

Staat meestal 8-9 voor.
Hangt er van af hoe snel Depay hiervan herstelt en hoe snel hij zijn vorm weer terug zal vinden na zijn blessure. Voor hetzelfde geldt blijft hij hiermee het hele seizoen sukkelen. Blijven lastige blessures op die plek, vooral voor een explosieve speler als Depay.

• Niku

Niku

Alagaesii

Zuur, vorig jaar Wijnaldum, nu Depay. Het zit PSV ook niet echt mee qua blessures.

• JST94
Niku schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:23:
Zuur, vorig jaar Wijnaldum, nu Depay. Het zit PSV ook niet echt mee qua blessures.
Eens, ze hebben ook niet echt een waardige vervanger volgens mij. Wie willen ze nu linksbuiten zetten? Locadia? Dat is toch echt meer een centrumspits. Van Jozefzoon ben ik persoonlijk niet echt onder de indruk.

Ze hebben toch die Rayhi in de jeugd lopen, schijnt een talent te zijn. Zou hij niet op die positie uit de voeten kunnen?

• Niku

Niku

Alagaesii

JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:26:
[...]

Eens, ze hebben ook niet echt een waardige vervanger volgens mij. Wie willen ze nu linksbuiten zetten? Locadia? Dat is toch echt meer een centrumspits. Van Jozefzoon ben ik persoonlijk niet echt onder de indruk.

Ze hebben toch die Rayhi in de jeugd lopen, schijnt een talent te zijn. Zou hij niet op die positie uit de voeten kunnen?
Dat wordt Locadia, Jozefzoon of een speler uit Jong PSV inderdaad. De ideale opvolger stond klaar, Bakkali, maar die heeft het zelf verpest. Dat is nu ook echt jammer voor PSV en hemzelf.

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-11 16:02
JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:26:
[...]

Ik verwacht dat Guardado daar gaat spelen. Is een betere linksbuiten dan verdedigende middenvelder. Hendrix gaat dan naar het middenveld. Prima oplossing lijkt mij. 8)

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Niku schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:23:
Is dit nou pech of een gevolg van het feit dat Depay al snel na het WK weer flink aan de bak moest? Ajax heeft Blind bijvoorbeeld de eerste competitiewedstrijden op de bank gehouden, terwijl Depay bij PSV in de eerste EL-wedstrijd alweer op het veld stond.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:17
Niku schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:28:
[...]
Dat wordt Locadia, Jozefzoon of een speler uit Jong PSV inderdaad. De ideale opvolger stond klaar, Bakkali, maar die heeft het zelf verpest. Dat is nu ook echt jammer voor PSV en hemzelf.
Is Bakkali nou weg bij PSV of loopt ie in het tweede? AL dat laatste het geval is moeten ze hem gauw weer naar het eerste halen. Twente had ook zo'n rare actie dat ze Corona in het tweede lieten ballen terwijl ze een aanvaller-met-een-actie broodnodig hadden in het eerste.

Regeren is vooruitschuiven

• Niku

Niku

Alagaesii

T-MOB schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:34:
[...]

Is Bakkali nou weg bij PSV of loopt ie in het tweede? AL dat laatste het geval is moeten ze hem gauw weer naar het eerste halen. Twente had ook zo'n rare actie dat ze Corona in het tweede lieten ballen terwijl ze een aanvaller-met-een-actie broodnodig hadden in het eerste.
Bakkali zit niet eens meer bij de selectie van Jong PSV. Bakkali is een gepasseerd station voor PSV.

• JST94
Koppensneller schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:30:
[...]

Is dit nou pech of een gevolg van het feit dat Depay al snel na het WK weer flink aan de bak moest? Ajax heeft Blind bijvoorbeeld de eerste competitiewedstrijden op de bank gehouden, terwijl Depay bij PSV in de eerste EL-wedstrijd alweer op het veld stond.
Kan denk ik wel een van de oorzaken zijn, het kan natuurlijk ook puur pech zijn.

Wat ik wel komisch zou vinden is dat er naar buiten komt dat Cocu Bakkali bij de selectie haalt. Dan blijft de soap nog even doorgaan. :9

• Catorce
  • Laatst online: 01-11 20:17
Hoog tijd dat PSV lekker 442 met een ruit op het middenveld gaat spelen. Locadia en De Jong in de spits, dan zou je altijd nog een Narsingh of Jozefzoon er in kunnen brengen om als counterspits te spelen (zoals Lens ook bij Oranje eens in de 'spits' heeft gespeeld naar - dacht ik - Van Persie).

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:59
Niku schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:36:
[...]

Bakkali zit niet eens meer bij de selectie van Jong PSV. Bakkali is een gepasseerd station voor PSV.
Dan ken jij de ruggengraat van PSV nog niet :9

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nog geen nieuws over van Basten. Gister zou het gesprek al zijn geweest.
Zouden ze nu als kleine kindjes boos binnen zitten en wachten met de bekendmaking?

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:17
JustMU schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:55:
[...]
Wat ik wel komisch zou vinden is dat er naar buiten komt dat Cocu Bakkali bij de selectie haalt. Dan blijft de soap nog even doorgaan. :9
Ach komisch. Ik vind het eerder ontzettend treurig dat zo'n jongen niet gewoon een optie voor de eerste selectie is. Dat je hem niet opstelt omdat je spelers hebt die beter (in vorm) zijn, prima. Maar wat ik ervan terugvind in het nieuws is dit allemaal spelertje pesten omdat hij zich aan het oorspronkelijke contract wil houden terwijl PSV wilde verkopen. Jammer voor de carriere van Bakkali en PSV schiet er ook niets mee op. Of ze moeten nu wel een daad willen stellen na het voorbeeld Ola Toivonen van vorig seizoen.

Regeren is vooruitschuiven

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
T-MOB schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:17:
[...]

Ach komisch. Ik vind het eerder ontzettend treurig dat zo'n jongen niet gewoon een optie voor de eerste selectie is. Dat je hem niet opstelt omdat je spelers hebt die beter (in vorm) zijn, prima. Maar wat ik ervan terugvind in het nieuws is dit allemaal spelertje pesten omdat hij zich aan het oorspronkelijke contract wil houden terwijl PSV wilde verkopen. Jammer voor de carriere van Bakkali en PSV schiet er ook niets mee op. Of ze moeten nu wel een daad willen stellen na het voorbeeld Ola Toivonen van vorig seizoen.
Het "gepeste" spelertje heeft in 6 maanden tijd 3 makelaars versleten.

Zolang je als speler meerdere keren je woord niet nakomt (aldus de media) moet je op een gegeven moment wel een streep er door trekken. Zo'n speler moet je dan ook niet bij het eerste/tweede laten spelen. Graag of niet.
Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015