Als diverse spelers de vorm van vandaag meenemen naar dit weekend dan gaat de pot tegen Feyenoord mooi worden.
Dat was de kans! Gemiste kans voor Ajax vanavond. 2 punten verloren.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Mooie wedstrijd. PSG voetbalde niet echt meer in de tweede helft, maar ik dacht echt even dat de scheids af ging fluiten... maar dat was voor een overtreding.
...
Inderdaad
Ik dacht even 'huh, Schöne is toch Deens?'
Zijn ook de enige die er moeite voor doen om het te praten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denen pakken de taal altijd vlug op en hoeveel jaar woont Schone niet al in Nederland.
Litmanen spreekt ook prima Nederlands hoor (of bedoel je scandinaviers in het algemeen?)martinusz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:37:
Zijn ook de enige die er moeite voor doen om het te praten
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Net als Perez. Die begon ook pas Nederlands te praten toen hij bij Ajax ging spelenDeadsy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:37:
Denen pakken de taal altijd vlug op en hoeveel jaar woont Schone niet al in Nederland.
Echt een verdienste van Ajax inderdaad.....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Snap de wissel van Schöne eigenlijk niet. Hij had wel voor de 2-1 kunnen scoren zul je straks zien dat je die punten te kort komt om te overwinteren.
* bobsquad droomt dat ze zo elke wedstrijd spelen in de eredivisie
Die Zimling is een Poulsen 2.0. Iemand die naast ervaring ook de lijnen uitzet naar voren. Prima gedaan, wat een verschil met de eerste helft.
Barcelona overigens slechts met 1-0 gewonnen. Dat zegt genoeg. Ajax krijgt her de volgende wedstrijd nog knap lastig. Wordt een cruciale wedstrijd
Barcelona overigens slechts met 1-0 gewonnen. Dat zegt genoeg. Ajax krijgt her de volgende wedstrijd nog knap lastig. Wordt een cruciale wedstrijd
hij was op en had een lichte blessurenap de wissel van Schöne eigenlijk niet. Hij had wel voor de 2-1 kunnen scoren zul je straks zien dat je die punten te kort komt om te overwinteren.
[ Voor 25% gewijzigd door Han op 17-09-2014 22:42 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij Ajax zijn ze toch altijd wel streng geweest hiermee of niet? Alle spelers moeten verplicht om een taal cursus.P. Mekes schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:39:
[...]
Net als Perez. Die begon ook pas Nederlands te praten toen hij bij Ajax ging spelen![]()
Echt een verdienste van Ajax inderdaad.....
Maar Perez kon toch bij AZ ook al Nederlands, Of niet?
edit: Damn sarcasme.
Het lijkt inderdaad soms wel op een motivatie kwestie. Kan Feijenoord niet in PSG shirts spelen zondag?bobsquad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:40:
[afbeelding]
Snap de wissel van Schöne eigenlijk niet. Hij had wel voor de 2-1 kunnen scoren zul je straks zien dat je die punten te kort komt om te overwinteren.
* bobsquad droomt dat ze zo elke wedstrijd spelen in de eredivisie
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Toch bijzonder dat Ajax eigenlijk ieder jaar best goede resultaten boekt tegen de topclubs, terwijl het qua spelersmateriaal en investeringen een enorm verschil is. Clubs als City en Barcelona hebben zich toch al verslikt in Ajax en ook PSG zal blij zijn met een gelijkspel vanavond. Waar Ajax relatief eenvoudig overeind blijft zie je ze continu zwalken in de competitie. Zou het dan echt een motivatie probleem zijn?
Schöne wissel was deels publiekswissel/rust geven voor zondag. Toch zonde dat die tweede op de paal afketste nu de keeper er wel goed bij zat van PSG. Met 2-1 begint het CL seizoen toch een stuk prettiger
Jup steenkolen nederlands en hoe dat was echt om te huilen.Deadsy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:41:
[...]
Bij Ajax zijn ze toch altijd wel streng geweest hiermee of niet? Alle spelers moeten verplicht om een taal cursus.
Maar Perez kon toch bij AZ ook al Nederlands, Of niet?
Toch overwinter ik liever als ajax dan als 5x op rij kampioen te worden. (ook al is dat ook bijzonder). Maar als "neutrale" voetbal kijker vind ik het gewoon jammer zo'n zet en zo te zien was hij ook nog niet op.Joosie200 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:42:
Schöne wissel was deels publiekswissel/rust geven voor zondag. Toch zonde dat die tweede op de paal afketste nu de keeper er wel goed bij zat van PSG. Met 2-1 begint het CL seizoen toch een stuk prettiger
Wel matig dat Zimling geen Nederlands praat..
Gozer woonde toch al lang in NL?
Lijkt Nkufo wel, was ook zo'n weigeraar
Al die CL overwinteringen heb je niets aan als club. Beter na de groepsfase eruit liggen dan het kampioenschap verspelen en er alsnog in de kwartfinale uitvliegen omdat ze niet zo'n brede selectie hebben.bobsquad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:44:
[...]
Toch overwinter ik liever als ajax dan als 5x op rij kampioen te worden. (ook al is dat ook bijzonder). Maar als "neutrale" voetbal kijker vind ik het gewoon jammer zo'n zet en zo te zien was hij ook nog niet op.
Echt? Speelde toch vorig jaar bij Mainz? Moet dan een leuke rit geweest zijn.Harribo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:50:
Zimling is een Deen die voorheen bij o.a. Udinese en Mainz heeft gespeeld. Bij NEC heeft hij slechts een jaar gespeeld.
FiXeR.nl schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:35:
Het knapste aan Ajax vind ik dat de Denen zo goed Nederlands praten.
Rust kan ik mij amper voorstellen. Die paar minuten gaan echt het verschil niet maken.Joosie200 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:42:
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
ik denk, en vrees, eerder dat die instelling fout zit bij de topclubs.. daarnaast is het verschil met sommige van die no-names misschien soms minder groot dan gedacht... Iedereen lachte psv wel uit toen ze van een ludogerets verloren, maar die gasten hebben ook lazio uitgeschakeld en spelen gisteren ook bijna gelijk... En ik vind nog altijd dat het red bull waarvan ajax verloor ook gewoon echt goed speelde.. Ajax misschien niet top, maar red bull was echt wel een goeie ploeg (imo)...Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:41:
Toch bijzonder dat Ajax eigenlijk ieder jaar best goede resultaten boekt tegen de topclubs, terwijl het qua spelersmateriaal en investeringen een enorm verschil is. Clubs als City en Barcelona hebben zich toch al verslikt in Ajax en ook PSG zal blij zijn met een gelijkspel vanavond. Waar Ajax relatief eenvoudig overeind blijft zie je ze continu zwalken in de competitie. Zou het dan echt een motivatie probleem zijn?
ik denk dat als een real, barca, man city of psg echt moet winnen , dat ze ajax hard van de mat spelen en als ik het laatse kwartier bekijk, tsjah dat was gewoon ronduit zwak van psg... elke afvallende bal leek voor ajax en psg verslikte zich non-stop... kan dat niet echt aan ajax toeschrijven... Moet wel eerlijk zeggen heb de rest van de wedstrijd ook niet gezien
Anyway, ben verder absoluut geen ajax fan en ik hoop ook regelmatig dat ze verliezen in de CL (al hoopte ik zojuist wel dat ze zouden winnen voor de coefficienten), maar denk echt wel dat het kwaliteitsverschil aanwezig is en dat als het er echt om zou gaan die ploegen ajax van de mat vegen. ..
Heb blijft frappant dat een ajax kan verliezen van een psv wat op dit moment gewoon brak ten top is en vervolgens wel gewoon kan gelijkspelen tegen psg., maar van de andere kant psv heeft in europa league wedstrijden tegen redelijke ploegen (ik denk nu bv aan een napoli paar jaar terug) ook laten zien dat het aardige tegenstanders van de mat kan spelen (ja i know, niemand neemt EL serieus blabla)... zo gaat dat gewoon soms i guess, maar uiteindelijk als het er echt om draait zijn die teams vast wel beter
Eerder voorzorg. Je wilt niet dat een gefrustreerde fransman een brute tackle maakt en hem blesseert.argro schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:54:
[...]
Rust kan ik mij amper voorstellen. Die paar minuten gaan echt het verschil niet maken.
Misschien eerst ff onderzoek doen ipv afbrandenHarribo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:50:
Verwijderd
Ik ben het deels met je eens, maar dit is al wel de zoveelste keer dat het op deze manier gebeurt. Daarom vermoed ik dat er mogelijk toch een soort patroon in zit wat het blijkbaar lastig maakt voor topclubs om tegen Ajax te voetballen, lastiger dan wij misschien verwachten.Snowdog schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:56:
[...]
ik denk, en vrees, eerder dat die instelling fout zit bij de topclubs..... zo gaat dat gewoon soms i guess, maar uiteindelijk als het er echt om draait zijn die teams vast wel beter
Dat moet geen probleem zijn tegen PSG of Blanc moet het veld in rennen.tweaker2010 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:56:
[...]
Eerder voorzorg. Je wilt niet dat een gefrustreerde fransman een brute tackle maakt en hem blesseert.
Matuidi was de enige Fransman op 't veld vanavond, dat had nog wel gekund dus.
Blijf me verbazen over Ajax. Is ook ieder seizoen weer zo. Het begint allemaal heel mak en matig in de competitie en dan begint de Champions League. En dan begint langzaam aan het niveau wat hoger te worden. Nu ook weer, eerste helft eigenlijk niet veel in te brengen, tweede helft nauwelijks gevaar van die "Fransen" op een kansje in de eerste helft na.
Blijf me verbazen over Ajax. Is ook ieder seizoen weer zo. Het begint allemaal heel mak en matig in de competitie en dan begint de Champions League. En dan begint langzaam aan het niveau wat hoger te worden. Nu ook weer, eerste helft eigenlijk niet veel in te brengen, tweede helft nauwelijks gevaar van die "Fransen" op een kansje in de eerste helft na.
Misschien als Ajax niet de credits opeisen voor het feit dat een aantal van de Denen die daar spelen goed Nederlands praten. Perez en Schöne spraken het al voordat ze bij Ajax kwamen. Heintze, Mtiliga, Tomasson, Larsson (Zweeds), Poulsen, Toivonen (Zweeds) hebben nooit bij Ajax gespeeld? Feit is gewoon dat het voor deze personen iets makkelijker is om Nederlands te leren dan voor een zuid-amerikaan, afrikaan of aziaat.Vos schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:57:
[...]
Misschien eerst ff onderzoek doen ipv afbranden.
blaise-matuidi-was-somehow-not-red-carded-for-brutal-tackle-on-ogenyi-onazi/MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:06:
[...]
Dat moet geen probleem zijn tegen PSG of Blanc moet het veld in rennen.
Haha
Waar doet iemand hier alsof het de "kwaliteit" van Ajax is dat die spelers zo goed Nederlands spreken dan?
FiXeR.nl schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:35:
Het knapste aan Ajax vind ik dat de Denen zo goed Nederlands praten.
Leuk zo'n quote, maar dat moet je in de context zien.
Je kan je ergens maar druk om maken hoor
Je kan je ergens maar druk om maken hoor
Wat is de context dan in dit geval? Wordt er bedoelt dat het gelijk spel helemaal niet knap is?
Ghe, das een leuke. Een stelling deponeren, als er vervolgens tegengas wordt gegeven, doen alsof die ander zich druk maakt.
[ Voor 60% gewijzigd door ST10©DE op 17-09-2014 23:21 ]
offtopic:
Laat maar zitten joh. Ik probeer aan te geven dat je je druk aan het maken bent om iets wat nergens op slaat. Niemand geeft Ajax de credits voor het feit dat de Denen zo goed Nederlands praten, dat was gewoon een grapje. Vandaar de
Laat maar zitten joh. Ik probeer aan te geven dat je je druk aan het maken bent om iets wat nergens op slaat. Niemand geeft Ajax de credits voor het feit dat de Denen zo goed Nederlands praten, dat was gewoon een grapje. Vandaar de
Roma toch ook heel goed naar een 5-1 overwinning. Twee doelpunten van voorhoofd Gervinho
Behalve Zimling danVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:25:
Wel knap dat alle Denen bij Ajax zo goed Nederlands geleerd hebben!
Ik heb de wedstrijd niet gezien i.v.m Bayern-City, maar het resultaat mag er zijn. Hopelijk laten ze zich in de uit wedstrijd niet verassen..
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 17-09-2014 23:32 ]
Ik begrijp niet waarom je mij quote maar ok. Eist Ajax de credits op voor dit feit...? Was mij niet bekend.P. Mekes schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:11:
[...]
Misschien als Ajax niet de credits opeisen voor het feit dat een aantal van de Denen die daar spelen goed Nederlands praten. Perez en Schöne spraken het al voordat ze bij Ajax kwamen. Heintze, Mtiliga, Tomasson, Larsson (Zweeds), Poulsen, Toivonen (Zweeds) hebben nooit bij Ajax gespeeld? Feit is gewoon dat het voor deze personen iets makkelijker is om Nederlands te leren dan voor een zuid-amerikaan, afrikaan of aziaat.
Dat moet je in context zien. Verder moet je je niet zo druk maken begrijp ik.Vos schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:41:
[...]
Ik begrijp niet waarom je mij quote maar ok. Eist Ajax de credits op voor dit feit...? Was mij niet bekend.
Wees gerust, hier maak ik mij niet druk omP. Mekes schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:53:
[...]
Dat moet je in context zien. Verder moet je je niet zo druk maken begrijp ik.
Schone overigens een liesblessure, vandaar de wissel. Is een twijfelgeval voor zondag.
Dramatische 1e helft van Ajax, het was gewoon niet om aan te zien. Vervolgens blunderde die Boilesen, ik blijf hem een slechte back vinden. Aanvallend is hij wel prima, maar verdedigend komt hij (nog) tekort.
2e helft begon Ajax beter te spelen, met wat geluk schoot Lucas die 1 op 1 situatie er niet in, maar wat geluk moet je hebben natuurlijk. Ajax begon meer te drukken, dreigender te worden en toen kwam El Ghazi erin. Schopte binnen enkele minuten Maxwell al. Daar had hij toch direct rood moeten hebben? Sorry hoor, maar dat El Ghazi zoiets doet is gewoon belachelijk, waarom schopte hij Maxwell meteen na een aantal minuten?
Vrije trap van Schone was wel lekker, alhoewel had Sirigu er denk ik toch meer aan kunnen doen. Toen Schone zijn tweede vrij trap nam dacht ik die schiet hem niet ineens op goal, nou wel dus. Bijna erin nog, zou wat zijn geweest als je daar op 2-1 voorsprong kwam.
2e helft begon Ajax beter te spelen, met wat geluk schoot Lucas die 1 op 1 situatie er niet in, maar wat geluk moet je hebben natuurlijk. Ajax begon meer te drukken, dreigender te worden en toen kwam El Ghazi erin. Schopte binnen enkele minuten Maxwell al. Daar had hij toch direct rood moeten hebben? Sorry hoor, maar dat El Ghazi zoiets doet is gewoon belachelijk, waarom schopte hij Maxwell meteen na een aantal minuten?
Vrije trap van Schone was wel lekker, alhoewel had Sirigu er denk ik toch meer aan kunnen doen. Toen Schone zijn tweede vrij trap nam dacht ik die schiet hem niet ineens op goal, nou wel dus. Bijna erin nog, zou wat zijn geweest als je daar op 2-1 voorsprong kwam.
Schone is dus inderdaad "gewoon" geblesseerd. Zal ook niet meespelen tegen Feyenoord.
Vanavond Sevilla. Ik vrees met grote vrezen gezien het spel (en resultaat) de laatste weken. Aan de andere kant, Ajax was ook niet veel en zie ze gisteren staan in de 2de helft. De wonderen zijn de wereld niet uit, maar het is wel een wonder wat nodig is.
Vanavond Sevilla. Ik vrees met grote vrezen gezien het spel (en resultaat) de laatste weken. Aan de andere kant, Ajax was ook niet veel en zie ze gisteren staan in de 2de helft. De wonderen zijn de wereld niet uit, maar het is wel een wonder wat nodig is.
Valt me inderdaad ook op, maar Deens is natuurlijk ook een Germaanse taal. Ik ging vroeger wel eens op vakantie naar Denemarken/Zweden/Noorwegen en als je rustig leest kan je zelfs de krant lezen. Prachtige talen!Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:25:
Wel knap dat alle Denen bij Ajax zo goed Nederlands geleerd hebben!
ON: Ajax heeft gisteren haar best gedaan en een goed resultaat neergezet. Echt jammer dat die tweede vrije trap van Schöne op de paal eindigde en dat Ajax niet de killer voorin heeft die het afmaakt.
Maar voor hetzelfde geld hadden ze gisteren ook gewoon verloren want die 1 op 1 kans van Lucas aan het begin van de 2e helft had 0-2 moeten zijn.
Vlassie1980 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:50:
[...]
Valt me inderdaad ook op, maar Deens is natuurlijk ook een Germaanse taal. Ik ging vroeger wel eens op vakantie naar Denemarken/Zweden/Noorwegen en als je rustig leest kan je zelfs de krant lezen. Prachtige talen!
Schöne is toch een twijfelgeval voor zondag?PWM schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:46:
Schone is dus inderdaad "gewoon" geblesseerd. Zal ook niet meespelen tegen Feyenoord.
Ik ben benieuwd, er word waarschijnlijk 4-4-2 gespeelt, geen idee hoe dat gaat uitpakken. Hopen op een puntje.
PWM hoopt dat Schone niet meedoet. Iets met ''de wens is de vader van de gedachte'' zoietsJustMU schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:29:
[...]
Schöne is toch een twijfelgeval voor zondag?
Is inderdaad nog niet bevestigd.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 18-09-2014 09:47 ]
Ik help hem anders hopen hoor, het word al moeilijk genoeg zondag.tweaker2010 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:45:
[...]
PWM hoopt dat Schone niet meedoet. Iets met ''de wens is de vader van de gedachte'' zoiets
Pastoor weg bij AZ. Kan zich niet vinden in de gedane aanbieding.
http://www.nu.nl/sport/38...toor-vertrekt-bij-az.html
Van Basten blijft bij zn besluit dus AZ heeft een probleempje.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De Telesport website was vanochtend wat stelliger dan het er nu staattweaker2010 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:45:
[...]
PWM hoopt dat Schone niet meedoet. Iets met ''de wens is de vader van de gedachte'' zoiets
Bij een punt zondag gaat de vlag uit
Vertandige keuze van Pastoor. Ik zou ook geen hoofdtrainer willen zijn als van Basten de assistent is. Van Basten is een perfectionist, iets wat hem als hoofdtrainer heeft opgebroken. Druk maken om elk detail. Die beste man kan niet functioneren als assistent-trainer en hemaal niet onder een middelmatige hoofdtrainer. Laat van Basten lekker naar Ajax gaan om de jeugdige spitsen op te leiden. Geen directe verantwoordelijk en ongedwongen op hè veld staan elke dag. Kan Pastoor als nog als hoofdtrainer aan de slag bij AZ, met een assistent naar eigen keuze
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
mwoa. de resultaten van Pastoor waren niet erg goed natuurlijk. Daarbij vond ik Pastoor in het begin van zijn trainerscarriere vrij sympathiek maar vind het nu echt een eikel van een vent. Ben benieuwd wat AZ nu gaat doen. vond van Basten en AZ een erg goede combinatie en na Heerenveen ook een juiste stap. Nog steeds Zonde. wordt vervolgd..
Stanley Menzo, kom er maar in!L1nt schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:28:
Pastoor weg bij AZ. Kan zich niet vinden in de gedane aanbieding.
K to the KillaZ
Of zal Co Adriaanse zich laten overhalen? Die is op een vervelende manier geëindigd als hoofdtrainer. Hij is bekend met de club en is qua ervaring naast van Marwijk de beste optie van de vrije trainers. Van Marwijk zal sowieso geen trek hebben, dus Adriaanse is voor AZ de meest gedroomde kandidaat
Adriaanse is adviseur bij Utrecht en ik zie hem sowieso niet meer hoofdtrainer worden eigenlijk. Het is makkelijker voor hem om commentaar te geven vanaf de zijlijn. Daarnaast gaat Van Basten - Adriaanse echt nooit werken.Han schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:10:
Of zal Co Adriaanse zich laten overhalen? Die is op een vervelende manier geëindigd als hoofdtrainer. Hij is bekend met de club en is qua ervaring naast van Marwijk de beste optie van de vrije trainers. Van Marwijk zal sowieso geen trek hebben, dus Adriaanse is voor AZ de meest gedroomde kandidaat
John van den Brom heeft al open sollicitatie gestuurd volgens VI.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Adriaanse heeft toch al een adviesrol bij Utrecht oid?Han schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:10:
Van Marwijk zal zichzelf wel te goed vinden voor AZ, daar stapt hij vast niet in.
Helemaal mee eens. Wel een probleem voor AZ dit. Ik vraag me ook af in hoeverre dit niet bij aanvang van het seizoen besproken is. Het lijkt me dan ook beter dat van Basten voorlopig geen assistent meer is.Han schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:42:
Vertandige keuze van Pastoor. Ik zou ook geen hoofdtrainer willen zijn als van Basten de assistent is. Van Basten is een perfectionist, iets wat hem als hoofdtrainer heeft opgebroken. Druk maken om elk detail. Die beste man kan niet functioneren als assistent-trainer en hemaal niet onder een middelmatige hoofdtrainer. Laat van Basten lekker naar Ajax gaan om de jeugdige spitsen op te leiden. Geen directe verantwoordelijk en ongedwongen op hè veld staan elke dag. Kan Pastoor als nog als hoofdtrainer aan de slag bij AZ, met een assistent naar eigen keuze
Dat is de Hollandse school 2.0: In de eerste helft je tegenstander in slaap tikken en dan na rust toch beginnen voetballen. Al met al geen verkeerd resultaat voor Ajax, maar ik had toch op meer actie naar voren gehoopt. Van beide kanten overigens, van Zlatan had ik ook meer verwacht.JustMU schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:23:
Dramatische 1e helft van Ajax, het was gewoon niet om aan te zien. Vervolgens blunderde die Boilesen, ik blijf hem een slechte back vinden. Aanvallend is hij wel prima, maar verdedigend komt hij (nog) tekort.
Het enige voordeel van zo'n matige wedstrijd is dat de Europa League niet zo'n koude douche is als je op donderdag de TV per ongeluk aanzet. Alhoewel Sevilla-Feyenoord nog best een aardig affiche is.
Regeren is vooruitschuiven
Wat viel er te bespreken? Toen zou van Basten coach worden en Pastoor assistent. Nu besluit van Basten toch dat het niks voor hem is en wil een stap terug doen.tweaker2010 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:31:
[...]
Helemaal mee eens. Wel een probleem voor AZ dit. Ik vraag me ook af in hoeverre dit niet bij aanvang van het seizoen besproken is. Het lijkt me dan ook beter dat van Basten voorlopig geen assistent meer is.
Als AZ dit eerder had geweten hadden ze van Basten nooit aangetrokken.
Niet als Feyenoord zich als een stel makke schapen laat slachten en al met zijn hoofd bij zondag is.T-MOB schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:34:
[...]
Alhoewel Sevilla-Feyenoord nog best een aardig affiche is.
Of ben ik nu te pessimistisch?
T-MOB schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:34:
[...]
Dat is de Hollandse school 2.0: In de eerste helft je tegenstander in slaap tikken en dan na rust toch beginnen voetballen.
Die Zimling valt me tot nu toe 100% mee. Brengt wat strijd en branie in het elftal. Speelde gisteren ook lekker elke bal naar voren. Hopelijk zondag in de basis en Viergever als linksback
XXXVI
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224876
Nou das leuk. Omdat de wedstrijd perse uitgezonden moet worden moet een amateur club zich in de kosten drukken en zijn ze waarschijnlijk genoodzaakt zich terug te trekken.
Nou das leuk. Omdat de wedstrijd perse uitgezonden moet worden moet een amateur club zich in de kosten drukken en zijn ze waarschijnlijk genoodzaakt zich terug te trekken.
Die El Ghazi trouwens. Zal best kunnen voetballen, maar wat een kwal zeg. Laatst al dat opstootje in de eredivisie, en gisteren is het eerste wat hij doet Maxwell een schop geven. Lekker dan.
Viel mij dus ook positief op. Toch blij met een dergelijke ruwe speler erbij in het team.ephymerous schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:36:
[...]
Die Zimling valt me tot nu toe 100% mee. Brengt wat strijd en branie in het elftal. Speelde gisteren ook lekker elke bal naar voren. Hopelijk zondag in de basis en Viergever als linksback
Belachelijk ja.. Verplaats het dan naar de middag of in de Arena of speel het in een stadion welke wel geschikt is voor TV opname.L1nt schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:57:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224876
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ze wilden naar Olympisch stadion maar de borg is 80.000€ en ze zijn bang dat een paar supporters zich misdragen en dat zou ze ook de kop kosten.
Nou kun je zeggen "ajax neem die kosten op je" maar dat zou niet nodig moeten zijn. Vroeger werd die pot gewoon smiddags gespeeld...maar ja fox sport he.....
Nou kun je zeggen "ajax neem die kosten op je" maar dat zou niet nodig moeten zijn. Vroeger werd die pot gewoon smiddags gespeeld...maar ja fox sport he.....
De borg voor de stadions die wel beschikbaar zijn, zijn een te hoog risico omdat je het nooi weet wat die Ajax aanhang allemaal uithaalt
Dan zou je dus inderdaad 's midags moeten spelen, o je geeft als alternatief Ajax het thuisvoordeel en speelt in de ArenA.
Of spelen zonder uitpubliek, net als de klassieker en dan wel in het Olympisch Stadion. Dat kan natuurlijk ook
Dan zou je dus inderdaad 's midags moeten spelen, o je geeft als alternatief Ajax het thuisvoordeel en speelt in de ArenA.
Of spelen zonder uitpubliek, net als de klassieker en dan wel in het Olympisch Stadion. Dat kan natuurlijk ook
[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 18-09-2014 12:07 ]
Hehe, ik ben zondag om 10.30 al in het stadion..PWM schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:37:
[...]
De Telesport website was vanochtend wat stelliger dan het er nu staat
Bij een punt zondag gaat de vlag uitIk zal het overigens niet zien, ben weekend weg. Kijk 's avonds op teletekst, maar dit scheelt weer 2 uur hoge bloedruk.
Speel de wedstrijd dan lekker in de Arena, is ook nog leuker voor die amateurs.L1nt schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:03:
Ze wilden naar Olympisch stadion maar de borg is 80.000€ en ze zijn bang dat een paar supporters zich misdragen en dat zou ze ook de kop kosten.
Gene gek idee, krijg je tegenwoordig geld toe om te spelen die vervallen badkuipPWM schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:24:
Als Feyenoord nou humor heeft, stellen ze de Kuip open
Earnest Stewart heeft er overigens een probleempje bij omdat hij wellicht een 'Munstermannetje' heeft gedaan:
Pastoor kondigt juridische stappen aan tegen AZ
Donderdag werd bekend dat Alex Pastoor vertrekt bij AZ en in het persbericht dat de club naar buiten bracht werd gemeld dat de oefenmeester zich niet kon vinden in de 'sterk verbeterde aanbieding' die hij had ontvangen. Daar is volgens Pastoor echter geen sprake van: hij zegt dat zijn vertrek bij AZ een eenzijdig besluit is geweest van de club en hij gaat zijn ontslag aanvechten.
Pastoor laat aan het Noordhollands Dagblad weten dat hij van plan is om juridische stappen te gaan ondernemen. Opmerkelijk, want AZ had toch gemeld dat beide partijen hadden besloten om uit elkaar te gaan. "In het traject werd duidelijk dat Alex niet als assistent onder een andere, nieuwe hoofdcoach zou gaan fungeren. Na het laatste gesprek was er de conclusie dat het beter was om uit elkaar te gaan'', zei technisch directeur Earnest Stewart.
De 47-jarige Pastoor ziet dat dus anders en zegt dat zijn vertrek een ontslag is geweest, dat hij wil gaan aanvechten.
[ Voor 68% gewijzigd door Han op 18-09-2014 12:48 ]
Dan loop je het risico dat in de toekomt elke amateur ploeg aan Ajax vraagt dit te doen.L1nt schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:03:
En de wedstrijd spelen in de Arena mag geloof ik niet omdat Ajax de uit spelende ploeg is.
Ik hoop dat het achter gesloten deuren allemaal geregeld word, dus dat Ajax het geld voorschiet maar dat dit niet publiek gemaakt word dan zal in de toekomst ook niemand bij Ajax aankloppen.
Ik dacht juist dat het probleem was dat Pastoor niet verder zou willen bij AZ mocht er een nieuwe hoofdcoach komen komende zomer..Han schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:42:
Aan de ene kant heb je daar gelijk in, aan de andere kant doen bijna alle sublieme voetballers dit. Zag gisteren wat beelden terug van Zlatan in de eredivisie en die was niet veel beter dan wat Suarez heeft gedaan. Ook als je naar veel andere topspelers kijkt hebben ze vaak nare trekjes (Ronaldo, Balloteli, Alves etc). Zo lang dit gewoon bestraft wordt is dat prima, het is inderdaad dom maar ik heb liever wat sensatie op het veld en dat er wat gebeurd op welke manier dan ook, dan dat saaie rond getik waar je geen meter mee opschiet..Niku schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:00:
Die El Ghazi trouwens. Zal best kunnen voetballen, maar wat een kwal zeg. Laatst al dat opstootje in de eredivisie, en gisteren is het eerste wat hij doet Maxwell een schop geven. Lekker dan.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verre van dat blijkt nu...Gynnad schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:14:
Ik dacht juist dat het probleem was dat Pastoor niet verder zou willen bij AZ mocht er een nieuwe hoofdcoach komen komende zomer..
Het AD komt met het volgende verhaal naar buiten:
Oeps... als dat waar isAZ en Alex Pastoor zijn niet in goed onderling overleg uit elkaar gegaan, zoals de club donderdag meldde, maar de trainer is naar verluidt ontslagen. De Alkmaarders hebben afscheid genomen, omdat zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer vorige week naar buiten bracht dat Marco van Basten wilde stoppen.
De Telegraaf schreef vrijdag dat hoofdtrainer Van Basten van plan was terug te treden uit de voetbalwereld, omdat hij met fysieke klachten kampt. De zaakwaarnemer van Pastoor zou dat gelekt hebben aan de ochtendkrant. De voormalige assistent was tot donderdag de beoogde opvolger van Van Basten, maar na de uitkomst van het onderzoek door AZ gaat dat verhaal niet door, meldt het Algemeen Dagblad.
* Han pakt een bak met popcorn en gaat deze soap volgen
Als dat waar is dan hoeft Alex Pastoor de komende jaren niet meer op werk te rekenen in Nederland.. Maar goed er wordt natuurlijk nu overal 'iets' gezocht om sensatie te maken..Han schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:17:
[...]
Verre van dat blijkt nu...
Het AD komt met het volgende verhaal naar buiten:
[...]
Oeps... als dat waar is
* Han pakt een bak met popcorn en gaat deze soap volgen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het is eerder de schuld van zijn zaakwaarnemer, die heeft dat nieuws van van Basten immer gelekt aan de media. En Stewart mag ook wel eens in de spiegel kijken, wat een zootje maakt die man ervan zeg...Gynnad schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:45:
[...]
Als dat waar is dan hoeft Alex Pastoor de komende jaren niet meer op werk te rekenen in Nederland.. Maar goed er wordt natuurlijk nu overal 'iets' gezocht om sensatie te maken..
Het lijkt erop dat iedereen over de rug van Pastoor zijn straatje probeert schoon te vegen.
Indien de woorden van Pastoor waar zijn verwacht ik dat AZ snel een (naar eigen zeggen) toptrainer bekent gaat maken.
En als het AD gelijk heeft heeft Pastoor nog een probleempje....
En als het AD gelijk heeft heeft Pastoor nog een probleempje....
Ja, maar eigenlijk had El Ghazi na die actie weer kunnen gaan douchen. Want dit was gewoon bewust schoppen naar de tegenstander en dat hoort niet op een voetbalveld. Hiermee had hij Ajax toch een flink nadeel bezorgt als hij ook echt rood had gekregen.Gynnad schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:14:
Aan de ene kant heb je daar gelijk in, aan de andere kant doen bijna alle sublieme voetballers dit. Zag gisteren wat beelden terug van Zlatan in de eredivisie en die was niet veel beter dan wat Suarez heeft gedaan. Ook als je naar veel andere topspelers kijkt hebben ze vaak nare trekjes (Ronaldo, Balloteli, Alves etc). Zo lang dit gewoon bestraft wordt is dat prima, het is inderdaad dom maar ik heb liever wat sensatie op het veld en dat er wat gebeurd op welke manier dan ook, dan dat saaie rond getik waar je geen meter mee opschiet..
Schone er dus een paar weken uit
http://www.nu.nl/sport/38...sse-schone-feyenoord.html
Dus toch... maar ook zonder Schone moet Ajax het met een beetje inzet wel kunnen winnen.Exocet schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:59:
Schone er dus een paar weken uit
Want Ajax won ook zo makkelijk van Heracles thuis.tweaker2010 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:41:
[...]
Dus toch... maar ook zonder Schone moet Ajax het met een beetje inzet wel kunnen winnen.
De Pastoor-soap gaat verder:
Bron: Volkskrantjournalist Willem Vissers op Twitter.Pastoor is net bij de juristen van de VVCS geweest. De brief om zijn gedwongen vertrek bij AZ aan te vechten is op de bus.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
En volgens Stewart was het afgekets op de duur van het contract. AZ wou eerst tot einde seizoen en dat zou voor Pastoor geen optie zijn geweest.
Gelijkspelen tegen PSG stelt gelukkig ook niks voorJustMU schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:38:
[...]
Want Ajax won ook zo makkelijk van Heracles thuis.
Je kunt ook overdrijven. Halverwege had het makkelijk 4-0 kunnen staan (2 ballen op de paal). Verder vergat Ajax het duel definitief te beslissen waardoor het na die tegentreffer toch nog onnodig spannend werd.JustMU schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:38:
[...]
Want Feyenoord had het thuis zo makkelijk met Willem 2JustMU schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:38:
[...]
Ajax is gewoon favoriet, de vorm van Feyenoord is nog minder dan die van Ajax. Al zie ik zelf Ajax als heel licht favoriet.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 18-09-2014 16:24 ]
Een zwaluw maakt nog geen zomer he.dutchgio schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:16:
[...]
Gelijkspelen tegen PSG stelt gelukkig ook niks voor
Ajax is wel de favoriet, maar om nou te zeggen dat ze met een klein beetje inzet al winnen is nogal overdreven..Vos schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:23:
[...]
Want Feyenoord had het thuis zo makkelijk met Willem 2.
Ajax is gewoon favoriet, de vorm van Feyenoord is nog minder dan die van Ajax. Al zie ik zelf Ajax als heel licht favoriet.
Zelfde geldt voor Ajax - PSG gister. Omdat Ajax er een vrije trap inschoot werd het ook onnodig spannend.tweaker2010 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:16:
[...]
Je kunt ook overdrijven. Halverwege had het makkelijk 4-0 kunnen staan (2 ballen op de paal). Verder vergat Ajax het duel definitief te beslissen waardoor het na die tegentreffer toch nog onnodig spannend werd.
[ Voor 73% gewijzigd door JST94 op 18-09-2014 16:52 ]
Das stiekem toch het mooie van onze competitie.
Feyenoord kan zomaar opleven en Ajax weg tikken of beide spelen goed en het is een topwedstrijd of de ene overklast de ander etc etc etc.
Als je fan bent van 1 vd 2 wil je natuurlijk zekerheid maar voor de neutrale kijker is het toch mooi dat er vooraf weinig over te zeggen is.
Feyenoord kan zomaar opleven en Ajax weg tikken of beide spelen goed en het is een topwedstrijd of de ene overklast de ander etc etc etc.
Als je fan bent van 1 vd 2 wil je natuurlijk zekerheid maar voor de neutrale kijker is het toch mooi dat er vooraf weinig over te zeggen is.
Verwijderd
Momenteel wordt in de Youth-League (jeugd Champions League) de wedstrijd Ajax-PSG gespeeld. Hier wordt volledig duidelijk dat PSG een bij elkaar geraapt groepje topspelers is, Ajax staat momenteel met 5-1 voor.
En er wordt ook echt goed voetbal gespeeld door Ajax, dat beloofd wat voor de (nabije) toekomstVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:08:
Momenteel wordt in de Youth-League (jeugd Champions League) de wedstrijd Ajax-PSG gespeeld. Hier wordt volledig duidelijk dat PSG een bij elkaar geraapt groepje topspelers is, Ajax staat momenteel met 5-1 voor.
Huh? Dus omdat de jeugd Ajax met 5-1 voorstaat tegen de jeugd van PSG is het eerste elftal van PSG een bij elkaar geraapt groepje topspelers (wat het wel is, daar niet van).Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:08:
En als de jeugd van Ajax nou een keer verliest met 5-1 welke conclusie trekken we dan over het eerste elftal?
Ik vind dat je die dingen los moet zien.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hij bedoelt natuurlijk te zeggen dat PSG aan elkaar hangt van de aankopen en dat er geen fundament is in de vorm van een jeugdopleiding. Het enige fundament wat PSG heeft is een goedgevulde Qatarese bankrekening.St@m schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:14:
[...]
Huh? Dus omdat de jeugd Ajax met 5-1 voorstaat tegen de jeugd van PSG is het eerste elftal van PSG een bij elkaar geraapt groepje topspelers (wat het wel is, daar niet van).
En als de jeugd van Ajax nou een keer verliest met 5-1 welke conclusie trekken we dan over het eerste elftal?![]()
Na één wedstrijd kan je dat niet/moeilijk oordelen. vorig jaar deed ajax het slecht, maar volgens mij was ervoor ook een soort gelijke competitie waarin Ajax de finale verloor.St@m schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:14:
[...]
Huh? Dus omdat de jeugd Ajax met 5-1 voorstaat tegen de jeugd van PSG is het eerste elftal van PSG een bij elkaar geraapt groepje topspelers (wat het wel is, daar niet van).
En als de jeugd van Ajax nou een keer verliest met 5-1 welke conclusie trekken we dan over het eerste elftal?![]()
Het zou natuurlijk wel goed zijn als jeugd iets minder verhandeld mag worden ( nu zijn er 3 toppers uit de jeugd bij Ajax weg ).
Jammer dat er geen landen ranking wordt gebruikt voor CL plaatsen dan staat NL momenteel namelijk tweede achter duitsland.
Als je als competitie goed opleid ( landen teams doen het goed ) dan wordt je beloond.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Misschien een idee dat Psv eens een kans erin schiet? Wat een missers zeg
Ben trouwens blij met Siert de Vos, eindelijk iemand die wat te melden heeft en zich verdiept heeft in een club.
Wat een verschil met die Leo Oldenburger, die lepelt maar monotoon op wat er gebeurt, meer niet, die man moet snel wat anders gaan doen
Ben trouwens blij met Siert de Vos, eindelijk iemand die wat te melden heeft en zich verdiept heeft in een club.
Wat een verschil met die Leo Oldenburger, die lepelt maar monotoon op wat er gebeurt, meer niet, die man moet snel wat anders gaan doen
Ik vind dat PSV best aardig speelt eigenlijk, en dat het leuk is om naar te kijken.Quad schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:41:
Ik vind de wedstrijd van PSV geen klap aan eigenlijk.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vind Willems een erg goede pot spelen tot noch toe! Leuk!
Er zijn mensen met een vooruitziende blik; het stadion oog vrij mager bezet qua PSV aanhang. Al hoe wel het tijdstip ook niet echt handig is op een door de weekse werkdag.Quad schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:41:
Ik vind de wedstrijd van PSV geen klap aan eigenlijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015