Ja, ze klinken ook prima, maar ik vroeg me af of dit geen rommel oid was, maar dan hou ik deze speakertjes nog even erbij.
Thanks!
Thanks!
Afgelopen tijd erg hard gehad? Dan kan je misschien je tweeters opgeblazen hebben...Frustus Maximus schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:25:
Beste,
Ik heb een Philips microtower. Er komt erg mooi geluid uit maar sinds een maand zit er een galm in de hoge tonen.
Weet iemand hoe dit kan? Ik heb niets aan de settings veranderd, opeens zit er een galm in. Kan dit aan de speakers liggen? Of juist aan de microtoren?
BVD
Gauw een Logitech Harmony kopen jij : Je drukt op de uit knop en alles wat aan stond gaat in 1 keer uit en het enige dat jij nog hoeft te doen is je omdraaien en lekkerJeroenF schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:20:
Ik ben op zoek naar een klein versterkertje voor bij de TV in de slaapkamer. Deze wordt aangesloten op een digitenne kastje. Nu heb ik een beetje rondgekeken en kwam natuurlijk in china uit
Dit is bijvoorbeeld een leuke kleine versterker en doet (bijna) precies wat ik wil. Als ik namelijk naar bed toe ga heb ik geen zin meer om he-le-maal naar de tv te lopen om mijn versterker uit te zetten. Heeft iemand enig idee of er ook dit soort kleine versterkertjes bestaan met een afstandsbediening erbij?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Your Friendly Neighborhood Moderator
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ik voel me lekkaah !!!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De wijzen komen uit het Oosten!
Denk het niet. Als je echt per se dat wil hebben zou je kunnen kijken voor een universele afstandsbediening zoals een Logitech Harmony die per 'taak' de juiste apparaten aanzet op de correcte kanalen.NoepZor schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:46:
Ik heb mijn tv aangesloten op mijn pioneer vsx424k dmv een optische kabel. Is het daarmee mogelijk automatisch de receiver aan te zetten indien de tv aangaat? Zoiets kan bij hdmi wel maar ik heb geen audio return channel en ik weet niet of cec werkt als er geen beeldsignaal aanwezig is en de bron niet hdmi is op zowel tv als receiver.
Speakers zijn afgesteld met de mee geleverde mic. Het geluid is een lichte kraak van heeeel korte duur. Het lijkt meer voor te komen bij film en mp3 files maar is ook aanwezig bij lossless in mindere maten. Bij bijv. Adele komt t niet voor, bij AC/DC wel.The Eagle schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:45:
Omschrijf het geluid eens. En heb je je speakers al met Audissey imgeregeld?
ik voel me lekkaah !!!
Bedankt voor de duidelijk uitlegThe Eagle schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:46:
Dat idd. Kabeldikte speelt eigenlijk alleen een rol bij grote vermogens. Maar die speakers zijn prima aan te sturen, dus dat gaat echt met 2,5 mm wel loslopen.
Zie het als je waterleiding naar je speakers. Hoe dikker de kabel, hoe sneller een hoeveelheid water er door heen KAN zijn. Met de nadruk op kan idd, want de kans dat zoiets voor problemen gaat zorgen met een dergelijke set is te verwaarlozen
Weet je ook meteen waarom het voor de achterspeakers nog grotere onzin is dan voor. Die worden namelijk lang niet altijd aangestuurd, en als ze mee doen dan zeker niet voor het volle spectrum.
ik voel me lekkaah !!!
[ Voor 29% gewijzigd door LyP0 op 19-11-2014 13:02 ]
ik voel me lekkaah !!!
ik voel me lekkaah !!!
LPF for LFE doet alleen wat als je de subwoofer op "YES" hebt staan, is een extra filter voor het LFE-signaal en behoort default en aangeraden op 120 Hz te staan. Zoals gezegd speakers op "LARGE" en subwoofer op "NO" en je bent er. Al zou één van die twee opties de andere wel moeten triggeren.LyP0 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:20:
Lpf voor LFE lijkt altijd aan te staan in de reciever... kan nergens een mogelijkheid vinden om dit uit te zetten ( denon avr-x1000)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Yes is precies hetzelfde. Ben er inmiddels al achterCeesKees schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:05:
Zou de maat van een willekeurige "inzet" voor kallax gelijk zijn aan de binnenmaten?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70286650/
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Als je de DAC van de CD-speler wilt gebruiken zal je het signaal van de TV de CD-speler in moeten voeren waarmee de CD-speler dus een Digitale Ingang nodig heeft. De NAD C546BEE heeft dat niet, dus is daarmee niet als externe DAC te gebruiken.Jinge schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:37:
Heren, vraagje: ik hoor vaak dat mensen een dac gebruiken om onder andere het televisie geluid te verbeteren. Nu heb ik geen losse dac of dac in de versterker, maar wel een goede in mijn cd speler (nad c546bee). Is het mogelijk om deze dac te gebruiken om het tv geluid te verbeteren? Zo ja hoe? Tv en cd speler hebben een optische uitgang.
Bedankt! Heb je misschien nog een tip voor een kleine dac oplossing ter verbetering van het tv-geluid zonder dat ik een dac van minstens €400 moet kopen? Of kan ik dan beter sparen voor een Dacmagic of D1050?FeaR schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:48:
[...]
Als je de DAC van de CD-speler wilt gebruiken zal je het signaal van de TV de CD-speler in moeten voeren waarmee de CD-speler dus een Digitale Ingang nodig heeft. De NAD C546BEE heeft dat niet, dus is daarmee niet als externe DAC te gebruiken.
Kan niet stoppen met ontploffen!
De iPhones kun je prima met bluetooth koppelen lijkt me, en dan zijn er vrij veel mogelijkheden:Bob Popcorn schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:47:
Ik heb advies nodig. M'n vader is ontevreden over het geluid van z'n Sony HX720 televisie. Hij wil graag een eenvoudige oplossing die hij via optisch kan aansluiten. Ook z'n laptop erop aansluiten (draadloos) en z'n telefoon/m'n moeders telefoon zou erg fijn zijn.
Ikzelf denk aan een Sonos Playbar, maar m'n vader vindt 'm niet mooi en de televisie staat al op een soundbar (die van Sony en die klinkt dus kut). De televisie kan niet op de Sonos soundbar staan, en aan de muur vinden ze ook weer niks.
Ik zoek dus een eenvoudige oplossing die standaard het geluid van de televisie versterkt (altijd) maar ook mogelijkheden heeft voor andere apparaten (liefst draadloos). Ze hebben allebei een iPhone en hebben hun muziek in iTunes staan, praktisch alles aangekocht via de iTunes store.
De oplossing moet kamervullend geluid geven (Woonkamer is ongeveer 45m2 groot) van enig niveau (niveautje Sonos waarschijnlijk). Géén 5.1 systeem, maar 2.0 mag wel. Budget is 500 tot 750 euro (waarbij 500 de voorkeur heeft)
Mijn eigen oplossing zou zijn een Sonos 5 en dan ipv. optisch gewoon analoog aansluiten.
Thanks! Ik vind die Philips Fidelio lijn erg mooi, heb zelf een bluetooth speaker en een koptelefoon er van.FrankRicard schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:37:
[...]
De iPhones kun je prima met bluetooth koppelen lijkt me, en dan zijn er vrij veel mogelijkheden:
http://tweakers.net/categ...mQMrEwNAASJmaG1goxdbW1gIA
Philips heeft ook nog wat opties met volledig draadloze achterspeakers zodat je niet de nadelen van 5.1 hebt, maar als je een film kijkt wel de voordelen:
pricewatch: Philips Fidelio E5
pricewatch: Philips HTL9100
Ik heb het laatste model Xbox 360, en die heeft gewoon een aux-uitgang, want ik kan mijn Beats er gewoon op aansluiten (en dus ook de zelfde uitgang als de iPad).Mikayu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:27:
Dat tussenstukje heet een receiver
Xbox heeft andere output als je ipad. Het gaat sowieso niet passen en je hebt geen volume regeling als je met verloopkabels gaat stoeien
[ Voor 9% gewijzigd door Lukkiey op 25-11-2014 16:30 ]
Interessante systeempjes! Neem ik mee in m'n overweging. Het gevaar schuilt 'm alleen in het gebruiksgemak. Van Sonos wéét ik gewoon dat m'n ouders het in één keer snappen, van die Denon vrees ik dat niet. Argh, waarom maakt Sonos niet gewoon de Connect:Amp mét optische ingang.The Eagle schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:21:
Kijk even naar de Denon CEOL lijn of de DRA-N5. Hebben airplay, DLNA en een optische ingang
Met name de DRA N5 is niet al te duur
[ Voor 10% gewijzigd door strongwtforce op 27-11-2014 16:52 ]
[ Voor 86% gewijzigd door FeaR op 29-11-2014 21:18 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
Genoeg home cinema setjes (van 2.1 tot 5.1) welke een passieve subwoofer hebben. Onkyo heeft het bijvoorbeels bij de lagere modellen, merken als Philips, LG en Sony gebruiken het voor het grootste deel. Waarbij de crossocer in de receiver zit en niet in de subwoofer. Eigenlijk is de subwoofer dan ook niets meer dan een gewone speaker met een wellicht groter conusoppervlak dan wel bouw dan de andere speakers.Mikayu schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:46:
Welke 2 setsets zijn het?
Meestal zie je passieve subwoofers alleen in een stereo met satelliet speakers. Kan je op vrijwel elke versterker aansluiten omdat je het parallel verbind en het bevat ook de filters/crossover
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 30-11-2014 03:02 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heb The Eagle al via DM bedankt, maar ook hier wellicht interessant om te vertellen dat we tot aanschaf van de Denon CEOL Piccolo zijn gegaan (is hetzelfde model als de DRA-N5). Samen met 2 B&W 686 S2 speakers een heel mooi volwassen setje. Afspelen via Spotify of Airplay is rock stable, app is goed (niet denderend, maar prima) en het systeempje is erg fijn in gebruik. Zelfs m'n vaders iPhone 6 werkte in het dockje met een 30 pins naar lightning convertertje van DX.com! En het geluid is zalig.The Eagle schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:21:
Kijk even naar de Denon CEOL lijn of de DRA-N5. Hebben airplay, DLNA en een optische ingang
Met name de DRA N5 is niet al te duur
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 01-12-2014 14:04 ]
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
Heeft die versterker een pre out voor actieve subtieler? Bij specs zie ik staan 100w voor de sub.. Dit is dus voor een passieve en die jamo kan niet high level worden aangeslotengarriej schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:58:
pricewatch: Onkyo TX-SR313 Zwart met een pricewatch: Jamo SUB 210 0.1 (Zwart) sub.
De enige vraag die ik heb, gaat die combinatie gewoon werken, ik ben namelijk nog al leek op het gebied van Audio/HiFi.
echter op de website van onkyo staat dit: Subwoofer Pre-OutMikayu schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:01:
[...]
Heeft die versterker een pre out voor actieve subtieler? Bij specs zie ik staan 100w voor de sub.. Dit is dus voor een passieve en die jamo kan niet high level worden aangesloten
Dat is hem idd. Heb even de pdf bekeken want op die pagina staat teveel waar je weinig aan hebtgarriej schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:09:
[...]
echter op de website van onkyo staat dit: Subwoofer Pre-Out
http://www.nl.onkyo.com/e...13-75901.html?tab=Details
Ya had hem inmiddels.zelf ook gevonden, maar alsnog bedankt!Mikayu schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:19:
[...]
Dat is hem idd. Heb even de pdf bekeken want op die pagina staat teveel waar je weinig aan hebthij zit naast je sbpeaker B output, paarse tulp.
Zorg wel voor een degelijke subwoofer kabel, dan gaat het prima werken
[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 01-12-2014 18:26 ]
Als je er een kabel bijkrijgt zal die wel goed genoeg zijngarriej schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:25:
[...]
Ya had hem inmiddels.zelf ook gevonden, maar alsnog bedankt!
Meegeleverde met de sub is niet goed genoeg?
Dat laatste was ik niet van planThe Eagle schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:13:
Zou qua geluid in principe geen of een verwaarloosbaar verschil moeten maken. Probeer het uit zou ik zeggen. En als je het uit vind maken even in het Elfentopic melden
Voor de rest: qua aansluiten is het iets makkelijker. Maar het voordeel daarvan is afhankelijk van hoe vaak je je speakers opnieuw aan moet sluiten
dat laatste misschien 1 keer per jaar als ze naar beneden moeten voor een verjaardag, maar dat maakt niet zoveel uitThe Eagle schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:13:
Zou qua geluid in principe geen of een verwaarloosbaar verschil moeten maken. Probeer het uit zou ik zeggen. En als je het uit vind maken even in het Elfentopic melden
Voor de rest: qua aansluiten is het iets makkelijker. Maar het voordeel daarvan is afhankelijk van hoe vaak je je speakers opnieuw aan moet sluiten
Als je wel genoeg hdmi-ingangen hebt, is dat ook prima. HDMI geeft de 5.1 goed door. Staat me zelfs bij dat een optische dat niet zonder meer doet.... is hier op forum meer info over te vinden. Even zoeken dus en dan heb je je antwoord. Succes!strongwtforce schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:51:
Vorige week een nieuw TV gekocht, IA HD recorder van ziggo aangesloten en deze ook aangesloten op mijn receiver. Nu heb ik mijn TV ook op mijn receiver aangesloten omdat ik de mediaspeler hiervan ook wil gebruiken. Nu wil ik nog een blue ray speler aanschaffen, die ik ook wil aansluiten op mijn receiver, maar ik heb nu geen toslink ingang meer over. Nu heb ik nog wel een coaxiale ingang over maar ik zie geen blue ray spelers met 3d ondersteuning die een coaxiale uitgang hebben.
Wat is nu wijsheid? Een toslink switch of een toslink naar coax converter?
edit: volgens mij heb ik niet goed gekeken. Er zijn wel degelijk blue ray spelers met coax uit. Ga eerst nog ff verder zoeken.
Niet alle receivers ondersteunen audio over hun hdmi inputPFvH schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:08:
[...]
Als je wel genoeg hdmi-ingangen hebt, is dat ook prima. HDMI geeft de 5.1 goed door. Staat me zelfs bij dat een optische dat niet zonder meer doet.... is hier op forum meer info over te vinden. Even zoeken dus en dan heb je je antwoord. Succes!
Je hebt gelijk. Ik las nieuw gekocht en zag een rijtje en dacht dat dit ook voor de receiver gold. Wat er dus niet staat...Mikayu schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:40:
[...]
Niet alle receivers ondersteunen audio over hun hdmi input
Dat is een goeie vraag.DominoNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:55:
Waar kan je tegenwoordig nog een mooi breed assortiment speakers op je gemak beluisteren?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Bij mj in de buurt is er nog een audio shop waar je dat gemakkelijk kan doen, en anders maar daar heb je niet zo een goed assortiment. Maar bij de mediamarkt.DominoNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:55:
Waar kan je tegenwoordig nog een mooi breed assortiment speakers op je gemak beluisteren?
bij "mijn" mediamarkt hebben ze echt nog zo'n afgesloten luisterhok, daar staan best wel veel speakers.thibautb schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:46:
[...]
Bij mj in de buurt is er nog een audio shop waar je dat gemakkelijk kan doen, en anders maar daar heb je niet zo een goed assortiment. Maar bij de mediamarkt.
Correct Rotterdam, iEar Tilburg, Hobo hifi (winkels die weer open gaan / zijn), Stassen (al wil je daar niet heen), Schluderbacher (DLD). Bij de winkel van hificorner.nl in Groningen schijn je ook goed terecht et kunnenDominoNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:55:
Het lijkt me dat die de beide schroefjes er zijn om de buitenmantel van de draad tegen te houden en dat je met die draaischroef de ader goed vastzet (dus niet teveel strippen) dus de ader word door de draaischroef tegen de voorkant aangedrukt, ik denk dat het voorste gedeelte doorloopt in de huls en dat daar een gat inzit voor de ader en aan de boven kant een gat waar schroefdraad inzit voor de draaischroef..japiesa schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:24:
Ik heb een klein vraagje met betrekking tot banana plugs. Ik heb deze besteld : http://pictures.content4u...gh_res/HQS-SCC019_B_2.JPG maar ik dien dus het draad in het onderste gedeelte te doen uiteraard met eindje gestript. Maar ik zie niet hoe dit dan goed connectie maakt want het achterste gedeelte kan er uitgeschroeft worden maar dat is alleen om de plug stevig in de poort te houden?
[ Voor 14% gewijzigd door Read op 02-12-2014 19:34 ]
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Kun je goed luisterenThe Eagle schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:23:
Bij de MM moet je dat alvast niet willen. Beperkte hoeveelheid merken, beperkt aanbod, opdringerige en verre van kundige medewerkers. leuk om even te luisteren, niet om tot aanschaf over te gaan.
Enige echt kundige hifi medewerker ben ik in de MM in Eindhoven tegengekomen, maar ook daar was de luistermogelijkheid beperkt. Laat staan een rustige luistermogelijkheid
[...]
Correct Rotterdam, iEar Tilburg, Hobo hifi (winkels die weer open gaan / zijn), Stassen (al wil je daar niet heen), Schluderbacher (DLD). Bij de winkel van hificorner.nl in Groningen schijn je ook goed terecht et kunnen
Helaas zijn door de crisis veel kleine hifizaken op de fles gegaan, dus is het aanbod beperkt.
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
Dan weet ik het ook niet ik dacht dat het zon http://www.elektronica-sh...etalen-banaanstekkers.jpg stekker was maar dan met een hulsje erom.japiesa schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:12:
Maar die draaischroef komt niet in contact met de ader want de holte waar de speakerkabel in komt staat niet in verbinding met het gedeelte van de draaischroef
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
ARME AOW’er
Ik heb de tv ingesteld op stereo pcm en ik heb inderdaad in het menu aangegeven dat dit via externe speakers moet. Echter kan de yamaha geen dolby digital weergeven. Er zit echter geen scart aansluiting op de kpn hd tv ontvanger dus zal het wel via de ingang van de hoofdtelefoon moeten. Ik ga vanavond even proberen of dit lukt. Ik heb uiteraard niet alle kabels hier liggen dus vandaar mijn vraag dan koop ik geen onnodige dingen.The Eagle schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:36:
Wat let je om het uit te proberen? Overigens heb je het denk ik over de hoofdtelefoonaansluiting. Als je analoge stereo out wilt kun je dat denk ik beter met een verloopje van je scart aftappen
Having said that: check je TV instellingen even. Kan zijn dat je de uitgang als externe speakers apart moet selecteren
Ik heb dus de kpn hd ontvanger verbonden met de yamaha maar krijg geen geluid uit mijn speakers. Wat je aanhaalt is dus inderdaad waar ze mee adverteren maar volgens mij kan de r-n500 dus geen dolby digital geluid decoden? Ik sla het boekje er vanmiddag op naGoodfellas schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 06:50:
Maar wat als je de yamaha het signaal laat decoden ipv de tv? Ik dacht dat het verkoopargument van die r-n500 juist is dat je digitale inputs kunt gebruiken voor 2.0/2.1 output?
Zie ook deze quote van hun website:
The R-N500 is equipped for digital audio input—with both optical and coaxial terminals. The optical is for receiving audio from a TV, and the coaxial for receiving audio from a Blu-ray player. The audio stays in the digital domain, giving you pure, pristine dynamic sound for all your entertainment sources, from sports and other programmes to movies and concerts.
Ik heb zelf ook soundsticks III staanPurehz schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:57:
Goedemiddag medetweakers,
Ik ben sinds kort in het bezit van een HK Soundsticks iii setje.
nou heb ik het volgende probleem:
de Subwoofer heb ik onder het bureau staan en de boxjes op mijn bureau,
echter zijn de kabels te kort om door zo'n kabelgat te lopen.
heeft iemand een idee welke kabel ik kan gebruiken om 1 box te verlengen, de andere is wel lang genoeg.
En dan graag advies, welke kabel weinig tot geen kwaliteitsverlies opleverd.
Ik hoor graag hoe jullie hierover denken!
Alvast bedankt
445033
Flac gebruiken. Veel makkelijker met de metadata. EAC is een goed programma.Source90 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:22:
Bedankt voor de reactie!
Betreft het programma wat ik kan gebruiken, is hier nog verschil of gebruiken ze allemaal dezelfde codec?
Heb nu Exact Audio Copy, daar deze op de site van FLAC stond, deze raad echter aan om loseless in .wav op te slaan? (maar de optie voor .flac is tevens beschikbaar).
Zijn er nog bepaalde instellingen waar ik op moet letten, of is dat allemaal niet nodig?
Liefst wil ik hetzelfde bestand gebruiken voor mijn MP3 speler als home cinema set.
Qua grootte is dat ook geen struikelpunt, zit nu een 64GB kaartje in de J3, 8MB of 24MB per nummer maakt dan ook niet echt uit.
Ik zeg er niet gauw iets van als iemand met een echt budgetsetje begint, maar die speakers kun je beter niet kopen. Dat is echt brandhout. Rotzooi en klinkt nergens naar. Puur gebouwd om er indrukwekkend uit te zien. Koop dan liever iets compacters dat beter klinkt. Hoeft echt niet meteen peperduur te zijn.barrymossel schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:48:
Kort vraagje: kunnen deze boxen https://www.maxiaxi.com/600-watt-4-weg-speaker-set-shft57b samen met deze receiver pricewatch: Pioneer VSX-329-K ?
Snap er niks meer van. Iemand bij de beoordelingen van die luidsprekers zegt minimaal 80 Watt versterker. Iemand anders zegt dat versterker minimaal piekvermogen van speakers moet hebben.
Geluid hoeft niet perfect te zijn, gewoon lekker knallen voor het leukie.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Die persoon bij de beoordelingen heeft waarschijnlijk zelf een versterker met 80 Watt waarom hij dit zegt. Op beoordelingen op dit soort sites zou ik niet snel af gaan. Idem met een Kieskeurig waar mensen na een week of wat gebruik hun product al een tien voor duurzaamheid geven. Objectief naar je eigen aankopen kijken is lastig en het is niet makkelijk om daar negatief over te doen.barrymossel schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:48:
Snap er niks meer van. Iemand bij de beoordelingen van die luidsprekers zegt minimaal 80 Watt versterker. Iemand anders zegt dat versterker minimaal piekvermogen van speakers moet hebben.
Klopt, deze receiver heeft HDMI Processing.En deze receiver geeft als het goed is wel HDMI beeld door en doet dan geluid via de luidsprekers toch??
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq