Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Ik weet niet of dit al bekend was maar ik denk dat we voortaan mensen moeten vragen of ze ABP draaien wanneer ze klagen over hoog geheugengebruik en/of traagheid: http://www.extremetech.co...rome-are-such-memory-hogs

ABP zorgt voor twee tot 4x zoveel geheugengebruik als normaal!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die heb ik goddank niet, anders moet ik FF nog vaker herstarten ivm het nog sneller oplopende geheugengebruik :X :P

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 27-12-2014 22:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:12:
[...]

Hij zegt ook niet dat Firefox zo bagger als Chrome moet worden, maar Firefox gewoon beter de hardware moet benutten en dat ben ik helemaal met hem eens : Des te meer tabs ik open des te slomer Firefox begint aan te voelen en dat is gewoon belachelijk i.c.m. een i7 3930K en 32 GB RAM op een SSD :(
Dat is alleen niet wat er was geschreven. Buiten dat blijven mijn bezwaren staan: je gaat nu een browser maken die alle hardware benut om een webpagina te kunnen laden. Dat is het verkeerde uitgangspunt. Wat je moet doen is zorgen dat je met zo min mogelijk gebruik van de hardware al iets goeds neer kunt zetten en dat dit goed meeschaalt met de hardware. Je gebruikt dan niet meer dan nodig is. Het uitgangspunt van er meer hardware tegenaan gooien is het allerslechtste uitgangspunt wat je maar voor software kunt hebben. Dat heeft nog nooit gewerkt.

Chrome is overigens een voorbeeld waarin ze dat niet doen. Daar is alles opgedeeld omwille van security en stabiliteit, niet omwille van performance. Firefox is daar nu ook al een tijdje mee bezig. Die hebben in het begin gekozen voor een iets andere aanpak (zo ook Safari) door eerst alleen de plugins af te zonderen van de rest. Safari lijkt inmiddels (in ieder geval in Yosemite lijkt het hierop) ook de tabs te scheiden van de rest. Zo ver is Firefox dan weer niet.
We kunnen een rover op Mars laten landen, maar fatsoenlijk text selecteren zonder dat je een hele pagina of onnodige white space meeneemt in een browser ? Neee dat is te moeilijk! :F _O- :+
Hear hear! Helaas in zo'n beetje iedere browser een gotspe :(
Ramon schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:31:
Ik weet niet of dit al bekend was maar ik denk dat we voortaan mensen moeten vragen of ze ABP draaien wanneer ze klagen over hoog geheugengebruik en/of traagheid:
Is al een tijdje bekend. Mozilla heeft onderzoek gedaan naar de performance van Firefox en daarbij hebben ze ook de addons bekeken. Een aantal extensions bleek enorm veel geheugen te slurpen waar ABP er eentje van is. Dat onderzoek is al weer een paar jaar oud, ben wel benieuwd hoe de zaken er nu voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Het wordt tijd dat Firefox elke webpagina los van de user interface (tabbladen dus) laat draaien. Nu is het nog steeds zo dat als op 1 pagina iets hangt je niet tussen tabs kunt wisselen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ppl schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:38:
Dat is alleen niet wat er was geschreven. Buiten dat blijven mijn bezwaren staan: je gaat nu een browser maken die alle hardware benut om een webpagina te kunnen laden. Dat is het verkeerde uitgangspunt. Wat je moet doen is zorgen dat je met zo min mogelijk gebruik van de hardware al iets goeds neer kunt zetten en dat dit goed meeschaalt met de hardware. Je gebruikt dan niet meer dan nodig is. Het uitgangspunt van er meer hardware tegenaan gooien is het allerslechtste uitgangspunt wat je maar voor software kunt hebben. Dat heeft nog nooit gewerkt.
En precies dat bedoel ik in mijn post alleen kwam het er niet lekker uit zo te zien ;) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:33
@Ramon: Maar zonder ABP ga ik niet het internet op.

@ppl: Ghostery blokkeert ook advertensies. Hoe is dat dan qua geheugengebruik? Ghostery geprobeerd, maar blokkeert niet alle reclame. Als ik iets zoek dan krijg ik advertensies mbt zoekopdracht. Ik hou het wel bij ABP.

[ Voor 95% gewijzigd door desalniettemin op 29-12-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheugenverbruik in de Developer Edition gaat de laatste tijd wel de goede tijd op icm. ABP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 23:08
Ik heb het ABP-debacle opgelost met de host(s)-file. (mvps hosts). Is wel veel gedoe, vooral de eerste keer. Ik heb nl ook nog "host-regels" die er van mij zelf aan moeten worden toegevoegd. En je komt een heel enkele keer wel eens op een geblokkeerde url die je toch wilt zien. Er bestaat een "manager" voor van abelhadigital.com geloof ik, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desalniettemin schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:29:
@ppl: Ghostery blokkeert ook advertensies. Hoe is dat dan qua geheugengebruik? Ghostery geprobeerd, maar blokkeert niet alle reclame. Als ik iets zoek dan krijg ik advertensies mbt zoekopdracht. Ik hou het wel bij ABP.
Aanzienlijk beter, je merkt het ook terug in het laden van pagina's aangezien hij ze niet hoeft te herschrijven (hoewel die optie in ABP ook uit te zetten is). Ik zag dat velen nu naar AdGuard zijn geswitcht. Voor mij volstaat Ghostery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Peter Triac schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 04:16:
Ik heb het ABP-debacle opgelost met de host(s)-file. (mvps hosts). Is wel veel gedoe, vooral de eerste keer. Ik heb nl ook nog "host-regels" die er van mij zelf aan moeten worden toegevoegd. En je komt een heel enkele keer wel eens op een geblokkeerde url die je toch wilt zien. Er bestaat een "manager" voor van abelhadigital.com geloof ik, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
Daar heb ik dit batch (.bat) bestandje voor gemaakt (let niet op m'n code, kan natuurlijk 100x beter :P ).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
@echo off
echo --- Spatie om toegang te geven ---
pause >nul
copy C:\Windows\System32\drivers\etc\hostsxxs C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
echo --- Taak uitgevoerd ---
dir C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
echo.
echo.
echo.
echo +++ 3 keer Spatie om te blocken +++
echo +++ CTRL+C OM AF TE BREKEN +++ 
pause >nul
echo 1
pause >nul
echo 2
pause >nul
echo 3
copy C:\Windows\System32\drivers\etc\hostsxxl C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
echo +++ Taak uitgevoerd +++
dir C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
pause >nul

(wel uitvoeren als admin)
Het enige wat je moet doen is éénmalig een hostsxxs en een hostsxxl file aanmaken en die in dezelfde folder plaatsen als waar hosts is.
hostsxxl is dan je block-file met mvps regels erin en hostsxxs is de file die je (relatief) leeg laat om bijv. een website tijdelijk toegang te geven.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@ppl: Bedankt voor de tip. Die eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
Ik ook ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:36

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

maratropa schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:57:
Ik heb ineens dat op meerdere pc's Firefox niet goed meer afsluit; na sluiten blijft het proces actief en na een minuut geeft hij een crash melding. Dit doet hij al 2 updates lang?
Hier hetzelfde probleem.

Ook bij Waterfox (X64)

Iemand een idee? Kon op de Mozilla site zo snel niets vinden.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Heb er geen last en weet ook geen oplossing. Misschien afsluiten via Process Explorer of Taakbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:56
maratropa schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:57:
Ik heb ineens dat op meerdere pc's Firefox niet goed meer afsluit; na sluiten blijft het proces actief en na een minuut geeft hij een crash melding. Dit doet hij al 2 updates lang?
Probleem had ik ook, alleen bij mij blijf het Firefox proces actief en crashte niet. Probleem is nu weg sinds ik een aantal addons heb uitgeschakel/verwijderd en flash geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds paar weken laadt een YT video bij mij niet meer, kapt ermee en zegt error occured. Een reload helpt dan, maar dit is niet de bedoeling..

Hoe bevalt mensen btw die concurrent van ABP, AdGuard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Sjah: Lijkt minder geheugen te gebruiken en hapert en hangt minder bij afspelen filmpjes. Maar helemaal zeker ben ik niet. Voordeel is dat het reclame meteen blokkeert en niet zoals ABP ze eerst laadt en dan blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik kwam net de addon "about:addons-memory" tegen, kan je eens mooi zien hoeveel memory elke addon gebruikt.

Adblock Edge is bij mij ook de addon die het meeste memory gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-ohCDzcDtyiI/VKuOdH3svKI/AAAAAAAAGG4/yg-eftU0q9s/s800/about-addons-memory.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door bitpixl op 06-01-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
bitshady schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 07:53:
Ik kwam net de addon "about:addons-memory" tegen, kan je eens mooi zien hoeveel memory elke addon gebruikt.

Adblock Edge is bij mij ook de addon die het meeste memory gebruikt.

[afbeelding]
Als je dan bedenkt dat de waarschuwing onderaan juist van toepassing is op Adblock, zal die waarschijnlijk met ruime voorsprong verantwoordelijk zijn voor het meeste geheugengebruik. Adblock injecteert namelijk in elke website en frame een bijzonder groot css bestand om ads te blocken. Ik weet overigens niet hoe adguard (als firefox extension) dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Adguard klinkt goed, alleen ben ik fan van "element hiding helper for adblock plus" (werkt ook voor adblock edge) waarmee ik zelf (irritante) website elementen ook nog eens kan uitzetten. Heeft Adguard ook zoiets ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
bitshady schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:11:
Adguard klinkt goed, alleen ben ik fan van "element hiding helper for adblock plus" (werkt ook voor adblock edge) waarmee ik zelf (irritante) website elementen ook nog eens kan uitzetten. Heeft Adguard ook zoiets ingebouwd?
Weet ik niet, maar dit zijn de opties van Adguard: chrome://adguard/content/options.html

@bitshady: Adguard gebruikt significant (zoals ze tegenwoordig zeggen ;)) minder dan ABP:

http://static.dyp.im/Eh8U...ae362a99bfce1c46e9116.png

[ Voor 21% gewijzigd door desalniettemin op 06-01-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
bitshady schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:11:
Ja, die heeft hij. Gebruiksvriendelijker maar daarmee wel minder flexibel.

Je kunt ergens op een pagina met rechtermuisknop klikken, dan kiezen om "een ad op de pagina" te verbergen. Dan kun je op de pagina een element selecteren en dmv een slider een hoger niveau blokkeren. In de "advanced" view kun je ook zien wat de regel is welke wordt aangemaakt. (Zelfde syntax als bij ABP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Joolee schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:40:
[...]

Ja, die heeft hij. Gebruiksvriendelijker maar daarmee wel minder flexibel.

Je kunt ergens op een pagina met rechtermuisknop klikken, dan kiezen om "een ad op de pagina" te verbergen. Dan kun je op de pagina een element selecteren en dmv een slider een hoger niveau blokkeren. In de "advanced" view kun je ook zien wat de regel is welke wordt aangemaakt. (Zelfde syntax als bij ABP)
Nice! We gaan het hier eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Gisteravond Adguard getest en na het instellen en toevoegen van dezelfde filter lists als in Adblock Edge, blijkt het geheugen gebruik maar minimaal te schelen 19MB t.o.v. de 22MB van Adblock Edge (volgens de about:addons-memory addon). De browsing snelheid ging ook niet vooruit. Misschien komt het door mijn al bestaande about:config tweaks.

Ook vind ik het jammer dat bij deze addon, net als bij adblock plus de optie "allow acceptable ads" default aangevinkt staat...

En dit komt van de Adguard FAQ:
Page code filtering

Before a page is loaded into browser, Adguard processes its code removing elements according to the ad filtering rules. Thus browser does not recognize that there were actually those elements on this page and will not try to load them.

Adguard: Page code filtering

Page code filtering technology is used only in Adguard for Windows. That is because of the fact that capabilities of browser extensions are limited, and they can not change the page code before the browser processed it.
Request blocking

Browser loads all the necessary elements on a page, defined by the page code. Based on filtering rules, Adguard can block the load of advertising elements, such as banners ads or Flash objects.

Adguard: Blocking of queries
CSS Injection and Javascript

Not all advertising can be blocked within the first two steps. For instance, there is such a kind of advertising that is embedded in the page dynamically with the help of Javascript, and does not require loading of additional items that we could block.

CSS is a special language used for web pages design. Display style of elements on a web page can be set by rules. By style we mean color, font, location, and even the visibility of the element. And that is of interest to us, because we want to hide the banner from you. Javascript is also a special language that allows you to dynamically change any element on the page.

Post-processing of pages

This is an approach for browser extensions only. It is necessary, because the first step of processing (page code filtering) is unavailable to them. During post-processing, the browser extension removes all the elements, loading of which was blocked, from a web page. If we didn't remove them, you would see not fully loaded elements, such as "broken" graphic
.
Dus net als bij Adblock Plus/Edge gebeurd er wel degelijk post-processing op de geladen webpagina's, tenzij je de volledige Windows versie installeerd (dus niet de browser addon).

[ Voor 151% gewijzigd door bitpixl op 07-01-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
bitshady schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:59:
Gisteravond Adguard getest en na het instellen en toevoegen van dezelfde filter lists als in Adblock Edge, blijkt het geheugen gebruik maar minimaal te schelen 19MB t.o.v. de 22MB van Adblock Edge (volgens de about:addons-memory addon). De browsing snelheid ging ook niet vooruit. Misschien komt het door mijn al bestaande about:config tweaks.

Ook vind ik het jammer dat bij deze addon, net als bij adblock plus de optie "allow acceptable ads" default aangevinkt staat...

En dit komt van de Adguard FAQ:
[...]

Dus net als bij Adblock Plus/Edge is er wel degelijk post-processing van de geladen webpagina's, tenzij je de volledige Windows versie installeerd (dus niet de browser addon).
Hmm, heeft niet echt nut dus. Ik ben geswitched samen met een overstap naar Cyberfox en een nieuw profiel dus het is bij mij nu sowieso sneller. Ik kan nu daadwerkelijk muziek luisteren via Youtube zonder dat deze begint te stotteren bij het openen van een nieuwe tab :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Waarom kan dat niet bij Firefox?

@Joolee: Heb Cyberfox ook geprobeerd, maar die begon ook te haperen. Misschien omdat ik reload tab na 30 minuten heb ingesteld op fark.com? Maar ik heb ook altijd 13 tabs open, waarvan 5 gepind. Ik hou er niet van om ze allemaal uit te zetten en dan steeds weer aan. Maar dat hoort toch geen probleem te zijn?

@bitshady: Waarom heb ik dan 31MB minder gebruik dan met ABP? Misschien omdat ik elementen niet blokkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
desalniettemin schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:17:
@bitshady: Waarom heb ik dan 31MB minder gebruik dan met ABP? Misschien omdat ik elementen niet blokkeer?
Dat zit ik me ook af te vragen inderdaad, ik had wel handmatig dezelfde filter lijsten toegevoegd en ik denk dat die de grootste impact hebben. Ik gebruik wel Adblock Edge en niet Adblock pro, wellicht dat tussen die 2 ook al een verschil is.

[ Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 08-01-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik heb gewoon alle opties aangevinkt op de optie pagina van Adguard op 2 opties na. Je hebt inderdaad nog meer filters, zoals bv die van Fanboy, maar die heb ik niet gekozen. Moet er wel bij zeggen dat ik altijd de beta's van Fx gebruik.

[ Voor 15% gewijzigd door desalniettemin op 08-01-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
desalniettemin schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:29:
Ik heb gewoon alle opties aangevinkt op de optie pagina van Adguard op 2 opties na. Je hebt inderdaad nog meer filters, zoals bv die van Fanboy, maar die heb ik niet gekozen. Moet er wel bij zeggen dat ik altijd de beta's van Fx gebruik.
Die van Fanboy gebruik ik ook. Op hoeveel MB geheugen staat je Adguard dan op dit moment? Als dit ook rond de 19MB is zoals ik bij mij zag, kunnen we misschien wel zeggen dat Adguard in ieder geval gelijk is qua memory, maar dat het verschil ligt bij ABP. Ik ben trouwens geen overmatige browser tabs gebruiker, staat er heel vaak 1 open en soms max 8 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
13,86MB geeft het nu aan. Kan op betafilm.nl een trailer niet bekijken met Adguard, die ik met IE wel kan bekijken. Hmm met ABP overigens ook niet. Ook niet met adblockers uit :?

[ Voor 85% gewijzigd door desalniettemin op 08-01-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
desalniettemin schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:04:
13,86MB geeft het nu aan. Kan op betafilm.nl een trailer niet bekijken met Adguard, die ik met IE wel kan bekijken. Hmm met ABP overigens ook niet. Ook niet met adblockers uit :?
NoScript misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Heb ik niet. Die site even gewhitelist, maar ook dan doet het niets. Alleen als ik in veilige modus start, dan speelt ie de trailer wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Firefox (34.0.5) werkt sinds de laatste update gewoon niet lekker met de laatste versie van Adobe-Flash (16.0.0.235). Krijg af en toe een zwart-beeld met een loading-tekentje en uiteindelijk geeft het een Error na een paar seconden te hebben gewacht. De kans neemt ook toe bij meerdere tabbladen open.
Een F5 (refresh) zorgt er voor dat het filmpje dan ineens wel start. Gebeurt om meerdere computers/laptops bij mij in huis en buiten huis die Windows 7 of Windows 8.1 draaien. Ook bij mijn zusje op haar computer.

[ Voor 13% gewijzigd door Lootbox op 08-01-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Dat was mij ook al opgevallen. Misschien even de beta van flashplayer proberen?

[ Voor 11% gewijzigd door desalniettemin op 08-01-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@iriseyoufall: heb hetzelfde, zie mijn post hierboven ergens. Met Fx 34 jah, maar 34.0.5 is mij onbekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Laatst online: 29-07 07:58
Sjah schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:08:
@iriseyoufall: heb hetzelfde, zie mijn post hierboven ergens. Met Fx 34 jah, maar 34.0.5 is mij onbekend...
Gebeurt nog steeds. Gewoon paar keer vlot van video veranderen en het gebeurt vanzelf.

http://i.imgur.com/6VWIjES.jpg

An error occurred, please try again later

[ Voor 24% gewijzigd door Lootbox op 08-01-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik bedoel, hoe kom jij aan 34.0.5, hier nog steeds 34.0... ook na updatecontrole.

Zeker, de bug is irritant, rete-irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Sjah schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:26:
Nee, ik bedoel, hoe kom jij aan 34.0.5, hier nog steeds 34.0... ook na updatecontrole.

Zeker, de bug is irritant, rete-irritant.
https://www.mozilla.org/en-US/firefox/34.0.5/releasenotes/ Is Amerikaanse versie.

[ Voor 3% gewijzigd door desalniettemin op 08-01-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ve8KfMMdR2VCPhc6en7RP5zK/full.jpg

Gewoon een NL versie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
O mijn fout dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja, boeit verder niet, ik draai NL Win7 en NL Fx, maar hier komt 34.05 niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Even 34.0.5 los downloaden in de juiste taal en er overheen installeren (hij geeft dan 'updaten' aan).

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbedem
  • Laatst online: 11-03 17:35
Tweakers.net wordt weer niet herkend door Firefox als ik wil inloggen...
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/7il56w2wd/Schermopname_43.jpg (Ik gebruik dan momenteel maar terug IE)

EDIT: Het werkt terug zoals zou moeten. Geen idee wat er mis was...

[ Voor 13% gewijzigd door Robbedem op 10-01-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbedem schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:54:
Tweakers.net wordt weer niet herkend door Firefox als ik wil inloggen...
[afbeelding] (Ik gebruik dan momenteel maar terug IE)
Bitdefender? Of juist malware op je systeem? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Adguard blokkeert niet alle reclame.

Edit: Net even een herstart gedaan en nu blokkeert het weer wel alle reclame. Vreemd. Even in de gaten houden dus.

[ Voor 147% gewijzigd door desalniettemin op 10-01-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Van de week zag ik hier een screenshot van iemand z'n FF addons met o.a. Self Destructing Cookies. Ik heb die addon geprobeerd en vind 't wel wat, echter op sites die zich aan de cookiewet houden (lees: zo'n irritante "ik plaats een cookie"-melding geven) is de werking van de addon irritant omdat ik nu elke keer als ik terugkeer naar zo'n site die melding weer krijg. Is daar een oplossing voor? (behalve white listen).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:57:
Van de week zag ik hier een screenshot van iemand z'n FF addons met o.a. Self Destructing Cookies. Ik heb die addon geprobeerd en vind 't wel wat, echter op sites die zich aan de cookiewet houden (lees: zo'n irritante "ik plaats een cookie"-melding geven) is de werking van de addon irritant omdat ik nu elke keer als ik terugkeer naar zo'n site die melding weer krijg. Is daar een oplossing voor? (behalve white listen).
Ja, daar heb ik weer adblock rules voor ;)

En voor waar dat niet werkt, en ik kom niet vaak op die site, vind ik het niet opslaan van de cookies zwaarder wegen dan de hinder van die overlay als die discreet onderaan de pagina komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 10-01-2015 13:04 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Waar doe je dat dan? Filter voorkeuren / Aangepaste filters ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbedem schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:54:
EDIT: Het werkt terug zoals zou moeten. Geen idee wat er mis was...
Klik de volgende keer op "technical details" want dat laat zien waarom hij die pagina geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
temp00 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:09:
Waar doe je dat dan? Filter voorkeuren / Aangepaste filters ofzo iets?
Gewoon verbergen die troep d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Als je Adguard uitzet en weer aan en je klikt op opties, dan opent de optiepagina zonder opties. Herstart je Fx en klik je dan op opties dan opent de pagina weer wel met alle opties :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
Fx 35 ..: De zoekbalk (search bar or box) werkt niet meer ?
Het schoonheidsfoutje met de overlappende venstertjes is nu opgelost maar..
Nu heb ik voor Google (search) tijdelijk maar een favoriet (in de bladwijzerbalk) gemaakt
om Google (search) te kunnen gebruiken..
Het is mogelijk dat dit probleem door TabMixPlus wordt veroorzaakt maar daar wil ik niet vanaf
dus nog niet onderzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fx 35 search bar werkt nog wel, zoek maar eens...

Fx 35, WTF, 10 mb zwaarder dan vroeger, bloat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-04-2021
Is er voor Firefox ook een extensie die zoiets doet:
https://chrome.google.com...addkdaemaghochfikpmghbcpc

Hierbij kun je een tab met 1 druk op de knop openen als pop-up, erg handig om bijvoorbeeld op een 2e scherm te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Sjah schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:48:
Fx 35 search bar werkt nog wel, zoek maar eens...

Fx 35, WTF, 10 mb zwaarder dan vroeger, bloat...
Zal wel door die chatfunctie komen denk ik? Nog even en dan komt er eindelijk een 64 bit Firefox. En dan bedoel ik niet de Nightly of Waterfox, Cyberfox en Palemoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Makavelibrox2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:10:
Is er voor Firefox ook een extensie die zoiets doet:
https://chrome.google.com...addkdaemaghochfikpmghbcpc

Hierbij kun je een tab met 1 druk op de knop openen als pop-up, erg handig om bijvoorbeeld op een 2e scherm te hebben
Dat weet ik niet maar je kunt wel gewoon het tabblad naar je tweede scherm slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@desalniettemin: ja denk het ook, en maak me er bijna druk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Sjah schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:43:
@desalniettemin: ja denk het ook, en maak me er bijna druk over.
Vraag me af of die functie niet uit te zetten is in about:config. Even startpagina'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt in de TS zetten? Mja, maar ik heb gewoon de icoon gedumpt, maar mocht het echt vreten aan je Fx en moet die uitgezet worden, dan zeker in de TS.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Euh wat is TZ en TS? Icoontje heb ik al verwijderd. Staat standaard weer op z'n plek na een nieuwe Firefox.

Fx 36 beta 1 opent nu opties in een tabblad. Nog geen multiprocess. Wordt 37 denk ik.

[ Voor 46% gewijzigd door desalniettemin op 15-01-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
topicstart, offe anders gezegd, wat bedoel jij met Startpagina'en. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik gebruik startpage.com om te zoeken. Vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, en weet jij of iemand anders>> er zat maand of 4 terug een belangrijke versnelling in Nightly 35.... is eruit gehaald dat weet ik dan wel, maar wanneer komt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
Joolee schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:05:
[...]

Dat weet ik niet maar je kunt wel gewoon het tabblad naar je tweede scherm slepen.
Dat klopt, maar dan blijft de adresbalk en bookmarks bar en toolbars zichtbaar, het mooie van die plugin in mijn link, is dat die alledrie wegvallen, waardoor je dus op je 2e scherm meer ruimte over houdt voor belangrijke zaken :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Makavelibrox2 op 15-01-2015 19:31 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Sjah: Misschien vindt je hier het antwoord: http://www.askvg.com/down...x-latest-nightly-version/

Edit: Je bedoelt multiprocess zeker. Komt in 37 Nightly

[ Voor 23% gewijzigd door desalniettemin op 15-01-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik zie het, The latest Nightly 35.0 build comes with working e10s functionality. Mozilla has started testing of Electrolysis (e10s in short) functionality in the latest Nightly build.

Okay, benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Het is de opmaat naar uiteindelijk elke tab een eigen proces, zoals IE en Chrome.

[ Voor 11% gewijzigd door desalniettemin op 15-01-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
De "verlamde zoekbalk" is opgelost met een update van Tab Mix Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
Ik ben bang dat die pop-up plugin (add-on) voor Firefox niet bestaat dus het enige wat ik dan nog kan verzinnen is om op het 2e scherm op F11 (/of button) (Full-screen) te drukken ?
(Of kan dat niet ? Ik ben nog niet zo modern..) :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Peter Triac op 16-01-2015 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds Fx 35, en die nieuwe god mag weten wat voor functie met het pijltje, reageert die net even stroperiger.
Wil niet veel zeggen, maar ik ga met belangstelling Ms'browser Spartan een testdrive geven, die komt hoop ik mee met de CP van Win10 volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
Peter Triac schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 02:37:
Ik ben bang dat die pop-up plugin (add-on) voor Firefox niet bestaat dus het enige wat ik dan nog kan verzinnen is om op het 2e scherm op F11 (/of button) (Full-screen) te drukken ?
(Of kan dat niet ? Ik ben nog niet zo modern..) :-(
Dat fullscreen kan zeker wel, dus je loopt niet achter in ieder geval ;)

Probleem is dat ik op mn 2e scherm 75% van pagina X wil zien, en 25% van pagina Y wil zien. Een tabblad los slepen naar het tweede scherm, snoept dan veel ruimte op (zoekbalk, bookmarks). Een pop-up maken van een tabblad zorgt voor maximale ruimte en benutting van het scherm, vandaar dat ik daarnaar op zoek ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
Ik gebruik All-in-One-Sidebar (aan de linkerkant) en daarin kan je ook het huidige tabblad laten zien.
Op dat moment zie je de huidige pagina dus twee keer.
Daarna kan je verder gaan en blijft die pagina er in staan tot je er weer een andere in zet (met <->).
Het is niet het zelfde als met die "pop-up-add-on" maar zo kun je dus ook 2 pagina's zien :-)

(AiOS is een Add-on met veel instellingen dus 1e keer niet "123 kaar").
(Het is mijn ultieme bookmark-oplossing, samen met Show parent folder & Go parent folder).
(Je kan de sidebar net zo smal of breed slepen als je wil (instelling) en hem laten verdwijnen en v.v.
door de muis tegen de linker-scherm rand te houden (en soms evt. te klikken).

(Ik zit net met "Tile Tabs" te spelen waarmee je ook meerdere pagina's in een scherm kan maken).

[ Voor 6% gewijzigd door Peter Triac op 17-01-2015 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Zie net dat ik Firefox Services en Firefox Hello erbij heb. Wat ik met Hello moet; geen idee, maar dat services kan nog wel handig zijn. Zie daar o.a. linkedin / facebook etc tussen staan. Voor op het moment nog geen toegevoegde waarde, ga ik liever zelf naar de sites toe surfen. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
(Video-) Chat. ("Hello") (Icoontje = grijze smilie).
Ik zit eigenlijk al 2 maanden te wachten op iemand die "Hello" eens wil proberen..
Te veel nitwits onder m'n kennissen..
In Fx 34 was het nog experimenteel en nu in Fx 35 is het ietsje mooier gemaakt (maar nog beta).
Om het te kunnen gebruiken produceert het een link
https://hello.firefox.com/ZJoywseGH33 ...die er zo uit ziet. (Deze is nep :-) maar leidt wel naar chat pagina)
Die moet je dus naar iemand toe sturen.
De tegenpartij mag ook een andere browser zijn ? Vandaar kennelijk die chat-pagina.

[ Voor 10% gewijzigd door Peter Triac op 18-01-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Er was mij sinds de laatste update inderdaad een papieren vliegtuig icoon opgevallen wat dan de share services zou moeten zijn. Aangezien ik dat soort dingen allemaal niet gebruik voegt 't eerlijk gezegd voor mij niks toe en zie ik het meer als overbodige functie. Ik was eigenlijk al opzoek naar een manier om 't icoontje eruit te verwijderen en/of die complete share services te verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

temp00 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:48:
Er was mij sinds de laatste update inderdaad een papieren vliegtuig icoon opgevallen wat dan de share services zou moeten zijn. Aangezien ik dat soort dingen allemaal niet gebruik voegt 't eerlijk gezegd voor mij niks toe en zie ik het meer als overbodige functie. Ik was eigenlijk al opzoek naar een manier om 't icoontje eruit te verwijderen en/of die complete share services te verwijderen :)
about:customizing ?

[ Voor 78% gewijzigd door Raven op 18-01-2015 12:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
Firefox is "multi adjustable", dus je kan hem "verschrikkelijk verbouwen".
Veel dingen zijn onzichtbaar dus daar klagen we niet over.. ;-)
Je kan het "vliegtuig-icoontje" terug slepen naar "z'n hok" en vice versa. (Via "aanpassen").
(De "hamburgerknop" heb ik vervangen door "Iconic firefox menu",
een soort oranje bolletje dat ik links-boven heb geplaatst).

[ Voor 8% gewijzigd door Peter Triac op 18-01-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Peter: ja die hamburgerknop zuigt, hier heeft classic theme restorer hem naar links verplaatst, en hem doorzichtig Fx icoon gegeven. Zou er standaard in moeten zitten, bedoel sinds Fx29 heeft Fx al zo weinig smoel zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:53
Tc-Chub schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 21:31:
Zie net dat ik Firefox Services en Firefox Hello erbij heb. Wat ik met Hello moet; geen idee, maar dat services kan nog wel handig zijn. Zie daar o.a. linkedin / facebook etc tussen staan. Voor op het moment nog geen toegevoegde waarde, ga ik liever zelf naar de sites toe surfen. Wat jullie?
Firefox wordt voor mij helaas een soort Chrome. Doordat ze dat OS hebben integreren ze allemaal vage dingen in Firefox. Zoals de marketplace en al die share dingen. Ik snap niet waarom Firefox ineens zo "social" moet zijn. Maar goed, als ik die knopjes verberg heb ik er geen last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Edwin: Je zou een optie moeten hebben om het in about:config uit te kunnen zetten. Maar misschien is Spartan straks wat voor je. De nieuwe minimalistische browser van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
desalniettemin schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:19:
@Edwin: Je zou een optie moeten hebben om het in about:config uit te kunnen zetten. Maar misschien is Spartan straks wat voor je. De nieuwe minimalistische browser van Microsoft.
Ik weet het, ik ga daar zeker ook naar kijken. Qua performance vind ik IE nu al overal ver bovenuitsteken met Windows 8.1. Het is gewoon veel vloeiender etc. Alleen de interface spreekt me niet aan. Dus wie weet met Spartan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Edwin- schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:20:
[...]

Ik weet het, ik ga daar zeker ook naar kijken. Qua performance vind ik IE nu al overal ver bovenuitsteken met Windows 8.1. Het is gewoon veel vloeiender etc. Alleen de interface spreekt me niet aan. Dus wie weet met Spartan :)
Vind je dat dus niet op Win7, qua IE11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Sjah schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 01:09:
[...]

Vind je dat dus niet op Win7, qua IE11?
Oh kan ook hoor, maar heb geen apparaat met Win7 daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Hebben jullie vast ook al gelezen: nieuws: Gerucht: Microsofts nieuwe browser ondersteunt Chrome-extensies

[ Voor 15% gewijzigd door desalniettemin op 20-01-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar ik denk dat bij een extensie als adblock, dat het niet naadloos gaat werken. Die is vrij ingewikkeld lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Sjah schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:04:
Ja, maar ik denk dat bij een extensie als adblock, dat het niet naadloos gaat werken. Die is vrij ingewikkeld lijkt me.
Zolang de MS browser de api van Chrome correct implementeerd zou dat niet zo'n probleem moeten zijn. Ik denk overigens ook niet dat Adblock echt heel ingewikkeld is.
De Firefox API zou een stuk lastiger te implementeren zijn waarschijnlijk omdat die veeeel dieper integreerd in de browser dan die van Chrome. Dat is volgens mij ook de reden dat FF nog steeds geen process-per-tab functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Komt wel, maar wanneer? Volgende beta van Fx krijgt wel een apart procesoptie. Heb je al in de Nightly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Adblock is er zelfs al voor IE, browse in IE maar eens naar https://adblockplus.org/nl/ ;)

Aparte processen voor verschillende tabs is dat echt wenselijk? In Chrome zag ik in de laatste versies het CPU- en memory gebruik alleen maar toenemen. Firefox is in de laatste jaren stiekem heel zuinig geworden of Chrome juist niet, maar die laatste is intussen weer van mijn PC verdwenen om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@JanW: Heb je Adguard al eens geprobeerd? Gebruikt veel minder geheugen dan ABP. Chrome heb ik laatst nog eens geprobeerd, de 64 bit versie. Video was niet om aan te zien. Dubbel beeld. Waardeloos. Meteen weer er af gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:26:
Adblock is er zelfs al voor IE, browse in IE maar eens naar https://adblockplus.org/nl/ ;)

Aparte processen voor verschillende tabs is dat echt wenselijk? In Chrome zag ik in de laatste versies het CPU- en memory gebruik alleen maar toenemen. Firefox is in de laatste jaren stiekem heel zuinig geworden of Chrome juist niet, maar die laatste is intussen weer van mijn PC verdwenen om die reden.
Het zorgt wel voor extra geheugengebruik en een klein beetje extra cpu gebruik ja. Voordeel is dat de acties in één tab niet je hele browser kunnen laten hangen. (eindelijk soepel muziek afspreken terwijl je scrolt in een andere tab?) Het schijnt ook enkele beveiligingsvooprdelen te geven :P
Geheugen vrijmaken zou ook makkelijker moeten zijn omdat simpelweg een heel process afgesloten kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Fx gebruikt de laatste tijd veel minder geheugen dan eerst. Hopelijk ook straks met de 64 bit versie, die binnenkort verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
desalniettemin schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:31:
@JanW: Heb je Adguard al eens geprobeerd? Gebruikt veel minder geheugen dan ABP. Chrome heb ik laatst nog eens geprobeerd, de 64 bit versie. Video was niet om aan te zien. Dubbel beeld. Waardeloos. Meteen weer er af gegooid.
Ik gebruik nu AB Edge, geen plus. Adguard nog nooit geprobeerd nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Nadeel van ABP en Edge is dat het niet meteen reclame blokkeert, maar pas na verversen. Adguard blokkeert meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:43
Wat is er mis met een hoog geheugengebruik? Als ik een halve dag alleen bijvoorbeeld Word en een browser open heb, laat ze die 8GB maar lekker verdelen tussen OS, Word en de browser.. Als ik dan sneller en soepeler kan werken, waarom niet? Als de browser maar op tijd de boel teruggeeft als het onder een bepaalde threshold komt zodat bij het opstarten van een andere applicatie er snel weer geheugen beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Xaero: Ik heb zoals gezegd, Chrome 64 bit geprobeerd. Ik heb altijd vaste tabs open staan die ik nooit afsluit. En ondanks dat ik 6GB geheugen heb, loopt Chrome helemaal vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xaero schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:43:
Wat is er mis met een hoog geheugengebruik?
In principe niks, maar als Fx hier op de 1.6 Gig zit, is de kans dat dfie stroperig is juist groter, dan dat die op 550 mb zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Chrome heb ik al een keer op ruim 3GB gehad. Nou dan doet het niets meer. Heb ik met Fx nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
desalniettemin schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:31:
Als je dan toch zo om geheugengebruik geeft:
https://github.com/gorhill/uBlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Scheelt niet eens zoveel met Adguard. Ik gebruik ook nog Disconnect, maar heb je die eigenlijk wel nodig als je Adguard of uBlock gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 09:23
uBlock is fijn! direct AB Edge eraf gehaald. Maar ik zet uBlock standaard uit en gebruik het alleen af en toe (deed ik ook met AB Edge). Ik ben het niet eens met wat de maker zegt, dat ads slechts het zichtbare deel is van privacy schending. Wat een onzin. Je ziet duizenden reclame uitingen per dag, vooral offline. Ik ben allang blij dat ik geen borstvergroting en Always Ultra ads te zien krijg doordat er meer relevante ads worden getoond.

Ik zou eigenlijk het liefst alle ads die niet relevant zijn willen blocken (dus ook al die giga mega ads op telegraaf/nu.nl en die soms ook op Tweakers verschijnen). En dan ook de partijen die je echt als een gek achtervolgen. Blijft er een zooitje in het midden over die wel relevant zijn maar niet continu spammen met de vlucht die ik al heb geboekt.

[ Voor 6% gewijzigd door Jazco2nd op 21-01-2015 16:25 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste