Nadelen van Viaplay is dat de resolutie bij Viaplay lager is / het beeld vager is en dat de F1 streams bij Viaplay haperen en dan vaak een paar seconden terug gaat en vanaf daar weer verder streamt (dus een paar seconden herhaalt). Zou dat haperen misschien kunnen door een te kleine ontvangstbuffer in de driverinstellingen van de netwerkkaart? Die had ik op 96 staan, nu sinds vanmiddag op 256 gezet om te testen, tot nu nog geen nadeel van ondervonden.
Nu vandaag heb ik gemerkt dat ik in F1TV nu ook in Firefox kan inloggen en kan kijken. Voordeel van F1TV is de hogere resolutie / scherper beeld, maar nadeel is dat als je later kijkt (dus later dan live) als de uitzending live is afgelopen dat dan doodleuk automatisch naar het volgende programma wordt overgeschakeld dan moet je zelf weer het moment terugvinden waar je gebleven was met kijken.
Nu vandaag heb ik gemerkt dat ik in F1TV nu ook in Firefox kan inloggen en kan kijken. Voordeel van F1TV is de hogere resolutie / scherper beeld, maar nadeel is dat als je later kijkt (dus later dan live) als de uitzending live is afgelopen dat dan doodleuk automatisch naar het volgende programma wordt overgeschakeld dan moet je zelf weer het moment terugvinden waar je gebleven was met kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door Navel Knop op 28-06-2025 21:58 . Reden: ik heb de volgorde van de nadelen bij Viaplay veranderd, en de ontvangsttbuffer in de driverinstelllingen van de netwerkkaart toegevoegd ]
/f/image/vg0Xl9tP6GE92Sew9fwLxbFy.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/odOvrzTPqnPpU6N7b03wBP17.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JYgm94ODqRafNyFDoPkeXHlA.jpg?f=user_large)