Hero of Time schreef op maandag 29 december 2025 @ 18:58:
[...]
Deze twee komen niet overeen. Geen poespas is ook géén usercss voor Firefox. Dat je dubbele vensteracties hebt en de ruimte aan de rechterkant komt juist door die css. Dus niet gek dat je het via 'werkbalk aanpassen' niet kan verwijderen.
Het punt was eigenlijk, Firefox was voorheen 'schoner' zonder die extra icoontjes en zonder dat extra stukje lege ruimte, en
toen gebruikte ik al het genoemde userchrome.css bestand (puur om de tabs beneden de adresbalk te krijgen). Maar Firefox update ook om de zoveel tijd en het is de vraag hoe de css code dan wordt gehanteerd met de nieuwere versie. Het kan best zijn hoor, dat de nieuwe versie(s) van Firefox dit stukje lege ruimte op wat voor manier dan ook creëren. Het was in elk geval voorheen niet zo en het css bestand is al redelijke tijd in gebruik. Als ik ergens de pest aan heb is; tabs boven de adresbalk. Iets dat menig Firefox gebruiker al 10 miljoen keer naar Mozilla heeft geschreeuwd maar blijkbaar aan dovemansoren gericht. En dat voor zo'n simpele optie.
Eindconclusie: als het niet weg kan, ik kan er wel mee leven, het is maar een klein vakje en ik kijk er ook bijna niet naar. Het is niet bijzonder storend ofzo.