Je kan het zelf hosten hé :
-
https://duckduckgo.com/?q=howto+webdav+server&ia=web
-
Wikipedia: WebDAV
-
https://duckduckgo.com/?q=firefox+sync+via+webdav&ia=web

Je kan de standaard Firefox gebruiken alleen dan moet ik een account aanmaken en sta ik ingelogd in Firefox.
Dat voelt niet prettig aan, maar misschien zie ik dat verkeerd?
Ik vind dat ook irritant eerlijk gezegd en gebruik het onder andere om die reden dan ook helemaal niet

Die gasten hebben een leuk gevoel voor humor :
- Privacy oriented website.
- Om vervolgens Brave te adviseren...
d0h! 
kujinshi schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:25:
Zijn er mensen die hebben dat Youtube films wel eens niet goed laden/afspelen wanneer je in Firefox zit? Ik krijg soms (lang niet altijd), dat het beeld stil blijft staan, of opeens krijg je een cirkel die ronddraait van laden.
Het ligt niet aan de bekende dingen, maar ik vraag me af of het een Firefox issue is.
Of ligt het by Youtube zelf?
Hier ook als ik af en toe YouTube open, maar dat kan me niks schelen :
#JustYouTubeThings...
Ze willen gewoon dat je Google Chrome gebruikt voor al hun zooi... Mooi niet !!!

NOFI, maar heb je dat echt nodig
Als je met je muis naar een Tab gaat en je scrollknop indrukt dan is die Tab ook weg dus dat lijkt me net zo snel ?!
Beetje een onzinnige Add-On wat mij betreft...
JukeboxBill schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:48:
Korte vertragingen tijdens afspelen heb ik ook af en toe. Maar dat kan m.i. niet komen door reclame, zoals @
Room42 vermoedt.
Ik heb een betaald abo voor YT en het komt ook voor in filmpjes waarbij het onwaarschijnlijk is dat er reclame tussen zit.
Verder valt het op dat YT af en toe ook traag reageert op muiskliks om de video te stoppen of een duimpje op te steken.
Aan de verbindingssnelheid kan het ook niet liggen met glasvezel 100 Mbps.
Vind ook bij andere websites dat het niet bepaald flitsend gaat, al had ik dat wel een beetje verwacht/gehoopt bij overstappen op glasvezel.
Dat dacht ik al

Ik moet hier nog aan toevoegen dat ik op mijn iPad Air2 in de YT app helemaal geen last heb van vertragingen.
Dus het kan aan mijn PC liggen, want dat is niet zo'n krachtpatser
CPU: Intel Core i3-6100 (3,70 GHz)
RAM: 16 GB (2133 MHz)
GPU: GeForce GT740 (2048 MB)
of toch Firefox.
Eerder een andere Render Engine van de browser dan je PC wat mij betreft
Wat wel beter kan is je videokaart, want die doet geen H.265 geloof ik...
Ook iets wat zomaar eens beter bij je iPad kan zijn, maar ik ken die dingen niet zo goed qua generaties dus misschien zeg ik wat raars...
JukeboxBill schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:20:
Het is mij opgevallen dat de cache van FF wel heel snel vol zit, 2 dagen na het wissen staat de "Tijdelijk gebufferde bestanden en pagina’s" alweer op 1 GB.
Het wordt kennelijk niet groter en zit daarmee nieuwe gegevens in de weg.
Dit :
Heb het nu op automatisch wissen bij afsluiten van FF gezet.
Moet je IMHO sowieso doen
Wil je iets bewaren vanwege een bepaalde website of voor bepaald gebruik dan zou je daar een aparte Profile voor kunnen aanmaken die je alleen voor dat doel gebruikt

Valt wel mee hoor
De reden dat het zo snel vol raakt is trouwens omdat IMHO websites vandaag de dag steeds logger en logger worden en daardoor onnodig resources vreten