Excuus ....
Dacht dat ik nightly draaide maar 't is de normale versie .....

Help!!!! schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:14:
Tabs below bookmarks bedoel je? Ja dat kon vroeger en het is één van de wijzigingen waarvan ik denk 'Waarom is dat nu weer nodig' Het customizen vind ik namelijk superfijn aan FF. Maar goed, uiteindelijk ben ik er dan toch wel aan gewend geraakt....
Met nightly werkt het idd.
Maar waarom duurt t zo lang eer t in de 'normale' versie zit.
Dit is al langer dan n jaar (vlg mij) beschikbaar in de nightly. Vind dat zeer prettig.
Solly ....

[...]
Android of Desktop versie ?!

Android
Bij de reguliere Firefox for Android doe ik gewoon meerdere keren (stuk of 3 of zo) op Exit/Quit rammen en dan lijkt het automatisch dumpen van de Cache goed te werken tot nu toe.
Gewoon 3x sluiten en opnieuw starten?
Wel effe aanzetten in de opties natuurlijk!
Navigatie gegevens verwijderen bij afsluiten bedoel je?
Maar bedoelde ook meer dat hele cookie gebeuren.
Slaan 'ze' niet toch dingen op die die niet weggegooid worden met 'auto cookie delete' enzo.
Of ben ik te achterdochtig?
Jammer dat er dan alweer een
delay in moet zitten...

Wat bedoel je daarmee?
Maar effe iets anders :
Draai jij toevallig de normale versie naast de Nightly versie ?
Hoe zit het met de Profiles : Hebben ze elk hun eigen Profile ?
Onder android maar niet altijd.
Nu weer even testen.
Maar gebruik geen profielen.
Mijn phone is zeer basic. Alleen ff & brave (voor grafana etc) meer niet (oude OPO

)
Mijn laptop is is leidend en mijn foon eigenlijk als erbij .... ook wat bookmarks.
Dat is echt één van de dingen die ik haat wat betreft Android :
Wil je meerdere Profiles dan word je eigenlijk gedwongen om meerdere browsers te installeren...

Ja dat is wel n dingetje
Wil nog wel een eigen syncserver opzetten maar weet ook niet of dat wel lekker werkt.
Heb veel bookmarks en dat is sowieso onoverzichtelijk dan op zo'n kleinschermpje.
Maar daar zit ik iid ook wel mee.