Hoop herkenbare dingen inderdaad en hij omschrijft goed hoe Firefox for Android een puinhoop is geworden net als de Desktop versie over de laatste jaren!
Maar de grootte van het lettertype hey... moest 3 keer uitzoomen om het leesbaar te maken!
Maar dit is dan weer een beetje ironisch :
I switched from Fenix to Brave for Android and cannot see myself returning anytime soon.
Het bedrijf achter Brave is zo verdacht als je maar verdacht kan zijn!
Die hebben een aantal keren echt hele rare plannen gehad waarvoor ze gelukkig teruggefloten zijn!
En dit is ook een raar stukje tekst :
erhaps this situation wouldn't be that big of a deal if Fenix weren't an important piece of software. Unfortunately, in the modern world, almost all of us need to rely on browsing the web to some extent, and smartphones have become near-universal. Some people are now unable to survive without browsing the web or owning a smartphone. In that sense, mobile web browsing may soon become inextricably tied to one's ability to stay alive. Setting aside the implications of such a thought, that means that a mobile app for browsing the web is a critical piece of software to maintain in 2021, and right now, Fenix is not being maintained like a critical piece of software.
W-T-F
Mijn twee grootste ergernissen aan Firefox for Android :
- Het hele tabs gedoe sinds de laatste redesign : De oude overview was echt vele malen beter!
- Elke keer dat irritante blauwe puntje om je te laten weten dat de desbetreffende website een app heeft : DIE WIL IK NIET!!!
Daar heb ik tenslotte een browser voor in gebruik!

Of willen ze heel graag zichzelf in de toekomst overbodig maken of zo ?!

The Chosen One schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:31:
Is er een instelling of manier om wanneer je firefox opent (met de geopende windows/tabs van de vorige sessie) dat youtube vids e.d. niet automatisch afspelen?
Maar alleen bij het opstarten/openen van FF dus, niet elke nieuwe pagina automatisch afspelen blokkeren.
Ik denk dat je op zoek moet gaan naar een Extension die dat voor je doet!
Stiekem zou het niet verkeerd zijn als Firefox een optie zou hebben zoals die vroeger voor Flash en zo aanwezig was :
"Do not Enable untill I allow the plug-in/video"
Of zoiets...