Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar vroeger toen ik meerdere profielen wilde hebben met alleen Firefox als browser deed ik dat zo :ThinkPadd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:05:
M.b.t. nieuws: Mozilla komt met fix voor problemen uitgeschakelde add-ons Firefox - ...
De update naar 66.0.4 heeft het probleem verholpen, maar ik ben wel m'n multi-account containers kwijt. Erg frustrerend want dat is zo'n beetje de #1 reden dat ik Firefox gebruik op het werk
Iemand een tip hoe ik die terug kan krijgen? Heeft flink wat werk in gezeten om dat goed op orde te krijgen.
Meerdere .bat bestanden aanmaken met daarin het volgende :
- Firefox die met de -p optie wordt opgestart en daar achter het gewenste profiel.
- Een stuk code dat de sessies/instances van Firefox apart houdt op het moment dat je twee of meer profielen tegelijk actief gebruikt!
Geen idee of het met de huidige versie van Firefox nog steeds op die manier werkt, want ik geloof dat de toenmalige versie iets van 2.x of 3.x was...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||