Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple, geen videos meer op Facebook in Firefox 66.05

Pagina: 1
Acties:

• Andre1973
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 01:22

Andre1973

2030 Wp op Z & 2040 Wp SF ZW

Topicstarter
Sinds ik een verse firefox (66.0.5) op mij Apple heb wil facebook geen video's meer afspelen. Ik krijg wel een "play" pijltje met een cirkel er omheen, maar klik ik daarop dan krijg ik een grijs ronddraaiend soort snake dingetje. Heb als cookies weggehaald (tot mijn spijt, dat werd ergens aanbevolen) maar nog steeds niks. In een andere browser (safari, maar daar werk ik niet graag mee) werkt t wel.
Graag een klein beetje hulp.

ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

@Andre1973 En wat voor add-ons heb je draaien? ;)
Probeer het eens in een nieuw profiel. Start Firefox op vanaf de terminal met "firefox -p -no-remote", dan kun je naast je huidige sessie een nieuw profiel maken om te testen.

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• Andre1973

Andre1973

Topicstarter
Evanescent schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:24:
@Andre1973 En wat voor add-ons heb je draaien? ;)
Probeer het eens in een nieuw profiel. Start Firefox op vanaf de terminal met "firefox -p -no-remote", dan kun je naast je huidige sessie een nieuw profiel maken om te testen.
Volgens mij geen enkele.

ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Da's een beetje een raar antwoord. :? Of vind je echt dat ik mijn 2e vraag/tip zelf ook maar moet negeren?

[Voor 19% gewijzigd door Evanescent op 15-05-2019 23:34]

• Andre1973

Andre1973

Topicstarter
Evanescent schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:33:
[...]

Da's een beetje een raar antwoord. :? Of vind je echt dat ik mijn 2e vraag/tip zelf ook maar moet negeren?
Ik ben helemaal niet thuis in deze materie, als ik klik op ad-ons, krijg ik 4 tabjes,
ad-ons verkrijgen,
extenties
plug-ins
woordenboeken.

Bij verkrijgen staan suggestie denk ik

bij extenties staat, geen ad-ons van dit type geinstalleerd.

Waar zit de terminal?

[Voor 6% gewijzigd door Andre1973 op 15-05-2019 23:42]

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Ik bedoel het testen met een nieuw profiel ;)
Oh, probeer eerst zelf even te zoeken bij google naar 'apple terminal', alsjeblieft.

[Voor 46% gewijzigd door Evanescent op 15-05-2019 23:46]

• Andre1973

Andre1973

Topicstarter
oke, de terminal is een app in hulpprogramma's.

als ik

firefox -p -no-remote

er in plak dan krijg ik: -bash: firefox: command not found

Edit: notificaties verzenden toestaan en hij doet t weer....

[Voor 68% gewijzigd door Andre1973 op 16-05-2019 00:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zult dan moeten opzoeken waar de Firefox executable staat, ik heb geen Mac dus heb daar geen zicht op.

Notificaties zou hier los van moeten staan, vreemde bug.. Misschien goed als je een bugmelding doet bij Facebook.

offtopic:
Ik ben zo vrij dit af te splitsen van [Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel vijftien want het gaat wat erg specifiek.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 04:58
In het vervolg: test het even in Safari, als dat ook niet werkt ligt waarschijnlijk aan je netwerk, als dat wel werkt weet je in elk geval zeker dat het FireFox is. Op die manier kan je uitsluiten of het een algemeen of app-specifiek probleem is.

[Voor 25% gewijzigd door johnkeates op 16-05-2019 16:51]

• Andre1973

Andre1973

Topicstarter
werkte wel in safari, en andere sites geven wel video (youtube)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Die notificaties kan ik ook niet rijmen.

Het starten van Firefox vanaf de terminal blijkt (wederom na een simpele Google-query) te kunnen met de volgende opdracht. Niet getest ;)

open -a firefox

(en dan met de eerder genoemde parameters)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True