Huizen boven een bepaalde prijs zijn minder in trek omdat de starter daar niet aan kan komen.kepler schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:02:
Verhaal van de verkoop van ons huis:
***members only***
Dan heeft de plaats waar je woning zich bevind ook nog invloed.
Huizen onder de 4 ton gaan weg als een gek met soms wel een 10%+ aan overbiedingen.
Waarom zonder ontbindende voorwaarde?badboyqxy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:41:
Ik heb maandag gesprek om de verkoopstrategie te bespreken met de verkoop makelaars.
Huis heeft een taxatie waarde van 395 en men verwacht boven de 410k te verkopen.
Ik zit er over te denken de makelaars de opdr mee te geven dat indien iemand 410k+ biedt ze mogen vertellen dat onder de voorwaarde van geen ontbindende voorwaarde en 430k er geen verdere biedingen worden geaccepteerd
Wat vinden jullie van z'n soort constructie en triggert de fomo van mensen die al meer keer hebben misgegrepen
[mbr]Verplaatst vanuit Ervaring met huis kopen - Deel 8 [/]
Zover ik heb meegemaakt met woningen bieden was er 1 makelaar die een constructie had zodra er een goed bod binnen is dan raad het hij het aan de verkopers en weg woning.
2 andere biedingen zijn je mag 1 keer een bod uit brengen en dan hoor je wel of je het geworden bent.
Geen enekele informatie van wat de verkopers wouden. Maar dat hangt weer van je verkoop constructie af.
Denk niet dat er onderhandelen in spel zit met meerdere mensen.