Eens. Onze verkoop was in het pre-AI tijdperk, maar je zult altijd wel grote of kleine foutjes in de tekst ontdekken als je die kritisch bekijkt. Of belangrijke zaken die ontbreken.Chaki schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:01:
[...]
Maakt niet uit inderdaad. Ben benieuwd of @Luiaard ze nu al heeft.
Ik ben misschien een dwangneuroot, maar ik nam er wel de tijd voor. De eerste keer wat puntjes op de i: pvc-vloer ipv laminaat, combi-oven ipv een combi-magnetron. Dat kan de meeste mensen misschien niets schelen, maar beiden vind ik zelf belangrijk (magnetron 😭😭😭) en de tekst werd er niet langer van.
Later nog eens kritisch bekeken: twee schuifpuien is iets anders dan raampartijen tot de grond, en een elektrisch zonnescherm geen overbodige luxe op het zuiden.
Met de foto's was ik snel klaar. Eentje geskipt, de volgorde was beter dan wanneer ik het zelf zou doen.
Van cruciaal belang vind ik: we hebben genoeg voorbeelden gezien hier van slechte presentaties. Baat het niet, dan schaadt het niet!
De foto's waren daarentegen verrassend geslaagd, veel beter dan ik had verwacht. Gaf voor mij ook de meerwaarde van de kwaliteit van een professional aan.
:strip_exif()/f/image/tEZRgQiIJGkLTyaHBRH1wSAg.jpg?f=fotoalbum_large)