bie100 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 08:08:
[...]
Nee maar goed dat geld voor alles lijkt me is het niet de airco dan is het de kleur wat op de muur zit of de tegeltjes op de muur in de keuken
Gelukkig zijn er ook mensen die daar door heen kijken
Er doorheen kijken? Bar weinig!
Keuken, badkamer en toilet zijn neutraal. Geen gekke tegels/ kleuren op.de muren. Jij kijkt door alles heen en hebt 60k in je broekzak om alles te vervangen?
Als verkoper ben ik niet vies van geld voor alles. Je hoeft helemaal niks te veranderen aan de airco, maar als 50% van de potentiële kopers het spuuglelijk vindt, had je daar rekening mee kunnen houden met de vraagprijs.
Ik snap nog steeds niet, waarom die boven de startersvrijstelling moet vallen.
Je moet ze eerst naar binnen halen. Als ze er verliefd op zijn gaan ze hem niet laten schieten voor een airco die ze niet mooi vinden. Je sluit een enorme groep (needy starters) bij voorbaat uit.
Maar deze woning is inderdaad heel erg kil en kaal. In de leegte van de kamer valt het extra op. Hebben de buren geen grote plant die ze kunnen lenen?
Slaapkamer zou zonder werkplek moeten zijn. Dit is fancy, zo'n rek hebben ze boven staan. Niet dat ik dat daar neer zou zetten, maar het zegt: je kunt het ook als dressing gebruiken als je meer dan 3 kledingstukken hebt.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Het valt te overwegen om het te laten stylen zodat de "zolder" er als een slaapkamer uitziet.
Iemand zei: te weinig slaapkamers. Ik heb een derde slaapkamer gecreëerd, omdat ik 3 kinderen heb. Met het gemiddelde van 1,5 kind van nu heb je die helemaal niet nodig.