Ervaringen met het verkopen van je woning

Pagina: 1 ... 224 225 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Luiaard schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:55:
[...]

Dit is zeker waar, maar voor ons wel één van meerdere criteria. Waar een andere makelaar schermde met een eigen fotograaf in dienst waren die foto's minder naar mijn smaak. Diegene die nu de foto's had gemaakt was een ingehuurd bureau (object&co) dat direct ook alle metingen doet en plattegronden. Wij zijn wel tevreden over de foto's. Paar hele kleine puntjes op de i vanwege wat details die nog niet 100% af waren toen de fotograaf kwam en inmiddels wel, dus een lichte bewerking of zelf andere foto aanleveren kan gewoon. Zolang het totaalplaatje maar een mooie en realistische presentatie geeft.
Jij loopt twee weken voor, maar heel vergelijkbaar traject. Bij ons komt morgen ook een fotograaf van Object&Co de foto's maken. Vond die ook beter dan de 'huisfotograaf' van een andere makelaar, al weet je via Object&Co niet wie de fotograaf gaat worden.

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:50
Hij staat er nu op, eerste bezichtingsafspraak ook al direct binnen vanuit de makelaarsmailing.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 27% gewijzigd door Luiaard op 14-04-2026 19:28 ]

Import van EVs

• wlmpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:45
Mooi huis, ruim ook. Alleen douchegordijn.......... dat wordt dus wel badkamer verbouwen voor veel gegadigden denk ik.

• Luiaard
wlmpie schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 20:50:
Mooi huis, ruim ook. Alleen douchegordijn.......... dat wordt dus wel badkamer verbouwen voor veel gegadigden denk ik.
Ja, dat denk ik ook wel. Die zullen mensen waarschijnlijk willen updaten/verbouwen. Met het voordeel van hun eigen smaak. En als het alleen om het douchegordijn gaat is een wandje zo geplaatst ;)

Import van EVs

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:37
Luiaard schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 19:27:
Hij staat er nu op, eerste bezichtingsafspraak ook al direct binnen vanuit de makelaarsmailing.

***members only***
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 23% gewijzigd door Paprika op 14-04-2026 22:29 ]

• Luiaard
Goede opmerking. Ik heb in de tekst aangegeven dat er geen eigen parkeerplaats achter is. De auto kan achter de tuin worden opgeladen, maar daar haal ik hem na het laden altijd weer netjes weg, omdat dit mandelig terrein is, en geen parkeerplaats. Ik laad in de nacht of soms ook overdag, dat wordt door de buren prima gevonden. Langdurig daar laten staan niet.
Wij hebben niet zoals andere huizen in de straat een parkeerplaats op eigen terrein. Je zou dat misschien kunnen creëren als je wilt alhoewel er denk ik een reden is dat dit vanaf het begin niet is gedaan: ik denk dat het inparkeren aan het einde van een straat die doodloopt net niet lekker gaat.

Import van EVs

Pagina: 1 ... 224 225 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier hit&run je funda advertentie te posten. Deelname aan het topic is wel vereist.