Ervaringen met het verkopen van je woning

Pagina: 1 ... 223 224 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online
JDFS schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:32:
[...]

Oops, ik zit nog in een oude mindset met 'tuin op het zuiden' als in dat in de middag/avond daar de zon er vol op staat _O- Excuus, ik geef jullie helemaal gelijk.

Maar de zon staat er in ieder geval in de middag en avond goed op. Ik weet niet helemaal of ik de terminologie daarvoor goed hanteer.
Noord-west benoemt een makelaar zelden. Wel een mooi verhaaltje, genieten van de avondzon oid.
Nog wat: het is een hoekhuis, maar mist het grote voordeel van extra licht door blinde gevel

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:30
Chaki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:47:
[...]
offtopic:
Denk je nou werkelijk dat alleenstaanden allemaal in 1-persoonsbedden slapen? 🤣🤣🤣
Absoluut niet. Maar ik geloof niet dat een alleenstaande op deze manier zowel in de zolderkamer als in de slaapkamer een bureau zal gebruiken. En ga er daarom vanuit dat er twee mensen wonen.

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:30
Marcel a schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:20:
@Rubbergrover1
Ze zijn niet mooi, maar soms is het één kamer die door een airco beter bruikbaar is geworden.
Ik kan me goed voorstellen dat je met een airco unit bijvoorbeeld een zolderkamer veel leefbaarder maakt. Maar in een verder nette woonkamer vind ik zo'n unit afbreuk doen aan de rustige en verzorgde uitstraling.

• rtownz251
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:08
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:24:
[...]

Ik kan me goed voorstellen dat je met een airco unit bijvoorbeeld een zolderkamer veel leefbaarder maakt. Maar in een verder nette woonkamer vind ik zo'n unit afbreuk doen aan de rustige en verzorgde uitstraling.
Tja het is maar waar je je aan stoort. Ik heb zelf een airco in de woonkamer geplaatst om mee te verwarmen. Het was dat of zonnepanelen maar die waren niet rendabel omdat er teveel schaduw op mijn dak valt door een boom op gemeente grond. Door de airco bespaar ik zo’n 500-600 m3 gas per jaar en ondanks dat ik het niet had verwacht gebruik ik hem toch ook nog wel om te koelen.

Kijkt het mooi? Nee. Maar na 1 dag zag ik het al niet meer.

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:40

Mickey77

Allround ICT-er

Wat mij in negatieve zin opvalt bij het huis in Zaltbommel is dat ik de woonkamer 'kil' vind. Een rommelig huis is slecht voor de verkoop, maar dit vind ik het tegenovergestelde. Ik zie geen enkel schilderij aan de muur??? Voeg persoonlijkheid toe, gezelligheid.

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online
rtownz251 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:08:
[...]

Tja het is maar waar je je aan stoort. Ik heb zelf een airco in de woonkamer geplaatst om mee te verwarmen. Het was dat of zonnepanelen maar die waren niet rendabel omdat er teveel schaduw op mijn dak valt door een boom op gemeente grond. Door de airco bespaar ik zo’n 500-600 m3 gas per jaar en ondanks dat ik het niet had verwacht gebruik ik hem toch ook nog wel om te koelen.

Kijkt het mooi? Nee. Maar na 1 dag zag ik het al niet meer.
Maar dat huis met 3 airco's heeft al zonnepanelen en vloerverwarming! Werkt de vloerverwarming niet goed?
Pagina: 1 ... 223 224 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier hit&run je funda advertentie te posten. Deelname aan het topic is wel vereist.