Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.085 views

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 13:47
hmr schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:55:
[...]

Als jullie weer eens Flex gaan dan wil ik wel mee!
Volgens mij doen ze dat elke vrijdagavond. Ben zelf één keertje meegeweest op de priest, maar met die kleine is dat lang niet altijd mogelijk... :)

De mage heb ik laten demoten naar social inderdaad. 3 raids per week waar ik er sowieso maar 2 bij kon zijn. Daarbij dan nog eens dat de zondag vaak niet door ging/ zeer slechte signs had. Wel zonde ergens, met die toon ben ik 100% klaar voor heroic progress, op de priest eigenlijk nog niet.

Maargoed 2 avonden raiden per week, en de mogelijkheid om gewisseld te worden als ik dat wil is wel relaxed. (Op dit moment wordt ik nog gewisseld door noobism op de lastigere heroic encounters, maargoed, heb ook nooit als disc geraid, als je dan in één keer heroic kills moet 2-healen met je 546 itemlevel.... ik had het in ieder geval zwaar :D)

Verwijderd

JimDB schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:29:
[...]

Heb zelf ook al verschillende keren een rogue aangemaakt omdat deze er op max level altijd wel vet uitzien en zowel in PvP als PvE steeds goed presteren, maar zoals je zelf al zegt is een rogue levellen echt wel iets aparts. De snelheid wordt er altijd een beetje uitgehaald lijkt het met het questen (in stealth, uit stealth, ..), en dungeon queues als full dps zijn niet altijd geweldig, dus misschien dat dat iets wordt om met de free level 90 te doen ;)

Prot Warrior levellen gaat daarentegen een pak sneller imo (OP ShieldSlam en insta dungeon queues :*)) + het is nog een vette class op max level ook! Heb momenteel wel genoeg van het levellen en ga, wanneer ik terug thuis ben, dan ook gewoon de focus leggen op m'n Paladin en Monk, maar ik denk dat er nog wel een 90 bij kan voor WoD hit :D
De Rogue die ik al maxed heb was echt super om te levelen, maar dat was jaren geleden.... Het voelt nu alsof je door een dikke brij moet lopen ofzo

Zojuist maar een Warrior aangemaakt en in de guild laten zetten, straks maar even de looms en gold overgooien en dan pak ik de draad gewoon weer op met deze Warrior :)
Wel jammer van de Netherweave bags die ik had gekregen aangezien die nu soulbound op de Rogue vast zitten, maar daar komen ze vast nog wel van pas

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Deze week schone start voor onze 25man-raid: one-shot tot aan Malkorok, maar daar door domme fouten blijven wipen... Toen die uiteindelijk neer was, zijn we er maar mee gestopt.

Hopelijk is het zondag dan mooie one/two-shots voorbij de rest zodat we weer een paar pogingen kunnen wagen op Garrosh. Want volgende week starten we met HC ongeacht of garrosh neer ligt of niet deze week. Gelukkig is het loot systeem een beetje aangepast zodat ook onze nieuwere leden al wat sneller gegeared geraken en we als groep sneller omhoog gaan qua average "HoT's and DoT's".

Gisteren is er dan een 10man-alt-run opgestart voor de alts van main-raiders en de mensen die niet meekunnen met de 25man-run (+30 sign-up dus minstens 5 bankzitters).
Toch wat meer oefenen met mijn frost DK voor die runs... want we bleven steken op de eerste baas :/
Maar we hadden ook een paar socials mee die bv nog pvp gear aanhadden, en naar ervaringsgevoel iets te weinig hybride-toons (dps'ers die ook wat HoT's kunnen uitdelen en zo de healers kunnen helpen)

En vooral eens wat meer flex runnen want het ilvl is wel 551 maar bestaat uit 2set van celestials, en voor de rest uit ordos- en lfr-loot. vooral de lfr-mace moet eens dringend vervangen worden door een 2H--axe, of een paar mooie 1H-swords op flex niveau...

• blurgh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-03 17:40
ik zit eraan te denken om WoW eindelijk eens een keer uit te proberen(het is ten slotte een vrij bekende game), maar voor ik me eraan ga wagen heb ik een paar vragen:

1. hoe werkt het nou in godsnaam met al die expansions? als ik online kijk kan je alleen WoW en pandaria kopen. zit alles(behalve mists of pandaria obviously) in de base game ofzo?

2. hoeveel kost het allemaal nou ongeveer per maand? zoals ik het begrijp koop je eerst apart mists of pandaria en de base game, en heb je een maand om het dan te spelen. hoe gaat het daarna? moet je per expansion subscription betalen?

3. is handig om meteen de expansion(s) te kopen of ermee te wachten tot je rond dat level zit of kan je beter meteen alles kopen?

4. met warlords of draenor aangekondigd, hoe zit het met mists of pandaria? gaat die naar de base game? is het handig met pandaria kopen uitstellen tot warlords of draenor wordt gereleased om niet dubbel te betalen?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Weer problemen met inloggen...

En we beginnen weer <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:47
blurgh schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:25:
ik zit eraan te denken om WoW eindelijk eens een keer uit te proberen(het is ten slotte een vrij bekende game), maar voor ik me eraan ga wagen heb ik een paar vragen:

1. hoe werkt het nou in godsnaam met al die expansions? als ik online kijk kan je alleen WoW en pandaria kopen. zit alles(behalve mists of pandaria obviously) in de base game ofzo?

2. hoeveel kost het allemaal nou ongeveer per maand? zoals ik het begrijp koop je eerst apart mists of pandaria en de base game, en heb je een maand om het dan te spelen. hoe gaat het daarna? moet je per expansion subscription betalen?

3. is handig om meteen de expansion(s) te kopen of ermee te wachten tot je rond dat level zit of kan je beter meteen alles kopen?

4. met warlords of draenor aangekondigd, hoe zit het met mists of pandaria? gaat die naar de base game? is het handig met pandaria kopen uitstellen tot warlords of draenor wordt gereleased om niet dubbel te betalen?
Veel informatie staat hier: http://eu.battle.net/wow/en/shop/game-purchase/

Je kunt in principe best wachten met kopen van expansions totdat je tegen je max level begint te komen, het enige nadeel is dat je dan niet de rassen en/of classes kunt spelen die in de expansion zijn geintroduceerd. Als je niet perse een panda en/of een monk wilt spelen dan hoef je Pandaria niet meteen te kopen.

[edit] volgens mij is dat van die panda niet eens waar... volgens die site kun je ook met de originele game al een panda spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door migchiell op 14-02-2014 17:54 ]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Is er al bekend wanneer de preorder komt van de nieuwe uitbreiding? Wil die instant level 90 wel eens proberen. Als het nog lang duurt ga ik een andere toon levellen.

Verwijderd

Heej hallo,

Vriendje en ik willen samen weer beginnen met wow-en kan iemand mij een scroll sturen?
dan komen we ook even een kijkje nemen bij de GoT Guild.

Horen graag!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:46:
Keuzes, keuzes, ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen met die gratis level 90...

Horde char zou een logische keuze zijn, want heb alleen een level 17 horde char. Maar ik speel eigenlijk alleen alliance, dus dan is een extra level 90 alleen voor de professions al handig.
True, het blijft echt het ene tegen het andere afwegen. Ik zit al lang te zagen voor een Human Paladin aangezien ik nog nooit een Alliance op level cap gehad heb, maar dat is meteen ook een reden waarom ik dat niet zie zitten aangezien ik dan een compleet andere realm/guild/... moet zoeken en eigenlijk bijna helemaal op nieuw moet beginnen op een manier.. Ach, we hebben nog tijd, dus we zien wel ;)
blurgh schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:25:

*knip*
Veel hiervan staat eigenlijk uitgelegd in de Topic Start, maar als je nog specifieke vragen heb kan je hier natuurlijk altijd terecht :)

• blurgh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-03 17:40
ik moet echt leren OP's te lezen van grote topics :p

maar, zelfs met de hele informatieve topic start, zit ik nog steeds met een aantal vragen

1. is de subscription nou per expansion of is het gewoon expansion kopen en subscribtion is apart daarvan. zo ja, krijg je ook 1maand gratis WoW met de expansion? geldt dat ook als je momenteel in een subscription zit?

2. hoe werkt het qua plotline met al die nieuwe expansions? skip ik oude plotlines/quests automtisch of zoiets dergelijks of kan ik gewoon "alles" doen?

3. met de 5e expansion die eraan komt, hoe zit het met pandoria? wordt die met de release bij de base game gevoegd? of blijft die nog wel een jaartje apart?

ik moet wel zeggen dat blizzard het allemaal niet echt duidelijk maakt. zou fijn zijn dat in iedergeval de kosten e.d. duidelijk zijn met gewoon opd e site bijd e producten kijken

• jaydenjarno
je kon toch een ideal betaling doen voor een subscription? wil het net doen, maar staat alleen een cc en een automatisch incasso. geen ideal...

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:47
blurgh schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:12:

maar, zelfs met de hele informatieve topic start, zit ik nog steeds met een aantal vragen

1. is de subscription nou per expansion of is het gewoon expansion kopen en subscribtion is apart daarvan. zo ja, krijg je ook 1maand gratis WoW met de expansion? geldt dat ook als je momenteel in een subscription zit?

2. hoe werkt het qua plotline met al die nieuwe expansions? skip ik oude plotlines/quests automtisch of zoiets dergelijks of kan ik gewoon "alles" doen?

3. met de 5e expansion die eraan komt, hoe zit het met pandoria? wordt die met de release bij de base game gevoegd? of blijft die nog wel een jaartje apart?

ik moet wel zeggen dat blizzard het allemaal niet echt duidelijk maakt. zou fijn zijn dat in iedergeval de kosten e.d. duidelijk zijn met gewoon opd e site bijd e producten kijken
Je betaalt eenmalig de game + eventueel de expansion, en daarnaast betaal je gewoon één maandbedrag om de game + alle gekochte expansions te kunnen spelen.

Ik weet niet meer of je opnieuw een gratis maand speeltijd krijgt als je een expansion koopt bij een lopend abo...

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
blurgh schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:12:

Subscription staat los van de expansions.
maw: je krijgt slechts 1 maand gratis ongeacht of je nu enkel de battle cheest koopt of direct ook MoP erbij.
koop je die laatste achteraf erbij krijg je _Geen_ 2de maand gratis.
plotlines vloeien in elkaar over. De verhaallijn gaat gewoon door in de volgende expansies.
(als je dus speedlevelt met RaF, heirlooms + guildperk, en ev. wat level boosting door een vriend, dan heb je achteraf wellicht wel het gevoel/de nood om de questlines alsnog te voltooien om het verhaal mee te krijgen - dat had ik toch bij mijn 1ste toon die nu een jaar oud is)
Goede vraag: daar is nog niets over bekend, maar wellicht is dat zoals de vorige met de uitkomst van MoP:
de eerste zoveel maanden kan je de huidige battlechest + MoP + woD in de winkels verwachten - na een paar maanden (8 a 9 was dat nu) vind je enkel de battle chest (met alles behalve de laatste expansion) en dan de laatte expansion apart erbij.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:01
Nostordici schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:34:
[...]

Bedankt voor je heldere antwoord, ik zal morgen maar eens gaan kijken in de Saturn of ik die muis/of vergelijkbare muis kan vinden, kijken hoe het in de hand ligt. Hij ziet er iig erg comfortabel uit.

Verder heb ik al een tijdje geen WoW meer gespeeld, bijna een jaar (7 maart 2013), kan ik dan gebruik maken van een SoR? Anders mag iemand mij wel eentje sturen.
Je zou ook eens naar de logitech G600 kunnen kijken, ook een mmo muis, weliswaar niet draadloos, daar werk ik zelf mee, en bevalt erg goed

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
EelcoB schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:34:
[...]

Je zou ook eens naar de logitech G600 kunnen kijken, ook een mmo muis, weliswaar niet draadloos, daar werk ik zelf mee, en bevalt erg goed
Een ander (duurder) alternatief is de Logitech G700s. Op zich een erg fijne muis met veel bruikbare knoppen, vooral voor healing heel erg fijn.
Het is een gaminggrade wireless muis, betekend dus ook dat de accu's ook erg snel leegraken. Hier ongeveer na 2 dagen gamen.
Wat overigens geen probleem is, je steekt er een USB kabel in en hij wordt opgeladen terwijl je door kunt gamen. (met de USB kabel wordt ook tevens wireless uitgezet, hij werkt dan gewoon als wired-muis)

• JimDB
jaydenjarno schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 18:20:
Is er al bekend wanneer de preorder komt van de nieuwe uitbreiding? Wil die instant level 90 wel eens proberen. Als het nog lang duurt ga ik een andere toon levellen.
Nog niet, en ik denk dat ze met zo'n dingen wel even zullen wachten. Al heb ik er wel vertrouwen in dat de beta niet al te ver weg is en dan is het slechts een kwestie van tijd voor ze beginnen met zulke announcements. Maar maw, ik denk dat je nog wel wat kan levellen in de tussentijd (misschien kan je dan wel gebruik maken van de veteran bonus en meteen je professions tot max level krijgen) ;)
EelcoB schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:34:
Deze kan ik ook zeker aanraden, werk er nu al een tijd mee en ik vind 'm nog steeds geweldig, 12 knoppen aan de zijkant, de customisation ivm de kleuren, echt een pracht van een muis :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, volgens mij begint het begin van het einde er voor mij toch aan te komen. Waar ik in voorgaande expansions rond deze tijd wel elke class naar max level had heb ik er nu maar 5. Onze guild is ongeveer anderhalve maand geleden uit elkaar gevallen toen er twee raiders tegelijk stopten terwijl we nog maar een roster van 11 man hadden, dus raiden zat er niet meer in. Toch nog 9/14 heroic gehaald (en niet ver verwijderd van 10/14), dus op zich deden we het best nog aardig.

Vanaf het moment dat we stopten met raiden heb ik eigenlijk vrijwel niet meer ingelogd. Vanavond eigenlijk voor het eerst sinds een paar weken om te voorkomen dat mijn guild overgedragen wordt aan iemand anders aangezien ik de GM ben. :P Ik heb sinds ik 7 jaar geleden startte met de game nooit zo lang zonder WoW gezeten en hoewel ik cold turkey gestopt ben mis ik het eigenlijk niet. Ik hou wel WoD in de gaten maar ik weet nog niet of ik het daadwerkelijk ga spelen. Wildstar is ook een serieuze kanshebber voor mijn aandacht. :P

Nu eerst voor de kortere termijn maar eens bepalen of ik wil blijven betalen voor mijn WoW-subscription om af en toe te blijven spelen of dat ik die voor het eerst in die 7 jaar ga cancelen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Kom anders ook bij de tweakers guild spelen, NMe? Wij krijgen juist nog steeds meer en meer mensen, raids beginnen wat lekkerder te lopen. Verder gewoon heel gezellig, leuke events erbij en misschien dat je dan weer beetje motivatie krijgt. Al en al is het op het einde van de expension altijd zo, zeg ik ook uit ervaring. En tja, je moet gewoon weer wat vinden :)

Tijd om verder te gaan op mn 90s met love event in hoop op de rocket....eeen servers doen het niet en ik loop vast. Kan niet eens uitloggen -_-

• jaydenjarno
Never mind

[ Voor 85% gewijzigd door jaydenjarno op 15-02-2014 19:55 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Enigszins herkenbaar wel NMe.

Ik roteer iedere dag wel van class, en de ene boeit me nog minder dan de ander. Wellicht een teken dat ik ook maar gewoon moet nokken tot de x-pac.

Raiden gaat 'm sowieso niet meer worden. Heb m'n cloak gehaald op 1 char en normals een poging gegeven met de GoT guild, maar de uitdaging is er echt totaal niet meer. Ik wil uit kunnen loggen wanneer ik zin heb, en niet aan verplichtingen vast zitten. Dus ik ga denk ik maar casual WoD opwachten, en hopen hier en daar nog wat vanity items te kunnen scoren.

Tesla M3LR '21

Verwijderd

jaydenjarno schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:23:
je kon toch een ideal betaling doen voor een subscription? wil het net doen, maar staat alleen een cc en een automatisch incasso. geen ideal...
Via ideal kan alleen nog via de webshop https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Ik wacht een beetje op de 10m groep die Garrosh HC aan het doen is. Hopelijk kunnen ze hem nog verslaan voor de nerf. Dan gaan we een 25m groep vormen. We hebben al een stuk of 9 á 10 mensen standby staan die van een andere guild komen, inclusief mijzelf. Alleen recruiten gaat heel erg traag.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:19
Vrijdagavond mijn vanilla Rogue uit het stof gehaald. Van 80 naar 83 in 1 avond. Gisteravond 83 naar 85 gepakt. Gaat erg makkelijk nu, al had ik wel 4 heirlooms aan en guild bonus.

Vanmiddag aan MoP beginnen, ik hou de heirlooms dit level dan nog aan. Verder heb ik mezelf uitgerust met een hele gearset van die ilvl 415 Misthide armor en 2 ilvl 417 wapens. Lekker vlammen straks >:)

Rogue speelt nog steeds leuk, ik vind het prettig om tegen mijn launch char aan te kijken met zijn pvp title en Argent Dawn tabard, geeft toch een stukje uniekheid :)

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag ik doe met mijn lock geen raid maar alleen HC instance moet dan als nog 15% hit cap hebben of is die alleen echt voor als je raid doet ? wand ik merk niet echt verschil in dps tussen 10% hit of 15% hit

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Motaro schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:14:
hoi

vraag ik doe met mijn lock geen raid maar alleen HC instance moet dan als nog 15% hit cap hebben of is die alleen echt voor als je raid doet ? wand ik merk niet echt verschil in dps tussen 10% hit of 15% hit
Als ik alleen maar HC's zou doen zou ik me niet druk maken over hitrating enzo. Maar je doet er ook geen flex of lfr mee dan?

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

junglebeast schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:23:
[...]

Als ik alleen maar HC's zou doen zou ik me niet druk maken over hitrating enzo. Maar je doet er ook geen flex of lfr mee dan?
nope ben net week terug na 2 jaar geen wow gedaan te hebben misschien ooit ga doen maar voor nu nog niet

heb nu iets van 8% hit

[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 16-02-2014 17:10 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Las Vegas schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:28:
Enigszins herkenbaar wel NMe.

Ik roteer iedere dag wel van class, en de ene boeit me nog minder dan de ander. Wellicht een teken dat ik ook maar gewoon moet nokken tot de x-pac.

Raiden gaat 'm sowieso niet meer worden. Heb m'n cloak gehaald op 1 char en normals een poging gegeven met de GoT guild, maar de uitdaging is er echt totaal niet meer. Ik wil uit kunnen loggen wanneer ik zin heb, en niet aan verplichtingen vast zitten. Dus ik ga denk ik maar casual WoD opwachten, en hopen hier en daar nog wat vanity items te kunnen scoren.
Hier nog zo een ;) Ergens rond kerst 2 weken niet ingelogd, zonder er ook maar überhaupt over te twijfelen. Wow staat inmiddels dus niet meer op m'n pc en sub is stopgezet. Uiteraard net 2 weken nadat ik weer voor een kwartaal had betaald, maar goed ;)
Ik denk dat WoD de eerste xpac is waarbij het niet gaat kriebelen om die weer te halen. Het hele garrison geneuzel staat me totaal niet aan. Daarnaast zal ik ook dan nog te weinig tijd hebben om steady te raiden, wat uberhaupt altijd het enige is geweest wat ik echt leuk vond.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:55:
[...]

Hier nog zo een ;) Ergens rond kerst 2 weken niet ingelogd, zonder er ook maar überhaupt over te twijfelen. Wow staat inmiddels dus niet meer op m'n pc en sub is stopgezet. Uiteraard net 2 weken nadat ik weer voor een kwartaal had betaald, maar goed ;)
Ik denk dat WoD de eerste xpac is waarbij het niet gaat kriebelen om die weer te halen. Het hele garrison geneuzel staat me totaal niet aan. Daarnaast zal ik ook dan nog te weinig tijd hebben om steady te raiden, wat uberhaupt altijd het enige is geweest wat ik echt leuk vond.
Wel zonde geld dan inderdaad! Ik doe maar wat vanity runs en af en toe een LFR'tje. Net deze mount gescoord op m'n 6de (?) solo run:

Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee102/blistering11/WoWScrnShot_021614_210726_zpscab2f996.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door London op 16-02-2014 21:08 ]

Tesla M3LR '21

• JimDB
Net eerste keer in 3 weken (examens + 2 weken kerstvakantie) weer ingelogd en ik moet zeggen dat dat breakje wel goed gedaan heeft, even weg van de ingame wereld en het raiden en nu heb ik er weer een pak meer zin in, vooral met het uitzicht op m'n nieuwe raidteam van volgende week. Heb me meteen ook aan de Love is in the Air achievements gezet en na pak 2 uur Charms gefarmd te hebben ben ik er morgen hoogst waarschijnlijk al weer klaar mee, wel jammer dat ik een week lang niet die daily run heb kunnen doen met 4 chars, misschien zat/zit er dit jaar wel iets in ;)

• corset
Zo, en garrosh is plat <3

Wat een leuk gevecht als je eenmaal alle phases goed te pakken hebt. De adds in phase 3 was even wat aankloten, maar toen klikte het, en ging alles plat.

Volgende reset, gaan de best gegearde heroics proberen. Hopelijk komen ze nog ergens.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 15:42
Dagboekje:

Afgelopen weekend mijn paladin weer eens wat lovin' gegeven en het ging weer lekker.
LFR ingedoken en zowaar de T16 legs en T16 shoulders bijelkaar gesprokkeld. Ik had de shoulders al een keer eerder maar omdat ik toen een beetje boel moe was had ik per ongeluk de tanking shoulders gepakt :P
Alleen de helm blijft mij ontwijken voor de volledige set maar dat komt nog wel. Bij Thok wel constant (3 pogingen om die domme dino neer te krijgen) de nr.1 DPS geweest, dus een kleine ego boost gehad.
Garrosh blijft een hel in LFR dus die niet omgekregen. Binnenkort maar weer eens proberen.

Heb wel weer plezier gekregen in de paladin en met het ilvl op 536 is het toch een succesvol weekend geweest.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
@Lanerios: Immerseus is nog best even tricky op heroic. Maar als je de gear hebt voor Garrosh is het een kwestie van strategie goed krijgen. Tweede en derde boss zijn vrij eenvoudig vond ik, al moet je wel je taken uitvoeren bij Protectors en in beide gevallen genoeg dps doen.

Zelf gisteren voor het eerst sinds de baby een raid meegedaan. Meteen heroic Galakras neer en ook de cd reduction trinket gewonnen met coin :) Best raar om een heroic boss in 2 pogingen neer te hebben, al had de guild hem eerder al een keer gedaan. Nu wil ik ook Sha wel neer, want die hadden ze eerder deze week al gedaan. Dat is ook meteen de enige boss met loot die ik nog niet heb in de eerste 5 heroics :p We hadden ook Iron Juggernaut paar tries gedaan en dat ging na een paar tries eigenlijk best goed. Tot iets van 20% gekomen of zo, maar daarna normal clear gedaan om Garrosh vanavond nog te kunnen doen. Maar Iron Juggernaut is best heel goed te doen, dus die gaat ook snel neer. Nazgrim moet ook niet al te moeilijk zijn. Shamans hebben we ooit al eens geprobeerd, maar toen was dps gewoon nog veel te laag, maar strategie ging toen wel al heel goed. Wie weet wordt het toch nog eens wat :)

@Carthos: gewoon een keer met een guild flex run meegaan. Kan ook met mij samen via oqueue of zo. Ik doe vaak Garrosh flex voor de heirlooms op zowel paladin als mage, al heb ik er maar 1 tot nu toe.

[ Voor 8% gewijzigd door IntToStr op 17-02-2014 11:50 ]

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:48:
@Carthos: gewoon een keer met een guild flex run meegaan. Kan ook met mij samen via oqueue of zo. Ik doe vaak Garrosh flex voor de heirlooms op zowel paladin als mage, al heb ik er maar 1 tot nu toe.
Ik zal eens kijken voor flexje ;)
Nog even een mage vraag, ik heb gisteren een 528 staff voor de mage mogen ontvangen maar ik heb nu een 528 main hand en 483 offhand. Is het verstandig om over te gaan op de 2H of is het altijd verstandiger om op MH/OH te blijven?
Ik vind de frost dps tot nu toe ook nog tegen vallen, is deze spec zo gear afhankelijk?

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Carthrax schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:09:
[...]

Ik zal eens kijken voor flexje ;)
Nog even een mage vraag, ik heb gisteren een 528 staff voor de mage mogen ontvangen maar ik heb nu een 528 main hand en 483 offhand. Is het verstandig om over te gaan op de 2H of is het altijd verstandiger om op MH/OH te blijven?
Ik vind de frost dps tot nu toe ook nog tegen vallen, is deze spec zo gear afhankelijk?
Ik zou voor de 2H gaan.

Zelf speel ik ook frost en ik merkte wel dat gear echt heel veel verschil maakt, maar dat geldt op het moment volgens mij voor bijna elke spec. Ik probeer redelijk de rotation van icy-veins.com te volgen. En met meer gear maakt waarschijnlijk vooral de extra haste heel veel verschil. Zeker als m'n legendary gem proct (wat best vaak is) gaan die balkjes zo snel dat het bijna button bashen wordt :p Je krijgt dan ook meer procs voor brain freeze en ice lance en dat is helemaal lololol spammen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Ik ben overigens opzoek naar iemand die met mij vanavond de conquest cap wil halen van rond de 20k.. dus gewoon aantal uur lekker rammen in arena's. Het seizoen reset dinsdagnacht en wil met mijn hunter toch echt de cap hebben.

Gezien het feit dat de Tweakersguild overloopt met melee's heb ik in goed overleg met Fiole besloten mijn hunter te gaan gearen voor de raids! :) Dus dit zal dan ook mijn main worden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hulkie
  • Laatst online: 22-11 13:47
hmr schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:19:
Ik ben overigens opzoek naar iemand die met mij vanavond de conquest cap wil halen van rond de 20k.. dus gewoon aantal uur lekker rammen in arena's. Het seizoen reset dinsdagnacht en wil met mijn hunter toch echt de cap hebben.

Gezien het feit dat de Tweakersguild overloopt met melee's heb ik in goed overleg met Fiole besloten mijn hunter te gaan gearen voor de raids! :) Dus dit zal dan ook mijn main worden.
Toch niet de hunter in mijn 'nieuwe' mainguild heh?! Cheesecake Vendor for life!

Vorige week stond ik een beetje te /afken ergens, stond er een speler naast met met de guild 'I like cake'... Helaas wilde hij geen cheesecake van me kopen... :F

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fiole schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:23:
Kom anders ook bij de tweakers guild spelen, NMe? Wij krijgen juist nog steeds meer en meer mensen, raids beginnen wat lekkerder te lopen. Verder gewoon heel gezellig, leuke events erbij en misschien dat je dan weer beetje motivatie krijgt. Al en al is het op het einde van de expension altijd zo, zeg ik ook uit ervaring. En tja, je moet gewoon weer wat vinden :)
Ik heb de puf niet meer voor het leren kennen van "nieuwe" mensen en weer vanaf scratch beginnen met een (voor mij) nieuw raidingteam. Zelfs toen we wel nog raidden merkte ik dat ik het voornamelijk deed voor mijn guildies en niet voor mezelf. Om dat tegen te gaan heb ik juist in het begin van MoP resto gespect maar door veranderingen in het team en een gebrek aan applicants ben ik toen weer guardian gegaan (wat ik voorheen altijd geweest ben) omdat we niet genoeg tanks hadden en wel genoeg healers. Healen vond ik wel leuker maar ik heb intussen dermate weinig zin meer in raiden dat ook dat me nu niet meer gaat helpen. :P

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 20:30

Maduth

Probeersel

nieuws: 'World of Warcraft overschrijdt wellicht grens voor gameverslaving'
Streck kijkt daarbij vooral naar spellen als World of Warcraft, waarbij spelers bij het afhaken teamleden kunnen benadelen. "Met de meeste games is niets mis, maar bij spellen als World of Warcraft, waar de sociale druk groot is om te blijven spelen, wordt wellicht een grens overschreden."
:+

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 18:13
NMe schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 00:29:
Hmm, volgens mij begint het begin van het einde er voor mij toch aan te komen. Waar ik in voorgaande expansions rond deze tijd wel elke class naar max level had heb ik er nu maar 5. Onze guild is ongeveer anderhalve maand geleden uit elkaar gevallen toen er twee raiders tegelijk stopten terwijl we nog maar een roster van 11 man hadden, dus raiden zat er niet meer in. Toch nog 9/14 heroic gehaald (en niet ver verwijderd van 10/14), dus op zich deden we het best nog aardig.

Vanaf het moment dat we stopten met raiden heb ik eigenlijk vrijwel niet meer ingelogd. Vanavond eigenlijk voor het eerst sinds een paar weken om te voorkomen dat mijn guild overgedragen wordt aan iemand anders aangezien ik de GM ben. :P Ik heb sinds ik 7 jaar geleden startte met de game nooit zo lang zonder WoW gezeten en hoewel ik cold turkey gestopt ben mis ik het eigenlijk niet. Ik hou wel WoD in de gaten maar ik weet nog niet of ik het daadwerkelijk ga spelen. Wildstar is ook een serieuze kanshebber voor mijn aandacht. :P

Nu eerst voor de kortere termijn maar eens bepalen of ik wil blijven betalen voor mijn WoW-subscription om af en toe te blijven spelen of dat ik die voor het eerst in die 7 jaar ga cancelen.
Gewoon lekker bij ons komen, wij zoeken nog genoeg Nederlandse spelers die in WoD de 25 man uitdaging aan willen gaan ;) :*) :)F

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-11 19:52
Ik ga vanavond weer is kijken of ik een uurtje of 2 kan pakken om te WoWe.

Maar het is helaas echt een laag pitje aan het einde van deze üitbreiding ( voor me gevoel )
Ik heb al wel echt zin in de nieuwe weer...

Maar goed vanavond me farm sessie doen van instances en dan is kijken of ik iets weet te doen.
Maar heb zoveel in te halen dat ik waarschijnlijk niet weet waar ik aan moet beginnen.

Denk dat ik maar is begin met waar ik mee bezig was en dat is nog rep farmen van oude faction's.
EDIT : Helaas ook geen vrienden om me heen meer die het spelen, van het aantal waar ik mee begon in RL ben ik zowat als enige over...nog 2/3 geloof ik

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 18-02-2014 08:48 ]

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 06:07

amaterasu

In memory of Cj

Ook maar eens posten in dit topic. Speel al een tijdje op mijn Priest (shadow) maar vind dat mijn DPS tegenover de rest vrij laag is.(sta altijd net boven de tanks en onder alle andere DPS). Iemand een idee wat ik fout doe?

Mijn char:
http://eu.battle.net/wow/...amar/Tsumaterasu/advanced
Talents van de ICY site en de reforge en gems via askmrrobot.
Qua rotation: Vampiric touch altijd up samen met Shadow Word pain. Mind blast op cd en mind flay als filler. Devouring plague met 3 orbs en direct erna weer mind flay. Hier en daar een halo en shadowfiend.

Het gaat eigenlijk vooral om FLEX raids (via oqueue). Iemand nog tips? (weet overigens dat ik niet alles chanted heb..helaas het gold niet voor)

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:43:
Denk dat ik maar is begin met waar ik mee bezig was en dat is nog rep farmen van oude faction's.
EDIT : Helaas ook geen vrienden om me heen meer die het spelen, van het aantal waar ik mee begon in RL ben ik zowat als enige over...nog 2/3 geloof ik
Heel herkenbaar, in 2006-2007 kwam ik b.v. op verjaardagen waar een stuk of 20 WoW'ende mensen waren, als je nu zegt dat je nog WoW speelt dan wordt je een beetje vreemd aangekeken ;)

Het aantal RL friends dat nog speelt is bij mij terug gelopen tot 0, alleen 1 collega speelt nog maar daar doe ik eigenlijk niets mee samen.

Tegenwoordig ben ik dus vooral bezig om mezelf solo te vermaken; oude content, achievements, reputation etc...

Mijn main (Tauren Hunter @ Hoamarush-PvP) zit momenteel niet eens in een guild aangezien degene waarin ik zat is gedisbanned toen ik een tijdje gestopt was. Dus als iemand nog een leuke social guild weet op Hoamarush-PvP hou ik me aanbevolen! :)

• corset
Jep, same here.. mensen die ik ken zijn ook allemaal gestopt. Helaas loopt het zelfs in de raiding guilds die ik ken terug.

Maar, moet wel zeggen dat dat op dit moment logisch is. De mensen die het echt willen, die hebben garrosh allang dood. De wat meer casual spelende mensen krijgen hem nu wel neer, en ja, dan wachten ze op de nieuwe expansion.
Vooral met de 90 boost die eraan komt (wanneer, dat weet natuurlijk niemand nog) wordt het steeds makkelijker om terug te komen.

Zit er zelf trouwens aan te denken om mijn boost een Guardian Druid te maken. Enige tank die ik nog niet in high end content gespeeld heb.

• Mektheb
lanerios schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:08:
Jep, same here.. mensen die ik ken zijn ook allemaal gestopt. Helaas loopt het zelfs in de raiding guilds die ik ken terug.

Maar, moet wel zeggen dat dat op dit moment logisch is. De mensen die het echt willen, die hebben garrosh allang dood. De wat meer casual spelende mensen krijgen hem nu wel neer, en ja, dan wachten ze op de nieuwe expansion.
Vooral met de 90 boost die eraan komt (wanneer, dat weet natuurlijk niemand nog) wordt het steeds makkelijker om terug te komen.

Zit er zelf trouwens aan te denken om mijn boost een Guardian Druid te maken. Enige tank die ik nog niet in high end content gespeeld heb.
Ik zit inderdaad daar ook op te wachten, dan kies ik een class die ik nooit gespeeld heb of half en dan ga ik daar weer helemaal los mee.
Set's verzamelen etc en dan achievments en na 7 jaar dps ga ik nu maar is healen

• JeroenNietDoen
Brainscrewer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 01:28:
[...]
Gewoon lekker bij ons komen, wij zoeken nog genoeg Nederlandse spelers die in WoD de 25 man uitdaging aan willen gaan ;) :*) :)F
Ik had graag willen aansluiten, maar ik prefereer echt top population servers zoals Kazzak en Dreanor, anders had ik echt wel afgekomen :Y

• Carthrax
Mektheb schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:14:
[...]
Ik zit inderdaad daar ook op te wachten, dan kies ik een class die ik nooit gespeeld heb of half en dan ga ik daar weer helemaal los mee.
Set's verzamelen etc en dan achievments en na 7 jaar dps ga ik nu maar is healen
Ik heb het onlangs weer eens een kans gegeven. Van vanilla tot en met Wrath was mijn paladin een healer voordat ik naar ret ging en nu dacht ik van laat ik weer eens gaan healen alleen dan met mijn shaman.
Nou dat viel nog best tegen. Een beetje chain heal spammen, healing rain, die heal dot zetten en hopen op het beste :P
Mijn mana vloog erdoor en chain potten kan al lang niet meer dus mana stream totem tot hulp roepen en dan hopen dat ik het weer 2 minuten vol kon houden.
Al met al best wel wennen als je een hele tijd (of nog nooit) een healer meer bent geweest.
Respect voor iedereen die een healer speelt ;)

• Mektheb
Carthrax schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Ik heb het onlangs weer eens een kans gegeven. Van vanilla tot en met Wrath was mijn paladin een healer voordat ik naar ret ging en nu dacht ik van laat ik weer eens gaan healen alleen dan met mijn shaman.
Nou dat viel nog best tegen. Een beetje chain heal spammen, healing rain, die heal dot zetten en hopen op het beste :P
Mijn mana vloog erdoor en chain potten kan al lang niet meer dus mana stream totem tot hulp roepen en dan hopen dat ik het weer 2 minuten vol kon houden.
Al met al best wel wennen als je een hele tijd (of nog nooit) een healer meer bent geweest.
Ik heb stiekem al veel healer gespeeld op alts, maar ik wil gewoon een char waarme ik snel in dungeons enzo kan.

20min wachten voor iets is gewoon geen optie meer voor mij helaas ( kwa tijd )

• EelcoB
Carthrax schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Ik ken het gevoel, heb ook ns healer geprobeerd op mn Pala nadat ik sinds TBC voor het laatst holy gespeeld had, dat viel ook vies tegen... Moet toch mn holy gear ns gaan optimaliseren, en dan nog eens proberen :)

• Carthrax
EelcoB schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:58:
[...]

Ik ken het gevoel, heb ook ns healer geprobeerd op mn Pala nadat ik sinds TBC voor het laatst holy gespeeld had, dat viel ook vies tegen... Moet toch mn holy gear ns gaan optimaliseren, en dan nog eens proberen :)
Om een onbekende (psychische reden vast en zeker :P) durf ik het niet weer aan om met mijn pala te healen. De tijd van Flash, flash, flash, holy light, flash, flash zijn ver achter ons dus moet het weer helemaal opnieuw gaan leren....AOE healing zelfs bah :P

Verwijderd

Disc priest blijft de leukste healing class vind ik :)

vroegah.... toen we nog dachten geen healers nodig te hebben en we hunters meenamen als melee dps en de warlock lieten tanken omdat hij dat graag wou..... wat waren we nog jong! :')

• Mektheb
Mijn favo healing wat ik heb gespeeld is toch wel

Disc speelde ik nog wel is op lvl 80 ( toen huidige content was )
Pally ( pally speelde ik tot en met Season 3 PvP arena ( shoulders included )
Druid ( willekeurige dungeons geen raids )

[ Voor 54% gewijzigd door Mektheb op 18-02-2014 13:36 ]

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:31:
Mijn favo healing wat ik heb gespeeld is toch wel

Disc speelde ik nog wel is op lvl 80 ( toen huidige content was )
Pally ( pally speelde ik tot en met Season 3 PvP arena ( shoulders included )
Druid ( willekeurige dungeons geen raids )
Ben ooit begonnen als Holy priest maar die spec is ooit een keer zwaar verneuckt, toen overgestapt op Disc en zo'n beetje alles mee gezien. Tussendoor ook nog een Druid gehad die in 5-mans op zich wel aardig was maar m.i. veel te hard leunt op HoT en dus voor mij niet lekker speelt. Holy Pala heb ik ooit geprobeerd maar daar kwam ik op de een of andere manier niet mee uit te voeten. (hoewel de spec wel interessant leek)

Met de disc priest ook nog veel BGs gedaan; heerlijk dat je dan reacties krijgt van mensen die blij zijn dat er een keer een (fatsoenlijke) healer rond loopt ;)

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:24:
[...]

Ben ooit begonnen als Holy priest maar die spec is ooit een keer zwaar verneuckt, toen overgestapt op Disc en zo'n beetje alles mee gezien. Tussendoor ook nog een Druid gehad die in 5-mans op zich wel aardig was maar m.i. veel te hard leunt op HoT en dus voor mij niet lekker speelt. Holy Pala heb ik ooit geprobeerd maar daar kwam ik op de een of andere manier niet mee uit te voeten. (hoewel de spec wel interessant leek)

Met de disc priest ook nog veel BGs gedaan; heerlijk dat je dan reacties krijgt van mensen die blij zijn dat er een keer een (fatsoenlijke) healer rond loopt ;)
Indeed, en dan als disc ook nog de meeste kills hebben.. :9

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 23:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik ben indertussen nou zo'n 6 maanden gestopt omdat ik MoP zat was. Vanaf het begin (panda's really ?) vondt ik het eigenlijk een kut uitbreiding en is nooit veel beter geworden.

Nou wil ik vanaf WoD wellicht de draad weer oppakken en waarschijnlijk ga ik voor het eerst een tank als main spelen. In het verleden ook al eens gedaan, maar nooit echt bevallen. Dungeons enzo lukt wel denk ik, raiding wordt een leuke uitdaging. Eigenlijk wil ik LFR helemaal overslaan aangezien mijn speelplezier na elke LFR tot nul is gedaald. Wil alleen nog raids/dungeons doen waar ik lol aan beleef. Dus zal vnl guild runs worden. Ik ben wel benieuwd in hoeverre je zonder LFR de normal (flex) raid in kan gaan.

Maar goed, main als tank. Ik zat zelf te denken aan deathknight. heb dit altijd wel een leuke class gevonden en tanken gaat er ook vrij makkelijk mee voorzover ik weet. Zal noig even moeten checken of mijn dk al 90 is, anders voor de exp even lvlen. Zo uit mijn hoofd had ik 5 x 85 en 5 x level 90.

We zullen zien of WoD mijn interesse kan vasthouden. Tot zover vermaak ik me met SWToR en Tera.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Mektheb
Mijn grootste probleem met LFR is het duurt zo lang voor je eindelijk is bezig ben.

En ja ik kan wel door de tards heen bijten, maar 35 40 min wachten voor ik eindelijk kan dat is al bijna een uur van me 3 uur speeltijd die ik soms heb...

Daarom eindig ik meestal met wat farmen en fishing en een ronde pvp en dan is de tijd om :+

Verwijderd

TTLCrazy schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:07:
Ik ben indertussen nou zo'n 6 maanden gestopt omdat ik MoP zat was. Vanaf het begin (panda's really ?) vondt ik het eigenlijk een kut uitbreiding en is nooit veel beter geworden.

Nou wil ik vanaf WoD wellicht de draad weer oppakken en waarschijnlijk ga ik voor het eerst een tank als main spelen. In het verleden ook al eens gedaan, maar nooit echt bevallen. Dungeons enzo lukt wel denk ik, raiding wordt een leuke uitdaging. Eigenlijk wil ik LFR helemaal overslaan aangezien mijn speelplezier na elke LFR tot nul is gedaald. Wil alleen nog raids/dungeons doen waar ik lol aan beleef. Dus zal vnl guild runs worden. Ik ben wel benieuwd in hoeverre je zonder LFR de normal (flex) raid in kan gaan.

Maar goed, main als tank. Ik zat zelf te denken aan deathknight. heb dit altijd wel een leuke class gevonden en tanken gaat er ook vrij makkelijk mee voorzover ik weet. Zal noig even moeten checken of mijn dk al 90 is, anders voor de exp even lvlen. Zo uit mijn hoofd had ik 5 x 85 en 5 x level 90.

We zullen zien of WoD mijn interesse kan vasthouden. Tot zover vermaak ik me met SWToR en Tera.
Prot warrior is een leuke class om mee te tanken, kan ik ten zeerste aanbevelen :)
Hoe het zich verhoudt t.o.v. een DK kan ik niet zeggen, die class heeft me nooit aangesproken. Een stuk of 10x een DK gerolled en vervolgens weer weggepleurt omdat ik er de schijt aan kreeg. (ik begin er niet meer aan)

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:24:
[...]
Holy priest is tegenwoordig ook erg viable in arena/PvP. Je ziet ze steeds meer.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Yeah klopt, je ziet op hogere ratings uitsluitend holy en vrijwel geen discs. Disc is de slechtste pvp spec atm. Was 1 of 2(?) seizoenen geleden wel anders, toen waren ze behoorlijk sterk.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• corset
Dus... 60 dollar voor de 90... Blij dat ik dat dus niet ga doen, beetje duur.

Oh en een pvp post over warlords

Skirmish, en spectator mode

[ Voor 30% gewijzigd door corset op 18-02-2014 19:10 ]

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
lanerios schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:58:
Dus... 60 dollar voor de 90... Blij dat ik dat dus niet ga doen, beetje duur.

Oh en een pvp post over warlords

Skirmish, en spectator mode
Ben er blij mee. Als het minder was geweest zag je de lvl90ers de grond uitschieten en dat zou naar mijn mening het spel wel verzieken.

Wel vind ik dat ze pre MoP content de experience wat hoger mogen zetten. Zit nu namelijk een Hunter naar 90 te gooien maar dat is zo ongelooflijk saai als je dat al eens een stuk of 10 keer in je leven gedaan hebt.

Zat er zelf aan het idee te denken dat zodra je een max lveled character hebt dat al je Alts en soort van buff krijgen voor increased experience. Hoeft niet veel te zijn, maar toch genoeg om levelen weer ineressant te maken.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-11 19:04
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/february/90boost60bucks.jpg

Pay 2 win is begonnen.

[ Voor 30% gewijzigd door rejer op 18-02-2014 21:12 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Nou ja... Win.. Je bent dan alleen lvl 90, dan heb je nog niks gewonnen en zullen de meeste spelers nog steeds kneuzen zijn die je crushed op de dps/heal meters.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• EelcoB
Heeft weinig met Pay2win te maken, aangezien je dan nog steeds 10 levels moet om in de current content wat te kunnen doen.

Dit is wel een leuke optie voor mensen die niet bijster veel tijd hebben om te levelen, en toch graag een extra char naar max lvl willen brengen.

Ik zelf heb niet bijster veel tijd om te gamen, op deze weg een char op lvl 90 krijgen zou wel prettig zijn, maar de prijs vind ik gewoon te hoog, dus ik hou het wel bij mn gratis lvl 90, en lvl mn andere characters wel langzaam omhoog.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Volgens mij is dan een wow pakket kopen + gratis 90 en deze over laten zetten op je account goedkoper.. :)

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-11 19:04
waarom geen pay 2 win?

instand 90 = win.
ik maand bezig voor een......

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Met een lvl 90 kun je nog niks. Moet eerst nog naar lvl 100, gearen, dungeons, raids, of pvpen. Nah geen pay to win.

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
rejer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:04:
waarom geen pay 2 win?

instand 90 = win.
Een level 90 char die helemaal kaal is en Blue gear heeft is geen Pay2Win. Het is alleen maar een voorsprong tegenover mensen die eerst hun char moeten levelen. In wow is er niet echt een winnaar, je kunt alleen beter worden. Er kan dus eigenlijk geen sprake zijn van Pay2Win.

En voor degenen die toch vinden dat dit Pay2Win is, in dat geval bestaat het dus al langer aangezien je al jaren gold of powerlevel services kan kopen. komt eigenlijk op hetzelfde neer, enige verschil is dat powerlevel wat langer duurt.

[ Voor 3% gewijzigd door rjpurk op 18-02-2014 22:42 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
$60,- _O-

Ik had echt verwacht dat het $20,- zou zijn.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vond die level boost sowieso achterlijk dus ik vind het prima dat 'ie 60 dollar gaat kosten. Verneukt 'ie het spel tenminste niet. Niet dat het me veel boeit want zoals het er nu naar uitziet speel ik over een paar maanden niet meer, maar toch. :P
Brainscrewer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 01:28:
[...]

25-man sowieso niet, áls ik weer ga raiden doe ik dat in een mythic team en anders niet. :P

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Twylight schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:53:
$60,- _O-

Ik had echt verwacht dat het $20,- zou zijn.
Ik ben eigenlijk wel blij dat het zo duur is. Dat houd toch een hoop mensen wel tegen om het daadwerkelijk ook te kopen. 60 dollar is vrij duur voor een ingame aankoop. Daarom denk ik ook dat het 'pay-2-win'-gehalte ook wel zal meevallen. En daarnaast is het ook een slimme zet van Blizzard, want alle chinese leveling services zijn hiermee wel direct buitenspel gezet.

[ Voor 22% gewijzigd door Zerora op 18-02-2014 23:40 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Jw_vdB
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 20:40
amaterasu schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:56:
Ook maar eens posten in dit topic. Speel al een tijdje op mijn Priest (shadow) maar vind dat mijn DPS tegenover de rest vrij laag is.(sta altijd net boven de tanks en onder alle andere DPS). Iemand een idee wat ik fout doe?

Mijn char:
http://eu.battle.net/wow/...amar/Tsumaterasu/advanced
Talents van de ICY site en de reforge en gems via askmrrobot.
Qua rotation: Vampiric touch altijd up samen met Shadow Word pain. Mind blast op cd en mind flay als filler. Devouring plague met 3 orbs en direct erna weer mind flay. Hier en daar een halo en shadowfiend.

Het gaat eigenlijk vooral om FLEX raids (via oqueue). Iemand nog tips? (weet overigens dat ik niet alles chanted heb..helaas het gold niet voor)
Een paar opmerkingen om je op weg te helpen:

EDIT: onderstaande alinea is niet correct.
Je bent ver over de hitcap dankzij de spirit en hit op je gear. Dan is het vrij zinloos om in rode gemsockets oranje gems te steken met haste en expertise. Beter lijkt mij dan daar de Reckless Vermillion Onyx in te plaatsen (Haste en Intellect).
EDIT: onderstaande alinea is nog wel correct^^
(Voor de goede orde: je moet 15% hit behalen voor raids. Hit krijg je als shadowpriest van Expertise, Hit en Spirit. Van die drie heb je bij elkaar opgeteld 5100 punten nodig om 15% hit te hebben. In-game staat je hitchance ook correct aangegeven in het characterpanel (c).)
EDIT: extra bonusalinea
Je hebt dus te weinig hit, doh! 't scheelt maar een beetje, maar desalniettemin: die hitcap van 15%, die moet je gewoon hebben wil je raiden. Een reforge waarin je spirit naar mastery gereforged hebt kan je 't best dan ongedaan maken. En / of een reforge van crit naar mastery veranderen in een reforge van crit naar spirit.
Einde EDIT.

Je hebt geen professions. Nu ja, mining op 150. Professions op max level leveren ook een leuke dps boost op, afgezien dan van... mining (en skinning in mindere mate).
Mining is overigens best een nuttige profession verder, je kan er aardig wat goud mee verdienen wanneer je er Ores mee gaat farmen. Koppel het aan Jewelcrafting en je kan niet alleen je eigen gems maken, maar ook daar nog fors mee verdienen. Wat je goudprobleem op kan lossen en waardoor je je gear kan enchanten. Voor het levelen van je professions kan je vrij makkelijk een site als wow-professions.com raadplegen.
Het gemis aan enchants maakt wat dat betreft echt een groot verschil en verklaart al voor een groot deel waarom je dps niet zo hoog is.

Je rotatie is ook nog niet helemaal optimaal. Vergeet vooral je level 90 talent niet te gebruiken. Voor Halo moet je geloof ik op een bepaalde afstand staan (25 yards? - daar is vast wel een addon voor). Ook is het niet handig om altijd tegelijk VT en SW:P te refreshen. SW:P zou je later moeten refreshen omdat het langer duurt (je refresht het nu te vaak, wat betekent dat je onnodig vaark SW:P cast - en dat gaat ten koste van een paar extra gratis Mind Flay casts op eenbossfight). Idealiter recast je je DoTs vlak voordat de huidige klaar is.
Om het echter wat ingewikkelder te maken: zodra je een proc krijgt van je trinkets, bloodlust of een eventuele legendary meta-gem, moet je eigenlijk je dots recasten. Waarom? Omdat je dots je stats op het moment van casten "snapshotten". Heb je dus goede buffs, dan recast je je DoTs en laat je ze zo lang mogelijk doortikken zodat ze op elke tick lekker veel damage doen.
Tot slot: je level 45 talent (Solace and Insanity) maakt je rotatie iets lastiger omdat je dan, zodra je Devouring Plague cast, Mind Flay moet blijven casten. Ofwel: je mag eigenlijk je andere DoTs niet recasten dus je moet zo plannen dat die nog genoeg tijd over hebben voordat je Devouring Plague cast.
Icy Veins en MMO-Champion zijn vaak ook goede bronnen van informatie.

Lang verhaal, maar uiteindelijk moet je ook weer niet al te veel inzitten over je dps. Vermoedelijk verklaart vooral je gebrek aan enchants (goud) je lagere dps. Daar is eenvoudig wat aan te doen maar dat zal je wel tijd gaan kosten (farm daily quests, level je professions). De rest zal vooral oefening zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Jw_vdB op 19-02-2014 00:25 ]

WoW: Jwee // De Ronde Tafel - NL/BE social raiding guild op Terenas (PvE)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Pay 2 win is begonnen.
Pay 2 win is eigenlijk alleen een probleem als het t.o.v andere spelers is, als niemand er last van heeft maakt het weinig uit.
Overigens is een level 90 nu niet echt iets bijzonders met de huidige snelheid van levellen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• JeroenNietDoen
rejer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:04:
waarom geen pay 2 win?

instand 90 = win.
Wellicht dat je nog geen level 90 hebt, maar als je 90 dinged is het spel bij lange na niet over. Geen win dus.

Het enige wat men er aan wint is dat ze niet nog een keer die grind door moeten. Na 10 jaar is die grind echt niet meer boeiend, uitdagend of leuk. Vast wel zullen sommige mensen het levelen nog steeds leuk vinden, maar heel veel mensen spelen voor de endgame, die hebben weinig trek om een alt te levelen.

Voor mijn Rogue die nog 85 is zal ik het niet gebruiken, maar ik schroom niet om een keer dat geld erdoor te blazen als ik zin heb in een nieuwe alt.

• Mektheb
Nice, dan kan ik eindelijk ergens beginnen zonder helemaal te moeten levelen ( i hate quests )

En helaas ook gisteren weer geen tijd voor WoW :(
Echt bedroevend...

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
blouweKip schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 03:01:
[...]

Pay 2 win is eigenlijk alleen een probleem als het t.o.v andere spelers is, als niemand er last van heeft maakt het weinig uit.
Overigens is een level 90 nu niet echt iets bijzonders met de huidige snelheid van levellen.
Een boost naar level 90 is het probleem niet. Dat is inderdaad geen pay-2-win. Ook nu level 90 nog de max level is in MoP, want zoals de meeste WoW spelers wel weten, denk ik, begint het spel pas op max level.

Gearsets met ilvl 540 gaan aanbieden, dat zou pay-2-win zijn. Of 24 uurs power/health/random stat buffs aanbieden zou pay-2-win zijn. Of rare items (waar normaal dagen voor gefarmed moet worden) aanbieden is pay-2-win. Maar een level 90 boost. Nee, not so much. Dat had alleen uitgemaakt in de launchweek van MoP, maar daar zijn we allang voorbij.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Ik level voornamelijk door dungeons en het gebruik van een volledige heirloomset + enchants. Daardoor doe ik, zeker tot aan Outland, haast geen quests. ( het verplaatsen naar een nieuw gebied is vaak langer dan de queue. Eenmaal uit de dungeon ben je weer te hoog lvl voor het gebied )
Heb daarbij ook een mindere ervaring gehad met het levelen als dps warrior om op lvl 90 te switchen naar tank. ( In mijn beleving heb je als tank een leidende rol en is je primaire taak om anderen te beschermen van gevaarlijke monsters :P ) Met allerlei nieuwe spells en minder 'gevoel' bij de abilities dan houdt het al snel op.

Met deze ervaring zal ik dus geen gebruik maken van de service. 60$ is voor mij teveel geld om de gok te wagen of die class wel leuk is om te spelen. Zou ik ooit de overstap maken om op een andere server te spelen en ik, om diverse redenen, geen transfer-fee wil betalen, dan heb ik nog genoeg heirloom setjes liggen. ( Zo blij met het versturen van BoA-items naar andere servers :D )

PS: Ik ben eergisteren een goblin warrior begonnen met als spec: tank :)
Wil het toch een eerlijke kans geven. Tijdens een SoO run zag ik een tank van onze guild als goblin. Dat vond ik zo cool uitzien dat het mij overhaalde om een goblin te beginnen :D

• Deguchi
  • Laatst online: 07-11 16:26
Om eerlijk te zijn, ik zou zelf nog twijfelen voor een instant 90 char te kopen. Gewoon om die verschrikkelijke Cataclysm zones niet te moeten doen. Outland vliegt voorbij met Dungeons, maar Mount Hyjal en dat hele onderwater ding is echt zo verschrikkelijk.
Ben wel maar net terug begonnen, dus moet MoP nog door gaan, maar als ik al Cata kan skippen zou ik het al overwegen...

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik lach me steeds rot om te mensen die zeggen "WTF Blizzard@@! I am going to cancel my account now". :)
Alsof hun spelletje wordt verstoord door een 'gekochte' lvl 90. Dit zet min of meer de bots en level services buitenspel. Ik hou erg van levelen dus het is niet aan mij besteed. Op dit moment weer een 6de poging een Warlock te levelen.

http://eu.battle.net/wow/...r/turalyon/Tihsepa/simple

(tip: draai de naam maar eens rond :P )

Verwijderd

Ach die lvl90 uitverkoop is de volgende logische stap voor Blizzard; de leveling experience nóg verder nerfen was in mijn ogen veel fouter geweest. Kijk maar eens terug wat een 'challenge' het vroeger was om een character naar max level te brengen (vanilla wow/TBC tijd). Met de komst van mounts op lvl20, heirlooms, dungeon finder etc. is het hele level gebeuren al zo veel malen simpeler gemaakt zodat het tegenwoordig juist(!) aanvoelt als een grind en niet meer als een prestatie om een character te maxen. (of je moet gewoon heel erg van questen houden) Daar bovenop is het voor de questers gewoon zonder dat het levelen zo snel gaat tegenwoordig; ik heb een tijd terug geprobeerd om een warrior te levelen door middel van alleen maar questen; echter voelt het gewoon niet goed om steeds halve zones achter je te moeten laten omdat de mobs allemaal grijs zijn en de quests low-level worden.

Wat ik liever zou zien is dat ze het questen weer meer naar het oude brengen (=more challenge) en de lvlXX uitverkoop zo maken dat je zelf mag kiezen naar welk level je je character boost. (zodat je kunt bepalen waar in de game je ergens begint)

• hmr

hmr

Ik vind 60,- wel meevallen.. :) Ik koop denk ik wel een druid ofzo.. of een warrior. De enige classes die ik mis! Heb spijt van dat ik mijn hunter een male ipv female orc heb gemaakt.. .dus mogelijk ook nog een appereance change. Al kan ik er dan net zo goed een Belf hunter van maken.

We zien het allemaal wel. Is die level 90 optie al beschikbaar?

[ Voor 51% gewijzigd door hmr op 19-02-2014 09:43 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:33:
Ach die lvl90 uitverkoop is de volgende logische stap voor Blizzard; de leveling experience nóg verder nerfen was in mijn ogen veel fouter geweest. Kijk maar eens terug wat een 'challenge' het vroeger was om een character naar max level te brengen (vanilla wow/TBC tijd). Met de komst van mounts op lvl20, heirlooms, dungeon finder etc. is het hele level gebeuren al zo veel malen simpeler gemaakt zodat het tegenwoordig juist(!) aanvoelt als een grind en niet meer als een prestatie om een character te maxen. (of je moet gewoon heel erg van questen houden) Daar bovenop is het voor de questers gewoon zonder dat het levelen zo snel gaat tegenwoordig; ik heb een tijd terug geprobeerd om een warrior te levelen door middel van alleen maar questen; echter voelt het gewoon niet goed om steeds halve zones achter je te moeten laten omdat de mobs allemaal grijs zijn en de quests low-level worden.

Wat ik liever zou zien is dat ze het questen weer meer naar het oude brengen (=more challenge) en de lvlXX uitverkoop zo maken dat je zelf mag kiezen naar welk level je je character boost. (zodat je kunt bepalen waar in de game je ergens begint)
Het grote verschil met vroeger is dat er nu al 30 levels bij zijn gekomen.
Als alles nog even traag zou gaan als in Vanilla zouden er maar weinig mensen zijn die behoefte (en tijd) hebben om een alt naar max level te krijgen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Verwijderd

_Peter2_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:44:
[...]
Het grote verschil met vroeger is dat er nu al 30 levels bij zijn gekomen.
Als alles nog even traag zou gaan als in Vanilla zouden er maar weinig mensen zijn die behoefte (en tijd) hebben om een alt naar max level te krijgen.
Dat is mijn punt juist, de mensen die levelen leuk vinden doen dat toch wel. Door het levelen weer terug te brengen naar vanilla dan maak je het juist voor die doelgroep weer leuk. De rest -die geen zin heeft in questen- geef je de optie tot boosting.

• corset
Levellen is nooit een uitdaging geweest, en dat is ook totaal niet de bedoeling. Levellen is bedoeld om tijd de te kosten. Tijd = meer subscription inkomsten = meer cash. Mensen kijken echt teveel met een roze bril naar de vanilla/TBC tijd in dat opzicht.

En ach, de mensen die 60 dollar betalen voor de boost, maakt mij niet uit. Ik zie genoeg mensen op 90 die wel gewoon gelevelled hebben, en nog steeds geen idee hebben hoe het spel werkt. Dus dat verschil gaat het niet maken :)

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:47:

En ach, de mensen die 60 dollar betalen voor de boost, maakt mij niet uit. Ik zie genoeg mensen op 90 die wel gewoon gelevelled hebben, en nog steeds geen idee hebben hoe het spel werkt. Dus dat verschil gaat het niet maken :)
Ben het voor het eerst een keer met je eens. Ik denk dat ik een instant level 90 binnen een week beter speel dan 50% van de mensen die er een levellen... |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 20:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik zie het inderdaad ook niet als p2w,ben nu in tweakers guild een nieuwe toon aan het levelen,nu lvl 60 maar ben echt helemaal klaar met het levelen :P dus mja ik zou het wel wat vinden,al is het wel veel geld...

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:36:
Ik vind 60,- wel meevallen.. :) Ik koop denk ik wel een druid ofzo.. of een warrior. De enige classes die ik mis! Heb spijt van dat ik mijn hunter een male ipv female orc heb gemaakt.. .dus mogelijk ook nog een appereance change. Al kan ik er dan net zo goed een Belf hunter van maken.

We zien het allemaal wel. Is die level 90 optie al beschikbaar?
Niet voor EU blijkbaar...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xKL7Z0p.jpg

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:47:
Levellen is nooit een uitdaging geweest, en dat is ook totaal niet de bedoeling. Levellen is bedoeld om tijd de te kosten. Tijd = meer subscription inkomsten = meer cash. Mensen kijken echt teveel met een roze bril naar de vanilla/TBC tijd in dat opzicht.

Er zijn wel degelijk mensen die WoW spelen om het questen/levelen en geen aars geven om end game content. (ik ben er ondertussen ook wel klaar mee hoor om de 25e keer de quests bij The Crossroads te moeten doen.. ;)) Er zijn genoeg casual spelers die niet de tijd hebben/nemen om 3 avonden per week door te brengen in raids.
Daarnaast is het niet alleen een roze bril waarmee mensen naar vroegah terug kijken; het questen was in die tijd compleet anders. (neem nou alleen al de ingebouwde Quest Helper van tegenwoordig?)
Wat mij betreft slopen ze al die meuk er weer uit zodat we weer terug zijn bij hoe het was en geven ze de mensen die ondertussen de schijt hebben aan levelen de optie tot boosten. Dan is iedereen blij toch?

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 13:50
Ik vind die 60 dollar niks, ik verdien meer dan het dubbele per dag op het werk.
En als ik een char naar 90 ga brengen kan ik dat echt niet in 8 uur doen.
Dus ik kan beter een extra halve dag werken en daarmee 90 halen, veel goedkoper en sneller.
Nu heb ik dit niet nodig omdat ik alle chars al op 90 heb, maar dit is mijn gedachten hier over.
En ik heb ook vrienden die nooit willen spelen omdat ze eerst een maand moeten levelen.
Ja een maand, want zoals mij werken ook zij meer dan 50 uur per week.

• Xienix2501
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik vind $60 wel aan de erg hoge kant, ik had meer richting de $40 verwacht. En ik ben wel benieuwd naar de officiele reactie van Blizz aangezien het niet echt de bedoeling was dat dit te zien was gisteren op de US servers :P

Verwijderd

Azerox schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:09:
Ik vind die 60 dollar niks, ik verdien meer dan het dubbele per dag op het werk.
En als ik een char naar 90 ga brengen kan ik dat echt niet in 8 uur doen.
Dus ik kan beter een extra halve dag werken en daarmee 90 halen, veel goedkoper en sneller.
Nu heb ik dit niet nodig omdat ik alle chars al op 90 heb, maar dit is mijn gedachten hier over.
En ik heb ook vrienden die nooit willen spelen omdat ze eerst een maand moeten levelen.
Ja een maand, want zoals mij werken ook zij meer dan 50 uur per week.
Zou jij anders vrij nemen om een alt te levelen? Vrije tijd blijft vrije tijd in mijn ogen; zeggen dat je kunt beter kunt werken in die tijd is heel wat anders dan het ook daadwerkelijk doen.
Neemt niet weg dat ongeacht het bovenstaande 60 dollar niet veel is voor het aantal uren/subscription dat het bespaart.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Geen problemen met de kosten hier. 60 dollar verdien ik zoveel sneller dan dat ik een char naar 90 level.

Tesla M3LR '21

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Las Vegas schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:26:
Geen problemen met de kosten hier. 60 dollar verdien ik zoveel sneller dan dat ik een char naar 90 level.
Gamen doe je echter in je vrije tijd, werken niet.

• Nirrilith
  • Laatst online: 22-11 08:21
Eigenlijk vind ik 60 dollar nog best weinig, menig powerlevel website vraagt er meer voor....

Battle.net ID: Nirrilith#2845

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Mensen vergeten 1 belangrijk aspect van de character boost denk ik.

Blizzard kennende hangen ze er een account-wide achievement aan zodat iedereen die ook maar even door je achievements heen browsed kan zien dat jij een level 90 char geboost hebt.

Dit zal dan ook veelvuldig de reden worden dat mensen uit parties/raids gekickt gaan worden, of je de character waar je op dat moment op speelt nu wel of niet "gekocht" hebt.

• Jw_vdB
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 20:40
Oof! Vanilla-style quests en leveling terug? Alsjeblieft niet!
Je had addons (Questhelper) nodig om fatsoenlijk quests te kunnen doen en alsnog moest je regelmatig alt-tabben naar WoWhead oid om het een en ander uit te zoeken. Een hoop quests gingen nergens over maar lieten je wel 8 keer Azeroth overvliegen in een of ander onlogisch verhaal.

Nu is het niet zo dat het tegenwoordig helemaal super is. Zelfs zonder heirlooms level je zo snel dat je halverwege de zone eigenlijk al door moet naar de volgende omdat de quests allemaal groen of grijs zijn geworden. En sommige questchains (met name de classquests) mis ik ook wel. Maar overall zit het nieuwe questsysteem toch een stuk logischer in elkaar. Per zone werk je een verhaal af. Alle zones bij elkaar leveren het complete verhaal op, maar tijdens het levelen is het heel simpel om een paar zones te skippen om verderop de draad op te pakken. Da's gewoon praktisch. Als zowel pre- als post-Cataclysm style Loremaster kan ik wat dat betreft uit ervaring spreken (levelen is leuk)^^

Enfin, P2W: Inmiddels is de characterboost ook niet meer beschikbaar voor Amerikanen, 't zal wel een foutje zijn geweest dat die optie tijdelijk beschikbaar was. 60 Dollar hoeft dan ook helemaal niet de definitieve prijs te zijn. Da's allemaal nog koffiedik kijken, ik hecht er niet zoveel waarde aan.

Los daarvan is een characterboost niet echt een pay-to-win feature. Als gebooste level 90 mis je goud, vermoedelijk professions en met ilvl 483(?) gear kan je ook nog niet echt veel. Het enige wat het doet, is je een hoop tijd besparen. Niets mis mee.
Misschien zelfs dat er hierdoor minder spelers tijdens het levelen zullen afhaken en Azeroth dus weer een stukje voller geraakt :D

WoW: Jwee // De Ronde Tafel - NL/BE social raiding guild op Terenas (PvE)

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:50

Nibbz

Postmaster General

Jw_vdB schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:39:
Oof! Vanilla-style quests en leveling terug? Alsjeblieft niet!
Je had addons (Questhelper) nodig om fatsoenlijk quests te kunnen doen en alsnog moest je regelmatig alt-tabben naar WoWhead oid om het een en ander uit te zoeken. Een hoop quests gingen nergens over maar lieten je wel 8 keer Azeroth overvliegen in een of ander onlogisch verhaal.
Je kan ook gewoon de quest tekst lezen waar je naar toe moet, en dan dat punt op de map zoeken :).

Ik vind de ingebouwde quest helper makkelijk.. maar het zorgt er wel voor dat je domweg een quest aanneemt.. richting het gele bolletje op de map loopt.. kijken welke npc names rood zijn (of of er iets in de gebied glinstert).. daarna alles met de grond gelijkmaken.. en weer terug.

Nee voor mijn gevoel toch wel iets te gemakkelijk. Op deze manier is het geen quest, maar meer een actie lijstje :p.

Wow wouden ze toch weer epic maken? Questen iets 'lastiger' maken zou goed in dat straatje passen.

13:37

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

NMe schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:27:
[...]

Gamen doe je echter in je vrije tijd, werken niet.
Levellen voelt als werken voor mij, en mijn werk is leuker dan levellen. 1+1..

Tesla M3LR '21

• corset
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:25:
[...]

Zou jij anders vrij nemen om een alt te levelen? Vrije tijd blijft vrije tijd in mijn ogen; zeggen dat je kunt beter kunt werken in die tijd is heel wat anders dan het ook daadwerkelijk doen.
Neemt niet weg dat ongeacht het bovenstaande 60 dollar niet veel is voor het aantal uren/subscription dat het bespaart.
Als mensen dat doen, zijn ze echt kansloos bezig.. half uurtje op target dummy als dps, rotation oefenen. Tadaa, je doet meer dps dan 80% in LFR

• hmr

hmr

LFR is dan ook de (aan het begin verplichtte) ballenbak van WoW end-game...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
dat is waar inderdaad, en ach, normals zullen je niet kicken voor het boosten lijkt me. Die hebben (tenminste op Defias Brotherhood) wat meer IQ.

Pagina: 1 ... 10 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!