![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 13-03-2014 10:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 13-03-2014 10:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Helemaal mee eens!lolgast schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:27:
Beetje doelloos om te vermelden, maar mag in mijn ogen toch nogmaals genoemd worden. Wat een meesterlijke OP is dit toch elke keer
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 36% gewijzigd door JimDB op 12-12-2013 17:53 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubewat een nostalgisch gevoel geeft 4:3 formaat
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
red een boom - eet een bever
red een boom - eet een bever
Anoniem: 476992
Anoniem: 563104
Dit eerst en vooral. Oefenen en je wordt beter. Maar ook door vragen te stellen...Anoniem: 476992 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:59:
Hoe hebben jullie tanks dit ervaren? Meer blijven oefenen en het wordt beter?
Ik had ook zowaar een keer mazzel gisteren. Drie keer coins gebruikt (Protectors voor een trinket, Galakras voor een ring en Malkorok voor een trinket) en daarbij beide trinkets gewonnen. Het Protectors-trinket is redelijk situational maar echt een uitkomst voor een boel fights. Immersius, Protectors, Iron Juggernaut, Shamans en Malkorok hebben echt baat bij het gebruiken van dit trinket dat incoming AoE damage met 40% beperkt.IntToStr schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:05:
Zo, dat was even een verrassing gisteren. Met de mage flex 1 gedaan en won zowaar het wapen van ShaUpgrade van 65 ilvls.
rng =rngIntToStr schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:05:
Zo, dat was even een verrassing gisteren. Met de mage flex 1 gedaan en won zowaar het wapen van ShaUpgrade van 65 ilvls.
Als het verleden een indicatie is voor wat er gaat komen betekent dat dat ik de eerstvolgende normal raid waarschijnlijk dat wapen ook win, net nadat ik het nu heb enchanted en valor upgraded
Dat Immerseus trinket daarentegen... Alle coins op flex en normal hebben nog niets opgeleverd.
have you tried turning it off and on again.
Dat van starters account is aangepast. Van arena moet ik nog even wat meer over inlezen ofzo. Kan er weinig info over vinden.Kooistra9 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:08:
Off topic
"Bij starters account kun je volgens mij ook geen pandarian spelen en bij arena teams die hoef je niet meer te registreren volgens mij maar kun je gewoon party maken met diegene waar je mee wilt spelen zoals ik & vriend 1, dan speel je automatisch in de 2vs2 bracket."
[ Voor 14% gewijzigd door temp00 op 13-12-2013 14:27 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 33% gewijzigd door Kooistra9 op 13-12-2013 14:44 ]
Anoniem: 563104
Ik ken men action bar niet vanbuiten maar mijn rotation is Ctrl+V (Commanding Shout/Battle Shout), - (Charge), 5 (Thunder Clap), 4 (Shield Slam), MB up/down (Cleave/Heroic Strike), 3 (Devastate), 6 on proc/off CD (Revenge) en MB4 (Shockwave, enkel op multiple mobs)...Anoniem: 476992 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:10:
Uiteraard sta ik in defensive stance, ik begin meestal met charge, dan thunderclap, dan shockwave, en vervolgens cleave als rage-filler, en shieldsmash, revenge en thunderclap op cooldown (en cleave/shieldsmash/revenge te verdelen over de diverse targets).
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Werkt hier prima. ik gebruik die nieuwe launcher en ben zonder problemen ingelogd.junglebeast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:36:
Meer mensen last van dat battle net niet werkt op het moment?
[ Voor 13% gewijzigd door rjpurk op 13-12-2013 17:46 ]
Hmm de website is anders erg traag en kan daar ook niet inloggen op het moment..rjpurk schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:43:
[...]
Werkt hier prima. ik gebruik die nieuwe launcher en ben zonder problemen ingelogd.
bij mij was hij inderdaad ook traag, maar kon wel gewoon inloggen.junglebeast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:46:
[...]
Hmm de website is anders erg traag en kan daar ook niet inloggen op het moment..
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Ik ben nieuw en speel een tank pala (bijna 60). Wat belangrijk is om vertrouwen te hebben in vooral je zelf en je healerAnoniem: 476992 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:10:
Uiteraard sta ik in defensive stance, ik begin meestal met charge, dan thunderclap, dan shockwave, en vervolgens cleave als rage-filler, en shieldsmash, revenge en thunderclap op cooldown (en cleave/shieldsmash/revenge te verdelen over de diverse targets).
Ik vermoed dat het van mij uit nog een stuk paniek/spanning is omdat je constant bang bent dat je het niet goed doet, niet snel genoeg gaat, etc. Denk dat ik eerst maar eens moet leren om me daar ook geen moment druk over te maken en gewoon m'n ding te doen.
Bedankt Komeenskijke en NMe voor de tips!
[ Voor 13% gewijzigd door rjpurk op 14-12-2013 00:28 ]
Hoe is de overschakeling tussen melee dps en ranged dps eigenlijk meegevallen? Heb nu op Defias Brotherhood een Hunter aangemaakt om mee met de andere Tweakers te kunnen spelen, maar op zich beschouw ik Hunter niet echt als een ranged class omdat je zo goed als alles in beweging kan doen en amper hoeft te casten (een ranged melee zeg maarIntToStr schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:05:
Als het verleden een indicatie is voor wat er gaat komen betekent dat dat ik de eerstvolgende normal raid waarschijnlijk dat wapen ook win, net nadat ik het nu heb enchanted en valor upgraded
Dat Immerseus trinket daarentegen... Alle coins op flex en normal hebben nog niets opgeleverd.
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 14-12-2013 12:08 ]
Die kan nu heel makkelijk een paar moeilijk PvP achievements meepikkenjunglebeast schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:08:
Okey dan, goed kijken naar de items equipped en zijn lvl.http://us.battle.net/wow/...hammer/Slashjmon/advanced
Think this is some kind of item restore exploit? He obtained the Horsemans Sinister Slicer and ALL that junk at the same time. But he's still doing quests and dungeons relative to his level (why bother if he could grab 90 gear?). Perhaps he deleted the character to start over and found all the items still available.
I could definitely see the horsemans blade and all those timeless 496 pieces and lfr gear being on someones restore list.
414524
zijn er al zoveel mensen 80+ dan?414524 schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:52:
Ik speel sinds gisteren weer. De GOT guild gejoined, tot nu toe erg leuk. Vanmiddag gaan we ulduar 25m doen, kijk er nu al naar uitLeuke crew!
414524
een aantal ja, ook zijn er een aantal die hun character gemigrate hebben en een alt zijn gestart om mee te levelen
De Ulduar 25 man run is toegankelijk voor iedereen, mensen die dus nog geen level 80 hebben op Defias Brotherhood, maar wel willen joinen met hun main mogen dat gewoon hoorrjpurk schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:58:
zijn er al zoveel mensen 80+ dan?
Zoals ik al zei kan je, als je wilt, nog steeds joinen hoor! Achievements zijn nu toch account wide en Ulduar kan je ook cross realm joinen, bovendien kom ik ook met m'n main en die zit ook niet op Defias Brotherhood, dus geen noodDenman schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:08:
Jammer, was voor m'n stop nogal een achievement hunter/hoer, maar ben opnieuw begonnen met een pally. Dit vooral omdat ik eens wat anders wilde dan een ranged dps. Ik wil liever nog ff wachten met migraten dus de run van vanmiddag moet ik helaas overslaanWellicht komt er nog een keer een kans...
Ret Paladin heeft inderdaad nog steeds sterke burst en is imo ook nog leuk om te spelen ook dus goeie keuzeTot nu toe bevalt pally overigens goed. Ik wilde iig geen warlock/mage/hunter/priest levelen want allen al op lvl 90 en wilde eens wat anders. Aangezien ik dacht dat de pally wel flinke burst had (hoop dat dat nog correct is) heb ik daarvoor gekozen. Tot nu toe heb ik een melee class nooit verder dan lvl 46 gehad dus ik ben benieuwd of het nu wel lukt
Het blijft nog steeds wennen af en toe. Merk dat ik nog wel eens in melee range terecht komJimDB schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:40:
[...]
Hoe is de overschakeling tussen melee dps en ranged dps eigenlijk meegevallen? Heb nu op Defias Brotherhood een Hunter aangemaakt om mee met de andere Tweakers te kunnen spelen, maar op zich beschouw ik Hunter niet echt als een ranged class omdat je zo goed als alles in beweging kan doen en amper hoeft te casten (een ranged melee zeg maar).
Kijk er wel naar uit om later met m'n hunter eens door een aantal raids te gaan! (En heb nu al dolle pret met Disengage, wat een zalige spell is dat)
[ Voor 7% gewijzigd door Douweegbertje op 15-12-2013 15:48 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Douweegbertje op 15-12-2013 17:51 ]
Ik heb mijn prot pala ook door dungeons geleveld, maar ik topte de dps meters elke dungeon. Zelfs andere DPS met heirlooms kwamen niet boven me uit. Paladins zijn gewoon OP als het op levelen aankomt. Komt ook doordat het een class is met vele AoE spells.douweegbertje schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:45:
Ik ben een prot pala en mijn vriendin is een feral druid (quote: 'dan kan ik dat diertje zijn'). In elk geval is ze er absoluut niet slecht mee, want qua rotaties is (volgens mij) feral druid vrij lastig. We zijn nu beide bijna lvl 60 en qua mogelijkheden is een prot pala enorm veel beter in zowel PvE als PvP. Waar ik met gemak 10 beesten kan pullen (solo) die op mijn lvl zijn, moet je niet gaan proberen 3 beesten als feral druid te pakken. Idem qua DPS; Met DPS sta ik vrijwel altijd bovenaan, zelfs in dungeons.
Het verschil gaat komen zodra de beesten meer HP gaan krijgen gok ik. Juist met een feral druid zit je met bleeds en skills die goed samen lopen op het moment dat je even kan blijven door hakken. Dus qua 'burst' voor bijv. de eerste 10- 20 seconden ben je dan kansloos qua DPS. Echter gaat dit volgens mij wel weer veranderen zodra je een boss hebt waar je 5 minuten mee bezig bent. Dan wordt je denk ik als prot pala na 20-30 seconden op DPS ingehaald en misschien wel hard ook.
Ik vermaak me sowieso met Avenger's Shield, als je geluk hebt met refreshed deze ook nog redelijk waardoor je haast heel de tijd dit kan blijven casten. Erg sterke skill.
Ik speel op Argent Dawn. dit is een RP-PvE server. Van dat Roleplaying merk ik niks of weinig. Gebeurt alleen nog een beetje in Silvermoon city voor Horde en Goldshire voor Alliance. Qua PvE zijn er wel aardig wat guilds te vinden echter zijn er nog weinig guilds die op Heroic progressen. ongeveer een week geleden zijn de 2 beste guilds naar een andere server gegaan.douweegbertje schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:23:
Ik zit nu op een PvP server, en ik had verwacht dat dit wel redelijk leuk zou zijn. Ik ben nu echter tegen de lvl 60 en het enige wat ik tot nu toe zie zijn lvl 90 gasten die in quest gebieden lopen te campen. Ik wil nu eigenlijk een server transfer doen naar een PvE server echter dacht ik: laat ik hier eens vragen of er misschien leuke guilds zijn op bepaalde servers?
Kan iemand mij een fatsoenlijke PvE server aanraden?
Als je ooit al een keer met PayPal of creditcard hebt betaald word het daar automatisch afgeschreven.douweegbertje schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:23:
edit; het is vek'nilash geworden. Leuke balance en niet te druk
De grap is echter dat ik met ideal wilde betalen, en opeens kreeg ik ipv het betaal scherm de melding dat het allemaal gelukt wasBen benieuwd of ik nu gratis ben over gezet lol
[ Voor 8% gewijzigd door rjpurk op 15-12-2013 18:49 ]
Haha, ben nu op Defias Brotherhood met m'n hunter al op level 48 en aangezien je dan nog geen Trap Launcher hebt zit ik ook de helft van de tijd in melee rangeIntToStr schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:58:
Het blijft nog steeds wennen af en toe. Merk dat ik nog wel eens in melee range terecht komEn casten en stil staan en zo ipv knoppen rammen
True, doordat Guardian nu maar tot 12 stacks gaat, maar de cooldown gereduced is tot 3 min is onze burst wat minder maar is onze sustained dps wel wat sterker, overall maakt het dus niet veel uit in PvE, maar in PvP (wat ik nog niet echt getest heb deze patch) zal het misschien wel een nadeel hebben@paladin burst: het is wel een stuk minder geworden in 5.4, maar nog steeds kun je wel bursten, zeker met trinkets procs die mooi samenvallen. Geen idee hoe het op lage levels uitpakt btw. De balance is sowieso 1 grote chaos tijdens levelen.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Wij hebben Garrosh tot nu toe altijd gekilled met 3 healers, maar dat komt dan ook door het feit dat geen van onze healers echt een goed dps offspec heeft buiten misschien onze monk, maar dan zitten we weer met een extra melee...hulkie schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:22:
Gz Joenino! Het is ook bedoeld als 2 heal fight, dus mooi dat het nu wel gelukt is!
Wij waren gister met 7 man online... De overige 3 kwamen niet door de inlogservers heen... 1,5 uur lang proberen bracht ons niet verder, dus uiteindelijk geen raid
Als je voorbij Protectors raakt is Norushen echt een piece of cake, dus dat moet je zeker ook nog lukken! En anders is het casual spelen in de Tweakers Guild ook echt leuk om te doen buiten dat drukke raidenIntToStr schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:35:
De guild is gisteren van 1/14 hc naar 3/14 hc gegaan. Norushen was een 2-shot zag ikWie weet loop ik zelf ook nog eens een keer mee als iemand niet kan. Toch leuk om een paar hc kills te krijgen voor de aankomende wow pauze.
Ja wij deden hem normaal ook met 3 healers. Echter hadden we maar de beschikking over 2 nu. En aangezien al onze dps rond de 220-250k gemiddeld zit was 1 extra dps met 180k toch wel een leuke bijkomstigheid. Zo hadden we maar 2 iron stars en was phase 2 een grap. Ook moet ik eens met onze andere tank gaan praten die er gister niet kon zijn om mij maar gewoon de baas + spread naar adds te laten doen. Zat tot phase 3 rond de 280k dps en aan het einde van het gevecht op 220k als DK tank en me burst was 550kJimDB schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:46:
[...]
Wij hebben Garrosh tot nu toe altijd gekilled met 3 healers, maar dat komt dan ook door het feit dat geen van onze healers echt een goed dps offspec heeft buiten misschien onze monk, maar dan zitten we weer met een extra melee...
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Er spelen gewoon heel veel verschillende soorten mensen WoW. Dus tja de één is zogenaamd een 'pro' en de ander slacked. In elk geval is het wel irritant in dungeons als je maar 2-3 beesten pakt per keer... daarmee haal je dan heel de snelheid eruit. Als je healer aangeeft dat het sneller kan dan is dat meestal een goed teken. Ik pull in het begin altijd met mate totdat ik weet dat ik geen achterlijke healer heb.. vervolgens kan ik redelijk wat bij elkaar halen. Zolang je HP maar niet dropped zal het wel goed gaan, agro zou nog niet zo'n probleem moeten zijn.Anoniem: 476992 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:00:
@douweegbertje; thx, heb nu wat meer dungeons gedaan als tank het gaat eigenlijk best goed, althans, tot nu toe één klagende healer die vond dat ik sneller moest gaan.....
Heb gemerkt dat ik in ieder weg moet blijven van de officiële forums...pfff...als ik sommige topics daar lees dan zakt me de moed al in de schoenen, en dat moeten we nu net niet hebben
We houden gewoon vol..en als ik het zat ben dat ga ik gewoon ff questen, dat wil ook alleraardigst als warrior tank met shield slam en revenge!
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 16-12-2013 18:18 ]
JimDB schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:02:
Mja, dat heb je dan ook met Crit gemmende bears, Haste gemmende Prot Paladins, etc.
Ik heb geen feral spec meer.Maar zelf neem ik echt nooit de moeite meer om Prot te speccen voor een reeks dungeonspam, dan blijf ik gewoon retribution en voordat de mobs dan beginnen te hurten liggen ze gewoon al weer om, dus dan gaat het nog wat sneller ook
Anoniem: 377816
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 377816
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Zeker aanschaffen zou ik zeggenNMe schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:50:
Ik heb geen feral spec meer.Binnenkort wel maar weer eens nemen want ik doe niks met mijn boomkinspec en met feral kan ik tenminste for shits and giggles met 5 DPS een dungeon doen.
Met dungeons krijg je in het begin inderdaad bakken exp, dus als je niet echt zin hebt om te questen is dat zeker een oplossing. Pas rond level 50 zou ik als ik jou was het dungeonen laten vallen en wat gaan questen, omdat je dan met wat ambetante dungeons zit die niet zo veel exp geven.Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:16:
Ben het beste bekend met Kalimdor, heb alles daar al zo'n 5x doorlopen. Maar ga het meeste lvlen door dungeons te doen.. dus RFC > WC > etc etc. Speel toch maar 1-2 uurtjes per dag, soms een dag ook niet en dan kan je mooi alle rested exp mee pakken.
Natuurlijk is de Tweakers guild ook Horde dus zul je waarschijnlijk grotendeels horde players houden in die guild. (Tenzij ze een alt erbij pakken)IntToStr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:01:
Voor de geinteresseerden, ik wil vrijdag om 20 uur een tweakers alliance flex run doen. Ik had al wat rondgevraagd op het forum van de nieuwe tweakers guild, maar men wil het daar (begrijpelijk) graag houden bij activiteiten voor leden (chars) van de guild.
Tegenwoordig wel jamathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:49:
Is het waar dat je een RAF uitnodiging enkel ingame kan versturen?
Jep, sinds de vorige patch hebben ze het RAF systeem een update gegeven zodat je dit nu ingame moet regelen. Bij je friendlist (default O) staat nu naast de SoR knop ook de RAF knop. Daar op klikken geeft je weer een extra schermpje waarin het RAF systeem staat uitgelegd, welke rewards je kan krijgen, en dan 2 regels waar je je vriend z'n email in moet zetten en eventueel een tekstje. Op die manier wordt je vriend ook meteen uitgenodigd op die realm en op diezelfde faction als het char waar je de invite van verstuurd.mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:49:
Is het waar dat je een RAF uitnodiging enkel ingame kan versturen?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ah, jullie ook al? Wij hadden wel iedereen present maar het leek erop alsof het gros gisteren geen zin had om te raiden. Onze tries op Spoils heroic faalden behoorlijk. We hebben vorige keer bijna de hele avond met group 1 op de mantidkant gedaan en groep 2 op de mogukant, en toen ging groep 2 de hele tijd dood. Gisteren wisselden we het om, en toen ging wéér groep 2 de hele tijd dood. Wel gaaf om te zien als box-opener en tank aan de "goede" kant maar erg frustrerend dat anderen je continu wipen en je daar niks aan kan doen.JimDB schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:47:
Gisteren was onze Druid tank alweer afwezig dus hebben we onze laatste progression week voor de winter break in mineur afgesloten met 1 progression dag waar alles zeer vlot op ging (en we een extra boss, Galakras, op neer hebben gekregen) en 1 clear avond met mij als tank en de verloofde van onze Warlock als back up deeps.
Juggernaut gaat je inderdaad hooguit een uurtje of anderhalf kosten als je de eerste vijf bazen al neer hebt gekregen. Ik zou dan wel voor de 3-healer tactic gaan waarbij iedereen voor de siege phase zich bij de eerste knockback zo ver mogelijk weg laat tikken en daar uit range van de baas blijven healen. Wordt de berserktimer een stuk krapper van maar met de nodige stukjes gear die jullie inmiddels vast wel hebben gaat dat prima.Jammer dat we deze week zo hebben moeten afsluiten aangezien we na donderdag normaal gezien dus 2 raidavonden van 3 uur hadden om te progressen op Iron Juggernaut, die volgens mij toch echt doenbaar was deze week, maar goed, shit happens.
Gisteren sha hc neergehaald en alles draait echt om movement tijdens dit gevecht. Dps moet bijna altijd aan het bewegen zijn zeker in laatste fase onder 30%. Wij hebben ook protectors nog niet neer maar dit kwam omdat we telkens mindere dps meehadden op progress bij deze.hulkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:11:
NMe en JimDB en overige raiders:
Wij hebben Immersius HC en Norushen HC neer. Het idee is nu op Galakras te doen, maar ik vraag me af of dat zo'n slim plan is...
Zijn Protectors en Sha niet makkelijker? Onze dps is opzich prima, onze interupts zijn redelijk dramatisch, ook movement is niet echt je van het. Healing is denk ik redelijk op orde.
Yup... De ambiance om gisteren dan ook nog normal te gaan clearen was niet echt geweldig, bijna iedereen zit namelijk zo goed als in vol normal gear (behalve ringen en trinkets omdat die nooit droppenNMe schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:28:
Ah, jullie ook al? Wij hadden wel iedereen present maar het leek erop alsof het gros gisteren geen zin had om te raiden. Onze tries op Spoils heroic faalden behoorlijk. We hebben vorige keer bijna de hele avond met group 1 op de mantidkant gedaan en groep 2 op de mogukant, en toen ging groep 2 de hele tijd dood. Gisteren wisselden we het om, en toen ging wéér groep 2 de hele tijd dood. Wel gaaf om te zien als box-opener en tank aan de "goede" kant maar erg frustrerend dat anderen je continu wipen en je daar niks aan kan doen.
Wat jammer is bij ons, is dat mensen traag zijn met het leren van "nieuwe" tactics. Eenmaal we een boss echter onder de knie hebben is het de week nadien meestal een piece of cake om die boss weer opnieuw te killen (kijk bijv. na Sha of Pride, lang op lopen wipen en de week nadat we hem voor het eerst hadden killed was het een 2-shot). Waren inderdaad van plan om het met de 3healing tactic te doen, aangezien onze dps zeker hoog genoeg ligt, en van de 2 pulls die we op donderdag nog hebben gehad zaten we op 1 ervan al aan de siege phase met als ik me niet vergis IJ op 60%, dus dat komt wel goedJuggernaut gaat je inderdaad hooguit een uurtje of anderhalf kosten als je de eerste vijf bazen al neer hebt gekregen. Ik zou dan wel voor de 3-healer tactic gaan waarbij iedereen voor de siege phase zich bij de eerste knockback zo ver mogelijk weg laat tikken en daar uit range van de baas blijven healen. Wordt de berserktimer een stuk krapper van maar met de nodige stukjes gear die jullie inmiddels vast wel hebben gaat dat prima.
Wij hebben alle heroic bosses gewoon op volgorde gekilld en hadden daarmee niet meer dan 3 weken normal gear voordat we aan die heroics begonnen. Als je de enrage van Norushen kan halen kun je die van Protectors ook halen, en Sha is makkelijker dan Protectors en Norushen zolang je de uitvoering goed doet. Galakras is mechanisch vrijwel gelijk aan normal maar daar is alles ook mee gezegd: ik vind Galakras zelf beduidend lastiger dan de normal versie.hulkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:11:
NMe en JimDB en overige raiders:
Wij hebben Immersius HC en Norushen HC neer. Het idee is nu op Galakras te doen, maar ik vraag me af of dat zo'n slim plan is...
Zijn Protectors en Sha niet makkelijker? Onze dps is opzich prima, onze interupts zijn redelijk dramatisch, ook movement is niet echt je van het. Healing is denk ik redelijk op orde.
Grappig genoeg deden wij gisteren een readycheck om te zien wie wilde doorgaan met Spoils tries en daarmee normal skippen en wie er graag Garrosh nog wilde killen die avond. Iedereen stemde voor Garrosh.JimDB schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:06:
[...]
Yup... De ambiance om gisteren dan ook nog normal te gaan clearen was niet echt geweldig, bijna iedereen zit namelijk zo goed als in vol normal gear (behalve ringen en trinkets omdat die nooit droppen) en ik denk dat de meesten van ons normals echt niet leuk meer vinden, altijd hetzelfde + gewoon te simpel.
Dat zou inderdaad in orde moeten komen met die DPS, al neem ik wel aan dat je heroism/bloodlust hebt gebruikt in het begin (zoals het hoortWaren inderdaad van plan om het met de 3healing tactic te doen, aangezien onze dps zeker hoog genoeg ligt, en van de 2 pulls die we op donderdag nog hebben gehad zaten we op 1 ervan al aan de siege phase met als ik me niet vergis IJ op 60%, dus dat komt wel goed
[ Voor 50% gewijzigd door NMe op 18-12-2013 14:15 ]
Van hetzelfde hier, tot nu toe alles op volgorde gekilled en ik denk niet dat we van plan zijn om daarvan af te gaan wijken. Vind dat ze in SoO dan ook de balance tussen de verschillende gevechten veel beter hebben aangepakt dan in ToT, waar een van je eerste HC kills meteen Iron Qon wasNMe schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:12:
Wij hebben alle heroic bosses gewoon op volgorde gekilld en hadden daarmee niet meer dan 3 weken normal gear voordat we aan die heroics begonnen. Als je de enrage van Norushen kan halen kun je die van Protectors ook halen, en Sha is makkelijker dan Protectors en Norushen zolang je de uitvoering goed doet. Galakras is mechanisch vrijwel gelijk aan normal maar daar is alles ook mee gezegd: ik vind Galakras zelf beduidend lastiger dan de normal versie.
Als je écht voor de simpelste fights wil gaan dan doe je Nazgrim en Iron Juggernaut eerst, op die volgorde. Maar ik zou ze gewoon op volgorde doen verder.
Hah, wij hebben Garrosh nog maar 2 keer gekilled in totaal, en nog maar 1 iemand van ons team heeft dan ook maar de Heirloom. Zou op zich ook nog wel de legs van Garrosh kunnen gebruiken (en de heirloom natuurlijk), maar ik doe gewoon liever full HC progress, ipv 2 daagjes progress om dan een 3de de verspillen aan een normal clear en ik denk dat de meerderheid van ons team er ook zo over denkt, maar dat is dan ook omdat we daar al zó veel tijd aan gespendeerd hebben...Grappig genoeg deden wij gisteren een readycheck om te zien wie wilde doorgaan met Spoils tries en daarmee normal skippen en wie er graag Garrosh nog wilde killen die avond. Iedereen stemde voor Garrosh.Ik geloof dat mensen het jammer vinden om de kans op meer heirlooms te missen, en aangezien we toch al weinig progress boekten had niemand een probleem met verdergaan.
Merkte wel op dat ik in tegenstelling tot op alle andere gevechten een keer niet van boven stond op de dps meters. Retri Pally is dan ook niet echt de beste single target dps op het moment, en al zeker niet als je met het cleave trinket zit ipv het trinket van Thok (damn you RNGDat zou inderdaad in orde moeten komen met die DPS, al neem ik wel aan dat je heroism/bloodlust hebt gebruikt in het begin (zoals het hoort) dus reken er maar op dat de volgende twee phases wat langzamer gaan.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq