"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En de void storage !Carthrax schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:09:
Die Toy Box toevoeging gaan mijn tassen een stuk leger maken, heerlijk.
Toch blijf ik het jammer vinden dat gnomes er geen class bij krijgen. Ik had graag mijn draenei hunter omgezet naar een gnome maar helaas.
Uhmm ja, alleen Draenei female heeft zo'n slappe paardenstaart.Mik! schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:06:
[...]
Goed om te wetenNieuw kapsel was dus ook nodig?

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 13-10-2014 12:27 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ja dit komt meer van persoonlijke ervaring vanuit de beta en reports van andere spelers. Ook van mensen die bijv, van PvP houden.lanerios schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Misschien handig om te onthouden(even over de discussie van classes die nu wel/niet goed zijn)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Derr_Hans schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:24:
[...]
Uhmm ja, alleen Draenei female heeft zo'n slappe paardenstaart.
Meh, nieuw kapsel bepalen dus. Bah, het was net zo perfect afgestemd op mijn mog...
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
PVP heb ik 0 ervaring mee qua buildsjunglebeast schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:31:
[...]
Ja dit komt meer van persoonlijke ervaring vanuit de beta en reports van andere spelers. Ook van mensen die bijv, van PvP houden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kwam gister trouwens in een BG een low level tegen met high level talents
1
| /script LearnTalents(n) |
Waarbij "n" staat voor de talent die je wilt leren.
Talent row 1 is 1,2,3, talent row 2 is 4,5,6 etc.
Overigens zou het zomaar kunnen dat Blizzard hiervoor banned dus ik zou geen dungeon, bg oid ermee ingaan mocht je het willen uitrproberen
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik vind zijn video's goed. Enkel kan ik de uitspraak niet uitstaan met dat Nederlandse(?) accent.Lanithro schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:46:
Als je wat van de Lore van WoW wilt weten moet je een Nobbel op Youtube zoeken. Die kerel heeft aardig wat filmpjes gemaakt van de lore. Het is ook leuk om de WoWWiki te lezen. Heb daar uren doorgebracht... En uiteraard de Warcraft spellen spelen.

PSN: Alvanosa
Ehm ja lol. Hier een lvl 24 Hunter..temp00 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:43:
Bezig m'n tweede mage te levelen en omdat ik toch wel eens wat meer van alle lore wil weten heb ik mezelf eens voorgenomen alle quest text te lezen ipv te rushen naar 90. Moet zeggen dat kill x collect y een stuk zinvoller voelt wanneer je het verhaal achter de quest kent (voorheen echt sporadisch een keer wat tekst gelezen, maar meestal was het accept, kill/collect). Duurt alleen wel een stuk langer om te levelen.
Kwam gister trouwens in een BG een low level tegen met high level talents. Blijkt dus dat je als low level gewoon met een simpele macro toegang hebt tot alle talent tiers
(je moet wel een talent punt vrij hebben):
code:
1 /script LearnTalents(n)
Overigens zou het zomaar kunnen dat Blizzard hiervoor banned dus ik zou geen dungeon, bg oid ermee ingaan mocht je het willen uitrproberen

Zoo dat is wel slordig van Blizzard.temp00 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:43:
Bezig m'n tweede mage te levelen en omdat ik toch wel eens wat meer van alle lore wil weten heb ik mezelf eens voorgenomen alle quest text te lezen ipv te rushen naar 90. Moet zeggen dat kill x collect y een stuk zinvoller voelt wanneer je het verhaal achter de quest kent (voorheen echt sporadisch een keer wat tekst gelezen, maar meestal was het accept, kill/collect). Duurt alleen wel een stuk langer om te levelen.
Kwam gister trouwens in een BG een low level tegen met high level talents. Blijkt dus dat je als low level gewoon met een simpele macro toegang hebt tot alle talent tiers
(je moet wel een talent punt vrij hebben):
code:
1 /script LearnTalents(n)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Als je dat al erg vindt, begin dan maar niet aan de achievements van archeologyWognummer schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:38:
[...]
ik had het op 204 en van het weekend geleveld naar 600 ik voel de pijn
Ik hoef er "nog" maar 11 te doen maar ben de laatste 3 weken bijna 2 uur per dag kwijt met alleen maar rondjes vliegen. Helaas te veel RNG, had gisteren 30 solves en niet 1 was van wat ik nodig had.
Houd je van de straat zullen we maar zeggen. In combinatie met PvP toch nog wel goed te doen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
The Warlords of Draenor raid size system will be applied to Siege of Orgrimmar:
- There are now four difficulties: Raid Finder, Normal (was Flex), Heroic (was Normal), and Mythic (was Heroic).
- Normal and Heroic will scale from 10 to 30 players. Raid Finder can also scale down if players drop group.
- Mythic will be a fixed size of 20 players.
- Each difficulty has its own weekly lockout.
- Raid Finder, Normal, and Heroic have a loot based lockout, which means you can kill bosses as many times as you would like, but you will only get loot in each difficulty once a week. The amount of loot that drops scales to the number of people eligible for loot, so you can't game the system.
- Mythic difficulty has an ID based lockout, similar to how Heroic lockouts have worked previously. You are locked to one raid ID for the week.
Gaan jullie nog mythic proberen? Hopelijk heeft de realm connection een positieve invloedAnoniem: 426428 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 04:01:
Ik kan me niet voorstellen dat er een heroic raiding guild is die dit NIET weet!
Zelf zou ik gisteren challenge mode boost doen, maar weer afgezegd door de organiserende groep
Toen maar wat oude raids gaan doen. Ruby Sanctum, Naxxramas en Ulduar. Berg gratis achievements! En nu begrijp ik ook waarom iedereen Ulduar zo geweldig vindt, wat ziet die raid er mooi uit zeg! Alleen Thorim is lastig bleek, maar ook al heb ik engineering, het was al laat en vanaf morgen is die fight aangepast, dus geloofde het wel. Daar ga ik zeker nog een keer naar terug
En ja Old god's is altijd +1
Denk dat het voor de meeste serieuze raid groepen wel al lang zo ingepland is. Wij zijn er al enkele maanden mee bezig om onze groep uit te breiden zodat we 20man kunnen raiden. Woensdag volgt meteen de eerste test hoe dit gaat lopenKaap schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:44:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel 10-man raiding guilds die heroic SOO raiden weten dat ze vanaf woensdag 20 man nodig gaan hebben
[...]
Denk eerder dat het grote probleem zal zijn dat raid groepen nu nog niet aan 20man geraken en ze snel uiteen zullen vallen mss nog niet nu met SoO aangezien iedereen die toch beu is geraid maar eenmaal je geen mythic kan in WoD zullen mensen snel leaven en andere oorden opzoeken.
Ben er zelf verder ook wel redelijk klaar mee tot WoD. Als de guild me nodig heeft om aan 20 te komen (waarschijnlijk wel nodig) ga ik mee, maar anders geloof ik het wel.
In WoD ga ik ipv paladin mage spelen. Sterkte als je een ret paladin wilt spelen in WoD...
Zolang we 20man hebben tijdens WoD vind ik het wel goed
[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 14-10-2014 08:55 ]
In het verleden heb ik ooit is tot level 26 gespeeld, nu ben ik binnen 5 dagen al 31. Hebben ze dit aangepast of ben ik een stuk vlotter geworden?
Voor m'n gevoel duurde dat voorheen echt veel langer allemaal.
Een oudere speler heeft toegang tot heirlooms en een lvl 25 guild.
Dan zit je in 5 dagen om en nabij de lvl 90 zo snel dat het gaat.
Ahh oke! Moet zeggen dat het wel een stuk leuker speelt, ben niet echt van de Guilds etc. Je kan gewoon vlot alle quests door zonder een bepaald stuk 100x te moeten doen en uren besteden aan levellen om dat stuk te halen.Derr_Hans schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:21:
Aangepast
Een oudere speler heeft toegang tot heirlooms en een lvl 25 guild.
Dan zit je in 5 dagen om en nabij de lvl 90 zo snel dat het gaat.
Overall merk je gewoon dat WoW een stuk volwassener is geworden sinds mijn laatste bezoekje in 2008
Misschien wat te makkelijk voor spelers van het eerste uur, dat dan weer wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Electromonkey op 14-10-2014 09:26 ]
- Spelers van het eerste uur willen voornamelijk zo snel max lvl zijn, uitzonderingen daar gelaten.
[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 14-10-2014 09:32 ]
Toch mijn oude vanilla female trolle hunter
Werkt als een treinDerr_Hans schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:31:
Cataclysm expansion heeft de quests meer vloeiender gemaakt zodat je inderdaad niet meer van hot naar her hoeft te vliegen voor een shitty reward
- Spelers van het eerste uur willen voornamelijk zo snel max lvl zijn, uitzonderingen daar gelaten.
Nu is kijken of ik tot lvl 90 kan komen, daarna is een mage o.i.d. aanmaken, ben nogal fan van warriors
Hoe level ik het snelst? Ben nu net 86, door 5 random dungeons te doen (geen wachttijd als tank), maar dit moet sneller kunnen.
Nou las ik ergens over timeless isle grinding. de kleine wormpjes als groep afmaken, en zo aardig snel xp verzamelen. Maar, 1e poging was niet zo succesvol, als melee een groep in rennen is nog zelfmoord. Iemand ervaring met deze manier van levelen, als protection paladin? Kiten? maar hoe?
3ds fc: 4270-0926-7440
Klinkt gek maar pet battles is behoorlijk snel, langs de rivier van vally of the 4 winds zijn erg veel pets te vinden en zo dicht bij elkaar dat questen er (imo) niet tegen op kan. Per win (afhankelijk van je lvl) krijg je tussen de 120k tot 220k exp (lvl 89 220k tegen lvl 25 pets).
Zo heb ik vele alts op 90 gekregen, tuurlijk het is braindodend op den duur (pcies wat questen voor mij is
Quests van lvl 85 geven 145k exp geloof ik, in de tijd dat je 1 quest doet heb ik 3 pet battles gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 14-10-2014 10:19 ]
Is er nog iets anders wat je met die spirits kunt doen dat ik over het hoofd zie?
Verdere acties voor WoD:
Justice Points gaan naar 4000 voor gold.
Valor Points laat ik staan voor zover ik ze heb voor gold.
Honor/Conquest Points gaan zover mogelijk op.
Bank/bags legen.
volgens mij haal ik daar altijd archeology spullen voorFreaky Maus schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:42:
Even een vraag over Spirit of Harmony, wat doen jullie hiermee? Op een één toon heb ik er 31 staan, nu kan ik wat rommel gaan craften maar dat is het niet echt waard als je het mij vraagt. Bij die spirit vendor kan ik wat inwisselen voor crafting materials maar dat is ook minimaal wat je daarmee verdient.
Is er nog iets anders wat je met die spirits kunt doen dat ik over het hoofd zie?
[ Voor 12% gewijzigd door mrsar op 14-10-2014 11:02 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Weet iemand hier iets meer duidelijkheid over te geven. Wat ik had begrepen is dat de valor requirement weggaat voor de legendary questline. Echter heb ik ook begrepen dat je gaze of the black prince blijft tot 11 november. Nu lees ik in blue posts dat hij eerder weggaat dan werd announced en dat hij vandaag al weg is. Klopt dit?
Is er nu zonder die buff nog genoeg tijd om de 20 secrets en titan runestones te verzamelen of is dit een bug dat die buff weg is gegaan?
Anoniem: 63072
Zeg me alsjeblieft dat de EU de update morgen pas krijgt ...
Kan vanavond nogAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:09:
argh zag dus gisteren avond laat dat je een titel krijgt als je de warlock greenfire quest afmaakt. Nu moet ik alleen nog die laatste boss verslaan.
De buff zou met de launch van de pre-patch weg moeten gaan.Squishie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:59:
Hmmm,
Weet iemand hier iets meer duidelijkheid over te geven. Wat ik had begrepen is dat de valor requirement weggaat voor de legendary questline. Echter heb ik ook begrepen dat je gaze of the black prince blijft tot 11 november. Nu lees ik in blue posts dat hij eerder weggaat dan werd announced en dat hij vandaag al weg is. Klopt dit?
Is er nu zonder die buff nog genoeg tijd om de 20 secrets en titan runestones te verzamelen of is dit een bug dat die buff weg is gegaan?
Wat ik nu lees is dat het op de US dus al eerder per ongeluk weg is gegaan en dat ze de buff niet kunnen activeren voor een dag.
Kan iemand misschien bevestigen dat de buff weg is op EU?
Dus dan ga ik vanavond maar ff snel hopen op wat geluk
Morgen gaat de patch pas live... Ik heb gister weer bijna mijn toetsenbord kapot gemaakt door dood te gaan op wave 28 van endless damage op mijn warrior...Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:09:
argh zag dus gisteren avond laat dat je een titel krijgt als je de warlock greenfire quest afmaakt. Nu moet ik alleen nog die laatste boss verslaan.
*ik bedenk me nu opeens dat ik beter mijn LFR set aan kan trekken voor de proving grounds voor de 4-set bonus!
vanavond MOET ik die titel halen!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Ik hoop dat je bedoelt verdere acties voor de pre-patch anders denk je nog een maand te hebben en vervalt het morgen alFreaky Maus schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:42:
Verdere acties voor WoD:
Justice Points gaan naar 4000 voor gold.
Valor Points laat ik staan voor zover ik ze heb voor gold.
Honor/Conquest Points gaan zover mogelijk op.
Bank/bags legen.
4Set werkt niet, zoo ook legendary meta gem en cloak niet.. Cloak is wel goed vanwege de 3 secondary stats.hmr schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Morgen gaat de patch pas live... Ik heb gister weer bijna mijn toetsenbord kapot gemaakt door dood te gaan op wave 28 van endless damage op mijn warrior...
*ik bedenk me nu opeens dat ik beter mijn LFR set aan kan trekken voor de proving grounds voor de 4-set bonus!
vanavond MOET ik die titel halen!
Oude Headpiece voor een normale Meta is wel aan te raden..
Daarnaast, hoe meer sockets hoe beter het is..
Suc6
Heb meerdere malen flink lopen ragen omdat die Achterlijke Mage weer eens in Melee range gaat staan om 2 targets te gaan AoE'en. Debuff op mage + tank met life grip op CD is Instant Rage !!
Of 2x Chomp debuff op tank ... aaaaaarg nog slapeloze nachten van.
Iig dit geld voor de healing variant, zou en moest het op mijn holy spec halen, disc was makkelijker geweest. Maar ja, ik heb mijn titel en ga dus geen proving ground meer doen, ga er vanuit dat het niet nodig is in WoD (gelukkig maar tot silver voor alts) als ik die achievement heb gehaald.
Dan heb ik nog een maand om er 6 te krijgen.
"pray"
Je hebt nog een paar weken, maar het zal moeilijk worden.Squishie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:05:
Denken jullie (gezien de lagere droprate) dat het nog mogelijk is om de secrets en de runestones te verzamelen?
Waarschijnlijk ga je het niet redden. Ik zou FLEX er proberen bij te doen.Kaap schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:41:
[...]
Je hebt nog een paar weken, maar het zal moeilijk worden.
Waarom zou jij FLEX erbij proberen te doenRyatzu schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:53:
[...]
Waarschijnlijk ga je het niet redden. Ik zou FLEX er proberen bij te doen.
Juist wel. Dan zijn er 2 (3 als je LFR meerekend) versies van. Je kunt straks met 10-30 spelers Normal (flex) of Heroic (flex) doen.
[ Voor 70% gewijzigd door junglebeast op 14-10-2014 13:25 ]
Thanks voor de tip! Ga er achter komen of ze generfed zijnDerr_Hans schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:18:
Wormpjes EXP is generfed geloof ik.
Klinkt gek maar pet battles is behoorlijk snel, langs de rivier van vally of the 4 winds zijn erg veel pets te vinden en zo dicht bij elkaar dat questen er (imo) niet tegen op kan. Per win (afhankelijk van je lvl) krijg je tussen de 120k tot 220k exp (lvl 89 220k tegen lvl 25 pets).
Zo heb ik vele alts op 90 gekregen, tuurlijk het is braindodend op den duur (pcies wat questen voor mij is) maar dan kan je even af wisselen met een dungeon.
Quests van lvl 85 geven 145k exp geloof ik, in de tijd dat je 1 quest doet heb ik 3 pet battles gedaan.
Petbattles klinken wel interessant, al moet ik zeggen... .nog nooit iets mee gedaan. Ook te doen als je hier nog geen ervaring mee hebt (of gelevelde pets, dus)?
3ds fc: 4270-0926-7440
Het heet toch geen Flex meerjunglebeast schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:23:
Of je nu LFR of Flex doet, de stones kunnen maar 1 keer droppen.
[...]
Juist wel. Dan zijn er 2 (3 als je LFR meerekend) versies van. Je kunt straks met 10-30 spelers Normal (flex) of Heroic (flex) doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Helaas, je zult minimaal +lvl20 moeten hebben wil je snel kunnen lvlen.Unigo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Thanks voor de tip! Ga er achter komen of ze generfed zijn![]()
Petbattles klinken wel interessant, al moet ik zeggen... .nog nooit iets mee gedaan. Ook te doen als je hier nog geen ervaring mee hebt (of gelevelde pets, dus)?
Als je eenmaal 2 lvl 25 pets heb is het heel gemakkelijk meerdere te lvlen.
Nu zijn de eerste 2 pets niet super snel te lvlen, alles er na wel.
Zal op beta eens pet battle doen, kijken hoe de Exp daar is.
Pet Battles is mijn main source of EXP wanneer ik op kantoor ben
Daarom zet ik het ook tussen haakjes.
Maar als je nu nog Secrets en die 12 Runestones moet vergaren dan haal je dat waarschijnlijk niet meer. Ik was zelf zonder buff zo'n 4 weken kwijt voor die 12 Runestones.
Terwijl ik in 1 raid met de Buff er gelijk 6 had. en er nu sindsdien nog 6 moet en dat is ook al weer 3 weken geleden maar tochjunglebeast schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
Daarom zet ik het ook tussen haakjes.
Maar als je nu nog Secrets en die 12 Runestones moet vergaren dan haal je dat waarschijnlijk niet meer. Ik was zelf zonder buff zo'n 4 weken kwijt voor die 12 Runestones.
Heb gewoon zo'n schurft aan LFR.
Teach me your ways Obi WanDerr_Hans schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:38:
[...]
Pet Battles is mijn main source of EXP wanneer ik op kantoor ben
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Heeft ie net al gezegd
[ Voor 13% gewijzigd door Mik! op 14-10-2014 14:53 ]
En om weer te kunnen gaan spelen moet ik zeker zowel MoP als WoD aanschaffen toch? Ik had MoP nog wel even geprobeerd op de PTR, maar dat is het toch net niet zonder je eigen characters. Je kunt ook 10 dagen trial krijgen toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 14-10-2014 15:02 ]
hehe nee ik bedoel hoe je het op werk doetMik! schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:51:
[...]
Heeft ie net al gezegdZorg dat je een flying x 2 (werkt goed tegen water type) of een flying en een magical pet (werkt goed tegen flying) op 20+ hebt en ga dan in Valley bij Mistvale (??) Village battles doen tegen dancing water skimmers. Derde slot een level pet en succes
Je kunt dichtbij ook pets healen/rezzen.
[ Voor 7% gewijzigd door Carthrax op 14-10-2014 15:03 ]
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Neuh, je kan gewoon spelen zonder de uitbreidingen. Als je tegen de levelcap van Cata zit, kan je MoP aanschaffen en daarna als je er aan toe bent WoD. Hoeft echt niet nu om uberhaupt te kunnen spelen.Morrar schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:55:
Hmm met de komst van WoD begint het toch wel te kriebelen weer... Ben halverwege Cataclysm gestopt omdat ik een beetje klaar was met (de community van) WoW. Maar nu wel weer benieuwd naar de uitbreiding en wellicht de terugkeer van wat oude rottenIs er nu eigenlijk ook vanuit Tweakers een guild of raid team?
En om weer te kunnen gaan spelen moet ik zeker zowel MoP als WoD aanschaffen toch? Ik had MoP nog wel even geprobeerd op de PTR, maar dat is het toch net niet zonder je eigen characters. Je kunt ook 10 dagen trial krijgen toch?
Ok, ja dat kan natuurlijk ook maar dan mis je alle fun van WoD. Ik bedoelde eigenlijk dat je MoP moet aanschaffen om WoD te kunnen spelenDizzyWeb schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:07:
[...]
Neuh, je kan gewoon spelen zonder de uitbreidingen. Als je tegen de levelcap van Cata zit, kan je MoP aanschaffen en daarna als je er aan toe bent WoD. Hoeft echt niet nu om uberhaupt te kunnen spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 14-10-2014 15:15 ]
Oh lolCarthrax schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:02:
[...]
hehe nee ik bedoel hoe je het op werk doetMijn baas zou dat niet echt kunnen waarderen denk ik...even proberen maar.
Kan ook zonder VPN alleen moet je betalen voor Splashtop aangezien het alleen gratis is voor LAN.
Voordeel als je zelf beetje het netwerk beheer op het werk
Afgelopen 3 weken weinig online geweest wegens drukte, maar als het rustig is ff inloggen pet battles.
Economie trekt iets aan en dat gaat ten koste van mijn WoW tijd
Dus alleen tijdens pauze, kan ik wat inloggen. Heb alleen niets te lvlen
Pet battles is daardoor ideaal, activeer een battle en NPC vallen je niet meer aan en tijd om ff minimaliseren
Voor de vraag komt, zit in de telefonie business, centrales programmeren testen en plaatsen en support leveren voor het MKB segment, helaas investeer het MKB een stuk minder af gelopen periode dus had veel tijd voor andere dingen. Echte centrales gaan bijna niet stuk, had dus ook niet veel storingen om op te lossen.
[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 14-10-2014 15:53 ]
oh wacht er is om 19:00 een feestje bij de DP
[ Voor 21% gewijzigd door mrsar op 14-10-2014 18:50 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

MoP wordt onderdeel van de basisgame. Je hoeft dus alleen te upgraden naar WoD toe als je MoP nu nog niet zou hebben en toch naar de laatste expansion zou willen gaan.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 426428
Op ons raid chat forum staat een thread over WoD met de vraag aan een ieder of hij mee wil doen. En ja, we willen ook mythic raids doen! 18 people replied with a yes, and i do expect more people who haven't logged in yet to start raiding again too.IntToStr schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:46:
[...]
Gaan jullie nog mythic proberen? Hopelijk heeft de realm connection een positieve invloed
Pfff... waarom switch ik halverwege naar engels?
De helft van de chaosbolts gaan dwars door de muur heen, zak door de stront met je green fire quest.
Ik wil het best doen, maar iedere poging strand op een bugged chaosbolt. En ik weet zeker dat ik niet in LoS sta omdat de helft van de bolts wel gewoon afgebnroken worden met dezelfde posities.
Dan maar geen achievement, maar niets is deze ergernis waard.
Fucking 5% ->Chaosbolt vol in mijn mik dwars door de muur was de druppel!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 14-10-2014 22:14 ]
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeNou ik zie het morgen allemaal wel. Lekker maandje uitvogelen hoe alles een beetje werkt en daarna naar 100 levelen.
JE moet buiten LoS zijn op het moment dat de cast eindigt, niet als de chaos bolt al in de lucht is. Dat is met alle casts in het hele spel sinds vanilla, chaos bolt heeft alleen een hele trage traveltimeAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:14:
Fuck you blizzard, stomme bugs.
De helft van de chaosbolts gaan dwars door de muur heen, zak door de stront met je green fire quest.
Ik wil het best doen, maar iedere poging strand op een bugged chaosbolt. En ik weet zeker dat ik niet in LoS sta omdat de helft van de bolts wel gewoon afgebnroken worden met dezelfde posities.
Dan maar geen achievement, maar niets is deze ergernis waard.
Fucking 5% ->Chaosbolt vol in mijn mik dwars door de muur was de druppel!
Voor de mensen die nog intresse hebben, ben begonnen met het opstarten van een guild. Mocht je intresse hebben om te joinen voeg me dan ff toe. Of PM me even hier. In plaats van nu nog Soo te gaan raiden besloten om de guild zich helemaal op WOD te laten richten.Langolier schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:56:toon volledige bericht
Hey allen,
ik zit dit topic nu al een tijdje te volgen en met veel belangstelling. Wat mij wel opvalt is dat een boel mensen willen raiden maar geen tijd ervoor hebben of lijken te hebben.
Nu zit ik zelf een beetje met hetzelfde probleem, ik kan wel raiden maar niet meer als 2/3 keer in de week. Verder wil ik het ook niet zo laat maken e.d. ivm ploegen enzo. Dus eigenlijk wil ik voorstellen om een guild te starten op een server puur met de bedoeling om te raiden. 2 keer per week raiden, doel voor wod is mythic raiden. We hoeven niet de beste van de wereld te worden maar gewoon lekkere progression.
Zelf zit ik te denken aan zondag en maandagavond van 19:00 t/m 22:00 met een optionele (vrije keus) van donderdagavond. 100% attendance is niet vereist, maar veel aanwezig zijn lijkt me een goed idee. Verder wil ik het een internationale guild laten zijn.
Mocht je intresse hebben reageer dan hierop of add me op langolier#2948 voor een babbeltje. Alleen reageren als je hier aan mee wilt doen. De server waarop al dit moois plaats kan vinden zou naar mijn voorkeur kazzak of defias brotherhood zijn (Horde).
Allerlei mensen zijn nodig bij dit verhaal, raidleader etc, aangezien ik niet alles zelf wil/kan doen. Zelf progress ik op dit moment op heroic spoils (25). Heb ook in de GOT guild geraid als healer.
Ik zit nog in een andere guild op dit moment maar als we een groep hebben kunnen we voordat we server transfers of andere dingen gaan doen een paar keer samen raiden om te kijken hoe het voelt/gaat. Een facebook groep is snel genoeg gemaakt. Aangezien Soo op dit moment aardig uitgekauwd is lijkt het me goed dat je in ieder geval Soo normal aan kan met de gear die je hebt.
reageren of vragen kunnen natuurlijk ook in dit topic :-D
De guild is nu nog bezig met opstarten, maar als het goed is binnenkort teamspeak geregeld. Zoek nog wel een paar mensen die een paar handjes kunnen helpen bij intresse hoor ik het.
Erg veel zin in WOD trouwens zit nog hevig te twijfelen wat ik ga levellen als eerste. Shaman of druid.
Langolier

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠

Vandaag kreeg ik het geniale idee om nog even Brawlers guild af te maken ik was toch bij Nibbleh. Nibbleh en de Doctor gingen zo neer. Maar de laatste boss heeft me 5-6 Uur game time gekost. Manmanman maar 20 minuten voor de server plat ging heb ik hem eindelijk verslagen !

ETH Maxi
Zojuist gepatched en alle addons geupdate. Helaas is 1 addon, uitgerekend die voor mijn combat text, gestopt, dus moest een nieuwe zoeken.
Ben benieuwd naar vanavond!
Vond ik dat veel meer hebben, allemaal op de randen en richels staan en op de bergen.
En ja ja geen flying mounts !
Ben heel benieuwd hoe het straks speelt als ik nog maar crits van 3k heb haha
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Helaas dus geen challenge mode meer kunnen doen, dan maar geen power ranger outfit
Op US servers lijkt het erop dat de oude legendary wapens bis zijn geworden. Die hebben procs die na de stat squish ineens ruimschoots het verschil in stats goedmaken. Er zou al wel een hotfix onderweg zijn, maar toch grappig. Vanavond eens kijken of shadowmourne voor even bruikbaar is
Dit gebeurt meestal toch pas een tijdje nadat de nieuwe uitbreiding uit is (zie: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/11642694311)? Dus tot die tijd zou ik dan zitten met een gat tussen level 85 en 90. Nu kan ik m'n chars ff snel een paar levels geven tijdens de trial, maar met 3 chars wordt dat wel doorwerken danZeror schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:23:
[afbeelding]
MoP wordt onderdeel van de basisgame. Je hoeft dus alleen te upgraden naar WoD toe als je MoP nu nog niet zou hebben en toch naar de laatste expansion zou willen gaan.
En over de US version; deze werkt niet met de EU version toch, dus die gift-methode kun je niet gebruiken volgens mij?
Ok dat zou erg mooi zijn. Bij mij is dat nu wel zo, maar ik dacht alleen vanwege de trial. Als MoP inderdaad blijft dan is dat helemaal prima *lanerios schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:52:
Zit er nu al in. Dat is juist het punt van Zeror
Dagboek:
Verder gisteren even kunnen spelen met een panda monk en tot level 10 gekomen. Wel geinige klasse en ook wel originele setting. Wel weer erg wennen aan WoW; de combat voelt extreem statisch na bijvoorbeeld GW2 en Wildstar (moet neigingen om te dodgen onderdrukken
Mijn main characters heb ik nog niet aangeraakt, omdat ik eerst even rustig solo wil inkomen weer
* Edit: Ah, het klopt inderdaad, Wiki zegt ook vanaf gisteren: Wikipedia: World of Warcraft: Mists of Pandaria
[ Voor 65% gewijzigd door Morrar op 15-10-2014 10:11 ]
Ben benieuwd naar of Mythic moeilijker of minder moeilijk zal zijn dan Heroic (gezien het ook maar met 20 man gaat dadelijk).
Weet iemand of je nu ook meerdere malen loot kan krijgen over de verschillende difficulties per lockout? Normal/Heroic en Mythic delen namelijk geen lockout.
Garrosh quest afgemaakt (obviously, anders geen cloak). En ik mis dus de achievement. Geen Wrathion meer voor de quest om te zien of ik hem heb gemist..
Zo zijn mijn achievement punten ook van 14100 naar 13370 gedaald lol .. ik vermoed dat dit komt omdat een groot deel ervan Legacy (= 0 punten) geworden zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Elim op 15-10-2014 10:29 ]
Sinds gisteren al niet meerErraa schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:31:
Is the black prince buff nog aanwezig?
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Nee sinds gisteren 12:00 al niet meer.Erraa schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:31:
Is the black prince buff nog aanwezig?
Niet helemaal waar. Je hebt de legendary cloak VOORDAT jij gevraagd wordt op garrosh te killen. Die quest dien je dan in te leveren bij wrathion. Echter de quest haal je op bij die panda die het verhaal verteld.lanerios schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:24:
En geen Legend of Pandaria titel..
Garrosh quest afgemaakt (obviously, anders geen cloak). En ik mis dus de achievement. Geen Wrathion meer voor de quest om te zien of ik hem heb gemist..
Is die titel account wide? Volgens mij heb ik hem nu alleen op mijn hunter en niet op mijn warriorph4nt0m schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:34:
[...]
Niet helemaal waar. Je hebt de legendary cloak VOORDAT jij gevraagd wordt op garrosh te killen. Die quest dien je dan in te leveren bij wrathion. Echter de quest haal je op bij die panda die het verhaal verteld.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 282
Weet ik, en deed ik. Ik stond achter de pilaar en kon in mijn UI zien dat hij gewoon doorcaste. Ik stond altijd in range van mijn demonic portal en teleport zodra de cast begon, op de eerste paar pgingen na dan, toen was ik nog wel eens te laat.Twylight schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
JE moet buiten LoS zijn op het moment dat de cast eindigt, niet als de chaos bolt al in de lucht is. Dat is met alle casts in het hele spel sinds vanilla, chaos bolt heeft alleen een hele trage traveltime
Iemand suggereerde lag en dat ik de castbar te laat zag, maar dat geloof ik niet met 23ms latency en een framerate die nooit onder de 50 komt.
En ik stond zeker out of LoS aangezien ik geen enkele spell op de boss kon casten vanwege LoS.
^^Zeror schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:51:
Graag hier verder mensen. Nieuwe expansion, nieuw topic!
• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 282
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!