Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:
  • 174.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:50
Erraa schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:31:
Is the black prince buff nog aanwezig?
Nee sinds gisteren 12:00 al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 12:55
lanerios schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:24:
En geen Legend of Pandaria titel..

Garrosh quest afgemaakt (obviously, anders geen cloak). En ik mis dus de achievement. Geen Wrathion meer voor de quest om te zien of ik hem heb gemist..
Niet helemaal waar. Je hebt de legendary cloak VOORDAT jij gevraagd wordt op garrosh te killen. Die quest dien je dan in te leveren bij wrathion. Echter de quest haal je op bij die panda die het verhaal verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:53

hmr

ph4nt0m schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

Niet helemaal waar. Je hebt de legendary cloak VOORDAT jij gevraagd wordt op garrosh te killen. Die quest dien je dan in te leveren bij wrathion. Echter de quest haal je op bij die panda die het verhaal verteld.
Is die titel account wide? Volgens mij heb ik hem nu alleen op mijn hunter en niet op mijn warrior :S... Anyways ik heb gelukkig mijn titel the proven assailant gehaald gister en die zal ik voorlopig nog even dragen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:56
Graag hier verder mensen. Nieuwe expansion, nieuw topic! :)

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 282

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Twylight schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
JE moet buiten LoS zijn op het moment dat de cast eindigt, niet als de chaos bolt al in de lucht is. Dat is met alle casts in het hele spel sinds vanilla, chaos bolt heeft alleen een hele trage traveltime
Weet ik, en deed ik. Ik stond achter de pilaar en kon in mijn UI zien dat hij gewoon doorcaste. Ik stond altijd in range van mijn demonic portal en teleport zodra de cast begon, op de eerste paar pgingen na dan, toen was ik nog wel eens te laat.

Iemand suggereerde lag en dat ik de castbar te laat zag, maar dat geloof ik niet met 23ms latency en een framerate die nooit onder de 50 komt.

En ik stond zeker out of LoS aangezien ik geen enkele spell op de boss kon casten vanwege LoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:51:
Graag hier verder mensen. Nieuwe expansion, nieuw topic! :)

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 282
^^

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!