Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.803 views

• freedragon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 13:41
Ja, je klonk redelijk uitgelaten gister ;)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Gister voor het eerst wat aan de heroics gesnuffeld, helaas miste we een tank dus moesten we iemand in zn offspec laten tanken, Norushen op 1% maar we moesten het toch echt 2-healen, gaat morgen wel neer met wat geluk.
Gewoon bijna 300k hps gedaan, moet zeggen dat het toch wel leuk is aangezien normal als healer tegenwoordig niet echt uitdagend meer is.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 22:52
hmr schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:09:
Heb mijn DK in het tweakers guild op 90 gekregen en meteen een goed dagje te pakken. Ivm met een gescheurde knieband had ik een dagje vrij en dat heeft me geen windeieren gelegd.

Kan armory even niet linken maar Doodt @ defias brotherhood zit al flink in de gear gear voor een Char van een dag level 90!
lol doe je beter dan ik ik zweef net boven de 470 na een week :P

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Vanavond haal ik eindelijk [A test of Valor] de pvp en [change of Command] quests zullen wel rap volgen.

Voor het farmen van de Secrets of the empire vrees ik dat ik wel weer een paar weken bezig ben...
Kan je die maar 1 keer per week looten per boss of is het 1 keer per dificulty? Lfr/Normal?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

freedragon schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:22:
Ja, je klonk redelijk uitgelaten gister ;)
Moi? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Evengeduld schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:31:
Vanavond haal ik eindelijk [A test of Valor] de pvp en [change of Command] quests zullen wel rap volgen.

Voor het farmen van de Secrets of the empire vrees ik dat ik wel weer een paar weken bezig ben...
Kan je die maar 1 keer per week looten per boss of is het 1 keer per dificulty? Lfr/Normal?
Ik geloof dat secrets of the empire net zoals de eerste 20 tokens die je moest farmen gewoon lukraak droppen in LFR/Normal. En in SoO droppen ze alleen van de eerste 8 bosses. In ToT van alle bosses afaik.
Na 3 weken heb ik toch al de volle 6 tokens gekregen, dus de kans dat ik de cloak deze xpac nog krijg is vrij klein |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 19-12-2013 09:55 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Faquarl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 13:10
Goedemorgen! Ik ben van plan weer te gaan spelen, en zoek een scroll of resurrection. Het liefst van iemand op een realm met population 40k+ en balanced horde/alliance, RP/PVP/PVE maakt me niet zoveel uit, als het maar een EN server is. Zit natuurlijk een reward aan vast van die spectral mount. Stuur me even een pm op dit forum, dank!

word al geholpen, dank

[ Voor 4% gewijzigd door Faquarl op 19-12-2013 10:12 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:42
Ik ga op de mage ook vandaag of morgen A Test of Valor halen. Dan komt ook voor mij de volgende grind :p

Gisteren was de raid echt crap. Raid leader had besloten om protectors hc te doen terwijl we een noob tank bij ons hadden die altijd totaal in paniek raakt als ze niet bekend is met een fight. Dat ging dus niet... Na lang zeuren gaf ie toch toe en verder op normal, maar veel tijd verloren daar. Wel nog een upgrade meegenomen, maar wéér geen trinket en wapen :(

@hierboven: zie tweakers guild topic, er zijn veel mensen opnieuw begonnen daar. Server is Defias Brotherhood.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Vriend van mij vraagt of het mogelijk is om een SOR te gebruiken als je pas 3 dagen geen subscription meer hebt. Is dat mogelijk of moet je x aantal maanden geen subscription hebben?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Chris van der G schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:44:
Vriend van mij vraagt of het mogelijk is om een SOR te gebruiken als je pas 3 dagen geen subscription meer hebt. Is dat mogelijk of moet je x aantal maanden geen subscription hebben?
Sinds vorig jaar maart moet je dan geen subsciption hebben volgens mij.

Steam: Ryada.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:04
Chris van der G schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:44:
Volgens mij moet daar minstens 3 maanden tussen zitten. Zou anders wel te makkelijk zijn als je elke 10 dagen een nieuwe SoR kan krijgen en dan feitelijk gratis spelen. Blizz is niet gek.

Verwijderd

SoR is alleen te gebruiken als je na 4 maart 2012 geen actieve subscription meer hebt gehad.
Ofwel, een maand of 20..(!!)

Ik kwam zelf 2 maanden te kort.. :( toen maar de 10 day free MoP genomen.

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
blouweKip schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:25:
Gister voor het eerst wat aan de heroics gesnuffeld, helaas miste we een tank dus moesten we iemand in zn offspec laten tanken, Norushen op 1% maar we moesten het toch echt 2-healen, gaat morgen wel neer met wat geluk.
Gewoon bijna 300k hps gedaan, moet zeggen dat het toch wel leuk is aangezien normal als healer tegenwoordig niet echt uitdagend meer is.
Hebben jullie Immerseus en Protectors overgeslagen dan? Norushen is natuurlijk een zeer makkelijke HC, maar op zich zou je in 1 week toch ook Immerseus erbij moeten kunnen killen, maar goed :)

Norushen is dan ook bedoeld om een 2 heal fight te zijn, vrij korte enrage en gewoon nuken dus, kan je als healer dus ook wel wat mooie cijfers op halen aangezien de damage toch ook niet verwaarloosbaar is.

Als jullie 'm morgen neerkrijgen gaan jullie dan gewoon clearen of een andere HC proberen te doen? Vind sommige mensen hun raidpatroon wel interessant :D

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JimDB schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:19:
[...]

Hebben jullie Immerseus en Protectors overgeslagen dan? Norushen is natuurlijk een zeer makkelijke HC, maar op zich zou je in 1 week toch ook Immerseus erbij moeten kunnen killen, maar goed :)
Ik weet niet hoe het met jullie zat maar wij deden Immersius de eerste keer in 5 tries dus ik kan me voorstellen dat hij ze allebei gedaan/geprobeerd heeft. :+
Norushen is dan ook bedoeld om een 2 heal fight te zijn, vrij korte enrage en gewoon nuken dus, kan je als healer dus ook wel wat mooie cijfers op halen aangezien de damage toch ook niet verwaarloosbaar is.
Norushen 3-healen terwijl je nog amper tot geen heroic gear hebt is inderdaad behoorlijk pittig met die enrage. Is nét te doen denk ik, maar 2-healen is makkelijker. Gewoon zorgen dat je de adds zo snel mogelijk wegwerkt en dat er altijd iemand tussen de kleine adds en de baas staat (want anders gaat die meer damage doen ;)).
Als jullie 'm morgen neerkrijgen gaan jullie dan gewoon clearen of een andere HC proberen te doen? Vind sommige mensen hun raidpatroon wel interessant :D
Ik vind het sowieso wel boeiend dat er teams zijn die niet gewoon op volgorde door de bazen heen gaan. Deze tier is dat voor het eerst eens viable op heroic, en het is zo veel makkelijker om alles op volgorde te doen. Dan kom je tenminste niet in de situatie waarin je een baas ergens halverwege de instance sneller killt dan verwacht en je vervolgens maar moet clearen omdat je de bazen die nog staan allemaal niet op heroic aan kan.

Wat ik deze tier niet snap is dat teams Protectors overslaan omdat Norushen makkelijker zou zijn (terwijl die IMO ongeveer gelijk zijn in moeilijkheidsgraad) en nog gekker: Sha overslaan en wel Galakras killen terwijl Galakras lastiger is. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, heb nu een:

DK op 501
Monk op 491.. Maar wat wordt de monk, mistweaver/tank, of mistweaver/dps.. wat zou handiger zijn voor flex raids?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind tank/healer meestal onpraktisch voor solo content, of in elk geval tot je redelijk dik in de gear zit. Nu dus niet zo van toepassing, dus dan is tank/healer wel een leuke combinatie. DPS is er altijd wel genoeg, zeker voor flex.

• corset
hmr schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:09:
Heb mijn DK in het tweakers guild op 90 gekregen en meteen een goed dagje te pakken. Ivm met een gescheurde knieband had ik een dagje vrij en dat heeft me geen windeieren gelegd.

Kan armory even niet linken maar Doodt @ defias brotherhood zit al flink in de gear gear voor een Char van een dag level 90!
En jij bent dus die arena muppet :p was wel gezellig gister, vooral de noob ik xD (ik zuig met DK's)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

lanerios schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:01:
[...]

En jij bent dus die arena muppet :p was wel gezellig gister, vooral de noob ik xD (ik zuig met DK's)
Zeker!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• blouweKip

Ik zit nu in een casual guild (gestopt in cata en daarvoor altijd realm 2/3 gestaan) en we hebben slechts een paar raiders die zich echt voorbereiden dus kozen we voor norushen omdat de tactics praktisch hetzelfde zijn, onze volgende wordt waarschijnlijk nazgrim of galakras.
Dit is allemaal gebaseerd op info die ik van oude guildies heb die nog progress raiden maar ik kan me best voorstellen dat het uiteindelijk anders gaat worden afhankelijk van hoe de rest van ons team op die bazen performed.
Casual betekend ook dat we niet echt mensen die enigzins underperformen kunnen benchen (ook omdat het een stuk moeilijker is om goede mensen te recruiten als er 10 guilds boven je staan op de server), daarnaast is de moraal wel enorm sterk (lees: nooit geklaag of mensen die progress fights skippen) dus we zijn wat huiverig om mensen teveel op hun falen aan te spreken (al is falen een groot woord, het betreft vooral 1 of 2 dps-ers die een beetje minder zijn kwa situational awereness).

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik tik tegen de 60 aan (ik doe het rustig) en word nu al moet van allerlei mensen die zo achterlijk al dungeons leaven 'omdat de dungeon te lang duurt'. Dan denk ik af en toe bij mijzelf, vermaak je je nog wel als je één dungeon die misschien 20 minuten duurt al gaat quiten. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel leavers en mensen die nergens vertrouwen in hebben. Idem bij League of Legends waarbij mensen leaven omdat ze de winst niet zien, waar ik het vaak genoeg dan met 4vs5 nog had gewonnen.

Dus dat word misschien nog wel wat als ik echt ga raiden. Of je gaat er voor of je gaat maar lekker tetris in je ééntje spelen als je geen inzet hebt :+ Tenminste dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zijn hier trouwens nog disc priests die de dps legendary cloak gebruiken? (10 man), de healing versie proc is relatief nutteloos, zelfs als ik die optimaal benut (tracken via weakauras en bijvoorbeeld gebruiken voor halo ofzo), ik heb hem eigenlijk alleen voor de 5% flat healing (uptime is meestal tussen de 9 en de 19% en gaat vaak toch in overheal).
Die dps versie geeft me meer crit (= meer healing) en verhoogt mn dps redelijk wat (in theorie), ik vind het alleen lastig om te bepalen in welke mate die 5% extra healing tijdens de uptime nu echt winst is tov de extra healing door de crit en de extra damage die ik dan doe door de dps cloak proc.

Ik zie veel priests met de dps cloak rondlopen maar ik heb geen zin om 7k weg te gooien om dat uit te testen :P

//edit: overigens gebruik ik twist of faith dus ik vraag me af of die dps legendary ook de uptime daarvan kan verhogen (indien er adds in het gevecht aanwezig zijn, nu doe ik dat vaak handmatig).

[ Voor 11% gewijzigd door blouweKip op 20-12-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
blouweKip schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:20:
Ik zit nu in een casual guild (gestopt in cata en daarvoor altijd realm 2/3 gestaan) en we hebben slechts een paar raiders die zich echt voorbereiden dus kozen we voor norushen omdat de tactics praktisch hetzelfde zijn, onze volgende wordt waarschijnlijk nazgrim of galakras.
Dit is allemaal gebaseerd op info die ik van oude guildies heb die nog progress raiden maar ik kan me best voorstellen dat het uiteindelijk anders gaat worden afhankelijk van hoe de rest van ons team op die bazen performed.
Met andere woorden, jullie gaan eerst proberen om de gevechten te doen waarvan de tactics op HC het dichtst bij die van normal liggen? Op zich is dat nog wel een interessant idee, vooral aangezien ook wij soms te kampen hebben met mensen die niet (graag) tactics lezen van een nieuwe boss, of gewoon er zeer lang over doen om die nieuwe tactics dan ook uit te voeren, gewoon omdat ze die van normal zo gewoon zijn. Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat je een boss zoals Immerseus daarvoor gewoon overslaat. Immerseus heeft natuurlijk niet compleet dezelfde tactics als op normal, maar dat 1ne verschil van de debuff en adds zijn opzich toch ook snel te masteren? Anyways, wel een idee om eens over na te denken als wij na de winter break het moeilijk moesten hebben op Juggernaut of Shamans, om dan eens een kijkje te gaan nemen bij Nazgrim.
Casual betekend ook dat we niet echt mensen die enigzins underperformen kunnen benchen (ook omdat het een stuk moeilijker is om goede mensen te recruiten als er 10 guilds boven je staan op de server), daarnaast is de moraal wel enorm sterk (lees: nooit geklaag of mensen die progress fights skippen) dus we zijn wat huiverig om mensen teveel op hun falen aan te spreken (al is falen een groot woord, het betreft vooral 1 of 2 dps-ers die een beetje minder zijn kwa situational awereness).
Wij zijn imo nog niet eens zo casual en ook hier wordt er niet gebenched gewoon door het feit dat we helemaal geen HC back-ups hebben. De seconde dat er 1 iemand van het team niet kan komen wordt het ofwel die dag gecancelled ofwel nemen we een van de backups om normal te clearen... Recruitment zou normaal geen probleem moeten zijn (vooral aangezien een ander team in onze guild wel gewoon 3 backups heeft die het ook redden in HC), maar m'n doet er geen moeite voor, en dat zelfde geldt voor het aanspreken van mensen over hun performance, daar trekt onze RL zich helemaal niets van aan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:48
Bazen overslaan is opzich helemaal niet zo gek toch?

Wat ik wel interessant vind is de volgorde waarop mensen bazen dan killen. Verschillende mensen vinden Immersius HC een eitje, maar wij hadden toch nog behoorlijke problemen met de eerste 2 kills (lees bijna een volle avond wipen). Afgelopen woensdag lag hij al in 4 tries (onze burst @ start was zo groot dat de baas direct na de eerste swirl neer ging!)

Wij hebben protectors en sha geskipped en hebben 4-5 tries op Galakras HC gedaan. De beste try was een wipe toen de 2de tower net op 100% raakte. Met wat meer tijd zou die dus wel neer moeten gaan. Of is juist het laatste deel zeer zwaar?

Zelf denk ik dat we prima protectors neer zouden moeten kunnen krijgen. Sha is denk ik een ander verhaal (situational awareness!)

Achja, zondag gaan we clearen en wat mensen proberen te gearen. Het zou leuk zijn als we Garrosh ook weer eens omleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe ik op dit moment aan heirlooms kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Volgens mij kan google / wowhead / etc. daar heel veel over vertellen, maar in kort: justice points en darkmoon faire tokens. Verder nog wat exotischer spul als brawler's + vistoernooitje. Oh en de guild rewards niet te vergeten uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik lees nu inderdaad dat ik de head kan kopen via guild bank, 1500g en Honored rep.

edit: en een cloak voor 1200g, legs 1750g. Oke top.. nu hopen dat ik genoeg gold heb op mn mains. :X

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Is er btw een aanbevolen lvl om aan arena's te beginnen? ik zit nu op ilvl 500 en de battlegrounds ben ik wel een beetje zat (veel bots)

Daarom een oproep aan iedereen die nog een death knight zoeken in hun team op realm Ragnaros :D

Armory

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Zucht, nou "moet" ik ook nog diablo 3 ros kopen. De digitale luxe versie geeft een pet voor in world of warcraft. Weet iemand van jullie misschien of deze pet ook te gebruiken is in pet battles?

Pas weer een poosje aan het spelen en was helaas te laat voor die arena murloc, ben dol op murlocs, heb nu de marine en crusader.

Dus mocht iemand als mij net zo dol zijn op pets, check uit the pet gift bij de luxe digitale versie van diablo 3 reaper of souls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:11:
Bazen overslaan is opzich helemaal niet zo gek toch? Wat ik wel interessant vind is de volgorde waarop mensen bazen dan killen.
Zit daar zo veel verschil tussen dan? :+ Denk dat de meeste mensen op dit gewoon bossen skippen omdat ze het gevoel hebben dat de tactics die ervoor nodig zijn moeilijk zijn om te masteren en dat ze daarom dus maar voor de bossen gaan waarvan de tactics dicht bij normal aangrenzen. En op zich is dat nog wel logisch, al zijn de bossen met "nieuwe" tactics vaak ook gewoon een eitje na wat oefenen en dus verspillen ze zeg maar een heleboel loot.
Verschillende mensen vinden Immersius HC een eitje, maar wij hadden toch nog behoorlijke problemen met de eerste 2 kills (lees bijna een volle avond wipen). Afgelopen woensdag lag hij al in 4 tries (onze burst @ start was zo groot dat de baas direct na de eerste swirl neer ging!)
Vooral de eerste kill heeft bij ons toch langer geduurd dan verwacht, geloof dat we er uiteindelijk zo'n anderhalf uur aan gezeten hebben en meteen de eerste try waarbij we verder geraakten dan 2 intermissions was dan ook onze kill, maar het is en blijft een simpele boss als je eenmaal weet hoe de mechanics in elkaar zitten. En nu is hij al helemaal niets meer waard tov het gear dat we hebben :D
Wij hebben protectors en sha geskipped en hebben 4-5 tries op Galakras HC gedaan. De beste try was een wipe toen de 2de tower net op 100% raakte. Met wat meer tijd zou die dus wel neer moeten gaan. Of is juist het laatste deel zeer zwaar?
Het laatste deel waar Galakras naar beneden komt is, net zoals in normal, erg healing intensief, maar als je goed soaked en de nummers er uit kan persen is het gewoon een kill. Geloof dat wij er dan ook maar 3 tries voor nodig hadden om haar neer te krijgen, maar wij zitten dan ook wel al met goed veel gear van de HCs ervoor.
Zelf denk ik dat we prima protectors neer zouden moeten kunnen krijgen. Sha is denk ik een ander verhaal (situational awareness!)

Achja, zondag gaan we clearen en wat mensen proberen te gearen. Het zou leuk zijn als we Garrosh ook weer eens omleggen :D
Protectors is gewoon kwestie van goed afspraken kunnen maken. Zorg voor een duidelijke interrupt order die je steeds kan uitvoeren voor Gloom (zorg dus voor genoeg mensen zodat je altijd een backup hebt moest iemand missen of 'm per ongeluk op cd hebben zitten), en maak een goede rotation in cooldowns voor de Anguish (Bubble van een Paladin, Disperse van een Priest, etc.) en dan is het gewoon een kwestie van de Enrage te halen (die bij ons in het begin toch vrij krap was) en de damage te managen :)

Sha is daarentegen inderdaad een ander verhaal en hadden wij ook eerst wat problemen op (bewegen en dps'en op hetzelfde moment, gaat dat dan 8)7), maar als je daar wat vocal bent en dus zegt wanneer je welke rift gaat sluiten/wanneer je in PacMan zit etc. komt het wel in orde.

Kortom de eerste paar HC bossen met "nieuwe" tactics zijn op zich nog niet zo moeilijk, gewoon zorgen dat je de mechanics goed leert behandelen door middel van oefening en daarna is het gewoon uitoefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fitznl schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:15:
Zucht, nou "moet" ik ook nog diablo 3 ros kopen. De digitale luxe versie geeft een pet voor in world of warcraft. Weet iemand van jullie misschien of deze pet ook te gebruiken is in pet battles?
Natuurlijk. :) Ik denk niet dat Blizzard nog veel pets gaat toevoegen die niet in pet battles te gebruiken zijn. Met uitzondering van dingen als ballonnen en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blouweKip schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:20:
[...]

Galakras is bruut op je healers (waarvan je er maar twee zou moeten gebruiken) en Nazgrim's soft enrage is zwaar naadje als je niet al wat stukjes heroic gear hebt. De tactics verschillen inderdaad vrijwel niet van normal maar onderschat de damage increase en extra health op alles niet. ;)
hulkie schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:11:
Het laatste deel is héél zwaar op je healers en vereist van je DPS perfecte uitvoering wat betreft het spreiden van de de DoTs. Het wordt een stuk makkelijker met betere gear, maar ter indicatie: onze eerste kill was er een waarin ik in mijn eentje de laatste 5 miljoen HP van de baas af heb gehaald als tank omdat alle anderen omvielen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
IntToStr schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:02:
Volgens mij kan google / wowhead / etc. daar heel veel over vertellen, maar in kort: justice points en darkmoon faire tokens. Verder nog wat exotischer spul als brawler's + vistoernooitje. Oh en de guild rewards niet te vergeten uiteraard.
Met honor points kan je ook bepaalde heirlooms nog kopen, ik meen in northrend als jouw faction Wintergrasp gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
YaaD schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:37:
Is er btw een aanbevolen lvl om aan arena's te beginnen? ik zit nu op ilvl 500 en de battlegrounds ben ik wel een beetje zat (veel bots)

Daarom een oproep aan iedereen die nog een death knight zoeken in hun team op realm Ragnaros :D

Armory
Een aanbevolen ilevel is er niet echt, de meeste mensen doen het gewoon eerst met een vriend/guildy en merken dan dat het eigenlijk nog niet eens zo moeilijk is, maar wel leuk is. Ik zie trouwens dat je al bijna in volledig PvP gear zit, met de meerderheid Tyrannical en al wat Grievous dus gewoon doen! Gear op zich geeft je natuurlijk wel een klein voordeel, maar uiteindelijk blijft het gewoon skill dat toch de overhand houdt (kijk maar naar mensen die 1v2s doen) dus het komt wel oké :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balletje83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-08 10:30
X-realm mailing,

het is me gelukt om mijn heirlooms over te sturen van alliance naar horde op een ander realm, enkel lukt me dit niet met timeless pieces, lukt blijkbaar enkel binnen je eigen faction,

maar hoe zit het met bv archeology items, speer, trinket ? en kan dit ook met bv de inscription staff's?
( proxy op me werk belemmert het zoeken nogal, hopelijk hier iemand met een antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Galakras is bruut op je healers (waarvan je er maar twee zou moeten gebruiken) en Nazgrim's soft enrage is zwaar naadje als je niet al wat stukjes heroic gear hebt. De tactics verschillen inderdaad vrijwel niet van normal maar onderschat de damage increase en extra health op alles niet. ;)
Gister galakras normaal 2e fase solo gehealed dus ik denk dat als we mensen in 2 groepen splitsen om het aantal stacks te verminderen het wel moet kunnen.
Ik probeer nu ook zoveel mogelijk om normals alvast met de heroic tactics te doen om mensen wat te laten wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Balletje83 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:42:
X-realm mailing,

het is me gelukt om mijn heirlooms over te sturen van alliance naar horde op een ander realm, enkel lukt me dit niet met timeless pieces, lukt blijkbaar enkel binnen je eigen faction,

maar hoe zit het met bv archeology items, speer, trinket ? en kan dit ook met bv de inscription staff's?
( proxy op me werk belemmert het zoeken nogal, hopelijk hier iemand met een antwoord :)
Ik heb wel een 450 polearm naar mijn monk verzonden die je in de wereld kan vinden. Lekker voor als ie lvl 86 is.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blouweKip schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:04:
[...]

Gister galakras normaal 2e fase solo gehealed dus ik denk dat als we mensen in 2 groepen splitsen om het aantal stacks te verminderen het wel moet kunnen.
Ik probeer nu ook zoveel mogelijk om normals alvast met de heroic tactics te doen om mensen wat te laten wennen.
Het probleem zit in RNG en het feit dat mensen continue moeten rouleren. De RNG is vervelend omdat het mogelijk is dat één van je twee groepen steeds die vuurbal krijgt. En mensen met hogere stacks zouden niet vóór mensen moeten staan met een lagere stack. Uiteindelijk betekent dat redelijk wat zijwaartse bewegingen om te coveren voor die RNG en redelijk wat voor- en achterwaartse bewegingen om de damage van de stacks te verlagen. Daarbij is de fight langer omdat de baas meer health heeft en komt er sowieso al meer damage vanaf omdat het heroic is. Het is allemaal best te doen maar tot je team er handigheid in heeft is het een erg zware fase. :P Als je Protectors en Sha nog niet gedaan hebt zou ik eerder die twee doen dan Galakras. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Na 14 maanden weer begonnen met WoW, blijkbaar zal ik nooit echt kunnen stoppen ermee. x)

Ik begreep dat WoW subscriptions recurring zijn, maar met iDEAL dus niet? Ik heb zelf liever dat ik een enkele maand betaal ipv recurring en geen zin om gamecards te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ketho op 20-12-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ketho schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:59:
Na 14 maanden weer begonnen met WoW, blijkbaar zal ik nooit echt kunnen stoppen ermee. x)

Ik begreep dat WoW subscriptions recurring zijn, maar met iDEAL dus niet? Ik heb zelf liever dat ik een enkele maand betaal ipv recurring en geen zin om gamecards te halen.
Gewoon even een 'card' kopen, kan ook gewoon online bij de bekendere sites. Mag waarschijnlijk geen link posten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Het probleem zit in RNG en het feit dat mensen continue moeten rouleren. De RNG is vervelend omdat het mogelijk is dat één van je twee groepen steeds die vuurbal krijgt. En mensen met hogere stacks zouden niet vóór mensen moeten staan met een lagere stack. Uiteindelijk betekent dat redelijk wat zijwaartse bewegingen om te coveren voor die RNG en redelijk wat voor- en achterwaartse bewegingen om de damage van de stacks te verlagen. Daarbij is de fight langer omdat de baas meer health heeft en komt er sowieso al meer damage vanaf omdat het heroic is. Het is allemaal best te doen maar tot je team er handigheid in heeft is het een erg zware fase. :P Als je Protectors en Sha nog niet gedaan hebt zou ik eerder die twee doen dan Galakras.
Dat zag ik inderdaad al toen ik me voorbereidde op dat gevecht, ik ben mensen nu al aan het trainen door ze op normal te laten proberen zo min mogelijk stacks te laten krijgen, maar het zal inderdaad even oefenen worden als 1 groep structureel meer orbs op zich krijgt.
Ik hoor van veel mensen dat sha juist moeilijker zou zijn, maar dat gaan we wel zien, vooralsnog is norushen de eerste en gaan we komende reset voor immerseus en protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zo, net een 2e char begonnen: DK. Ziet er wel okay uit, even wennen qua speelwijze e.d. Lijkt me misschien nog wel lastig qua rotaties om alles een beetje te timen. Wat me wel opvalt dat de quest rewards allemaal vrij goede items geven die ik met mijn Paladin nog niet krijg, tenzij ik een beetje geluk heb in een dungeon :+ (die zit nu in de 60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Zow, de eerste heroic kill is ook eeen feit deze tier, Norushen maar gedaan omdat deze simpeler leek qua mechanics dan Immerseus en we wanneer mogelijk ook nog zoveel mogelijk wilden clearen.

Dat het simpel was bleek wel, eerste try iets van een 3% wipe op enrage, 2de try een kill met 20 sec oid over op enrage. wat volgens mij nog een stuk makkelijker kan dan de 4 Orb (2x dps, tank en healer), 3 orb (2x dps en tank) 1 orb (1 DPS) rotatie die we nu hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Douweegbertje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:02:
[...]

Gewoon even een 'card' kopen, kan ook gewoon online bij de bekendere sites. Mag waarschijnlijk geen link posten :p
Denk dat je moderators daar niet zo blij mee zijn nee. Maar een naam zou je eventueel wel mogen geven.

Ik gebruik voor mijn gamecards (60 dagen); RandyRun. Is van oorsprong een Nederlandse site en verkoopt gamekeys digitaal voor goede prijzen. Zo betaal ik voor 60 dagen preapid 20-21 euro oid. Goedkoper dan op de wow site zelf. Ben zeer tevreden met die site, nooit gee problemen mee gehad en binnen 5 minuten heb ik meestal mijn key in de mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waarom zou je geen link mogen posten naar websites die gewoon online gamecards verkopen? Tweakers heeft toch ook een Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Je kunt ook naar de algemene Blizzard store gaan, WoW selecteren aan de linker kant en heeeeelemaal naar beneden scrollen. Daar staat gametime die je met ideal kunt betalen :) Heb het zelf gister avond gedaan, duurt 10-15 minuten voordat je een email krijgt waarin je de purchase kunt bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dennism schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:13:
Zow, de eerste heroic kill is ook eeen feit deze tier, Norushen maar gedaan omdat deze simpeler leek qua mechanics dan Immerseus en we wanneer mogelijk ook nog zoveel mogelijk wilden clearen.

Dat het simpel was bleek wel, eerste try iets van een 3% wipe op enrage, 2de try een kill met 20 sec oid over op enrage. wat volgens mij nog een stuk makkelijker kan dan de 4 Orb (2x dps, tank en healer), 3 orb (2x dps en tank) 1 orb (1 DPS) rotatie die we nu hadden.
Gefeliciteerd! Volgende reset Immersius dus!

Wij hadden gister een clearnight, ging als een trein tot we bij Garrosh kwamen, daar ging het keer op keer mis omdat de tanks omvielen of mensen de interupts niet goed op orde hadden. Best wel balen moet ik zeggen, zo moeilijk is die baas nou ook weer niet.

Wel verder kunnen oefenen met fire, en dat bevalt me prima! Ik haal nu op elk gevecht meer uit mn mage dan ik deed met frost. Hier de logjes (vooral Thok was lekker als fire, met instant pyro's heb je geen last van die interrupt!):
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=1430&e=1619

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Feihcretsam schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:26:
Je kunt ook naar de algemene Blizzard store gaan, WoW selecteren aan de linker kant en heeeeelemaal naar beneden scrollen. Daar staat gametime die je met ideal kunt betalen :) Heb het zelf gister avond gedaan, duurt 10-15 minuten voordat je een email krijgt waarin je de purchase kunt bevestigen.
Jawel, maar dat is duurder.

60 days

g2play: €22.99
randyrun: 23,89 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
hulkie schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:47:
[...]

Gefeliciteerd! Volgende reset Immersius dus!

Wij hadden gister een clearnight, ging als een trein tot we bij Garrosh kwamen, daar ging het keer op keer mis omdat de tanks omvielen of mensen de interupts niet goed op orde hadden. Best wel balen moet ik zeggen, zo moeilijk is die baas nou ook weer niet.

Wel verder kunnen oefenen met fire, en dat bevalt me prima! Ik haal nu op elk gevecht meer uit mn mage dan ik deed met frost. Hier de logjes (vooral Thok was lekker als fire, met instant pyro's heb je geen last van die interrupt!):
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=1430&e=1619
Komende reset denk ik niets, Kerstbreak :P, als het goed is gaan we 5 jan weer met frisse moed verder!

Garrosh moet ik zeggen dat ik er nog steeds de moeilijkheid niet echt van inzie, misschien komt het nog wanneer we em weer vaken gaan doen (laatste reset niet gedaan vanwege tijdsgebrek). Wij hadden iets van 40 tries nodig voor de eerste kill (dat zoog wel, met alle andere bosses behalve shamans in maximaal zo'n 10 tries neer en 15 geloof ik oid op shamans). 2de Garrosh kill was een 2 shot, na een 1,5% wipe op de eerstee try die reset. Misschien dat het aan onze zerg taktiek ligt, maar van de 5 tries geloof ik dat we met 10 man in P3 kwamen op Garrosh waren er 2 een kill en de rest 18% (eerste keer P3), 7% geloof ik en 1.5%.

[ Voor 27% gewijzigd door Dennism op 23-12-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Zojuist gepugged door onze 'concurrent' guild, omdat ze een tank tekort kwamen. Ze waren bezig met Garrosh en dit leek mij een goede gelegenheid de tactics al een beetje onder de knie te krijgen. Nu blijkt normal niets anders te zijn dan Flex dus het was een makkie. Toch merk ik wel dat het niveau van deze guild veel lager ligt dan die van ons. Verklaart ook gelijk waarom wij veel sneller progressen dan hun. zei hebben er 8 weken over gedaan om bij Garrosh te komen en wij zitten na onze 1ste reset al bij Siegecrafter.

Heals waren sowieso bagger, beide healers van hun deden maar rond de 80-90k HPS en dat vind ik extreem laag voor iLvl 559(Druid) en 561(Monk). Onze eigen resto Shaman was ook mee, omdat ze ook een DPS tekort kwamen. Bij ons health hij altijd en heeft nog nooit geDPSt, maar toch topte hij al hun DPS verruit, Nu weet ik dat Ele Shamans het erg goed doen op Garrosh, maar zelf mages en rogues konden bij verre na niet bij zijn DPS in de buurt komen terwijl de iLvls allemaal rond de 555-560 liggen.

Nadat ik hun team heb gezien ben ik totaal niet bang om met ons team garrosh tegemoet gaan. We zijn veel beter op elkaar ingespeeld. Interrupts, personals en cooldowns zijn na 1 of 2 tries gelijk goed afgestemd op elkaar zodat we geen onnodige CD's verspillen.

Hoe zit het trouwens met de overgang van Normal naar Heroic? Ik verwacht met Immerseus niet veel problemen, maar protectors lijkt me best wel een intensief gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Douweegbertje schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:18:
[...]

Jawel, maar dat is duurder.

60 days

g2play: €22.99
randyrun: 23,89 EUR
g2play: paypal
randyrun: ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Twylight schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:29:
[...]

Randyrun kan je ook betalen met PayPal, dit doe ik al jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
rjpurk schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:30:
[...]

Randyrun kan je ook betalen met PayPal, dit doe ik al jaren
Met mijn post bedoelde ik dat je op g2play niet met iDeal kan betalen. Heb een hekel aan paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Twylight schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:34:
[...]
Met mijn post bedoelde ik dat je op g2play niet met iDeal kan betalen. Heb een hekel aan paypal
Oh op die manier, maar hoezo heb je een hekel aan PayPal? inloggen met een wachtwoord vind ik makkelijker dan met zo'n Random Reader te knaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Twylight schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:34:
[...]
Je kan gewoon met G2play met iDeal betalen. Alleen met een tussen stap die Skrill heet, als je gewoon de stappen volg zie je vanzelf iDeal !

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteren heb ik lekker lopen blunderen op mijn priest in een MoP normal (Shado Pan Monastery) In het stukje voor de laatste boss was ik zo gefocussed op het ontwijken van de paarse troep op de grond dat ik tot 2x te dicht langs mobs rende en aggro trok.

Leidde vervolgens tot een scheldkannonade van de party die vonden dat ik maar nooit meer een instance moest doen :+

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:55:
Komende reset denk ik niets, Kerstbreak :P, als het goed is gaan we 5 jan weer met frisse moed verder!
Zàlig zo'n Kerstbreak, kan niet zeggen dat ik het mis om Donderdag, Zondag en Dinsdag 3 uur te spenderen in SoO, al kijk ik er echt wel naar uit wat we gaan kunnen presteren na de break! Na ToT (waar we blijven steken waren op 2/13HC, door problemen met leavers etc.) zijn we deze Tier ook een pak beter op elkaar ingespeeld en hoop ik echt dat we toch tot de laatste paar bosses komen voor de release van de nieuwe expansion/de 20% nerf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Twylight schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:29:
[...]

Zoals eerder gezegd, g2play kan ook gewoon met ideal EN je krijg punten. Die punten geven korting :) Volgens mij zijn die punten iets van 10% waard. (40 euro kopen = 400 punten = 4 euro oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Even iets totaal anders:

Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Ik ben uitgekeken op Runescape, een spel wat ik bijna 8 jaar heb gespeeld maar door de recente updates in dat spel hoeft het van mij niet zo meer.

Nu heb ik in het verleden wel eens een trail van WoW gedaan en het sprak me wel aan.
Zit er daarom over te denken om hier eens serieus in te gaan spelen.
Maar nu komt het, ik speel vaak alleen, wil niet gebonden zijn aan verplichtingen aangezien ik die thuis met 2 kinderen al heb.
Zodoende ben ik soms een hele avond online, en dan soms een aantal dagen totaal niet. Is WoW dan wel een geschikt spel voor mij?

Ik vraag dit omdat ik een weloverwogen beslissing wil maken voordat ik überhaupt tijd en geld in dit spel ga steken.
Dan nog een vraag over de learning curve van WoW, ik heb het idee dat deze behoorlijk steil is, als ik hier sommige posts doorlees duizelt me het soms van de gebruikte afkortingen. :P Is dit een beetje makkelijk te doorgronden?

Sorry voor mijn noob vragen, ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Franko P. schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:35:
Even iets totaal anders:

Ik ben uitgekeken op Runescape, een spel wat ik bijna 8 jaar heb gespeeld maar door de recente updates in dat spel hoeft het van mij niet zo meer.

Nu heb ik in het verleden wel eens een trail van WoW gedaan en het sprak me wel aan.
Maar nu komt het, ik speel vaak alleen, wil niet gebonden zijn aan verplichtingen aangezien ik die thuis met 2 kinderen al heb.
Zodoende ben ik soms een hele avond online, en dan soms een aantal dagen totaal niet. Is WoW dan wel een geschikt spel voor mij?

Ik vraag dit omdat ik een weloverwogen beslissing wil maken voordat ik überhaupt tijd en geld in dit spel ga steken.
Dan nog een vraag over de learning curve van WoW, ik heb het idee dat deze behoorlijk steil is, als ik hier sommige posts doorlees duizelt me het soms van de gebruikte afkortingen. :P Is dit een beetje makkelijk te doorgronden?

Uit je vraag kan ik opmerken dat je denkt dat wow alleen maar voor Hardcore gamers is die tijd hebben, maar wow kan ook heel casual zijn. Vooral met de laatste Expansion pack en patches is het ook mogelijk om casual te raiden. Je kan je tegenwoordig gewoon 'opgeven' voor een bepaalde raid/dungeon en dan word je automatisch in een groep gegooid. Het enige waar je eigenlijk tijd voor vrij zou moeten maken is progression raiding. Met progression raiding ga je met je team/guild bepaalde raids doen en dit is op vaste tijden meestal. Maar dit is natuurlijk niet verplicht om te doen.

Als je besluit om het te gaan spelen zou ik je aanraden een casual guild te joinen. Zijn vaak ook mensen die hetzelfde als jou ervaren waardoor ze de ene keer wel online kunnen komen en de andere keer weer niet. Heb zelf ook een tijd in een casual guild gezeten en die planden dan vaak een 'event on the go'. Wie kan komen die komt en wie niet kan komen komt niet. Casual guilds hebben vaak ook veel 'Socials' en die helpen mensen graag, dus voor een beginnende speler kan je in dit soort guilds altijd terecht met eventuele vragen.

Qua learning curve valt het wel mee. tenzij je op een 'slechte' server zit. Ik ben begonnen met spelen op Twisting Nether en dit is een server waar veel ervaren spelers op zitten. Toen ik dus nog noob was en voor de lol een dungeon wou doen kwam ik al gouw bij 4 andere ervaren spelers in een groep. maakte ik dan een foutje dan werd ik al snel uitgescholden of iets dergelijks. Dat bederft dus wel je spel plezier.

Ik heb nu al op een aantal servers gespeeld zowel PvP, PvE als RP en moet zeggen dat ik Argent Dawn wel veruit de beste server van allemaal vind qua community enz.. Argent Dawn is een Normal/RP server, dit betekent dat er ook personen op spelen die een bepaalde 'rol' spelen. Het is een beetje moeilijk uit te leggen wat ze dan precies allemaal doen, dus als je wil weten wat het is kun je het altijd even op youtube opzoeken. Als RP je niks lijkt hoef je niet bang te zijn want het is niet verplicht om te doen, dus als jij gewoon je eigen gangetje wil gaan dan kan dat gewoon. (Wel is het tegen de regels om andermans RolePlay te verstoren, dus staat er een groepje mensen net alsof staat te doen dat ze een biertje drinken moet je dat gewoon negeren :P). Als beginnende speler zal ik dus aanraden om op Argent Dawn te beginnen. De community is veel volwassener dan op andere servers en je hebt geen last van kinderlijk gedrag.

Qua afkortingen hoef je niet bang te zijn, dit zal je grotendeels wel begrijpen als je het speelt en anders is een vraag hier op het forum of gewoon in game aan iemand nooit verkeerd. Domme vragen bestaan immers niet ;).

Als je nog andere vragen hebt over de gameplay of iets dergelijks kan je ze altijd stellen, ben best vaak te vinden op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
WoW is een game waar je de komende jaren prima kan vermaken.
Zelf speel ik ook onregelmatig en komen er wel eens pauze's van weken en sessies tot diep in de nacht voor.
Als je via RaF een account aanmaakt krijg je een aantal voordelen zodat je snel endgame content kan gaan spelen.
Het warme bad (GoT guild) op Defias Brotherhood is een optie om te beginnen en je flink op weg te helpen maar wel altijd zoals jij je spelletje wil spelen. Als je echt alles zelf wil ontdekken raad ik je Argent Dawn aan, daar heb ik mijn lone wolf Warlock en kun je alle aspecten van de game spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Sprankie schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:41:
WoW is een game waar je de komende jaren prima kan vermaken.
Zelf speel ik ook onregelmatig en komen er wel eens pauze's van weken en sessies tot diep in de nacht voor.
Als je via RaF een account aanmaakt krijg je een aantal voordelen zodat je snel endgame content kan gaan spelen.
Het warme bad (GoT guild) op Defias Brotherhood is een optie om te beginnen en je flink op weg te helpen maar wel altijd zoals jij je spelletje wil spelen. Als je echt alles zelf wil ontdekken raad ik je Argent Dawn aan, daar heb ik mijn lone wolf Warlock en kun je alle aspecten van de game spelen.
Helemaal vergeten ja. Als hij dan toch besluit WoW te spelen lijkt het me een goed idee om de GoT guild te join op Defias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Laat Nelusz het maar niet horen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:12
Iemand die nog kan inloggen?

[/edit] Nvm kan nu opeens wel weer inloggen :x

[ Voor 47% gewijzigd door DeadKnight op 24-12-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
lijken server issues te zijn, vriendin kan totaal niet inloggen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik kan ook niet inloggen.

Probleem is bekend bij de Blizzard server techboys. Zie: https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN
Daar staan wellicht oplossingen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

rjpurk schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:44:
[...]

Helemaal vergeten ja. Als hij dan toch besluit WoW te spelen lijkt het me een goed idee om de GoT guild te join op Defias
Behalve dat dat een PvP server is. Ik ben ook begonnen op een PvP server maar dit is uiteindelijk niet zo heel leuk als beginner. Je mist wat ervaring en je wilt toch wel een beetje progressie maken met lvlen. Je hebt dan geen RaF noch heirlooms waardoor je niet 'even' naar de lvl 90 stormt. Vooral voor beginners raad ik een PvE server aan.
Ikzelf heb een server transfer gedaan naar een 'normal' server, en dat bevalt me ook een stuk beter. Daarbij gezegd is het niveau qua 'social' ook een stuk hoger. Niet om iedereen in één hokje te gooien, maar de meeste die PvP doen willen nogal graag een grote e-penis hebben waardoor het sociale aspect vaak flames e.d. bevat. Nu op deze server vermaak ik mij ook veel meer in dungeons. Veel relaxter.

In elk geval moet je het spel gewoon spelen, en wat addons downloaden zoals 'Wow Pro' of 'Quest helper lite'. Beide helpen enorm voor nieuwe spelers (en ervaren) om je weg te vinden met questen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
PVP servers epeen? Sorry, maar dat hangt per server af. Ga maar op Bloodhoof of Thunderhorn oid kijken. Gigantische ragende epeen guilds daar, en ja dat zijn PVE servers.

En download wow pro of quest helper? Waarom? Juist voor een nieuwe speler is het uitzoeken van hoe alles werkt belangrijk en meestal ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

lanerios schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:01:
PVP servers epeen? Sorry, maar dat hangt per server af. Ga maar op Bloodhoof of Thunderhorn oid kijken. Gigantische ragende epeen guilds daar, en ja dat zijn PVE servers.

En download wow pro of quest helper? Waarom? Juist voor een nieuwe speler is het uitzoeken van hoe alles werkt belangrijk en meestal ook leuk.
Maakt niet uit. Ik geef ook gewoon aan; de meeste en dat ik niet iedereen in éen hokje wil stoppen. Het is eenmaal nou zo dat de 'meeste' die op een PvP server zitten (voor het PvPén) een totaal andere mentaliteit hebben dan de gene die zich alleen met PvE willen bezighouden.

Daarnaast zijn die addons gewoon erg handig. Als je enige ervaring runescape is kun je zo'n handigheid er wel bij gebruiken. Heel de tijd je map checken en je quest log kan wat frustratie geven. Het gaat er niet om of je het snapt of niet, maar of je het een beetje efficient en leuk kunt doen. Hoe dan ook moet je met zulke addons nog steeds alles een beetje lezen + uitzoeken.

Ik en mijn vriendin zijn ook starters, en met zulke addons weet je dingen gewoon wat beter. Het is niet dat we niets kunnen want dungeons (zonder hulp van zulke addons daar) gaan ons prima af. Laten we gewoon wel even stellen dat WoW een 10 jaar oud spel is en dan bepaalde addons gewoon een genot zijn. Of gebruik jij letterlijk geen addon? IMO zijn addons een groot onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Douweegbertje schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:09:
[...]

Maakt niet uit. Ik geef ook gewoon aan; de meeste en dat ik niet iedereen in éen hokje wil stoppen. Het is eenmaal nou zo dat de 'meeste' die op een PvP server zitten (voor het PvPén) een totaal andere mentaliteit hebben dan de gene die zich alleen met PvE willen bezighouden.

Daarnaast zijn die addons gewoon erg handig. Als je enige ervaring runescape is kun je zo'n handigheid er wel bij gebruiken. Heel de tijd je map checken en je quest log kan wat frustratie geven. Het gaat er niet om of je het snapt of niet, maar of je het een beetje efficient en leuk kunt doen. Hoe dan ook moet je met zulke addons nog steeds alles een beetje lezen + uitzoeken.

Ik en mijn vriendin zijn ook starters, en met zulke addons weet je dingen gewoon wat beter. Het is niet dat we niets kunnen want dungeons (zonder hulp van zulke addons daar) gaan ons prima af. Laten we gewoon wel even stellen dat WoW een 10 jaar oud spel is en dan bepaalde addons gewoon een genot zijn. Of gebruik jij letterlijk geen addon? IMO zijn addons een groot onderdeel van het spel.
Ik zou mijn WoW niet zonder addons voor kunnen stellen. En ik snap ook niet wat er mis zou moeten zijn met addons, ze maken het spel gemakkelijker en leuker. Door de geschiedenis heen zie je ook vaak dat bepaalde addons door Blizzard zelf worden nagemaakt en toegevoegd aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Franko P. schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:35:
Even iets totaal anders:

Hey P.

Gewoon gaan spelen inderdaad! Ik denk dat de GoT guild de ideale plek is om te starten en het spelletje te leren kennen!

Ik zou zeker geen RAF (Recruit a Friend) gaan doen, want dan mis je een groot deel van het levellen. In tegenstelling tot de meeste mensen hier (including me) haal je veel plezier uit het ontdekken van de wereld. Hou er wel rekening mee dat een groot deel van de gameplay en lol in WOW op maximum level zit. Het duurt dus even voor je hier bent :)

Een beetje ontdekken en levellen is en blijft het leukst als je ondertussen gezellig kunt ouwehoeren, dus een leuke guild joinen is eigenlijk wel een soort van 'must' zou ik zeggen.

Veel plezier, en vragen stellen kan natuurlijk altijd!

@ raid: maandag Garrosh nog even gedaan. Eerste try was een 1% wipe, de tweede was onze soepelste kill tot nu toe. Waar een beetje focus al wel niet goed voor is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Franko: je kunt prima nu instappen, vooral de tweakers guild kan je hierbij helpen. Sterker nog: ik (en ongetwijfeld vele anderen) vind(en) het leuk om je rond te leiden. Mocht je de guild joinen, voel je vrij om mij ff een berichtje te sturen (battleID: possimpible#2230).

@Iedereen: hele fijne kerstdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zoek gewoon een goede bag addon (één overzicht), en verder deadly boss mods voor de dungeons en straks raids. En dan BadBoy tegen vervelende spammers.

Later kom je nog wel andere addons tegen die je guildies bijv gebruiken..

En ja fijne dagen allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 25-12-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 13-09 22:32

Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst!!!

Afbeeldingslocatie: http://img1.mmo.mmo4arab.com/news/2010/12/23/blizzard_xmas/blizzard_xmas_01.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Wow (...) wat een reacties!

Bedankt zover voor de nuttige informatie.

Ik denk dat ik om te beginnen eens een f2p account ga aanmaken op Argent Dawn.
Eens kijken waar ik allemaal tegen aan loop en of het me bevalt. Als ik later wat meer bedreven ben en het bevalt me goed, dan lijkt het me wel een goed idee om de tweakers guild te joinen.

Dankzij jullie posts ben ik in ieder geval wel wat anders tegen dit spel aan gaan kijken. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Hmm.. na maanden niet gespeeld te hebben wil ik toch weer een keer online komen.. maar...
Zijn de betalingingen vernaderd? voorheen was het mogelijk om met ideal te betalen..
Deze optie vind ik helemaal niet meer terug in de account management..

Ik zie alleen de optie voor een game-card of een abbo via creditcard.???

Is er iets wat ik moet weten?

nvm gevonden:

https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

Handig om in de TS te zetten.. dat game time via ideal via de shop van blizzard koopt en niet onder de account managenment (subfolder world of warcraft).

[ Voor 25% gewijzigd door dCY op 26-12-2013 09:35 ]

• jmxd
  • Niet online
https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

Hier kan je gewoon met iDeal betalen

• JimDB
Franko P. schreef op donderdag 26 december 2013 @ 07:57:
Wow (...) wat een reacties!

Bedankt zover voor de nuttige informatie.

Ik denk dat ik om te beginnen eens een f2p account ga aanmaken op Argent Dawn.
Eens kijken waar ik allemaal tegen aan loop en of het me bevalt. Als ik later wat meer bedreven ben en het bevalt me goed, dan lijkt het me wel een goed idee om de tweakers guild te joinen.

Dankzij jullie posts ben ik in ieder geval wel wat anders tegen dit spel aan gaan kijken. :)
Op zich is de Tweakers Guild net dé ideale manier om (terug) in het spel te komen. Zeer velen die momenteel in de Guild rondhangen zijn teruggekomen na jaren een break genomen te hebben en daardoor zijn er dus ook veel mensen een nieuw character begonnen, maw iedereen is de game eigenlijk opnieuw aan het ontdekken, en dat maakt het echt leuk. Bovendien is de realm waar we opzitten echt zalig gebalanceerd tussen Alliance en Horde, wat het dus ook mogelijk maakt om gewoon alts te maken van de andere faction :)

Al ben je natuurlijk nog steeds welkom nadat je eerst eens langs gaat op AD! ;)

• Gillded
  • Laatst online: 12-09 10:25
Beste Tweakers, Zoals velen inderdaad hier ben ik ook opzoek naar een goed spel en is mijn oog alweer gevallen op WoW. Heb het spel eeder gespeelt tot level 40 hunter en veel op verschillende private servers. Maar wil eigenlijk wel graag bij een leuke actieve guild. Zal de Tweakers guild dan wat voorn mij zijn ?

En zoja, zal ik moeten beginnen op mijn oude account of eerst even tot lvl 20 lvlen gratis en kijken of het me nog steeds bevalt ? Wil sowieso af van mijn oude charchter want deze is een bloodelf hunter en op een RP server.

Even nog 2 vragen. Welke server spelen jullie en is het een alliance of horde of gemengde guild ?

[ Voor 0% gewijzigd door Gillded op 26-12-2013 12:40 . Reden: Typo ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gillded schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:39:
Beste Tweakers, Zoals velen inderdaad hier ben ik ook opzoek naar een goed spel en is mijn oog alweer gevallen op WoW. Heb het spel eeder gespeelt tot level 40 hunter en veel op verschillende private servers. Maar wil eigenlijk wel graag bij een leuke actieve guild. Zal de Tweakers guild dan wat voorn mij zijn ?

En zoja, zal ik moeten beginnen op mijn oude account of eerst even tot lvl 20 lvlen gratis en kijken of het me nog steeds bevalt ? Wil sowieso af van mijn oude charchter want deze is een bloodelf hunter en op een RP server.

Even nog 2 vragen. Welke server spelen jullie en is het een alliance of horde of gemengde guild ?
Het GoT guild is een Horde guild op Defias Brotherhood.
Gemengde guilds zijn niet mogelijk in WoW.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Gillded
Oké drankje alvast

• corset
Was het maar zo'n feest :p vind het in Rift soms wel leuk dat gemengde, kan me echter goed voorstellen dat ze het niet doen.

• Gillded
Ik ben op moment aan het downloaden, maar ben blijkbaar mijn oude versies kwijt. Ben ik verplicht alle voorlichgende versies te hebben of hoef ik alleenmaar gewoon WoW en mist of pandarium te kopen ?

• JimDB
The expansions must be upgraded in the following order - you CANNOT skip expansions.
Maw: Om Mists of Pandaria te kunnen spelen moet je ook alle andere expansions aanschaffen (die in totaal nu maar €15 kosten als ik me niet vergis), maar je kan bijv. eerst gewoon de BattleChest kopen (alles tot en met Cataclysm) en pas als je level 85 bent MoP aankopen :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo gister na een lekker kerstdiner een leuk kerstkadootje opgehaald. :)

Jina-Kang, Kindness of Chi-Ji

En net vanmiddag Ordos gedaan en gaf mijn een mooie neck. Van ilvl 552 naar ilvl 558 gegaan. :)

[ Voor 24% gewijzigd door junglebeast op 26-12-2013 16:40 ]

• Gillded
JimDB schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:32:
[...]

Maw: Om Mists of Pandaria te kunnen spelen moet je ook alle andere expansions aanschaffen (die in totaal nu maar €15 kosten als ik me niet vergis), maar je kan bijv. eerst gewoon de BattleChest kopen (alles tot en met Cataclysm) en pas als je level 85 bent MoP aankopen :)
Heb het inderdaad gevonden, kan ineekeer upgraden naar MoP + alles wat er tussen zit + 30 dagen gratis gametijd voor 15 dollar :).

Ga eerst even gratis spelen en als het bevalt koop ik die zeker. Zijn er nog eissen om in de GoT guild te mogen ? Bedankt voor de hulp alvast _/-\o_

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
let er wel effe op dat die actie nog maar een paar dagen loopt ;-)

• Gillded
soulrider schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:07:
let er wel effe op dat die actie nog maar een paar dagen loopt ;-)
Dacht al te mooi om waar te zijn :P

Is het ook bekend tot wanneer ? O-)

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
offer ends 01/01/14 at 11:59 PM PST

Je hebt dus een kleine week

[ Voor 32% gewijzigd door soulrider op 26-12-2013 17:37 ]

• Gillded
Oke ben een beetje scheef aan het kijken. Excuus hiervoor. Bedankt voor de ongoing support en zie jullie ongetwijfeld ingame :).

• JimDB
junglebeast schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:39:
Zo gister na een lekker kerstdiner een leuk kerstkadootje opgehaald. :)
Jina-Kang, Kindness of Chi-Ji
En net vanmiddag Ordos gedaan en gaf mijn een mooie neck. Van ilvl 552 naar ilvl 558 gegaan. :)
Hier zowel op kerstdag als 2de kerstdag geen luck in al m'n mountruns, zal dus iets voor volgend jaar zijn :/ Echter wel lekker verder gelevelled op m'n Hunter die nu op Level 82 zit! Dan kan ik binnenkort ook daarmee beginnen te farmen :9
Gillded schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:04:
Ga eerst even gratis spelen en als het bevalt koop ik die zeker. Zijn er nog eissen om in de GoT guild te mogen ? Bedankt voor de hulp alvast _/-\o_
Helemaal geen vereisten hier (nu ja, Nederlands Sprekend en 16+ zijn :)) dus je bent altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Volgend jaar ga ik zeker de got guild joinen.nu eerst maar van vakantie terug komen na 6 weken,kijken of ik het nog kan xD alleen net even snel online geweest om de kado's te openen op de brakke laptop :P

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 27-12-2013 01:25 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hey hallo?! Wordt hier nog een beetje gepost of niet? Al 2 dagen geen post in het WoW topic oOo 8)7

Ff een vraagje, ik las een tijdje geleden dat sommigen voordat ze 90 zijn al naar Timeless Isle gaan om te grinden. Ik ben nu bezig met m'n Monk (wordt m'n 8ste lvl 90...hoezo no lifer 8)7) en ik vroeg me af of ik als lvl88 Windwalker naar het Isle kan gaan om daar verder te levelen/grinden. Iemand enig idee/tips?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
temp00 schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:58:
Hey hallo?! Wordt hier nog een beetje gepost of niet? Al 2 dagen geen post in het WoW topic oOo 8)7

Ff een vraagje, ik las een tijdje geleden dat sommigen voordat ze 90 zijn al naar Timeless Isle gaan om te grinden. Ik ben nu bezig met m'n Monk (wordt m'n 8ste lvl 90...hoezo no lifer 8)7) en ik vroeg me af of ik als lvl88 Windwalker naar het Isle kan gaan om daar verder te levelen/grinden. Iemand enig idee/tips?
kan... maar questen gaat ook niet onaardig.. mobs geven wel harde tikken uit op Timeless Isle op lvl 88 - 89 zonder enige gear.. om maar te zwijgen over sommige elites >:)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
temp00 schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:58:

Ik zie het nut er eigenlijk niet van in. Denk dat je om de haverklap doodgaat want zelfs de makkelijkste rares doen goede damage op een 88er zonder enig fatsoenlijk beetje gear. Questen geeft toch ook goede experience? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Questen gaat idd ook wel aardig maar ik dacht, ik sla twee vliegen in één klap; en levelen en alvast epics grinden om straks gelijk een beetje gegeared te zijn @ 90. Als ik idd om de haverklap omval daar is questen misschien beter :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

De Tweakers guild loopt echt als een trein! Vanmiddag zag ik 58 mensen spelen, en 's avonds ook weer 53. Waanzinnig toch! Zelf kom ik van een kleine server waar maar 1 echte actieve guild was, dan is zoveel mensen al meer dan mn oude server uberhaupt had! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
temp00 schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:37:
Questen gaat idd ook wel aardig maar ik dacht, ik sla twee vliegen in één klap; en levelen en alvast epics grinden om straks gelijk een beetje gegeared te zijn @ 90. Als ik idd om de haverklap omval daar is questen misschien beter :)
Je kan het natuurlijk altijd proberen. En desnoods neem je een 90er mee. doordat het verschil maar 2 levels is zou je exp nauwelijks generved worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Net even een kijkje genomen die normals zijn prima te doen maar de elites niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
fazerfreak schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:21:
kan... maar questen gaat ook niet onaardig.. mobs geven wel harde tikken uit op Timeless Isle op lvl 88 - 89 zonder enige gear.. om maar te zwijgen over sommige elites >:)
Questen in Pandaria gaat echt verschrikkelijk snel, enige nadeel ervan is natuurlijk wel het feit dat het echt vreselijk saai is... Zit met m'n hunter ondertussen ook in Pandaria rond te hangen, bijna m'n eerste 90 in de Tweakers Guild dus :*)

Timeless Isle moet als Hunter ook wel te doen zijn op level 88, dus misschien ga ik daar ook wel eens langs, maar zonder tank spec of pet om het voor je te doen is het zelfs op level 90 niet al te simpel zonder gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op Timeless Isle voor level 90 moet je ook alleen de "gele" mobs doen en dan ook echt alleen de kleine. Maar die groepjes rupsen bijv bij Old Piju, gaven mij 500k exp per pack of zo op level 89. Dat was echter wel een blood dk. Het ging in ieder geval bizar snel met exp. Misschien kun je als brewmaster wel redelijk die groepjes aan. Ook de kleine schildpadden op het strand zijn goed te doen trouwens.
Pagina: 1 2 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!