♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Iemand nog een Scroll over voor mij ?
edit: nvm , blijkbaar mag je niet meer ingelogd hebben na 04/12. Scroll zal dus niet werken want op 31/12/12 ben ik laatst ingelogd !
Betalen dus.
Maar in ieder geval. Ik heb vandaag ook eindelijk na 3 maanden grinden en wachten op resets eindelijk mijn legendary cloak (Armory). Dit is waarschijnlijk toch wel de meest saaie Legendary quest chain ooit. Mocht van mij wel minder grinden zijn en dan wat meer questen zoals die celestial challenge of een scenario.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een Hunter en Mage voor mijn team. En misschien een tank erbij met een goeie offspec.
Die Legendary chain quest was op zich leuk. Meestal zijn Legendaries grindy, anders zou het ook niet een Legendary zijn
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 02-01-2014 01:26 ]
Door de vele afwezigen heb ik op de paladin afgelopen week nog wat heroic raiding gedaan. Immerseus en Protectors neer, Norushen 3% en 2% enrage wipes. Dit was echter met 2 social dps, dus als ik ooit nog een keer meega met wat betere dps is het echt een eitje.
Wel 2 items gewonnen: belt en shoulders. Lang geleden dat ik iets had gewonnen op de paladin. Klein issue: nu 9.5% hit
Misschien moet je dat eens proberen
Ik heb zelf ook weinig gepost dit jaar... Gister ook eindelijk mijn legendary cloak gehaald op mijn shaman alt. Ik merk het wel in dps man, wow!
Nu mijn priest nog, die zit nu op 5/20 van de questline.
Onze raidgroep gaat zich vanaf volgende reset bezig houden met heroics als het goed is. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Aan de dps zal het niet liggen, nu nog awareness en interupts/ dispells!
Mijn orc warrior in de tweakersguild zal voorlopig laag level blijven denk ik. Ik krijg het niet voor elkaar om de grind weer aan te gaan... In WoD kreeg je een level boost voor 1 character toch?
@potion of luck: dat heeft toch niets te maken met drop chances op raid bosses?
Gratz! Al ben ik het wel compleet oneens met je onderbouwing... Dit mag dan wel de meest saaie legendary questchain zijn in heel WoW, het feit dat iedereen 'm kan halen door gewoon iedere week LFR binnen te gaan en daar maar gewoon AFK te staan en dat voor zo'n 3 maanden vind ik echt een absurd idee. Mensen spreken nog over de tijd dat Epics echt Epics waren, zijn we daar nu hélemaal van af aan het stappen door meteen ook Legendaries aan socials te geven? Ik vind dat ze daar dan mooi verandering in gaan mogen brengen met WoD door Legendaries weer wat exclusiever te maken, maar dat is mijn mening dan maar.. De vraag blijft gewoon: Vind je het normaal dat mensen zonder (bijna) ook maar iets te moeten doen binnen 3 maanden een OP legendary hebben en dat gewoon meteen over kunnen doen met hun alts?rjpurk schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:53:
Maar in ieder geval. Ik heb vandaag ook eindelijk na 3 maanden grinden en wachten op resets eindelijk mijn legendary cloak (Armory). Dit is waarschijnlijk toch wel de meest saaie Legendary quest chain ooit. Mocht van mij wel minder grinden zijn en dan wat meer questen zoals die celestial challenge of een scenario.
Ik zie het liever zo, dan de oude legendaries, die waren of RNG (Bindings, eye of sulfuras, warglaives, en die boog), of de hele guild was aan het "farmen" voor 1 persoon (Staff in Naxx40, healing mace, ICC weapon, firelands staff en de Fangs in DS), waarna je ook nog eens het probleem kon krijgen dat de persoon met legendaries gepoached werd door een andere guild (zeer veel voorkomend in TBC met Warglaives, als je guild zelf pech had moest je voor Sunwell gewoon poachen wilde je meedoen bij de top, en in DS hetzelfde voor pre-nerf Spine of deathwing, geen staves genoeg op je casters en je was fucked op 25 man). Als dat exclusiviteit moet voorstellen dan heb ik liever de Questline zoals deze nu is (Misschien alleen veranderen naar minimaal normal, ipv ook LFR). Of je nu Solo farmed, of dat heel de guild voor jou aan het farmen is, daar zie ik het verschil niet zo van in, en personal skill had je voor deze legendaries ook niet echt nodig, eerder geluk dat je guild de drop kreeg en dat jij de gelukkige was die em kreeg.JimDB schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:17:
[...]
Gratz! Al ben ik het wel compleet oneens met je onderbouwing... Dit mag dan wel de meest saaie legendary questchain zijn in heel WoW, het feit dat iedereen 'm kan halen door gewoon iedere week LFR binnen te gaan en daar maar gewoon AFK te staan en dat voor zo'n 3 maanden vind ik echt een absurd idee. Mensen spreken nog over de tijd dat Epics echt Epics waren, zijn we daar nu hélemaal van af aan het stappen door meteen ook Legendaries aan socials te geven? Ik vind dat ze daar dan mooi verandering in gaan mogen brengen met WoD door Legendaries weer wat exclusiever te maken, maar dat is mijn mening dan maar.. De vraag blijft gewoon: Vind je het normaal dat mensen zonder (bijna) ook maar iets te moeten doen binnen 3 maanden een OP legendary hebben en dat gewoon meteen over kunnen doen met hun alts?
Voordeel van de questline is wel dat iedereen de legendary heeft, dus poachen enkel voor legendaries is niet nodig. Dus ja, ik zie liever een legendary voor iedereen (creërd geen balance issues, want iedereen heeft em die enigzins serieus gespeeld heeft heel de Expansion). Het enige nadeel dat ik kan zien vooor sommige mensen is dat mensen niet kunnen opscheppen over hun E-peen legendary, maarja dat vind ik /care.
Legendaries exclusief maken, ja mag van mij ook, maar maak ze dan ook echt exclusief, quest line die alleen in Mythic difficulty gedaan worden, met een drop van de end boss van de instance waaraan de legendary gekoppeld is met een solo scenario met gear scaling techniek getuned naar het ilvl van Mythic gear (zodat het ook later niet te cheesen is) en legendary quest verwijderd na release volgende patch.
Volgens mij heeft het met alle mogelijke dropchances te maken in Pandaria. Het leek mij zeker wel te helpen aangezien ik dat stuk relatief snel heb doorlopen. Probeer het maar eensIntToStr schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:56:
Inderdaad, 1 gratis level 90. Ik ga ook mijn "tweakers alt" voorlopig niet levelen denk ik. Ga er geen tijd voor hebben en ik weet ook niet of de tweakers guild wel bij me gaat passen.
@potion of luck: dat heeft toch niets te maken met drop chances op raid bosses?
In anders nieuwe; mijn DK is tegenwoordig ilevel 530 en probeer mijn blacksmithing een beetje te levellen!
[ Voor 28% gewijzigd door hmr op 02-01-2014 12:49 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe presteert een rogue in PVP zonder heirlooms?
De vorige chars die ik heb geleveld hadden een volledige set heirlooms en domineerden in PVP, mijn paladin was praktisch immortal.
Ik vind PVP altijd erg leuk, en vraag me dus af of pvp op een rogue zonder heirlooms nog enigzins interessant is. Of is het het vrijwel onmogelijk is om een iemand te verslaan die in volledige heirlooms aan de BG's meedoet?
Heeft iemand hier ervaring mee:)?
Goed nieuws is wel mocht je al looms hebben dat je deze nu cross-realm kan mailen, en je de looms die je al heb op je account dus ook op een nieuwe server kan gebruiken.
Daarom zei ik ook; dat ik liever meer questen zoals die celestial challenge enzo wil zien. Op die manier heb je ook geen last meer van AFK'ers in LFR enzovoort. Of het zo doen dat de items alleen op Flex+ droppen. ik vind het ook een beetje over de top dat 20%(Bron) van alle 90ers (Dus dat zijn ook alle crappy alts) een legendary cape heeft. Als er zoveel legendary capes zijn is het toch niet meer legendaryJimDB schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:17:
[...]
Gratz! Al ben ik het wel compleet oneens met je onderbouwing... Dit mag dan wel de meest saaie legendary questchain zijn in heel WoW, het feit dat iedereen 'm kan halen door gewoon iedere week LFR binnen te gaan en daar maar gewoon AFK te staan en dat voor zo'n 3 maanden vind ik echt een absurd idee. Mensen spreken nog over de tijd dat Epics echt Epics waren, zijn we daar nu hélemaal van af aan het stappen door meteen ook Legendaries aan socials te geven? Ik vind dat ze daar dan mooi verandering in gaan mogen brengen met WoD door Legendaries weer wat exclusiever te maken, maar dat is mijn mening dan maar.. De vraag blijft gewoon: Vind je het normaal dat mensen zonder (bijna) ook maar iets te moeten doen binnen 3 maanden een OP legendary hebben en dat gewoon meteen over kunnen doen met hun alts?
Heb voor de lol even een beginnetje gemaakt aan de legendary quest chain van Shadowmourne. Bijvoorbeeld die Blood-, Unholy- en Frost Infusion questen vind ik leuke questen om te doen. Op die manier heb je ook weer wat spannends te doen met je guildies
[ Voor 22% gewijzigd door rjpurk op 02-01-2014 23:36 ]
Daarnaast is legendary niets meer dan een kleurtje dat de kwaliteit van een item aangeeft, niet de rarity (anders hadden een stuk meer pets/mounts etc. legendary moeten zijn, omdat die een lagere drop kans hebben dan sommige legendaries). En dan zie je nog dat 3 op 4 spelers de legendary niet heeft gehaald, terwijl het zo makkelijk was deze expansion.Today we are taking a look at the legendary quest achievement completion rate of players. Now that achievements are account wide, we can group characters by account and get an idea of what percentage of players (not characters) have completed an achievement.
The data used today is a sample of 5.7 million characters from 2 million accounts, with at least one character on the account that was active after Nov 15. The sample is slightly biased, as players who are not in a guild are much less likely to appear in our sample.
[ Voor 27% gewijzigd door Dennism op 03-01-2014 01:10 ]
En toch zijn er nog een hoop pets die ik nog niet heb, en die voornamelijk veel geld kosten *ouch*.
Ivm de cloak: ik moet nog altijd een eerste exemplaar bemachtigen, maar die f*cking #@! secrets droppen nooit. Aan de snelheid van 1 tot een halve secret/week gemiddeld gaat dat nog ff duren vrees ik
Toch zou ik graag nog deze xpac op z'n minst die token grinds al achter de rug hebben, zodanig dat ik de volgende xpac de cloak alsnog solo kan afmaken.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Je weet dat er twee bazen zijn met 100% droprate? Dat helpt in ieder geval al iets... Dan nog steeds moeten de RNG Goden je natuurlijk gunstig gezind zijn!Kapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:15:
Ik heb net voor nieuwjaar mijn 'zookeeper' titel binnen gehaald, dat is pas legendary! </flauwekul>
En toch zijn er nog een hoop pets die ik nog niet heb, en die voornamelijk veel geld kosten *ouch*.
Ivm de cloak: ik moet nog altijd een eerste exemplaar bemachtigen, maar die f*cking #@! secrets droppen nooit. Aan de snelheid van 1 tot een halve secret/week gemiddeld gaat dat nog ff duren vrees ik
Toch zou ik graag nog deze xpac op z'n minst die token grinds al achter de rug hebben, zodanig dat ik de volgende xpac de cloak alsnog solo kan afmaken.
Ik heb gister op mijn shadowpriest (38% hitrating en slechts 1 dps trinket, geen meta, geen cloak itemlevel 540) het eerste deel van Flex gedaan. Viel me nog niet eens tegen... Op Protectors kwam ik rond de 160k dps, op Norushen en Sha rond de 150k. Nu won ik van Sha de Gaze of Arrogance (Staff), ik denk dat deze minder goed is (upgraded) als mijn BoA Garrosh (548) staff toch?
Verder heb ik een maatje geholpen die na 2 jaar afwezigheid weer is begonnen van de week. Toen hij 90 dingde (405 ilevel) kon hij meteen 6 Timeless pieces aan doen. Een random heroic en random heroic scenario verder zat hij al op 456 itemlevel
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
En dat van die twee gegarandeerde drops wist ik al ja, maar als de rest echt niets dropped ben je alsnog de pineut
Ik heb hem op level 89 geboost op het eiland... Beetje rares killen, kistjes openen en meer van dat soort ongein. Het ging inderdaad om 496 items en 1 535 ring met een Burden die voor hem dropteUTADDICT schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:10:
Hoe kon hij dan al meteen 6 timeless stukken aantrekken?
Ah zo! Ik moet ook even iemand charteren om dat dan tegen die tijd te doen. Sorry, domme vraag misschien maar ben sinds cata gestopt dus nog nooit op dit eiland geweest ;-)hulkie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:27:
[...]
Ik heb hem op level 89 geboost op het eiland... Beetje rares killen, kistjes openen en meer van dat soort ongein. Het ging inderdaad om 496 items en 1 535 ring met een Burden die voor hem dropte
Het is een handige manier om snel aan gear te komen als verse level 90. De tokens die er droppen zijn goed voor 496 items. De eerste LFR geeft 476 items, en de eerste normal raid slechts 489. Je kunt in feite dus een hele raid tier overslaan door op het eiland te gaan grinden...UTADDICT schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:55:
[...]
Ah zo! Ik moet ook even iemand charteren om dat dan tegen die tijd te doen. Sorry, domme vraag misschien maar ben sinds cata gestopt dus nog nooit op dit eiland geweest ;-)
De mobs die er rondlopen zijn voor een verse level 90 of een level 89 in questgear levensgevaarlijk. Hebben allemaal veel hp en doen een flinke bak damage... Dat is ook de reden dat ik mn maatje even heb geboost
Succes met het spelletje, en domme vragen bestaan toch helemaal niet?
Ik doe meestal quests als ik in de que van de dungeons sta. Een beetje afwisseling werkt voor mij het best en wordt ook niet snel saai.vegetto1983 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:01:
ben nu begonnen in tweakers guild op hord had alleen maar allies maar vond het wel leuk om opnieuw te beginnen ben nu 50 veel met dungeons, hoe is het lvlen vanaf hier en verder vanaf 60 nog interessant met dungeons of beter questen?
En qua questen heeft alleen Nagrand een goede flow (weer imho), ongeveer alles moet je er killen of verzamelen
*edit* ik bekijk dit wel vanuit het standpunt van 'alt umpteenth' moet ik weer eens door alle oude content laten lopen. Voor nieuwe spelers is het uiteraard 'beter' om toch alle zones en dungeons eens te doorlopen.
[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 03-01-2014 11:51 ]
De dungeons rond level 50 zijn echt bagger, dus ik raad je aan om te gaan questen in Winterspring. Nadat je daar wat levels hebt gesprokkeld kan je waarschijnlijk weer wat dungeons doen (oa Sunken Temple) of gewoon gaan questen in Blasted Lands. Eenmaal 58 krijg je een dungeon of 2 aangeboden die ik alleen zou doen voor de quests om daarna over te gaan op questen in Hellfire. Dat gaat namelijk zo snel en op level 63 of iets in die buurt krijg je er weer een handvol dungeons bij en kan je eigenlijk voor de rest van Outland gewoon over gaan op dungeon spam (alweer). Imo was het traagste pas WotLK met m'n hunter, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik aan het focussen was op de Loremaster achievementsvegetto1983 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:01:
ben nu begonnen in tweakers guild op hord had alleen maar allies maar vond het wel leuk om opnieuw te beginnen ben nu 50 veel met dungeons, hoe is het lvlen vanaf hier en verder vanaf 60 nog interessant met dungeons of beter questen?
Hoe kun je pre level 90 die kistjes openen? (Op mijjn DK kon ik dat pas op level 90) of kun je de items uit een kistje traden binnen je groep?hulkie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:27:
[...]
Ik heb hem op level 89 geboost op het eiland... Beetje rares killen, kistjes openen en meer van dat soort ongein. Het ging inderdaad om 496 items en 1 535 ring met een Burden die voor hem dropte
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Eerst en vooral: Geen legendary quests/rewards voor LFR. Dat is altijd al zo geweest (net zoals met achievements trouwens) dus waarom deden ze het nu welrjpurk schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:24:
Daarom zei ik ook; dat ik liever meer questen zoals die celestial challenge enzo wil zien. Op die manier heb je ook geen last meer van AFK'ers in LFR enzovoort. Of het zo doen dat de items alleen op Flex+ droppen. ik vind het ook een beetje over de top dat 20%(Bron) van alle 90ers (Dus dat zijn ook alle crappy alts) een legendary cape heeft. Als er zoveel legendary capes zijn is het toch niet meer legendary.

Die zijn we binnenkort ook van plan om te doen in de Tweakers Guild, althans ik en nog een paar anderenHeb voor de lol even een beginnetje gemaakt aan de legendary quest chain van Shadowmourne. Bijvoorbeeld die Blood-, Unholy- en Frost Infusion questen vind ik leuke questen om te doen. Op die manier heb je ook weer wat spannends te doen met je guildies.
Wat ook een lijst aan problemen veroorzaakte:JimDB schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Tegenwoordig worden alle voorbije tiers gewoon geskipped, terwijl je vroeger nog moest teruggaan om alles in de juiste volgorde te doen en dus je legendary ook te farmen...
- tanks die er mee stoppen vanwege burnout/real life/... -> dag progressie, zoek maar een nieuwe en gear die
- zelfde liedje voor je healers uiteraard
- en dan zijn er nog de standaard bloedzuigers die van jouw guild komen profiteren en dan vervolgens groenere weiden opzoeken *cough Benediction priests cough*
- de core raiders/vriendengroep die tig keren dezelfde content moet farmen voor bovenstaanden
In vanilla werkte dit model nog min of meer omdat er heel veel guilds gewoon niet voorbij MC/Onyxia raakten, tegenwoordig verwachten mensen met recht en reden om alles toch in een bepaalde vorm te zien.
Inderdaad gemiddeld +- 40 online !Kapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:37:
Defias Brotherhood is da place to be, daar zit de tweaker guild aan Horde kant.
Weten jullie een beetje hoe het zit met de Scroll of Resurrection? De datum daarvoor staat nu op March 2012, dat is dadelijk echter bijna 2 jaar geleden. Enige idee op welk moment deze datum bv een jaar naar voren wordt gehaald (March 2013)? Laatste moment dat ik volgens mij ingelogged ben geweest is ergens in september 2012 geweest.
En wat heeft dit ook al weer te maken met legendaries? Aangezien dit gewoon een lijstje van problemen is dat altijd zal blijven terugkomen, onafhankelijk van legendaries, gewoon doordat mensen: 1. Over het algemeen loot whores zijn, 2. Zich niets aantrekken van het social gevoel en gewoon online komen om te raiden/voor de loots. Raiden is gewoon niet voor iedereen besteed, en als ze het niet zien zitten om alle raids binnen te gaan moeten ze er ook maar niet mee beginnen, nuff saidKapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:25:
Wat ook een lijst aan problemen veroorzaakte:
- tanks die er mee stoppen vanwege burnout/real life/... -> dag progressie, zoek maar een nieuwe en gear die
- zelfde liedje voor je healers uiteraard
- en dan zijn er nog de standaard bloedzuigers die van jouw guild komen profiteren en dan vervolgens groenere weiden opzoeken *cough Benediction priests cough*
- de core raiders/vriendengroep die tig keren dezelfde content moet farmen voor bovenstaanden
In vanilla werkte dit model nog min of meer omdat er heel veel guilds gewoon niet voorbij MC/Onyxia raakten, tegenwoordig verwachten mensen met recht en reden om alles toch in een bepaalde vorm te zien.
En dan wordt je misschien nog lucky ook, deed gisteren voor de eerste keer Onyxia op m'n hunter in de Tweakers Guild, dropt er opeens een mountjeKapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:37:
Defias Brotherhood is da place to be, daar zit de tweaker guild aan Horde kant.
Je begon zelf over het oude raid model waarbij men inderdaad steeds vanaf de oudste tot de nieuwste moest aflopen om chars te gearenJimDB schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:04:
[...]
En wat heeft dit ook al weer te maken met legendaries?
[...]
Was er trouwens een legendary verbonden aan AQ40? Vziw had je 1 legendary (2h mace) exclusief verbonden aan MC, een 1h tank zwaard dat MC en BWL overlapte qua benodigdheden en dan nog een staff uit Naxx?
En dan waren er natuurlijk nog Benediction, Quel'Serar en Rhok'Delar, de 'semi legendaries'
Oops, my badKapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:14:
Je begon zelf over het oude raid model waarbij men inderdaad steeds vanaf de oudste tot de nieuwste moest aflopen om chars te gearen
Black AQ Battle tank?Was er trouwens een legendary verbonden aan AQ40? Vziw had je 1 legendary (2h mace) exclusief verbonden aan MC, een 1h tank zwaard dat MC en BWL overlapte qua benodigdheden en dan nog een staff uit Naxx?
EDIT : ja zoals hierboven de mount ofc, die is legendary.
[ Voor 41% gewijzigd door Mektheb op 03-01-2014 15:31 ]
Verwijderd
AQ had geen legendaries volgens mij.. Je had;Kapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:14:
[...]
...
Was er trouwens een legendary verbonden aan AQ40? Vziw had je 1 legendary (2h mace) exclusief verbonden aan MC, een 1h tank zwaard dat MC en BWL overlapte qua benodigdheden en dan nog een staff uit Naxx?
En dan waren er natuurlijk nog Benediction, Quel'Serar en Rhok'Delar, de 'semi legendaries'
Sulfaras, Hand of Ragnaros - uit MC.
Thunderfury - verkregen door mats uit MC en BWL.
Atiesh, Greatstaff of the Guardian - uit Naxx.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:33:
[...]
AQ had geen legendaries volgens mij.. Je had;
Sulfaras, Hand of Ragnaros - uit MC.
Thunderfury - verkregen door mats uit MC en BWL.
Atiesh, Greatstaff of the Guardian - uit Naxx.

Die = Legendary
En de title die erbij hoort helemaal = The Scarab Lord
Gisteren weer eens LFR ingedoken voor wat valor. Ik kwam bij Norushen binnen en dacht laat ik het maar simpel houden. Dus Dream of Cenarius geleerd en wraths gaan spammen. Best leuk resultaat.

Zeker, DM je email maar even dan stuur ik hem zo direct!-DUS- schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:34:
Zou iemand mij een SoR willen sturen?
Norushen geeft op zich wel altijd een vertekend beeld op meters doordat iedereen afzonderlijk die andere realm binnen gaat en dat dus helemaal niet wordt opgenomen in de meters, maar OMG @ die resultaten, in before Atonement Druid healing viable in de volgende expansionjunglebeast schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:38:
Even wat anders.
Gisteren weer eens LFR ingedoken voor wat valor. Ik kwam bij Norushen binnen en dacht laat ik het maar simpel houden. Dus Dream of Cenarius geleerd en wraths gaan spammen. Best leuk resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Doet me eraan denken dat ik nog steeds een zeldzame ground mount moet hebben, zit momenteel ZG te farmen, maar nog steeds geen geluk gehad (heb natuurlijk wel Raven Lord, White Hawk Strider en dergelijke, maar echt zeldzaam zijn die nietMektheb schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:34:
[afbeelding]
Die = Legendary
En de title die erbij hoort helemaal = The Scarab Lord
The World of Warcraft account you selected doesn’t meet the qualifications to use a Scroll of Resurrection.
Reasons for this can include:
- You may have already redeemed a Scroll of Resurrection on this World of Warcraft account.
- This World of Warcraft account may not have been inactive for long enough to qualify for a Scroll of Resurrection.
- You may have selected a World of Warcraft: Starter Edition account.
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that used paid game time in the past and was not active after March 4th, 2012
Mooi ruk...
Moet die van ZG ook nog, dan heb ik ze van de OUDE en de Nieuwe.JimDB schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Norushen geeft op zich wel altijd een vertekend beeld op meters doordat iedereen afzonderlijk die andere realm binnen gaat en dat dus helemaal niet wordt opgenomen in de meters, maar OMG @ die resultaten, in before Atonement Druid healing viable in de volgende expansion
[...]
Doet me eraan denken dat ik nog steeds een zeldzame ground mount moet hebben, zit momenteel ZG te farmen, maar nog steeds geen geluk gehad (heb natuurlijk wel Raven Lord, White Hawk Strider en dergelijke, maar echt zeldzaam zijn die niet)
Verder zijn het vooral de gladiator mounts die ook bizar zeldzaam zijn.
Eventueel de MoP outdoor raidbosses "farmen". Die ground mounts zie je ook bijna nooit.
Gladiator S1 S2 S3 s4 Mounts die zijn zo tof.Xaria schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:15:
De echt uber zeldzame mounts zijn toch die oude vanilla mounts die heel rap verwijderd zijn.
Eventueel de MoP outdoor raidbosses "farmen". Die ground mounts zie je ook bijna nooit.
En ground mount er zijn zoveel mooie monts.
Hij hoeft van mij ook niet mega rare te zijn ofzo, maar gewoon goed passen bij mijn char.
Maar wat zou je dan willen? Ik persoonlijk heb niets met raptors, paarden en kodo's.
Mijn main rijdt op een White Hawkstrider omdat ik het gewoon een leuke en mooie mount vindt. Maar mijn panda mage die rijdt op een Yak, totaal niet rare om te krijgen maar je ziet er bijna niemand op
Mja, probleem is dat ik pas sinds Cataclysm speelXaria schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:15:
De echt uber zeldzame mounts zijn toch die oude vanilla mounts die heel rap verwijderd zijn.

./JealousXaria schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:19:
Trotse eigenaar van een S1 drake
![]()
Maar wat zou je dan willen? Ik persoonlijk heb niets met raptors, paarden en kodo's.
Mijn main rijdt op een White Hawkstrider omdat ik het gewoon een leuke en mooie mount vindt. Maar mijn panda mage die rijdt op een Yak, totaal niet rare om te krijgen maar je ziet er bijna niemand op
Ik heb niet echt een favo, ik kies een set gear voor transmorg en daar kies ik dan een mount bij.
Bijvoorbeeld ICC 25 Heroic set goud met zwart dan kies ik als mount erbij Crimson charger
Bij mijn Firelord set blauwe kies ik de rivendare
Bij de Priest T6 Look a like van BT ( white ) kies ik min White Hawkstrider
En zo maak ik eigenlijk setjes + mount.
@JimDB Ik ken het.. elke week weer crap heb nog geen rare mount gezien haha. En ik speel al sinds vanilla maar heb die oude mounts ook niet hoor. Die waren echt heel snel verwijderd. In die tijd was een mount hebben ook echt een elite status. Dingen waren nagenoeg onbetaalbaar. Enige voordeel voor locks en paladins toen was dat het wat geld bespaarde met de quest. (al bleef het bizar duur..)
T6 voor Mage is juist episch.UTADDICT schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:26:
Priest T6... Mooiste Set ever. Liep ik met mijn lelijke cone-heade Mage T6... Altijd jaloers toen.
Helemaal toen je wat kon combineren met wat ulduar items.
Draag ik nu nog erg vaak ^^
Die is inderdaad awesomeaerowyn88 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:26:
Wat dachten jullie van de Albino Raptor, zo'n mounts zijn pas rare100% groundmount raptor maar dan zonder armor. Helaas heb ik er geen kunnen veroorloven rond die tijd, zou episch zijn geweest! De uniekste mounts ingame voor zover ik weet..
[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 03-01-2014 16:28 ]
Argent Dawn (invasion event)
Scarlet Tabard (uit Scarlet Monastery)
Competitor's Tabard (Olympische spelen 2008 event)
Op andere chars heb ik ook nog de Theramore tabard, maar die is nog redelijk recent denk ik
Van het invasion event heb ik ook nog een paar Haunted Memento's die blijkbaar nog redelijk wat poen kunnen opleveren.
Anyhoo, genoeg redenen om een algemene tabard tab te willen voor al mijn chars denk ik zo
[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 03-01-2014 16:44 ]
Haunted Memento kan wel is een k of 10 per stuk zijn als het niet meer isKapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:41:
Over zeldzame items gesproken, onlangs logde ik mijn rogue nog eens die al sinds WotLK stof aan het verzamelen is. In de bank vond ik een aantal zeldzame tabards waarvan ik vergeten was dat ik ze had, en die nu ook niet meer te krijgen zijn
Op andere chars heb ik ook nog de Theramore tabard, maar die is nog redelijk recent denk ik
Van het invasion event heb ik ook nog een paar Haunted Memento's die blijkbaar nog redelijk wat poen kunnen opleveren.
Anyhoo, genoeg redenen om een algemene tabard tab te willen voor al mijn chars denk ik zo
Ik heb zelfs de token van Tier3 gloves nog hahaKapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:41:
Over zeldzame items gesproken, onlangs logde ik mijn rogue nog eens die al sinds WotLK stof aan het verzamelen is. In de bank vond ik een aantal zeldzame tabards waarvan ik vergeten was dat ik ze had, en die nu ook niet meer te krijgen zijn
Verwijderd
Ofwel, de key voor Onyxia's Lair
Xaria schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:26:
Klinkt wel logisch ja, en ook wel mooi. Volgende keer pics toevoegen, kan ik jaloers worden van je Rivendare

En dat voor een eerste keer te solo'n op een level 87 huntard
En ZG is dan ook nog een dungeon die ik echt niet graag doe hé@JimDB Ik ken het.. elke week weer crap heb nog geen rare mount gezien haha. En ik speel al sinds vanilla maar heb die oude mounts ook niet hoor. Die waren echt heel snel verwijderd. In die tijd was een mount hebben ook echt een elite status. Dingen waren nagenoeg onbetaalbaar. Enige voordeel voor locks en paladins toen was dat het wat geld bespaarde met de quest. (al bleef het bizar duur..)

Enige Tabard die ik zou willen op dit moment is het Lightbringer tabard, aangezien die perfect bij m'n transmog zou passen + 1 van de enige epic tabards is die er goed uit zietKapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:41:
Base of Atiesh kwam uit AQ40, lootable van C'thun als je de juiste Quest had.Kapoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:14:
[...]
Je begon zelf over het oude raid model waarbij men inderdaad steeds vanaf de oudste tot de nieuwste moest aflopen om chars te gearen
Waarom geen LFR? Dit is de eerste legendary waar ik als GM/Officer geen drama over heb gehad, dat is ook heel wat waardJimDB schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Eerst en vooral: Geen legendary quests/rewards voor LFR. Dat is altijd al zo geweest (net zoals met achievements trouwens) dus waarom deden ze het nu welTen tweede: De legendaries deze expansion waren in mijn ogen (buiten het feit dat je ze gemakkelijk kon verkrijgen) toch amper legendaries, een gem voor in een wapen, een meta gem, en een cloak, sorry hoor, daar kijk ik alleszins niet echt naar uit (al zijn de procs voor zowel de cloaks als de meta gems iets unieks, ze hadden er imo toch iets beters van kunnen maken) althans niet vergeleken met legendary wapens. Die waren misschien wel nodig om verder te kunnen geraken in een raid, maar dat is dan maar zo en dat vind ik op zich ook niet meer dan normaal. Tegenwoordig worden alle voorbije tiers gewoon geskipped, terwijl je vroeger nog moest teruggaan om alles in de juiste volgorde te doen en dus je legendary ook te farmen...
[...]
Die zijn we binnenkort ook van plan om te doen in de Tweakers Guild, althans ik en nog een paar anderenZit zelf nog op de Unholy Infusion, heb eigenlijk dus nog maar amper iets gedaan, maar wil oh zo graag Lightbringer Tabard
Daarnaast snap ik de ophef niet echt, alle voorgaande legendaries waren net zo makkelijk te krijgen (enkel 1 voor 1) omdat het geen personal loot was, maar de guild voor 1 persoon "moest" farmen of het was duimen voor een drop, en als je die drop niet vaak genoeg kreeg moest je gaan poachen bij andere guilds om progress te behouden. Dat is toch echt een stuk slechtere opzet dan de legendaries zoals in MoP, als ben ik het met je eens dat het minder legendary was dan bijv. een wapen.
Daarnaast, tier skippen is er als sinds Sunwell toen de eerste lading "goede" badge gear kwam. Daarvoor liepen wij nog MH/BT/TK/SSC iedere week (al dan niet veredelede recruit/alt runs). Sinds Wrath is het eigenlijk nooit zo geweest dat we ooit nog teruggegaan zijn voor loot (wel voor achie's) daar er altijd Valor of andere catch-up mogelijkheden waren voor nieuwe recruits en terugkerende spelers.
[ Voor 68% gewijzigd door Dennism op 04-01-2014 00:34 ]
Toen kon je zelfs nog wapens kopen van die badges, ik herinner me nog dat ik voor mijn rogue die epic kippenvleugels (fist weapons) kochtDennism schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:18:
[...]
Daarnaast, tier skippen is er als sinds Sunwell toen de eerste lading "goede" badge gear kwam. Daarvoor liepen wij nog MH/BT/TK/SSC iedere week (al dan niet veredelede recruit/alt runs). Sinds Wrath is het eigenlijk nooit zo geweest dat we ooit nog teruggegaan zijn voor loot (wel voor achie's) daar er altijd Valor of andere catch-up mogelijkheden waren voor nieuwe recruits en terugkerende spelers.
In MoP mis ik wel een klein beetje een balans tussen het verkrijgen van een basis armor set en bijhorende wapens. Dankzij de timeless tokens kan je meteen aanschuiven in ToT/SoO (LFR), maar met wat RNG pech blijf je toch lang aanmodderen met blauwe wapens. Van scenario's heb ik tot nu toe geen enkel wapen gekregen, laat staan andere bruikbare items.
't is uitendelijk muggenziften, maar ik upgrade mijn chars nu eenmaal graag gelijkmatig. En een set 496 armor met 450/463 wapens vind ik gewoon raar
Eigenlijk een goed concept, maar juist voor menig oude speler vervelend omdat die weten hoe het is om te farmen voor gear, ik kan het me nog goed herinneren waar je in vanilla weken erover deed om ook maar (met geluk) een bepaald tierset item te krijgen. Heb trouwens geheel vanilla liggen farmen voor de 2e binding, wat nooit gedropt is voor ons.
Frustratie, absoluut. Maar dit is goed voor het spel in mijn ogen. Ook nu ik weer actief begonnen ben is het makkelijk in te stappen.
Alleen maar goed ook denk ik, vanilla was leuk, en ik had zeeén van tijd (student) dus farmen was geen probleem. Als ik echter nu nog steeds diezelfde tijd zou moeten besteden weet ik niet of ik de game nog zou kunnen spelen op de manier dat ik wil en kan spelen. Wat dat betreft vind ik het niet erg dat de game "veranderd" naar mate ik zelf ook minder tijd te besteden heb.aerowyn88 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:30:
Dat is wel wat blizzard wilt, ieder een kans geven om mee te doen met alle inhoud van het spel.
Eigenlijk een goed concept, maar juist voor menig oude speler vervelend omdat die weten hoe het is om te farmen voor gear, ik kan het me nog goed herinneren waar je in vanilla weken erover deed om ook maar (met geluk) een bepaald tierset item te krijgen. Heb trouwens geheel vanilla liggen farmen voor de 2e binding, wat nooit gedropt is voor ons.
Frustratie, absoluut. Maar dit is goed voor het spel in mijn ogen. Ook nu ik weer actief begonnen ben is het makkelijk in te stappen.
Als je als oudere speler nog steeds "vast zit" in de vanilla mentaliteit kan het idd vervelend zijn denk ik, maarja, je kan er moeilijk vanuit gaan dat bij een steeds groter wordende game qua content alles bij hetzelfde blijft. Dan zou een nieuwe of terugkerende speler nooit op niveau kunnen komen.
Uiteraard, ik ben ook helemaal voor deze aanpakaerowyn88 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:30:
Dat is wel wat blizzard wilt, ieder een kans geven om mee te doen met alle inhoud van het spel.
Verder op een rogue nog de Thunderfury en een Warglaive in de offhand. Dat was ook altijd wel een leuke combinatie om te zien
Dat valt dus onder RNG, en je kan er maar 1 per dag doen (voor de loot cache toch). Over al m'n chars heen heb ik nog steeds geen enkel wapen gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:31:
Je kunt uiteraard ook even wat heroic scenario's doen, die heb je zo.
Ik heb wel eens spelers voorbij zien lopen die idd volledig gegeared waren dmv heroic scenario's, maar met mijn RNG geluk zou zoiets een jaar kunnen duren.
*edit* en ik bedenk net dat ik de Timeless wapens vergeten ben die je kan kopen voor 10000 coins
Anyhoo, mijn aankomende level 90 rogue krijgt toch bierpotten en kerstbomen om mee te starten
[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 05-01-2014 09:55 ]
Er is gewoon een catch-up systeem nodig, en als blizzard wil dat mensen na het bereiken van lvl 90 binnen een paar weken mee kunnen doen op end-game (Ik denk in ongeveer dezelfde tijd dat je aan het begin van een expansion raid ready kan worden) moeten ze misschien de gear nog wel makkelijk gaan weggegeven gezien de idiote eisen die spelers stellen voor een run. Met een +- 500-510 ilvl kan je perfect flex in, hell onze MT begon na een reroll met ilvl 507 in normal en een healer in 515. Maar als Pugs 540+ voor flex gaan vragen (wat ze bij ons al doen, of een Flex/Normal Garrosh achie + 550 voor een normal pug) kan blizzard niet anders dan extreem makkelijk catchups aanbieden. Als de mentatiteit/eisen van de spelers nu eens zou veranderen en mensen beoordelen op skill ipv gear misschien dat blizzard dan ook minder catch-up hoeft aan te bieden.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 05-01-2014 13:13 ]
Van 2 kanten logisch, blizz denkt mee met de spelers welke nieuw level 90 zijn, om hun ook een kans te geven om mee te doen. Maar voor spelers, zoals jij al aangeeft, is het voornamelijk de mentaliteit. Men wilt een raid joinen en dit afronden binnen 5 sec, zonder enige downtime of whipes, dat is de huidige insteek.Dennism schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:11:
Ga je er nu echt op hameren dat je binnen 2 dagen een Ilvl kan halen dat een jaar geleden nog enigzins relevant was (voor niet herioc raiders, die zaten een jaar geleden al op 510 oid![]()
Er is gewoon een catch-up systeem nodig, en als blizzard wil dat mensen na het bereiken van lvl 90 binnen een paar weken mee kunnen doen op end-game (Ik denk in ongeveer dezelfde tijd dat je aan het begin van een expansion raid ready kan worden) moeten ze misschien de gear nog wel makkelijk gaan weggegeven gezien de idiote eisen die spelers stellen voor een run. Met een +- 500-510 ilvl kan je perfect flex in, hell onze MT begon na een reroll met ilvl 507 in normal en een healer in 515. Maar als Pugs 540+ voor flex gaan vragen (wat ze bij ons al doen, of een Flex/Normal Garrosh achie + 550 voor een normal pug) kan blizzard niet anders dan extreem makkelijk catchups aanbieden. Als de mentatiteit/eisen van de spelers nu eens zou veranderen en mensen beoordelen op skill ipv gear misschien dat blizzard dan ook minder catch-up hoeft aan te bieden.
Ik persoonlijk vond het beter in de dagen van classic / TBC, waar je ook met slechtere gear gewoon mee naar raids ging, en alsnog je rol kon vullen. Dat gaat nu ook nog, maar niet door wat de huidige spelers willen, helaas.
Nope, alleen dat er een betere balans is tussen het gemakkelijk krijgen van de armor tokens en wapens.JimDB schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:59:
En je vind dus dat ze ook goede wapens maar gewoon aan nieuwe spelers moeten uitdelen?
Ik heb onlangs nog meegemaakt wat Dennism mooi beschrijft. M'n nieuwe paladin had alle armor slots ingevuld met timeless items en ik wou één enkele ToT LFR run doen om de Shado-Pan Assault rep naar friendly te trekken (voor de trinkets), dat heb ik me dus beklaagd vanwege al het gescheld op m'n blauwe wapen (463, upgraded naar 471 mind you). Ik was zelfs nog zo idioot geweest om meerdere armor tokens te verspillen tot ik de juiste rolls kreeg.
Wat aerowyn88 zegt klopt ook, veel mensen gingen toen raiden met blauwe items. Maar Blizzard heeft in de loop der tijd blauwe en groene items gewoon gedegradeerd tot placeholders. Ik weet nog dat melee chars in BWL gear nog altijd naar BRD gingen om de originele HoJ trinket te farmen, een level 51 item.
Ik heb zelf nog m'n eerste raid getanked met de originele thrash blade, een quest reward v/e level 50 instance (maraudon princess run als ik mij niet vergis).
Dat was toendertijd ook logisch, HoJ had gewoon een ontzettend goede proc vergeleken met de behaalbare trinkets in MC/BWL, er was maar 1 trinket welke gelijkwaardig zou zijn in BWL, en dat was Drake Fang Talisman o.i.d.Kapoen schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Nope, alleen dat er een betere balans is tussen het gemakkelijk krijgen van de armor tokens en wapens.
Ik heb onlangs nog meegemaakt wat Dennism mooi beschrijft. M'n nieuwe paladin had alle armor slots ingevuld met timeless items en ik wou één enkele ToT LFR run doen om de Shado-Pan Assault rep naar friendly te trekken (voor de trinkets), dat heb ik me dus beklaagd vanwege al het gescheld op m'n blauwe wapen (463, upgraded naar 471 mind you). Ik was zelfs nog zo idioot geweest om meerdere armor tokens te verspillen tot ik de juiste rolls kreeg.
Wat aerowyn88 zegt klopt ook, veel mensen gingen toen raiden met blauwe items. Maar Blizzard heeft in de loop der tijd blauwe en groene items gewoon gedegradeerd tot placeholders. Ik weet nog dat melee chars in BWL gear nog altijd naar BRD gingen om de originele HoJ trinket te farmen, een level 51 item.
Ik heb zelf nog m'n eerste raid getanked met de originele thrash blade, een quest reward v/e level 50 instance (maraudon princess run als ik mij niet vergis).
Ook Trash Blade, met z'n extra hit proc was gewoon ontzettend goed (zie ook dat epic BoE wapen in TBC met die extra proc), vooral voor threat.
Maar goed, tijden veranderen, en het gaat voornamelijk om de base-stats momenteel. Voor een druid guardian heb je bijv. alleen maar stamina en agil nodig in principe, de hit en expertise is wel (bijna) een must, maar buiten dat om boeit het echt niet wat je doet. Terwijl dit vroeger nog veel om combinaties in gear ging, en echt afwegen welke tierset bonus beter uitkwam.
*Edit* Iemand nog n tip voor een wapen voor mn guardian druid? Probeer een wapen te krijgen om te tanken, wat redelijk gemakkelijk te krijgen is, maar wel goed is, dus eigenlijk hogere ilevel als heroic. Craftable o.i.d. iemand een idee?
[ Voor 6% gewijzigd door aerowyn88 op 05-01-2014 20:50 ]
2x cloth head
3x cloth gloves
2x cloth pants
2x cloak
5x assorted leather
4x assorted mail
2x assorted plate
2x Trinket
1x Necklace
Mn Priest is dus weer heel blij >_>
Moet dus ergens ringen en een chestpiece vandaan zien te halen.. iemand idee?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Je moest wel beginnen met blauwe items, want er waren nog geen vendors. Iedereen begon bij MC en gingen daarna naar BWL. Dit tot ergernis van Naxx raiders. Niet iedere guild op de server deed raiden, en dus was niet iedere speler gegeared.Kapoen schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Nope, alleen dat er een betere balans is tussen het gemakkelijk krijgen van de armor tokens en wapens.
Heeft zo zijn voor- en nadelen, waarbij de meest duidelijke zojuist is beschreven.
Afgelopen vakantie heb ik een warrior tot level 88 geleveled. Zo tegen de level 60 moest ik de tijd herinneren waar we Maraudon en andere level 56+ dungeons deden om gear te halen. Stel je voor dat je met level 87 gear de eerste MoP raid gaat doen.
Dennism, bij ons wordt ook 540 gevraagd voor flex. Voor 'survivability' zeggen ze dan. Ik zeg: Je wilt dus nog langer in dat vuurtje blijven staan voordat je beweegt. En die hoge ilvl requests maken ook niet spelers beter.
Zo heb ik afgelopen zaterdag SoO part1 op flex voltooid als ilvl516 Pally healer. Een andere pally healer, die zichzelf vooral ontzettend goed vindt, zit ruim 20 ilvls hoger en healed mij er net uit. Dan is zijn overhealing ook nog dramatisch slecht, wat ik wel grappig vind
Ik ben overigens een warrior gestart vanwege de ontzettend slechte kwaliteit van tanks dezer dagen. Ze draaien de boss niet meer met de rug naar de raid. Of ze bewegen bazen niet ver genoeg uit poison clouds.
Verder ook eindelijk een 553 wapen gewonnen + nog een paar mooie upgrades, dus de mage gaat nu best hard. Als ik de cloak over een paar weken krijg en nog wat valor upgrades gaat het langzaam naar de 560 ilvl. Niet slecht voor een alt
Hier moest ik wel even om lachenVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:32:
Ik ben overigens een warrior gestart vanwege de ontzettend slechte kwaliteit van tanks dezer dagen. Ze draaien de boss niet meer met de rug naar de raid. Of ze bewegen bazen niet ver genoeg uit poison clouds.
Nu we het toch over het feit hebben dat het te makkelijk is om te gearen merk ik wel dat de kwaliteit van Healers/Tanks wel achteruit gaat. Zo heb ik in mijn guild iemand die 543iLvl Warrior Tank is, maar hij wist ten eerste niet eens hoe hij moest reforgen. Gems had hij ook geen verstand van. Hij gemde bijvoorbeeld ook wel eens Haste en Crit. En dit is wat hij zei toen ik vroeg waarom: "Als ik toevallig een gem op AH zag dan kocht ik die en deed ik die in een socket.". Ik heb hem dus gelijk geleerd hoe hij moest reforgen en gemmen. Tanken zelf kon hij ook al niet. Hij deed gewoon een heroic leap + Thunderclap in het midden van een trash pack. Opzich goed om gelijk hoge treath te krijgen maar vervolgens liet hij de helft van de mobs in zijn rug hakken. Tjaa daar ging zijn avoidance.
En zo heb ik nog wel meer Tanks voorbij zien komen in Flex die hetzelfde probleem hadden.Maar hier kan Blizzard weinig aan doen. Slechte Tanks zul je altijd hebben, maar het word nu toch wel een beetje erg. Het is te makkelijk om te gearen waardoor ze vaak in skill tekort komen

Dit is wel waar ik ben dan sinds begin MOP WoW gaan spelen en ik ben gewoon een paladin tank geworden omdat dit mij aansprak en ik tanken wel leuk vind.rjpurk schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:37:
[...]
Hier moest ik wel even om lachenik heb om diezelfde reden (en nog wat andere reden) mijn Warrior gerespecced van Arms naar Protection. Ik ergerde me er dood aan als een tank Cleavende mobs niet wegdraaide van de raid. Vooral in SoO vind ik dit storend omdat er toch aardig wat trash mobs zijn die Cleave damage doen.
Nu we het toch over het feit hebben dat het te makkelijk is om te gearen merk ik wel dat de kwaliteit van Healers/Tanks wel achteruit gaat. Zo heb ik in mijn guild iemand die 543iLvl Warrior Tank is, maar hij wist ten eerste niet eens hoe hij moest reforgen. Gems had hij ook geen verstand van. Hij gemde bijvoorbeeld ook wel eens Haste en Crit. En dit is wat hij zei toen ik vroeg waarom: "Als ik toevallig een gem op AH zag dan kocht ik die en deed ik die in een socket.". Ik heb hem dus gelijk geleerd hoe hij moest reforgen en gemmen. Tanken zelf kon hij ook al niet. Hij deed gewoon een heroic leap + Thunderclap in het midden van een trash pack. Opzich goed om gelijk hoge treath te krijgen maar vervolgens liet hij de helft van de mobs in zijn rug hakken. Tjaa daar ging zijn avoidance.
En zo heb ik nog wel meer Tanks voorbij zien komen in Flex die hetzelfde probleem hadden.Maar hier kan Blizzard weinig aan doen. Slechte Tanks zul je altijd hebben, maar het word nu toch wel een beetje erg. Het is te makkelijk om te gearen waardoor ze vaak in skill tekort komen
Maar ik ben toen max lvl geraakt ging hc's doen zodat ik kon queuen voor LFR nou ik was gewoon SLEEEEECHT ik ging dood op trash.
Maar ik gaf niet op en joinde de guild van een vriend van mij veel plezier gehad en ook veel tips en trick gekregen van de GuildLeader.
Nu gaat het iig beter ik begin veel meer inzicht in bepaalde dingen te krijgen al heb ik wel dat ik soms in paniek raak en domme dingen doe
Maar je moet het zo zien mensen die het niet goed kunnen die hebben hulp en ondersteuning nodig ze zijn nieuw en weten dus niet vee van het spel af.
Tegenwoordig help ik iedere tank die dingen fout doen waar ik mee kan helpen zelfs als een hunter zn pet op growl hebt staan stuur ik een vriendelijke whisper en 9 van de 10 keer bedankt de hunter je ook nog omdat hij het was vergeten.
Ik probeer alleen maar te zeggen niet iedereen is goed maar kan wel goed worden met de hulp en advies van ons 'betere' spelers.
(ik zeg hiermee niet dat ik pro ben ofzo maar deel gewoon mijn visie)
Steam: Ryada.
Of een ToT normal run waarbij raid leader alles snel wilt doen, hoge ilvls vraagt en dan achteraf gewoon helemaal niets weet van tactics
Zolang mensen echt compleet onwetend dit soort spul blijven doen krijg je natuurlijk steeds meer dat mensen niet meer willen helpen bij anderen en steeds meer eisen gaan stellen om de idioten buiten te sluiten. De mensen die wel willen en kunnen, maar nog geen mooie gear hebben zijn daar dan de dupe van. Erg zonde eigenlijk.
Ik doe regelmatig BG's om wat Honor bij elkaar te sparen om bij te gearen. Naar mijn gevoel is dit prima gear om verder mee te gaan tot de volgende mijlpaal (lvl 60-70-80-85-90). Maar als ik BG's zie, zie ik maar weinig mensen dit daadwerkelijk doen, en ik maak veel andere players vrij makkelijk in. Is er een reden waarom ze BG's aan het doen zijn en geen honor gear kopen? en is het het waard om battlegrounds voor honor te doen?
Daarnaast vind ik het apart dat ik in de ene BG zo'n 30k hp heb, en de andere keer weer 17k (ik ben een paladin) terwijl mijn teammates met squichy classes (zoals een rogue) dan inneens wel 30k hp hebben. What's up with that?
Ik ben nu lvl 76 en fladder een beetje rond in Northrend. Maar wat is nou daadwerkelijk de snelste manier om 90 te bereiken? Quests doen zowiesow, maar je krijgt ook exp met BG's en Dungeons. Wat werkt voor jullie?
Als er verder nog handige gerelateerde beginnerstips zijn, hoor ik ze graag!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Honor gear kopen op low level heeft ook niet veel zin. Omdat je met een paar uur played time al zon hoog level bent, dat die honor gear niet meer nuttig is.
BG'en op low level is vooral bedoeld om ff uit het gequest en gedungeonrun te komen na mijn idee... en word pas echt intressant als je max level bent (of als je gaat twinken op een bepaald level (twinken: char levelen tot een x level.. xp op hold zetten, en gaan pvp'en.. zie je veel op lvl 70, 60 en 19 / 29 / 39.)
edit:
om nog terug te komen op je vraag
Wat je zelf fijn vindIk ben nu lvl 76 en fladder een beetje rond in Northrend. Maar wat is nou daadwerkelijk de snelste manier om 90 te bereiken? Quests doen zowiesow, maar je krijgt ook exp met BG's en Dungeons. Wat werkt voor jullie?
Het geeft allemaal xp.. maar ik denk niet dat er 1 manier aan te wijzen is wat het beste is. Voor mij is het altijd een combinatie tussen questen en dungeon's. BG's doe ik zelden op low lvl.
[ Voor 37% gewijzigd door Nibbz op 06-01-2014 13:58 ]
13:37
De heirlooms was ik inderdaad even vegeten. Maar ik dacht dat deze altijd net iets slechter zijn dan de gear die je op een bepaald level kunt krijgen. Ik neem aan dat heirlooms op lvl 90 niet erg krachtig meer zijn.Nibbz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:56:
Pvp op low level zie je veel heirloom spelers rondlopen. Die hebben geen honor gear nodig, omdat hun heirlooms vele malen beter zijn.
Honor gear kopen op low level heeft ook niet veel zin. Omdat je met een paar uur played time al zon hoog level bent, dat die honor gear niet meer nuttig is.
BG'en op low level is vooral bedoeld om ff uit het gequest en gedungeonrun te komen na mijn idee... en word pas echt intressant als je max level bent (of als je gaat twinken op een bepaald level (twinken: char levelen tot een x level.. xp op hold zetten, en gaan pvp'en.. zie je veel op lvl 70, 60 en 19 / 29 / 39.)
edit:
om nog terug te komen op je vraag
[...]
Wat je zelf fijn vind. Questen zal je het meest xp geven.. dungeons geeft een leuk sociaal aspect (mja.. zou het moeten.. meestal zijn het toch mensen die QUICK QUICK QUICK door een dungeon willen). Battlegrounds is als je questen te saai vind
.
Het geeft allemaal xp.. maar ik denk niet dat er 1 manier aan te wijzen is wat het beste is. Voor mij is het altijd een combinatie tussen questen en dungeon's. BG's doe ik zelden op low lvl.
Voortaan misschien dan toch maar mn honor sparen en er heirlooms van kopen.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Dan heb ik er binnenkort toch niet enorm veel meer aan. Mn plan was om voor lvl 80 enkel voor een weapon te gaan, en de rest van de gear maar via questing erbij krijgen totdat ik voldoende punten heb verzameld voor lvl 90 gear.IntToStr schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:13:
Heirlooms zijn meestal juist wat beter dan normale gear en schalen mee met je level. Ze schalen tot level 80 of 85, daarna niet meer.
Is er trouwens een groot verschil tussen lvl 90 gear dat via conquest bij elkaar gespaard is, of lvl 90 gear die je krijgt met raids?
Gear die haalt voor Conquest Points is PVP gear. Gear gemaakt voor BG's / Arena's. De gear uit raid's is PVE gear.. gear die is gemaakt voor Dungeons/raids.IIsnickerII schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:16:
[...]
Dan heb ik er binnenkort toch niet enorm veel meer aan. Mn plan was om voor lvl 80 enkel voor een weapon te gaan, en de rest van de gear maar via questing erbij krijgen totdat ik voldoende punten heb verzameld voor lvl 90 gear.
Is er trouwens een groot verschil tussen lvl 90 gear dat via conquest bij elkaar gespaard is, of lvl 90 gear die je krijgt met raids?
Met PVP gear kun je best PVE content doen.. al zul je wat stats hier in daar missen wat PVE gear wel weer heeft. Andersom kun je ook met PVE gear PVP doen, al mis je hier dan stats zoals pvp power en resilience.
Uiteindelijk kijken naar wat je wilt doen. Wil je lui in elkaar hakken in battlegrounds, ga je veel pvp'en en justice en conquest points verdienen.. en die uit te geven aan PVP gear..
Wil je al die lelijke bosses in dungeons en raids klappen, dan zul je dungeon's moeten doen, en Justice en Valor points moeten inwisselen voor PVE gear.
edit:
D'r zijn genoeg mensen die beide op 1 char willen doen. Zo gebruiken ze dualspec voor een PVE en en PVP spec. Daarnaast hebben ze dan ook 2 setjes gear. 1 set voor PVE, en de ander voor PVP.
[ Voor 7% gewijzigd door Nibbz op 06-01-2014 16:18 ]
13:37
DuidelijkheidNibbz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:16:
[...]
Gear die haalt voor Conquest Points is PVP gear. Gear gemaakt voor BG's / Arena's. De gear uit raid's is PVE gear.. gear die is gemaakt voor Dungeons/raids.
Met PVP gear kun je best PVE content doen.. al zul je wat stats hier in daar missen wat PVE gear wel weer heeft. Andersom kun je ook met PVE gear PVP doen, al mis je hier dan stats zoals pvp power en resilience.
Uiteindelijk kijken naar wat je wilt doen. Wil je lui in elkaar hakken in battlegrounds, ga je veel pvp'en en justice en conquest points verdienen.. en die uit te geven aan PVP gear..
Wil je al die lelijke bosses in dungeons en raids klappen, dan zul je dungeon's moeten doen, en Justice en Valor points moeten inwisselen voor PVE gear.
edit:
D'r zijn genoeg mensen die beide op 1 char willen doen. Zo gebruiken ze dualspec voor een PVE en en PVP spec. Daarnaast hebben ze dan ook 2 setjes gear. 1 set voor PVE, en de ander voor PVP.

Dan maar gewoon allebei verzamelen en twee armor presets maken zodat ik kan hotswapen wanneer het nodig is. Maar daar gaat natuurlijk een hoop tijd in zitten.
Mwah,IntToStr schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:13:
Heirlooms zijn meestal juist wat beter dan normale gear en schalen mee met je level. Ze schalen tot level 80 of 85, daarna niet meer.
In principe zijn heirlooms ongeveer gelijk aan het level van die gear die je met dat level aankan. Meestal is een soort gelijke drop van een boss wel beter maar omdat je zo gigantisch snel levelt heb je er eigenlijk niets aan. Tenzij je gaat twinken, dan zijn heirlooms bijna nooit beter.
Je bedoelt die vraag?IIsnickerII schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:25:
Daarnaast vind ik het apart dat ik in de ene BG zo'n 30k hp heb, en de andere keer weer 17k (ik ben een paladin) terwijl mijn teammates met squichy classes (zoals een rogue) dan inneens wel 30k hp hebben. What's up with that?
Persoonlijk vind ik dat nogal vaag. Kan me niet zulke verschillen voorstellen. Zelfs niet door buffs o.i.d.
Hou eventueel in de gaten met wat je binnen komt aan HP en na buffs van andere classes wat je dan hebt.
Misschien keek je net op een moment dat je BV een Alterac Valley buff had voor +hp%
Dit topic is gesloten.
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!