Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.807 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Xaria schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Mwah,

In principe zijn heirlooms ongeveer gelijk aan het level van die gear die je met dat level aankan. Meestal is een soort gelijke drop van een boss wel beter maar omdat je zo gigantisch snel levelt heb je er eigenlijk niets aan. Tenzij je gaat twinken, dan zijn heirlooms bijna nooit beter.
Ben ik het niet echt met je eens. Ik heb tussen lvl 50-59 en 60-69 PvP gedaan en wat mensen geinspect maar dan zie je overduidelijk dat hun heirlooms haast 2x beter zijn als mijn 'dungeon/quest' gear. Sterker nog in PvP zelf merk je het ook hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nou, je moet het wel vergelijken met de goeie items. Over het algemeen is een item dat in een dungeon dropt en waarbij staat "requires level X" op relatief gelijk aan een heirloom op datzelfde level X. Het punt is dat je mazzel moet hebben om loot uit een dungeon te halen (heb je niet altijd) en dat je voor heirlooms helemaal niks hoeft te doen als je ze eenmaal hebt. Het probleem is dus niet dat de heirloom gear beter is dan gelijkwaardige dungeon gear, maar dat het veel lastiger is om aan die dungeon gear te komen.

Questgear is tenzij het blauwe gear is niet vergelijkbaar trouwens, heirlooms zijn vergelijkbaar met rares. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
NMe schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:53:
Nou, je moet het wel vergelijken met de goeie items. Over het algemeen is een item dat in een dungeon dropt en waarbij staat "requires level X" op relatief gelijk aan een heirloom op datzelfde level X. Het punt is dat je mazzel moet hebben om loot uit een dungeon te halen (heb je niet altijd) en dat je voor heirlooms helemaal niks hoeft te doen als je ze eenmaal hebt. Het probleem is dus niet dat de heirloom gear beter is dan gelijkwaardige dungeon gear, maar dat het veel lastiger is om aan die dungeon gear te komen.

Questgear is tenzij het blauwe gear is niet vergelijkbaar trouwens, heirlooms zijn vergelijkbaar met rares. :)
Waarschijnlijk is dat wapen maar op 1 lvl harder als de heirloom. nl. het level dat je nodig hebt om dit wapen te dragen. Level je 1 level up, dan heeft je heirloom al weer meer stats waarschijnlijk.

Dus jah het wapen is beter.. op 1 of 2 levels. Daarna is de heirloom weer beter.

Edit:

Owja true! Voor twinks is het wellicht een heel ander verhaal :).

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 06-01-2014 19:26 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Ja, een ding natuurlijk ook. Met de 59, 69 en ik denk ook 79 brackets.
Heirlooms krijgen dan vaak een boost naar de volgende exp qua gear stats e.d.
Dan zijn ze ineens best wel goed. Er zijn nog steeds best wel wat uitzonderingen. Vooral met rare BoE drops (b.v. lvl 84 gear met ilvl 450)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nibbz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:24:
[...]

Waarschijnlijk is dat wapen maar op 1 lvl harder als de heirloom. nl. het level dat je nodig hebt om dit wapen te dragen. Level je 1 level up, dan heeft je heirloom al weer meer stats waarschijnlijk.

Dus jah het wapen is beter.. op 1 of 2 levels. Daarna is de heirloom weer beter.
Natuurlijk, daarom moet je ook steeds een beter wapen verzamelen of even farmen als je een twink bent. Maar heirlooms zijn niet per definitie beter dan een item met een minimale level requirement van je huidige level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

soww sinds jaren lang terug, ben ik aan het installen/updaten.

helemaal vanuit niets weer een verse install, nu nog alles uitzoeken wat je als add-on moet gebruiken.
iemand een suggestie voor add-ons?

zou me god niet weten waar ik weer moet beginnen.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Gvd.... vandaag echt gare bug gehad. Had last van een soort freeze frames/lag.. lastig uit te leggen. Dus ik dacht doe even een reloadui.... die kwam er dus nooit meer uit. Alt tab/ctrl shift escape/ctrl alt del.. niets werkte. Dus maar een PC reset gedaan. Ik netjes alles opnieuw gestart.

Start ik WoW weer opnieuw op. Krijg ik eerst al dat ik de EULA e.d. moet accepteren, toen had ik al zoiets van uhm.. en toen moest ik taal en soort server kiezen.. :'( en toen kreeg ik natuurlijk een hele andere realm :') eenmaal ingelogt. BAM ALLES qua settings gereset. Das me toch een partij irritant. Addons, ui scale/gfx, ALLES gereset :'(

Half uur bezig geweest om alles weer toonbaar te maken, en toch heb ik het gevoel dat het niet goed is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat ligt zo te horen niet aan je WoW-installatie. Ik zou als ik jou was even een S.M.A.R.T.-check doen op je harde schijf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Kan dat dan zomaar ineens? Normaal nooit ergens last van... :( de check komt morgen wel nu geen zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

(jarig!)
Nickrsd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:45:

helemaal vanuit niets weer een verse install, nu nog alles uitzoeken wat je als add-on moet gebruiken.

Hangt ervan af wat je wilt doen in endgame.
Wil je PvE gaan doen dan is Deadly boss mod een must.
Voor PvP heb ik geen idee om eerlijk te zijn.
Zelf heb ik een klein pakketje aan addons namelijk:
Deadly boss mod.
Recount.
Staggermeter.
ElvUI.
Omen3.
Raidachievement.
Overachiever.
Zygor guides.

Voor zover ik uit mn hoofd kan kijken is dit wat ik heb op het moment :)
Het is overigens wel handig om de curse client te installeren dan kan je addons updaten en downloaden via de curse client.
Scheel een hoop gedoe.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Nog meer mensen hier die denken dat Resto monks zwaar OP'ed zijn atm? Gister paar potjes PVP gedaan met mn warrior.. maar d'r waren een paar resto monks (mistweaver?) die zo hard aan het ownen waren, en daarbij een sloot aan healing aan het doen waren..

ik zag ze lui kapot casten met alleen maar die cracling jade lightning.

Zelf heb ik ook een monk, iLvl 525.. en in dungeon's is het echt een lachertje.. Top dps.. en als de tank leaved.. is het geen probleem zelf te gaan tanken.. en dpsen.. en healen... dik 90K dps single target, kan oplopen tot 400K op aoe.. en dan die healing d'r bij.. over de 100K..

Super leuke class hoor monk! maar denk dat ze van blizzard toch wel ff de nerf-knuppel erbij mogen pakken.. en eens ff los gaan op monks :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Zo, gisteren weer teruggekeerd naar WoW, had voor het laatste gespeeld einde cata.

Wel ff totally confused met alles, maar goed om weer terug te zijn. Zit nu op Sylvanas met mijn Troll druid.

Op naar level 90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:43
Volgens mij is het tijd dat ik weer echt reserve wordt. De afgelopen 2 weken heb ik constant meegedaan met de raids door allerlei afwezigen, maar ben er eigenlijk wel klaar mee.

Raid leader die bedenkt dat heroic shamans een mooie oefening is terwijl een een vergelijkbare groep niet eens heroic norushen neer kreeg door enrage (al zou dat vast met een paar extra tries net gelukt zijn). Moet zeggen dat de tactics vrij simpel waren, want we deden al vaak 3 tank tactic, maar dit was gewoon pure tijdverspilling. En dan voor de raid vragen om tactics voor Nazgrim op te zoeken, die veel makkelijker is, maar die hebben we dus niet gedaan. Zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp echt niet meer wat ze allemaal verzinnen. Sommigen hebben norushen dus nog niet neer, anderen hebben sha al wat progress gedaan, nu spontaan shamans en dus optie tot nazgrim leren. Stap voor stap lijkt me veel efficienter en zolang niet eens iedereen wapens (er komt een dag dat ze droppen Ellen!) en 4-set van normal heeft wordt het sowieso een uitdaging met dps. Ga dan mensen gearen als je geen goede groep voor heroics kunt vormen.

Ben me op zo'n manier alleen maar aan het ergeren aan van alles en nog wat en uiteraard is het de bedoeling om voor de lol en ontspanning te spelen. Hoog tijd dat de baby komt, de reden dat ik reserve was geworden :)

Sorry voor de rant, moest het kwijt of zo denk ik :P Vanaf morgen maar proberen om de legendary quest voor de mage verder af te ronden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Xaria schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:49:
Gvd.... vandaag echt gare bug gehad. Had last van een soort freeze frames/lag.. lastig uit te leggen. Dus ik dacht doe even een reloadui.... die kwam er dus nooit meer uit. Alt tab/ctrl shift escape/ctrl alt del.. niets werkte. Dus maar een PC reset gedaan. Ik netjes alles opnieuw gestart.

Start ik WoW weer opnieuw op. Krijg ik eerst al dat ik de EULA e.d. moet accepteren, toen had ik al zoiets van uhm.. en toen moest ik taal en soort server kiezen.. :'( en toen kreeg ik natuurlijk een hele andere realm :') eenmaal ingelogt. BAM ALLES qua settings gereset. Das me toch een partij irritant. Addons, ui scale/gfx, ALLES gereset :'(

Half uur bezig geweest om alles weer toonbaar te maken, en toch heb ik het gevoel dat het niet goed is :+
Mijn Wow had dit laatst ook... Alles gereset...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

(jarig!)
IntToStr schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:53:
Volgens mij is het tijd dat ik weer echt reserve wordt. De afgelopen 2 weken heb ik constant meegedaan met de raids door allerlei afwezigen, maar ben er eigenlijk wel klaar mee.

Raid leader die bedenkt dat heroic shamans een mooie oefening is terwijl een een vergelijkbare groep niet eens heroic norushen neer kreeg door enrage (al zou dat vast met een paar extra tries net gelukt zijn). Moet zeggen dat de tactics vrij simpel waren, want we deden al vaak 3 tank tactic, maar dit was gewoon pure tijdverspilling. En dan voor de raid vragen om tactics voor Nazgrim op te zoeken, die veel makkelijker is, maar die hebben we dus niet gedaan. Zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp echt niet meer wat ze allemaal verzinnen. Sommigen hebben norushen dus nog niet neer, anderen hebben sha al wat progress gedaan, nu spontaan shamans en dus optie tot nazgrim leren. Stap voor stap lijkt me veel efficienter en zolang niet eens iedereen wapens (er komt een dag dat ze droppen Ellen!) en 4-set van normal heeft wordt het sowieso een uitdaging met dps. Ga dan mensen gearen als je geen goede groep voor heroics kunt vormen.

Ben me op zo'n manier alleen maar aan het ergeren aan van alles en nog wat en uiteraard is het de bedoeling om voor de lol en ontspanning te spelen. Hoog tijd dat de baby komt, de reden dat ik reserve was geworden :)

Sorry voor de rant, moest het kwijt of zo denk ik :P Vanaf morgen maar proberen om de legendary quest voor de mage verder af te ronden!
Ik zou zeggen neem even afstand van de raids aangezien het alleen maar voor frustratie zorgt.
Ga dan op je dooie gemakje een alt levelen of gearen of zoek iemand om achievements mee te halen.
Doe iig iets wat je normaal nooit zou doen maar wel iets wat je lekker rustig en relaxed kan doen (dus niet een flex joinen :P)
Dat is tenminste mijn advies voel je vrij om te doen wat je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt inderdaad alsof je raid leader enig contact met de realiteit heeft verloren, óf last heeft van het LFR-syndroom. Dit laatste merk ik ook bij mij guild. Het is een enorm casual guild en ze willen een raid team opzetten, maar zijn van mening dat ze SoO kunnen doen. Op flex kunnen we inderdaad het eerste deel clearen, maar niet zonder hulp van externe dps!

Sterkte! En anders kun je nog kijken voor een andere guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Komt wel goed hoor ;) Over een week (of 2) komt er een baby in huize IntToStr, dus dan is raiden toch geen optie voor een paar maanden. Kan moeilijk een herstellende vrouw alleen voor de baby laten zorgen tijdens raid :p

Geeft me inderdaad eens de tijd om m'n druid wat te levelen, want ik wil toch nog wel de gathering professions hebben. Ook de dk professions moet ik nog doen en laat ik daar nou net de mats van de gathering profs voor nodig hebben. Af en toe beetje flex op de mage zolang ik nog trinkets nodig heb. Een keer LFR induiken op de dk voor de lols. In ieder geval zaken die ik kan doen wanneer ik wil.

Bij WoD zie ik wel weer wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Nibbz schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:24:
Nog meer mensen hier die denken dat Resto monks zwaar OP'ed zijn atm? Gister paar potjes PVP gedaan met mn warrior.. maar d'r waren een paar resto monks (mistweaver?) die zo hard aan het ownen waren, en daarbij een sloot aan healing aan het doen waren..

ik zag ze lui kapot casten met alleen maar die cracling jade lightning.

Zelf heb ik ook een monk, iLvl 525.. en in dungeon's is het echt een lachertje.. Top dps.. en als de tank leaved.. is het geen probleem zelf te gaan tanken.. en dpsen.. en healen... dik 90K dps single target, kan oplopen tot 400K op aoe.. en dan die healing d'r bij.. over de 100K..

Super leuke class hoor monk! maar denk dat ze van blizzard toch wel ff de nerf-knuppel erbij mogen pakken.. en eens ff los gaan op monks :p.
Dat moet je ongeveer net zo zien als met Death Knights tijdens WOTLK. Die waren toen ook zwaar OP en nu niet meer. Ik denk dat Blizzard dit doet om van elke class evenveel te hebben. Tot Cataclysm was Warlock de minst gekozen class en nu ze zwaar OP zijn zie ik ze oppeens overal lopen. Ik verwacht in de volgende patch dat Monks weer balanced worden. Toevallig dat ik nog een filmpje op YouTube voorbij zag komen over Monk PvP. Monks hebben een spell die ruim 100-150k hp health en waar maar een cooldown op zit van 10 seconden of zoiets.

PvP in 5.3 en 5.4 is echt zwaar fucked up en zo unbalanced als het maar kan.
Nickrsd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:45:

Ik gebruik zo'n beetje dezelfde addons als WambamNL. Ik ben zelf een PvE'er op het moment, dus mijn addons zijn voornamelijk gericht op Raids en Dungeons.

NPCScan - Laat op de map zien waar rares zich bevinden en zodra je in range van 1 komt dan krijg je dat in beeld te zien.
AdiBags - Ik gebruikte eerst NonBag of BagBrother, maar vind deze addon toch veel fijner. Hij sorteerd als je items in je bag in groepen waardoor het veel overzichtelijker word. Verder kan je eigen filters aanmaken voor specifieke items. Voor mij was dit een uitkomst, want ik had altijd overvolle bags waar ik niks in terug kon vinden.
Atlasloot - Tja, deze is een beetje outdated voor mijn gevoel. Het laat alle drops zien van alle Raids van Vanilla tot en met Cataclysm. Met het nieuwe Raid info panel is dit dus eigenlijk overbodig. Nog wel handig als je old content farmt voor transmogs o.i.d.
AutoTurnIn - Gebruik ik tijdens het levelen van Alts. Deze addon zorgt er voor dat quests automatisch worden aangenomen en op basis van een filter kiest hij ook automatisch een reward voor jou class. Het is dus alleen nog maar een kwestie van met de NPC te praten.
BigWigs - Zelfde als DeadlyBossMods, maar persoonlijk vind ik deze wat beter. Het heeft al dezelfde functies als DeadlyBossMods, maar deze geeft ook stackende debuffs voor Tanks aan.
ElvUI - Zeer populaire addon die het complete Blizzard UI omgooid naar een stylish en overzichtelijk iets. Deze addon komt ook met wat leuke kleinigheidjes die het spelen veel makkelijker maken. Verder is het helemaal customizable dus je kan het naar eigen smaak aanpassen. AANRADER!! (TukUI is ook net zo iets als ElvUI maar dan ziet het er wat kaler uit. Ligt er maar net aan wat je zelf het mooiste/handig vind)
InFlight - Laat een timer met de resterende tijd in je beeld zien als je een flightpath gebruikt.
MikScrollingBattletext - In plaats dat de damage die je doet in je scherm 'poppen' word het hierdoor mooi in een rijtje weergegeven. Vooral bij classes die veel cleave damage is dit handig zodat niet heel je scherm vol staat met 'damagetext'
MogIt - Laat naast de tooltip van een item ook zien hoe het eruit zien. Verder heb je een interface waarin je je eigen transmog set kan samenstellen. Deze heb ik ook gebruikt om verschillende sets bij elkaar te krijgen.
MSBT - In plaats dat je hele minimap vol staat met minibuttons van addons heb je er nu één. Als je er op klikt zie je al je buttons weer.
Omen - Makkelijk gezegd; een threath meter. Dit is een must als Tank, maar als DPS of Healer is dit een nutteloze addon
Overachiever - Ik had deze addon gedownload voor de zoekfunctie binnen het achievement panel, maar komt ook met wat extratjes die ik zelf eigenlijk nog nooit gebruikt hebt :P Als ik het goed begrijp kan je achievements 'faken' zodat als iemand anders op de gelinkte achievement klikt dat er staat dat je hem completed hebt.
Paste - Deze gebruik ik in combinatie met TomTom. Met deze addon kan ik grote lijsten coordinaten in de chat plakken waardoor ik ze niet 1 voor 1 hoef in te voeren.
PetTracker - Een addon die alles laat zien rondom pets. hij laat op de map zien waar pets zich bevinden en je pet journal is iets uitgebreider.
RaidAchievement - Laat zien welke achievements er bij een Raid boss zijn. Ook laat hij bij sommige achievements de tactics zien.
Ratingbuster - Laat zien hoeveel percentage een bepaalde stat op een item is. Ik ben een warrior tank dus strenght word omgezet in parry, dus laat hij zien: +1254 Strength (+0.24% Parry)
Recount - Meet je damage done/Dps en healing done/HPS ook houd hij bij hoeveel interupts iemand gedaan heeft etc.
Reforge Lite - Addon die het reforgen piece of cake maakt. Je kan stats invoeren op volgorde en eventueel een cap er aan toe wijzen en vervolgens rekent de addon uit wat je moet reforgen. en met 1 druk op de knop word alle nodige gear gereforged.
TomTom - Naam zegt het al. Je in combinatie met Paste een lijst coordinaten invoeren en vervolgens laat TomTom zien wat de snelste manier is om alle waypoints voorbij te komen.
Vengeance - Laat een bar zien met hoeveel vengeance en hoeveel % je hebt. Dit is alleen voor tanks bedoeld.
WeakAuras - Erg veelzijdige addon als het gaat om (de)buffs. Ik gebruik hem voor tanken dat zodra er bijvoorbeeld 3 stacks van een bepaalde debuff op mijn focus actief is dat hij in het midden van mijn scherm een icon laat zien dat ik moet taunten.

Voor PvP weet ik niet zoveel addons. Wel weet ik dat je voor DeadlyBossMods een plugin hebt die verteld wanneer iemand een stun of interupt doet. Handig voor Arenas dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja ik was gistere ook weer even zoekende naar addons, Tot nu toe alleen elvui installed, maar zie hier al een paar die ik ook nog moet hebben. Dank voor het lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn nu eenmaal een casual team. We hadden zowiezo niet onze normale raidleader. Het is jammer dat we de hele avond verspild hebben aan de shamans, maar ja, het is nu eenmaal niet anders. Maar je hebt wel gelijk!

En - grrr - die daggers moeten toch eenmaal droppen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
Gisteren met een alt wel heel snel van Neutral naar Exalted met Order of the Cloud Serpent. Met commendations en 5 Quivering Firestorm Eggs, 6 dailies, de race quests, 1 rep dungeon en een rep scenario. Klaar. Kostte me ongeveer een uurtje bij elkaar, inclusief wachten in de queue. Dat is het snelste wat ik ooit gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
had je toevallig die rep item van dubbele rep? :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:16:
[...]

We zijn nu eenmaal een casual team. We hadden zowiezo niet onze normale raidleader. Het is jammer dat we de hele avond verspild hebben aan de shamans, maar ja, het is nu eenmaal niet anders. Maar je hebt wel gelijk!

En - grrr - die daggers moeten toch eenmaal droppen! :)
Er is niets mis met een casual team of een andere raid leader, maar pas je gewoon aan aan de omstandigheden denk ik dan. Ik zou het prima vinden om gewoon normal te doen ipv heroic bijv. Heroic shamans (en allerlei bosses door elkaar proberen/leren) is gewoon idioot met ons zeer wisselende team. Vooral de reden: "we moeten toch een keer beginnen met heroic, elke week is er wel weer iets om toch normal verder te gaan". Mja, als er elke week andere mensen zijn en vaak ook niet genoeg om serieus heroic te doen wordt het natuurlijk lastig. Als je heroics wilt doen moet je een (redelijk) vast team hebben en er echt voor gaan. Wil je een casual team zijn, dan zul je dus moeilijk heroic bosses kunnen doen. Allebei tegelijk is erg lastig. Ik vind beide opties prima overigens, maar ze moeten gewoon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

@Rjpurk.. thanks man! hier zit zekers veel goeds bij.. als ik de tijd heb zal ik ze zoeken en wow playable maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Nickrsd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:50:
@Rjpurk.. thanks man! hier zit zekers veel goeds bij.. als ik de tijd heb zal ik ze zoeken en wow playable maken.
Je kan op wowinterface ook complete UI's+addons downloaden. Hier staan best een paar mooie en overzichtelijke UI tussen met de meest belangrijke addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
IntToStr schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:22:
Komt wel goed hoor ;) Over een week (of 2) komt er een baby in huize IntToStr, dus dan is raiden toch geen optie voor een paar maanden. Kan moeilijk een herstellende vrouw alleen voor de baby laten zorgen tijdens raid :p

Geeft me inderdaad eens de tijd om m'n druid wat te levelen, want ik wil toch nog wel de gathering professions hebben. Ook de dk professions moet ik nog doen en laat ik daar nou net de mats van de gathering profs voor nodig hebben. Af en toe beetje flex op de mage zolang ik nog trinkets nodig heb. Een keer LFR induiken op de dk voor de lols. In ieder geval zaken die ik kan doen wanneer ik wil.

Bij WoD zie ik wel weer wat ik ga doen.
Geniet nog maar even van je vrije tijd. Ik heb afgelopen zaterdag mijn prachtige dochter Evi (! <3 ) gekregen en heb wow sindsdien niet meer aangeraakt. Heb nog wel contact met het raidteam via de whatsapp, de dagen vliegen voorbij!

Als alles weer een beetje te bolwerken is, en we 's nachts wat meer slaap krijgen ga ik het wel rustig aan weer oppakken!

Succes in ieder geval de komende tijd (vooral tijdens de bevalling)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hulkie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:03:
[...]

Geniet nog maar even van je vrije tijd. Ik heb afgelopen zaterdag mijn prachtige dochter Evi (! <3 ) gekregen en heb wow sindsdien niet meer aangeraakt. Heb nog wel contact met het raidteam via de whatsapp, de dagen vliegen voorbij!

Als alles weer een beetje te bolwerken is, en we 's nachts wat meer slaap krijgen ga ik het wel rustig aan weer oppakken!

Tnx en gefeliciteerd! Jij ook sterkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Xaria schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 00:13:
Kan dat dan zomaar ineens? Normaal nooit ergens last van... :( de check komt morgen wel nu geen zin in..
WoW zou jouw systeem nooit zó moeten kunnen laten crashen dat je daar met control+alt+delete niet uit komt, en dat je settings weg zijn lijkt erop te wijzen dat WoW iets wilde wegschrijven en daarbij iets keihard faalde. De enige keer dat ik dat had was vlak voordat mijn SSD doodging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:03:
[...]

*NERDMODE* Gefeliciteerd met je level 1 human Hulkie ;) *NERDMODE*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Afbeeldingslocatie: http://media.techeblog.com/images/levelhuman.jpg

GZ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Xaria schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:49:

Tijdje geleden een stroomuitval gehad. Toen ik WoW opnieuw startte had ik ongeveer hetzelfde als jij. Bij mij was de schade gelukkig beperkt tot een paar addons en niet allemaal maar vervelend is het wel. Gelukkig backup ik m'n WoW folder regelmatig naar m'n HTPC en heb de addons die reset waren dus makkelijk kunnen restoren :). Vermoedelijk gaat het bij zo'n crash / power outage mis bij het schrijven naar (bepaalde) .lua files die dus corrupt raken.

Zo'n periodieke backup is trouwens best aan te raden. Evt. kan je ook alleen je Addons folder en je WTF folder backupen. Die zijn niet zo heel groot en als het goed is zitten daar al je settings in.

edit:
en gefeliciteerd Hulk!

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

NMe schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:12:
[...]

WoW zou jouw systeem nooit zó moeten kunnen laten crashen dat je daar met control+alt+delete niet uit komt, en dat je settings weg zijn lijkt erop te wijzen dat WoW iets wilde wegschrijven en daarbij iets keihard faalde. De enige keer dat ik dat had was vlak voordat mijn SSD doodging. ;)
En @temp00

Misschien vergis ik mij, maar dit was vroeger toch zo..? Ik meen mij te herinneren dat blizzard die settings serverwide opsloeg en het niet uitmaakte waar je inlogde. Al je settings waren exact het zelfde.
Addon instellingen daar gelaten, maar bedoel dan ook meer de resolutie, sound, e.d.

Afijn heb de check nog gedaan, maar daar kwam gelukkig niets schrikbarends uit. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat zou goed kunnen idd. In mijn geval waren het ook meer addons die reset waren.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Had gisteren na een realm/faction change ineens dat ik mijn charname WEER moest wijzigen. Beetje jammer. Schijnt een bekende bug te zijn.

Heb een ticket aangemaakt en een paar uur later sprak een GM me aan en had hij mijn naam weer teruggezet naar wat ik eerder had ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
dynosu schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:19:
Had gisteren na een realm/faction change ineens dat ik mijn charname WEER moest wijzigen. Beetje jammer. Schijnt een bekende bug te zijn.

Heb een ticket aangemaakt en een paar uur later sprak een GM me aan en had hij mijn naam weer teruggezet naar wat ik eerder had ingesteld.
Idd, ik had laatst hetzelfde probleem bij een transfer en faction change, erg vervelend maar GM hielp me idd ook om naam terug juist te zetten. Begin eerlijk gezegd de laatste wel een beetje vaker bugs tegen te komen. Zo maandag ook (bezig op hc galakras en down gekregen) wil ik spirit release krijg loading screen waar balk niet verder wil tot na een minuut of 2 dat ik dc. log in maar character wil er niet in omdat ik zogezegd nog ingame zit. 10min mogen wachten en dan pas kon ik erin. Best wel vervelend als een raid team op je staat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Gisteren toch maar de MoP trial geactiveerd en een monk aangemaakt. Vanmiddag weer even aan het spelen, ben eigenlijk een beetje klaar met WoW maar het is wel leuk om te doen terwijl je tv aan het kijken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

BinaryRun schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:10:
Gisteren toch maar de MoP trial geactiveerd en een monk aangemaakt. Vanmiddag weer even aan het spelen, ben eigenlijk een beetje klaar met WoW maar het is wel leuk om te doen terwijl je tv aan het kijken bent.
Kom naar de GoT guild op Defias Brotherhood, misschien ga je WoW weer leuk vinden :).

Ik had gister ook een vage bug, ben dood gegaan op een gevecht, kreeg een rez, ik klik op accept. En ik blijf dood met het release spirit venster open.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
same :) Ben er achter gekomen wat het is.. blijkt dat als 2 mensen ge b-rezzed worden tijdens een gevecht, en 1 haalt de "rez cap", dan krijgt de ander dat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren een succesvolle Flexraid gehad met Tweakers raid. Flex 1 is neergegaan met tussen de 24-21 man en daarna met een kleiner groepje Galakras in 2 tries en Iron juggernaut in 1 try! :D

Ik heb mijn lock ook getransferred!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

Sexy Shit! Ik was helaas alleen bij Sha of pride en Iron Juggernaut... moest werken tot 9 dus kon niet eerder aanwezig zijn, en tijdens galakras verliep mijn gametime dus werd ik uit de game gekikked -.-

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
ValHallen schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:50:
[...]

Kom naar de GoT guild op Defias Brotherhood, misschien ga je WoW weer leuk vinden :).

Ik had gister ook een vage bug, ben dood gegaan op een gevecht, kreeg een rez, ik klik op accept. En ik blijf dood met het release spirit venster open.
Ik zit wel op Defias Brotherhood, maar ik ga de guild joinen waar een vriendin van me inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

heb mijn account weer geactiveerd naar 2 jaar.
heb een lvl 59 beast hunter, lvl 59 blood dk en een lvl 53 prot tank.
alleen zou me god niet meer weten wat/waar ik moet beginnen en alles is zo veranderd (sinds 2011 niet gepeeld)

ben de weg kwijt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Gisteren nog voor de raid deze badboy uit Karazhan gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/gRMnMnr.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 09-01-2014 18:05 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben ook begonnen met wow. Ik heb nog bijna geen ervaring en speel op dit moment een Tauren warrior op ragnaros. Tips zijn altijd welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

(jarig!)
Epicpuma ik zou je aanraden om op de realm defiasbrotherhood te komen en de got guild te joinen aangezien jij voor horde heb gekozen ;)
De leden zijn altijd berijd om te helpen en altijd in voor een praatje op ons forum van de guild kan je altijd terecht en vragen kunnen gewoon gesteld worden (ik speel zelf nog niet eens een jaar en ben ook nog een 'noob') maar als je gezelligheid wilt kom naar ons toe we verwelkomen je graag

(Ik hoop dat ik deze post mag maken van de modjes ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zo, lvl 70 geworden.
Ik dacht, ik train even die flying skill.. 4500Gold 8)7 Bizar, dat heb ik niet hoor haha.

Nu zit ik alleen te twijfelen of ik er nu al voor moet gaan sparen, of juist voor andere dingen. Of zelfs misschien maar gewoon door levelen, en dan wat farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

Ik moet zeggen dat sinds de GoT guild het een stuk rustiger is op deze forums hier

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Voor de gein maar een hunter aangemaakt op die realm, eens kijken of ik ook in de tweakers guild kan komen. Op dit moment niemand online!! :'(

Edit: nvm.. denk weer niet na. Heb een panda gemaakt en dan zie je tot je een faction kiest niemand :F

[ Voor 27% gewijzigd door Xaria op 10-01-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:57

UTADDICT

NERF

Dan zoek je verkeerd. Zoek je op GOT? Dat werkt niet, zoek maar op /who Gathering

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Nee ik zoek wel goed, alleen kan je pas mensen (behalve andere starting panda's) vinden zodra je een faction kiest. Pandaran zijn tot lvl 12-13ish geen horde of alliance. Dus je ziet geen van beiden partijen niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:57

UTADDICT

NERF

Ah!

Ja, dat kan natuurlijk ook! :p

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik zou ook graag in die tweakers guild joinen. Lijkt me een leuke boel daar.
Alleen zit ik nu met al mijn chars en vrienden enzo op Draenor... en transfers betalen + vrienden achterlaten doe ik niet zo graag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ja voor iedereen die wilt gaan spelen kom naar de Tweakers guild op Defias Brotherhood. Allemaal Nederlanders en lekker casual. Niets mis mee!

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
EpicPuma schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:12:
Ik ben ook begonnen met wow. Ik heb nog bijna geen ervaring en speel op dit moment een Tauren warrior op ragnaros. Tips zijn altijd welkom :P
Zelf inmiddels ook alweer een poosje terug bij wow en zelfs al meerdere level 90s bereikt.

Beste tip die ik kreeg was kijk op de internetsite icy veins. Daar wordt voor de minder ervaren spelers -in ieder geval voor mij- op een heel mooie duidelijke manier uitgelegd hoe de diverse classes spelen en ook wel rotatie je het best kan gebruiken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:38
Punt dat de tweakers guild op een PVP server zit is voor mij een dooddoener. Anders had ik er misschien nog wel een alt bijgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

(jarig!)
Poops_McGhee schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:18:
Punt dat de tweakers guild op een PVP server zit is voor mij een dooddoener. Anders had ik er misschien nog wel een alt bijgemaakt.
PvP valt best mee je moet net pech hebben om de verkeerde tegen tekomen en er zijn altijd wel een paar guildies die je willen helpen de ganker te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Anders "als ik er ben" stuur je me een msg en kom ik ze ff ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 13-09 23:02
Sinds gisteren toch een beetje kriebels gekregen om WoW nog eens op te nemen. Heeft er iemand een Ress scroll voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

(jarig!)
Jormungandr schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:18:
Sinds gisteren toch een beetje kriebels gekregen om WoW nog eens op te nemen. Heeft er iemand een Ress scroll voor mij?
Sure stuur me maar een DM met je email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik zou ook wel graag een keer een res scroll willen sturen.. iedereen pikt ze altijd voor me neus weg! :) Anyways.. ik vind mijn DPS op mijn warlock nog wat tegenvallen in raids...

Heeft iemand nog wat tips voor mij?

Dit is mijn armory:

http://eu.battle.net/wow/...therhood/Polkadotz/simple

SUPERZZ :)

[ Voor 53% gewijzigd door hmr op 11-01-2014 18:53 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
hmr schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:48:
Ik zou ook wel graag een keer een res scroll willen sturen.. iedereen pikt ze altijd voor me neus weg! :) Anyways.. ik vind mijn DPS op mijn warlock nog wat tegenvallen in raids...

Dit is mijn armory:

Ik kan niet echt problemen vinden. Je stats en gemming is goed. Ik heb ook een destro warlock in mijn guild en die zegt dat 21% haste een breakpoint is. dus probeer nog wat meer haste te reforgen als dat kan. Warlocks doen pas goede DPS als ze echt veel mastery hebben zodat burning embers veel meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
hmr schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:48:

Dit is mijn armory:

Als Goblin zou ik zeker voor 9261 haste gaan (vrijwel noodzakelijke minimale haste voor affli), of nog beter 9603 als je wil kunnen switchen tussen affli en destro. Verder enkel mastery stacken in deze setup terwijl hit op ~15% blijt, dus zoveel mogelijk crit pieces kwijtraken als mogelijk voor deze setup.

Mocht je puur destro willen spelen, dan kun je 2 kanten op, bovenstaande spec voor cleave/aoe en goede single target. Of Mastery > Crit > Haste voor iets betere single target damage, bij deze laatste heeft een Affli offspec echter geen nut, en ook doet deze spec minder cleave damage dan Haste tot 9603 > Mastery stacken. Ook hier altijd hit op ong 15% houden.

Verder mis je nog wat enchants, 180 Int op bracers, 180 int op cloak, mastery + run speed op boots en iets van mastery of haste op gloves en een gem in je staff. Maar kan natuurlijk dat je die gear pas net hebt.

Tevens zal ook het missen van de legendary meta (al is deze voor destro niet super belangrijk, voor afffli wel) en het niet hebben van een legendary cloak ervoor zorgen dat je dps niet vergelijkbaar is met dps in de raid die deze wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dennism schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:04:
[...]

Als Goblin zou ik zeker voor 9261 haste gaan (vrijwel noodzakelijke minimale haste voor affli), of nog beter 9603 als je wil kunnen switchen tussen affli en destro. Verder enkel mastery stacken in deze setup terwijl hit op ~15% blijt, dus zoveel mogelijk crit pieces kwijtraken als mogelijk voor deze setup.

Mocht je puur destro willen spelen, dan kun je 2 kanten op, bovenstaande spec voor cleave/aoe en goede single target. Of Mastery > Crit > Haste voor iets betere single target damage, bij deze laatste heeft een Affli offspec echter geen nut, en ook doet deze spec minder cleave damage dan Haste tot 9603 > Mastery stacken. Ook hier altijd hit op ong 15% houden.

Verder mis je nog wat enchants, 180 Int op bracers, 180 int op cloak, mastery + run speed op boots en iets van mastery of haste op gloves en een gem in je staff. Maar kan natuurlijk dat je die gear pas net hebt.

Tevens zal ook het missen van de legendary meta (al is deze voor destro niet super belangrijk, voor afffli wel) en het niet hebben van een legendary cloak ervoor zorgen dat je dps niet vergelijkbaar is met dps in de raid die deze wel hebben.
Thanks allebei! Ik speel PVE alleen maar destro.. ben met affliction aan het expirimenteren in PVP. Helaas zitten beide legendary's er niet in.. ik ga dat gewoon niet meer halen maar blijkbaar is het toch wel nodig om competitief mee te doen in DPS.. jammer eigenlijk.. ik ga nog even wat spelen met reforges en alles enchanten!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik zou graag jullie mening een beetje willen weten betreft paladins. Ik ben nu een prot pala (tank dus) en ik ben nu lvl 72. Nu weet ik dat paladin een beetje alles kan doen, maar ik vraag me toch af wat het meeste viable is met end game.
Ik vermaak mij nu met lvlen zeker als tank, maar dat is ook deels omdat (imo) paladin enorm OP is qua lvlen :+ Het is niet gek om als tank als top DPS te staan in elke dungeon, maar ik neem aan dat dit later niet meer het geval is.

In feite zou ik het niet erg vinden om leuke DPS te doen, of te tanken. Maar als het tanken inhoud dat ik niets meer stuk krijg ga ik toch liever voor de DPS. Enige tips? :)

(puur voor PvE btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
hmr schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:11:
[...]

Thanks allebei! Ik speel PVE alleen maar destro.. ben met affliction aan het expirimenteren in PVP. Helaas zitten beide legendary's er niet in.. ik ga dat gewoon niet meer halen maar blijkbaar is het toch wel nodig om competitief mee te doen in DPS.. jammer eigenlijk.. ik ga nog even wat spelen met reforges en alles enchanten!
Legendary meta is niet nodig voor destro, voor Affli eigenlijk wel. Cloak is natuurlijk helaas een no brainer, 28 ilvls hoger dan iedere andere cloak (heroic) met als extra bonus nog de proc. Nu issie uiteraard niet nodig om goede dps te doen, maar handig is het wel. Ik denk dat de cloak maar zo 10-20K dps kan schelen t.o.v. een flex cloak, misschien nog wel meer.

Ik zou trouwens voor Thok zeker een affli OS oid nemen, die boss is echt te irritant als destro als je in een groep zit die zolang mogelijk in de normale phase wil blijven en je wordt ongeveer iedere seconde geinterrupt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:37
Ben de afgelopen dagen druk met het scenatio ThunderForge. De eerste fases zijn makkelijk te doen als arms warrior maar zodra ik de laatse fase in ga met de Sha is het hopeloos.
De tips van rondrennen en alles ontwijken al geprobeerd maar niets helpt. Het enig dat ik zie is mijn
gold voorraad aan repairs lager ipv de health van de Sha.

Hebben jullie misschien nog tips die ik kan opvolgen? Pots, flask etc die kunnen helpen?

Alvas bedankt

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
op tijd (lees: met juiste timing) op een forge klikken voor interrupts :p

toen ik met mijn main (boomie) dat moest doen had ik enkele pogingen nodig om het interrupten mbv een forge correct te krijgen. het voordeel was wel: het 'gooi speer naar nalak'-stuk kon ik mbv treants-talent en wat geluk solo doen in de 1ste poging.
binnenkort eens poging wagen op dat forge-scenario met mijn 1ste alt : frost dk...

[ Voor 81% gewijzigd door soulrider op 12-01-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
skassie schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:51:
Ben de afgelopen dagen druk met het scenatio ThunderForge. De eerste fases zijn makkelijk te doen als arms warrior maar zodra ik de laatse fase in ga met de Sha is het hopeloos.
De tips van rondrennen en alles ontwijken al geprobeerd maar niets helpt. Het enig dat ik zie is mijn
gold voorraad aan repairs lager ipv de health van de Sha.

Hebben jullie misschien nog tips die ik kan opvolgen? Pots, flask etc die kunnen helpen?

Alvas bedankt
Ik heb hem ook als Arms warrior gedaan, maar had hem na 2 tries wel gehaald. Eerste fase is inderdaad geen probleem. tweede fase is wat moeilijker. hier had ik de eerste keer wat moeite mee, maar nadat ik mijn talents een beetje had omgebouwd (Kies voor Second Wind en Disrupting shout). Zodra health te laag word kite je hem een beetje rond en laat je je healen door Second Wind. Hou de anvils in de gaten, want die kunnen flinke damage doen. Onder de ~40% kunnen deze je one shotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 07:38
@ Skassie: Is inderdaad een irritante scenario als je de interupts niet goed doet. Op mijn main had ik er mee moeite mee als op mijn alt. 20 itemlevels verschil maakt een hoop uit :D

Wat voor itemlevel zit jij op? Misschien dat daar het probleem zit. Al vermoed ik dat de tip van soulrider het verschil gaat maken!

Nog steeds weinig wow voor mij de laatste tijd. Met die kleine heb je daar echt amper tijd voor. Wel afgesproken dat ik vanavond ga raiden. Eens kijken of dat te doen is of niet...

@ IntoStr: Heb jij al een kleintje inmiddels? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
@Hulkie , zit op 539 op het moment. DMG in de raid zit goed. (150K) dus dat moet het probleem niet zijn. En btw gratz met de kleine. Helemaal vergeten. Heerlijk spul toch? (zelf 2 zoons)

@Rjpurk , zal de talents eens ombouwen en kijken hoe dat gaat.

@Soulrider, zal nog beter mijn moeten doen dus op timing...

Maar moet dus te halen zijn zonder Flasks etc?

[ Voor 0% gewijzigd door skassie op 12-01-2014 17:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb gisteren Thunder forge scenario gedaan op mage. Lees even de tips op wowhead. Je hebt een tank (celestial). Ontwijk de cirkels op de vloer. Interrupt insanity met anvil. Bij banish tank zorg dat je overleeft of kite. Op 20% health klik op spear. Oh en in dat groene licht heal je.

En nog geen kleine hier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
als ik me goed herinner had ik met mijn boomie enkel master healing potion mee
spijtig genoeg weet ik het ilvl niet meer dat ik toen had.

ik weet nog wel dat ik serieus vloekte dat ik bij elke wipe en ghostwalk het spel onmiddellijk terug begon zodra je terug binnen was.
heb er toen een poging of 6/7 voor nodig gehad tot een keer net geluk had dat timings klopten.
(ik deed dat ergens rond een uur of 2 's nachts na het oprapen van de laatste stone/sigil/... of wat er ook nodig was de stappen er vlak voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Iemand een idee in hoeverre Dragon's Soul raid (Cataclysm) te solo'n is per class? Ik heb een guardian druid, en ben gewend de meeste content oftewel met deze druid, of mijn Paladin te solo'n voor geld en mounts.

Ik wil namelijk de Teracgosa staff farmen zodat ik een extra legendary kan toevoegen aan mijn collectie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Nvm opgelost.

[ Voor 92% gewijzigd door stime op 12-01-2014 20:56 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ff vraagje:
#showtooltip
/cast havoc
/cast curse of elements
/targetlasttarget
/cast curse of elements
/cast [@target] chaos bolt
die cast niet automatisch de chaos bolt, is dat te fixen? :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Net met een groep tweakers bezig met de brawlers guild... ik zit inmiddels op rank 9 :) hexos was niet echt een probleem :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op maandag 13 januari 2014 @ 00:07:
Net met een groep tweakers bezig met de brawlers guild... ik zit inmiddels op rank 9 :) hexos was niet echt een probleem :D
Wat wil je ook als warlock met een pet :o

Het valt me trouwens op dat het spel niet echt super balanced is op lage levels, dit weekend even silithus in geweest met mijn level 42 hunter. Ik solo level 56 mobs zonder problemen, zonder dat mijn hunter of pet veel health te verliest... Of is een hunter gewoon zwaar OP voor soloen?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
aerowyn88 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:04:
Iemand een idee in hoeverre Dragon's Soul raid (Cataclysm) te solo'n is per class? Ik heb een guardian druid, en ben gewend de meeste content oftewel met deze druid, of mijn Paladin te solo'n voor geld en mounts.

Ik wil namelijk de Teracgosa staff farmen zodat ik een extra legendary kan toevoegen aan mijn collectie :p
Die staff is toch Firelands? Dragon Soul is de rogue daggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Na verschillende pogingen dit weekend eindelijk het scenario Thunder Forge gehaald. Tips opgevolgt hier met de timing van de anvils en de tip van Rjpurk (second wind ) hebben goed geholpen dus dank!
Op naar de volgende farm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:02
IntToStr schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:01:
Ik heb gisteren Thunder forge scenario gedaan op mage. Lees even de tips op wowhead. Je hebt een tank (celestial). Ontwijk de cirkels op de vloer. Interrupt insanity met anvil. Bij banish tank zorg dat je overleeft of kite. Op 20% health klik op spear. Oh en in dat groene licht heal je.

En nog geen kleine hier ;-)
Was het nog gelukt met de bars? Ik moest nogal snel weg maar hoop dat je verder bent gekomen met de Legendary quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:35:
[...]

Was het nog gelukt met de bars? Ik moest nogal snel weg maar hoop dat je verder bent gekomen met de Legendary quest.
Ja, ging prima, nog bedankt :D Moet nu alleen die #*$&#$&#($* Titan Runestones verzamelen. Hopelijk gaat dat sneller dan op de paladin, want hoe lang ik daar wel niet over heb gedaan toen :S Gelukkig zijn er 2 gegarandeerde drops... (vooruit 3, maar voor Ra-Den moet ik wel geluk hebben om in een hele goede pug te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Ik heb gisteren eindelijk een Unborn Val'kyr pet weten te vinden, ergens in een verlaten hoekje van Zul'drak.
Al bij al heb ik er niet al te lang over gedaan om deze te vangen, op en al een uurtje (af en toe 10 minuutjes rondvliegen over Northrend). En daarmee heb ik nu echt alle Northrend pets binnen :)

Nu nog 'ff' de Throne of Thunder en Orgrimmar pets weten te scoren, die droppen echt niet heb ik zo de indruk *cry*

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik wil naar hele lange tijd (2011) weer de draad is oppakken met mijn lvl 59 beast hunter.

als ik straks lvl 60 ben kan ik een flying mount kopen, maar ik zag dat je een keuze moet maken "welk" gebeid je kunt vliegen.Dus enig idee waar ik moet gaan questen vanaf lvl 60?
zou me god niet weten waar ik verder moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
vanaf lvl 60 (58 eigenlijk al): outland en ik dacht dat je daar inderdaad aparte vlieglessen voor nodig had.
(want de ene is voor kalimdor, eastern kingdom en deepholm en de volgende is voor 'cold weather (northrend) - dus ik verwacht dat er ook eentje voor outland nodig is, alhoewel ik die nergens kan vinden in mijn spelboek

Voor de mount zelf speelt het geen rol: elke flying mount kan overal vliegen
(mits je de bijhorende 'lessen' genomen hebt voor dat gebied)

[ Voor 18% gewijzigd door soulrider op 13-01-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Dit weekend men paladin van grim batol getransferred en race change. <3 Fat tauren Retri pala. Heb tank als offspec.

Mage tot level 46
Warrior tot 50
en shaman tot 42

RAF <3 twas a good weekend :D

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Nickrsd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:23:
ik wil naar hele lange tijd (2011) weer de draad is oppakken met mijn lvl 59 beast hunter.

als ik straks lvl 60 ben kan ik een flying mount kopen, maar ik zag dat je een keuze moet maken "welk" gebeid je kunt vliegen.Dus enig idee waar ik moet gaan questen vanaf lvl 60?
Nah, op lvl 68 oid, moet je iets leren ('cold weather flying oid') kost vrijwel niets en dan kun je ook in northrend vliegen. Dat is het enige.
De rest is allemaal puur 'speed boosts'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Nickrsd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:23:

Je moet vragen om een Scroll zodat je instant 80 bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kapoen schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:45:
Ik heb gisteren eindelijk een Unborn Val'kyr pet weten te vinden, ergens in een verlaten hoekje van Zul'drak.
Al bij al heb ik er niet al te lang over gedaan om deze te vangen, op en al een uurtje (af en toe 10 minuutjes rondvliegen over Northrend). En daarmee heb ik nu echt alle Northrend pets binnen :)

Nu nog 'ff' de Throne of Thunder en Orgrimmar pets weten te scoren, die droppen echt niet heb ik zo de indruk *cry*
Unborn Valkyr had ik op mn 1e vlucht door Northrend al te pakkengelukkig :) SoOheb ik Blackfuse Bombling al, en uit ToT de Living Sandling, beide drops uit LFR, de overige pets heb ik nog wel wat te gaan...

Celestial tournament heb ik dr al 2 van inmiddels, voor de 3e moet ik em nog 2x doen... Als ik ze allemaal heb, dan ga ik maar gewoon door voor dubbele, of triple van elke soort :P Heb nu voor elke boss in het tournament een dedicated team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik moet dat tornooi nog altijd een keertje aanvatten. Ondertussen heb ik de zookeeper titel binnen dus genoeg pets om dat toernooi te kunnen winnen denk ik zo :)

Unborn Val'kyr is trouwens niet echt sterk heb ik de indruk, er zijn alleen maar B/B (die heb ik) of H/H varianten. Mijn andere undead pets doen het beter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kapoen schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:01:
Ik moet dat tornooi nog altijd een keertje aanvatten. Ondertussen heb ik de zookeeper titel binnen dus genoeg pets om dat toernooi te kunnen winnen denk ik zo :)

Unborn Val'kyr is trouwens niet echt sterk heb ik de indruk, er zijn alleen maar B/B (die heb ik) of H/H varianten. Mijn andere undead pets doen het beter denk ik.
Voor de celestial battles gebruik ik em altijd tegen Xu-Fu, al mn tactics heb ik gevonden op http://petcharge.wordpress.com

Voor alle bosses die je krijg staan er teams + tactics, tot op heden altijd succesvol geweest, op wat RNG na, misses/crits van bepaalde pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
EelcoB schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:06:
[...]

Voor de celestial battles gebruik ik em altijd tegen Xu-Fu, al mn tactics heb ik gevonden op http://petcharge.wordpress.com

Voor alle bosses die je krijg staan er teams + tactics, tot op heden altijd succesvol geweest, op wat RNG na, misses/crits van bepaalde pets.
Bedankt, die ga ik straks eens doorlezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

skassie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Je moet vragen om een Scroll zodat je instant 80 bent ;)
kan dat?!?! wow! dat scheelt een hoop dan. Zo heel veel tijd heb ik niet.
maar het questen en ontdekken van de gebieden is juist het leuke van het geheel..
maar vanaf lvl 80 is er nog genoeg te ontdekken ;) haha damn!

maar hoe kom je aan zo scroll? vragen dus..

Ik zag wel dat je vanaf lvl 60 een fly mount kan kopen dus die moet je eerst hebben voor het gebied en dan vanaf lvl 68 upgraden naar northerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kapoen schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:01:
Die Val'kyr is wel geinig omdat je d'r kan sacrificen, waarna ze damage blijft doen...en na een paar rondes komt ze weer tot leven terwijl ze zelf geen damage heeft gepakt. Als je die Val'kyr gebruikt om de damage uit te delen terwijl je een tank pet gebruikt om zelf niet dood te gaan is dat best krachtig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Nickrsd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:14:
[...]

kan dat?!?! wow! dat scheelt een hoop dan. Zo heel veel tijd heb ik niet.
maar het questen en ontdekken van de gebieden is juist het leuke van het geheel..
maar vanaf lvl 80 is er nog genoeg te ontdekken ;) haha damn!

maar hoe kom je aan zo scroll? vragen dus..

Ik zag wel dat je vanaf lvl 60 een fly mount kan kopen dus die moet je eerst hebben voor het gebied en dan vanaf lvl 68 upgraden naar northerend..
een mount heb je niet 'voor een gebied', en je moet je toon zijn ability upgraden, niet je mount om in northrend te kunnen vliegen.
heb je bv een run+fly mount en ga je naar northrend met een toon die nog geen cold weather flying kent dan ga je mogen rondlopen op die mount, maar niet vliegen.

Een scroll kan door velen hier toegestuurd worden naar je mailadres - als je je nog niet geheractiveerd hebt in de tussentijd.
Als je al terug bezig bent, is het te laat voor zo'n scroll, want dan heb je al een keer ingelogd na de datum waarvoor de scroll dient. (niet meer ingelogd zijn sinds ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb zo 10 daagse trial versie geactiveerd. die is over 5 dagen afglopen. maar dan ben ik wel ingelogd geweest op mijn account ja. Dus denk dat zo scroll niet meer werkt voor me. Ook al is mn account weer frozen over 5 dagen. Wilde over 5 dagen zowiezo een maandje erbij kopen. Erg jammer van die scroll dan, het zou een hoop schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heerlijk. Flex Wing 1 compleet gecleared, 0 wipes. Flex Wing 2, alleen een wipe op die schorpioen dude. Blijft een geweldige raid dit. Kan niet wachten op het op normal te raiden.

Edit: 50% wipe op de shaman boss.
Edit2: 5% wipe.. tricky boss dit. Had zelf een derp door in een ashen wall te lopen >_> faal..

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 13-01-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Nickrsd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:44:
ik heb zo 10 daagse trial versie geactiveerd. die is over 5 dagen afglopen. maar dan ben ik wel ingelogd geweest op mijn account ja. Dus denk dat zo scroll niet meer werkt voor me. Ook al is mn account weer frozen over 5 dagen. Wilde over 5 dagen zowiezo een maandje erbij kopen. Erg jammer van die scroll dan, het zou een hoop schelen!
trail versie? maw: een 2de wow op dezelfde account?
Dan kan het misschien alsnog.
Minstens een poging waard in ieder geval: een scroll naar je sturen kost niets ;-)

Gisteren progress op spoils, vandaag progress op Thok (10man Normal)
't gaat redelijk vlotjes.

flex-runs die ik vaak als pug, maar 't wordt stilaan vervelend dat iedereen maar hogere en hogere ilvl's en zelfs de 10man-achie begint te eisen voor een vlotte run,
en er dan na 1 wipe (omdat het _allemaal_ pugs zijn en je dus niet op elkaar bent ingespeeld) al een deel verdwijnt, vaak met een hoop gescheld en vuilbekkerij
Als het tot een 2de wipe komt op dezelfde baas, dan kan je bijna zeker zijn dat er niet veel meer over gaat blijven van de groep.

Gelukkig is de guild bezig om een 2de groep te vormen en lopen we af en toe een flex om hen te gearen zodat ze bv flex kunnen puggen zodra 2de raid-groep van start gaat.
(en ondertussen zelf ook nog wat beter gear te hebben of een aparte set voor bv challenge runs te maken)

[ Voor 40% gewijzigd door soulrider op 14-01-2014 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 19:41
soulrider schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 01:17:
[...]

trail versie? maw: een 2de wow op dezelfde account?
Dan kan het misschien alsnog.
Minstens een poging waard in ieder geval: een scroll naar je sturen kost niets ;-)

Gisteren progress op spoils, vandaag progress op Thok (10man Normal)
't gaat redelijk vlotjes.

flex-runs die ik vaak als pug, maar 't wordt stilaan vervelend dat iedereen maar hogere en hogere ilvl's en zelfs de 10man-achie begint te eisen voor een vlotte run,
en er dan na 1 wipe (omdat het _allemaal_ pugs zijn en je dus niet op elkaar bent ingespeeld) al een deel verdwijnt, vaak met een hoop gescheld en vuilbekkerij
Als het tot een 2de wipe komt op dezelfde baas, dan kan je bijna zeker zijn dat er niet veel meer over gaat blijven van de groep.

Gelukkig is de guild bezig om een 2de groep te vormen en lopen we af en toe een flex om hen te gearen zodat ze bv flex kunnen puggen zodra 2de raid-groep van start gaat.
(en ondertussen zelf ook nog wat beter gear te hebben of een aparte set voor bv challenge runs te maken)
Thok is één van de lastigere bazen binnen deze tier maar zolang de tien raiders weten wat ze moeten doen tijdens de kite fases moet je er aardig uit komen. Ik weet dat mijn groep er destijds ook wel wat pulls voor nodig had om de coördinatie volledig onder de knie hadden, vooral erop letten dat mensen tijdens die kite fases niet in het midden van de kamer staan maar aan de zijkanten bij de kooi die je wilt gaan openen. Melee moet al helemaal niet in de buurt van de baas komen aangezien ze ge-1shot kunnen worden als de fixatie verandert.

Voor flex is het aan te raden om te kijken voor cross realm groepen, ik weet dat er via openraid.eu behoorlijk wat groepen te vinden zijn die hier in mindere mate om vragen en toch wat succesvoller zijn dan de gemiddelde /2 groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:12:
[...]

Wat wil je ook als warlock met een pet :o

Het valt me trouwens op dat het spel niet echt super balanced is op lage levels, dit weekend even silithus in geweest met mijn level 42 hunter. Ik solo level 56 mobs zonder problemen, zonder dat mijn hunter of pet veel health te verliest... Of is een hunter gewoon zwaar OP voor soloen?
Hunter is best wel op voor lvlen + scaling is hoger tegenwoording, en Silithus is nooit meer aangepast sinds vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Spartex schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 02:32:
[...]

Thok is één van de lastigere bazen binnen deze tier maar zolang de tien raiders weten wat ze moeten doen tijdens de kite fases moet je er aardig uit komen. Ik weet dat mijn groep er destijds ook wel wat pulls voor nodig had om de coördinatie volledig onder de knie hadden, vooral erop letten dat mensen tijdens die kite fases niet in het midden van de kamer staan maar aan de zijkanten bij de kooi die je wilt gaan openen. Melee moet al helemaal niet in de buurt van de baas komen aangezien ze ge-1shot kunnen worden als de fixatie verandert.

Voor flex is het aan te raden om te kijken voor cross realm groepen, ik weet dat er via openraid.eu behoorlijk wat groepen te vinden zijn die hier in mindere mate om vragen en toch wat succesvoller zijn dan de gemiddelde /2 groepen.
Nog een tip:

Installer OQ
http://solidice.com/oqueue/

Dit is een addon die ook crossrealm zoekt naar andere spelers. Er zit een browser in deze addon waardoor je makkelijk door alle verschilelnde premades kan bladeren.

Ik gebruik het zelf voor Arena, Celestials (damn wat gaat dat ook snel dan, volle raid.. bijna alleen maar harde mensen, Celestials vallen binnen een minuut meestal), Flex en Normal raiding.

Verder veel rep farming groups gezien, rated bg's, eigenlijk alles wat in wow wel te doen is.

Pagina: 1 ... 4 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!