Meld er even bij dat je voor Oqeue minimaal 540 ilevel nodig hebtNibbz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:09:
[...]
Nog een tip:
Installer OQ
http://solidice.com/oqueue/
Dit is een addon die ook crossrealm zoekt naar andere spelers. Er zit een browser in deze addon waardoor je makkelijk door alle verschilelnde premades kan bladeren.
Ik gebruik het zelf voor Arena, Celestials (damn wat gaat dat ook snel dan, volle raid.. bijna alleen maar harde mensen, Celestials vallen binnen een minuut meestal), Flex en Normal raiding.
Verder veel rep farming groups gezien, rated bg's, eigenlijk alles wat in wow wel te doen is.
Verwijderd
Als je alleen de trial hebt geactiveerd kun je alsnog een SoR laten activeren. Moet je even een ticket aanmaken via battle.net of bellen met de Support..!Nickrsd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:44:
ik heb zo 10 daagse trial versie geactiveerd. die is over 5 dagen afglopen. maar dan ben ik wel ingelogd geweest op mijn account ja. Dus denk dat zo scroll niet meer werkt voor me. Ook al is mn account weer frozen over 5 dagen. Wilde over 5 dagen zowiezo een maandje erbij kopen. Erg jammer van die scroll dan, het zou een hoop schelen!
Vind blizzard ook wel lichtelijk stupid ...
Sylvanas horde kant is al te klein eigenlijk. Gaan ze free migration weggeven. Boem, horde kant nog minder spelers ...
Laten we hopen dat het niet dood gaat
Sylvanas horde kant is al te klein eigenlijk. Gaan ze free migration weggeven. Boem, horde kant nog minder spelers ...
Laten we hopen dat het niet dood gaat
huh? Hoe kom je daar dan bij? heb gister nog met mn warlock ilvl 489 celestials gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:11:
[...]
Meld er even bij dat je voor Oqeue minimaal 540 ilevel nodig hebt
Mensen kunnen zelf aangeven of ze een iLvl-lock op hun premade willen.
[ Voor 0% gewijzigd door Nibbz op 14-01-2014 09:54 . Reden: Verduidelijking, lock - warlock, ilvl lock -> ilvl-lock ]
13:37
Ik kan iemand een RaF of SoR sturen, als je die accepteert krijg je van mij een key voor MoP. Dus mocht iemand gaan beginnen met een nieuwe account of een oude account (laatst gespeeld voor maart 2012) willen resurrecten, stuur mij een PM.
Je bedoeld dat de meeste groepen lopen te zeiken dat je minimaal ilvl 540 nodig hebt. Want dat is hetzelfde gesodemieter als met gearscore toendertijd in WotLK. Zou zo graag al die spelers die daaraan meewerkten en nu dergelijk gedrag ook toepassen op oQueue een kogel door hun kop jagen....Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:11:
[...]
Meld er even bij dat je voor Oqeue minimaal 540 ilevel nodig hebt

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 14-01-2014 10:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mjah pak eerst maar de mensen die oQueue gebruiken met welk ilvl dan ook en niet voorbereid verwachten gecarried te worden.. Is meer de oorzaak dat men om ilvl's vragen.. Luiheid werkt immers 2 kanten op..Zeror schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Je bedoeld dat de meeste groepen lopen te zeiken dat je minimaal ilvl 540 nodig hebt. Want dat is hetzelfde gesodemieter als met gearscore toendertijd in WotLK. Zou zo graag al die spelers die daaraan meewerkten en nu dergelijk gedrag ook toepassen op oQueue een kogel door hun kop jagen....Als er 1 ding is dat het spel echt gruwelijk verpest, is dit gedrag het wel.
edit: lol@ oude signature
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
ik installeer geen add-on die zelfs bij curse is buitengegooid ...
en het gespam in trade toen die pas uit was zorgde ervoor dat die helemaal onderaan de lijst terecht is gekomen of er zelfs is afgegooid...
Thok hadden we bij poging 4 of 5 neer
(en dat terwijl sommigen in ons raidteam hem daarvoor enkel maar in lfr hadden gedaan, niet eens op flex)
Het speelde misschien in ons voordeel dat we allemaal ranged waren (excl. de tanks ofc)
2 boomies (ik en GM), 3 hunters (1 pug omdat onze mage niet kon gisteren)
Dus we hadden geen melee die kon neervallen als "oondasta's evil twin sis" zich effe omdraaide.
Maar zoals steeds is het effe zien dat alles net correct op elkaar volgt bv niet met 2 tegelijk tranq'en als we wat lag kwamen qua health (2 boomies met heart of the wild en druid healer), direct stacken indien nodig, ...
zien dat tank die add opvangt bleef leven (dat was 2x een reden voor een wipe)
zelf heb ik zelden problemen bij het puggen van flex (557 momenteel met 14/14 flex en sinds gisteren 11/14 normal) maar guildies klagen erover - daarom ook minstens 1 wekelijkse guild-flex-run.
Het probleem wordt dan wel: naast normal raids, flex-guild run en/of pugging en pogingen voor challenge goldruns blijft er weinig tijd over om mijn altjes naar lvl90 te brengen.
Tijd om mijn dk die nu 532 ilvl heeft eens verder te gearen, of door de leg. questline te sleuren moet ook maar gezocht worden in de uren/minuten die overblijven.
(ja main is boomie, 2de lvl 90 is een frost dk, er is nog een ww monk en Spriest 'onderweg')
en ik ben niet echt voor powerlevelling een alt van 1 naar 90 op een paar dagen tijd:
ik speel nog geen 11 maanden wow en wil nog wel wat van het verhaal meekrijgen.
Langs de andere kant: al wel over de 11k achievementspoints gehaald op die tijd
en het gespam in trade toen die pas uit was zorgde ervoor dat die helemaal onderaan de lijst terecht is gekomen of er zelfs is afgegooid...
Thok hadden we bij poging 4 of 5 neer
(en dat terwijl sommigen in ons raidteam hem daarvoor enkel maar in lfr hadden gedaan, niet eens op flex)
Het speelde misschien in ons voordeel dat we allemaal ranged waren (excl. de tanks ofc)
2 boomies (ik en GM), 3 hunters (1 pug omdat onze mage niet kon gisteren)
Dus we hadden geen melee die kon neervallen als "oondasta's evil twin sis" zich effe omdraaide.
Maar zoals steeds is het effe zien dat alles net correct op elkaar volgt bv niet met 2 tegelijk tranq'en als we wat lag kwamen qua health (2 boomies met heart of the wild en druid healer), direct stacken indien nodig, ...
zien dat tank die add opvangt bleef leven (dat was 2x een reden voor een wipe)
zelf heb ik zelden problemen bij het puggen van flex (557 momenteel met 14/14 flex en sinds gisteren 11/14 normal) maar guildies klagen erover - daarom ook minstens 1 wekelijkse guild-flex-run.
Het probleem wordt dan wel: naast normal raids, flex-guild run en/of pugging en pogingen voor challenge goldruns blijft er weinig tijd over om mijn altjes naar lvl90 te brengen.
Tijd om mijn dk die nu 532 ilvl heeft eens verder te gearen, of door de leg. questline te sleuren moet ook maar gezocht worden in de uren/minuten die overblijven.
(ja main is boomie, 2de lvl 90 is een frost dk, er is nog een ww monk en Spriest 'onderweg')
en ik ben niet echt voor powerlevelling een alt van 1 naar 90 op een paar dagen tijd:
ik speel nog geen 11 maanden wow en wil nog wel wat van het verhaal meekrijgen.
Langs de andere kant: al wel over de 11k achievementspoints gehaald op die tijd
na een hoop grinden en solo-scenarios kan je een cloak krijgen van ilvl 608
ong. 2 maanden bezig (sowieso al 3 weken voor bv de 3k valors die je op een moment moet verzamelen + vaak minstens 2 weken voor de sigils, runestones, ... die je moet verzamelen.
dk zit nu vast op de 2 pvp-quests
gisteren "a change of command" gesolod en nu na 15 pogingen nog altijd niet voorbij die pvp questen
ong. 2 maanden bezig (sowieso al 3 weken voor bv de 3k valors die je op een moment moet verzamelen + vaak minstens 2 weken voor de sigils, runestones, ... die je moet verzamelen.
gisteren "a change of command" gesolod en nu na 15 pogingen nog altijd niet voorbij die pvp questen
[ Voor 21% gewijzigd door soulrider op 14-01-2014 12:19 ]
tegenwoordig krijg je die runestones enzo een stuk sneller.ik kreeg er 1 per 2 weken als het meezat
al weet ik niet meer wat het pvp stuk was.....
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
temple of kotmogu winnen (als alli 1ste poging geluk)
en silvershard mines ...
na enkele <500 vs 1600 runs op die laatste, net eentje die vrij op het randje was: alleen tikte het bij horde net iets rapper naar de 1600 en net voordat bij ons er 2 carts op eindbestemming kwamen
anders was ik er vanaf geweest
en ja, je hebt nu 2 extra raids (SoO p1 en p2, met een extra 100% drop op sha dacht ik) waar ze ook droppen dus het kan inderdaad wat vlotter gaan.
en silvershard mines ...
na enkele <500 vs 1600 runs op die laatste, net eentje die vrij op het randje was: alleen tikte het bij horde net iets rapper naar de 1600 en net voordat bij ons er 2 carts op eindbestemming kwamen
en ja, je hebt nu 2 extra raids (SoO p1 en p2, met een extra 100% drop op sha dacht ik) waar ze ook droppen dus het kan inderdaad wat vlotter gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door soulrider op 14-01-2014 12:46 ]
Die PvP quests zijn toch een minder briljant ideetje van Blizzard imho. De liefhebbers van PvP worden constant gestoord door mensen die geen pvp gear hebben, maar toch die battlegrounds moeten winnen. En omgekeerd worden de PvE liefhebbers gedwongen om te gaan PvP-en...soulrider schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:30:
temple of kotmogu winnen (als alli 1ste poging geluk)
en silvershard mines ...
na enkele <500 vs 1600 runs op die laatste, net eentje die vrij op het randje was: alleen tikte het bij horde net iets rapper naar de 1600 en net voordat bij ons er 2 carts op eindbestemming kwamen![]()
Dit gezegd zijnde, met een minimum aan communicatie kan je die battlegrounds winnen. Ik moest ze ook winnen met mijn alliance char en het verschil was opmerkelijk. De 'doofstomme' bg's waren een gegarandeerde loss, maar zodra iemand gewoon ff 'groen/blauw/geel/...' naar punt 'X/Y/...' aangaf deden we zelfs als alliance een walk over
Clowns to the left of me, Jokers to the right
idd - zo won ik die 1ste temple dus direct: ook een die zijn mond opentrok en snelle tacts gaf
nu wordt er 'help me' geroepen zonder te zeggen waar
of roepen ze 'top' - wat ik zie als bovenaan in de map - terwijl ze onderaan rondlopen, ...
ach ja, net als met mijn boomie 'in den tijd' zal ik wel eens geluk hebben, en anders loop ik er 's nachts wel eens door. wanneer de diehard pvp'ers slapen en we wel eens een noobs vs noobs run kunnen hebben
nu wordt er 'help me' geroepen zonder te zeggen waar
of roepen ze 'top' - wat ik zie als bovenaan in de map - terwijl ze onderaan rondlopen, ...
ach ja, net als met mijn boomie 'in den tijd' zal ik wel eens geluk hebben, en anders loop ik er 's nachts wel eens door. wanneer de diehard pvp'ers slapen en we wel eens een noobs vs noobs run kunnen hebben
[ Voor 30% gewijzigd door soulrider op 14-01-2014 12:51 ]
Ik kom met mijn druid ook niet voorbij de temple of kotmogu battleground. Constant alliance die alle 4 orbs heeft.... Vanavond maar weer een paar pogingen doen voordat de flex raids beginnen...soulrider schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:06:
na een hoop grinden en solo-scenarios kan je een cloak krijgen van ilvl 608
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
zullen we wisselen ?
jouw horde groep mag de temple een keer winnen als mijn alliance groep de mines een keer krijgen
jouw horde groep mag de temple een keer winnen als mijn alliance groep de mines een keer krijgen
Goedemiddag allen,
Ik heb vandaag sinds 1.5 jaar wow weer eens opgestart. Ik heb addons via Curse gedownload zoals Healbot en Titanpanel en in de addons folder geplaatst. Echter zijn deze niet zichtbaar in mijn lijst met addons. Ook staan ze niet bij "out of date" addons.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb vandaag sinds 1.5 jaar wow weer eens opgestart. Ik heb addons via Curse gedownload zoals Healbot en Titanpanel en in de addons folder geplaatst. Echter zijn deze niet zichtbaar in mijn lijst met addons. Ook staan ze niet bij "out of date" addons.
Zitten ze nog in .zip of .rar bestand zo ja zou ik ze eerst even uitpakken en dan de map die eruitkomt in je addon folder zetten.Fratti schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:57:
Goedemiddag allen,
Steam: Ryada.
Ik heb de files uiteraard eerst uitgepakt en daarna de folders naar addons geplaatst. Ze zijn netjes zichtbaar in de folderlijst, maar dus niet in game
al eens de curse client geprobeerd? Dit maak het installeren wat simpeler
Die gebruikte ik in het verleden, echter is het programma niet meer te krijgen voor mac.
Ook heb ik gekeken of de addons "double-bagged" zijn, maar dat is niet het geval.
Het vreemde is dat andere addons wel zichtbaar zijn en gewoon werken.
-Edit-
Bedankt voor de tips, heb de folders opnieuw verwijderd en weer geinstalleerd en nu werkt het weer wel. Tijd om te healen
Ook heb ik gekeken of de addons "double-bagged" zijn, maar dat is niet het geval.
Het vreemde is dat andere addons wel zichtbaar zijn en gewoon werken.
-Edit-
Bedankt voor de tips, heb de folders opnieuw verwijderd en weer geinstalleerd en nu werkt het weer wel. Tijd om te healen
[ Voor 21% gewijzigd door CartmanMMA op 14-01-2014 16:12 ]
Hij is nog wel te krijgen (en werk ook gewoon), hij wordt alleen niet meer ondersteund.Die gebruikte ik in het verleden, echter is het programma niet meer te krijgen voor mac.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Tja, er is een reden dat die requirements er gekomen zijn. Onvoorbereide dps, slackende healers etc. 540 is op zich geen hele vreemde requirement voor flex3+, zeker niet in een pug. De mensen die die req neerzetten willen gewoon een smooth raid, ben je het daar niet mee eens start je toch lekker je eigen flexraid SoO groep op OQ met ilvl 500 rq. kijken hoe ver je komtZeror schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Je bedoeld dat de meeste groepen lopen te zeiken dat je minimaal ilvl 540 nodig hebt. Want dat is hetzelfde gesodemieter als met gearscore toendertijd in WotLK. Zou zo graag al die spelers die daaraan meewerkten en nu dergelijk gedrag ook toepassen op oQueue een kogel door hun kop jagen....Als er 1 ding is dat het spel echt gruwelijk verpest, is dit gedrag het wel.
Vervelende is dus dat je om mee te kunnen voor upgrades je bijna geen upgrades kan krijgen omdat het iLvl dat er dropt gelijk is aan de requirements.Krukar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Tja, er is een reden dat die requirements er gekomen zijn. Onvoorbereide dps, slackende healers etc. 540 is op zich geen hele vreemde requirement voor flex3+, zeker niet in een pug. De mensen die die req neerzetten willen gewoon een smooth raid, ben je het daar niet mee eens start je toch lekker je eigen flexraid SoO groep op OQ met ilvl 500 rq. kijken hoe ver je komt
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Om ilvl 540 te zijn hoeven niet al je items 540+ te zijn, je huidige ilvl is gewoon een gemiddelde._Peter2_ schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:53:
[...]
Vervelende is dus dat je om mee te kunnen voor upgrades je bijna geen upgrades kan krijgen omdat het iLvl dat er dropt gelijk is aan de requirements.
Stel je hebt 10 items:
513
528
528
528
540
540
540
548
556
556
Gemiddelde : 538 en toch kun je 4 upgrades halen uit flex die 540 dropt
Buiten dat, zoals ik eerder zei, als je het niet eens bent met de requirement join je een andere groep of maak je je eigen, niemand verplicht je om met die 540+ mee te gaan
Op MMO-Champion kwam iemand met het idee voor een gold squish. Goudprijzen rijzen nu ook wel de pan uit eigenlijk.
Hoe zouden jullie dat vinden mocht Blizzard ook op dat idee komen ooit?
Hoe zouden jullie dat vinden mocht Blizzard ook op dat idee komen ooit?
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 15-01-2014 11:32 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als de verhoudingen geliijk blijven dan maakt het toch niets uit, volgens mij is er zelfs al een maximum aan gold per karakter dus geen enkele reden voor een squish.Op MMO-Champion kwam iemand met het idee voor een gold squish. Hoe zouden jullie dat vinden mocht Blizzard ook op dat idee komen ooit?
De item/hp squish had maar 1 reden: technische limitaties in de engine waar men tegenaan liep in MoP, bij gold is dat geen issue.
Dat bovenop het feit dat hp en stats exponetieel stijgen. Waar we nu al op 1m hp zitten zouden tanks in WoD zonder item squish rond 5 tot 10m hp zitten gok ik. Dat loopt de spuigaten wel uit als je simpel gear probeert te vergelijken. Een item met 14658 strength of stamina? euuuhhh...ben zelf voor item squish, back to the basis en lekker simpel houden. Ook reforgen wel, secondary stats weg. Lekker makkelijk zo
Men wil alleen zo hoog mogelijk ilvl zien om snel en zonder oponthoud door de content heen te jagen en alles snel te verzamelen, om voorts weer te klagen dat de game te makkelijk is geworden en dat er niks meer te doen is als je gegeared bent.Skeiron462 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:49:
[...]
Mjah pak eerst maar de mensen die oQueue gebruiken met welk ilvl dan ook en niet voorbereid verwachten gecarried te worden.. Is meer de oorzaak dat men om ilvl's vragen.. Luiheid werkt immers 2 kanten op..
Zie je het cirkeltje?
[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 15-01-2014 12:45 ]
De mensen die speed runs willen door flex zijn meestal mensen die ook op normal/heroic progress doen lijkt me. Voor mezelf geldt ook dat ik echt geen zin heb in progress te moeten doen op flex niveau. Als ik flex doe zie ik dat als een soort LFR en wil ik zo min mogelijk gezeur.
Uiteraard zijn er ook meer dan genoeg mensen waarvoor flex de max is wat ze kunnen doen bij gebrek aan raiding guild / trade pugs. Daarvoor is het dan jammer dat er maar weinig mensen zijn die ze kunnen carryen, maar goed, zie het dan ook maar als progress. Wel zo leuk dan lijkt me.
Uiteraard zijn er ook meer dan genoeg mensen waarvoor flex de max is wat ze kunnen doen bij gebrek aan raiding guild / trade pugs. Daarvoor is het dan jammer dat er maar weinig mensen zijn die ze kunnen carryen, maar goed, zie het dan ook maar als progress. Wel zo leuk dan lijkt me.
Ik ben vandaag begonnen met het Runestone gedeelte, en heb er 5 gekregen uit de 4 mogelijke wings waar ze kunnen droppen. Dat is wel redelijk I guess, maar zal er alsnog wel zo'n 2 weken over doen gok ikmrsar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:24:
tegenwoordig krijg je die runestones enzo een stuk sneller.ik kreeg er 1 per 2 weken als het meezatal weet ik niet meer wat het pvp stuk was.....
Tesla M3LR '21
QFT!!!Skeiron462 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:49:
[...]
Mjah pak eerst maar de mensen die oQueue gebruiken met welk ilvl dan ook en niet voorbereid verwachten gecarried te worden.. Is meer de oorzaak dat men om ilvl's vragen.. Luiheid werkt immers 2 kanten op..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
wel redelijk,ik zou een gat in de lucht springen toendertijdLas Vegas schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:24:
[...]
Ik ben vandaag begonnen met het Runestone gedeelte, en heb er 5 gekregen uit de 4 mogelijke wings waar ze kunnen droppen. Dat is wel redelijk I guess, maar zal er alsnog wel zo'n 2 weken over doen gok ik
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb geen raid vanavond, dus zal ook eens kijken hoeveel van die runestones ik kan verzamelen 
Maar inderdaad, 5 in 1 week... was meer 1 per 5 weken soms
Maar inderdaad, 5 in 1 week... was meer 1 per 5 weken soms
Vandaag mijn Warlock naar andere realm even free transfer gedaan.
Ben ik in 2005 op begonnen als een Undead Warlock, later naar een Orc veranderd.
Ga nu opnieuw mijn eerste char levelen als een Orc Warlock. Echt geweldig om je eerste class opnieuw te levelen. Heb alles op 90 (elke class) en daarom leek me dit leuk.
Ben ik in 2005 op begonnen als een Undead Warlock, later naar een Orc veranderd.
Ga nu opnieuw mijn eerste char levelen als een Orc Warlock. Echt geweldig om je eerste class opnieuw te levelen. Heb alles op 90 (elke class) en daarom leek me dit leuk.
Iemand anders problemen met inloggen? Blijft hier hangen op Logging into gameserver
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Nog geen problemen mee gehad vandaag.
have you tried turning it off and on again.
Ben wel ingame, maar mijn battle.net doet het nietDenniZ schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:12:
Iemand anders problemen met inloggen? Blijft hier hangen op Logging into gameserver
Heeft iemand tips voor het managen van gear voor dual specs?
Ik level als Paladin Prot, maar omdat ik nu voor de eerste keer expansion content doe, en dus de dungeons niet ken, doe ik liever instances als retri. Maar ik heb er moeite mee om mijn gear te managen, omdat ik niet weet welke gear voor mijn andere dual spec het beste is, en mijn bags constant bijna vol zijn...
Ik level als Paladin Prot, maar omdat ik nu voor de eerste keer expansion content doe, en dus de dungeons niet ken, doe ik liever instances als retri. Maar ik heb er moeite mee om mijn gear te managen, omdat ik niet weet welke gear voor mijn andere dual spec het beste is, en mijn bags constant bijna vol zijn...
Kan je niet via inventory meerdere gearsets opslaan? Op die manier kan je met 1 klik je gear swappen. Wel updaten natuurlijk als je een nieuw item krijgthyptonize schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:03:
Wat ik altijd deed was 1 bag dedicaten aan gear.
[ Voor 3% gewijzigd door Xedev op 16-01-2014 02:05 ]
Hiervoor gebruik ik altijd de gearmanager. Trek je gear aan, sla deze op onder een naam (dps pve bv), en sla hem op. Trek je tank gear aan, save dat als tank pve. Hierna kun je d.m.v. 1x op de naam klikken, die complete set aantrekken.hyptonize schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:03:
Maar als je een upgrade krijg, moet je wel ff dat nieuwe item aantrekken, en opnieuw saven. Anders trekt hij met de volgende switch, dat nieuwe item niet aan.
13:37
Ik heb het zelfs in een macro staan, die mijn gear swapped zodra ik van spec verander.XtrmEend schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:05:
[...]
Kan je niet via inventory meerdere gearsets opslaan? Op die manier kan je met 1 klik je gear swappen. Wel updaten natuurlijk als je een nieuw item krijgt.
Wat ik altijd deed was 1 bag dedicaten aan gear.
Dit kan gewoon via de ingame gearmanager. Uiteraard moet je de gear wel bij je hebben, maar met de 28 slot bags van tegenwoordig hoeft dat geen probleem te zijn.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Wat ik mij trouwens afvraag is waarom de population cap van een server 5000 blijft. Dit is al zo sinds 2004 maar blades zijn tegenwoordig een stuk krachtiger en moeten meer aankunnen. Ik snap dat er een beperking moet zijn om de omgeving speelbaar te houden met veel mensen maar queues om in te loggen zijn tegenwoordig niet echt te verantwoorden tenzij het mega servers zijn zoals ze bij SWTOR hadden gedaan.
Ze blijven bij Blizzard dit gebruiken om bepaalde realms niet mee te nemen in hun merge acties maar ik vind het maar vreemd. Zoveel dode realms die zeer langzaam aan elkaar verbonden worden helpt niet echt.
Ze blijven bij Blizzard dit gebruiken om bepaalde realms niet mee te nemen in hun merge acties maar ik vind het maar vreemd. Zoveel dode realms die zeer langzaam aan elkaar verbonden worden helpt niet echt.
Ik keek ook heel erg uit naar de realm merges, want zoals je weet is SWC een verlaten woestijn af en toe. Na een jaar wachten of zo nog steeds niets.
Dan ga ik toch weer denken aan een realm transfer voor WoD, maar ja, dat kost een hoop geld voor 4 chars.
Gisteren tot 3 Titan Runestones gekomen op de 8 bosses van flex wing 1 en 2. Eens kijken of ik er nog wat uit ToT kan opvissen
Zou wel heel mooi zijn als ik het binnen 2 weken zou kunnen redden, maar voor 3 doe ik het ook wel.
Dan ga ik toch weer denken aan een realm transfer voor WoD, maar ja, dat kost een hoop geld voor 4 chars.
Gisteren tot 3 Titan Runestones gekomen op de 8 bosses van flex wing 1 en 2. Eens kijken of ik er nog wat uit ToT kan opvissen
Volgens mij klopt dat niet hoor.Carthrax schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:48:
Wat ik mij trouwens afvraag is waarom de population cap van een server 5000 blijft. Dit is al zo sinds 2004 maar blades zijn tegenwoordig een stuk krachtiger en moeten meer aankunnen. Ik snap dat er een beperking moet zijn om de omgeving speelbaar te houden met veel mensen maar queues om in te loggen zijn tegenwoordig niet echt te verantwoorden tenzij het mega servers zijn zoals ze bij SWTOR hadden gedaan.
Op een vraag wat de pop cap was zag ik dit antwoord:
Unknown except we do no not all servers are equal. Various high pop servers have had upgrades over the years so the cap on say Illidan Blackrock,Proudmoore is higher then on some server that has never been past medium in the last 5 years.
Er zijn natuurlijk meerdere factoren bij het aantal concurrent users en niet alleen de hardware, ook de bandbreedte etc. maar het is zo te zien onbekend wat de population cap is. (En ik heb het dan ook echt over unieke spelers die tegelijk online kunnen zijn op een realm.) Niemand op Blizzard na weet het.
De realm connections duren alleen veels te lang en je ziet mensen vertrekken naar de zwaar bevolkte servers, die zien de queues daardoor langer worden en dus verschuift het probleem. Het word tijd dat ze die realm connections gaan versnellen want op deze manier is het dweilen met de kraan open.
De realm connections duren alleen veels te lang en je ziet mensen vertrekken naar de zwaar bevolkte servers, die zien de queues daardoor langer worden en dus verschuift het probleem. Het word tijd dat ze die realm connections gaan versnellen want op deze manier is het dweilen met de kraan open.
http://eu.battle.net/wow/...therhood/Mortase/advanced
En nu dus op het punt dat SoO LFR en hoger de enige manier is om te gearen.. joepie, SoO LFR is zo traag.. Maar ja, vanavond maar enchanten, gemmen.
Alleen een vraagje. Heeft het nog uberhaupt nut om Inscription te houden, of kan ik beter Leatherworking levellen op deze monk?
En nu dus op het punt dat SoO LFR en hoger de enige manier is om te gearen.. joepie, SoO LFR is zo traag.. Maar ja, vanavond maar enchanten, gemmen.
Alleen een vraagje. Heeft het nog uberhaupt nut om Inscription te houden, of kan ik beter Leatherworking levellen op deze monk?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Waarvoor zou je inscription wegdoen?lanerios schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:19:
http://eu.battle.net/wow/...therhood/Mortase/advanced
Met inscription kun je betere shoulder enchants maken die inscription vereisen oom te blijven werken (secret .... inscription).
Gold verdienen met inscription is sinds glyphs "geleerd" kunnen worden en je ze dus maar 1x per char hoeft te kopen een stuk minder geworden.
Jep, en dat is net het probleem. Heb nu 600 enchanting (uiteindelijk).. en wil ook wel een keer wat geld verdienen, helaas gaat dat met inscription echt totaal niet.
Schijnbaar is vanwege Synapse Springs engineering ook nog een goede optie, misschien daar ook maar naar kijken.
Schijnbaar is vanwege Synapse Springs engineering ook nog een goede optie, misschien daar ook maar naar kijken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Beste moneymakers zijn volgens mij Alchemy (transmutation master) icm of Jewelcafting (meta gems) of blacksmithing (living sleel belt buckles)lanerios schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:53:
Jep, en dat is net het probleem. Heb nu 600 enchanting (uiteindelijk).. en wil ook wel een keer wat geld verdienen, helaas gaat dat met inscription echt totaal niet.
Dunno wat je bedoeld met de rest.. ik antwoord op waarom men om ilvls vragen.. niet waarom iemand bored is met de game.. Dus geen cirkeltje imho.. Daarnaast je geared net zo snel met een slechte succesvolle groep als goede succesvolle groep het kost alleen meer tijd.. of moet iedereen een slechte niet succesvolle groep joinen zodat ze niet snel gearen en minder snel bored zijn? Klinkt vreemd.Poops_McGhee schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:44:
[...]
Men wil alleen zo hoog mogelijk ilvl zien om snel en zonder oponthoud door de content heen te jagen en alles snel te verzamelen, om voorts weer te klagen dat de game te makkelijk is geworden en dat er niks meer te doen is als je gegeared bent.
Zie je het cirkeltje?
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
@Skeiron, Blakestone avatar? Awesome!
On topic:
Ik ga engi levellen op priest. Heb dan: Mining, Blacksmithing, Inscription, Enchanting, Tailoring en Engineering
Qua ilevel.. tsja, lastig verhaal.
Aan de ene kant, als ik iemand zie met ilevel 5xx (bijvoorbeeld Normal mode Blackfuse gear) dan weet ik dat hij op die fight normal mode heeft gedaan. Zegt dat wat over zijn skil? Nee, maar het levert meer duidelijkheid dan Bob LFR die met timeless, LFR en crafted epics mee wil doen.
Wil dat zeggen dat ik Bob LFR niet meeneem? Nee, maar wel dat ik meer risico loop met Bob dan met de normal gear dude
On topic:
Ik ga engi levellen op priest. Heb dan: Mining, Blacksmithing, Inscription, Enchanting, Tailoring en Engineering
Aan de ene kant, als ik iemand zie met ilevel 5xx (bijvoorbeeld Normal mode Blackfuse gear) dan weet ik dat hij op die fight normal mode heeft gedaan. Zegt dat wat over zijn skil? Nee, maar het levert meer duidelijkheid dan Bob LFR die met timeless, LFR en crafted epics mee wil doen.
Wil dat zeggen dat ik Bob LFR niet meeneem? Nee, maar wel dat ik meer risico loop met Bob dan met de normal gear dude
Wees blij dat je mining al max hebt, dat maakt het levelen van engineering een heel stuk makkelijker, ik heb inmiddels alle professions op 600 zitten, lang leve het niet meer hoeven te betalen van achterlijke prijzen in de AH voor gems, enchants e.d.lanerios schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:06:
@Skeiron, Blakestone avatar? Awesome!
On topic:
haha, dat is uiteindelijk wel mijn doel. heb nog een alchemist, tailor en Jewelcrafter op een andere server zitten.. maar 45 euro betalen voor alleen professions, beetje kostbaar.
Dat is idd een beetje jammer, ik heb al m'n chars een keer verhuisd, daar ben ik ook niet zo happig meer op, heb er nu 6 op 90, de 7e zit dichtbij, dat kost een fortuin...
Vanavond maar weer ns een poging wagen voor het celestial tournament, en kijken of ik meer items voor m'n legendary cloak kan regelen uit lfr...
Vanavond maar weer ns een poging wagen voor het celestial tournament, en kijken of ik meer items voor m'n legendary cloak kan regelen uit lfr...
Leatherworking is naar 't schijnt een redelijke p.i.t.a. om te boosten vanwege de grote hoeveelheiden leather die je nodig hebt. Op m'n rogue staat de LW teller op 450 (gestopt in WotLK) en nu ik dit char weer speel merk ik inderdaad dat mijn passage in Cataclysm nog belange niet genoeg leather heeft opgeleverd om naar de 500+ te klimmen.lanerios schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:19:
Ik vraag mij af wat Blizzard nog in petto heeft voor professions in WoD. Sommigen hebben een serieuze revamp nodig, en dit terwijl Blizzard drastische gearing wijzigingen heeft aangegeven. Dat wordt nog interessant
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Tailoring en blacksmithing kreeg ik altijd wel geleveld met de mats van één levelrondje van 85-90 van een van mijn alts met gathering profession. Voor leatherworking heb ik altijd nog meer dan één en volgens mij zelfs meer dan twee alts nodig gehad...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
LW was voor mij juist gemakkelijk om te levelen, weinig kosten, wel veel leathers maar groot inkopen en no problem. Vergeleken met Alchemy of Engineering, waar je veel verschillende items nodig hebt.
Juist omdat je voornamelijk alleen de leathers gebruikt, soms in combinatie met een dye
Juist omdat je voornamelijk alleen de leathers gebruikt, soms in combinatie met een dye
Zo, uiteindelijk tot 7/12 Titan Runestones gekomen in de eerste week dat ik op deze stap van de quest line ben. Dat scheelt wel heel veel met toen het allemaal net nieuw was 
Heel misschien volgende week dus al een cloak
Heel misschien volgende week dus al een cloak
LW was idd aardig klote, aangezien ik nogal redelijk achterliep met mn LW, voor exacte guides zou je kunnen kijken op http://www.wow-professions.com, daar geven ze de meest effiiciente manier van professions levelen, en geven ook leuke farmspots aan voor bepaalde soorten leather, of andere crafting matsKapoen schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:25:
[...]
Leatherworking is naar 't schijnt een redelijke p.i.t.a. om te boosten vanwege de grote hoeveelheiden leather die je nodig hebt. Op m'n rogue staat de LW teller op 450 (gestopt in WotLK) en nu ik dit char weer speel merk ik inderdaad dat mijn passage in Cataclysm nog belange niet genoeg leather heeft opgeleverd om naar de 500+ te klimmen.
Ik vraag mij af wat Blizzard nog in petto heeft voor professions in WoD. Sommigen hebben een serieuze revamp nodig, en dit terwijl Blizzard drastische gearing wijzigingen heeft aangegeven. Dat wordt nog interessant
http://wow.joystiq.com/20...-pre-purchase-buy-a-90-c/
je krijgt je gratis level 90 dus al zodra je het spel pre-ordered. Toch maar eens gaan nadenken dan wat ik gelijk op 90 wil zonder de class te leren...
je krijgt je gratis level 90 dus al zodra je het spel pre-ordered. Toch maar eens gaan nadenken dan wat ik gelijk op 90 wil zonder de class te leren...
Vind ik onderstaand stukje nog opvallender:medennis schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:28:
What's more, this blog also notes that following the collection of player feedback, the option to purchase additional 90s from the store is going into testing.
gaat helemaal nergens meer over, gratis lvl 90 evt wie weet lvl 90 kopen etc. Waar is het levelen gebleven het wordt je wel allemaal in de schoot geworpen tegenwoordig..
Geef dan de directe link; http://us.battle.net/wow/en/blog/12426481medennis schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:28:
Persoonlijk vind ik het echt een slechte ontwikkeling. Prima als je iets hebt in de trend van een lvl 60 (zoals de DK nu) dat je nog 30 lvls moet doen. Ik snap niet waarom je mensen direct al in de end-game wilt gaan smijten. Vooral voor nieuwe spelers, maar ook de huidige spelers haal je dan een goede week (of meer als je het rustig doet zoals ik) aan content weg.
Wat imo beter zou zijn;
Verbeter de content in de run van 1-90. Veel lastigere dungeons die dan ook meer exp yielden. Niet alleen exp maar ook rewards. 1-20 mag je blij zijn met 1g, terwijl je met 1 dungeon op lvl 70 al weer 20g krijgt oid.
Ik ben echt nieuw in het spel, maar zelfs de dungeons op heroic zijn saai en te simpel. Heel jammer dat eigenlijk alles wat met lvlen te maken heeft niet meer relevant is.
oh en als extra;
Zelfs met lvlen kom ik mensen tegen met een volledige heirloom set, dus dit zijn dan redelijk ervaren mensen zou je denken. Vervolgens kunnen ze hun class absoluut niet spelen. Je gaat nu gewoon enorm slechte mensen krijgen die hun class niet onder de knie hebben. De mensen die "al slecht zijn" zullen nog slechter zijn als ze direct lvl 90 zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Douweegbertje op 17-01-2014 09:36 ]
erm.. je beseft je dat 90 rond die tijd gewoon geen endgame meer is he? Dat is hetzelfde als dat je nu een level 80-85 zou krijgen (zie RaF of SoR), en daar hoor je ook niemand over klagen.
via RaF krijg je in principe gewoon een nieuwe level 85, want je levelt insanely snel
via SoR krijg je een 80 gratis.
Dus wat is het verschil precies?
via RaF krijg je in principe gewoon een nieuwe level 85, want je levelt insanely snel
'lanerios schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:59:
erm.. je beseft je dat 90 rond die tijd gewoon geen endgame meer is he? Dat is hetzelfde als dat je nu een level 80-85 zou krijgen (zie RaF of SoR), en daar hoor je ook niemand over klagen.
Inderdaad. Bovendien ben ik aan char nummertje 7 bezig en moet zeggen 1-80 is zo saai geworden dat ik graag een char insta 90 wil hebben
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Ik zou waarschijnlijk mn priest naar 90 tillen, om een of andere reden heb ik wat problemen met cloth wearers. Mijn doel is om alle chars op max lvl te hebben, of ik er dan veel mee speel is tot daaraan toe. Met mijn shaman, warlock e.d. heb ik op de normale manier geleveld, maar daarmee haal ik ook geen hoge DPS scores, omdat ik ze gewoon te weinig speel. Dus voor alts zou ik het niet eens zo erg vinden om di direct naar 90 te kunnen tillen. Ze dienen bij mij met name voor de professions, ik heb mn pala en hunter redelijk geared, en gewoon geen tijd om nog meer chars te gearen.medennis schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:28:
Ach of je ze nou kan kopen in de store of dat je een heel nieuw WoW account moet maken, de expansion moet aanschaffen en dan een account transfer moet doen maakt ook niet uit. Laat ze het dan maar makkelijk maken. Bovendien, er zijn maar weinig mensen die het spel spelen om lekker van 1 tot max level te questen en voor de mensen die dat wel leuk vinden blijft dat ook gewoon mogelijk.
Ik zie 90-100 gewoon als een soort nieuw begin van WoW, hopelijk stoppen ze ook lekker een AH in de nieuwe steden en laten we Azeroth mooi een hele expansion stof happen.
Ik zie 90-100 gewoon als een soort nieuw begin van WoW, hopelijk stoppen ze ook lekker een AH in de nieuwe steden en laten we Azeroth mooi een hele expansion stof happen.
Zo, even een tijdje hier niet geweest dus tijd voor een update.
Raiden gaat super op het moment, 7/14 heroic met de 8e in de pocket (deze zondag gaat ie bijna zeker neer). Zit nu zelf op een ilvl van 571.
Daarna m'n offspec maar weer eens onder handen genomen, wat gems, enchants etc en haal er nu 260k dps mee op een target dummy... zit nog wat ruimte voor verbetering in.
M'n Tweakers guild altje heb ik al een tijdje niet aangeraakt maar ga ik binnenkort weer eens mee verder.
(@Twylight, feliciteerd met je ding)
Raiden gaat super op het moment, 7/14 heroic met de 8e in de pocket (deze zondag gaat ie bijna zeker neer). Zit nu zelf op een ilvl van 571.
Daarna m'n offspec maar weer eens onder handen genomen, wat gems, enchants etc en haal er nu 260k dps mee op een target dummy... zit nog wat ruimte voor verbetering in.
M'n Tweakers guild altje heb ik al een tijdje niet aangeraakt maar ga ik binnenkort weer eens mee verder.
(@Twylight, feliciteerd met je ding)
Verwijderd
Ik heb nog geen goede argumenten gezien tegen het 'instant level 90' verhaal.
In de Kerstvakantie een warrior geleveled, en tot level 70 in een inn gestaan en LFD gedaan. Zodra je met heirloom gear level 15 bereikt krijg je tot zeker level 30 twee levels per run. Dan vlieg je door de content heen.
Zelfs als ik gewoon aan het questen was dan was ik na 1 run al over het level van de zone heen. Dus ik wil niet weten hoe het is als je een paar quests inlevert.
Ik ben in ieder geval blij met de level 90 die je krijgt bij de aankoop van WoD. Zeker om de introductie mee te maken. Eens kijken hoe ze de "DK-experience" hebben overgebracht. En als het echt een leuke ervaring is dan zal ik dit zeker gebruiken als een positief aspect om nieuwe spelers met WoW in aanraking te komen.
"oh en als extra;
Zelfs met lvlen kom ik mensen tegen met een volledige heirloom set, dus dit zijn dan redelijk ervaren mensen zou je denken. Vervolgens kunnen ze hun class absoluut niet spelen. Je gaat nu gewoon enorm slechte mensen krijgen die hun class niet onder de knie hebben. De mensen die "al slecht zijn" zullen nog slechter zijn als ze direct lvl 90 zijn."
Die mensen met hun heirloom zijn, net als jij, met een nieuwe class bezig. Het is dan begrijpelijk dat ze hun class nog niet meester zijn. Mensen die bepaalde basis mechanics nog niet doorhebben, kun je ook even uitleggen hoe ze het in de toekomst beter aan kunnen pakken, ipv te stressen en de chat te spammen met "omg".
In de Kerstvakantie een warrior geleveled, en tot level 70 in een inn gestaan en LFD gedaan. Zodra je met heirloom gear level 15 bereikt krijg je tot zeker level 30 twee levels per run. Dan vlieg je door de content heen.
Zelfs als ik gewoon aan het questen was dan was ik na 1 run al over het level van de zone heen. Dus ik wil niet weten hoe het is als je een paar quests inlevert.
Ik ben in ieder geval blij met de level 90 die je krijgt bij de aankoop van WoD. Zeker om de introductie mee te maken. Eens kijken hoe ze de "DK-experience" hebben overgebracht. En als het echt een leuke ervaring is dan zal ik dit zeker gebruiken als een positief aspect om nieuwe spelers met WoW in aanraking te komen.
"oh en als extra;
Zelfs met lvlen kom ik mensen tegen met een volledige heirloom set, dus dit zijn dan redelijk ervaren mensen zou je denken. Vervolgens kunnen ze hun class absoluut niet spelen. Je gaat nu gewoon enorm slechte mensen krijgen die hun class niet onder de knie hebben. De mensen die "al slecht zijn" zullen nog slechter zijn als ze direct lvl 90 zijn."
Die mensen met hun heirloom zijn, net als jij, met een nieuwe class bezig. Het is dan begrijpelijk dat ze hun class nog niet meester zijn. Mensen die bepaalde basis mechanics nog niet doorhebben, kun je ook even uitleggen hoe ze het in de toekomst beter aan kunnen pakken, ipv te stressen en de chat te spammen met "omg".
Behalve dungeons. Want queue's worden er niet beter op op 1-90 als iedereen het levelen over slaat.Twylight schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:06:
er zijn maar weinig mensen die het spel spelen om lekker van 1 tot max level te questen en voor de mensen die dat wel leuk vinden blijft dat ook gewoon mogelijk.
Hypno.. dankzij Raf, dankzij SoR, zijn de dungeons minder geworden? Nee, voor mij in ieder geval niet. Er blijven genoeg mensen normaal levellen, echt niet iedereen gaat vanaf nu elke class naar 90 kopen.
Veel van die speedlevellers doen of dungeons met guildies of helemaal geen dungeons.Behalve dungeons. Want queue's worden er niet beter op op 1-90 als iedereen het levelen over slaat.
Overigens is het maar naar 90, je zult nog steeds naar 100 moeten (al krijg je de 90 al als je een pre-purchase doet van WoD).
Ik vind het een prima idee, ik heb 6 90's na al die jaren en ik heb het wel gezien met levellen tussen 1 en 90.
[ Voor 14% gewijzigd door blouweKip op 17-01-2014 15:02 ]
Jullie vergeten dat er ook veel mensen zijn die als raidbreak levelen, of juist mensen die het leuk vinden.
Het zal echt niet (veel) afzwakken door een instant 90 jongens
Het zal echt niet (veel) afzwakken door een instant 90 jongens
Wellicht dat het een RPG is, waar levelen altijd er wel bij hoort. Waarom hebben we anders levels? Gooi dan gewoon de levels eruit en je bent klaar. Weetje, geef anders mensen gelijk een volledige itemlvl 600 set en dan hoeven we helemaal niets meer te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:50:
Ik heb nog geen goede argumenten gezien tegen het 'instant level 90' verhaal.
"oh en als extra;
Sorry, maar ik vind het gewoon een privilege om meerdere level 90's te hebben, niet iets wat "hoort". Vraag je zelf af na 6 lvl 90's of je er nog wel één erbij wilt hebben. Vind je het na 6 chars niet meer leuk om te levelen, doe het dan niet?
Ik stoor mij mateloos aan het lvlen in de zin dat blizzard er niet meer om geeft. Het stelt geen ruk meer voor en alles is uit de verhouding. Punt is echter, ik en vele andere vinden het nog wel boeiend om van level 1 naar 90 te gaan. Leuke items vinden en een beetje moeite moeten doen. Eventueel verplichten om bepaalde raids door te lopen en ga zo maar door. Ik snap beide standpunten wel, misschien is de "core" van WoW niet het levelen, maar het staat zo dom: "hier een lvl 90 char ". 90 levels.. voor wat?
Als je nagaat is de content juist wel verbeterd ten opzichte van hoe het voorheen was. Het klopt dat het allemaal wat snel snel moet, maar de story wat je nu in questlines tegenkomt is wel verbeterd imho.
Ik vond het vroeger leuker om te levelen, omdat je echt moeite moest doen ervoor. Nu vindt ik het nog steeds leuk, juist door de andere content en de lore wat je nu veel meer tegenkomt.
Ieder voor zich natuurlijk.
WoW is toch al tijden aan het veranderen naar een spel waarin de hele wereld er niet meer toe doet. Gewoon in je favoriete stad wachten op een dungeon/raid/battleground/arena run.
I'll do what I can, but expect very little.
Ik denk dat er in WoD weer genoeg te doen zal zijn in de open wereld (Dreanor) en dat vind ik prima. Ze hebben in Cataclysm alles semi-revamped, dat is niet echt goed uitgepakt, dus nu sturen ze iedereen lekker direct de nieuwste content en gebieden in. Prima wat mij betreft4bit schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:14:
WoW is toch al tijden aan het veranderen naar een spel waarin de hele wereld er niet meer toe doet. Gewoon in je favoriete stad wachten op een dungeon/raid/battleground/arena run.
ik heb een SoR gekregen en gebruikt op mn lvl 60 hunter.. hij is nu lvl 80 alles is clean lvl 80 zoals ik zag even snel.
Waar te beginnen? ik heb 1 lvl 80 om iemand te meeten.. gewoon hiermee beginnen en kijken waar de chain naar toe gaat? of is er een duidelijk beginpunt voor lvl 80?
Waar te beginnen? ik heb 1 lvl 80 om iemand te meeten.. gewoon hiermee beginnen en kijken waar de chain naar toe gaat? of is er een duidelijk beginpunt voor lvl 80?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Via Orgrimmar/Stormwind kun je volgens mij een quest krijgen, dan kun je naar de volgende gebieden
Die start je in Stormwind in dat park dacht ik, en in Orgrimmar is dat noord van de zeppelins, is een soort cirkel met verschillende 'elementen'.
Als Alliance staat er inderdaad een "Call Board" op het plein van Stormwind, deze geeft quests die voor de gebieden van jou level. Bij de Horde staat deze voor Grommash Hold in Orgrimmar.Nickrsd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:24:
ik heb een SoR gekregen en gebruikt op mn lvl 60 hunter.. hij is nu lvl 80 alles is clean lvl 80 zoals ik zag even snel.
[ Voor 5% gewijzigd door rjpurk op 17-01-2014 20:51 ]
En in elke andere stad van je factierjpurk schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:42:
[...]
Als Alliance staat er inderdaad een "Call Board" op het plein van Stormwind, deze geeft quests die voor de gebieden van jou level. Bij de Horde staat deze voor Grommash Hold in Orgrimmar.
Truetrue, maar ik kom/kwam graag in Exodar (toen ik nog Alli was, ben met de guild verhuisd
En ik zit nu graag in Silvermoon, hoop geschiedenis lopen. En TB vind ik ook nog steeds super
[ Voor 33% gewijzigd door Ryur op 17-01-2014 21:46 ]
Als je Alliance bent word je automatisch naar Vashjir gestuurd, maar je kan ook van het bord in Stormwind een quest pakken voor Mount Hyjal. Dat zou ik doen, want Vashjir is vreselijkNickrsd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:24:
Ik ben horde en sta in orgimmar
Download Wow Pro addon.Nickrsd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:22:
Ik ben horde en sta in orgimmar
Allerlei lvling guides, dan selecteer je gewoon een guide die van lvl 80 naar xx gaat. Zie je ook precies waar je moet zijn. Voordeel is dat dit altijd goede chains zijn.
Ok! Morgen eerst is doen
Zo na al die jaren met pijn in m'n hart toch maar Power Auras de deur uitgedaan en al m'n aura's nagemaakt in Weak Auras. Was nog een behoorlijk klus om dat voor al m'n chars te doen mede doordat ik zo'n neuroot ben die alles precies hetzelfde wil hebben als in de oude situatie
dus ik heb behoorlijk wat moeten sleutelen
. Gelukkig installeert Weak Auras standaard met alle Power Auras media included (textures, sound, etc). dus die zijn gewoon te gebruiken.
Ik merkte toch dat kleine quirks in Power Auras (MoP) me steeds meer gingen irriteren. Timers die net een 0,5-1 sec. achterliepen, action usable's die niet snel reageerde, geen support voor talent chosen en wat andere bugs veroorzaakt door bepaalde abilities wel of niet op je action bar te hebben. Ik moet zeggen dat die WeakAuras echt super rap reageert en de timers precies kloppen. Ook de support voor 'talent chosen', progress textures en zeker niet te vergreten groups die op al je chars te benaderen zijn is erg prettig. Enige minpuntje is dat Power Auras een 'size' slidebar voor je texture heeft en Weak Auras een 'width'/'hight' configuratie gebruikt die je dus afzonderlijk moet instellen (een constrain proportions zoals bijv. in Photoshop zou hier wel fijn zijn
). Animaties zijn ook iets minder makkelijk in te stellen dan in Power Auras maar met een beetje tweaken zeker wel te doen. Al met al erg tevreden met Weak Auras!

Ik merkte toch dat kleine quirks in Power Auras (MoP) me steeds meer gingen irriteren. Timers die net een 0,5-1 sec. achterliepen, action usable's die niet snel reageerde, geen support voor talent chosen en wat andere bugs veroorzaakt door bepaalde abilities wel of niet op je action bar te hebben. Ik moet zeggen dat die WeakAuras echt super rap reageert en de timers precies kloppen. Ook de support voor 'talent chosen', progress textures en zeker niet te vergreten groups die op al je chars te benaderen zijn is erg prettig. Enige minpuntje is dat Power Auras een 'size' slidebar voor je texture heeft en Weak Auras een 'width'/'hight' configuratie gebruikt die je dus afzonderlijk moet instellen (een constrain proportions zoals bijv. in Photoshop zou hier wel fijn zijn
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Spijtig dat op hun site staat:Douweegbertje schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:49:
[...]
Download Wow Pro addon.
Allerlei lvling guides, dan selecteer je gewoon een guide die van lvl 80 naar xx gaat. Zie je ook precies waar je moet zijn. Voordeel is dat dit altijd goede chains zijn.
'next' in jan. 2013 ? o rly ?Current Version: 2.7.3
Last Update: Dec 12, 2013
Next Update: Jan 15, 2013
en op curse.com:
en mits ik een beetje tegen het downloaden via een site ben van add-ons (kwestie van betrouwbaarheid enzo,) haal ik ze liever via curse af... maar daar is ie niet up-to-date gehouden blijkbaar.Updated 11 September 2013
Newest File: WoW-Pro v2.7.0T
Toch een beetje spijtig
btw: als je voor de 'done X/X quests in Z"-achievements gaat is questhubber ook wel een handige:
die toont alle quests die je nog niet gedaan hebt in je map, waardoor je makkelijk questhubs vindt, of net de ene die je mist voor de achievement van die regio.
(spijtig genoeg vertelt ie niet altijd of een quest gestart wordt door lootdrop of door questgiver.)
[ Voor 18% gewijzigd door soulrider op 18-01-2014 15:38 ]
Die op curse is uitgeklede versie van wowpro, minder guides enzo, deze moet je echt van hun website halensoulrider schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:29:
[...]
Spijtig dat op hun site staat:
[...]
'next' in jan. 2013 ? o rly ?
en op curse.com:
[...]
en mits ik een beetje tegen het downloaden via een site ben van add-ons (kwestie van betrouwbaarheid enzo,) haal ik ze liever via curse af... maar daar is ie niet up-to-date gehouden blijkbaar.
Toch een beetje spijtig
btw: als je voor de 'done X/X quests in Z"-achievements gaat is questhubber ook wel een handige:
die toont alle quests die je nog niet gedaan hebt in je map, waardoor je makkelijk questhubs vindt, of net de ene die je mist voor de achievement van die regio.
(spijtig genoeg vertelt ie niet altijd of een quest gestart wordt door lootdrop of door questgiver.)
en waarom is erg dat niet gepdate is, er zijn geen nieuwe quest sinds Panda release en das ook al weer min 1 jaar geleden.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
je bent Soo en timeless isle vergeten en de nieuwe questen daar omheen en op dat isle die allemaal in dat jaar zijn bijgekomen?
+ enkele quest fixes mogelijk tussendoor?
en ja, ik zag het ook net dat het een trailversie is op curse, en niet de full versie.
Maar dat is voor mij nog geen reden van versie verschil: bugfixing moet in beiden gebeuren :-)
het 'lastupdate= dec. 2013, next = jan 2013' komt gewoon amateuristisch over ...
ik heb gewoon een aversie van add-ons die bv van curse zijn afgegooid omdat ze de regeltjes niet zo nauw volgden, en dan maar via de eigen site verder gaan (waar ze ev. negatieve comments gewoon deleten)
en dat datum gedoe verstevigt mijn vertrouwen in de add-on niet echt
en ja, ik zag het ook net dat het een trailversie is op curse, en niet de full versie.
Maar dat is voor mij nog geen reden van versie verschil: bugfixing moet in beiden gebeuren :-)
het 'lastupdate= dec. 2013, next = jan 2013' komt gewoon amateuristisch over ...
ik heb gewoon een aversie van add-ons die bv van curse zijn afgegooid omdat ze de regeltjes niet zo nauw volgden, en dan maar via de eigen site verder gaan (waar ze ev. negatieve comments gewoon deleten)
[ Voor 5% gewijzigd door soulrider op 18-01-2014 18:57 ]
Zo, voorlopig maar weer even stoppen met WoW, totdat de nieuwe EP er is. Ik ben het farmen voor shit een beetje zat en geen zin meer om nog een alt te levelen om maar wat te doen te hebben. En om nu nog een paar weken abo te betalen om alleen mijn Legendary cloak te gaan halen, dat lijkt me niet de slimste zet. En de raids komen me nu ook m'n neus uit. Ik heb ze te vaak gezien, voorlopig. Mijn account is nu bevroren. Komt later wel weer.
In tegenstelling tot de 'Wow Pro addon' kun je 'ZygorGuidesViewer' proberen.
Dit is illegaal en daarom bespreken we het hier niet
Dit is illegaal en daarom bespreken we het hier niet
[ Voor 45% gewijzigd door Gropah op 19-01-2014 12:23 ]
Je weet dat je nu zelf ontzettend veel dingen loopt te verzinnen he? Ten eerste zijn ze niet van curse af gegooid maar hebben ze zelf een keuze gemaakt om het via hun website te laten lopen. Zo'n plugin is erg afhankelijk van een community, en waarschijnlijk kregen ze te weinig interactie met de mensen als ze domweg de addon "even" leechen.soulrider schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:55:
je bent Soo en timeless isle vergeten en de nieuwe questen daar omheen en op dat isle die allemaal in dat jaar zijn bijgekomen?
Verder gebruik ik de addon zonder problemen, en helpt het mij wel degelijk. Jij probeert het niet eens maar zit hem wel al op verschillende punten af te kraken. Probeer het dan op zijn minst even.
Misschien is het niet helemaal optimaal, en zullen ze misschien iets minder energie erin steken omdat men toch al zo super snel leveled maar de kern is verder prima, zeker voor 1-80. (ben zelf nog niet hoger lvl
het is even geleden, maar ik wil weer een maandje wow spelen en mn account activen.
Ik heb geen CC, dus wilde het via iDeal doen. Maar ik zie die optie helemaal niet?
en ik kan me niet meer herinneren hoe ik eerder game time heb betaald.. is al hele tijd geleden..
Dus is de optie met iDeal er uberhaupt wel?
gevonden
Ik heb geen CC, dus wilde het via iDeal doen. Maar ik zie die optie helemaal niet?
en ik kan me niet meer herinneren hoe ik eerder game time heb betaald.. is al hele tijd geleden..
Dus is de optie met iDeal er uberhaupt wel?
gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door Nickrsd op 19-01-2014 13:39 ]
ik zeg ook niet dat "_deze_ add-on" van curse is afgegooid eh ?Douweegbertje schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:26:
[...]
Je weet dat je nu zelf ontzettend veel dingen loopt te verzinnen he? Ten eerste zijn ze niet van curse af gegooid maar hebben ze zelf een keuze gemaakt om het via hun website te laten lopen. Zo'n plugin is erg afhankelijk van een community, en waarschijnlijk kregen ze te weinig interactie met de mensen als ze domweg de addon "even" leechen.
Verder gebruik ik de addon zonder problemen, en helpt het mij wel degelijk. Jij probeert het niet eens maar zit hem wel al op verschillende punten af te kraken. Probeer het dan op zijn minst even.
Misschien is het niet helemaal optimaal, en zullen ze misschien iets minder energie erin steken omdat men toch al zo super snel leveled maar de kern is verder prima, zeker voor 1-80. (ben zelf nog niet hoger lvl)
Dus wie is dan diegene die vanalles aan het verzinnen is?
(let even op de 'bv...' in die zin waar je naar verwijst...)
ik heb het daar op andere add-ons die soms in de hemel worden geprezen maar wel van curse zijn afgegooid ...
en dat jij er tevreden over bent: goed voor jou.
ik ben kieskeuriger in de add-ons die ik gebruik...
en imho komt het allemaal amateuristisch over en dus geen kans dat ik probeer.
(mss vooroordeel, maar die achterdocht heeft me al vaak beschermd tegen rotte dingen die 'enkel via hun eigen site kunnen gedownload worden')
"guides voor lvl 1-80" .... en ja wat met de rest ? als je t/m 90 hebt : vermeld het dan 'wees er fier op' ...
"last version dec.2013, next version jan 2013" ... ja euhm tijdreiziger of gewoon dom/tam dat dit half jan. nog steeds fout op hun site staat...
ga je naar hun guides zien op de site " to be completed" vanaf lvl 25 t/m lvl 65 ofzo ...
dus enkel via de add-on zou je aan die guides kunnen ?
of moet ik er maar op vertrouwen dat dat die er wel zijn als ik add-on in gebruik neem?
waarom zijn die ander dan wel open ?
en waarom openen ze de rest dan niet op hun site - zodat je buiten wow om toch ook even kunt inlezen en ev. qualiteit van de guide kunt checken?
Als ze meer interactie met de community willen: dat ze dan ook even zorgen dat ze meer vertrouwbaarheid uitstralen op hun site ipv zoals het nu is.
Want ik ben wellicht niet de enige die bij het bekijken van de lijst guides op hun site zoiets heeft van "yeah sure, en de add-on zal die guides wel hebben ofwa" ... "ctrl+f4 en next"
btw: zoek je guides: pak ze op wowhead of eender welke echte fan-site ... ook gratis en wel volledig op hun site + direct toegang tot ev. comments erop
je hebt dan enkel geen add-on die je bij het handje houdt
en dan gebruik ik wel questhubber : die houdt me misschien niet met het handje vast om snel te levellen, maar geeft gewoon de questgivers van de quests die je op die toon nog niet voltooid hebt weer op je map.
maw: je vindt zo questhubs of verloren quests...
(ook makkelijk voor de achievements ivm "zoveel quest voltooid in dat gebeid")
[ Voor 25% gewijzigd door soulrider op 19-01-2014 16:01 ]
Weer is een nieuw character aangemaakt, ditmaal in de GoT guild op Defias Brotherhood (Redmurer).
Maar nu een vraag: m'n gold/heirlooms zitten op de server Anachronos. Is er iemand die daar gold nodig heeft en gold op Defias Brotherhood heeft staan? Ik zou graag wisselen zodat ik heirlooms kan kopen..
Maar nu een vraag: m'n gold/heirlooms zitten op de server Anachronos. Is er iemand die daar gold nodig heeft en gold op Defias Brotherhood heeft staan? Ik zou graag wisselen zodat ik heirlooms kan kopen..
Je kunt je heirlooms gewoon mailen.
Oh? Dat werkt nu ook over servers? Sorry, al een tijd niet meer gespeeld. Tnx.
jep ook x-realm:
'naam van toon'-'naam van realm'
(zonder de quotes maar met het koppelteken)
maar enkel BoA items kan je zo doorsturen
'naam van toon'-'naam van realm'
(zonder de quotes maar met het koppelteken)
maar enkel BoA items kan je zo doorsturen
[ Voor 19% gewijzigd door soulrider op 19-01-2014 16:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!