Leeft die GOT guild nog een beetje na de opstart [was het geen opvlieging van mensen die weer eens wilden kijken]? Is er een TS... terug van vakantie na een drukke periode en ga namelijk ook weer beginnen
Hij leeft nog steeds en misschien zelfs meer dan bij de opstart van de guildMaduth schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:16:
Leeft die GOT guild nog een beetje na de opstart [was het geen opvlieging van mensen die weer eens wilden kijken]? Is er een TS... terug van vakantie na een drukke periode en ga namelijk ook weer beginnen
Het is altijd erg gezellig en de TS staat ingame in de guild info
Steam: Ryada.
Ja je hebt ook wel gelijk, maar grote kans dat ze inderdaad een tijd terug gestopt zijn. Geeft niet weg dat hij nog redelijk up-to-date is. Sowieso heb ik mijn pala tot lvl 7x geleveled zonder problemen. Ik snap alleen elke keer niet het argument dat iets perse in Curse moet staan. Alsof dat inhoud dat het kwaliteits addons zijn?soulrider schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:24:
[...]
ik zeg ook niet dat "_deze_ add-on" van curse is afgegooid eh ?
Dus wie is dan diegene die vanalles aan het verzinnen is?
(let even op de 'bv...' in die zin waar je naar verwijst...)
ik heb het daar op andere add-ons die soms in de hemel worden geprezen maar wel van curse zijn afgegooid ...
en dat jij er tevreden over bent: goed voor jou.
ik ben kieskeuriger in de add-ons die ik gebruik...
en imho komt het allemaal amateuristisch over en dus geen kans dat ik probeer.
(mss vooroordeel, maar die achterdocht heeft me al vaak beschermd tegen rotte dingen die 'enkel via hun eigen site kunnen gedownload worden')
"guides voor lvl 1-80" .... en ja wat met de rest ? als je t/m 90 hebt : vermeld het dan 'wees er fier op' ...
"last version dec.2013, next version jan 2013" ... ja euhm tijdreiziger of gewoon dom/tam dat dit half jan. nog steeds fout op hun site staat...
ga je naar hun guides zien op de site " to be completed" vanaf lvl 25 t/m lvl 65 ofzo ...
dus enkel via de add-on zou je aan die guides kunnen ?
of moet ik er maar op vertrouwen dat dat die er wel zijn als ik add-on in gebruik neem?
waarom zijn die ander dan wel open ?
en waarom openen ze de rest dan niet op hun site - zodat je buiten wow om toch ook even kunt inlezen en ev. qualiteit van de guide kunt checken?
Als ze meer interactie met de community willen: dat ze dan ook even zorgen dat ze meer vertrouwbaarheid uitstralen op hun site ipv zoals het nu is.
Want ik ben wellicht niet de enige die bij het bekijken van de lijst guides op hun site zoiets heeft van "yeah sure, en de add-on zal die guides wel hebben ofwa" ... "ctrl+f4 en next"
btw: zoek je guides: pak ze op wowhead of eender welke echte fan-site ... ook gratis en wel volledig op hun site + direct toegang tot ev. comments erop
je hebt dan enkel geen add-on die je bij het handje houdt
en dan gebruik ik wel questhubber : die houdt me misschien niet met het handje vast om snel te levellen, maar geeft gewoon de questgivers van de quests die je op die toon nog niet voltooid hebt weer op je map.
maw: je vindt zo questhubs of verloren quests...
(ook makkelijk voor de achievements ivm "zoveel quest voltooid in dat gebeid")
Bij gebrek aan beter is wow pro niet slecht, en goed voor zijn doel. Wil je een leuke addon die het lvlen makkelijker (en eventueel sneller) maakt, zeker voor nieuwe spelers dan kun je dit gerust nemen.
Ik kan zo dingen opnoemen waarom een addon handiger is, in plaats van een guide op het net. O.a. waypoints, bijhouden van allerlei stats(items/kills etc) en een veel makkelijker overzicht. Voor mij zijn dat al punten om gewoon zo'n addon te nemen.
je haalt ook valabele punten aan waarom die handig is om te gebruiken.
en ja misschien kan het wel eens zijn dat ik uit nieuwsgierigheid die toch eens probeer op een 2de account (mbv een copy van mijn wow-folder)
Bij mij is Curse of eender welke communitie-site die info over add-ons verzamelt en ze eventueel aanbied ter download gewoon een soort van referentie.
Als ze daar of op wowhead of andere site's slechte feedback krijgen, omdat ze bv een loop nemen met de 'algemene' (lees: 'de ongeschreven maar ondertussen vanzelfsprekende') regeltjes, dan ben ik niet snel geneigd om hun site te gaan bezoeken en de add-on alsnog te gebruiken.
En als ze op zulke site's niet eens te vinden zijn, dan neig ik nog rapper naar 'euhm toch maar niet'
(ik heb het in dit geval bv over een 'zoek raid groep'-add-on die ook graag zijn download link auto-spamde in /2 en net iets te graag en te veel info doorgaf naar hun eigen server)
imho krijg je er ook vaak een iets eerlijker beeld hoe vaak iets werd gedownload, geupdate, en/of de add-on een beetje actief wordt onderhouden/ondersteund adhv de wederzijdse feedback die er vaak mogelijk is.
je kunt het een beetje vergelijken met apps installeren vanuit google/apple apps-stores of via site's daarbuiten: ik zie curse als 'de' app-store voor wow
en ja misschien kan het wel eens zijn dat ik uit nieuwsgierigheid die toch eens probeer op een 2de account (mbv een copy van mijn wow-folder)
Bij mij is Curse of eender welke communitie-site die info over add-ons verzamelt en ze eventueel aanbied ter download gewoon een soort van referentie.
Als ze daar of op wowhead of andere site's slechte feedback krijgen, omdat ze bv een loop nemen met de 'algemene' (lees: 'de ongeschreven maar ondertussen vanzelfsprekende') regeltjes, dan ben ik niet snel geneigd om hun site te gaan bezoeken en de add-on alsnog te gebruiken.
En als ze op zulke site's niet eens te vinden zijn, dan neig ik nog rapper naar 'euhm toch maar niet'
(ik heb het in dit geval bv over een 'zoek raid groep'-add-on die ook graag zijn download link auto-spamde in /2 en net iets te graag en te veel info doorgaf naar hun eigen server)
imho krijg je er ook vaak een iets eerlijker beeld hoe vaak iets werd gedownload, geupdate, en/of de add-on een beetje actief wordt onderhouden/ondersteund adhv de wederzijdse feedback die er vaak mogelijk is.
je kunt het een beetje vergelijken met apps installeren vanuit google/apple apps-stores of via site's daarbuiten: ik zie curse als 'de' app-store voor wow
[ Voor 4% gewijzigd door soulrider op 19-01-2014 18:55 ]
Heb niet de hele discussie gevolgd dus kan zijn dat ik iets zeg wat niet van toepassing is, maar je kan evt. ook Lightheaded proberen. Daarmee kan je in je questlog WoWhead comments lezen die van toepassing zijn op de betreffende quest (vind ik zelf altijd wel handig). Tevens icm met TomTom kan je een pijl op je scherm krijgen die je in de richting van de quests wijst, ook rete handig
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
De guild is nog steeds draaiend, als je in de guild wilt, kun je het beste even iemand whisperen die rank 1,2 of 3 heeft (valt wel te zien in de guildroster op armory).Maduth schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:16:
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Wat ik ergens eens heb gelezen (ik meen bij TukUI) is dat Curse bepaalde eisen stelt aan de develpers van Addons (met name over hoe vaak te er updates mogen worden uitgebracht etc.)soulrider schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:49:
je haalt ook valabele punten aan waarom die handig is om te gebruiken.
Daarom was TukUI weer gestopt met hun UI uit te leveren via Curse.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Rank 3 niet btwValHallen schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:31:
[...]
De guild is nog steeds draaiend, als je in de guild wilt, kun je het beste even iemand whisperen die rank 1,2 of 3 heeft (valt wel te zien in de guildroster op armory).
Eindelijk mijn koe op level 90 gekregen, even een vol setje aan timeless gear nu maar even kijken of ik wapens, trinkets en ringen kan verzamelen.
Verwijderd
Na een /played van net 2 dagen gisteren eindelijk (bijna) de 70 aangetikt samen met mn maat. Helaas nog niet genoeg gold voor epic flying, maar is een kwestie van dagen. Al met al zijn we toch weer redelijk verslaafd geraakt aan Wow, mede door de GoT guild.
Wat ik heb begrepen zal de volgende expansie niet eerder verschijnen dan 'early September'. Nog tijd zat om straks wat te raiden dus.
Misschien toch van de week maar eens een character migraten naar Defias..
Wat ik heb begrepen zal de volgende expansie niet eerder verschijnen dan 'early September'. Nog tijd zat om straks wat te raiden dus.
Misschien toch van de week maar eens een character migraten naar Defias..
Heb je daar misschien een bron van?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:20:
Wat ik heb begrepen zal de volgende expansie niet eerder verschijnen dan 'early September'.
Ik kan me namelijk niet indenken dat ze TESO en Wildstar een vrijspel gaan geven bij de release (April - Mei).
Als ze geen content toevoegen tot early September.. dan vraag je er om dat je spelers overstappen.
Aangezien er nog een pvp season aankomt zal het nog zeker 6-8 maanden duren voor de expansion released wordt.
Er komt inderdaad nog een heel pvp seizoen en de beta tests zijn nog niet eens begonnen. Minstens een half jaar nog lijkt me.
Verwijderd
Dat is gebasseerd op een aantal aannames.Scallius schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:34:
[...]
Heb je daar misschien een bron van?
Ik kan me namelijk niet indenken dat ze TESO en Wildstar een vrijspel gaan geven bij de release (April - Mei).
Als ze geen content toevoegen tot early September.. dan vraag je er om dat je spelers overstappen.
De beta is nog niet gestart. Op zijn vroegst zal deze in februari van start gaan. Vervolgens zal deze minimaal 3-4 maanden duren, voordat de daadwerkelijke versie in 'productie' gaat. Effectief zijn we dan dus zo'n 4-5 maanden verder wat betekent juni - juli.
Een release in mid-zomer lijkt me vrij kansloos, aangezien het vakantie periode is. Bovendien heeft Blizzard dat nog nooit gedaan.
Ik verwacht dan ook dat de release over de zomer 'getild' wordt, naar September.
Tsja, die andere titels gaan in het voorjaar van start. De ervaring leert dat Blizz daar nooit echt wakker van ligt volgens mij.
Een half jaar lijkt me lang en zullen ze wss niet riskeren, TESO en wildstar komen er dit jaar ook nog aan en zullen waarschijnlijk al eerder gerealsed worden. Als ze te lang wachten zullen er teveel spelers andere mmo's spelen en niet meer terug komen dit beseffen ze goed genoeg.
Ik verwacht de game begin juni, als je kijkt naar het aantal features die in WoD zit dan valt dit eigenlijk nog mee in vergelijking met MoP.
In MoP hadden we:
- Pandaria gebied
- Nieuwe class
- Nieuw race
- Scenario's,
- Challenge mode dungeons
- Pet battle system
- Account wide achievements
In WoD krijgen we:
- Draenor
- Character models
- Item squish (zijn ze al lang mee bezig)
- Inventory updates (toys en heirlooms)
- Group finder
- Garrisons
Toch een iets kleinere lijst dan MoP en iets minder ambitieus dan normaal, wss zal er wel nog veel content met patches worden toegevoegd maar de launch game zelf bevat iets minder naar mijn mening. Daarom verwacht ik ook dat beta minder lang zal duren. en de game er sneller zal komen.
Ik verwacht de game begin juni, als je kijkt naar het aantal features die in WoD zit dan valt dit eigenlijk nog mee in vergelijking met MoP.
In MoP hadden we:
- Pandaria gebied
- Nieuwe class
- Nieuw race
- Scenario's,
- Pet battle system
In WoD krijgen we:
- Draenor
- Character models
- Group finder
- Garrisons
Toch een iets kleinere lijst dan MoP en iets minder ambitieus dan normaal, wss zal er wel nog veel content met patches worden toegevoegd maar de launch game zelf bevat iets minder naar mijn mening. Daarom verwacht ik ook dat beta minder lang zal duren. en de game er sneller zal komen.
Verwijderd
Ik denk dat je het percentage overstappers dan nogal overschat.
Hoe dan ook, Blizzard zal inderdaad een sprint inzetten en z.s.m. willen releasen. Of anders, wat ik verwacht, na de zomer releasen in september.
Hoe dan ook, Blizzard zal inderdaad een sprint inzetten en z.s.m. willen releasen. Of anders, wat ik verwacht, na de zomer releasen in september.
Verhip je hebt gelijk, Ik rekende de guildmaster rank als rank 1
Alleen rank 1 en 2 kunnen inviten.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Jullie zijn allen vervloekt
, nu ik weer de boel heb geactiveerd, zit ik hier op me werk te wachten op lekker los te gaan vanavond. Nu lvl 11 en is het nog wijsheid om dungeons te gaan farmen voor XP of nice en easy te lvl-en?
Verwijderd
Dungeons (waar je ook de quests kunt doen) ftw!Maduth schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:09:
Jullie zijn allen vervloekt, nu ik weer de boel heb geactiveerd, zit ik hier op me werk te wachten op lekker los te gaan vanavond. Nu lvl 11 en is het nog wijsheid om dungeons te gaan farmen voor XP of nice en easy te lvl-en?
Not really. Ik weet wat Cataclysm heeft gebracht met de eindeloze Dragon Soul.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:01:
Ik denk dat je het percentage overstappers dan nogal overschat.
Mensen moesten te lang door met die raid en daar zijn een heleboel subs verloren gegaan.
Nu komen vervolgens Wildstar en TESO ook om de hoek kijken. Beiden zijn gevestigde namen en beiden zijn veelbelovende concepten (waar ik van andere games niet zo onder de indruk was, GW2 etc. lijkt voornamelijk Wildstar toch een behoorlijke WoW vervanger te worden voor mij).
Misschien dat Blizzard het risico gaat nemen, maar om eerlijk te zijn zou het echt het risico niet waard zijn.
Stel dat de games echt aanslaan bij de mensen die overstappen, kan je verwachten dat je ze niet meer terugziet.
Ik zie in TESO niet echt een vervanger van WoW. Misschien dat mensen even naar TESO overstappen maar de beta kon mij niet heel goed de interesse vasthouden.
Wildstar lijkt wel een grote concurrent te gaan worden mede door de looks en oud Blizzard ontwikkelaars.
Maar uiteindelijk is de tijd naar een nieuwe uitbreiding te lang, Connected realms schieten niet op dus het zal mij niet verbazen als de subs nog meer gaan dalen helaas.
Ik zelf blijf nog wel een tijd actief in WoW.
Wildstar lijkt wel een grote concurrent te gaan worden mede door de looks en oud Blizzard ontwikkelaars.
Maar uiteindelijk is de tijd naar een nieuwe uitbreiding te lang, Connected realms schieten niet op dus het zal mij niet verbazen als de subs nog meer gaan dalen helaas.
Ik zelf blijf nog wel een tijd actief in WoW.
Verwijderd
Zit iets van waarheid in. Maar om een expansion uit te brengen moet die wel af zijn. Blizzard kennende gaan ze die niet afgeraffeld uitbrengen, om per se deze concurrentie dwars te zitten.Scallius schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:14:
[...]
Not really. Ik weet wat Cataclysm heeft gebracht met de eindeloze Dragon Soul.
Mensen moesten te lang door met die raid en daar zijn een heleboel subs verloren gegaan.
Nu komen vervolgens Wildstar en TESO ook om de hoek kijken. Beiden zijn gevestigde namen en beiden zijn veelbelovende concepten (waar ik van andere games niet zo onder de indruk was, GW2 etc. lijkt voornamelijk Wildstar toch een behoorlijke WoW vervanger te worden voor mij).
Misschien dat Blizzard het risico gaat nemen, maar om eerlijk te zijn zou het echt het risico niet waard zijn.
Stel dat de games echt aanslaan bij de mensen die overstappen, kan je verwachten dat je ze niet meer terugziet.
Nogmaals, het aantal overstappers zal denk ik ook beperkt zijn. Er is immers meer te doen dan eindeloos de laatste raids herhalen. Stel dat er 20-25 % 'overstapt', en uiteindelijk de helft weer terugkeert is het verlies vrij beperkt.
Dat zou toch echt onvestandig zijn, ik ken genoeg mensen die wow nog een prima spel vinden maar die niet nog een half jaar gaan zitten wachten, probleem voor blizzard is dat als die mensen eenmaal weg zijn ze vaak ook niet snel terugkomen, je zou toch zeggen dat ze wel doorhebben hoe dat werkt na het gedoe in cataclysm.Ik verwacht dan ook dat de release over de zomer 'getild' wordt, naar September.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
In maart komt de D3 xpac uit en tussendoor zal hearthstone ook wel af geraken. Genoeg Blizz producten om als methadon te dienen dusScallius schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:34:
[...]
Heb je daar misschien een bron van?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zo, gister flex gedaan.. SoO wing 1,2, en 3 met de guild. In principe alles geoneshot behalve wing 3..
Malkorok 2 wipes
Spoils 2 wipes (yay nieuwere healer!)
Thok 3 wipes en toen gestopt (yay! mensen die Thok tijdens rage door de raid pullen).
En ben maar begonnen met een warrior.. nu 86 (yay voor RaF) en doet al 37k dps op sommige bosses. Cleaver of Kor'thass overpowered much ><
Iemand nog tips voor rage generation op arms? (1 2H spec, ben de naam kwijt). Ik merk dat ik <20% gewoon erg lastig rage krijg voor execute/CS
Malkorok 2 wipes
Thok 3 wipes en toen gestopt (yay! mensen die Thok tijdens rage door de raid pullen).
En ben maar begonnen met een warrior.. nu 86 (yay voor RaF) en doet al 37k dps op sommige bosses. Cleaver of Kor'thass overpowered much ><
Iemand nog tips voor rage generation op arms? (1 2H spec, ben de naam kwijt). Ik merk dat ik <20% gewoon erg lastig rage krijg voor execute/CS
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op single target gebruikte ik altijd Battle Stance en op cleave gevechten altijd Berserker. Weet niet waarom, maar had altijd het gevoel dat ik op die manier meer rage kreeg.lanerios schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:49:
Zo, gister flex gedaan.. SoO wing 1,2, en 3 met de guild. In principe alles geoneshot behalve wing 3..
Malkorok 2 wipes
Geen idee wat je ilvl is maar met 2p en geen geavanceerde rotatie (OP + HS ipv slam binnen CS) zou je nooit zwaar rage starved mogen zijn.. Als je laag ilvl gear zit kan het zijn dat je na MS geen 3 spells kan gebruiken maar alleen dan pas gebruik je battle shout/heroic throw om extra rage op te bouwen of thunder clap als ze op CD zitten..
In principe is dit je rotatie: MS -> CS -> rage spend ability x2 -> MS -> (CS proc) -> rage spend ability x3 (x2 mits CS proc)
Execute range is prio lijst: (CS voor debuff) -> MS op CD -> Execute -> (HT/BS) -> laatste beetje rage gebruiken voor OP tot MS van CD is..
Maar dit ligt ook aan hoe snel boss/target neergaat..
@hierboven: berserker heeft alleen zin als je constant inkomende damage hebt.. zoals bij thok bij de melee fase.. Anders altijd battle gebruiken..
In principe is dit je rotatie: MS -> CS -> rage spend ability x2 -> MS -> (CS proc) -> rage spend ability x3 (x2 mits CS proc)
Execute range is prio lijst: (CS voor debuff) -> MS op CD -> Execute -> (HT/BS) -> laatste beetje rage gebruiken voor OP tot MS van CD is..
Maar dit ligt ook aan hoe snel boss/target neergaat..
@hierboven: berserker heeft alleen zin als je constant inkomende damage hebt.. zoals bij thok bij de melee fase.. Anders altijd battle gebruiken..
[ Voor 10% gewijzigd door Skeiron462 op 20-01-2014 14:42 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Vraagje, momenteel ben ik vl 15 met me hunter, na 2,5 uur spelen. Wat is tegenwoordig de tijdspam om lvl 85 te worden?
Puur dat ik me ergens op kan richten [ik heb 5 heirlooms], las namelijk in de chat gisteren dat iemand 48 uur gespeeld had om lvl 70 te bereiken; kan dat sneller? Wil graag met de big boys mee doen
Puur dat ik me ergens op kan richten [ik heb 5 heirlooms], las namelijk in de chat gisteren dat iemand 48 uur gespeeld had om lvl 70 te bereiken; kan dat sneller? Wil graag met de big boys mee doen
Hangt er maar net vanaf wat je doet om te levelen, of je het al vaker gedaan hebt of dat je alles nog moet verkennen/vinden, of je al dan niet alles leest, of je al dan niet je professions meelevelt en in mindere mate maakt zelfs je class en de bijbehorende downtime uit.Maduth schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:59:
Vraagje, momenteel ben ik vl 15 met me hunter, na 2,5 uur spelen. Wat is tegenwoordig de tijdspam om lvl 85 te worden?
Los daarvan: als dit de eerste keer is dat je WoW speelt en je hebt moeite met het verschil tussen 48 uur en 40 uur om te levelen van 1-70 dan speel je waarschijnlijk de verkeerde game, want alles is ontworpen om tijd te kosten.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb ervaring maar tis puur een schedule om in het gaten te houden dus ga gewoon verder. Trouwens profs zijn puur gathering [mining/herb]. Moet de GB van GOT op de server nog even spekken
Verwijderd
Ik denk dat ik dat was.. 48 uur naar lvl 70 was goed te doen en ik heb maar 3 heirlooms.Maduth schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:59:
Aangezien jij er 5 hebt, neem ik ook aan dat je ervaring hebt met lvlen
De eerste 30 levels gaan (kei)hard, dan tot 40 iets minder hard, enzo voorts. Tot 50 heb ik veel dungeons gedaan, daarna gaan questen in Winterspring, Un Guro en Silithus. Na een paar uur ben je dan 58 en ga je direct naar Outland. Er staat een portal naar Blasted Lands in Orgrimmar.
Daar direct weer dungeons doen tussen het questen door en je gaat als een speer naar 70.
Ik zie net dat ik een character mag level naar 80 wegens een oude scroll. Heb het spel echter nooit actief gespeeld, dus ik kan een (bijna instant) level 80 char aanmaken. Nu nog kijken wat ik aan zou maken.
Hoeveel kost goed/gemiddeld lvl 80 gear eigenlijk? Zorg ik eerst dat ik het gold heb, voordat ik straks een level 80 char met level 10 gear heb. xD
Hoeveel kost goed/gemiddeld lvl 80 gear eigenlijk? Zorg ik eerst dat ik het gold heb, voordat ik straks een level 80 char met level 10 gear heb. xD
Je krijgt een lvl 80 basis gear set erbijBinaryRun schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:10:
Ik zie net dat ik een character mag level naar 80 wegens een oude scroll. Heb het spel echter nooit actief gespeeld, dus ik kan een (bijna instant) level 80 char aanmaken. Nu nog kijken wat ik aan zou maken.
De lijst is misschien wat korter, maar de items op die lijst lijken me wel wat complexer. Zeker de Garrisons. Ze hebben nu al problemen met phasing en mobs die daarin verdwijnen. Dat gaat met Garrisons veel lastiger worden, aangezien die erg veel gaan voorkomen. Ze hebben wel gezegd dat de EP er eerder aankomt dan men verwacht, maar of het heel veel eerder zal zijn, dat denk ik niet.Grompie schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:57:
Een half jaar lijkt me lang en zullen ze wss niet riskeren, TESO en wildstar komen er dit jaar ook nog aan en zullen waarschijnlijk al eerder gerealsed worden. Als ze te lang wachten zullen er teveel spelers andere mmo's spelen en niet meer terug komen dit beseffen ze goed genoeg.
In MoP hadden we:
- Pandaria gebied
- Nieuwe class
- Nieuw race
- Scenario's,
- Pet battle system
In WoD krijgen we:
- Draenor
- Character models
- Group finder
- Garrisons
Met 5 heirlooms moet dat zeker sneller kunnen. Ik heb in de Lich King tijd in 4 real life dagen een priest zonder heirlooms naar de 80 geleveled met questen en in full T10 gear gestoken. En ik heb normaal geslapen, gegeten en andere dingen daarnaast gedaan. Ingame tijd was ongeveer 36 uur.Maduth schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:59:
lvl 80 gear krijg je er bij. Armor kun je tegenwoordig niet echt "Kopen". Je kunt bepaalde Battlegrounds en Arena's doen om voor je gear te sparen, en natuurlijk zijn er ook de dungeons en raids die je kunt doen. Maar de AH is tegenwoordig vrij leeg of overpriced.BinaryRun schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:10:
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Je kunt altijd nog zooi laten 'craften'.
ik kan niet begrijpen at het lvlen zo snel gaat..
ik ben pve solo met alleen quests, en dat gaat rete langzaam..
haha omdat het zo langzaam gaat vind ik het soms vervelend, wil wat sneller lvlen
haha omdat het zo langzaam gaat vind ik het soms vervelend, wil wat sneller lvlen
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Questen + Dungeon finder op zoeken zetten werkt vrij snel. Tijdens het zoeken naar dungeon gewoon questen, voor je weet ben je weer x aantal levels hoger.
Maar goed, is het je eerste character? Zo ja, neem de tijd leer het spel kennen.
Maar goed, is het je eerste character? Zo ja, neem de tijd leer het spel kennen.
Rupsen, Rapsen.
Grrr, speel je rustig op een levelling char en ben je met een mob aan het knokken komt er weer shadow priest langs die het nodig vind je te ganken. Prima, dan kan ik ook. Hem vervolgens een half uur zitten corpse campen...
Is me 1e pvp server, dus is af en toe even wennen
Is me 1e pvp server, dus is af en toe even wennen
gister nieuwe toon aangemaakt en de GoT guild gejoined.....nu lvl 11, maar weet wel weer dat ik een hekel heb aan levelen
lang leve de heirlooms die het in ieder geval iets sneller laten gaan,al heb ik niet genoeg honorpoints om de laatste 2 te halen,dus maar even hp gaan halen op mijn main.
doe geen pvp,dus even kijken wat daar het makkelijkst voor is
doe geen pvp,dus even kijken wat daar het makkelijkst voor is
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Wees blijNickrsd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:14:
Geniet nu nog van de omgevingen en het nieuwe en de leuke lore en verhaaltjes en ontdekkingsreizen.
straks ken je alles uit je hoofd en is het = Bin there done that
En ondertussen heeft m'n oudste alliance char (een pink haired gnome rogue) eindelijk de 90 aangetikt.
't is mijn eerste char dat ik volledig met Ti gear uitrust en dankzij de bierpotten en kerstbomen die ik nog had liggen kon ik ook meteen mijn wapens vervangen. Ik denk dat ik nog nooit zo snel op ilevel 490+ zat
Bij deze levelling ronde door Pandaria had ik wel het voordeel dat ik al de pet battle masters had unlocked. Daardoor kreeg ik hier en daar wat gratis xp. Ik geloof iets van een 300k XP per gewonnen battle, en uiteraard valor points en nog wat pet items. Tussendoor raapte ik ook de blauwe BoE wapens op, goed voor 500k XP per stuk. Al bij al leuk meegenomen
't is mijn eerste char dat ik volledig met Ti gear uitrust en dankzij de bierpotten en kerstbomen die ik nog had liggen kon ik ook meteen mijn wapens vervangen. Ik denk dat ik nog nooit zo snel op ilevel 490+ zat
Bij deze levelling ronde door Pandaria had ik wel het voordeel dat ik al de pet battle masters had unlocked. Daardoor kreeg ik hier en daar wat gratis xp. Ik geloof iets van een 300k XP per gewonnen battle, en uiteraard valor points en nog wat pet items. Tussendoor raapte ik ook de blauwe BoE wapens op, goed voor 500k XP per stuk. Al bij al leuk meegenomen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Vanavond kan ik eindelijk weer spelen en dungeons runnen plus quests. Dus al er lvl 15 - 18 online zijn vanavond, join gerust
wordt vast lvl 15 vanavondMaduth schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:56:
Vanavond kan ik eindelijk weer spelen en dungeons runnen plus quests. Dus al er lvl 15 - 18 online zijn vanavond, join gerust
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Inderdaad!Mektheb schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:24:
[...]
Wees blij, Vroeger duurde het van 1 naar 60 echt eeeeeuwen.
Geniet nu nog van de omgevingen en het nieuwe en de leuke lore en verhaaltjes en ontdekkingsreizen.
straks ken je alles uit je hoofd en is het = Bin there done that
Mijn eerste deed er 2,5 maand over om 60 te worden. ~ 3 uur per dag. (in 2006)
iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive
Mijn eerste lvl 60 was 18 to 19 dgn played
RNG 
Moest 7 runestones hebben om op 12 te komen, 6 gekregen. Laatste 4 bosses niets
En 6 is alsnog wel prima, maar je wil gewoon klaar zijn als je zo goed begint, en dan word je zo genaaid
/rantoff

Moest 7 runestones hebben om op 12 te komen, 6 gekregen. Laatste 4 bosses niets

En 6 is alsnog wel prima, maar je wil gewoon klaar zijn als je zo goed begint, en dan word je zo genaaid

/rantoff
Tesla M3LR '21
Verwijderd
36 uur 1-80.. met een RaF bonus dan neem ik aan?Poops_McGhee schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:47:
[...]
Met 5 heirlooms moet dat zeker sneller kunnen. Ik heb in de Lich King tijd in 4 real life dagen een priest zonder heirlooms naar de 80 geleveled met questen en in full T10 gear gestoken. En ik heb normaal geslapen, gegeten en andere dingen daarnaast gedaan. Ingame tijd was ongeveer 36 uur.
Doe eens wat dungeons tussendoor, helps a lot.Nickrsd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:14:
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 15:23 ]
RAF is iets van 10-12 uur voor level 85.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:18:
[...]
36 uur 1-80.. met een RaF bonus dan neem ik aan?
[...]
Doe eens wat dungeons tussendoor, helps a lot.
Mijn eerste char had ik op lvl 60 in 16 dagen. Daarna ging het steeds sneller. Kan nu al met heirlooms rond de 15 uur of zo. Tenminste bij mij.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Weer leuk 3 uur lopen wipen ok Garrosh. In totaal al 81 wipes op hem. Vandaag de eerste dag dat we het volledige team bij elkaar hadden, dus we konden eindelijk kans maken. Eerste try gelijk een goede try met een wipe op 7%. daarna een stuk of 5 keer in de laatste fase gekomen met als beste een wipe op 4%.
Vrijdag hebben we weer wat pugs jammer genoeg. 2 beste DPS zijn er dan niet dus dat word sowieso al niets. Zondag hopenlijk wel weer het main team bij elkaar en dan sowieso de kill pakken.
Vrijdag hebben we weer wat pugs jammer genoeg. 2 beste DPS zijn er dan niet dus dat word sowieso al niets. Zondag hopenlijk wel weer het main team bij elkaar en dan sowieso de kill pakken.
Haha, flink wat QQ op sommige forums over een of andere PQR banwave, er gaan geruchten over 500k+ suspended/permabanned accounts lol.
Zit zelf momenteel met m'n warrior op 90 na 2 dagen en 18 uur played. Wel erg veel slacken tussendoor inbegrepen. Dit moet dus goed haalbaar zijn (heirlooms tot 80)Maduth schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:59:
Gisteren van 16 naar 22,5 geschoten in ongeveer 2 uurtjes dus gaat de goede kant op
PQR banwave? Wat is PQR?Dennism schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:33:
Haha, flink wat QQ op sommige forums over een of andere PQR banwave, er gaan geruchten over 500k+ suspended/permabanned accounts lol.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Binnen nu en anderhalf dag hebben we er een nieuwe player model bij 
https://twitter.com/artof...status/425803625856655360
Welk ras zou dit van zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zeg dreanei. Lang stijl zwart haar? Definitely dreanei.Zeror schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:27:
[afbeelding]

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ik denk/hoop de Blood Elf!Zeror schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:27:
[afbeelding]
PriorityQueueRotation, een stukje software dat een class' ability rotation automatisch kan uitvoeren, enemy casts kan interrupten, etc. Het gebruik van dergelijke programma's is in strijd met de Terms of Use.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Nee hoor. Alles met quests en solo, zonder bonussen. Je moet gewoon weten waar je naartoe moet en welke quests je moet pakken om het snelst te levelen.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:18:
[...]
36 uur 1-80.. met een RaF bonus dan neem ik aan?
Sowieso geen Draenei of Blood Elf (die komen pas later). Ik gok op Night Elf.Zeror schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:27:
[afbeelding]
Rupsen, Rapsen.
En het is een Female Human, en dat ziet er goed uitt!

[ Voor 33% gewijzigd door Metian op 23-01-2014 19:12 ]
Rupsen, Rapsen.
Ah ze hebben ook eindelijk de make-up uitgevonden bij Blizz
Ziet er goed uit.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Trouwens, kreeg net een mailtje van blizzard mbt tot RAF dus als iemand nog terug wil komen naar het wondere leven in Azartoh en omgeving: P.M.mij gerust. Kan je niks bieden aangezien ik zelf ook net op de tweakers server ben begonnen dus het is echt van scratch samen iets opbouwen [de lvl 90 Tweakers ondersteunen ons vast wel :+].
Ik moet zeggen, die nieuwe models zien er goed uit.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Nou als het mee zit kan ik morgen avond eindelijk na een week of 2 weer is een avond WoW.
Theorie examen ./check
Cursus van me werk klaar. /check
WC verbouwing ./check
Zaterdag must play en migrate dan gelijk me priest !
Theorie examen ./check
Cursus van me werk klaar. /check
WC verbouwing ./check
Zaterdag must play en migrate dan gelijk me priest !
Ziet er goed uit inderdaad!Metian schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:09:
En het is een Female Human, en dat ziet er goed uitt!
[afbeelding]
Zelf even moet minderen met WoW, heb genoeg te doen nu. Helaas ga ik dus de Garrosh kill niet zien van mn guild
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik speel nu even een trial, is erg leuk om te spelen 
Als de trial voorbij is, moet je dan eerst betalen voor je verder kunt spelen?
Of gaat het stilletjes door en krijg je daarna een enorme rekening voor je snuffert?
Of gaat het stilletjes door en krijg je daarna een enorme rekening voor je snuffert?
Dan houdt het gewoon op en kun je óf opnieuw beginnen met nog een trial, of betalen en dan doorgaan met je bestaande account waarvan de trial is afgelopenVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:23:
Ik speel nu even een trial, is erg leuk om te spelen
Verwijderd
Okej, mooi dat het niet stilletjes doorgaat!Fiole schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:27:
[...]
Dan houdt het gewoon op en kun je óf opnieuw beginnen met nog een trial, of betalen en dan doorgaan met je bestaande account waarvan de trial is afgelopen
Dankjewel!
Verwijderd
Kheb dit spel nou 2x een paar maanden gespeeld en egt veel fun gehad , mee gestopt 2 x omdat ik tog aardig verslaafd begon te raken
Nou begint t weer te kriebelen! Twijfel om ma weer een maandje over te maken en verder te gaan , al week geen eens meer met wie of wat ik bezig ben geweest
Nou begint t weer te kriebelen! Twijfel om ma weer een maandje over te maken en verder te gaan , al week geen eens meer met wie of wat ik bezig ben geweest
Ik heb dat meestal met jaren
Na 1-2 jaren even breaken en dan weer terug haha.. Tis toch erg!
Mja het spel is one of a kind, erg uniek en het geeft veel speelplezier, dus waarom niet. De een kijkt GTST, de ander speelt WoW, so what
Mja het spel is one of a kind, erg uniek en het geeft veel speelplezier, dus waarom niet. De een kijkt GTST, de ander speelt WoW, so what
Verwijderd
Vergat er nog bij te zeggen dak tog soms moeite heb met t spel (my english is not always by far goodaerowyn88 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:09:
Ik heb dat meestal met jarenNa 1-2 jaren even breaken en dan weer terug haha.. Tis toch erg!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 13:54 ]
Ik denk dat het juist leuker is om alles te leren door het gewoon te doen. Ik speel het nu al zo lang, ik weet precies hoe alles werkt, vindt het zelfs jammer dat ik niet terug kan gaan naar de tijd dat ik het nog moest lerenVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:44:
[...]
Vergat er nog bij te zeggen dak tog soms moeite heb met t spel (my english is not always by far good) en dan is het vooral dak telkens afvraag of ik t wel goed doe
plus ik ben denk tog wel een console gamer en nog moeite hebt om te wennen aan muis en toetsenbord besturing
miss heb ik niet de goeie
klein imac toetsenbodje werkt egt niet
Verwijderd
Ja we gaan miss dit weekend nog wel ff een game card aanschaffenaerowyn88 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:40:
[...]
Ik denk dat het juist leuker is om alles te leren door het gewoon te doen. Ik speel het nu al zo lang, ik weet precies hoe alles werkt, vindt het zelfs jammer dat ik niet terug kan gaan naar de tijd dat ik het nog moest lerenWas namelijk veel en veel leuker!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 14:55 ]
The Tweakers guild op Defias Brotherhood uiteraard
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
Ook voor pve?temp00 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:13:
The Tweakers guild op Defias Brotherhood uiteraard

Geen idee (zit er zelf niet in). Anders zou je ff hier moeten kijken: GoT World of Warcraft Guild [Formatie]
even een kort vraag je.
wil net een maand speel tijd kopen en kan het zijn dat je niet meer met ideal kunt betalen en ook niet meer voor 1 losse maand?
ps is al een paar jaar geleden dat ik dat gedaan heb dus vandaar.
wil net een maand speel tijd kopen en kan het zijn dat je niet meer met ideal kunt betalen en ook niet meer voor 1 losse maand?
[ Voor 18% gewijzigd door Pjotter87 op 25-01-2014 19:40 ]
Ja kan wel, maar is goed verstopt ergens.
Daarbij zijn ook bepaalde sites, die ik dan weer niet mag noemen waarbij je zelfs ook goedkoper deze gametime kaartjes kunt bestellen.
Daarbij zijn ook bepaalde sites, die ik dan weer niet mag noemen waarbij je zelfs ook goedkoper deze gametime kaartjes kunt bestellen.
Sinds kort is iDeal een beetje verstopt en alleen in de store te vindenPjotter87 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:39:
even een kort vraag je.

gister nacht ff lopen knallen....
had monk 73,5 met 300% exp bonus (van item van archierus of flame, rested xp bonus en monk bonus) en was in 1 uur 78,5 ;P
Daarna 1 uur later 80 en dus nu maar cata zooi doen
verder met mijn war uit raiding guild... leider was een kl**tz*k.... en zei dat ik niet goed genoeg was voor een raidspot... fuck hem dan maar... mijn hunter zat al op zelfde ilvl in ander guild en is nu 5/14 hc....
inmiddels nu 4 chars 560+ (hunter 565, war tank 564, rogue 560, druid tank 560) en 2 chars die aardig in de buurt zijn... 559 dk frost en 552 lock.
had monk 73,5 met 300% exp bonus (van item van archierus of flame, rested xp bonus en monk bonus) en was in 1 uur 78,5 ;P
Daarna 1 uur later 80 en dus nu maar cata zooi doen
verder met mijn war uit raiding guild... leider was een kl**tz*k.... en zei dat ik niet goed genoeg was voor een raidspot... fuck hem dan maar... mijn hunter zat al op zelfde ilvl in ander guild en is nu 5/14 hc....
inmiddels nu 4 chars 560+ (hunter 565, war tank 564, rogue 560, druid tank 560) en 2 chars die aardig in de buurt zijn... 559 dk frost en 552 lock.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Zijn er (in de Tweakers guild) mensen welke het leuk vinden om achievements te halen zulke als "Glory of the Cataclysm Raider"? Ik probeer alle raidachievements te halen van WotLK, Cata en zelfs Mists, maar heb meer mensen nodig voor het allemaal wat gemakkelijker te maken
Ik vind dat ook leuk om te doen.. alleen mijn huidige char is nog lange na nog geen lvl 90 met redelijke gearaerowyn88 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 08:30:
Zijn er (in de Tweakers guild) mensen welke het leuk vinden om achievements te halen zulke als "Glory of the Cataclysm Raider"? Ik probeer alle raidachievements te halen van WotLK, Cata en zelfs Mists, maar heb meer mensen nodig voor het allemaal wat gemakkelijker te maken
Verwijderd
Nou ben ik sinds gister weer sinds een jaar begonnen
maar ik had een addon van tomtom en wow pro maar staat bij elke "out of date" ? iemand hier meer verstand van? Vond het altijd wel makkelijk
wow pro moet je via hun website downloaden.
Lijkt me wel leuk om met een paar mensen al die achies te doen, voor transmoglyph maar ook voor achievements + mounts + titlesdCY schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Ik vind dat ook leuk om te doen.. alleen mijn huidige char is nog lange na nog geen lvl 90 met redelijke gear
Ik heb nog wel wat van die achievements op mijn To Do lijstje staan, maar heb mijn account even bevroren tot WoD er is. Anders had ik het wel een leuk idee gevonden.aerowyn88 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 08:30:

En de Garrosh kill is eindelijk ook een feit na 30-40 guild wipes. volgende week nog even een clear doen en dan de week erop aan Heroics beginnen.
stuur me maar een PB met je email/btagVerwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:52:
Iemand die mij kan revive? THANKS
of naar mij maakt niet echt uit
heb iets nodig ervoor van email / battletag
heb iets nodig ervoor van email / battletag
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Vraagje, door het snelle instance lvl-en met quests; wordt het moeilijk om me profs bij te houden.
Dus wil een van de gatherings op te geven [wss skinning en het houden van herb]. Maar is inscription nog interessant of gewoon wederom alchemy oppakken?
Dus wil een van de gatherings op te geven [wss skinning en het houden van herb]. Maar is inscription nog interessant of gewoon wederom alchemy oppakken?
persoonlijk vind ik de meest interessante professions voor end game....
- engineering (high movement, repair bots, stats incr op gloves etc)
Voor gold:
- blacksmithing (levert bij mij eigenlijk al jaren het meeste op)
Maar per expansion kan het uitmaken lol
- engineering (high movement, repair bots, stats incr op gloves etc)
Voor gold:
- blacksmithing (levert bij mij eigenlijk al jaren het meeste op)
Maar per expansion kan het uitmaken lol
Ik zit op de defias brotherhood.. hordeaerowyn88 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:36:
[...]
Lijkt me wel leuk om met een paar mensen al die achies te doen, voor transmoglyph maar ook voor achievements + mounts + titlesWelke server speel je en welke faction?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!