Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 12:43
Weet iemand hoe je lekker wat goud kan verdienen met blacksmithing?
Ik heb een zooi van die belt buckles en weapon chains gemaakt maar daar is geen winst mee te halen.
Ook wat gekloot met epics maar die verkopen ook niet...
25k gold geïnvesteerd in blacksmith (alleen al aan lvl600)maar hoe krijg ik ze terug. :(

[ Voor 3% gewijzigd door h4ze op 27-01-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
met farming (tillers) black en white trillium ores farmen, dan met alchemy transmuten naar living steel en dan met blacksmithing belt buckles etc maken :D

dan is het gratis en dus 100% profit...

verder verdiende ik juist veel aan belt / legs maar laatste die ik maakte is denk ik 2 weken geleden ofzo

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:25

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

h4ze schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:17:
Weet iemand hoe je lekker wat goud kan verdienen met blacksmithing?
Ik heb een zooi van die belt buckles en weapon chains gemaakt maar daar is geen winst mee te halen.
Ook wat gekloot met epics maar die verkopen ook niet...
25k gold geïnvesteerd in blacksmith (alleen al aan lvl600)maar hoe krijg ik ze terug. :(
Als je al zoveel hebt geïnvesteerd moet je ook eens afvragen of BS wel iets voor je is. Verder kan niemand je het direct vertellen.. als iemand een manier heeft, dan gaat hij dat natuurlijk zelf optimaal gebruiken. Ik zou zeggen, bekijk eens een beetje wat er gebeurt op de AH en ga eens rekenen. Kijk naar het vraag en aanbod, en voila.. je maakt geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Wat ik meestal doe is wekelijks oude raids farmen, alle loot oppakken, zelfs al is het 2g waard. Dit na elke raid instance sellen en winst. Haal zo makkelijk een paar duizend gold op per week. Daarnaast heb je bepaalde pets / speciale items te sellen, ik zit nu gemiddeld aan 5k per week, en krijg daarnaast rep + mounts en andere toebehoren, is het best waard om te doen naast een eventuele profession o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoe kan je in godsnaam 25k nodig hebben om BS te levelen. Ik verkoop BS 1-600 leveling packs op mijn server (Frostmane, Alliance) voor 17.5k en daar maak ik dikke profit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
Tja als je alle mats op de ah koopt word het snel duur, Ik heb in eerste instantie ook alleen maar bs gedaan voor de sockets op bracers en hands.

Living Steel kost op outland 300g de stuk en de Living Steel belts gaan voor 320/340 en daar gaat dan nog 10g af ofzo voor de AH. De moeite niet waard voor 10g.
Dan kan je wat meer winst maken door die living steel in stacks te kopen, Maar dan is het nog 3x niks.
Deze server is gewoon veeel te druk denk ik.
En omdat alle mats zo duur zijn hiero is het ook vrij duur om dingen uit te proberen.

@aerowyn88
Ik raap sowieso altijd alles op haha, Ben net een strandjutter :P

[ Voor 7% gewijzigd door h4ze op 27-01-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
h4ze schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:22:
@aerowyn88
Ik raap sowieso altijd alles op haha, Ben net een strandjutter :P
Haha jep ik ook, soms heb je daardoor onverwacht een hoop gold bij :)

Heb zelf maar 14k gold, echt geen idee hoe ik dit degelijk kan omzetten naar een groter bedrag, enige wat ik doe is farmen in dungeons etc.. Zou best een manier willen weten om dit om te zetten naar een paar 100 ktjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
aerowyn88 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:15:
Zou best een manier willen weten om dit om te zetten naar een paar 100 ktjes :)
:')

Ja, dat wil iedereen. Alleen denken de mensen die dit zeggen altijd dat er een of andere magische manier in het spel zit waarmee je binnen een mum van tijd duizenden gold kan verdienen.

Mensen met veel gold krijgen simpelweg meer gold binnen dan dat er uitgegeven wordt en na verloop van tijd heb je dan een hoop gold. Als jij Jewelcrafting neemt kan je best wat gold verdienenen, maar als jij over al je characters versprijd alle professions benut en van alle markten op het AH een graantje mee pikt gaat het sneller dan met 1 profession. Mensen met zo veel gold spenderen daar ook een hoop tijd aan, vaak zowat al hun tijd in-game behalve wanneer ze aan het raiden of PvPen zijn.

Als jij dus denkt dat je makkelijk eventjes jouw 14k om kan zetten naar een "paar 100 ktes" kan je het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Twylight schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Ja, dat wil iedereen. Alleen denken de mensen die dit zeggen altijd dat er een of andere magische manier in het spel zit waarmee je binnen een mum van tijd duizenden gold kan verdienen.

Mensen met veel gold krijgen simpelweg meer gold binnen dan dat er uitgegeven wordt en na verloop van tijd heb je dan een hoop gold. Als jij Jewelcrafting neemt kan je best wat gold verdienenen, maar als jij over al je characters versprijd alle professions benut en van alle markten op het AH een graantje mee pikt gaat het sneller dan met 1 profession. Mensen met zo veel gold spenderen daar ook een hoop tijd aan, vaak zowat al hun tijd in-game behalve wanneer ze aan het raiden of PvPen zijn.

Als jij dus denkt dat je makkelijk eventjes jouw 14k om kan zetten naar een "paar 100 ktes" kan je het vergeten.
Daar zijn zeker manieren voor, dan vooral in het gebruik van de AH. En ik denk dat je, als je wilt, op een weekje die 14k kunt omzetten naar 100k als je een beetje handig bent met de AH.

Het klopt wel wat je zegt, meestal is het meer inkomst dan uitgave :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Yup, alleen heb jij het enkel over professions, ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 13:11

junglebeast

hier staat iets

Opkopen voor X en doorverkopen voor Y en dat stug volhouden..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
aerowyn88 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:57:
Yup, alleen heb jij het enkel over professions, ik niet ;)
Dan heb je mijn post blijkbaar toch niet goed gelezen.

Maar goed, als je het zelf wel precies weet allemaal, waarom dan die 14k?

[ Voor 14% gewijzigd door jmxd op 27-01-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Ah morgen weer een reset beginnen met het verzamelen van Titan runestones. Hopelijk met meer geluk dan die *** Secrets...

Iemand die de cape al heeft kan je mij zeggen of je kan wisselen tussen te tank en DPS cape? Want levelen in WoD lijkt mij makkelijker met de AoE damage proc op een blood DK ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:19
Evengeduld schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:42:
Ah morgen weer een reset beginnen met het verzamelen van Titan runestones. Hopelijk met meer geluk dan die *** Secrets...

Iemand die de cape al heeft kan je mij zeggen of je kan wisselen tussen te tank en DPS cape? Want levelen in WoD lijkt mij makkelijker met de AoE damage proc op een blood DK ;-)
Moet ik ook nog steeds doen, denk ik morgen maar weer is LFR ga doen en beginnen, wil hem toch wel hebben voor einde van de exp.

Meer mensen die morgen rond uurtje of 20:00 op de Tweakersguild LFR willen doen ?, hoe meer in de que hoe beter en sneller.
Tenzij er een flex is ?.

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 28-01-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Ik heb met mijn tauren monk ook echt weer het geluk van de wereld. Eigenlijk heeft hij nog niet veel te zoeken in LFR met een 429 en 414 wapen maar ik ben er gewoon in gegaan. (Over het algemeen toch nog goede DPS gehad met 50k minimum dus ik was niet nutteloos :P) Ik heb alle raids doorlopen tot aan de Last Stand of the Zandalari aan toe en wat denk je....heel veel van die tasjes met 20g er in....woohooo!
Ik had in totaal uit alle bosses van Mogushan tot ToT 4 drops gehad waarvan gelukkig nog 2 nuttig waren.

Ook maar eens met 2 andere chars LFR in geweest en ook die hadden alleen maar tasjes zelfs na gebruik van de coins. Het moet niet gekker worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Carthrax op 28-01-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elro.
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 07:39

Je kan alle capes hebben heb er drie tank/dps/heal ben pala tank/healer en wissel de dps en tank cape regelmatig. Afhankelijk van de fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 13:17
Las vandaag op MMO-champ dat bonus rolls niet werken voor heirlooms op Garrosh.... maanden voor niks lopen rollen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Er is alleen op dinsdagen flex run voor zover ik weet.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Mektheb schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:44:
[...]

Moet ik ook nog steeds doen, denk ik morgen maar weer is LFR ga doen en beginnen, wil hem toch wel hebben voor einde van de exp.

Meer mensen die morgen rond uurtje of 20:00 op de Tweakersguild LFR willen doen ?, hoe meer in de que hoe beter en sneller.
Tenzij er een flex is ?.
Er is inderdaad een tweakers flex vanavond (ten minste, door/voor de tweakers guild) ;)
Daarnaast zijn we met de tweakers guild ook een beetje begonnen normal te raiden, gaat vrij goed tot nu toe (met 1 dag in de week)...zou wel tof zijn als we Garrosh need kunnen krijgen natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-10 13:46

Neelon

FOR PONY!!!

Je kan de capes in iedere spec gebruiken die je wil, alleen de procrate is anders of (tank proc in dps spec) werkt niet.

Je eerste legendary cape is gratis (quest reward), de volgende(n) kun je kopen bij de Black Prince Quarter Master.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Fiole schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:37:
[...]

Er is inderdaad een tweakers flex vanavond (ten minste, door/voor de tweakers guild) ;)
Daarnaast zijn we met de tweakers guild ook een beetje begonnen normal te raiden, gaat vrij goed tot nu toe (met 1 dag in de week)...zou wel tof zijn als we Garrosh need kunnen krijgen natuurlijk :p
Had de flex gezien inderdaad, helaas schoonvader jarig dus daar kom ik niet onderuit.

Maar je zou me wel weer wat meer gaan zien nu en ik ga dus ook signen voor enventuele avonden die ik kan.
Maar dan begin ik eerst met LFR morgen ;) !

Normal zie ik ook wel zitten uiteraard, zit nog op 526 maar hoop dit wel wat op te krikken :+
Ben nu helemaal zorg vrij van alles buiten werk om.
Dus moet toch wel weer 3/4 avonden per week tijd gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Nadat Heratix mij wist te vertellen dat de druid Tree Form tegenwoordig weer beschikbaar is als glyph (OMG!), heb ik toch maar mijn 81 druid overgehaald naar de Tweakers-guild.

Echt mega-blij met die glyph. Een resto druid hoort gewoon als klein kamerplantje in tree form rond te lopen, ipv als dikke melkkoe.

Shaman dan toch maar even aan de kant, druid healing vind ik vele malen leuker ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kan niet wachten tot mijn toon 90 is in tweak guild :P zaterdag begonnen ofzo,nu lvl 34,dus kom er wel :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ook een nieuwe manneke maken op de server en joinen bij GoT. Ik speel WoW al ongeveer 6 jaar met af en toe een tussenpauze tussen. In die zes jaar heb ik nooit een manneke gemaakt bij de Hordes. Dit wordt een uitdaging voor me :-). Momenteel op de server Aszune is er heel weinig te beleven.

Ik hoop dat Belgen ook welkom zijn in de tweaker's guild :-p.

Cya tonight after work :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

In principe is iedereen die Nederlands spreekt welkom, de opzet was natuurlijk voor Tweakers specifiek maar anderen dus ook. Verder is het gewoon gezellig, casual en lekker spelen :)

Daarnaast zijn we nu dus bezig om te proberen wat serieuzer te raiden; mochten mensen nog interesse hebben en op zoek zijn naar een guild kijk dan even op http://forum.got-wow.nl/ en / of stuur me een PMetje!

[ Voor 36% gewijzigd door Anvesi op 28-01-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga ook maar weer beginnen, nu op defias. weet iemand hoe ik heirlooms vanaf mazrigoz overstuur naar defias? ben er al te lang uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:32:
ga ook maar weer beginnen, nu op defias. weet iemand hoe ik heirlooms vanaf mazrigoz overstuur naar defias? ben er al te lang uit
Het is heel simpel, je verstuurd ze gewoon net zoals altijd via de mail naar je alt op Defias; dus ik zou bijvoorbeeld van een character op Mazrigoz een mail sturen naar: "Fiole-Defias Brotherhood"
Het kan bijna ook niet misgaan natuurlijk, heirlooms zijn bound on account dus je kan ze niet per ongeluk naar iemand anders sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, thx. char al aangemaakt. kijken of dat lukt. is gelukt, ging rap

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag...kun je de heirlooms van alliance naar horde sturen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10 19:50
jep

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super....dan ga ik hem/haar helemaal aankleden met heirlooms. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 14:03

Maduth

Probeersel

Ook gedaan, schiet dan lekker op maar je profs er rustig bij lvl-en heeft niet zoveel zin. Loopt telkens achter de feiten aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Gister met een tweaker bijna de volledige conquest cap in een dag gehaald...

Nu best prima gear voor pvp. Zie Polkadotz @ Defias Brotherhood. Ook met raiden ging het afgelopen zondag wel lekker. Ik heb voor het eerst (semi) een raid gelead. Fiole sprong her en der wat bij. We kunnen zeggen dat we na deze tweede raid de eerste vier bosses op farm hebben en Galakras was zondag onze nieuwe kill. Leuk om met alleen tweakers een casual normal raid te kunnen doen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Yup raid van zondag ging lekker, iets meer voorbereiding van de mensen en het wordt nog veel beter.

Voor de rest mn shaman een beetje aan het upgraden ivm normal raids. Tweede profession aan het levellen en alle mogelijke flexes e.d. gedaan voor gear upgrades. Heb er wel zin an zondag, hoop/vind dat we eigenlijk wel bij nazgrim moeten kunnen komen :-).

Mn Deathknight vandaag lekker gebruikt om samen met onze luidruchtige paladin een paar Warbringers om te leggen. Al met al zat te doen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52
Oh yeah STATS!!!!! 8) :+

Hehe, er zijn meer characters aangemaakt dan er mensen wonen in de USA. :P

Bovenaan nog een orc in zijn nieuwe charmodel. En onderaan nog een gnome in zijn nieuwe charmodel. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zerora op 28-01-2014 20:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

aaargh login errors :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 13:11

junglebeast

hier staat iets

Grappig die stats. Hadden het laatst er nog over hoeveel accounts er aangemaakt zijn. Iemand zei toen voor de grap 100 miljoen. Ik dacht zelf zo rond de 40-50 miljoen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo se... gisteren een hunter (Robinhoot) aangemaakt...op een klein 3 uurtjes naar lvl18 geboost. Hunter spelen is echt wel zalig. Al wandelend mobs neerknallen in 1 tot 2 shots en laat de pet maar de rest doen :-). Hopelijk dat ik snel naar 90 kan gaan en met de grote jongens kan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik had gisteren ook weer geluk. Mijn dk verse 90. Even een celestial doen met wat vrienden. Krijg ik de gloves van het set, ilvl 553. Dank u :D

later ook nog 2 ringen op timeless, een trinket, belt. En in heroic scenario een 515 wapen.

Was echt mijn dag gister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:31:
Zo se... gisteren een hunter (Robinhoot) aangemaakt...op een klein 3 uurtjes naar lvl18 geboost. Hunter spelen is echt wel zalig. Al wandelend mobs neerknallen in 1 tot 2 shots en laat de pet maar de rest doen :-). Hopelijk dat ik snel naar 90 kan gaan en met de grote jongens kan meedoen.
Vergeet niet in dungeons de taunt van je pet uit te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:45:
[...]

Vergeet niet in dungeons de taunt van je pet uit te zetten ;)
Die opmerking had ik meteen al gehad bij mijn eerste dungeon :-).
Maar ik was geteleported midden in een fight 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52
Ach, beginnersfouten. Maakt iedereen wel. Is niet erg. Al kunnen sommige spelers dat niet accepteren, maar die moet je dan ook gewoon negeren en vergeten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

zelfs ervaren mensen vergeten het nog weleens hoor. shit happens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:56:
zelfs ervaren mensen vergeten het nog weleens hoor. shit happens :)
Idd....ik speel al 6 jaar WoW....maar voor de eerste keer mij echt toegelegd op Hunter...ik voelde me ff een n00b'ke ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 21:48
Dit is echt verschrikkelijk, sorry voor de mensen die Ashes of Al'ar al jaren aan het farmen zijn, maar ik bedacht me vanochtend eens laat ik het ook gewoon proberen elke week, misschien heb ik een keer mazzel. Eerst even kijken wat ik allemaal moest doen, want had The Eye nog nooit gedaan, dus een guide gevonden op internet en direct maar door naar de laatste boss.
Wat schetst mijn grote verbazing na de kill: de mount dropt meteen! :) Ik denk niet dat een smiley hier kan verwoorden hoe blij ik d'r mee ben haha.

Edit: pics or it didn't happen
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/fm8coj.png

[ Voor 7% gewijzigd door VeeGee op 29-01-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Je snapt dat sommige mensen je nu neer willen schieten he :P

IK niet, ben geen mount figuur. Maar people will not like you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 14:03

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:53:
[...]

Die opmerking had ik meteen al gehad bij mijn eerste dungeon :-).
Maar ik was geteleported midden in een fight 8)7
Aspect of the Pack _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

VeeGee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:15:
Dit is echt verschrikkelijk, sorry voor de mensen die Ashes of Al'ar al jaren aan het farmen zijn, maar ik bedacht me vanochtend eens laat ik het ook gewoon proberen elke week, misschien heb ik een keer mazzel. Eerst even kijken wat ik allemaal moest doen, want had The Eye nog nooit gedaan, dus een guide gevonden op internet en direct maar door naar de laatste boss.
Wat schetst mijn grote verbazing na de kill: de mount dropt meteen! :) Ik denk niet dat een smiley hier kan verwoorden hoe blij ik d'r mee ben haha.

[afbeelding]
Je hebt niet toevallig een character in de tweakers guild toch? })

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
ValHallen schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Je hebt niet toevallig een character in de tweakers guild toch? })
Haha nee helaas, ik zit op Sylvanas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024

[afbeelding]
"Shotgun geluid...", waar woon je ergens? :P
Zit denk ik al over 100 tries op deze maar nog steeds geen geluk.

Gisteren nog een paar uur zitten wipen op hc shamans echt een kut gevecht. beste try was 4% toen de healer en 2 tanks dood gingen en ze despawnen (doen de tactic waar je ze uit elkaar tankt). Eerste keer dat we echt een heroic tegen komen die echt vervelend is. Niet speciaal chaos fight maar er zijn nogal wat onvoorspelbare dingen aan het gevecht en timing is belangrijk. Hopelijk gaat hij volgende week wel neer.
Nazgrim wel opnieuw down op hc dus progress blijft 7/14hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

[afbeelding]
Damn you ! :D

Andere kant wel weer een rede om het elke keer te doen, vanwege dat het toch wat gold oplevert om zo even de instance in een kleine 15 min te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Mektheb schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:27:
[...]

Damn you ! :D

Andere kant wel weer een rede om het elke keer te doen, vanwege dat het toch wat gold oplevert om zo even de instance in een kleine 15 min te clearen.
Je bent 't puur aan t farmen zodat je hem daarna op de BMAH kan zetten voor 100k gold? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Je kan zelf geen items zetten op de BMAH ben ik bang, die worden erop gezet door NPC's wat inhoudt dat het pure RNG is wat er precies opkomt. Het kunnen super rare mounts weken achter elkaar zijn, of juist alleen maar prul. Ashes of A'lar kunnen dus eventueel wel voorkomen ja, maar die is niet van spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
VeeGee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Je bent 't puur aan t farmen zodat je hem daarna op de BMAH kan zetten voor 100k gold? :P
Nee ik wil hem zelf hebbenm en ook kan je niets op BMAH zetten.

Maar bedoel maar dat alleen het farmen naar de moun toe al genoeg G opleverd.
Zelf farm ik nog steeds mount instances waar ik de mount al van heb.

A : ik weet ik het kan
B : het is makkelijk en snel G's verdienen.

Zonder te raiden is dat toch al even een paar 1000 per week.
Aan verkoop van spullen en dergelijke, je gaat er ook niet dood van dus geen durability los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Mektheb schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:05:
[...]

Nee ik wil hem zelf hebbenm en ook kan je niets op BMAH zetten.

Maar bedoel maar dat alleen het farmen naar de moun toe al genoeg G opleverd.
Zelf farm ik nog steeds mount instances waar ik de mount al van heb.

A : ik weet ik het kan
B : het is makkelijk en snel G's verdienen.

Zonder te raiden is dat toch al even een paar 1000 per week.
Aan verkoop van spullen en dergelijke, je gaat er ook niet dood van dus geen durability los.
Ah oké, dat wist ik niet :). Ben er een tijdje uit geweest en las ergens dat iemand snel wilde cashen door zijn mount te verkopen. Is dit dan in z'n geheel niet mogelijk? Het is immers wel een Soulbound item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies een soulbound item kan je niet verkopen aan iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 19:04
Snap het niet...

Ik blijf maar tegen de 35 fps (buiten Silvermoon city) zitten...

PC specs:

i7 3770
8GB ram
R9 280X

Met mijn laptop haal ik op dezelfde settings tegen de 50-60?

laptop:
i7 3630QM
6gb ram
750m

is Wow nou zo nvidia based of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb je niet per ongelijk een fps limit ingesteld? system -> advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Twylight schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:26:
Heb je niet per ongelijk een fps limit ingesteld? system -> advanced
Nee want als ik me settings op high doe dan heb ik rond de 40-50 fps

op "good" settings heb ik rond de 65 fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 25-10 22:00

Metian

Snert is vies

Heb je ook FPS problemen met andere games? Indien dit niet geval is lijkt het probleem te liggen bij WoW.

Misschien settings is deleten en verse settings beginnen, misschien dat er instellingen verkeerd staan.

Andere optie is om even te kijken of een schone install van WoW verschil kan maken.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Metian schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:35:
Heb je ook FPS problemen met andere games? Indien dit niet geval is lijkt het probleem te liggen bij WoW.

Misschien settings is deleten en verse settings beginnen, misschien dat er instellingen verkeerd staan.

Andere optie is om even te kijken of een schone install van WoW verschil kan maken.
met BF4 op high krijg ik rond de 50 fps dus daar zal het niet aan liggen...

ik probeer even de WTF, cache etc folders te verwijderen, misschien dat dat helpt

Wow is gisteren geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 25-10 22:00

Metian

Snert is vies

Als gisteren geïnstalleerd is, zal het waarschijnlijk daar niet aan liggen. Wat eventueel ook optie is, is een addon die niet helemaal lekker werkt. Je zou die ook even kunnen uitzetten en kijken of dat verschil maakt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

[afbeelding]
lijkt een goede mount dag te zijn,voor mij is zowaar net de grand black war mammoth gedropt op mijn main :) weer 1 minder te runnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

[afbeelding]
Grats! d:)b Is zoiets ook te solo'n als lock of arms warr in 522 pvp gear dat je weet?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik solo het als destroy lock....alleen geen drop tot dusver :(
denk er alleen even aan om je minion weg te laten bij de boss (kijk een snelle youtube video)

[ Voor 43% gewijzigd door mrsar op 29-01-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-10 17:34
Duurt bij jullie de laatste dagen opstarten world of warcaft ook zo lang? Icoontje van battlenet blijf maar draaien. Start wel uiteindelijk, dus geen vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Knamix schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:12:
Snap het niet...

Ik blijf maar tegen de 35 fps (buiten Silvermoon city) zitten...

PC specs:

i7 3770
8GB ram
R9 280X

Met mijn laptop haal ik op dezelfde settings tegen de 50-60?

laptop:
i7 3630QM
6gb ram
750m

is Wow nou zo nvidia based of...
Heb zelf jarenlang dezelfde problemen gehad, een PC die WoW met groot gemak op ultra settings moet trekken en toch met pijn en moeite boven de 30 fps uit komt. Oorzaak bij mij zat in bepaalde settings, ben momenteel niet in de gelegenheid om WoW te openen maar ik meen dat de combinatie van AA en nog iets (Multisampling?) mijn FPS liet sterven. Als ik de ene uit zette en de andere aan zette kwam ik plots 20 fps hoger uit. Ook DirectX had veel invloed op de prestaties.

Tevens kan het ook liggen aan bepaalde (outdated) addons, als ik bijvoorbeeld de Celestial Tournament in ga met mijn addon Carbonite aan (quest/world map addon, nieuwste versie) dan kom ik niet verder dan 5 fps.

Heb mijn problemen opgelost door een nieuwe videokaart te kopen... gebruik nu een Asus Radeon 7950HD en alles draait geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

fitznl schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:19:
Duurt bij jullie de laatste dagen opstarten world of warcaft ook zo lang? Icoontje van battlenet blijf maar draaien. Start wel uiteindelijk, dus geen vastloper.
er staat in de launcher dat ze problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

mrsar schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:43:
ik solo het als destroy lock....alleen geen drop tot dusver :(
denk er alleen even aan om je minion weg te laten bij de boss (kijk een snelle youtube video)
Thanks voor de tip. Zeker ivm de MC phase dat ik beter geen pet kan hebben oid? Kan me zoiets vaags herinneren toen ik 't vroeger wel eens probeerde. Wat voor gear zit jij? Beetje te vergelijken met 522 pvp?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
temp00 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 03:17:
[...]

Thanks voor de tip. Zeker ivm de MC phase dat ik beter geen pet kan hebben oid? Kan me zoiets vaags herinneren toen ik 't vroeger wel eens probeerde. Wat voor gear zit jij? Beetje te vergelijken met 522 pvp?
Ik deed het op me mage op lvl 85 al ( en anderen al ervoor )

met 522 moet je het makkelijk halen, ik one shot zijn "hulpjes" zowat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13
mrsar schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:50:
[...]

er staat in de launcher dat ze problemen hebben.
Sinds die nieuwe launcher er is heb ik net meer problemen allerhande 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-10 00:41
Feihcretsam schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:24:
[...]

Heb zelf jarenlang dezelfde problemen gehad, een PC die WoW met groot gemak op ultra settings moet trekken en toch met pijn en moeite boven de 30 fps uit komt. Oorzaak bij mij zat in bepaalde settings, ben momenteel niet in de gelegenheid om WoW te openen maar ik meen dat de combinatie van AA en nog iets (Multisampling?) mijn FPS liet sterven. Als ik de ene uit zette en de andere aan zette kwam ik plots 20 fps hoger uit. Ook DirectX had veel invloed op de prestaties.

Tevens kan het ook liggen aan bepaalde (outdated) addons, als ik bijvoorbeeld de Celestial Tournament in ga met mijn addon Carbonite aan (quest/world map addon, nieuwste versie) dan kom ik niet verder dan 5 fps.

Heb mijn problemen opgelost door een nieuwe videokaart te kopen... gebruik nu een Asus Radeon 7950HD en alles draait geweldig.
Ik draai het zelf op een 6970 @ 1920x1080, ultra settings, maar die lijkt het soms ook niet aan te kunnen, gek genoeg heeft mn GPU maar een load van ~50%, en mn AMD hexacore staat ook uit zn neus te vreten... Ik kan er geen verklaring voor vinden, behalve mn addons die ik gebruik, als ik die uitzet lijkt het wel een stuk beter te lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

EelcoB schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:58:
[...]

Ik draai het zelf op een 6970 @ 1920x1080, ultra settings, maar die lijkt het soms ook niet aan te kunnen, gek genoeg heeft mn GPU maar een load van ~50%, en mn AMD hexacore staat ook uit zn neus te vreten... Ik kan er geen verklaring voor vinden, behalve mn addons die ik gebruik, als ik die uitzet lijkt het wel een stuk beter te lopen....
Multicores eten op wow altijd uit hun neus WoW heeft ook maar baat bij 2 cores de rest kan hij niet of nauwlijks actief inzetten. (ik kan hiermee ook fout zitten maar ik had dit ergens een paar jaar geleden gelezen)
Een bekend probleem dat de gpu maar 50% gebruikt ik hoor het van meerdere mensen.
Zelf draai ik wow op een GTX 660 @ 6040x1080, Medium settings en loopt soepel zelfs met ElvUI en nog een aantal addons.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 30-01-2014 12:56 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt deze zin uit de startpost nog:
Op de rp-pvp realm Defias Brotherhood hebben we een Horde guild waar je in mee kunt spelen
WoW begint na een tijd weer eens te kriebelen bij me en misschien dat ik weer eens een maandje ga proberen. Jammer genoeg ken ik geen mensen meer die WoW doen, dus een beetje aansluiting vinden kan geen kwaad :)

Kom ik alleen weer in het aloude dubio welke class ik ga rollen; Priest, Warrior, Rogue of Hunter. Ik heb ze allemaal al een keer maxed (afhankelijk van de expansion lvl70-85) dus ik weet wat de classes inhouden maar twijfel alleen nog wat ik het leukst vindt om te gaan lvlen. Zit nu te denken aan een Tauren Warrior (Arms) vind het naast het lvlen ook nog wel leuk om een keer een BG te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Die zin uit de startpost klopt nog steeds. Ik verwacht niet dat dit gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddo-79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-10 20:18
Gisteren de GoT Horde guild maar eens gejoind met een nog te levellen 55 DK, Necroshe.

Heb al mijn chars op Neptulon (alliance), maar ik ga dit maar eens een kans geven. Alle welkoms waren in alle gevallen leuk :-)

Eigenlijk wel bijzonder. Sinds ik in de WoW Beta begon (jaartje of 10 terug) heb ik nog nooit horde gespeeld. Dus eigenlijk ken ik pas 50% van WoW. Nu tijd voor de andere helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 22-09 18:59
Als mensen nog een Scroll of Ressurection nodig hebben, laat het weten. Dan stuur ik er 1. Je mag helaas niet na Maart 2012 ingelogd zijn.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Lanithro schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:29:
Als mensen nog een Scroll of Ressurection nodig hebben, laat het weten. Dan stuur ik er 1. Je mag helaas niet na Maart 2012 ingelogd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, weer flex gedaan vanochtend, wing 1 en 2 gecleared, bij geen enkele boss onder de 140k dps gezeten.

Monk bevalt me wel. Heb nu ook een warrior op 90, dus zit op 6 90's nu >_> Meeste rond de ilevel 500 ook lol.

Vraagje, iemand nog tips? Ga nu met een hunter bezig naar 85 te levellen. Maar iemand tips etc voor het levellen, of dingen die handig zijn om te weten? (en dan bedoel ik met betrekking tot hunters)

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 30-01-2014 14:50 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteravond een hunter aangemaakt, met het plan om de GoT guild te joinen. Kan je niet vertellen hoe of wat je moet doen, ik check altijd ff de site icy-veins, daar staan veul tips met betrekking tot gear, rotation etc.

Misschien daar ff kijken?

Zou alleen al voor de spirit-beasts en andere rares al beastmastery kiezen, maar dat is mijn persoonlijke keuze..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Icy veins heeft inderdaad mooie "handleidingen" voor elke class/spec. dus opzich kun je daar veel info verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:40:
Zo, weer flex gedaan vanochtend, wing 1 en 2 gecleared, bij geen enkele boss onder de 140k dps gezeten.

Monk bevalt me wel. Heb nu ook een warrior op 90, dus zit op 6 90's nu >_> Meeste rond de ilevel 500 ook lol.

Vraagje, iemand nog tips? Ga nu met een hunter bezig naar 85 te levellen. Maar iemand tips etc voor het levellen, of dingen die handig zijn om te weten? (en dan bedoel ik met betrekking tot hunters)
Als je via dungeons wilt gaan levelen dan zou ik Survival nemen, toen ik een jaar geleden voor het laatst op mijn hunter speelde was dat easy mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:11:
[...]

Als je via dungeons wilt gaan levelen dan zou ik Survival nemen, toen ik een jaar geleden voor het laatst op mijn hunter speelde was dat easy mode :)
Kan kloppen, maar de beste mogelijkheid qua spec wisselt altijd he :) Zo zul je nu bijv. met een andere spec meer dps kunnen doen, dus om het beste up-to-date te blijven kun je beter een guide lezen of daadwerkelijk testen.

In principe maakt het niet veel uit, het is wat je leuk vindt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:25

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Tbh met het lvlen moet je gewoon zorgen dat je tenminste één pala in je team hebt. Dan loop je er al zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Iemand enig idee hoelang na aanschaf van 1 maand Gametime je account weer actief staat? Dit ging normaal altijd direct bij mij, het is nu al bijna 1 uur verder.

Gekocht via:
https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

Actief! Ik ben ook gewoon ongeduldig natuurlijk. Lang niet gespeeld, anderen hier op Tarren Mill?

[ Voor 17% gewijzigd door Xedev op 30-01-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
via ideal?
Duurt bij mij ook meestal anderhalf uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
XtrmEend schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:
Iemand enig idee hoelang na aanschaf van 1 maand Gametime je account weer actief staat? Dit ging normaal altijd direct bij mij, het is nu al bijna 1 uur verder.

Gekocht via:

Actief! Ik ben ook gewoon ongeduldig natuurlijk. Lang niet gespeeld, anderen hier op Tarren Mill?
paypal is nog altijd het beste. Of Credit card natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo vandaag even op wat chars Tempest Keep gedaan en inderdaad, fluitje van een cent :). Helaas niet hetzelfde geluk als VeeGee en geen mount.

Wordt er iig ééntje die ik elke week ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
XtrmEend schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:

Gekocht via:

Yep, Tarren Mill horde side :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
aerowyn88 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:08:
[...]

Yep, Tarren Mill horde side :)
Wil je Hardmode doen ga dan Alliance :+ volgens mij heeft Tarren Mill zoiets van 5% Alliance en 95% Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
rjpurk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:32:
[...]

Wil je Hardmode doen ga dan Alliance :+ volgens mij heeft Tarren Mill zoiets van 5% Alliance en 95% Horde
Haha klopt, ik vindt het prima zo door de hoeveelheid aan horde kant.

Ik heb in het verleden wel eens op servers een char gehad waar we vrij ernstig in de minderheid waren, echter bevalt me dat minder door weinig actieve mensen welke ook hetzelfde willen doen als jij. Ik ben voornamelijk te vinden in oldschool raids etc, en voor vele heb je ook anderen nodig die dan ook toevallig online moeten zijn, en mee willen.. Meer kans dus bij hogere population :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-10 17:34
Hmmm mijn vriendin en ik beginnen een nadeeltje te ondervinden van de aangekondigde instant level 90. :) We hebben net weer 2 lvl 90s erbij. Samen een shadowpriester gemaakt. Maar kunnen ons nu niet echt motiveren om met een nieuw alt project te beginnen en dezelfde questgebieden weer door te wandelen. Wel gemerkt dat als je voor dps gaat, dungeons wel langzaam gaan. Regelmatig 30 tot 45 minunten wachttijd. Maar toch weer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
fitznl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:31:
Hmmm mijn vriendin en ik beginnen een nadeeltje te ondervinden van de aangekondigde instant level 90. :) We hebben net weer 2 lvl 90s erbij. Samen een shadowpriester gemaakt. Maar kunnen ons nu niet echt motiveren om met een nieuw alt project te beginnen en dezelfde questgebieden weer door te wandelen. Wel gemerkt dat als je voor dps gaat, dungeons wel langzaam gaan. Regelmatig 30 tot 45 minunten wachttijd. Maar toch weer gelukt.
Hoezo niet? Dat je een gratis 90 krijgt is een extra luxe.. Als je écht wilt levelen, doe je dat toch? Een nieuwe class leren is toch altijd leuk, en voornamelijk als je gezamelijk levelt zonder looms.. Duurt langer, en dus meer speelplezier :)

Betreffende dezelfde gebieden, er zijn zoveel mogelijkheden qua levelen, waarom niet de gebieden doen die je nog niet hebt gedaan? En dan wel volledig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
fitznl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:31:
je hebt eigenlijk in totaal 4 mayor quest lijnen die je kan volgen. Je hebt op Kalimdor een Horde en Alliance quest lijn en op Eastern Kingdoms. Levelen in TBC,WotLK, Cata en Pandaria gaat nu zo snel dat je ook het benodigde level kan behalen door maar de helft van de gebieden te doen. Dus doe een anders questlijn/questgebied dan degene die je al gedaan hebt. Ik snap dat het misschien demotiveert om een alt te maken na die aankondiging, maar een is altijd leuk om er een te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ligt het nou aan mij of gaat dungeons veel sneller levelen?

Ben sinds vorige week weer begonnen omdat mijn oude clan van counter strike overgestapt is op wow.

Heb 1 lvl 90 dk maar ik word zo snel gedood in pvp etc dat ik maar een Hunter ben begonnen (makkelijke class)

Gisteren 3 dungeons gedaan (wel met quests) en ik schoot 7 levens omhoog in anderhalf uur tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

Knamix schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:34:
Ligt het nou aan mij of gaat dungeons veel sneller levelen?

Ben sinds vorige week weer begonnen omdat mijn oude clan van counter strike overgestapt is op wow.

Heb 1 lvl 90 dk maar ik word zo snel gedood in pvp etc dat ik maar een Hunter ben begonnen (makkelijke class)

Gisteren 3 dungeons gedaan (wel met quests) en ik schoot 7 levens omhoog in anderhalf uur tijd :)
Vanaf level 40 gaat het in 1x een stuk minder snel. Todat je 68 bent, Outland dungeon's geven veel xp. Voor mijn gevoel geven de Northernd dungeon's weer net iets minder.

Deze zijn alleen intressant voor de eerste keer (met quests zoals je al zegt), daarna kun je beter questen of een nieuwe dungeon doen.. Maar niet diezelfde dungeon nog een keer, alleen de xp van de mobs schiet dan niet meer echt op).

Ga vanmiddag maar weer ff aan de hunter, level 45, fully rested. Kijken hoe ver ik kan komen dit weekend.. de 80 moet wel te halen zijn denk ik :p.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Nibbz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:05:
[...]

Vanaf level 40 gaat het in 1x een stuk minder snel. Todat je 68 bent, Outland dungeon's geven veel xp. Voor mijn gevoel geven de Northernd dungeon's weer net iets minder.

Deze zijn alleen intressant voor de eerste keer (met quests zoals je al zegt), daarna kun je beter questen of een nieuwe dungeon doen.. Maar niet diezelfde dungeon nog een keer, alleen de xp van de mobs schiet dan niet meer echt op).

Ga vanmiddag maar weer ff aan de hunter, level 45, fully rested. Kijken hoe ver ik kan komen dit weekend.. de 80 moet wel te halen zijn denk ik :p.
Ahh okee dat wist ik niet :) (ging met me dk Door tot level 90 zonder Echt te gaan questen..)

Hoe bevalt hunter je nu? Ben nu nog level 22 maar ik raak meestal snel uitgekeken op een class en dan begin ik weer aan een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

Knamix schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:23:
[...]

Ahh okee dat wist ik niet :) (ging met me dk Door tot level 90 zonder Echt te gaan questen..)

Hoe bevalt hunter je nu? Ben nu nog level 22 maar ik raak meestal snel uitgekeken op een class en dan begin ik weer aan een andere
Ik lach me echt helemaal kapot op mijn hunter. Heb hem overigens dezelfde, naam gegeven als de eerste hunter die ik ooit aangemaakt heb (had nog oude screenshots, dus kwa character model zijn ze ook 1 op 1 :d).

Wat ik eigenlijk doe is nieuwe dungeons, doe de questen. Daarna gewoon questen maar ook wat battlegrounds tussendoor doen. Heb bijna alle heirlooms (behalve ring) en ook de pvp heirlooms. En echt waar, als hunter in een battleground.. explosive shot, en zie iedereen kapot gaan :D.

Een rondje AV geeft ook enorm veel xp als je galvanger + drek killed en een tower defend (Alliance FTW).

13:37

Pagina: 1 ... 7 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!