Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
En het is een feit. De eerste nieuwsbrief van de 'Gathering of Tweakers' horde guild op Defias Brotherhood.

Wanneer er een nieuwe niewsbrief gemaakt is zal ik deze posten in de World of Warcraft topic. Natuurlijk is iedereen welkom om te joinen en je kan als je vragen hebt over de guild natuurlijk deze stellen of een PM sturen.

Gathering of Tweakers Guild Nieuwsupdate!

Een goed voorstel wordt altijd gewaardeerd, en dit voorstel kwam van Tanodal.
Een leuke nieuwsbrief met daarin de nieuwtjes van deze week en onze laatste achievements!

Deze week in raiden:
Heeft het normal raidteam de eerste oefensessies gehad om zo te bepalen wie onderdeel kan zijn van het team.

Het flexteam heeft op dinsdag goed zijn best gedaan, we hebben met de volle 25 man de eerste wing in recordtijd gecleared (1 uur en 20 minuten) en zijn vervolgens begonnen aan Flex 3: The Underhold. Na 2 mindere tries op malkorok ging hij toch vrij soepel neer en ook spoils was geen groot probleem. Thok was toch wat te veel van het goede en ik als mage werd letterlijk geplet. Toch een heerlijke avond gehad dinsdag en veel mensen hebben loot mogen ontvangen.

Player VS Player
De PvP avonden zijn opgezet en staan op de agenda ingame. Schrijf je in en dan gaan we verschillende dingen doen zoals RBG, Arena en World PvP.

Social Events
Deze week hebben we op zaterdag de allersnelste mountrun ooit gehad en waren we zo klaar met de verschillende WotLK instances. Volgens mij was er niks leuks gedropt, maar iedereen heeft weer DKP om straks die mount toch te kunnen winnen.
Verder zijn we op zondag met 10 man ons best gaan doen om de Heroic Cataclysm Raider achievement te halen voor de guild, en dat ging heel goed. Binnen een paar uur waren de achievements gehaald en kon iedereen rondrijden op een nieuwe Paarse Phoenix. Volgende week zondag is er weer een nieuwe kans om mee te doen.

De Waar is de Mol actie loopt nog steeds en je kan nog steeds winnen!

Stuur me een berichtje en beantwoord de vragen.
Als je nog niet mee hebt gedaan kan je 5 punten krijgen voor vorige weken en dat betekent dat als je nu begint je ook nog kan winnen. Je moet dan alleen goed op het forum letten voor de vragen. En misschien weten de huidige koplopers de komende weken wel niet te beantwoorden!

Van de officers
We hebben deze week de eerste kandidaten geinterviewd voor de officer functie. Nu gaan we nog een aantal mensen interviewen en dan zullen we tijdens de guildvergadering onze voorkeur bekendmaken. De guild heeft dan uiteindelijk de laatste keuze hierin.

Guildvergadering? Ik hoor je al denken, ja deze komt er binnenkort weer aan, zie hiervoor het kopje 'Wat komt eraan?'.

Verder hebben we als officers elkaar weer op scherp gezet. Dat we meer online zijn, meer gaan organiseren en meer gaan delen met de guildmembers.

Wat komt eraan?
Guildvergadering: Binnenkort, deze wordt gepland door Heratix en zal worden voorbereid door de officers.
Social Event: Zondag 9 Februari, hier komt vanavond of morgen een forumpost van, je kan je al inschrijven via de ingame calendar. Leer je medespelers kennen!
Normal Raids: Hier zijn we eigenlijk al mee begonnen, maar er is nog geen officieel team en ook dan is er nog plenty mogelijkheden om hieraan mee te doen.

Met vriendelijke groeten,

Shakn
Social Officer
en Tanodal omdat ik zijn idee gekaapt had ;)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 19:04
Nibbz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:08:
[...]

Ik lach me echt helemaal kapot op mijn hunter. Heb hem overigens dezelfde, naam gegeven als de eerste hunter die ik ooit aangemaakt heb (had nog oude screenshots, dus kwa character model zijn ze ook 1 op 1 :d).

Wat ik eigenlijk doe is nieuwe dungeons, doe de questen. Daarna gewoon questen maar ook wat battlegrounds tussendoor doen. Heb bijna alle heirlooms (behalve ring) en ook de pvp heirlooms. En echt waar, als hunter in een battleground.. explosive shot, en zie iedereen kapot gaan :D.

Een rondje AV geeft ook enorm veel xp als je galvanger + drek killed en een tower defend (Alliance FTW).
Wat voor rotation heb je met je skills?

Ik kom altijd tekort aan me focus :/

Wordt ook te vaak gekild in BG's door hunters die helemaal geared zijn met heirlooms tot aan hun tenen toe :(

Kom ik daar met me shoulders, legs, head en cape heirlooms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:09
Weet iemand wanneer de preorder komt van de nieuwe uitbreiding? Bij de preorder krijg je een instant level 90 al toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:57
Die instant 90 zal niet beschikbaar zijn voordat het spel beschikbaar is, ook al heb je een preorder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:38

Maduth

Probeersel

lolgast schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:35:
Die instant 90 zal niet beschikbaar zijn voordat het spel beschikbaar is, ook al heb je een preorder :)
Volgens mij wel, dit is verandered. Bij Pre-order krijg je wel gelijk een instant lvl 90. Ze willen dit in fases doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag: als ik mn heirlooms upgrade met darkmoonprize tickets verdwijnen dan de enchants die ik er op heb zitten?

antwoord al gevonden; enchants verdwijnen dus. jammer net voor 2k enchants er op gezet

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:52:
vraag: als ik mn heirlooms upgrade met darkmoonprize tickets verdwijnen dan de enchants die ik er op heb zitten?

antwoord al gevonden; enchants verdwijnen dus. jammer net voor 2k enchants er op gezet
Ik heb de plate shoulders met oude nax 30Attack op de lvl 80 versie :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:27:
[...]

Ik heb de plate shoulders met oude nax 30Attack op de lvl 80 versie :<
heb Greater Tiger Claw Inscription er op gezet. kan dus weer nwe op de upgrade versie zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Danny Canero schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:13:
En het is een feit. De eerste nieuwsbrief van de 'Gathering of Tweakers' horde guild op Defias Brotherhood.

Wanneer er een nieuwe niewsbrief gemaakt is zal ik deze posten in de World of Warcraft topic. Natuurlijk is iedereen welkom om te joinen en je kan als je vragen hebt over de guild natuurlijk deze stellen of een PM sturen.

Een goed voorstel wordt altijd gewaardeerd, en dit voorstel kwam van Tanodal.
Een leuke nieuwsbrief met daarin de nieuwtjes van deze week en onze laatste achievements!

Deze week in raiden:
Heeft het normal raidteam de eerste oefensessies gehad om zo te bepalen wie onderdeel kan zijn van het team.

Het flexteam heeft op dinsdag goed zijn best gedaan, we hebben met de volle 25 man de eerste wing in recordtijd gecleared (1 uur en 20 minuten) en zijn vervolgens begonnen aan Flex 3: The Underhold. Na 2 mindere tries op malkorok ging hij toch vrij soepel neer en ook spoils was geen groot probleem. Thok was toch wat te veel van het goede en ik als mage werd letterlijk geplet. Toch een heerlijke avond gehad dinsdag en veel mensen hebben loot mogen ontvangen.

Player VS Player
De PvP avonden zijn opgezet en staan op de agenda ingame. Schrijf je in en dan gaan we verschillende dingen doen zoals RBG, Arena en World PvP.

Social Events
Deze week hebben we op zaterdag de allersnelste mountrun ooit gehad en waren we zo klaar met de verschillende WotLK instances. Volgens mij was er niks leuks gedropt, maar iedereen heeft weer DKP om straks die mount toch te kunnen winnen.
Verder zijn we op zondag met 10 man ons best gaan doen om de Heroic Cataclysm Raider achievement te halen voor de guild, en dat ging heel goed. Binnen een paar uur waren de achievements gehaald en kon iedereen rondrijden op een nieuwe Paarse Phoenix. Volgende week zondag is er weer een nieuwe kans om mee te doen.

Als je nog niet mee hebt gedaan kan je 5 punten krijgen voor vorige weken en dat betekent dat als je nu begint je ook nog kan winnen. Je moet dan alleen goed op het forum letten voor de vragen. En misschien weten de huidige koplopers de komende weken wel niet te beantwoorden!

Van de officers
We hebben deze week de eerste kandidaten geinterviewd voor de officer functie. Nu gaan we nog een aantal mensen interviewen en dan zullen we tijdens de guildvergadering onze voorkeur bekendmaken. De guild heeft dan uiteindelijk de laatste keuze hierin.

Guildvergadering? Ik hoor je al denken, ja deze komt er binnenkort weer aan, zie hiervoor het kopje 'Wat komt eraan?'.

Verder hebben we als officers elkaar weer op scherp gezet. Dat we meer online zijn, meer gaan organiseren en meer gaan delen met de guildmembers.

Wat komt eraan?
Guildvergadering: Binnenkort, deze wordt gepland door Heratix en zal worden voorbereid door de officers.
Social Event: Zondag 9 Februari, hier komt vanavond of morgen een forumpost van, je kan je al inschrijven via de ingame calendar. Leer je medespelers kennen!
Normal Raids: Hier zijn we eigenlijk al mee begonnen, maar er is nog geen officieel team en ook dan is er nog plenty mogelijkheden om hieraan mee te doen.

Shakn
Social Officer
Leuk om te horen dat het zo goed gaat! Thok is inderdaad nog steeds een bitch, dat zal die ook wel blijven ><

Wat wij meestal doen:

Iedereen stacked bij een cage tijdens zn enrage. Degene die de fixate heeft, reent of de kamer in. Of de gang in. Afhangend van waar hij is. Hierdoor heb je nauwelijks problemen met mensen die in de weg staan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik wil terugkomen in the world of azinoth :P Maar normaal kocht ik altijd voor 1 maand om het weer te proberen. Is er nog een mogelijkheid om 1 maandje te kopen voor 12,99 en dan betalen via ideal/paypal. ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
koelebobes schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:37:
Ik wil terugkomen in the world of azinoth :P Maar normaal kocht ik altijd voor 1 maand om het weer te proberen. Is er nog een mogelijkheid om 1 maandje te kopen voor 12,99 en dan betalen via ideal/paypal. ?
Volgens mij kan dit niet meer. Net even gecheckt, maar ik kan alleen nog maar een abonnement met credit card doen.

Ik haal al een tijd mijn prepaid kaarten van: RandyRun

Daar kan je wel gewoon met ideal of paypal betalen, maar het is niet mogelijk om maar 1 maand te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Is wel mogelijk. Ideal zit nu een beetje verstopt in de Blizzard store (raar gedoe van Blizzard). Je kan daar 1 maand gametime kopen en betalen met iDeal.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-10 20:53
Ik heb laatst nog via shop gametime gekocht en gelijk maar voor 3 maanden omdat je wel uurtje moet wachten voor de betaling er door heen is.
maar de keuze is 1maand / 3maand / 6maand.
zal ff link zoeken voor shop zit op moment op de mobiel

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
koelebobes schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:37:
https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Danny Canero schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:13:

...

Social Officer
Nemen jullie het allemaal niet iets te serieus? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vind het persoonlijk wel leuk om te lezen hoe het er aan toe gaat (ook al ben ik geen lid van de tweakers guild).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lijkt me eerder een perfect voorbeeld van waarom deze guild wél succesvol is en de fok guild niet :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Las Vegas schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:55:
Lijkt me eerder een perfect voorbeeld van waarom deze guild wél succesvol is en de fok guild niet :)
Mwoah, ik zit op beide websites (en heb in beide guilds geen interesse) maar in het WoW topic op Fok zitten echt maar een hand vol mensen. De animo op Tweakers is veel groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Twylight schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:16:
[...]
Mwoah, ik zit op beide websites (en heb in beide guilds geen interesse) maar in het WoW topic op Fok zitten echt maar een hand vol mensen. De animo op Tweakers is veel groter
Precies, en juist dat laatste betekent dat er meer organisatie en planning nodig is om alles in goede banen te laten verlopen.

Gelukkig zitten er zat bekwame mensen in de guild die daar tijd en moeite in willen steken :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Ben al lang blij dat het nu minder tijd in beslag neemt, heb een guild gerunt tijdens early vanilla. We (ik en andere officers) hadden een vrij strenge regelgeving m.b.t. consumables, en waren daardoor minstens de helft van de tijd alleen al aan het farmen om te zorgen dat we zo net dat beetje meer hadden tijdens raids..

Zou het zo weer doen, echter zat ik toen op school en had ik veel vrije tijd. Nu onregelmatig werken, en dus geen motivatie/tijd om het weer te doen. Work work, more work? Jobs done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 21:13
Knamix schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:34:
Ligt het nou aan mij of gaat dungeons veel sneller levelen?
*knip*
Gisteren 3 dungeons gedaan (wel met quests) en ik schoot 7 levens omhoog in anderhalf uur tijd :)
De dungeons in Pandaria leveren helaas heel weinig XP op, die doe je slechts eenmaal voor de quest rewards. Dus het laatste stuk van 85 naar 90 zal je toch grotendeels moeten questen. Gelukkig heeft Blizzard dit stuk reeds versneld.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Gister met Tweakers guild een succesvolle raid gehad! Drie nieuwe kills! En hebben nu zeker tot en met Iron Juggernauts op farm.

Galakras na onze eerste kill van vorige week was dit keer een oneshot! Iron Juggernaut in twee keer neer. Wat moeite bij de shamans, maar voorzie daar later niet veel problemen meer mee. En ook Nazgrim was een one shot :D Vanavond kan ik er helaas niet bij zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 03-02-2014 11:13 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:41
Ondertussen heb ik al bijna 2 weken een kleine hier in huis. Die zorgt er nog voor dat ik bijna geen tijd heb voor wow, maar had afgelopen weekend toch een paar uurtjes tussendoor gevonden om de mage door wat lfr's te halen voor Titan Runestones. Nou, dat was even een tegenvaller. Voor de geboorte had ik in de eerste week 7 stones, nu slechts 2. Ja inderdaad, de 2 gegarandeerde stones... En toen bedacht ik me achteraf dat ik ook ToT deel 1 en 2 had gedaan, maar die droppen natuurlijk sowieso geen stones :P We zullen het slaaptekort maar de schuld geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-10 19:35
IntToStr schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:26:
Ondertussen heb ik al bijna 2 weken een kleine hier in huis. Die zorgt er nog voor dat ik bijna geen tijd heb voor wow, maar had afgelopen weekend toch een paar uurtjes tussendoor gevonden om de mage door wat lfr's te halen voor Titan Runestones. Nou, dat was even een tegenvaller. Voor de geboorte had ik in de eerste week 7 stones, nu slechts 2. Ja inderdaad, de 2 gegarandeerde stones... En toen bedacht ik me achteraf dat ik ook ToT deel 1 en 2 had gedaan, maar die droppen natuurlijk sowieso geen stones :P We zullen het slaaptekort maar de schuld geven :D
Gefeliciteerd man! Helemaal super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WOOT! guild zit op Garrosh normal.. na 1 reset geoefend te hebben op Siegecrafter, werd hij deze week samen met Klaxxi geoneshot.

En aangezien we donderdag gaan beginnen met de 25 mans, hebben we dus nog wel de 10 man gecleared ervoor :p

Ook krijgen we Garrosh constant in de laatste phase voordat we wipen, dus de kill komt er vanavond wel.

Moet ook wel zeggen, dat als ik kijk naar de raids die ik tijdens "current content" (onzin label maar ok) heb gedaan, dat SoO wel hoog scoort, vind het een erg leuke raid om te doen, en veel, veel beter dan MSV of Terrace oid

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-10 23:25
Eindelijk Garrosh Hc dood sinds gisteravond

hier is de kill video

Huhuholics - Tarren Mill

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz!

Leuk om te zien dat er weer een guild op de server een HC Garrosh kill haalt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Op Garrosh normal is alleen het eerste stuk en laatste stuk waar je op kan wipen.. De rest is easy mode.. Als je 2 man laat communiceren voor interrupts en de rest als backup dan kunnen alleen de tanks nog falen.. Dat je in laatste fase zit betekend nog niet dat je er bent :) Wij hebben genoeg 1/2% wipes gehad (kwam ook door slechte communicatie)..

Wij zijn van het weekend als vol NL guild Lowlands United van Outland naar Grim Batol verhuist.. Outland was een prima PvP/PvE server maar met alle sodapoppin fanboys is de server op zo'n slecht niveau geraakt zowel pvp als pve dat we bijna gedwongen waren te verhuizen.. De server had een behoorlijke queue toen het een goede kwaliteit server was nu met het lage niveau staat er nog een dikke queue..

Als bonus voor de verhuizing kregen we een extra raid reset.. Snel de 6 hc bosses op farm opnieuw neer gemaaid maar door het late uur gecalled.. Dark Shamans pas 1x gekilled alhoewel de boss niet super moeilijk is aangezien hij in 1 raidavond neerging.. Aankomende woensdag maar weer alle 8 hc doen en dan malkorok progress :)

@hierboven gz met kill

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, we hebben nu een paar keer een 6 of 13% wipe gehad. Helaas, maar ja, weinig aan te doen. Er staat vanavond nog 3 uur raiden geplanned, dus maar kijken of het nu wel lukt ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Garrosh normal is ensich helemaal niet moeilijk idd tot de laatste phase.. laatst met een pug ook keer of 4 gewiped op 4/5/6% en als een pug het al kan... Ik moet toch een keer een group joinen die hem wel neer krijgt.. Wil graag mijn Achievement voor de nerf hebben!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
hmr schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:55:
Garrosh normal is ensich helemaal niet moeilijk idd tot de laatste phase.. laatst met een pug ook keer of 4 gewiped op 4/5/6% en als een pug het al kan... Ik moet toch een keer een group joinen die hem wel neer krijgt.. Wil graag mijn Achievement voor de nerf hebben!
Garrosh is inderdaad niet echt moeilijk. Al moet ik zeggen dat wij er toch wel een 30 wipes op gehad hebben. Mede ook doordat we toen we aan Garrosh begonnen steeds problemen met het team hadden. De ene keer was het team niet compleet of er stapten mensen op om persoonlijke redenen.

Eerste 2 fasen zijn erg makkelijk, deze hadden we met 3 of 4 tries al onder de knie. Paar keer gefaald op de intermission vanwege het te langzaam oppakken van de buff waardoor we na de eerste intermission al empowered whirling corruptions krijgen. Maar na steeds meer tries gaat die buff oppakken bijna vanzelf

Wij volgden in het begin eerst de 'noob' tactics en dat heeft ons flink wat wipes gekost. Op de empowered whirling corruption in de laatste fase killden we gewoon de adds, maar daardoor kwamen we in de knoop met mind controls waardoor vervolgens iedereen dood ging of mind controlled werd.

Ik heb wat andere guilds gevraagd wat hun gemiddelde DPS was en die lag dusdanig veel lager. Dus kreeg ik het idee om gewoon in fase 3 bloodlust te doen en gewoon Garrosh te nuken. Ik gooide een Mocking Banner neer die ik combineerde met Piercing Howl waardoor ik ze makkelijk rond kon kiten. Andere tank liet ik gewoon op Garrosh zitten, is een DK trouwens dus die kan zichzelf goed inleven houden met wat extra debuff stacks. Laatste 100m Hp ging er zo snel vanaf dat we hem voor zijn 2de empowered whirling corruption al neer hadden. Dus van continu wipen op de 3de fase gingen we naar een clean oneshot. Deze week hadden we hem nog een keer gedaan omdat een van onze officers in slaap was gevallen voor de vorige kill :P

Ik denk dat het belangrijkste van deze fight is dat je goed op elkaar ingespeeld bent, vooral de tanks moeten goed communiceren, want het komt nog wel een aantal keren voor dat hij taunt immune gaat, dus dan is het wel handig om de andere tank een headsup te geven dat hij extra damage kan verwachten. Probeer zoveel mogelijk raid CD's te bewaren voor de laatste fase. Zo probeerde ik in de tweede fase zoveel mogelijk te vermijden om mijn Demoralizing Banner/-Shout of Vigilance te gebruiken aangezien die goed van pas komen in de laatste fase. Vooral Vigilance is een life saver voor de laatste 10 seconden <3 .

Volgende week begin ik dan ook eindelijk aan HC raiding en kan niet wachten tot ik weer bij Garrosh sta :D

[ Voor 13% gewijzigd door rjpurk op 04-02-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga dit even in de groep gooien vanavond. Klinkt wel als een goeie strat, we proberen nu teveel die k*t adds te beheersen. Ben zelf nu ook maar begonnen met een hunter naar 90 te krijgen. Heb er nu 6, dus nog 5 te gaan./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Toch grappig hoe snel teams Garrosh nu neer krijgen. Wij hadden Garrosh neer binnen 3 weken nadat SoO uitkwam maar dat ging beduidend lastiger omdat we nog niet genoeg gear verzameld hadden in die 3 weken. :+ Ik denk dat we wel 60-70 wipes op 'm gehad hebben. :P
lanerios schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:58:
Ik ga dit even in de groep gooien vanavond. Klinkt wel als een goeie strat, we proberen nu teveel die k*t adds te beheersen.
Adds zijn makkelijk als je het spreiden en groupen goed doet. Kwestie van spreiden bij de spawn, eigen adds killen die niet bovenop andere adds staan en als er geen add meer achter je aan zit weer bij de rest gaan staan. Het bleek bij ons team vooral lastig om in de laatste fase de focus erin te houden wat betreft het interrupten, maar dat ging veel beter toen mensen gevraagd werden om op Mumble te roepen wie ze zouden gaan interrupten als diegene ging casten. Daarbij gebruikten we niet heroism zodra we in de 3e fase kwamen maar zodra we onder 20% kwamen (excecute spam e.d.) en op het moment dat heroism gebruikt was deden we niets meer met de adds, alleen tanken. DPS kan dan blijven focussen op de baas en de MC's, de tanks dealen wel met de adds. Betekent wel dat geen van de DPS mag cleaven, want dan vreten de adds je tanks op. ;)

[ Voor 67% gewijzigd door NMe op 04-02-2014 13:51 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Garrosh neerkrijgen 5 maanden na de release van 5.4 met een itemlevel bijna net zo hoog als de gear die hij zelf dropt is ook niet echt meer een prestatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Twylight schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:53:
Garrosh neerkrijgen 5 maanden na de release van 5.4 met een itemlevel bijna net zo hoog als de gear die hij zelf dropt is ook niet echt meer een prestatie :P
Nee, maar er zijn ook mensen die later zijn begonnen met raiden. Ik ben namelijk 8-10 weken geleden pas begonnen aangezien ik eind 5.3/begin 5.4 weer ben begonnen met spelen en ik heb eerst PvP/LFR/Flex gedaan (casual).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:53:
Je zou natuurlijk hen ook kunnen verwelkomen in de 'kleine' groep die Garrosh op HC hebben verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 13:11

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:47:
[...]

Je zou natuurlijk hen ook kunnen verwelkomen in de 'kleine' groep die Garrosh op HC hebben verslagen.
Gaat over de normal mode. We hebben niet veel tweakers (zie Lcount) die Garrosh HC hebben verslagen. :)

Maar Twylight gear is niet alles.Ja bepaalde trinkets, Legendary cloak, wapens helpen enorm. Maar het is toch de samenwerking van een raid groep die de kill maakt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Garrosh normal is als het goed is niet meer dan 2 add waves in p2. Enige tricky punt in de hele fight. P3 is gewoon mind control > garrosh en de rest allemaal negeren. En heroism inderdaad op zo'n 20% en hij melt echt weg.

Trouwens echt lang geleden dat ik hem op normal heb gedaan. Zou best wel weer eens een normal clear willen doen, maar guild wil alleen hc doen, dus helaas.

Ik zag wel wat berichten dat we SoO straks ook WoD style kunnen gaan doen over een tijdje met 6.0. Dus mythic ipv heroic en flex -> normal en normal -> heroic en die laatste 2 dus x-realm. Zal wel weer lang gaan duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Lcount schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:15:
Eindelijk Garrosh Hc dood sinds gisteravond

hier is de kill video

Huhuholics - Tarren Mill

[video]
Gz!

Mochten er hier nog mensen op zoek zijn naar raiding guild op Tarren Mill kleine spam voor nederlandstalige guild:

<SOD>
10M 8/14HC NL-Be
Op zoek naar Shaman (Resto/Ele MS/OS) & Plate DPS met Tank OS!

We raiden op Ma/Di & Donderdag van 19:30 tot 23:30!
Check http://www.gametact.com/g/14 voor meer info of apply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zijn er hier warlocks die succesvol nog een andere spec spelen in PVE dan destruction?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
En de 2de nieuwsbrief van de Tweakers guild @ Defia Brotherhood!

Deze week in raiden:
Deze week zijn er weer bosses neergegaan! Nazgrim was dit keer de prooi en dat betekent dat we nu in 1 avond(!) 8 bosses clearen! Een top-prestatie van het team en laten we vooral zo door gaan.

Deze week helaas geen 25 mannen en vrouwen, maar 20 tweakers sterk hebben we de eerste 8 bosses gecleared. Na veel wipes op de trash ("Focus Guys") toch binnen 3 uur 8 bosses neergekregen. Veel loot ontvangen en wel een heel gemoedelijke sfeer tijdens de laatste twee bosses (dank je stefan!) was het een hele leuke raidnight. Het niveau lag op teamspeak vele malen lager dan normaal, maar het niveau ingame was des te hoger! Ik kan in ieder geval de komende weken geen 'Benny hill theme' meer horen.

Player VS Player
Op PvP gebied is er weinig gebeurd op de wekelijkse arena's en battlegrounds na. Maar hier willen de officers wel verandering in brengen, dus als je zin hebt om te pvpen of om iets op te zetten, laat het dan vooral weten bij blackscorpio/consigliere. Hij zal je hiermee helpen en zet zelf ook vanalles op.

Social Events
Dit weekend stond niks gepland maar komende week staat een event gepland op zondag! Schrijf je in op de ingame calendar en kom kijken!

We zitten inmiddels in week 5!

Van de officers
We hebben alle kandidaten gesproken voor de officerfunctie en we zullen tijdens de guildvergadering onze voorkeur bekendmaken. De guild heeft dan uiteindelijk de laatste keuze hierin.

Wat komt eraan?
Guildvergadering: Donderdag 6 februari! Kom langs en laat je horen!
Social Event: Zondag 9 Februari, je kan je al inschrijven via de ingame calendar. Leer je medespelers kennen!
Raids en PvP: Geef aan of je leuke ideeën hebt en dan kunnen we wat leuks samen organiseren.

Shakn
Social Officer
en Tanodal.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34
Misschien moet ik maar weer eens online komen. Is nu ongeveer anderhalve maand geleden. :+
Moet zeggen dat ik afgelopen tijd weinig zin had om te spelen. Mijn hoofd staat er op dit moment ook niet echt naar. Maar wil wel terugkomen hoor. Mijn char moet nog 90 worden voor WoD uitkomt :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Yessss Reins of the azure drake,nu heb ik beide uit EoE :P weer 1minder....whooooo

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Grompie schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:54:
Gz!

Mochten er hier nog mensen op zoek zijn naar raiding guild op Tarren Mill kleine spam voor nederlandstalige guild:

<SOD>
10M 8/14HC NL-Be
Op zoek naar Shaman (Resto/Ele MS/OS) & Plate DPS met Tank OS!

We raiden op Ma/Di & Donderdag van 19:30 tot 23:30!
Check http://www.gametact.com/g/14 voor meer info of apply!
Na skivakantie zou ik normaal gezien op Trial gaan bij Atom (13/14H, 25 guild op Tarren Mill) omdat ik het al een tijd zat was op/in mijn realm/guild die al betere tijden heeft gekend, maar moesten die daarvan afzien zou ik waarschijnlijk alsnog de overstap maken naar TM, dus wie weet zie je binnenkort wel een app van een Retri/Prot Paladin :)
mrsar schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:51:
Yessss Reins of the azure drake,nu heb ik beide uit EoE :P weer 1minder....whooooo
Verdorie seg, ik heb de Azure Drake nu al 3 of 4 keer zien droppen, maar nog steeds geen sprake van de Blue Drake (niet dat ik dat ding mooi vindt/ooit ga gebruiken), maar dat is er gewoon eentje die ik nog aan m'n lijstje moet toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Bij mij juist anderom :P heb die blue na vele pogingen geloot,waarna deze nog 8x dropte ofzo....en je kan die niet verkopen :( nu dus eindelijk ook de azure:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik ben na een lange tijd niks gedaan te hebben weer begonnen met spelen (tussendoor een studio opgericht). Is er ergens een NL guild, liefst horde, op een ruim gevulde server dat baat heeft aan een prot paladin met veel raidervaring? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
z999 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:05:
Ik ben na een lange tijd niks gedaan te hebben weer begonnen met spelen (tussendoor een studio opgericht). Is er ergens een NL guild, liefst horde, op een ruim gevulde server dat baat heeft aan een prot paladin met veel raidervaring? ;)
Je kan de tweakers guild op Defias Brotherhood altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn horde account is gehacked.... godver! Gaat iets goed mis hier :(!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
rjpurk schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:10:
[...]

Je kan de tweakers guild op Defias Brotherhood altijd proberen.
Hoe/waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Vanavond galakras HC neergekregen, 2e avond dat we er mee bezig waren, kwamen meteen goed tot p2 (nog voordat de proto drakes kwamen), helaas hadden we nog niet echt veel geoefend op p2 en hadden we wat last van rng (alle orbs op 1 groep) en mensen die niet doorhadden dat ze de andere groep ook konden gebruiken om de stacks wat te spreiden, op 15% was iedereen behalve onze pala tank plat maar tot onze verbazing heeft hij met behulp van de npc's de rest er nog afgekregen :P
Voor de volgende reset mensen toch maar eens de stacks laten spreiden (was gewoon niet meer te healen op een gegeven moment).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-10 15:19
Azure al een keerof 8 die andere nooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Kom naar de Realm 'Defias Brotherhood' en whisper en van de officers voor een invite.

GM: Heratix
Officers: Fiole, Shvke, Blackscorpio, Shaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-10 17:34
Cry. De downtime van de servers is verlengd van 11.00 cet naar 14.00 cet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Goede inschattingen maken ze daar:
Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 5 min.
After running into some unforeseen issues we need to extend the current emergency maintenance. New ETA is 14:00 CET. More info as we get it.
Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 34 min.
We expect this morning's maintenance to be complete by 11:00 CET. We apologise for the disruption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn tweede account is gehacked.... damnit! Dit is de account waar mijn DK, Lock en Shaman op staan... En heb ook nog een lichtelijk probleempje aangezien de account niet op mijn naam staat. Dit was al eerder een probleem omdat ik daardoor mijn main account en deze niet kon linken.. :( anyways, heb net een vrij uitgebreide e-mail gestuurd aan blizzard. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen, al vrees ik het ergste.

In de tussen tijd mijn oude main account maar weer geactiveerd waar ik op heb geraid met Hulkie enzo. Dit is voornamelijk een alliance account, maar kon het niet laten en heb mijn allereerste main, mijn rogue, maar naar Defias Brotherhood gesleept.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-10 15:19
Dat is mooi balen !, hoop het goed komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:40:
Dat is mooi balen !, hoop het goed komt....
Ja echt schijt aan... 30k goud weg, mijn gegearde en huidige main lock weg (zowel pvp als pve geared). Mijn dk weg etc...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

geen authenticator eraan gehangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

mrsar schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:56:
geen authenticator eraan gehangen?
Hangt aan mijn oudste account..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

jammer,ze namen eerst nog wel eens genoegen met een foto van de wow classic doos,maar dat zal vast niet meer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je de product key nog heb kom je denk ik een heel eind.
blouweKip schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 02:21:
op 15% was iedereen behalve onze pala tank plat maar tot onze verbazing heeft hij met behulp van de npc's de rest er nog afgekregen :P
Klinkt een beetje als onze eerste kill. De hele raid op mij (guardian druid) na dood rond diezelfde 15%, maar ik maakte het wel even in mijn eentje af. Mijn health ging niet eens lager dan 80% ofzo. :+ Uiteraard de kill afgesloten met "YOU ALL SUCK!" op Mumble, gewoon omdat het kan. :+

[ Voor 82% gewijzigd door NMe op 06-02-2014 13:15 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
GVD... 19 secrets deze reset.. >_> moet dus nog een reset wachten.. Ik vind het echt niet erg als een quest wat moeite kost (zie een Fangs of the Father, Warlock green fire quest). Maar echt, RNG moet uit legendaries gehaald worden. Of tenminste, minder RNG quests.
Geef mij maar 10x de Black Prince grind, veel leuker om te doen (maar grinden blijf ik gewoon leuk vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
en als je zowel smartphone als tablet in huis hebt, gebruik beiden met de battle.net mobile authenticator: de ene voor je oudste account, de andere voor deze account (zodra je die terughebt)

Dat is hetgene wat ik doe met de 2 accounts die ik heb.

Het bijkomend voordeel is dat je zonder al te veel problemen ook via een andere provider kunt inloggen.
(Hier merkte ik met een vriend dat ie problemen had om via mijn connectie in te loggen wegens een andere provider - zodra die ook die authenticator ging gebruiken was er geen enkel probleem meer)

Ik dacht trouwens ook dat als je geen authenticator gebruikte en al maanden/jaren inlogt via provider A en nu plots via provider B je niet ingelogd geraakt en telkens een 'account/inlogpoging geblokkeerd' melding kreeg in WoW zelve. Terwijl er geen enkel probleem is als je daarna terug via provider A inlogt.
(of dat je via die weg zo je account makkelijk terug kunt vrijschakelen mbv de originele product keys)

Dat is in ieder geval wat ik merkte met de account van die vriend.

Mocht dat nog steeds zo zijn, dan moet het dus al iemand zijn die het gebruikte mailadres en je wachtwoord kent, en via dezelfde provider inlogt.
(of men heeft gewoon om je te pesten meermaals een inlog-poging ondernomen met jouw gegevens waardoor de account uit voorzorg ook geblokkeerd word: dat heb ik al eens live op een twitch-stream gemerkt.)

Hier sinds eind december terug bij een raiding guild die toen ook nog niet zo lang terug bezig was nadat veel members vertrokken waren en op 27 jan. hadden we de klaxxi's neer - oneshot tot nr9 of nr10 - maar enkel een paar wipe-pogingen op Garrosh wegens te laat.
Natuurlijk ging op dinsdag ging iedereen op zoek om als pug alsnog die kill te hebben, omdat we die woensdag met 25man raiding begonnen.
Vorige week zo als 25man tot voorbij spoils geraakt - na redelijk wat wipes omdat het team nog niet volledig op elkaar was ingespeeld, de tacts niet volledig werden gevolgd en er ook nog een deel undergeared waren - waarna we op dinsdag als 'the original 10' toch nog even de rest one-shotte tot we bleven wipen op klaxxi's. (raid avonden zijn woensdag, zondag, maandag)
Toen we die eindelijk terug neer hadden, was het te laat om een poging te wagen op Garrosh of te puggen.

Gisteren toch one-shot in 25man voorbij Nazgrim geraakt (ironjaugernaut ge-2-shot).
Als dit zo blijft doorgaan staan we maandag met 25m bij Garrosh, en als het niet deze week is, dan is het volgende week wel :-)

Nu enkel maar hopen dat er wat meer loot voor boomies blijft vallen, want ik ben de enige uit de 10man groep die nog deels flex-gear op me heeft. Gelukkig al wel vrij snel de 4 set (2 van celestials, shoulders en vest uit flexruns) waardoor ik toch vaak de boomie van onze GM/RL bijbleef qua dmg done, en dps, alhoewel die meer normal gear had. Sinds ook hij de 4set heeft (betere rol op shoulder token) heb ik echter moeite om bij te blijven.
Daarom gisteren na de raid waarbij ik mijn flex off-hand kon vervangen door een normal-off-hand, toch maar naar 2de haste cap gereforged.
Doordat crit ongeveer gelijk blijft hoop ik op die manier samen met de door de 4set getriggerde "DoT'ing with shooting stars" toch nog redelijk wat damage te kunnen doen. Ik hoop namelijk dat er nu minder verloren gaan, want er werden er vaak meerdere getriggerd tijdens dezelfde GCD. Als je weet dat die gemiddeld voor 300 a 500k hitten zie je zo veel damage done aan je neus voorbij gaan als je er 4 of 5 krijgt in dezelfde GCD :(

Wel spijtig dat ik de warforced BiS (multistrike) trinket van de shamans wederom door een rol verloor aan een officer. Anders was ook die flex-variant naar de bank verhuisd of ge DE'd. Maar ja hij had nog flex + timeless trinkets, waarvan geen enkele BiS. ik al normal + flex die beiden 'BiS' zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 06-02-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:15:
Azure al een keerof 8 die andere nooit :(
Zo'n mount drops zijn echt zo RNG gevoelig hé, de ene heeft ze alle 2 in 1 run, de andere mag er wel 100 runs voor doen. Ik doe nu al een aantal weken iedere dag ZG op 3 chars voor de panther mount en nog steeds is er niets gedropped, maar als je dan kijkt naar Onyxia, die dropte al op de eerste solo die ik deed met m'n hunter (die toen zelfs nog maar level 87 was). Niet dat ik Onyxia daarvoor nog niet farmde (zat al op een tiental kills op 2 chars), maar toch, het is en blijft toch een zeer zeldzame mount. Anyways, ik blijf maar gewoon iedere week door al die oude instances lopen om toch het lijstje maar compleet te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 11:41
Zou iemand mij een SoR willen sturen? Ik weet niet 100% zeker of het werkt, maar mijn laatste login zal ergens rond deze tijd vorig jaar geweest zijn. Ik kan het op Battle.net in elk geval niet eens meer terugvinden. Anyway, ik neem aan dat er voor degene die mij recruit nog wel een spectral mount in zit? If so, als je die nog niet hebt, krijg ik graag een PM van je en stuur ik mijn benodigde gegevens door.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren na de inlogproblemen alsnog de legendary cape gehaald op de mage :D

Eens kijken wat m'n volgende doel wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Krylinck schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:36:
Zou iemand mij een SoR willen sturen? Ik weet niet 100% zeker of het werkt, maar mijn laatste login zal ergens rond deze tijd vorig jaar geweest zijn. Ik kan het op Battle.net in elk geval niet eens meer terugvinden. Anyway, ik neem aan dat er voor degene die mij recruit nog wel een spectral mount in zit? If so, als je die nog niet hebt, krijg ik graag een PM van je en stuur ik mijn benodigde gegevens door.
Kan volgensmij alleen als je inactief bent sinds sinds voor april 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Laatst online: 08-10 11:41
Hm, da's nou jammer. Is wel heel lang terug...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, gister eerste keer 25 man geraid met zn allen. En dan opeens poof, eerste 2 wings clear, en Malkorok op 2% wipe, 2 minuten voor einde raid :p

4 items gekregen, 2 aan andere guildies gegeven, upgrades waren voor hen groter. Wel gelukkig warforged boots.

Loot verschil is wel echt insane zeg, tussen 10 man en 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Na eigenlijk bijna m'n hele wow carrière 10 man geraid te hebben word ik nu ook meer en meer aangetrokken tot 25 man. Niet alleen omdat de volgende expansion 20 man vereist om Mythic raiding te gaan doen, maar gewoon omdat 25 man raiden eigenlijk veel episher is, maar toch een grotere ruimte laat voor foutjes wat de mindere spelers compenseert. En na over de feestdagenperiode wat gepugged te hebben als 25 man heb ik dan ook besloten om een overstap te maken (mede door het feit dat het bij ons vaak moeilijk was om iedereen bij elkaar te krijgen door RL omstandigheden), ben benieuwd wat dat gaat worden op een andere realm + een andere guild aangezien ik al sinds het begin op m'n huidige realm zit en ik al bijna een jaar met dezelfde jongens zit te raiden/op TS zit.

Het verschil in loot boeit me niet zo erg eigenlijk, voor mijn part deleten ze al de TF en WF items maar, vond dat toch al een redelijk dom idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben maar verder gegaan met m'n shaman naar 90 te schoppen. Dacht stiekem dat ik alles al op 90 had, maar dat bleek dus niet zo te zijn :$ Maar wow, ik snap werkelijk waar niet waarom ik m'n shaman niet eerder heb gelevelled (88 atm), wat speelt dat gruwelijk vet zeg! Ben elemental met resto offspec, maar al die procs en lava burst en ascendance etc. zijn echt zo tof.

Wou nog 1 char overzetten naar DB, en het wordt nu alleen maar moeilijker om te beslissen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-10 08:53
Ik heb de starter's edition gedownload omdat ik het spel eindelijk eens wil proberen. Nu heb ik helaas een probleem. Als ik de realm(DB) binnen wil gaan, blijft de blauwe balk bij de laatste 10% hangen. Heel vervelend dus, heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-10 15:14
ElArmaSecreta schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:35:
Ik heb de starter's edition gedownload omdat ik het spel eindelijk eens wil proberen. Nu heb ik helaas een probleem. Als ik de realm(DB) binnen wil gaan, blijft de blauwe balk bij de laatste 10% hangen. Heel vervelend dus, heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb het hier ook op Argent Daw, balk blijft hangen en na een minuutje ofzo disconnect ie.

Duurt meestal niet zo heel lang, ik ga eerst maar ff sporten dan kijk ik vanmiddag wel verder :-)

[ Voor 9% gewijzigd door migchiell op 08-02-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-10 08:53
migchiell schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:41:
[...]

Ik heb het hier ook op Argent Daw, balk blijft hangen en na een minuutje ofzo disconnect ie.

Duurt meestal niet zo heel lang, ik ga eerst maar ff sporten dan kijk ik vanmiddag wel verder :-)
Ah oke, misschien na het werk weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

Nibbz

Postmaster General

Hier werken de meeste instance servers niet (Tempest Keep, Black Temple): Instance could not be found.

Denk dat er (weer) problemen zijn bij Blizz.

edit: Krijg net een random dungeon queue, en die doet het ook niet

@fitznl
We're getting a lot of tweets about the connection/loading issues with #WoW. We're looking into it and will provide more updates when we can

[ Voor 46% gewijzigd door Nibbz op 08-02-2014 11:18 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
En snel een vraagje :) Wat te doen bij 1 char van mij weigert in te loggen. Gisteren werkte die nog keurig mee, maar vandaag blijft het inloggen hangen op dat laatste stukje (5% denk ik) en timed out. Doe er verder niets mee behalve dagelijks 1 living steel maken met alchemy dus was geen harde crash in een raid of zo. Afkloppen, maar bij rest van alle chars geen probleem, alleen deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34
Settings voor die char even weggooien. Misschien helpt dat:

Staat hier:
code:
1
...\World of Warcraft\WTF\Account\<acountnaam>\<realmnaam>\<character naam>

Gewoon de hele map verwijderen (vergeet niet te backuppen) of even verplaatsen naar een andere map buiten je WoW map. Dan zijn alle instellingen + de instellingen van je addons gereset. Wellicht helpt dat.

Edit:
Natuurlijk pas doen als het probleem zich blijft voordoen wanneer Blizzard hun problemen opgelost heeft.
;)

[ Voor 55% gewijzigd door Zerora op 08-02-2014 11:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

Nibbz

Postmaster General

Zou nog even wachten met dingen weggooien.

Blizz heeft wat server problemen

https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Sleept al een tijd aan. Mogen voor de gedupeerden wel eens met compensatie over de brug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 27-10 15:25

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

De laatste tijd is het wel vaak raak, ook met de auth servers inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Deze problemen zijn nu al 2 weken aan de gang. Hoop dat ze het snel gefixed krijgen, want dit is echt een ramp als Raiding Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Inderdaad, moet blijkbaar geduld hebben, 10 karakters geen probleem, maar de karakter die in Valley of the Four Winds staat, is in guild roster online, maar mag zelf niet inloggen, blijft hangen op 5%, hoor dat er meer specifieke gebieden zijn waar dit ook het geval is :(

Dus mocht 1 van jullie karakters in het dorpje met je boerderij zijn, dan kan het zijn dat je die niet in kan loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fitznl schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:44:
Dus mocht 1 van jullie karakters in het dorpje met je boerderij zijn, dan kan het zijn dat je die niet in kan loggen.
lol, sta gewoon in orgri en kan niet inloggen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Las Vegas schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 07:35:
Ben maar verder gegaan met m'n shaman naar 90 te schoppen. Dacht stiekem dat ik alles al op 90 had, maar dat bleek dus niet zo te zijn :$ Maar wow, ik snap werkelijk waar niet waarom ik m'n shaman niet eerder heb gelevelled (88 atm), wat speelt dat gruwelijk vet zeg! Ben elemental met resto offspec, maar al die procs en lava burst en ascendance etc. zijn echt zo tof.

Wou nog 1 char overzetten naar DB, en het wordt nu alleen maar moeilijker om te beslissen.
Mijn Shammy heb ik sinds die level 90 is geworden eigenlijk een beetje verwaarloosd en staat nu eigenlijk stil als banking char/om wat wekelijkse mount runs mee te doen en op zich heb ik daar wel wat spijt van. Heb zelf ook geleveled als Resto/Ele, met Resto MS en volgens mij is dat het net waarom ik 'm niet meer speel, ik ben namelijk vreselijk slecht in healen en doe het eigenlijk gewoon niet graag (deed het gewoon voor kortere queue's tijdens levelen + voor in LFRs). Tijd om eens Enhancement te verkennen en wat meer gear te krijgen voor eventueel Ele en misschien dat ik er dan weer wat actiever op ga spelen, maar het probleem is vaak dat om meer gear te krijgen je reeds gear moet hebben of er een pak tijd in moet steken, wat ik er niet echt voor op kan brengen :/ (Ascendance Spam OP :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:17
* JeroenNietDoen heeft na jaar maar weer eens geïnstalleerd en geactiveerd. Toes normal gecleared was het laatste wat ik gedaan heb. Ben benieuwd. Ik wil alleen mijn vanilla Rogue weer spelen, maar dan moet ik die laten transferen, en laat die service momenteel down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets aan de hand. :X

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Na een avondje raiden:

Flex voor de eerste keer gecleared met de guild. 3 wipes op Garrosh en done. Fuck yes!
10 man normal -> 13/14. Phase 3 is wat lastig
25 man normal -> Thok, helaas geen tijd meer, morgen verder

Wat is Flex makkelijk zeg.. Ging echt nergens over op garrosh. Normal is in dat opzicht een stuk uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JimDB schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:47:
[...]

Mijn Shammy heb ik sinds die level 90 is geworden eigenlijk een beetje verwaarloosd en staat nu eigenlijk stil als banking char/om wat wekelijkse mount runs mee te doen en op zich heb ik daar wel wat spijt van. Heb zelf ook geleveled als Resto/Ele, met Resto MS en volgens mij is dat het net waarom ik 'm niet meer speel, ik ben namelijk vreselijk slecht in healen en doe het eigenlijk gewoon niet graag (deed het gewoon voor kortere queue's tijdens levelen + voor in LFRs). Tijd om eens Enhancement te verkennen en wat meer gear te krijgen voor eventueel Ele en misschien dat ik er dan weer wat actiever op ga spelen, maar het probleem is vaak dat om meer gear te krijgen je reeds gear moet hebben of er een pak tijd in moet steken, wat ik er niet echt voor op kan brengen :/ (Ascendance Spam OP :+)
Haha ja, healen moet je ook wel liggen I guess. Heb vanavond de 90 aangetikt en kan nu dus wél zeggen dat ik eindelijk alle classes op 90 heb :D

Ben resto gegaan, en heb direct even mezelf een boost gegeven d.m.v. een zooi timeless gear. Mis alleen de chest helaas :( Daarna Ordos + coin en celestial + coin wat resulteerde in 2 bags en 2x gold :'( :'( En de eerste wing ToT heeft ook niets opgeleverd.

Enigszins demotiverend begin moet ik zeggen, maar wellicht dat de andere wings ToT morgen wat meer geluk brengen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhoog
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11-2024
Wil weer eens wow gaan proberen.
Kan iemand mij een scroll of Resurection sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
marhoog schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:43:
Wil weer eens wow gaan proberen.
Kan iemand mij een scroll of Resurection sturen ?
DM gestuurd.

Ook maar weer eens begonnen met healing monkey + rest xp is lekker snel lvl'en vergeleken met vroeger al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Las Vegas schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:24:
[...]
Haha ja, healen moet je ook wel liggen I guess. Heb vanavond de 90 aangetikt en kan nu dus wél zeggen dat ik eindelijk alle classes op 90 heb :D
[..]
Big grats! Ik moet zelf alleen nog dk, rogue & hunter maar of ik dat voor WoD ga redden weet ik niet aangezien ik geen zin meer heb in het levelen 8)7 . Wel jammer dat er geen achievement of title voor is. Wat mij betreft past The Insane prima maar die is helaas al taken 8).

Gisteren voor het eerst Proving Grounds ingedoken met m'n resto druid. Was in het begin een beetje wennen omdat ik geen guides had gelezen en ook geen DBM heb. Op een gegeven moment toch ook maar even een pve *proest* 8) item gekocht want m'n pvp gear had iets te weinig spirit. In Townlong Steppes dus een justice trinket gehaald (dat on use spirit ding) en daarna ging het een stuk makkelijker. Uiteindelijk viel de moeilijkheid me reuze mee en gold behaald. Binnenkort misschien The Proven healer title proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Insane? Alle classes levellen? Heb er nu 6 en de rest 82+, zo insane is het echt niet. Vind het juist een van de makkelijkste dingen nu.

Monk heeft nu:

MSV op heroic gecleared (lawl.. wat een kansloze raid met huidige gear)
HoF achievement run gedaan. 1 gemist, ow well
Terrace eerste boss op heroic, rest op normal achievements.

Vriendin heeft nu 90 mage, heeft gelijk wat gear van terrace mee kunnen pakken. Gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Las Vegas schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:24:
True, ben eerder van het DPS type :p Heb eigenlijk ook gewoon nog nooit een char volledig gelevelled/op endgame gebruikt/op gePvP'ed als healer en heb er dus nooit de aantrekkingskracht van gevoeld.. Misschien iets voor volgende expansion, wie weet ;)
Ben resto gegaan, en heb direct even mezelf een boost gegeven d.m.v. een zooi timeless gear. Mis alleen de chest helaas :( Daarna Ordos + coin en celestial + coin wat resulteerde in 2 bags en 2x gold :'( :'( En de eerste wing ToT heeft ook niets opgeleverd.

Enigszins demotiverend begin moet ik zeggen, maar wellicht dat de andere wings ToT morgen wat meer geluk brengen.
LFR (op m'n alts) en Ordos (op m'n main) hebben me volgens mij ook niet al te graag. Doe nu al sinds patch 5.4 iedere week Ordos op m'n main en nog geen enkele keer heb ik er iets van gekregen (en dat soms nog na het gebruiken van een coin, vooral in het begin van de patch), terwijl ik op m'n monk alt al 4 pieces van Ordos heb weten te ontvangen, maar nog steeds rondloop met zo'n 5tal 496 Timeless Isle stukken omdat zowel ToT LFR als SoO LFR/Flex niets voor 'm droppen, de frustratie. Damn de RNG goden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:05

SkyStreaker

Move on up!

En het is weer zover dames en heren! Inlog problemen!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Weer? kunnen ze dan echt niet een dag deze week zonder issues? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:05

SkyStreaker

Move on up!

Valt wel weer mee ondertussen, haha - oh man. Neem het mij niet kwalijk, het is de laatste tijd gewoon blargh.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep.. helaas wel, woensdag issues, donderdag, vrijdag, gisterochtend was het helemaal feest.

Zucht.. gaat geweldig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:35:
Insane? Alle classes levellen? Heb er nu 6 en de rest 82+, zo insane is het echt niet. Vind het juist een van de makkelijkste dingen nu.
Het mag dan wel vrij makkelijk zijn, er kruipt toch bakken tijd in en het is (imo) oh zo verschrikkelijk saai dat het op zich wel een achievement met title verdient (of toch zeker dat de reeks wat langer wordt dan Quintessential Quintet). Ik zit persoonlijk op 4 level 90's en 1 level 87 en dat is in mijn ogen al meer dan genoeg, ik speel toch bijna de hele tijd op m'n main en heb amper tijd over voor m'n andere chars (mount runs, bank chars e.d. kunnen er nog wel bij, maar een heel gearing proces of grind opnieuw doen is net te veel van het goede voor mij, gaande van gewoon levelling questlines tot repfarms). Ik zie alle classes op level 90 dus zker wel als een prestatie aangezien het iets is wat ik (bijna zeker) nooit ga doen, ondanks dat het
wel leuk zou zijn, de reward zou dus wel wat beter mogen.. Maar goed dat is mijn mening, ik ben nu eenmaal geen fan van al dat levellen en al helemaal geen lorefreak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Een ''.. the Leveller'' of ''Altoholic ..'' titel zou best tof zijn inderdaad! :D

Moet zeggen dat ik het levellen nu ook wel zat ben. Met name 85-90 vind ik echt een hel. Het ergste was dit stuk op m'n paladin, maar m'n shaman & priest waren niet veel beter.

Nu heb ik verder nog het probleem dat ik een zooi level 90's op 1 realm heb en een zooi andere op de ander. Wil het liefste al m'n level 90's op Defias Brotherhood hebben, maar dat betekent dus dat ik 45 euro per char mag gaan aftikken. Nu heb ik daar an sich geen heel groot probleem mee, maar het tikt toch wel aan als je het x4 of x5 doet.

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 8 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!