Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Las Vegas schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:37:

Met name 85-90 vind ik echt een hel. Het ergste was dit stuk op m'n paladin, maar m'n shaman & priest waren niet veel beter.
Inderdaad! Wat een drama... Ik heb net een monk naar 90 geleveld, mijn 6e ondertussen.. Maar die laatste 5 levels maken telkens een gedeelte van mijn hart kapot! Ik kan het echt niet meer uitstaan.

Het kan ook te maken hebben met het feit dat ik als brewmaster heb gelevelt, en ik dit echt gewoon niet leuk vond tijdens het levelen. Nu ik 90 ben is het een ander verhaal :)

Grappig genoeg heb ik meestal na een bepaalde periode toch weer 'zin' in het levelen, alleen als ik dan weer even bezig ben, meh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

aerowyn88 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:45:
[...]
Grappig genoeg heb ik meestal na een bepaalde periode toch weer 'zin' in het levelen, alleen als ik dan weer even bezig ben, meh :+
Hehe zelfde hier. Ik riep geloof ik bij m'n 2de max level al: na deze echt niet meer! De eerste twee vond ik ook best leuk om te doen (lock/mage). Zit nu inmiddels op 8 max. level 8)7. Vervelendste level range vind ik zo rond de 52-58? waar je die BRD dungeons in de dungeon finder krijgt |:( . Outland vind ik prima te doen (fijne herinneringen aan :) ). Wotlk ook ok, alleen Nexus en UP/K(?) die je de eerste x levels in Wotlk krijgt zijn soms boring. Verder vind ik Cata nice (de dungeons ook erg ok!) maar MoP vind ik dan weer wat minder, de dungeons in het specifiek.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik heb op een Priest en Hunter na alles wel geleved en gespeeld als endgame over de jaren. Sinds Cata houd ik het echter voornamelijk bij mijn Warrior. Die is altijd wel de populairste geweest. Ik heb in MoP nog wel een Mage naar 90 gebracht, maar ook die class is het niet.

Warrior it was, is and shall be O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Warrior is wel heel erg tof ja! Met name protection vind ik wel erg tof om te spelen.

Maar de laatste dagen speel ik m'n Shaman, en ook al heb ik echt de grootste pech qua loot die ik ooit gehad heb op een char, dan nog heeft deze class wel de potentie ooit m'n main te worden. Denk er ook sterk aan deze over te hevelen naar Defias Brotherhood :D

Qua loot wel hard genaaid dus.. 1 volle ToT LFR heeft me 4 items opgeleverd, waarvan 2x int gloves en 1 agi belt en 1 agi neck uit een bag... :( Daarnaast 2x gold van celestial en 2x gold van ordos. En ook de eerste wing SoO (die ik heb moeten cheaten qua item level :P) heeft 5x gold opgeleverd (1 seal gebruikt op Sha of Pride).

Al met al dus echt een beroerde week qua loot, maar dan nog vind ik resto echt heerlijk spelen :D Volgens mij is het wel overpowered trouwens, want ik versla soms andere healers die echt veel meer gear hebben.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Overigens vant weekend dus weer eens ingelogd. In December 2012 TOES normal nog gecleared, redelijk gear, SMF. Kom ik nu terug, loopt iedereen richting 550 gear en is TG weer FOTM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

|:( |:( |:( |:( |:( |:( Voor de mensen uit Tweakers guild even een account update... Blizzard verlangt een kopie van een government licensed ID. Kans is dus vrij klein dat mijn lock weer actief wordt aangezien ik deze niet kan geven. Cd-keys en CC-card gegevens waren niet genoeg... :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
hmr schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:40:
|:( |:( |:( |:( |:( |:( Voor de mensen uit Tweakers guild even een account update... Blizzard verlangt een kopie van een government licensed ID. Kans is dus vrij klein dat mijn lock weer actief wordt aangezien ik deze niet kan geven. Cd-keys en CC-card gegevens waren niet genoeg... :S
Een kopie van je ID of paspoort is onmogelijk omdat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Beetje vreemd inderdaad. Even foto maken van je ID of inscannen en klaar is kees.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Helaas staat de account in kwestie niet op mijn naam. Vandaar dat een ID-kaart erg lastig wordt.... :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Beetje vreemd verhaal dan...

Nouja, jammer I guess. Toch zonde als je iets kwijtraakt waar je veel tijd in hebt gestoken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
hmr schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:03:
Helaas staat de account in kwestie niet op mijn naam. Vandaar dat een ID-kaart erg lastig wordt.... :)
Als je het account van een bekende hebt gekocht/gekregen zou je eventueel kunnen vragen of hij je kan helpen. Anders kan je altijd nog even photoshoppen :P Een vriend van me had hetzelfde probleem; die zijn account stond op zijn broer zijn naam, maar daar heeft hij geen contact meer mee. Maak een foto van je eigen ID, photoshop de naam een beetje en je hebt je account terug.

Blizzard is geen overheidsinstantie en hun hoofdkantoor bevind zich buiten de EU dus volgens de wet ben je niet strafbaar bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

rjpurk schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Als je het account van een bekende hebt gekocht/gekregen zou je eventueel kunnen vragen of hij je kan helpen. Anders kan je altijd nog even photoshoppen :P Een vriend van me had hetzelfde probleem; die zijn account stond op zijn broer zijn naam, maar daar heeft hij geen contact meer mee. Maak een foto van je eigen ID, photoshop de naam een beetje en je hebt je account terug.

Blizzard is geen overheidsinstantie en hun hoofdkantoor bevind zich buiten de EU dus volgens de wet ben je niet strafbaar bezig.
Artikel 225
1Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
2 Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk gebruik maakt van het valse of vervalste geschrift als ware het echt en onvervalst dan wel opzettelijk zodanig geschrift aflevert of voorhanden heeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat dit geschrift bestemd is voor zodanig gebruik.
3Indien een feit, omschreven in het eerste of tweede lid, wordt gepleegd met het oogmerk om een terroristisch misdrijf voor te bereiden of gemakkelijk te maken, wordt de op het feit gestelde gevangenisstraf met een derde verhoogd.

Helaas is het wel strafbaar om dit te doen. In het kader van mijn werk kan ik tevens niet veroorloven om mij bezig te houden met dit soort praktijken :|

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
hmr schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:25:
[...]

Artikel 225
1Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
2 Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk gebruik maakt van het valse of vervalste geschrift als ware het echt en onvervalst dan wel opzettelijk zodanig geschrift aflevert of voorhanden heeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat dit geschrift bestemd is voor zodanig gebruik.
3Indien een feit, omschreven in het eerste of tweede lid, wordt gepleegd met het oogmerk om een terroristisch misdrijf voor te bereiden of gemakkelijk te maken, wordt de op het feit gestelde gevangenisstraf met een derde verhoogd.

Helaas is het wel strafbaar om dit te doen. In het kader van mijn werk kan ik tevens niet veroorloven om mij bezig te houden met dit soort praktijken :|
Oei.. Nee idd, dan word het hem niet. Vind het best wel raar dat blizzard er zo moeilijk over doet. Alles wijst erop dat jij de eigenaar bent van het account op de naam na. Ik neem aan dat Blizzard toch wel vaker met zulke situaties te maken heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

rjpurk schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:36:
[...]

Oei.. Nee idd, dan word het hem niet. Vind het best wel raar dat blizzard er zo moeilijk over doet. Alles wijst erop dat jij de eigenaar bent van het account op de naam na. Ik neem aan dat Blizzard toch wel vaker met zulke situaties te maken heeft gehad.
Heeft te maken met een juridisch verhaal. Ergens begrijp ik het wel, al kan ik ook een heel betoog opzetten waarom het heir niet klopt. Heb echter geen zin om hun EULA na te lopen of hij volledig voldoet aan Europees consumentrecht en of er idd geen speld tussen te krijgen is.

Zonder het doorgenomen te hebben, vermoed ik dat er een bepaling in opgenomen is die degene op wiens naam de account is geregisteerd een niet exclusief, niet overdraagbaar gebruiksrecht geeft. Juridisch gezien lijk je gewoon pech te hebben, tenzij je er echt heeeeeeeeel veel tijd en geld in gaat stoppen. Toch interressant hoe de rechter er tegenaan zal kijken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Wel leuk dat mensen nog bezig zijn alle chars op 90 te krijgen.. heb er nu 9 op 90 en ben met de laatste 2 bezig.. Priest lvl 84 en Druid lvl 82.. Daarnaast nu ook op andere server bezig een horde op 90 te krijgen..

Heb 4 raiding chars: Warrior 567 Monk 567 Lock 561 en Rogue 554.. de eerste 3 hebben legendary.. Alleen mijn Rogue en Shaman nog met het laatste stukkie (titan runestones) en dan heb ik er 5 met legendary cloak :)

[ Voor 6% gewijzigd door Skeiron462 op 10-02-2014 13:27 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wow skeiron, dat is echt insane :p

http://eu.battle.net/wow/...therhood/Mortase/advanced

is mijn main, dus qua ilevel echt veels te laag. Deze reset 19/20 Secrets of the Empire gekregen, dus moet nog een reset wachten >_>

Helaas ook nog 3 LFR items (wapen zorgt ervoor dat 150k helaas nog maar mn average dps is.. als ik of Softfoot, of een warforged Crescent kan krijgen) dan heb ik tenminste ook weer een acceptable ilevel.

Rest van mn alts zijn echter ook allemaal 500+ :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
http://eu.battle.net/wow/...grim-batol/Akuga/advanced
Mijn huidige main.. Zijn helaas wat mensen die nu wegvallen in de raidgroup dus mogelijk ga ik weer schuiven.. Wel te hopen dat we weer iets goeds erbij krijgen zodat we weer verder kunnen met HC progress

http://eu.battle.net/wow/...m-batol/Shorinji/advanced
http://eu.battle.net/wow/...im-batol/Skeiron/advanced
Mijn 2 favoriete altjes.. Mogelijk main met WoD..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10 19:50
Skeiron462 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:51:
Mijn huidige main.. Zijn helaas wat mensen die nu wegvallen in de raidgroup dus mogelijk ga ik weer schuiven.. Wel te hopen dat we weer iets goeds erbij krijgen zodat we weer verder kunnen met HC progress

Netjes netjes, zou graag ook zoveel tijd hebben om dit te doen maar net dit weekend mijn main zijn legendary pas gehaald.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 10:26
Skeiron462 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:25:
Wel leuk dat mensen nog bezig zijn alle chars op 90 te krijgen.. heb er nu 9 op 90 en ben met de laatste 2 bezig.. Priest lvl 84 en Druid lvl 82.. Daarnaast nu ook op andere server bezig een horde op 90 te krijgen..

Heb 4 raiding chars: Warrior 567 Monk 567 Lock 561 en Rogue 554.. de eerste 3 hebben legendary.. Alleen mijn Rogue en Shaman nog met het laatste stukkie (titan runestones) en dan heb ik er 5 met legendary cloak :)
mijn goal was om voor het einde van deze xpac alle classes op 90 te hebben. Dat is mij al een tijdje geleden gelukt. heb nu alle classes op lvl 90 (druid 2x op 90 alliance en horde). ben nu weer bezig met een tweede warrior op een ander realm. alles is ook timeless isle geared waar een enkeling boven de ilvl 500. (monk, druid, hunter, shaman) en 2 met legendary. questline is echt verschrikkelijk dus op die 2 hou ik het maar.

tegenwoordig is het veel te makkelijk om chars naar 90 te krijgen. in minder dan 2 dagen /played kan makkelijk. moet ook zeggen dat ik de meeste chars van 85-90 heb gepowerlvld. (monkey dome). helaas is die nu generfed. Dan maar timeless isle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:37

mrsar

waar een sar is,is een wodka

denk niet dat ik de 2 dagen /played ga redden met mijn toon in de tweaker guild :P zit nu op lvl 59/60 ergens met 1 dag nog iets /played......helpt waarschijnlijk niet mee dat ik regelmatig het questen zat ben en rustig andere dingen ga doen of tv kijken maar wel ingelogt blijf tot ik mezelf zover krijg om weer verder te lopen :+ instant lvl90 kopen zou ik heel blij mee zijn ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10 13:39
Ik ben sinds jaren weer eens WoW gaan spelen en heb voor de monk class gekozen.

Ik vermaak me erg tot nu toe en heb nu een level 26 Wind Walker. Ik speel op een PvP server en ben nu al een aantal keren geganked door rogues. Als een rogue mij ambushed en ik overleef het wat is het beste wat ik dan daarna kan doen op mijn level? Moet ik mezelf eerst proberen te healen? Moet ik hem slowen? Wegrennen, of gewoon mijn dood accepteren :P

[ Voor 13% gewijzigd door Euphanasia op 10-02-2014 19:16 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
temp00 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:09:
Hehe zelfde hier. Ik riep geloof ik bij m'n 2de max level al: na deze echt niet meer! Vervelendste level range vind ik zo rond de 52-58? waar je die BRD dungeons in de dungeon finder krijgt |:( . Outland vind ik prima te doen (fijne herinneringen aan :) ). Wotlk ook ok, alleen Nexus en UP/K(?) die je de eerste x levels in Wotlk krijgt zijn soms boring. Verder vind ik Cata nice (de dungeons ook erg ok!) maar MoP vind ik dan weer wat minder, de dungeons in het specifiek.
Dit! Hier kan ik me echt compleet in vinden, al geef ik vaak wel al wat vroeger op dan level 50. Eenmaal ik een char tot Outlands gebieden krijg is ie bijna gegarandeerd de week nadien level 90 of toch daar dichtbij (hangt af van m'n mood, aangezien ik Pandaria echt de meest verschrikkelijke gebieden + dungeons vind hebben om te levellen, en dan vooral omdat er imo wat te weinig variatie/snelheid in zit) :)
Skeiron462 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:51:

Wat een lijstje, daar kan ik alleen maar van dromen :O Zit momenteel met m'n Paladin Main op 569 ilevel en zou graag ook beginnen raiden op m'n Monk Alt (529 ilevel), maar gewoon door dat ilevel geraak ik nooit in raids doordat mensen hun eisen gewoon veel te hoog leggen en hun te veel baseren op cijfers ipv op skills.. En even naar m'n monk switchen voor onze main raids zal ook moeilijk gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
en geen mogelijkheid tot alt-runs in de guild?
(al was het maar flex voor gearing?)

Dat wordt bij ons namelijk regelmatig gedaan om bv de socials wat ervaring op te laten doen, en bv wat gear te bezorgen waardoor ze makkelijker zelf kunnen puggen.
En natuurlijk hebben onze officers/raidleader/GM zo ook de kans om na te gaan of er misschien een goede backup of zelfs permanent raider tussen zit.

De main raiders, en vooral diegenen die al boven de 560 zitten, komen dan regelmatig (deels) op altjes om ook die te gearen. (dat gebeurt ook op bv de eerste zoveel bazen in een 10 of 25m normal run) :-)

We zorgen natuurlijk wel dat we nog genoeg pew-pew-power overhouden om niet 20x te moeten wipen...

-------------------

Wel vandaag na een serie wipes op blackfuse (25N) voor de domste redenen uiteindelijk toch een kill op die baas, shoulder token voor boomie dropte weer, en weer verloor ik de roll tegen en andere raider.
ach ja heb al 4set (2x N, 2xF) dus overleef nog wel effe.
En toen kwam de verrassing:
one-shot op klaxxi - terwijl het de eerste keer was dat we die in 25man N deden..
Gelukkig hadden we al goede tacts op 10m Normal (iets andere volgorde van bazen dan wat de meesten doen), en werden deze feilloos door iedereen gevolgd. Wel 3x een Konchun gehad, maar die ging alsnog rap genoeg neer en bazen en blood-adds waren telkens ook net op tijd dood.
oftewel de baas net voordat adds erbij waren en hem healde, oftewel de adds vlak voordat ze bij de bazen waren.

Toen maar door naar Garrosh voor toch minstens 1 poging - en rap even een groepsfoto genomen op de trap vlak voor Garrosh terwijl de intro nog bezig was - en zonder enige echte voorbereiding toch voorbij 1ste intermissie geraakt.
En dat voor de 2de week raiding in 25man Normal.

Morgen een normaal niet voorziene run in een poging om die Garrosh-kill eindelijk te hebben.

Maat die me introduceerde tot WoW zal dan wel vloeken mocht dat inderdaad een kill worden, want hij had iets meer geluk met het raiden in zijn guild - is al eind november ofzo aan de Klaxxi geraakt - maar heeft zijn kill pas 1,5 week geleden verkregen wegens /gquit's - omdat ie telkens ruzie kreeg met de Raid-leader over tacts...
Ach ja, 't zal hem leren om telkens te ragen en dan te verwachten dat je 'met de ervaring en 560+ ilvl' zomaar een andere guild binnenwandelt, direct main raider kan worden ipv via social/trial te passeren, en dat ze je direct die Garrosh-kill op een zilver plateau'tje aanbieden...

[ Voor 58% gewijzigd door soulrider op 11-02-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:45
Mooie verhalen uit de wereld van WoW :)

Een vraagje voor de verandering: ben van het weekend gestart met hoofdstuk 2 van de legendary quest line en aangekomen met de Valor Points stap. Aangezien ik nog genoeg lfr gear moet hebben een leuke achtergrond progress om te halen, echter ik vraag me af of ik eigenlijk niet te laat ben ingestapt hiermee? Ben nog wel de nodige weken onder de pannen hiermee en zou het jammer vinden als ik ten tijde van de nieuwe expansion pas de 600 cloack haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
de valors is een vaste 3 weken (als je telkens capped natuurlijk)
met de secrets, runestones kan je geluk hebben dat je deze telkens in 2-3weken hebt door de verhoogde drop-chance en de 8 extra bazen in vergelijking met early-grinders.

En ik denk niet dat we halfweg maart, of zelfs eind maart al de volgende uitbreiding gaan zien.
Zolang PTR niet beschikbaar is heb je nog ruim te tijd, en zelfs als die live is heb je wellicht nog enkele weken/maanden... Als je op die moment echter nog moet beginnen, dan zou ik me pas de vraag stellen "lukt dat nog wel" of " is het nog wel nuttig".

En de Solo-scenarios zijn ook makkelijker als je al redelijk SoO-gegeared bent.

wel een aanrader, maar eigenlijk ook van zelfsprekend: probeer de volgende 'verzamel X of Y van de bazen in ToT/SoO'-quest in de zelfde week te starten als die waarin je de vorige stopt: je kunt dan namelijk die bazen nog eens killen voor bv die runes.
gear-loot krijg je niet meer, maar je kan van dezelfde baas bv op woensdag je laatste secret looten en op zaterdag in diezelfde week je eerste runestone... Mits je natuurlijk ook de tussenliggende questen al voltooid hebt.

Ik heb bv met mijn alt in de 1ste week 8 runestones en in de 2de week 11 opgeraapt maw: morgen (woensdag dus) gaat die zijn laatste verzamelen en beetje later zijn leg. cloak krijgen.
Mijn main had er elke week max. 5 en soms zelfs niets - daar duurde het iets meer dan een maand voordat die runestone-quest voorbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat ik heb ik een zin om weer een Rogue te gaan maken op een PvP server :)
Misschien dat ik vanavond wel weer een maandje betaal en een char aanmaak op de server waar het GoT guild zit! WoW begint weer te jeuken, het is wel een jaar of vier geleden dat ik met een Rogue heb gespeeld dus ik hoop dat er wat van de class over is.. (altijd Sub Rogue gespeeld; voornamelijk solo/dungeon questing en (world)PvP))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JimDB schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:49:
[...]

Dit! Hier kan ik me echt compleet in vinden, al geef ik vaak wel al wat vroeger op dan level 50. Eenmaal ik een char tot Outlands gebieden krijg is ie bijna gegarandeerd de week nadien level 90 of toch daar dichtbij (hangt af van m'n mood, aangezien ik Pandaria echt de meest verschrikkelijke gebieden + dungeons vind hebben om te levellen, en dan vooral omdat er imo wat te weinig variatie/snelheid in zit) :)

[...]

Wat een lijstje, daar kan ik alleen maar van dromen :O Zit momenteel met m'n Paladin Main op 569 ilevel en zou graag ook beginnen raiden op m'n Monk Alt (529 ilevel), maar gewoon door dat ilevel geraak ik nooit in raids doordat mensen hun eisen gewoon veel te hoog leggen en hun te veel baseren op cijfers ipv op skills.. En even naar m'n monk switchen voor onze main raids zal ook moeilijk gaan ;)
Je kan toch mee met Flex van GoT Guild?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:44:
[...]

Die zijn enkel op Mains niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:12
Ben de afgelopen dagen bezig geweest met wat alts te voorzien wat van betere spullen. Mijn hunter gaat het beste op dit moment die knalt zich overal een weg doorheen en mijn elemental shaman, daar heb ik wat meer moeite mee.
De ene keer haal ik hele mooie cijfers op bosses en de andere keer helemaal niet terwijl ik niet veel anders doe :S
Vanavond nog maar even kijken waar mijn Defias Monk nog in mag en daar te kijken hoe vaak ik weer 2x gold kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-10 06:04
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:25:
Jezus wat ik heb ik een zin om weer een Rogue te gaan maken op een PvP server :)
Misschien dat ik vanavond wel weer een maandje betaal en een char aanmaak op de server waar het GoT guild zit! WoW begint weer te jeuken, het is wel een jaar of vier geleden dat ik met een Rogue heb gespeeld dus ik hoop dat er wat van de class over is.. (altijd Sub Rogue gespeeld; voornamelijk solo/dungeon questing en (world)PvP))
Heb ook een rogue in de GoT guild (Redmurer), en rogue is sinds een aantal patches weer lekkerder geworden om te spelen. Speel zelf ook Sub en met heirlooms is questen/solo geen enkel probleem, de dungeons worden wat minder omdat ze niet georganiseerd zijn. Dus positioning is vaak geen sprake van, plus alles is zo snel neer dat je de rotation amper één maal hebt. Maargoed, dat zijn geen problemen meer op lvl 90 en dan ben ik benieuwd hoe rogue nu in elkaar zit (momenteel lvl 84).
Over de guild: erg actief, behulpzaam en gezellig. De server is niet heel druk, dus world PvP zal je niet heel veel zien. Althans ik ben nog amper aangevallen, plus het is een RP server dus mensen zijn wat relaxter en niet gelijk van 't ganken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:37

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik ben laatst 1x afgemaakt,geen idee meer waar :P maar ik kwam terug van eten fixen en toen ik op scherm keek zag ik het resurrect knopje :P stond gewoon ergens afk te zijn bij een questgiver hehe

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:20:
[...]

Heb ook een rogue in de GoT guild (Redmurer), en rogue is sinds een aantal patches weer lekkerder geworden om te spelen. Speel zelf ook Sub en met heirlooms is questen/solo geen enkel probleem, de dungeons worden wat minder omdat ze niet georganiseerd zijn. Dus positioning is vaak geen sprake van, plus alles is zo snel neer dat je de rotation amper één maal hebt. Maargoed, dat zijn geen problemen meer op lvl 90 en dan ben ik benieuwd hoe rogue nu in elkaar zit (momenteel lvl 84).
Over de guild: erg actief, behulpzaam en gezellig. De server is niet heel druk, dus world PvP zal je niet heel veel zien. Althans ik ben nog amper aangevallen, plus het is een RP server dus mensen zijn wat relaxter en niet gelijk van 't ganken.
Klinkt allemaal heel goed!
Als de world-PvP tegenvalt join ik wel wat vaker een BG ofzo om me af te reageren :)

Heirlooms (ik geloof 2 stuks) heb ik nog op een andere server; ik had ergens gelezen dat je deze zou kunnen mailen tegenwoordig? (d.m.v. CHARNAME-SERVER als geadresseerde te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:23

Maduth

Probeersel

Dat is correct, heb nu mijn heirlooms voor me hunter en priest doorgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
soulrider schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:42:
en geen mogelijkheid tot alt-runs in de guild? (al was het maar flex voor gearing?)

Dat wordt bij ons namelijk regelmatig gedaan om bv de socials wat ervaring op te laten doen, en bv wat gear te bezorgen waardoor ze makkelijker zelf kunnen puggen.
En natuurlijk hebben onze officers/raidleader/GM zo ook de kans om na te gaan of er misschien een goede backup of zelfs permanent raider tussen zit.

De main raiders, en vooral diegenen die al boven de 560 zitten, komen dan regelmatig (deels) op altjes om ook die te gearen. (dat gebeurt ook op bv de eerste zoveel bazen in een 10 of 25m normal run) :-)

We zorgen natuurlijk wel dat we nog genoeg pew-pew-power overhouden om niet 20x te moeten wipen....
We hebben momenteel in de guild 3 10 man raid groups (waarvan 2 HC progress doen en het 3de aan Garrosh zit), dus een normal alt-raid zit er niet echt in, vooral omdat deze teams allemaal bijna op dezelfde dagen raiden en m'n monk nog te slecht gegeared is voor de latere normal bosses en onze RL niet echt staat te springen om alts te boosten.. Flex wordt bij ons iedere vrijdag georganiseerd, maar doordat de meeste mensen die bij ons in de guild zitten dat gear niet meer nodig hebben zitten we vaak met een tekort aan mensen en zijn we bijna verplicht om (heel slecht gegearde) alts mee te nemen, of te gaan puggen via Trade/oQueue/Openraid. Dus echt gearen met de guild is niet zo gemakkelijk..
hmr schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:44:
^. 2 weken geleden mocht ik bij flex 1 wel meegaan met m'n huntard (monk had flex 1 al gedaan via een Openraid run ofzoiets), maar nadien werd ik inderdaad verzocht om op m'n paladin te gaan. Ach, het is op zich wel logisch, maar ik heb nu eenmaal niets meer nodig van flex op m'n paladin en dan wordt het ook maar lame, vooral omdat ik dan nog steeds met een ongegearde monk zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Euphanasia schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:32:
Ik ben sinds jaren weer eens WoW gaan spelen en heb voor de monk class gekozen.

Ik vermaak me erg tot nu toe en heb nu een level 26 Wind Walker. Ik speel op een PvP server en ben nu al een aantal keren geganked door rogues. Als een rogue mij ambushed en ik overleef het wat is het beste wat ik dan daarna kan doen op mijn level? Moet ik mezelf eerst proberen te healen? Moet ik hem slowen? Wegrennen, of gewoon mijn dood accepteren :P
Mocht je het overleven zou ik zsm Touch of Karma op de Rogue gooien en dan gewoon los gaan op 'm. Probeer ook een Fists of Fury stun te krijgen nadat Karma afgelopen (vermijd dit tijdens Touch of Karma aangezien het dan totaal geen nut heeft gehad). Dit zou al een heel eind moeten helpen.

Vanaf level 30, kies de talent Chi Wave en gebruik deze dan tijdens Touch of Karma om jezelf weer te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En Scroll stopt ermee! Was ook compleet te verwachten..
The time has come to bid adieu to the Scroll of Resurrection. It’s served its divine purpose, but like most scrolls, it only has so many charges before it loses its magic and crumbles into ethereal dust. For those who’d still like a chance to use the scroll, you have until February 18 before players are no longer able to send invitations. For those who have an invitation outstanding, that’s still good for 30 days from the time it was sent, after which point the invitation will expire and the benefits can no longer be claimed.

For additional information on the Scroll of Resurrection, please visit our FAQ.
En nee geen bron.. kijk zelf maar op MMo champ, Wow site etc :P

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 11-02-2014 16:29 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 13:11

junglebeast

hier staat iets

Ja want na 18 feb zal patch 5.4.7 wel komen en later zal die lvl 90 boost gebruikt kunnen worden.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik wil beginnen met een Druid, en lees hierboven dat je dus Heirlooms kan mailen naar andere servers. Dat wist ik niet :p. Wat is de GoT server? Dan ga ik daar beginnen, Horde of Alliance?

Ah in de startpost er overheen gelezen. Defias dus. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Xedev op 11-02-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
junglebeast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:36:
Ja want na 18 feb zal patch 5.4.7 wel komen en later zal die lvl 90 boost gebruikt kunnen worden.
En het werd bijna niet meer gebruikt.. de restricties waren gewoon erg groot. Dus makkelijker om het offline te halen, en evt later met een updated versie terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
lanerios schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:29:
En Scroll stopt ermee! Was ook compleet te verwachten..

[...]

En nee geen bron.. kijk zelf maar op MMo champ, Wow site etc :P
De bedoeling achter die scrolls was leuk, maar werd eigenlijk meer gebruikt door de gold-/accountsellers. Die hacken meestal oude wow accounts waar ze het gold vanaf pakten en vervolgens zo'n scroll erop gooiden om het account te verkopen met een lvl80/85? char naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-10 17:34
"Ja want na 18 feb zal patch 5.4.7 wel komen en later zal die lvl 90 boost gebruikt kunnen worden"

Hierover gesproken. Begint toch het gevoel breng de expansion maar te kruipen :) Wat denken jullie zal de expansion van wow eerder komen dan de release van wildstar?

Of zal blizzard wachten -tenzij wildstar toch door technische problemen pas eind 2014 uitkomt- tot de release van wildstar en dan 30 dagen + 1 dag later met WoD counteren :) ?

Mijn vriendin en ik vinden levelen leuker dan raiden dus laat maar komen die instant 90 (krijg ik toch mijn rogue en shaman op 90, want lukt even niet om die verder te krijgen, na 6 90s voor de volledigheid op mijn account) en kan de trip van 90 naar 100 weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 21:13
fitznl schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:34:
"Ja want na 18 feb zal patch 5.4.7 wel komen en later zal die lvl 90 boost gebruikt kunnen worden"

Hierover gesproken. Begint toch het gevoel breng de expansion maar te kruipen :) Wat denken jullie zal de expansion van wow eerder komen dan de release van wildstar?

Of zal blizzard wachten -tenzij wildstar toch door technische problemen pas eind 2014 uitkomt- tot de release van wildstar en dan 30 dagen + 1 dag later met WoD counteren :) ?
Ik heb zo'n vermoeden dat Blizzard gewoon zijn eigen schema volgt qua releases en geen rekening hoeft te houden met de concurrentie, eerder omgekeerd. Als het Blizzard logo op een doos staat verkoopt het toch wel, ongeacht wat er naast in de (virtuele) rekken ligt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-10 19:35
Kan ineens niet meer inloggen, error#122.... Meer mensen last van?

Was met addons aan het kloten, maar kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij ook niet om in te loggen, ook Battle.net Error#122.

Ik ga maar es even wat tv kijken. Probeer het dalijk wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:21
Garrisons!!!!

http://www.mmo-champion.c...craft-Building-a-Garrison

Ziet er echt supermooi uit allemaal :D

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
en ook 122, op de battlenet forum wordt er ook al over gesproken, was rustig aan het craften en boem dc en na inkloppen gegevens de 122 melding,

moeten er maar vanuit gaan dat het vanavond niet meer wordt, ook hearthstone mag ik niet opstarten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kapoen schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:44:
Ik heb zo'n vermoeden dat Blizzard gewoon zijn eigen schema volgt qua releases en geen rekening hoeft te houden met de concurrentie, eerder omgekeerd. Als het Blizzard logo op een doos staat verkoopt het toch wel, ongeacht wat er naast in de (virtuele) rekken ligt.
Zo lang dat ik maar in het land ben en geen dringende zaken aan m'n hoofd heb (zoals examens e.d.) maakt het mij eigenlijk helemaal niet uit wanneer ze ermee op de proppen komen. Al hoop ik wel dat ze niet té lang wachten, want SoO begint nu al m'n oren uit te komen (Go Go Juni-Augustus!!) ;) En anders zal het teren worden op de Beta filmpjes van wat streamers, zoals bij MOP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 21:13
Eigenlijk meer voor een Hearthstone topic, maar omdat het toch grotendeels op WoW slaat:
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/sillies-20131027-7cf44.gif

Barrens chat, the good ol' days ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Het valt me wel op dat, hoewel we nog geen heroic clear hebben, bij mijn raiders toch de vraag ontstaat waarom we nog aan progression doen. Om de een of andere reden krijgt men het idee dat SoO nutteloos is. Nou moet ik toegeven dat heroic SoO allerminst interessant of leuk is, maar het gevoel van progression mist compleet.

Onze guild is wel door een heleboel veranderingen heengegaan in 5.4, maar de gevoelens blijken niet zeldzaam(Men verwijze naar MMO). Aan de andere kant, Blizzard gaat er ook semi-overtuigd van uit dat alle raiders met 6.0 gewoon weer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik moet zelf zeggen dat ik sinds Mop, juist met SoO wel het progress gevoel terug heb. Ik denk dat het voor veel spelers ook komt door de overdaad aan niveaus.

Flex, LFR, Normal, Heroic en dan van de laatste 2 10 en 25. Als je Flex hebt gecleared, dan heb je het wel gezien vinden veel spelers.
Ook zijn de gevechten op normal echt dood, en dood simpel tot Blackfuse.. en daarna is Klaxxi weer veels te simpel.

Er is niet echt een balance helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

%^%@$#@&#*!! Wil ik gisteravond weer aan WoW beginnen; kan ik eerst de afvoer van de douche gaan ontstoppen. Achteraf gezien niet zo erg aangezien de boel plat lag?
Barrens chat, the good ol' days
Ik kan me de eindeloze comments over Mankrik's Wife nog wel herinneren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Zucht en niet geheel onverwacht, down voor onderhoud. Hoop dat het 122 drama dan een stuk minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JimDB schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:13:
[...]

^. 2 weken geleden mocht ik bij flex 1 wel meegaan met m'n huntard (monk had flex 1 al gedaan via een Openraid run ofzoiets), maar nadien werd ik inderdaad verzocht om op m'n paladin te gaan. Ach, het is op zich wel logisch, maar ik heb nu eenmaal niets meer nodig van flex op m'n paladin en dan wordt het ook maar lame, vooral omdat ik dan nog steeds met een ongegearde monk zit :/
Volgens mij is de idee erachter dat mensen niet weer de undergeared sub 500 ilevels mee willen nemen tenzij het echt je main is. Maar niet iedereen met een alt die freshly dinged is en snel gear wil hebben. Jouw monk is ook een stuk gegearder dan je hunter als ik het goed onthou... Volgens mij kan je prima met je monk mee maar dan moet je hem niet saven op flex 1 en vervolgens met een andere char meegaan.. ik denk dat dat het verhaal erachter is..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Laatst online: 09-08-2024
XtrmEend schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:41:
Ik wil beginnen met een Druid, en lees hierboven dat je dus Heirlooms kan mailen naar andere servers. Dat wist ik niet :p. Wat is de GoT server? Dan ga ik daar beginnen, Horde of Alliance?

Ah in de startpost er overheen gelezen. Defias dus. :)
Hoi XtrmEend,

De GoT guild zit op Defias Brotherhood. We zitten momenteel op de horde side, maar zijn van plan om ook een alliance guild te maken.

Je kan een whisper sturen naar elke member in de guild om een invite te ontvangen.

Mvg,
Tanodal - Officer (GoT WoW)
www.got-wow.nl

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Dat met die alliance guild snap ik niet helemaal. Waarom niet één plek waar iedereen gewoon samenkomt? Er zijn volgens mij nu ook best veel mensen die een transfer hebben gedaan, plus faction change om samen met Tweakers te kunnen gaan spelen. Dan zouden we dan nu (in het ergste geval) splitsen.. HEt sterke aan deze editie van de GOT guild is juist één server, één plek, nu al heel veel tweakers online.

Goed, gisteren wel lvl 90 geworden! Wat kistjes opengetrokken op Timeless Isle, en vooral verschrikt gekeken naar de rolls van de gear. Weinig soeps voor Resto dus..

[ Voor 10% gewijzigd door UTADDICT op 12-02-2014 10:34 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:22
Als er inderdaad ook een alliance variant van de GoT guild komt kan ik wel helpen met flex raids etc.

Denk dat ik deze reset eens wat aan de druid ga werken. Nu level 80 beertje, maar wil mining + herbalism levelen en op level 90 eens healer proberen. Heb op dit moment een melee dps (ilvl 568), een ranged dps (ilvl 561) en een tank (ilvl 515 of zo), dus daar past nog wel een extra rol bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Laatst online: 09-08-2024
De alliance guild is meer een zuster guild waarin members die horde spellen ook een guild hebben voor de alliance. De horde guild blijft de main guild waarin we ook het meeste organiseren.

Er was vraag vanuit de guild om ook een Alliance guild te maken voor mensen die ook graag alliance willen spellen op de server. Het is dan wel zo fijn voor de members om dan ook een sociale en volwassen guild te hebben voor zowel de horde als de alliance kant.

Mocht het zo zijn dat in de toekomst de alliance guild goed gaat lopen en veel members actief zijn, kunnen we altijd alsnog de overweging maken om ons meer op de alliance guild te gaan focussen en mogelijk ook een guild war te doen. Alliance vs Horde met tweakers onder elkaar :)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Kwam er een dag te laat achter dat ik al 8 jaar gesubbed ben aan WoW :O

11/02/2006 - N/A - 14-day Guest Pass - Expired

Nog geen maand tussen uit geweest sinds dien, alleen wat minder actief aan het spelen los van de Guild Raids en dailies als er nieuwe content is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Danny Canero schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:49:
De alliance guild is meer een zuster guild waarin members die horde spellen ook een guild hebben voor de alliance. De horde guild blijft de main guild waarin we ook het meeste organiseren.

Er was vraag vanuit de guild om ook een Alliance guild te maken voor mensen die ook graag alliance willen spellen op de server. Het is dan wel zo fijn voor de members om dan ook een sociale en volwassen guild te hebben voor zowel de horde als de alliance kant.

Mocht het zo zijn dat in de toekomst de alliance guild goed gaat lopen en veel members actief zijn, kunnen we altijd alsnog de overweging maken om ons meer op de alliance guild te gaan focussen en mogelijk ook een guild war te doen. Alliance vs Horde met tweakers onder elkaar :)
Ben zelf ook niet echt fan van het idee om ook een alliance guild op te richten... zal toch de aandacht verspreiden en dan denk ik ook aan Flex runs en normal raiding.. maar goed we shall see.. heb namelijk wel een gegearde alliance monk en ook nog een hunter en een priest :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Free lvl 90 bij preorder, to priest (holy/disc) or to warrior (fury)....

Hmmmmmmmm.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-10 09:57
Ik heb het spel weer is aangeraakt na 10 jaar tijd en een troll priest gemaakt.

Grappig dat mijn 2 andere characters nog steeds bestaan op Trollbane..

maar the.. f... wat is het spel veranderd zeg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Svarog schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:31:

Nog geen maand tussen uit geweest sinds dien, alleen wat minder actief aan het spelen los van de Guild Raids en dailies als er nieuwe content is :)
Haha in dat geval kan het niet anders dan dat jouw char Lunyra heet en een night elf hunter is 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 21:21
Svarog schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:31:

Hier ook alweer bijna 9 jaar, bijna zonder pause subscription en een aantal jaren met 2 accounts :X

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CCMqkvX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:37:
Als er inderdaad ook een alliance variant van de GoT guild komt kan ik wel helpen met flex raids etc.
Dan kan ik eindelijk ook een plekje vinden voor m'n Night Elf Druid ;) Zit nu op 4/5 bij Quintessential Quintet en moet ook nog steeds een Alliance op 90 hebben voor Double Agent, dus dat zou me wel heel goed uitkomen! En anders is dat iets voor WoD, was toch al van plan om met m'n free 90 een Alliance char te maken, nu nog beslissen de welke :)
Denk dat ik deze reset eens wat aan de druid ga werken. Nu level 80 beertje, maar wil mining + herbalism levelen en op level 90 eens healer proberen. Heb op dit moment een melee dps (ilvl 568), een ranged dps (ilvl 561) en een tank (ilvl 515 of zo), dus daar past nog wel een extra rol bij :)
Had jij met je Mage gepugged, of ben je meteen meegegaan met het team van je Paladin? Zo 2 chars ongeveer op hetzelfde ilevel en klaar voor HCs moet wel handig zijn voor het swappen tussen gevechten, vandaar. Zit zelf met 2 Melee DPS (Paladin en Monk), 1 Ranged DPS (Huntard) en 1 Healer (Shaman), waarbij ik enkel op m'n Paladin en Shaman de off-specs relatief vaak nog van gebruik (respectievelijk Protection, doen Shamans HC met 3 tank tactic en heb ondertussen ook al tot Sha op HC als tank gecleared en volledig normal buiten garrosh, en Elemental voor de deeps), maar zoals je wel kan afleiden uit dat lijstje is het vooral (melee) DPS dat mij aanstaat :) Casters zijn voor mij namelijk te statisch, en healen, dat is gewoon helemaal mijn ding niet, hopelijk tweaken ze dat een beetje met WoD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij hadden 2 10m raid teams een tijdje terug, maar om te beginnen heb ik in de flex raids wat meegelift op de mage. Ook heb ik 5(!) Ordos items en 1 celestial tier item. Sinds kort ook de legendary cloak.

Maar ik heb dus een paar keer ook de normal raids meegedaan op de mage in raid team 2, zodat ik indien nodig ook nog op de paladin in team 1 kon invallen wanneer nodig. Ook een paar keer in team 1 op de eerste bosses en dan kun je alle loot opvegen die intellect heeft, want de rest heeft alles al :)

Beetje geluk met drops dus. En de mage heeft een hogere simdps dan de paladin nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
temp00 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Haha in dat geval kan het niet anders dan dat jouw char Lunyra heet en een night elf hunter is 8)
Dat zag jij vast op het officiële WoW forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Je begrijpt 'm ;). Ik zag je post en dacht, hey dat las ik net op tweakers.

Gek genoeg zelf een keer gehad dat ik een exact stuk tekst van mij gepost op de wow fora opeens op GC's twitter zag staan (waar hij ook op reageerde) terwijl ik dat zelf niet naar hem getweet had. Was even een wtf momentje

[ Voor 89% gewijzigd door temp00 op 12-02-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
damn - net een vastloper van WoW gehad, programma beeindigen melding van windows.
Ik log onmiddellijk terug aan: alle keybindings weg. (rot dan ook dat WoW niet kijkt naar wat je lokale keyboardsettings en dus terug gaat naar de wasd setting - leuk als je azerty hebt.)

gelukkig had ik nog niet te veel en had ik gisteren met die #122-fout een backup gemaakt van mijn settings dacht ik: WoW afsluiten, backup terugzetten: nope nog steeds geen settings terug :/

Na die missprong van gisteren (random DC en #122-fout of auto-disconnect bij het opnieuw connecteren) waardoor ik een uur lang niet kon ingelogd geraken en zelfs 30min. te laat voor raid was, begint de emmer toch redelijk vol te geraken.
gelukkig kon ik wel online met armory en ook connectie maken naar onze TS-server, zodat raid niet onnodig op me moest wachten en ik geen 'no show'-mark kreeg.

Als ze zo voort doen, dan gaan ze die 200k nieuwe leden van recent even snel terug kwijt spelen, en zelfs meer dan die vrees ik :/

[ Voor 9% gewijzigd door soulrider op 12-02-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het einde in zicht voor the scroll of ressurection, lijkt het me handig om mensen / oude spelers die wow nog eens "gratis" een kans willen geven. Hier/DM te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
lol, ik net sinds een jaar weer mn subscriptie vernieuwd.. log-in servers down :'(

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Ik word er nu wel een beetje ziek van hoor. Al de derde week dat er problemen zijn met login servers. Vanavond zou den we Heroic Immerseus en Norushen doen, daarna tijd opvullen met tries op Sha of Pride. Maar aangezien er weer eens problemen met de login servers waren kon onze Healer en DPS niet online komen.

Weer een avond naar de gal dus. Bedankt Blizzard d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 13:11

junglebeast

hier staat iets

Ja is wel raak de laatste tijd. Maar er zijn veel spellen die er last van hebben. Ze zeggen dat er DDos groepering achter zitten die de game wereld (of Twitch streamers) willen verstoren. Als dat zo is zijn dat een stel zieken gasten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Als ze zo voort doen, dan gaan ze die 200k nieuwe leden van recent even snel terug kwijt spelen, en zelfs meer dan die vrees ik :/
Aangezien het voor veel mensen prima werkt lijkt het met name een probleem te zijn buiten de servers (ik vermoed dat telia last heeft van die ddosjes), wij hadden slechts 1 persoon met problemen in ons guild. Vastlopers zijn overigens vaak meer een probleem van je OS: ik heb in 9+ jaar spelen slechts 2x een vastloper gehad, 1x toen ik nog windows draaide en 1x in wine onder linux - weinig software die zo stabiel werkt als ik het afzet tegen het aantal uren dat ik gespeeld heb ondertussen.
Lijkt me dus sterk dat tijdelijke netwerkproblemen in de EU die buiten het bereik van blizzard liggen significante invloed op het aantal subs zullen hebben.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

blouweKip schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 03:54:
[...]

Aangezien het voor veel mensen prima werkt lijkt het met name een probleem te zijn buiten de servers (ik vermoed dat telia last heeft van die ddosjes), wij hadden slechts 1 persoon met problemen in ons guild.
Zolang er nog geen bron gegeven wordt waaruit blijkt dat een groepering ddos-aanvallen aan het doen zijn, bekijk ik het maar als speculatie. Daarbij zie ik niet zozeer de relatie tussen de login-problemen en ddos. Oh, die relatie kan er best zijn, maar wanneer er sprake is van ddos verwacht je toch grotere problemen. Ik noem als voorbeeld afgelopen zaterdag, toen de transities naar andere realms of dungeons verkeerd ging. Zo'n zelfde schaal zou ik verwachten bij ddos, niet deze hinderlijkheid.
Je hebt geluk dat er maar één persoon bij jou last heeft van de login-problemen.
Vastlopers zijn overigens vaak meer een probleem van je OS: ik heb in 9+ jaar spelen slechts 2x een vastloper gehad, 1x toen ik nog windows draaide en 1x in wine onder linux - weinig software die zo stabiel werkt als ik het afzet tegen het aantal uren dat ik gespeeld heb ondertussen.
Een probleem van je OS en dan geef je aan dat bij jou Windows en Windows onder Linux beiden 1x een vastloper hebben veroorzaakt. Ik weet niet wat je hier precies wilt vertellen ( is MacOS de schuldige? :P). Of je gooit termen door de war, of je was ondertussen aan het dromen, en het betoog in jouw hoofd kwam niet zo goed op papier ;)
Lijkt me dus sterk dat tijdelijke netwerkproblemen in de EU die buiten het bereik van blizzard liggen significante invloed op het aantal subs zullen hebben.
Ze hebben wel degelijk invloed op je ervaring met het spel. En als je juist in deze periode WoW een nieuwe kans gaf, en de ervaring is beroerd, dan ga ik je geen ongelijk geven dat je na deze maand stopt.

Verwijderd

Gisteravond laat nog hartelijk verwelkomd in het GoT guild, bedankt daarvoor! :)

Female BE Rogue aangemaakt vanwege sentimentele redenen; eerste Rogue was ook BE. Gaat tot nu toe weer lekker, vooral met de heirlooms en guild XP op zak. Waarschijnlijk ga ik gewoon weer Sub speccen op de Rogue, was altijd al mijn favo spec dus waarom zou ik nu van mijn geloof vallen ;)

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:58:
Met het einde in zicht voor the scroll of ressurection, lijkt het me handig om mensen / oude spelers die wow nog eens "gratis" een kans willen geven. Hier/DM te melden.
Nooit op het forum iets posten en dan wel een SoR proberen te scoren.. |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
zozo, beginnen we nu alweer met Ddos maar de schuld geven? Kom op zeg, niet alle server problem zijn ddos...

On topic:

Maar weer begonnen met de legendary questline. 5 Titan Runestones de eerste reset, dus niet slecht.

Thunder Forge scenario mag echter wel echt een stuk moeilijker. Voor de gein mn oude gear aangetrokken en met 485 die quest gedaan. 2 insanities interrupten, anvils spammen, nuken. Done.

Gelukkig wel bijna klaar met LFR nu.. Flex ook niet meer nodig. Dus alleen nog maar normal doen yay!

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:37:
zozo, beginnen we nu alweer met Ddos maar de schuld geven? Kom op zeg, niet alle server problem zijn ddos...
Waarom toch altijd dat passief aggresieve toontje Lanerios?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hulkie
Goedemorgen,

Gister weer de eerste 4 bazen heroic gehealed. Daarna lekker op de bank omdat ik toch nog erg moet wennen aan disc. Inmiddels heb ik wel een 550 itemlevel, hps is gemiddeld toch met 30k - 50k omhoog gegaan...

Gister voor het eerst ook met NeedToKnow en Rapture addon gespeeld. Qua mana had ik een stuk minder problemen als vorige week, en dat met 4500 spirit die ik in andere secondary stats heb gestopt...

Toch is het healen, en het discen nog zo nieuw voor me dat ik sommige fight mechanics niet zo goed meekrijg als op mijn mage (die ik blind kan spelen). Daarom toch weer 2 van de 4 fights dood gegaan, en dat voelt RUK!

Maargoed, practice makes perfect en hoger itemlevel zorgt stiekem ook voor betere survival door een bak extra stamina :)

(heroic warforged trinket met 43 vs 42 verloren trouwens, maar die andere healer verdiende hem wat mij betreft toch meer :D )

• corset
omdat mensen dat er in lezen misschien. Geen idee zelf, bedoel het gewoon als vraag. Als mensen denken dat het passief agressief is, tsja.. ik bedoel het niet zo. Merk het wel vaker dat mensen gelijk ddos de schuld geven, terwijl er uiteindelijk totaal iets anders aan de hand is.

Misschien zijn ze de beta aan het voorbereiden, en gaan er dingen fout
Misschien zijn server upgrades fout gegaan

Kan allemaal.

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 13-02-2014 10:56 ]

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:55:
Goedemorgen,

Gister weer de eerste 4 bazen heroic gehealed. Daarna lekker op de bank omdat ik toch nog erg moet wennen aan disc. Inmiddels heb ik wel een 550 itemlevel, hps is gemiddeld toch met 30k - 50k omhoog gegaan...

Gister voor het eerst ook met NeedToKnow en Rapture addon gespeeld. Qua mana had ik een stuk minder problemen als vorige week, en dat met 4500 spirit die ik in andere secondary stats heb gestopt...

Toch is het healen, en het discen nog zo nieuw voor me dat ik sommige fight mechanics niet zo goed meekrijg als op mijn mage (die ik blind kan spelen). Daarom toch weer 2 van de 4 fights dood gegaan, en dat voelt RUK!

Maargoed, practice makes perfect en hoger itemlevel zorgt stiekem ook voor betere survival door een bak extra stamina :)

(heroic warforged trinket met 43 vs 42 verloren trouwens, maar die andere healer verdiende hem wat mij betreft toch meer :D )
Met de vrinden van Dragonblight"? :) Volledig gestopt met raiding op Blink?

Ik probeer mijn rogue nu zo snel mogelijk raid ready te krijgen omdat mijn de hoop op toegang tot mijn andere account helaas is vervelogen.. dus zit weer op mijn oude main account, wat ook wel weer zijn voordelen heeft..

Mijn huntertje (die ik destrijds voor jou heb geleveld :P) staat nog op dragonblight!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:12
Gisteren nog maar even wat LFR in geweest met mijn alliance monk en deze had zowaar geluk met rolls. Normaliter heb ik altijd 2x goud als ik een emblem gebruik maar nu een trinket, de T16 legs van de Celestials en de T16 headpiece. Daarnaast ook nog wat spullen die ik al had dat was dan weer jammer maar mij hoor je deze keer niet klagen :P
Zou mijn jarenlange pech streak een keer voorbij zijn?

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:55:
omdat mensen dat er in lezen misschien. Geen idee zelf, bedoel het gewoon als vraag. Als mensen denken dat het passief agressief is, tsja.. ik bedoel het niet zo. Merk het wel vaker dat mensen gelijk ddos de schuld geven, terwijl er uiteindelijk totaal iets anders aan de hand is.

Misschien zijn ze de beta aan het voorbereiden, en gaan er dingen fout
Misschien zijn server upgrades fout gegaan

Kan allemaal.
Oh ja, het zijn de standaard 'weetjes' he ;)
Totaal nergens op gebaseerd. Lijken soms wel mythes die maar niet weg willen gaan.

• JimDB
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:12:
Gisteravond laat nog hartelijk verwelkomd in het GoT guild, bedankt daarvoor! :)

Female BE Rogue aangemaakt vanwege sentimentele redenen; eerste Rogue was ook BE. Gaat tot nu toe weer lekker, vooral met de heirlooms en guild XP op zak. Waarschijnlijk ga ik gewoon weer Sub speccen op de Rogue, was altijd al mijn favo spec dus waarom zou ik nu van mijn geloof vallen ;)
Enige nadeel van Sub op dit moment is dat het toch wel wat achterloopt in DPS op de andere 2 specs, maar goed, tijdens het levellen maakt dat natuurlijk helemaal niets uit, dan kan je tenminste eens iemand gemakkelijk ganken tijdens het questen ;)

Wel kut om te zien dat er nog steeds de hele tijd problemen zijn met de servers, hopelijk is dat volgende week verholpen, want dat wordt de eerste week dat ik met m'n nieuwe groep ga raiden, dus server problemen kan ik wel missen :)

• hmr

hmr

JimDB schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Enige nadeel van Sub op dit moment is dat het toch wel wat achterloopt in DPS op de andere 2 specs, maar goed, tijdens het levellen maakt dat natuurlijk helemaal niets uit, dan kan je tenminste eens iemand gemakkelijk ganken tijdens het questen ;)

Sub is op dit moment juist de beste DPS spec Jimmmie booyy

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Geen zorgen, de komende tijd ben ik toch nog aan het levelen dus DPS is voorlopig nog niet van belang.
Het is vooral dat ik de spec qua utilities heel leuk vind; shadow step, premedation (is die er nog?) huge openers vanuit stealth etc..

• soulrider
blouweKip schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 03:54:
[...]

Aangezien het voor veel mensen prima werkt lijkt het met name een probleem te zijn buiten de servers (ik vermoed dat telia last heeft van die ddosjes), wij hadden slechts 1 persoon met problemen in ons guild. Vastlopers zijn overigens vaak meer een probleem van je OS: ik heb in 9+ jaar spelen slechts 2x een vastloper gehad, 1x toen ik nog windows draaide en 1x in wine onder linux - weinig software die zo stabiel werkt als ik het afzet tegen het aantal uren dat ik gespeeld heb ondertussen.
tijdelijk netwerkproblemen in EU ?

Ik kon eergisteren wel connecteren via WOW armory op tablet en smartphone, maar geen van mijn 2 accounts geraakte ingelogd in Wow zelve omdat ze onmiddellijk een error 122 kregen, of een "you are disconnected from server" nadat ik mijn paswoord ingaf, maar voordat ik de vraag kreeg van een authenticator-code.
De battle.net-client die ik gebruik (nog beta) kon ook netjes connecteren.
diezelfde client zorgt er ook voor dat als ik een WoW-crash of -DC krijg ik meestal binnen de 20sec. terug WoW heb opgestart en ingelogd ben.(altijd ingelogd op client dus wow opstarten is dan beperkt tot een click op 'start' - niets gebruikersnaam/paswoord/auth.-code meer nodig dan.))

Hoezo 'netwerkproblemen in EU buiten blizzard' ?
Die problemen waren heel duidelijk een probleem bij blizzard zelve en enkel op de loginservers van WoW zelve (en niet diegene die gebruikt worden door de blizzard.net-client en niet op die van armory)

Als het een EU-netwerk probleem was met bv routing of bv mijn provider kon ik met niets van die dingen connectie maken met blizzard...

Zodra ik dan mijn adsl-modem even offline haalde zodat ik van mijn provider een nieuw ip-adres kreeg
(providers met dynamische ip-adressen _/-\o_ ) lukte het zonder enig morren...
Duidt aan dat het probleem wel aan hun zijde zat, en dat wellicht hun anti-DDoS-systeem ook mensen blokkeert die een random dc krijgen en heel rap terug kunnen inloggen.
Mogelijk wordt dat gezien als hamering of begin van een DDos en wordt je ip-adres op een auto-disconnect gezet ....

Maar ze hebben me al zover dat ik op 1 van de macro-toetsen van mijn keyboard al mijn login en paswoord op geprogrammeerd zodat ik een volgende keer slechts die toets + de auth.-code moet inrammen...

en dat het voor veel mensen wel goed werkt wilt gewoon zeggen dat zij nog wel op de goede loginservers terecht komen. of denk jij dat er maar eentje draait bij blizzard? 8)7

ps: we hedden in de guild mensen van UK, Griekenland, Denemarken, en een land waarvan ik de vlag niet direct herkende die dezelfde problemen hadden... De kans dat wij allemaal via hetzelfde stukje netwerk gaan zonder dat de rest daar dient te passeren is wel vrij klein. (verschillende UK'ers, DK'ers, GR'ers en zelfs BE'ers in de guild: sommige prijs, anderen niet ... en die prijs hadden, kregen allemaal die server-error 122 voorgeschoteld en nadien allemaal die auto-isntant-disconnect)

en de melding op login scherm: "we are aware of an issue affecting our auh. servers.... " is natuurlijk overduidelijk een indicator dat het niet aan Blizzard ligt maar aan iets in de internet-connecties in de EU :/

btw: jij hebt 9j probleemloos kunnen spelen.
Maar zou het 9jaar geworden zijn als je tijdens de eerste weken - en dus als dat nu is: tijdens je gratis eerste 20 lvl's- bijna niets anders dan random dc's, inlog problemen, en dergelijke zou geweest zijn??

Dan had je wellicht tijdens of na die 30 dagen gedacht: "wat voor instabiele brol is dat. Daar ga ik niet voor betalen". en zoveel tijd later had je dan misschien het stof van de doos geblazen, het opnieuw geïnstalleerd en mbv een RoS eens een nieuwe poging gewaagd.

[ Voor 25% gewijzigd door soulrider op 13-02-2014 14:23 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-10 22:21
Op dit moment kun je tot 17 februari diverse Blizzard producten uit de store bestellen zonder verzendkosten. Nu viel mijn oog gelijk op deze muis:
http://tweakers.net/price...ess-mmo-gaming-mouse.html
http://gear.blizzard.com/...ireless-mouse-b61206.html $65

In de Blizzard store dus 65 dollar, wat neer komt op ongeveer 48 euro. Iemand ervaring met dit soort mmo muizen? Werkt dit lekker in een game als WoW en nog belangrijker werkt het ook prettig met andere games, bijvoorbeeld D3, SC2, Dota2 en FPS. Sorry als ik hier een beetje offtopic mee ga. Momenteel gebruik ik een MX518, waar momenteel niks mis mee is.

Verder is dit natuurlijk een goede tip voor als je een leuke, betaalbare muis zoekt. Overigens zijn er ook diverse andere goodies te krijgen, allen zonder verzendkosten.

[ Voor 8% gewijzigd door Nostordici op 13-02-2014 16:23 ]

• corset
Kijk bij je Lokale bart smit. Hier in zoetermeer lag hij paar dagen geleden nog voor 32 euro :)

Edit: NVM, dit is de draadloze. Dacht dat het om de cata versie ging :P

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 13-02-2014 16:49 ]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:48:
[...]

Zolang er nog geen bron gegeven wordt waaruit blijkt dat een groepering ddos-aanvallen aan het doen zijn, bekijk ik het maar als speculatie. Daarbij zie ik niet zozeer de relatie tussen de login-problemen en ddos. Oh, die relatie kan er best zijn, maar wanneer er sprake is van ddos verwacht je toch grotere problemen. Ik noem als voorbeeld afgelopen zaterdag, toen de transities naar andere realms of dungeons verkeerd ging. Zo'n zelfde schaal zou ik verwachten bij ddos, niet deze hinderlijkheid.
Je hebt geluk dat er maar één persoon bij jou last heeft van de login-problemen.

[...]
Mijn punt was om duidelijk te maken dat het dus ook iets anders kan zijn, ik stoorde me aan de stelligheid waarmee zonder onderbouwing de vinger werd gewezen naar blizzard, als het puur en alleen bij hun servers zou liggen dan zou het probleem veel breder moeten zijn, telia's service is in het verleden vaker de verstorende factor geweest.
Een probleem van je OS en dan geef je aan dat bij jou Windows en Windows onder Linux beiden 1x een vastloper hebben veroorzaakt. Ik weet niet wat je hier precies wilt vertellen ( is MacOS de schuldige? :P). Of je gooit termen door de war, of je was ondertussen aan het dromen, en het betoog in jouw hoofd kwam niet zo goed op papier ;)

[...]
Mijn punt was dat als de client zo slecht is het wederom iets zou moeten zijn wat structureel zou moeten voorkomen bij ALLE gebruikers, aangezien dat niet zo is is het niet onrealistisch om uit te gaan van externe factoren, je OS heeft vaak meer invloed op de stabiliteit van software dan de software zelf.
Ze hebben wel degelijk invloed op je ervaring met het spel. En als je juist in deze periode WoW een nieuwe kans gaf, en de ervaring is beroerd, dan ga ik je geen ongelijk geven dat je na deze maand stopt.
Ik geef toe dat er mensen zullen zijn die inderdaad niet doorhebben dat veel van dit soort problemen meerdere (vaak externe) oorzaken hebben en daarom niet meer subben, maar dat zal zeker niet in die mate zijn waarin degene op wie ik reageerde suggereerde, mede omdat:

1. de problemen slechts bij een beperkt aantal mensen voorkomen
2. veel mensen best bereid zijn om te accepteren dat zaken soms niet werken, wiens schuld dat ook is

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• aerowyn88
Nostordici schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:13:
Op dit moment kun je tot 17 februari diverse Blizzard producten uit de store bestellen zonder verzendkosten. Nu viel mijn oog gelijk op deze muis:
http://tweakers.net/price...ess-mmo-gaming-mouse.html
http://gear.blizzard.com/...ireless-mouse-b61206.html $65

In de Blizzard store dus 65 dollar, wat neer komt op ongeveer 48 euro. Iemand ervaring met dit soort mmo muizen? Werkt dit lekker in een game als WoW en nog belangrijker werkt het ook prettig met andere games, bijvoorbeeld D3, SC2, Dota2 en FPS. Sorry als ik hier een beetje offtopic mee ga. Momenteel gebruik ik een MX518, waar momenteel niks mis mee is.

Verder is dit natuurlijk een goede tip voor als je een leuke, betaalbare muis zoekt. Overigens zijn er ook diverse andere goodies te krijgen, allen zonder verzendkosten.
Bij MMO muizen/tobo's zijn meestal de knoppen (en eventueel binds) aangepast naar het spel waarvoor het word uitgebracht.

Dit heeft echter geen invloed op andere spellen, daar kun je de keybinds net zo goed instellen en gebruiken. Het is in weze een muis net als elke andere :) Het enige waar je misschien op moet letten is het gebruik. De MX518 is relatief klein vergeleken met de meeste razer muizen, en dit moet je fijn in de hand liggen.

Dit is echt een kwestie van aanvoelen wat bij je past. De functionaliteit en "hoe goed de muis is" ligt meer aan de fabrikant van het product, bij deze modellen dus Steelseries..

• JimDB
hmr schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:56:
Sub is op dit moment juist de beste DPS spec Jimmmie booyy
Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Sub doet theoretisch gezien misschien de beste dps (zoals ze het ook zitten te adverteren op sites zoals Noxxic, welke wel vaker bekend staat om er een pak naast te zitten), maar niets is minder waar in de huidige raidomgevingen. Sub is in PvE omgevingen namelijk veel te afhankelijk van positionering en weet alleen top DPS te presteren in perfecte omstandigheden (een stationaire boss, zonder te veel movement/incomming damage door achter hem te staan), wat slechts zelden voorvalt. Niet dat Sub slecht is, dat zeker niet, hun utility op gevechten zoals Garrosh (kijk maar naar Method die hun rogues gebruiken om de Engineers te killen) is geweldig, maar op de meeste gevechten steekt Assa er gewoon bovenuit deze Tier, met Combat er niet al te ver achter..

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-10 22:21
aerowyn88 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:16:
[...]

Bij MMO muizen/tobo's zijn meestal de knoppen (en eventueel binds) aangepast naar het spel waarvoor het word uitgebracht.

Dit heeft echter geen invloed op andere spellen, daar kun je de keybinds net zo goed instellen en gebruiken. Het is in weze een muis net als elke andere :) Het enige waar je misschien op moet letten is het gebruik. De MX518 is relatief klein vergeleken met de meeste razer muizen, en dit moet je fijn in de hand liggen.

Dit is echt een kwestie van aanvoelen wat bij je past. De functionaliteit en "hoe goed de muis is" ligt meer aan de fabrikant van het product, bij deze modellen dus Steelseries..
Bedankt voor je heldere antwoord, ik zal morgen maar eens gaan kijken in de Saturn of ik die muis/of vergelijkbare muis kan vinden, kijken hoe het in de hand ligt. Hij ziet er iig erg comfortabel uit.

Verder heb ik al een tijdje geen WoW meer gespeeld, bijna een jaar (7 maart 2013), kan ik dan gebruik maken van een SoR? Anders mag iemand mij wel eentje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Nostordici schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:34:
[...]

Bedankt voor je heldere antwoord, ik zal morgen maar eens gaan kijken in de Saturn of ik die muis/of vergelijkbare muis kan vinden, kijken hoe het in de hand ligt. Hij ziet er iig erg comfortabel uit.

Verder heb ik al een tijdje geen WoW meer gespeeld, bijna een jaar (7 maart 2013), kan ik dan gebruik maken van een SoR? Anders mag iemand mij wel eentje sturen.
Nee volgens mij kan dit niet, moet je namelijk een langere periode niet hebben gespeeld. Ik kan het niet met 100% zekerheid bevestigen, maar dit vindt je gerust wel terug in vorige posts als je even terugscrollt :)

En np!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

aerowyn88 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:20:
[...]

Nee volgens mij kan dit niet, moet je namelijk een langere periode niet hebben gespeeld. Ik kan het niet met 100% zekerheid bevestigen, maar dit vindt je gerust wel terug in vorige posts als je even terugscrollt :)

En np!
Anyways, i stand corrected Jim! Je hebt idd gelijk en alleen op Patchwerk fights is suble de beste keus.. Ik speel nu combat en het gaat best goed. Al wil ik liever Assas spelen, maar ik heb nog geen daggers..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm zit nu toch te twijfelen of ik Rogue nog wel zo'n leuke class vind als vroeger... Het lijkt allemaal een stuk trager te gaan ofzo, de snelheid en bruutheid lijkt er een beetje vanaf te zijn. Zit nu pas op level 14 maar ik merk dat het nu al een beetje taai wordt om te levelen.

Misschien dat ik maar een Warrior ga rollen, Prot speccen en lekker dungeons in duik om de sleur wat te verbreken. Die Rogue die ga ik nog wel afmaken om later mee te gaan PvPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:59:
[...]

Met de vrinden van Dragonblight"? :) Volledig gestopt met raiding op Blink?

Ik probeer mijn rogue nu zo snel mogelijk raid ready te krijgen omdat mijn de hoop op toegang tot mijn andere account helaas is vervelogen.. dus zit weer op mijn oude main account, wat ook wel weer zijn voordelen heeft..

Mijn huntertje (die ik destrijds voor jou heb geleveld :P) staat nog op dragonblight!
Met mijn oude vrienden ja :) Ze liepen al 4 maanden te zeuren dat ik terug moest komen. Ze/we doen het best aardig ook... 8 hc down en dat terwijl er pas een week of 6 een Garrosh kill is met twee raids per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:08:
Hmmmm zit nu toch te twijfelen of ik Rogue nog wel zo'n leuke class vind als vroeger... Het lijkt allemaal een stuk trager te gaan ofzo, de snelheid en bruutheid lijkt er een beetje vanaf te zijn. Zit nu pas op level 14 maar ik merk dat het nu al een beetje taai wordt om te levelen.

Misschien dat ik maar een Warrior ga rollen, Prot speccen en lekker dungeons in duik om de sleur wat te verbreken. Die Rogue die ga ik nog wel afmaken om later mee te gaan PvPen.
Heb zelf ook al verschillende keren een rogue aangemaakt omdat deze er op max level altijd wel vet uitzien en zowel in PvP als PvE steeds goed presteren, maar zoals je zelf al zegt is een rogue levellen echt wel iets aparts. De snelheid wordt er altijd een beetje uitgehaald lijkt het met het questen (in stealth, uit stealth, ..), en dungeon queues als full dps zijn niet altijd geweldig, dus misschien dat dat iets wordt om met de free level 90 te doen ;)

Prot Warrior levellen gaat daarentegen een pak sneller imo (OP ShieldSlam en insta dungeon queues :*)) + het is nog een vette class op max level ook! Heb momenteel wel genoeg van het levellen en ga, wanneer ik terug thuis ben, dan ook gewoon de focus leggen op m'n Paladin en Monk, maar ik denk dat er nog wel een 90 bij kan voor WoD hit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Keuzes, keuzes, ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen met die gratis level 90...

Horde char zou een logische keuze zijn, want heb alleen een level 17 horde char. Maar ik speel eigenlijk alleen alliance, dus dan is een extra level 90 alleen voor de professions al handig.

Zou zelfs nog af kunnen wachten tot WoD om te kijken welke class de super op spec van het moment heeft om die op level 90 te starten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Met mijn oude vrienden ja :) Ze liepen al 4 maanden te zeuren dat ik terug moest komen. Ze/we doen het best aardig ook... 8 hc down en dat terwijl er pas een week of 6 een Garrosh kill is met twee raids per week.
Als jullie weer eens Flex gaan dan wil ik wel mee!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 9 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!