Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Las Vegas schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:48:
[...]

Levellen voelt als werken voor mij, en mijn werk is leuker dan levellen. 1+1..
Tegelijkertijd leer je je class spelen door te levelen. Ik merk nu bij classes die ik langere tijd niet heb aangeraakt dat ik alle binding ermee kwijt ben en door de wijzigingen in het spel eigenlijk helemaal niet meer weet hoe ik ze nu moet spelen. Omdat ik geen zin heb om dat uit te zoeken speel ik die class dan maar niet meer. Het is dus een mooie manier om het spel sneller zat te worden. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 18:13
NMe schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:06:
Ik vond die level boost sowieso achterlijk dus ik vind het prima dat 'ie 60 dollar gaat kosten. Verneukt 'ie het spel tenminste niet. Niet dat het me veel boeit want zoals het er nu naar uitziet speel ik over een paar maanden niet meer, maar toch. :P

[...]

25-man sowieso niet, áls ik weer ga raiden doe ik dat in een mythic team en anders niet. :P
Dat is ook de insteek uiteindelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:24

TTLCrazy

Listen to Frankie

hmr schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:54:
LFR is dan ook de (aan het begin verplichtte) ballenbak van WoW end-game...
LFR ben ik vast van plan om over te slaan in WoD. Vergalt mijn spelplezier teveel en dan haak ik weer halverwege de nieuwe uitbreiding af.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

NMe schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:57:
[...]

Tegelijkertijd leer je je class spelen door te levelen. Ik merk nu bij classes die ik langere tijd niet heb aangeraakt dat ik alle binding ermee kwijt ben en door de wijzigingen in het spel eigenlijk helemaal niet meer weet hoe ik ze nu moet spelen. Omdat ik geen zin heb om dat uit te zoeken speel ik die class dan maar niet meer. Het is dus een mooie manier om het spel sneller zat te worden. :P
Dat is absoluut waar. Echter, ik heb alle classes op 90, dus wat dat betreft zal ik denk ik alleen gebruik maken van de gratis 90 boost. Voor de andere 90's kan ik gewoon een transfer + faction change doen als ik ze naar m'n huidige server wil verhuizen, scheelt toch weer 15 euro.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

TTLCrazy schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:00:
[...]

LFR ben ik vast van plan om over te slaan in WoD. Vergalt mijn spelplezier teveel en dan haak ik weer halverwege de nieuwe uitbreiding af.
Als je wilt raiden lijkt me dat niet echt een optie :( ik zou het het liefst ook doen maar de gear die je eruit haalt zal altijd goed zijn voor raiding (zeker in het begin).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:02:
[...]

Als je wilt raiden lijkt me dat niet echt een optie :( ik zou het het liefst ook doen maar de gear die je eruit haalt zal altijd goed zijn voor raiding (zeker in het begin).
Ik denk dat je dan eerder Flex met de guild gaat doen in het begin.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

hmr schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:02:
[...]

Ik weet het, ik raid al sinds vanilla. Heb toen met een paar mensen een raid team opgebouwd, 40 man uiteraard, na zoveel maanden eindelijk ragnaros neer, is nog steeds een van m'n beste herinneringen aan WoW. Puur ook omdat alles nieuw was natuurlijk.

Maar om op het punt terug te komen. LFR voelt voor mij aan als hersendood achter de pc zitten en proberen een paar imbecielen te vertellen wat ze moeten doen. Niemand luistert en ik zit me te ergeren omdat we weer een stomme wipe hebben. Ik heb voor mezelf besloten dat niet meer te doen. Geen enkele achievement of gear is me dat waard. Ik probeer wel met het guild eventueel een lfr run te doen. Ik zie het wel. Raiden is nu voor mij een optie, geen must, dat scheelt wel.
junglebeast schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Er is geen flex meer in WoD, of beter gezegd, bijna alles is flex.. LFR blijft LFR. flex wordt normal (10-25) normal wordt heroic (10-25) heroic wordt mythisch (20). Persoonlijk heb ik liever 1 moeilijkheidsgraad, maar ja.

[ Voor 16% gewijzigd door TTLCrazy op 19-02-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

junglebeast schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Ligt helemaal aan ilevel..

als het weer heroics > lfr > flex > normal > mythic is dan zal je voor normal progress toch ook alle LFR loot kunnen gebruiken, ook de 2p setbonussen etc... altijd hetzelfde geweest.. Method raid ook LFR aan het begin

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:11
Het wordt LFR > Normal (oude flex) > Heroic (oude normal) > Mythic (oude heroic). Als je echt tijd in overvloed hebt kun je uiteraard ook LFR doen omdat het vast betere gear is dan dungeons en je uiteraard set bonussen en op trinkets kunt winnen, maar ik weet wel dat ik gewoon lekker Normal ga doen met de guild of met andere mensen!

Overigens wordt Heroic (oude normal) ook x-realm in WoD, dus dat is wel mooi voor de wat minder bedeelde realms zoals waar ik uithang. (En connected realms wacht ik al meer dan een jaar op, maar nog niets van gezien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
TTLCrazy schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:08:
[...]

Ik weet het, ik raid al sinds vanilla. Heb toen met een paar mensen een raid team opgebouwd, 40 man uiteraard, na zoveel maanden eindelijk ragnaros neer, is nog steeds een van m'n beste herinneringen aan WoW. Puur ook omdat alles nieuw was natuurlijk.

Maar om op het punt terug te komen. LFR voelt voor mij aan als hersendood achter de pc zitten en proberen een paar imbecielen te vertellen wat ze moeten doen. Niemand luistert en ik zit me te ergeren omdat we weer een stomme wipe hebben. Ik heb voor mezelf besloten dat niet meer te doen. Geen enkele achievement of gear is me dat waard. Ik probeer wel met het guild eventueel een lfr run te doen. Ik zie het wel. Raiden is nu voor mij een optie, geen must, dat scheelt wel.

[...]

Er is geen flex meer in WoD, of beter gezegd, bijna alles is flex.. LFR blijft LFR. flex wordt normal (10-25) normal wordt heroic (10-25) heroic wordt mythisch (20). Persoonlijk heb ik liever 1 moeilijkheidsgraad, maar ja.
Indeed gewoon 1 soort en dat 10 man of 25 man en klaar maar goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Mektheb schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Indeed gewoon 1 soort en dat 10 man of 25 man en klaar maar goed :9
Ik vindt het ook jammer om dezelfde bosses 3 keer te moeten verslaan. Als ie neer gaat, moet het voelen als een overwinning, nu is het, ok, flex neer, nog 2 keer te gaan. Klopt niet en is geen uitdaging voor mij.
Of doe het zoals in Ulduar, met hard modes. Als je een uitdaging wilt, gewoon het gevecht op een bepaalde manier aangaan, is wat logischer imo.

[ Voor 15% gewijzigd door TTLCrazy op 19-02-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:12:
[...]

Ligt helemaal aan ilevel..

als het weer heroics > lfr > flex > normal > mythic is dan zal je voor normal progress toch ook alle LFR loot kunnen gebruiken, ook de 2p setbonussen etc... altijd hetzelfde geweest.. Method raid ook LFR aan het begin
Tijdens MSV was er nog geen flex dus gingen wij direct van heroics de eerste week normal in en toen pas LFR.

Dus in WoD gaan we eerst Flex Normal doen en hopelijk is Flex Heroic op een aparte save om die ook die week te proberen. Maar ligt ook aan het raidschema. Maar iedere raider is vrij bij ons om zelf LFR te gaan doen. En een bepaalde trinket of tierset kan zeker een bonus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:16
IntToStr schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:18:
Overigens wordt Heroic (oude normal) ook x-realm in WoD, dus dat is wel mooi voor de wat minder bedeelde realms zoals waar ik uithang. (En connected realms wacht ik al meer dan een jaar op, maar nog niets van gezien...)
Het wordt ook eens tijd dat SWC samengevoegd gaat worden met de andere RP-PvE realms. Ik snap dat ze eerst de kleine pvp realms willen mergen maar de RP realms worden steeds leger en leger. Veel mensen migreren naar Argent Dawn die vervolgens weer last krijgt van queues.
Is het misschien tijd voor mega servers zoals bij SWTOR? Die beperking qua aantal spelers per realm is toch ook niet meer van deze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
Nibbz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Je kan ook gewoon de quest tekst lezen waar je naar toe moet, en dan dat punt op de map zoeken :).

Ik vind de ingebouwde quest helper makkelijk.. maar het zorgt er wel voor dat je domweg een quest aanneemt.. richting het gele bolletje op de map loopt.. kijken welke npc names rood zijn (of of er iets in de gebied glinstert).. daarna alles met de grond gelijkmaken.. en weer terug.

Nee voor mijn gevoel toch wel iets te gemakkelijk. Op deze manier is het geen quest, maar meer een actie lijstje :p.

Wow wouden ze toch weer epic maken? Questen iets 'lastiger' maken zou goed in dat straatje passen.
Where can I find Mankrik's wife? ;)

De glinsters vind ik wel handig, ik ben namelijk kleurenblind en soms vloeien kleuren gewoon in elkaar over vanuit mijn standpunt. Kleurenblindenmodus doet hier niets aan af fyi, dat accuenteert hoogstens een paar kleuren in menus en item stats. Herbalism in vanilla was dan ook een ramp voor mij, zeker in Felwood en Ashenvale.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 19-02-2014 16:25 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:24

Metian

Snert is vies

En de nieuwe look voor de vrouwelijke Orcs is ook vrijgegeven.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ck5sEGRl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kuQzyK8l.jpg

That face :P, Dat ziet er stuk beter uit.

Meer informatie: http://us.battle.net/wow/...hter-of-draenor-2-19-2014

Overigens allemaal leuk en aardig, maar ik wil verdorie de nieuwe troll models zien :X

[ Voor 53% gewijzigd door Metian op 19-02-2014 19:08 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een paar bewogen WoW weken achter de rug...

Met de aankomst van Mythic raiding in WoD zijn wij al 10 mans guild op zoek gegaan na een andere server (Kazzak qeues bleergh) en een andere NL/BE 10 mans guild om mee te mergen. Dit leek ons een beter plan dan 10+ nieuwe mensen apart te gaan recruiten.

Uitgekomen bij de server Tarren Mill en daar een guild gevonden (Century Gaming) die qua raiddagen en progress in lijn lagen met onze plannen. Dus hup de guild overgehaald en gemerged.
De eerste 2/3 weken apart blijven raiden in 10 mans met hier en daar wat uitwisselingen om elkaar beter te leren kennen en dan vorige week een hele reset 25 man samen gedaan.
Was wel weer erg wennen zoveel beweging op je scherm en mijn arme PCtje had het ook erg zwaar soms haha.

Helaas tot de conclusie moeten komen dat de merge niet ging werken omdat op sommige belangrijke punten (lootverdeling/raidindeling) niet helemaal in lijn lagen en dat gaat dan op den duur voor problemen zorgen dus hebben we van 2 kanten besloten de stekker er maar nu uit te trekken zodat we beide nog tijd hebben voor WoD launch om wat anders te vinden.

Persoonlijk vond ik het jammer dat de merge niet gelukt is, maar moet ook bekennen dat het "vreemd" is om opeens in een andere cultuur binnen te stappen. Onze raidgroep heeft een geschiedenis van zo'n 6-8 jaar en over het algemeen een wat hogere leeftijd (30/40ers) en waar wij meestal guildchat gebruiken voor roddel en achterklap ging het bij hun meestal over Teamspeak, wat voor mij dan weer niet handig is met een gezin.

Dus de komende weken zullen we weer op zoek gaan naar een plan voor WoD, voor nu gaan we rustig verder in <Learning Curve> en hopen we onze progress 8/14hc verder uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-10 06:04
Grappig, heb een paladin in de "Century Gaming" guild: Mêhlen. Speel die niet meer sinds ik op Defias Brotherhood zit met m'n nieuwe rogue.
Ben daar gekomen via een bekende die daar toevallig zit, geen Tweaker voor zover ik weet trouwens.

Specs

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede morgen,

Ik heb een probleempje, gisteren heb ik via battle net mop digitaal gekocht. ... keurig afgeschreven van mijn bank. Staat er bij battle.net declined?

Hoe zou ik dat kunnen fiksen?

• Mektheb
Support even bellen :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
support kan je niet meer bellen. Is al een tijdje zo :p

Wat je kan doen:

Live support chat -> Gaat echt snel. Gister nog gedaan, werkte geweldig
Callback request -> Kan soms paar uur duren, maar je wordt dan gebeld om het op te lossen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Live support is inderdaad de beste optie.

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Ik heb in mijn actionbar diverse #showtooltips staan van talents die ik wil zien voor de cooldown. Maar omdat ik respec worden deze elke keer een vraagteken nadat ik opnieuw inlog. Is hier iets aan te doen?

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
CarbonFibeR schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:22:
Ik heb in mijn actionbar diverse #showtooltips staan van talents die ik wil zien voor de cooldown. Maar omdat ik respec worden deze elke keer een vraagteken nadat ik opnieuw inlog. Is hier iets aan te doen?
Je kan #showtooltip <spellname> doen.

Dus bijv. "#showtooltip Cold Snap"

Dan laat ie altijd de tooltip en het icoontje van Cold Snap zien.

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Shrake schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:25:
[...]

Je kan #showtooltip <spellname> doen.

Dus bijv. "#showtooltip Cold Snap"

Dan laat ie altijd de tooltip en het icoontje van Cold Snap zien.
Dat heb ik nu met bijvoorbeeld Temporal Shield en Ice Barier. Ik heb een macro voor zowel Ice Barier en Temporal Shield en een extra met alleen #showtooltip Temporal Shield. Maar als ik Ice Barier heb en relog dan is die tooltip van Temporal Shield opeens een vraagteken. Respec ik, dan zie ik m wel. Dus ik vroeg me af hoe ik dit oplos?

• Shrake
CarbonFibeR schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:28:
[...]

Dat heb ik nu met bijvoorbeeld Temporal Shield en Ice Barier. Ik heb een macro voor zowel Ice Barier en Temporal Shield en een extra met alleen #showtooltip Temporal Shield. Maar als ik Ice Barier heb en relog dan is die tooltip van Temporal Shield opeens een vraagteken. Respec ik, dan zie ik m wel. Dus ik vroeg me af hoe ik dit oplos?
In principe kan je geen tooltips op je bars krijgen van spells die niet in je spellbook staan. Vandaar dat op het moment dat je Ice Barrier kiest, het spel Temporal Shield niet in je spellbook kan vinden en het icoontje in het vraagteken verandert.

Er zijn volgens mij wel manieren om met behulp van een script het icoontje en de spell afhankelijk van spec te laten wisselen, maar mijn kennis van scripts is niet super meer, dus dat zou je evt op moeten zoeken.

edit: Heb het even snel voor je opgezocht.

#showtooltip
/use Ice Barrier
/use Temporal Shield
/run local G=GetSpellInfo SetMacroSpell("Shield", G"Temporal Shield" or G"Ice Barrier")

Maak een macro genaamd "Shield" (anders werkt ie niet). Als je respect en de macro 1 maal indrukt wisselt ie automatisch het icoontje.

[ Voor 19% gewijzigd door Shrake op 20-02-2014 11:40 ]

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:15
http://www.telegraaf.nl/d...aft-personage___60__.html

Dit moeten ze eigenlijk niet doen vindt ik.
Bedoel er kunnen en worden nu al zoveel gebieden overgeslagen door spelers, ze kunnen dan net zo azeroth 60 % kleiner gaan maken bij wijze van. Je zou spelers via questen eigenlijk moeten verplichten alle content op ze minst een keer te zien, das juist leuk toch ? feralas, tanaris, felwood, winterspring, felwood, outland voor een heel groot gedeelte, twilight highlands etc... geen hond zien je daar zowat.
Ik ga toevallig vandaag weer wat gametime kopen, blijf wel mijn favo mmo sinds 2005. Alleen die uitdagingen worden steeds minder, weet nog goed die chainquest voor mijn warlock om de dreadsteed te krijgen.. wow wat vet was dat zeg, eerst al die dure ingredienten bij elkaar farmen en dan met een groep dire maul in om tegen dat paard met duizend imps te vechten. Nu dood je van lvl 39 naar 40 een paar konijnen en je heb em.

verders tegekke mmo, veel goede herinneringen aan.

• Shrake
Bontes schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:04:
http://www.telegraaf.nl/d...aft-personage___60__.html

Dit moeten ze eigenlijk niet doen vindt ik.
Bedoel er kunnen en worden nu al zoveel gebieden overgeslagen door spelers, ze kunnen dan net zo azeroth 60 % kleiner gaan maken bij wijze van. Je zou spelers via questen eigenlijk moeten verplichten alle content op ze minst een keer te zien, das juist leuk toch ? feralas, tanaris, felwood, winterspring, felwood, outland voor een heel groot gedeelte, twilight highlands etc... geen hond zien je daar zowat.
Ik ga toevallig vandaag weer wat gametime kopen, blijf wel mijn favo mmo sinds 2005. Alleen die uitdagingen worden steeds minder, weet nog goed die chainquest voor mijn warlock om de dreadsteed te krijgen.. wow wat vet was dat zeg, eerst al die dure ingredienten bij elkaar farmen en dan met een groep dire maul in om tegen dat paard met duizend imps te vechten. Nu dood je van lvl 39 naar 40 een paar konijnen en je heb em.

verders tegekke mmo, veel goede herinneringen aan.
Als je een leuke uitdaging zoekt, de questlijn voor green fire op je warlock.

Geloof me, dat is een van de moeilijkste dingen die je op dit moment in het spel tegen gekomen bent.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10 13:45
CarbonFibeR schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:22:
Je kunt ook een addOn als TellMeWhen hiervoor gebruiken, hoeven de icoontjes ook niet op de toolbar te staan.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:43
Shrake schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:07:
[...]

Als je een leuke uitdaging zoekt, de questlijn voor green fire op je warlock.

Geloof me, dat is een van de moeilijkste dingen die je op dit moment in het spel tegen gekomen bent.
Probeer dan is challenge mode dungeons gold en die nieuwe single target bronze/ silver/ gold/ wave x challenge (kan als healer/ tank en/of dps). Behoorlijk uitdagend als je ver wilt komen, en je leert weer nieuwe dingen van je class!

Greenfire quest evenals de legendary challenge voor je cloak zijn met huidige itemlevels helaas wel minder moeilijk. Ook die content zouden ze moeten terugscalen qua itemlevel!

• Jveer
  • Laatst online: 28-10 09:57
Het heeft 3 jaar geduurt, maar ben nu toch weer terug gekomen naar WoW :) Ik ben gestopt toen Cataclysm net uit was gekomen en ik lvl 85 was geworden. Ik ben van plan om helemaal opnieuw te beginnen en wil daarom op de Tweakers realm opnieuw gaan beginnen. Dus wie weet tot snel in game :)

Ik heb alleen een vraagje, ik heb nooit op een PVP server gespeeld, dus ik vroeg me af hoe erg "last" je hebt van pvp'ers wanneer je in de hogere lvl gebieden (Mist of Pandarian content) komt.

[ Voor 25% gewijzigd door Jveer op 20-02-2014 15:18 ]

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Jveer schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:08:
Het heeft 3 jaar geduurt, maar ben nu toch weer terug gekomen naar WoW :) Ik ben gestopt toen Cataclysm net uit was gekomen en ik lvl 85 was geworden. Ik ben van plan om helemaal opnieuw te beginnen en wil daarom op de Tweakers realm opnieuw gaan beginnen. Dus wie weet tot snel in game :)

Ik heb alleen een vraagje, ik heb nooit op een PVP server gespeeld, dus ik vroeg me af hoe erg "last" je hebt van pvp'ers wanneer je in de hogere lvl gebieden (Mist of Pandarian content) komt.
Eigenlijk best weinig, alleen in gebieden waar beide factions levelen is er een mogelijkheid dat iemand je killt, maar zodra je max level bent en je hebt redelijk gear zal niemand je meer wat doen. Enige waar je er misschien last van zou kunnen krijgen tijdens het levelen is Pandaria aangezien er nog wel eens wat level 90ers door de gebieden vliegen waar jij leveled.

• Jveer
  • Laatst online: 28-10 09:57
rjpurk schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:25:
[...]

Eigenlijk best weinig, alleen in gebieden waar beide factions levelen is er een mogelijkheid dat iemand je killt, maar zodra je max level bent en je hebt redelijk gear zal niemand je meer wat doen. Enige waar je er misschien last van zou kunnen krijgen tijdens het levelen is Pandaria aangezien er nog wel eens wat level 90ers door de gebieden vliegen waar jij leveled.
Thx voor de toelichting. Ik waag het erop en ga m'n eerste char. aanmaken op een (RP)PVP server :)

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:44
En ook ik ben weer begonnen met Wow.

Besloten om helemaal opnieuw te beginnen, en op de ally kant te gaan spelen voor het eerst!
Tot nu toe kan ik er best van genieten, wat andere qeusten van lvl 1 tot 60 :).

Ben van plan om zelf mijn nieuwe main van 1 tot 90 te gaan lvlen met alleen heirlooms. En van de buf die je krijgt van de pre order een lvl 90 warrior aangezien dit mijn main was op de horde en dus goed weet te spelen.

Ben momenteel een warlock aan het lvlen. Lvl 30, iemand zin om met me mee te lvlen?

ben anderhalf jaar geleden gestopt voor me nieuwe opleiding, en aangezien de opleiding nu bijna afgerond is kan ik naast het schoolwerk, wel even weer wat afleiding gebruiken wat ik alleen kan doen :). ben dus wel een casual lvler, en zou alleen in de avond uren een paar uurtjes online zijn!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:15
Leuk om te lezen dat er meer en meer mensen weer terug komen :*)
Ben zelf ook een jaar helemaal gestopt en sinds vandaag ook weer terug, ga zelf opnieuw beginnen
met een warrior of een pala.... ben daar nog niet over uit, doelende op pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-10 11:33

Vuurvoske

Nunquam cede!

Bontes schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:33:
Leuk om te lezen dat er meer en meer mensen weer terug komen :*)
Ben zelf ook een jaar helemaal gestopt en sinds vandaag ook weer terug, ga zelf opnieuw beginnen
met een warrior of een pala.... ben daar nog niet over uit, doelende op pve.
Kom naar de horde guild op Defias-Brotherhood ;-)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10 13:45
rjpurk schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:25:
[...]

I sniet helemaal waar. Met name als spelers in een groepje zijn hebben ze de neiging om te ganken.
Ik wordt nog regelmatig te pakken genomen tijdens het doen van dailies.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:11
http://www.mmo-champion.c...play-Footage-and-Spoilers

SPOILER!!!!!!!

spoiler:
Velen gaat dood aan het einde van de questline van Shadowmoon Valley!!!! Neeeeeeeeeeee.

Ner'zhul uses an evil force, the Void Terror. At the end of the zone, you fight Ner'zhul and he manages to corrupt a Naaru into a "Dark Naaru". To purify the Naaru, Velen sacrifices himself and dies. This is a pretty huge plot twist and his death will be part of a cinematic at the end of the quest. It is followed by a giant battle. You join Maraad (freed from Ner'zhul earlier) to fight the Iron Horde.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-10 16:26

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

spoiler:
Er zijn 2 Velens, 1 vd 2 gaat dus dood, waarschijnlijk de 'kopie'. Dacht dat 'onze' Velen niet naar Draenor ging. Dus niet echt een man overboord.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Er kan echt nog heel veel veranderen, dus ik zou niet zo erg baseren op de spoiler. En inderdaad, Blitz heeft gelijk.

spoiler:
Velen van Alternate Draenor gaat dood, niet onze eigen. Waarschijnlijk om het hele gezeik op te lossen met 2 Velen's tegelijk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm dit artikel is wel interessant om te lezen:

http://wow.joystiq.com/20...l-be-required-for-heroic/

TDLR; Straks is silver proving grounds nodig om te queuen (LFD) voor een heroic dungeon. Maar premade groepen kunnen er toch wel in. En dat is wat we toch we doen met de guild..

[ Voor 37% gewijzigd door junglebeast op 22-02-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Laatst online: 27-09 22:30

thunderlight

Tja...

lekker ben je eindelijk een beetje lekker aan het raiden op HC gaat de realm staan klapperen.
zijn er meer mensen die er last van hebben ?

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 19:50
thunderlight schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:04:
lekker ben je eindelijk een beetje lekker aan het raiden op HC gaat de realm staan klapperen.
zijn er meer mensen die er last van hebben ?
Ja, Wildhammer is ook alweer 2x down geweest, ben nu ff aan het wachten voordat ik het opnieuw probeer...
Op het forum klagen er meer, ook van andere servers, dat de servers op hun gat liggen...

En de reactie van Blizzard:
Posted by Vyraneer
Hey guys,

We're aware of the issues and we're doing everything in our power to stabilize connections to our games.
I'm really sorry for the inconvenience caused, but for the time being I can only ask you to be patient. We’ll do our best to keep you updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:12
junglebeast schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:22:

TDLR; Straks is silver proving grounds nodig om te queuen (LFD) voor een heroic dungeon. Maar premade groepen kunnen er toch wel in. En dat is wat we toch we doen met de guild..
Lijkt me een perfecte combo samen met het feit dat ze normals weer introduceren en heroics lastiger worden dan nu. Weet alleen niet of proving grounds het juiste middel is, ik vond het redelijk saai en weer niet eens of ik wel silver heb op mijn main. Misschien toch maar weer eens naar kijken.

Maar opzich geen slecht idee na het gefaal van randoms in bijv. de Cata heroics bij launch. Wat was dat soms een drama als de guild groepen net vol waren, je net ff een tank/healer of dps miste of je even op een incourant tijdstip inlogde en wel met randoms moest. Ragequitten na 1-2 wipes, mensen die niet wisten wat CC was (hallo TBC was 3 jaar geleden, nu al vergeten hoe je class werkt wanneer je niet kan zergen), tanks die dachten dat het speedrun was 2-3 packs pullden, dood gingen en dan maar de healer voor noob uit gingen maken, dps die maar gingen pullen omdat de tank wel op healer mana lette, met weer een boel gescheld tot gevolg. Nee dankje, als dat soort lui hiermee gefilterd worden graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
TBC heroics.. daar heb ik nog een paar nare herinneringen aan :| Iets met "finish shattered halls before the npc gets executed" voor een attunement questline. Dat was geen feestje met 5 man in normal dungeon gear (en deels nog leveling gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nog mensen geluk gehad met de love rocket dit jaar? Ik heb het dagelijks op 8 chars geprobeerd maar helaas pindakaas :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:12
Bundin schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:56:
TBC heroics.. daar heb ik nog een paar nare herinneringen aan :| Iets met "finish shattered halls before the npc gets executed" voor een attunement questline. Dat was geen feestje met 5 man in normal dungeon gear (en deels nog leveling gear).
Die was best lastig ja, tenzij je goede CC en een pala tank had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Laatst online: 19:35
hallo, Ik ben wow maar weer eens gaan spelen. Heb een 10 day trial. Wil best verder spelen en vroeg me af om iemand misschien hetzelfde heeft en recruit en vriend wil delen. Server = Neptulon
Of anders mischien iemand die ook op Neptulon speeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

junglebeast schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:22:

Ze zouden er Gold van moeten maken, dan weet je tenminste zeker dat je bij mensen in de groep komt die weten wat ze doen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ze meer waarde gaan hechten aan de PG. Silver, zeker op het niveau dat het nu is is meer dan genoeg voor LFR. Hoe ze het gaan aanpassen is nog te zien. Gold, als healer, heb ik nog niet weten te voltooien, maar ik ga vanavond weer een aantal pogingen wagen. Staat toch leuker op je application bij een nieuwe guild :)

Waar ik benieuwd ben is naar de nieuwe uitdagingen die ze in gedachten hebben voor healers tijdens raids.
Meer dispelling? Nog meer adds stunnen? Ik speel een paladin healer en ik kan niet zeggen dat ik maar 1 spell gebruik. Nee, dankzij healbot en keybindings gebruik ik vrijwel iedere heal.

Oh jee, stel je moet ook nog NPC's in leven houden XD Die LFR-AI hebben: blijven in vuur staan, gebruiken geen selfheals, gaan voor een cleavende baas staan :P

Laat 6.0 maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:13:
[...]

Ze zouden er Gold van moeten maken, dan weet je tenminste zeker dat je bij mensen in de groep komt die weten wat ze doen.
Nah, gold gaat erover. Ik doe 10/14hc op m'n balance druid, maar 10/10 gold halen als DPS dat gaat toch niet :p
30 endless als offspec healer heb ik. Alt warrior tank 30 endless, dps OS: Gold. Maar op main: nope

Daarnaast weet ik niet of silver requirement wel een goed idee is.
Als er een 12-jarig spelertje is dat wrs al z'n spell tooltips niet eens kan lezen maar het wel leuk vind om rond te lopen in Azeroth op z'n huntertje en dan niet kan meedoen in LFR vind ik erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Echter heeft de requirement 0 te maken met LFR. En alleen met de 5 man heroics via de dungeon finder.

Tbh, ik doe geen moeite voor de proving grounds. Ik raid als healer/dps, en doe mn werk goed genoeg om in de raids te blijven en content te clearen, dus waarom zou ik me op dit moment moeten bewijzen.

Ook moeten ze de proving grounds aardig aanpassen.. Voor class A is het 100x makkelijker dan class B (resto druid heeft het erg makkelijk bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Nah, gold gaat erover. Ik doe 10/14hc op m'n balance druid, maar 10/10 gold halen als DPS dat gaat toch niet :p
30 endless als offspec healer heb ik. Alt warrior tank 30 endless, dps OS: Gold. Maar op main: nope

Als er een 12-jarig spelertje is dat wrs al z'n spell tooltips niet eens kan lezen maar het wel leuk vind om rond te lopen in Azeroth op z'n huntertje en dan niet kan meedoen in LFR vind ik erg.
Daar valt iets voor te zeggen, maar laten we wel zijn... dat ene 12 jarige spelertje kan het plezier van 24 andere verpesten, zelfs in LFR.

Ik ben zelf als vanilla speler een groot voorstander van deze "attunement".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35

Nibbz

Postmaster General

Lol, ik kende dat hele Proving Grounds nog niet eens. Vanavond met mn healer maar eens een poging wagen :).

(btw, vorige week ook een uitnodiging geloot voor Brawlers guild. Wist niet eens dat mobs deze uitnodigingen ook konden droppen. Dacht dat die alleen vanuit de black market te looten waren. Effin, Brawlers Guild is meer voor dps / tanks en niet voor healers?)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Brawler's Guild is inderdaad eigenlijk alleen voor dps.

Proving Grounds is volgens mij echt een heel groot verschil per class / spec. Op de paladin moest ik in ieder geval nog aardig m'n best doen voor goud. Ok, ik had ik een toen kapotte trinket en m'n verkeerde gear aan, maar toch :p De scaling naar ilvl 463 kan echt voor rare verhoudingen zorgen. Hopelijk doen ze daar wat aan bij WoD.

De guild heeft gisteren 6/14 hc gehaald. Ben benieuwd of zo ook Shamans nog redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Ik niet... want als hij echt geen flauw idee heeft dan is het meer een burden dan iemand die je in je groupt wilt hebben... Bovendien, als je op je 12e niet eens een beetje Engels kunt lezen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35

Nibbz

Postmaster General

Onderschat 12 jarigen niet!

Vorige expantion, beste 2vs2 waren 2 jochies van 12 die bij ons in het internet cafe kwamen gamen. Ik geloofde het eerst niet toen een collega van me zei "hier, daar komt de nummer 1 2vs2 van onze server binnenlopen".. keek naar de deur en er kwam echt zo'n broekie binnen..

Maar een paar uur later, ff op het scherm meegekeken.. die gast ownde echt iedereen.. en dan is tie pas 12 :p.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 12:41
temp00 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:42:
Nog mensen geluk gehad met de love rocket dit jaar? Ik heb het dagelijks op 8 chars geprobeerd maar helaas pindakaas :P
Yep, meerdere characters ~6 nagenoeg elke dag, op een lang weekend weg na, geen resultaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
EelcoB schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:54:
[...]

Yep, meerdere characters ~6 nagenoeg elke dag, op een lang weekend weg na, geen resultaat :(
Ik voel je pijn... ik probeer nog steeds elk jaar de headless horseman mount te krijgen, geen succes.

Heb tot dusver alleen geluk gehad met de Brewfest Kodo, wat overigens wel een leuk verhaal is.

We waren bezig met een farmsessie met wat mensen die ik kende. Vaste groep met een warlock, iemand in tradechat die hielp te promoten en gewoon elke keer een 5e erbij summonen (dit was nog met het oude systeem, dus voor de lootbags) die de boss dan kon starten. Op een gegeven moment moest de warlock echter gaan dus bood ik aan op m'n alt lock te komen zodat we iig nog door konden gaan. En ja hoor, eerste kill op lock dropt die kodo en win ik 'm ook nog. Vervolgens een ticket aangemaakt en de kodo onder noemer van "masterloot error" naar mijn eigen main kunnen sturen, dit was voor het account-wide mount verhaal natuurlijk. Blijft desalniettemin erg grappig dat het destijds was gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Brewfest Kodo won ik per ongeluk. Deed voor de grap een paar van die brewfest quests (of dungeon?) en wist niet eens dat er een mount gewonnen kon worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
Aan de Kodo heb ik een leuk WTF momentje overgehouden. Normaal win/vind ik nooit mounts met holiday events, de love rocket is mij dit jaar ook weer voorbijgeschoten (pun intented).

Anyhoo, een jaar of twee geleden zat Brewfest er weer bijna op en natuurlijk had ik geen van beide mounts zien droppen. Ineens kreeg ik op één van mijn char de ram mount kado, en de volgende run kreeg ik op mijn main char ook nog eens de kodo. Twee runs, twee mounts op enkele minuten tijd, ik wist niet wat ik zag :D

De headless mount heb ik ook eens gewonnen op een blauwe maandag, en ik was er niet echt naar op zoek. Ik wou gewoon de Hallowed titel binnenslepen, meer niet :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En het feestje kan weer beginnen.. guild is aan het kijken wie wat gaat rerollen in Warlords. Uiteindelijk kan ik van m'n monk af.. Meest nutteloze class om mee te nemen naar raids >_>

Maar wat wordt het.. Druid, Paladin, Dk of Warrior.. dat is nog het lastige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10 14:45
lanerios schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:11:
En het feestje kan weer beginnen.. guild is aan het kijken wie wat gaat rerollen in Warlords. Uiteindelijk kan ik van m'n monk af.. Meest nutteloze class om mee te nemen naar raids >_>

zit daar ook mee, alleen is mijn keuze tussen Shaman of Paladin, denk dat ik dmg ga op Shaman en Tank op pala. moet nog zien of classen leuk blijven na 6.0

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke class pakken jullie met de lvl 90 boost bij aankoop van WoD?

Ik zit zwaar te twijfelen tussen Rogue, Warrior en Warlock :/

Moet er wel even bij vermelden dat ik Pala, DK en Mage op lvl 90 heb.

Enige suggesties? Ik speel het liefst DPS, maar ben ook bereid om te leren tanken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:18:
Ik roll een mage met die lvl 90 boost. De class ben ik nog nooit begonnen. Daarnaast alle classen behalve warrior 50+ met alleen druid, pala en hunter op lvl 90

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand

Enige suggesties? Ik speel het liefst DPS, maar ben ook bereid om te leren tanken.
geen idee eigenlijk, heb alles al op 90 dus weet niet of ik het gelijk gebruik, daarnaast krijg je free 90 maandje of 2 voor je weer naar 100 moet levelen. vind het niet echt zo bijzonder.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga voor druid, de enige class die ik niet op max heb gespeeld sinds vanilla. (had toen op 1 na alles op max, en sindsdien elke class in raids gespeeld, behalve dus druid sinds TBC).
Druids zijn echt cool om op 90 te spelen (speel die van mn vriendin soms), maar zo ontiegelijk saai om te levellen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Moet er wel even bij vermelden dat ik Pala, DK en Mage op lvl 90 heb.

Paladin !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik dus al op 90 en ben niet van plan om nog een 90 pala bij te nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:18:
[...]

Die heb ik dus al op 90 en ben niet van plan om nog een 90 pala bij te nemen :9
Dat kan ik begrijpen :P.

Ik moet eerst weer is tijd hebben om te spelen, haha al 3 weken weer niet ingelogd..
Gewoon no time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:11:

Ik hoop voor jou dat iedereen bij zijn/haar keuze blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Denk het niet :)

Guild master blijft pala
Onze resto wil feral
onze feral wil Monk
Onze monk (ik) wil tank

Het wordt een complete roulette :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
als iedereen druid en pala neemt, kan iedereen alles :D
maar begin van expansion is ook mooi reset tijd voor gear/exp en altijd leuk om nieuwe mensen te recruiten.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Helaas kom ik er pas achter dat er algemene tweakers Guild is, net alles getransferd naar Twisting nether :(

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
SonOfTorture schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:09:
Helaas kom ik er pas achter dat er algemene tweakers Guild is, net alles getransferd naar Twisting nether :(
TN is echt kapot vol, heb paar vrienden daar spelen maar het is elk avond na 6 uur 500+ que zelfde als outland.
ik speel maar paar uur door de week dus wil ik echt niet wachten.
heb daar nog een 85 hunter en warrior dacht ik

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Aaah oke , ja ik ben er JUIST naar toe gegaan omdat het zo moooi active is ! maar om nu alles weer te transferen kost weer een hoop geld, misschien een stomme vraag, maar is er al meer bekent voor de officiele release van de nieuwe uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben er ook nog niet uit wat ik ga spelen als WoD komt!

M'n main in vanilla was een mage, in tbc een rogue en op het eind een druid, in wotlk een dk, in cata ook m'n dk maar speelde toen eigenlijk alles wel en in mop voornamelijk m'n warrior.

Ik probeer nu alles zo'n beetje, hoewel de classes waar ik het meeste op speel momenteel m'n warlock (destro), shaman (resto) en paladin (retri) zijn. M'n warrior laat ik links liggen, en m'n dk idem dito.

Kan echt niet kiezen tussen w'lock/shaman/paladin! Met name retri vind ik echt gru-we-lijk spelen :D En resto shaman healed ook geweldig!

En met m'n warlock heb ik net de brawlers guild afgemaakt en dat speelt ook gewoon fantastisch.

Zucht, keuzes :D Heb alles op 90 ook dus het wordt te moeilijk gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door London op 25-02-2014 12:20 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Zelfde ook voor mij, wanneer WoD released begin ik ook weer ! Wellicht hopen op wat reacties van mensen die ook op TN Spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Voor mij is de keuze voor WoD vrij simpel...

Heb sinds vanilla eigenlijk maar 2 characters die me kunnen boeien en dat zijn m'n Mage(main) en Priest, dus dit blijft zo. Verder heb ik wel bijna alles op 90, met uitzondering van warrior en druid, maar zal denk ik voorlopig alleen m'n Mage en Priest naar 100 brengen en later mogelijk nog m'n Warlock.

Enige probleem waar ik wel tegenaan kijk is de server waar ik op speel. Ik kom oorspronkelijk van Bladefist af maar daar is tegen het einde van vanilla een volledig exodus geweest toen er een free migration kwam naar de toen nieuwe server Outland, waar ik nu nog steeds speel.

Ik speel echter Horde en helaas is de faction volledig uit aan het sterven. Nu is dit opzich geen probleem aangezien ik voornamelijk PvP en unbalanced factions is altijd leuk voor wPvP, maar de auction house is een ramp. Paid migration is ook niet echt een optie aangezien ik er geen tientallen, laat staan honderden euros aan uit wil geven. De free migrations die Blizzard momenteel biedt zijn nu ook niet om warm of koud van te worden dus dat is het enige vraagteken nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
ik heb weer mijn hrode characters opgepakt in draenor, binnenkort doe ik een transfer van me ally shaman naar draenor en blijf daar lekker spelen,
het is een druk(PvE) server maar nooit que time gehad op geen enkele dagen.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
ja tot heden , had ik af en toe Q time van max 5 minuten, maar dat is puur eigen ervaring, ik kan opzicht TN wel zeer aanraden , als je Horde bent ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
SonOfTorture schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:39:
ja tot heden , had ik af en toe Q time van max 5 minuten, maar dat is puur eigen ervaring, ik kan opzicht TN wel zeer aanraden , als je Horde bent ofc :)
Twisting Nether, Tarren Mill of Kazzak lijken mij voor Horde momenteel de beste opties.

Outland heeft nu tijdens peaktimes queues die soms tot over de 1000 gaan, dus ik wil er niet aan denken hoe het tijdens WoD launch zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Haha inderdaad, tijdens launch gaat iedereen weer full proberen asap lvl 100 te halen, ik zelf wil dit meemaken aanstaande launch weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
SonOfTorture schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:44:
Haha inderdaad, tijdens launch gaat iedereen weer full proberen asap lvl 100 te halen, ik zelf wil dit meemaken aanstaande launch weer :)
yeah blijft leuk, maar ik bestel meestal collectors editions en die komen bij mij nooit op zelfde dag als release aan. miss dit jaar een digital key kopen en doos overslaan.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Ja oke ik heb ook collections edition , maar afgelopen 2 expensions toch echt via digitalkey gedaan, veel sneller, en direct spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Heb alle 5 de fysieke collector's editions...zou wel digitaal aan willen schaffen maar vind het dan toch zonde om de collectie niet compleet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
ja inderdaad, kan begrijpen als je eenmaal alles als collector's hebt, je niet snel digital gaat :P Ik hoop dat die garrison wat word ! daar kijk ik heel erg naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Moet ook maar eens kijken wat het wordt...

heb nu een hunter, priest, rogue , monk en paladin.... :)

En met die instant 90 kan je dus alles kiezen.. ARGH

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
haha ja ik vind het wel chill, weet alleen niet voor welke 90 ik ga kiezen, ik twijfel tussen warrior, priest of paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:16
Mijn dwarf paladin blijft mijn favoriet, ook al vind ik alle andere classes leuk om te spelen. Die dikke dwerg was mijn eerste char en heeft dus een speciaal plekje ;) Deze zal dus als eerste naar lvl100 getrokken worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Carthrax op 25-02-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
haha herkenbaar, meestal speelde ik altijd op mn hunter, 1e char altijd nog van alles meegedaan, als nieuwe exp komt, wsl eerst weer met de hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Dat is bij mij mijn mage. Ik heb sindsdien ook veel warrior gespeeld, dus die komt nu iets hoger dan de mage. Maar zodra mijn nieuwe warrior en priest 90 zijn is mage zeker weer de volgende die wat liefde krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

95% gaat het mijn Druid worden. Tenzij er weer een balansverstoring gemaakt wordt bij de healing classes.
Wat mijn backup char dan is weet ik nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zou leuk zijn als m'n ret paladin weer eens een keertje aan de bovenkant van de gemiddeldes zou zitten. Zo jammer dat paladins bijna altijd aan de onderkant zitten. Gelukkig zijn er altijd nog arms warriors zullen we maar zeggen... Al moet ik toegeven dat mijn aoe echt epic is met 4 set bonus en de juiste talents :p

Wat helemaal mooi is is dat mijn mage de hoogste simdps van de hele guild heeft en nog vrij ruim ook. En dat met een paar losse bosses hier en daar in normal SoO terwijl de rest allemaal heroic kills heeft. Ook mijn paladin wordt weggeblazen door m'n mage single target :S

Ik voel me soms ook echt nutteloos als melee dps. Bijv. heroic sha. Ik ben de hele tijd rond aan het rennen naar rifts, prisons en adds en weet ik veel wat en ondertussen is m'n dps echt ruk tenzij ik alles negeer en vol de boss ga tunnelen. Ook shamans als je ze bij elkaar tankt is een drama vanaf het moment dat de adds komen. Dan loop ik ook maar een beetje verloren rond alles te ontwijken totdat ik weer bij een boss kan komen. Siegecrafter (en ook Thok wel) daarentegen is weer de simpelste fight ooit als je melee bent. Wat dat betreft is het soms wel echt interessanter om een ranged class te spelen. In een andere rol zie je de gevechten echt van een andere kant.

Denk toch dat ik bij de paladin blijf voorlopig, maar het brengt je wel aan het twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
Hebben jullie hier al weleens over nagedacht:

Waarom gaan wij naar Draenor toe komende expansion?

Die vraag vroeg ik mij vandaag eigenlijk af. Want gaan wij hersenloos Garrosh achterna of is er iets anders wat ons naar Draenor brengt. Ik heb namelijk niet het idee dat Garrosh en de opkomst van de Iron Horde de eerste reden zijn waarom wij naar Draenor toe gaan. Er moet nog iets anders zijn. Ik ben van mening dat er nog iets grandioos, iets gruwelijks moet plaatsvinden, wellicht in de launchevent voor WoD waardoor wij genoodzaakt zijn om Draenor te bezoeken. Iets waardoor wij inzien hoe gevaarlijk de Iron Horde is. Siege of Orgrimmar is dat niet heb ik het idee.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ik denk dat dit alleen met zekerheid te beantwoorden is zodra we meer info over de expansion en het verhaal krijgen, al denk ik zelf dat de main focus dat we erheen gaan toch de Iron Horde zal zijn.

Als je in de lore gaat kijken naar toen de Orcs naar Azeroth kwamen, was dat bijna het einde van de "Alliance". Stel je voor dat de Iron Horde Azeroth binnen zou vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
Alleen momenteel (tussen events van SoO en next xp) weten we, volgens mij, niet waarnaar Garrosh ontsnapt is. We moeten dus nog een hint krijgen over zijn verblijfplaats. We hebben al wel hints dat het met tijdreizen te maken heeft, maar verder niet, dacht ik.
Er moet dus nog iets gebeuren om ons van het gevaar te op de hoogte te brengen van wat gaat komen.

Wellicht is dat hetzelfde als de weg die wij gaan pakken naar Draenor toe (note: Dark Portal is nog niet gebouwd op dit punt in Draenor, dus die weg valt af.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Even een schaamteloze copy-paste :)

"Garrosh Hellscream's intent to create a world ruled purely by the orcish race alienated most of the non-orc members of the New Horde during his reign, and at some point he even decided to eliminate or enslave every non-orc, no matter if they were members of the Horde or not - for him the only true Horde would be purely orcish, and orcs would be the master race of Azeroth.
This move eventually brought an entire rebellion and the Alliance to his doorstep, and their tenuous coalition ultimately deposed and captured Garrosh, who was then incarcerated by the Shado-Pan in Pandaria.
However, before his trial could begin, he escaped from prison with the help of a bronze dragon, Kairoz, who sent him back in time to Draenor before the orcs could drink the blood of the pit lord Mannoroth and thus created a parallel timeline.
Garrosh brought modern technology from the present day to arm the orcish clans of this parallel Draenor and unite them into a single faction: the Iron Horde, under the leadership of his father, Grommash."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
OK, we weten het dus al wel. Was ik alweer vergeten :P

De enige vraag die nu nog overblijft. Waarom wil Garrosh Azeroth hebben? Hij heeft in principe weer zijn thuisplaneet en zijn orc-familie terug. Of zou het hem gaan om de krachten van de Old Gods?
Daar ben ik dan nog wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Stem ik mee ! Ben er ook erg benieuwd naar, heb zelf helaas de raid nog niet eens gespeeld , ik wacht puur op de nieuwe expansion, ik had iets gehoord over release in April, maar als iemand dit kan bevestigen is ten 2e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
April kan je op je buik schrijven.

Er is tot dusver nog niet eens iets bekend wanneer de open beta start, en die duurt over het algemeen minimaal 3 tot 4 maanden. Aangezien we deze week ook met een nieuwe pvp seizoen begonnen zijn en deze normaal gesproken 24 weken looptijd hebben, denk ik dat we tegen een release van juli aankijken.
Pagina: 1 ... 11 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!