Toon posts:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste
Acties:
  • 160.004 views

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:35

junglebeast

hier staat iets

Zo leuke nieuw WF head item van Ordos kunnen looten op mijn Hunter. Zit nu op 567 maar nog wel met 3 Flex en 1 TI trinket. Zou graag nog een full clear van SoO willen voor de patch komt. Dus deze week een goed gaan zoeken. De guild gaat deze week nog 2 teams uitzetten in 10m, hééél misschien kan ik daar mee gaan. Zou wel grappig zijn om dan met 10/14 NM er uit te komen op 14/14 HC. Meeste van hun zitten boven de 585 of zo. Dus zal voor mij een boost betekenen. Maar ik droom lekker verder.. :)

Gisteren nog een Flex raid op touw genomen, maar de halve fles port begon toch flink in te werken en heb Nazgrimm naar geskipped en me bed in gedoken. Maar Shamans was wel leuk om te doen als je monitor alle kanten opdraait. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07-12 16:22
Moi_in_actie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:22:
Vraag me alleen nog af hoe het qua talents gaat lopen,
Gelukkig hebben warriors iemand die ontzettend veel bezig is met SimCraft. Vandaag heeft hij toevallig een sim gedaan met de verschillende talents welke je hieronder kan zien:

Zoals je kan zien zijn er niet echt grote verschillen met uitzondering van SMF met SD waardoor je dus gewoon lekker kan spelen hoe je zelf wilt als je niet zozeer bezig bent met het maximale eruit te halen maar ook iets wat leuk is om te spelen. De verschillende talents zorgen in ieder geval voor verschillende gameplay.

• miZ
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12-2014
temp00 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:26:
Ik zit al een tijdje te wachten totdat dit item: http://www.wowhead.com/item=22499 op the Black Market AH komt maar voorlopig nog niet gezien.

Komen de items op BMAH willekeurig? Of is er op een één of andere manier te voorspellen wanneer een bepaald soort of type item beschikbaar komt?
Die zitten in die kistjes die je kan kopen op BMAH. Die komen om de 10uur denk ik

[Voor 10% gewijzigd door miZ op 08-10-2014 14:56]

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nopes Frostfire Shoulderpads ;) (niet meer in de game behalve BMAH)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-12 15:48

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

MaykelH schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

Gelukkig hebben warriors iemand die ontzettend veel bezig is met SimCraft. Vandaag heeft hij toevallig een sim gedaan met de verschillende talents welke je hieronder kan zien:
[afbeelding]
Zoals je kan zien zijn er niet echt grote verschillen met uitzondering van SMF met SD waardoor je dus gewoon lekker kan spelen hoe je zelf wilt als je niet zozeer bezig bent met het maximale eruit te halen maar ook iets wat leuk is om te spelen. De verschillende talents zorgen in ieder geval voor verschillende gameplay.
Het is alleen jammer dat je als Fury Warrior maar net mazzel moet hebben met de heirloom van Garrosh. Je wilt eigenlijk 2 2-handers of 2 1-handers hebben.

"Oooh Jeroen!"

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:17
Hoef je geen mazzel voor te hebben, gewoon loot spec op Arms zetten en de eerste heirloom die je krijgt (per difficulty) zal de 2hander zijn. Op lvl 100 zullen ze allemaal dezelfde stats hebben dus dan is je normal + flex combi gewoon goed.

Ben zelf nog aan het wachten op mijn eerste flex heirloom btw :)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Noiz
Kaap schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:07:
[...]

Het is alleen jammer dat je als Fury Warrior maar net mazzel moet hebben met de heirloom van Garrosh. Je wilt eigenlijk 2 2-handers of 2 1-handers hebben.
Gelukkig heb ik onderhand al 5 2h axes :P Een heroic, 3 normale en een flex versie.

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-10 13:46

ye-roon

knaak

lanerios schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:17:
Is er niet, deze is er wel in Warlords :)
oh, welke is dat dan? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 06-12 14:34
Hoe gaan druids zijn volgens jullie in WoD? Heb de rest van de classes die ik mogelijk ga spelen op 90.
Alleen druid heb ik nooit kunnen levelen, daar wil ik mijn 90 boost wellicht voor gebruiken.

Ben gek op instant casts en utility. Mijn alltime main is een shaman (resto en het laatst was die ele)
Vind arms warriors ook tegek en frostmages. Shadowpriest is ook leuk, maar disc vond ik niet heel gaaf.

Hou niet echt van pet classes (haat de waterelemental ook, maar love de dmg en controle van frost).

Hunter, lock, paladin, monk, dk zijn classes die met niet echt aanspreken.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psych schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:11:
Hoef je geen mazzel voor te hebben, gewoon loot spec op Arms zetten en de eerste heirloom die je krijgt (per difficulty) zal de 2hander zijn. Op lvl 100 zullen ze allemaal dezelfde stats hebben dus dan is je normal + flex combi gewoon goed.

Ben zelf nog aan het wachten op mijn eerste flex heirloom btw :)
En als je SMF bent, hoe ziet ie dan of je een 1-hander of 2-hander nodig hebt? ;) Dat bedoel ik meer.

Ik heb zelf enkel een flex 2-hander, ligt natuurlijk al maanden in de bank omdat ik gewoon normal/warforged wapens heb. Daarnaast wel normal caster staff en normal agi dagger, maar ja, daar heb ik dus geen reet aan.

"Oooh Jeroen!"

• skassie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:55
MaykelH schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Gelukkig heb ik onderhand al 5 2h axes :P Een heroic, 3 normale en een flex versie.
Baas boven baas he Maykel ;)

Als je het niet probeert weer je ook niet of je het kan of dat het werkt

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Predje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:34:
Hoe gaan druids zijn volgens jullie in WoD? Heb de rest van de classes die ik mogelijk ga spelen op 90.
Alleen druid heb ik nooit kunnen levelen, daar wil ik mijn 90 boost wellicht voor gebruiken.

Ben gek op instant casts en utility. Mijn alltime main is een shaman (resto en het laatst was die ele)
Vind arms warriors ook tegek en frostmages. Shadowpriest is ook leuk, maar disc vond ik niet heel gaaf.

Hou niet echt van pet classes (haat de waterelemental ook, maar love de dmg en controle van frost).

Hunter, lock, paladin, monk, dk zijn classes die met niet echt aanspreken.
Zo ver dat ik kan zien in de reports en lijstjes doet de Druid het heel aardig en alle 4 de specs. Resto doet het vaak heel goed in het begin van een expansion. Balance moet ik nog eerst zien eigenlijk omdat de manier van rotatie wat anders is. Guardians ook goeie reports uit WoD gelezen, zijn wel wat squishy in het begin maar volgens mij is dat nu beter na een paar patches. En tenslotte Ferals hebben een makkelijkere rotatie gekregen omdat ze nu niet perse achter een mob moet staan voor hun shreds en ravages.

Ik heb dan ook voor Alliance een Resto/Balance druid en aan de Horde kan maak ik weer een Guardian/Feral. :)
Maar in WoD kun je ook vrij makkelijk switchen naar welke spec je ook wilt spelen. Daarom houd ik zo van een Druid dat je elke rol kan spelen.

[Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 08-10-2014 17:23]

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07-12 09:25
Weten we al een datum voor de patch? Ik dacht eerst volgende week, maar volgens mij is het pvp seizoen nog niet afgelopen? En heb nergens een aankondiging gezien..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:21

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Mik!
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 30-11 10:26
hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:26:
Weten we al een datum voor de patch? Ik dacht eerst volgende week, maar volgens mij is het pvp seizoen nog niet afgelopen? En heb nergens een aankondiging gezien..
Aankondiging voor einde was al geweest (2 weken terug). Meestal is dat 2 weken voor het einde van het pvp-seizoen en komt de patch volgens mij tegelijk met het einde. Dus dan zou 15 oktober de meest logische conclusie zijn. Maar nog nergens is het definitief aangekondigd.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• hulkie
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:16
Zo, gister onze eerste echte avond op Garrosh HC. In het begin hadden we nog moeite met de eerste transitie en gingen mensen random neer bij de tweede add wave. Maar al vrij snel kwamen we onder de 25 stacks en hebben we een aantal keer de phases daarna kunnen doen.

Het lijkt allemaal erg goed te doen, al vrees ik dat we net te laat zijn begonnen. Een echte P4 hebben we nog niet gezien, maar ik heb Garrosh al wel zien transformen naar zn "mean motherf*cker" uiterlijk. Erg cool! We hebben zondag en maandag nog, daarna waarschijnlijk patch. Krap dus!

• hmr
hulkie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:02:
Zo, gister onze eerste echte avond op Garrosh HC. In het begin hadden we nog moeite met de eerste transitie en gingen mensen random neer bij de tweede add wave. Maar al vrij snel kwamen we onder de 25 stacks en hebben we een aantal keer de phases daarna kunnen doen.

Het lijkt allemaal erg goed te doen, al vrees ik dat we net te laat zijn begonnen. Een echte P4 hebben we nog niet gezien, maar ik heb Garrosh al wel zien transformen naar zn "mean motherf*cker" uiterlijk. Erg cool! We hebben zondag en maandag nog, daarna waarschijnlijk patch. Krap dus!
Spannend! Ik hoop dat jullie het halen, al hoop ik ook dat die patch live gaat volgende week. Ik ben nogal klaar met de huidige content en nieuwe talenttrees dungeons en dingen te doen zijn zeer welkom! Ik heb de hoop op een CM gold voor mijn warrior opgegeven. Gelukkig worden de moutns account wide.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-10 13:46

ye-roon

knaak

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• MrDustv
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22-08 16:32

MrDustv

All day, Every day!

het pvp seizoen is al geindigt?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Mik!
Neen, de aankondiging dat het seizoen eindigt is er geweest.

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

oke nice,dan kan ik nog even gear cappen met hp :)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• hmr
MrDustv schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:34:
oke nice,dan kan ik nog even gear cappen met hp :)
Zou ik niet doen.... zou even wachten tot na het seizoen, dan kan je 550 kopen met hp

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Zou ik niet doen.... zou even wachten tot na het seizoen, dan kan je 550 kopen met hp
Dat bedoelde ik ook :P heb het wapen shoulders legs en rings al 550 maar ben toen gestopt met wow. dus wil nog de gear even full halen :)

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:33
Nog een maandje en dan is het alweer Blizzcon! :)

Blizzcon 2014

[Voor 9% gewijzigd door Zeror op 09-10-2014 14:32]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Jwlb
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 05-12 15:40
MrDustv schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:25:
[...]

Dat bedoelde ik ook :P heb het wapen shoulders legs en rings al 550 maar ben toen gestopt met wow. dus wil nog de gear even full halen :)
Leuk dat je weer online komt Dusts. Wat betreft gear cappen is het met Conquest ook super easy. Mijn conquest cap zat op 30k dus ik heb deze week ook 2v2 gespammed en ben van 2x 550 (van Celestials) naar full 550 gegaan.

Sterker nog. Ik denk dat Conquest nog wel sneller is als je beetje combo hebt. Feral/Hunter combo haalde ik 2x 3000 CP per uur en dat zeg ik als PVP noob :)

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Jwlb schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Leuk dat je weer online komt Dusts. Wat betreft gear cappen is het met Conquest ook super easy. Mijn conquest cap zat op 30k dus ik heb deze week ook 2v2 gespammed en ben van 2x 550 (van Celestials) naar full 550 gegaan.

Sterker nog. Ik denk dat Conquest nog wel sneller is als je beetje combo hebt. Feral/Hunter combo haalde ik 2x 3000 CP per uur en dat zeg ik als PVP noob :)
Het nadeel is dat ik ret paladin speel en dat is momenteel niet optimaal in PVP :(

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 30-06 00:40

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zeror schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:32:
Nog een maandje en dan is het alweer Blizzcon! :)

Blizzcon 2014
e-ticket al in de e-pocket x) ..
Dat wordt een weekendje tot in de vroege ochtend aan de buis geplakt zitten :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik wil alleen de Movie Trailer zien. De rest is niet echt boeiend voor mij.

• Derr_Hans
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
junglebeast schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:50:
Ik wil alleen de Movie Trailer zien. De rest is niet echt boeiend voor mij.
Beetje het zelfde..

Rest is, tja .. Heroes of the Storm is wel cool en verwacht daar het meeste nieuws wel van. Maar daar ga ik niet voor de buis zitten. Kijk later wel op Youtube ;)

Meeste info over WoD weten we al en 5 dagen na blizzcon lopen we zelf al rond in Draenor

ooo en de Horde Murlock hoeft voor mij ook niet :+

[Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 09-10-2014 16:33]

WoW : Doutz Priest @ Defias Brotherhood

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ga het samen met een vriendin kijken, dus daar komt nog een onderdeel gezelligheid aan toe x).
Daarbij willen we ook gewoon de presentaties etc zien van de movie en WoD (en HoS ook wel). Om nog een beetje last-minute hype te krijgen voor de release, haha.

De raids wil ik ook wel zien op zich.

Laatste keer dat ik Blizzcon e-ticket had was toen Ozzy er optrad. Toen keken we met 5 man, was reuze gezellig ookal keken we niet alles (alleen de WoW zaken en Ozzy's optreden)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dus vanaf de 14de (15 hier) is de pre-patch er.
Patch 6.0.2: The Iron Tide is scheduled to crash into Azeroth on Tuesday, October 14. Featuring new content heralding the Iron Horde incursion, updates to the skills and abilities for every class, and a host of gameplay adjustments, this overture to Warlords of Draenor is coming at you armed to the teeth.

Treacherous Developments
The Dark Portal in the Blasted Lands has turned blood red. Hundreds of strange-looking orcs are violently pouring into Azeroth, killing everything that stands in their path. Nethergarde and Okril’lon have already fallen, and while the Horde and the Alliance moved as quickly as they could to get reinforcements to their people, they are too late. The Iron Horde invasion has begun.

In this desperate hour, King Wrynn and Warchief Vol’jin have called upon their greatest champions to join the front lines in the Blasted Lands and do whatever they can to stop the Iron Horde . . . before the rest of Azeroth falls before them.

Word of this surprise attack sends players rushing to the Blasted Lands to reckon with the barbarous infiltration. After the fall of a high ranking Iron Horde general named Gar’mak Bladetwist, you’ll report what you’ve witnessed in the Blasted Lands to King Wrynn or Warchief Vol’jin. It’s apparent to both the Horde and the Alliance that this is only the first salvo in a much larger conflict, and the only way to win is to take the fight directly to the Iron Horde . . . by journeying through the Dark Portal into Draenor.

The Infiltration of Blackrock Spire
An advance party of Iron Horde forces has barged right out of the Blasted Lands and pushed all the way to Blackrock Mountain, where they found refuge and supplies in Upper Blackrock Spire. There can be only one response: the Alliance and the Horde of Azeroth must face this iron incursion head on.

Available to level-90 characters for a limited time, this specially revamped five-player version of Upper Blackrock Spire sets the stage for the coming counterstrike against the Iron Horde. Here, you will face Orebender Gor'ashan, Kyrak, and Commander Tharbek as you begin to take the fight to the enemy and sharpen the skills—and swords—you’ll need to succeed on an unwelcoming alien world.

Prepare yourself. Draenor is waiting.

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Iemand anders bij wie Twitch de afgelopen week enorm loopt te stutteren en laggen? Het ligt 100% niet aan mijn internet

• po1son
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:43

po1son

They call me captain.

Twylight schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:10:
Iemand anders bij wie Twitch de afgelopen week enorm loopt te stutteren en laggen? Het ligt 100% niet aan mijn internet
Bij mij werkt twitch altijd kut. Altijd laggy, soms gewoon geen beeld.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• Br3wmaster
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:59
Laatste week ook erg veel last van inderdaad. Dacht eerst dat het kwam omdat meer dan 70k mensen de stream bekeken maar dat was het probleem niet. Internet verbinding is ook goed dus toen wist ik het niet meer :9 . Gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft :)

PSN: Brwmaster

• corset
Twitch is gewoon buggy de laatste tijd. Ik merk het zelf ook vaak met het streamen van PS4 (met maar 3 a 4 viewers) dat het voor de viewers op de ene PC crap loopt, en op de andere goed.

Hell, de enige keren dat ik twitch goed zie lopen is tijdens SGDQ/AGDQ

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• EelcoB
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 04-12 13:31
junglebeast schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:50:
Dus vanaf de 14de (15 hier) is de pre-patch er.

[...]
Dat wordt dus geen challenge modes voor mij helaas, maar daar had ik me min or meer al bij neergelegd. Brawlers guild lvl9 of hoger gaat dus ook niet meer lukken ben ik bang, in ieder geval nog wel ff de heirlooms aanschaffen.

Waar ik nu zelf naar uitkijk zijn de toybox en bag space vergrotingen, ik heb zoveel mats in mn bank e.d. dat ik op mn chars gewoon plek tekort kom. Verder als pet collector ga ik mn chars inzetten om die iron starlette pet te regelen, met 9 chars op 90 moet ik toch in staat zijn om er een paar te verzamelen, ik hoop alleen dat je er meer dna 1 kunt hebben :P

• LazySod
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 07-12 07:06

LazySod

Scumbag with a mission

Gisteren toch maar overstag gegaan. Twee WoD expansies ge-preordered, 1 voor mijn eigen account, 1 voor het account van mijn neefje (wat ik meteen maar gereactiveerd heb). Nu maar hopen dat het wat is. De achievement-whore in mij jubelt al bij de toybox dus dat zal wel goed komen.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• IntToStr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:52
Gisteren in no time even m'n justice points gecapped op de char waar dat het snelst mee gaat. Toch weer 1.5k gold (had al 1k justice) in een half uurtje of zo dungeon runnen.

Verder ook meteen maar Pandaren Ambassador eens afgerond, mooi op tijd :p Die water walk mount kan nog wel eens verrekte handig gaan worden in WoD zonder flying!

Paar levels erbij voor de shaman, dat gaat me ook nog wel lukken voor 13 november.

Voor vanavond heb ik maar een boost geregeld voor 9/9 gold challenge modes. Wil het toch graag afgerond hebben, maar heb er nooit de tijd voor gehad om dit georganiseerd met guild te doen en dit allemaal via pugs regelen leek me al helemaal een hel.

Komende week dus maar eens kennis gaan maken met de Iron Horde :D

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:09

Omega Supreme

The God of Death

IntToStr schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:25:
Gisteren in no time even m'n justice points gecapped op de char waar dat het snelst mee gaat. Toch weer 1.5k gold (had al 1k justice) in een half uurtje of zo dungeon runnen.

[...]

Voor vanavond heb ik maar een boost geregeld voor 9/9 gold challenge modes. Wil het toch graag afgerond hebben, maar heb er nooit de tijd voor gehad om dit georganiseerd met guild te doen en dit allemaal via pugs regelen leek me al helemaal een hel.
JP capping moet ik nog even doen, maar ik wil eigenlijk dit weekend proberen Brawlers level 8 te worden en de heirlooms te kopen.

Succes met je boost vanavond, zal je met een goede boost groep niet meer dan 2 uur kosten schat ik.

Challenge modes zijn crossrealm, dus als je in WoD eerder wil beginnen moeten we hier maar eens kijken of we een alliance groep kunnen vinden.

It's hard to light a candle, easy to curse the dark instead. This moment the dawn of humanity, last ride of the day"

• hmr
Zijn de nieuwe models dan ook beschikbaar? :) Ik wil misschien van NE naar human gaan :X

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• IntToStr
Voor zondag van 20:30 - 23:30 gaat onze guild verder met een 25hc SoO. We hebben de eerste 8 bosses gedaan, dus we starten bij Malkorok. Dit was voor ons de eerste keer 25hc en we hadden een lading guildies mee die normaalgesproken alleen normal raiden of met mindere gear en weinig ervaring. Voor de volgende bosses hebben we echter meer ervaren en gegearde mensen nodig, aangezien het compenseren lastiger gaat worden.

Als je dps speelt (en het liefst met 575+ ilvl gear) en je wilt op de valreep nog wat bosses neerhalen, stuur me een dm met een link naar je armory en wie weet hebben we nog een plek voor je :)

Ik heb geen idee hoever we komen, maar ik hoop t/m Thok. We hebben in ieder geval zo'n 15 man die 13/14 of 14/14 hc zijn van ons main raid team.

[Voor 10% gewijzigd door IntToStr op 10-10-2014 11:15]

• Prx
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:25

Prx

⭐⭐⭐⭐⭐

Eergisteren met mijn level 85 Shaman overgestapt van Elemental naar Enhancement, omdat het binnen mijn guild anders vechten wordt voor gear. Het is uberhaupt mijn eerste char, maar wat een wereld van verschil gelijk. Merk dat de rotation me toch soms nog wel verward.

Dat wordt wat als ik een niet-OP class erbij ga nemen op een nieuwe char. :o

• Predje
Waarvoor moet je JP cappen? Heb nu op mijn shaman JP capped en kan er toch niks voor kopen dacht ik.

Daarnaast was ik van plan mijn boost voor een druid te gebruiken. Maar zie net dat demo lock perma infernals krijgen!! Damn! Pet classes spreken met niet echt aan.. maar dit is geen pet meer!!
Goblin lock met giga infernal! Wauw! :P

Warriors met gladiator stance klinkt ook mega cool! (gelukkig heb ik al een 90 warr)

• Rhain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 19:37
> Solo queueing for Mists of Pandaria scenarios and LFR--you need to be 91+ to have the option to solo queue for these.

Begrijp ik goed dat ik dus volgende week niet meer LFR kan doen? Of alleen als ik samen met een vriend van me eerst in een party ga en dan LFR?

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja same here, ook sinds kort. Normaal nooit echt last en aan mn internetverbinding ligt het ook niet. Nog geen eens fatsoenlijk Arena finals US kunnen zien van de week :/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-12 09:26
temp00 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Ja same here, ook sinds kort. Normaal nooit echt last en aan mn internetverbinding ligt het ook niet. Nog geen eens fatsoenlijk Arena finals US kunnen zien van de week :/
Nergens last van hier. Probeer anders eens voor de link beta te zetten. Dus bv. beta.twitch.tv/ziqoftw etc.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Noiz
marijnvtg schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:49:
> Solo queueing for Mists of Pandaria scenarios and LFR--you need to be 91+ to have the option to solo queue for these.

Begrijp ik goed dat ik dus volgende week niet meer LFR kan doen? Of alleen als ik samen met een vriend van me eerst in een party ga en dan LFR?
Wat er bedoeld wordt is dat je solo een LFR instance kan doen. Oftewel, niet meer wachten op 24 anderen. Mensen hebben hier een lange tijd om gevraagd doordat men Dragon Soul LFR niet kon doen maar wel graag transmog gear wil verzamelen hier.

• Zeror
Komende woensdag de WoD pre-patch!!!! :)

• Rhain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 19:37
MaykelH schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

Wat er bedoeld wordt is dat je solo een LFR instance kan doen. Oftewel, niet meer wachten op 24 anderen. Mensen hebben hier een lange tijd om gevraagd doordat men Dragon Soul LFR niet kon doen maar wel graag transmog gear wil verzamelen hier.
Oke thanks!

• Derr_Hans
  • Niet online
Predje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:42:
Waarvoor moet je JP cappen? Heb nu op mijn shaman JP capped en kan er toch niks voor kopen dacht ik.
JP en VP wordt omgezet naar Gold zodra de patch live gaat.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:41:
[...]

Nog even snel een heirloom gaan kopen dan x) .. Denk dat het de Haste trinket gaat worden.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Derr_Hans schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:41:
[...]

47 silver voor 1JP. Conversie voor VP weet ik niet.

"Oooh Jeroen!"

• Noiz
Kaap schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:09:
[...]

Voor beide dezelfde conversie.

• Lcount
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 07-12 08:57
Kaap schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:09:
[...]

47 silver voor 1 VP ;)

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Helaas hanteren ze niet dezelfde conversie rate for dingen die je nu met JP's koopt. Die ene mount in Dalaran bijvoorbeeld. Kost 2500 JP, dat zou zijn 1175G, maar Blizzard vraagt er veel meer voor natuurlijk.

"Oooh Jeroen!"

• Predje
Zojuist WoD preorder gedaan (love de mount!!)
Wilde mijn 90 boost voor een druid gebruiken, maar damn wat worden (demo)warlocks gaaf!
Ookal heb ik al een 40+ lock, toch maar een 90 aangemaakt (Goblin FTW!)

Anyway.. wat kan ik nu doen in WoW tot WoD komt??
Ik snap dat ik instances kan doen, maar wat is nog de moeite?

Edit: Waarschijnlijk is het gewoon goed om deze guide te volgen ;)
http://www.wowhead.com/ne...endary-questline-and-more

[Voor 22% gewijzigd door Predje op 10-10-2014 16:13]

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
Legendary questline gaat denk ik nu niet meer lukken. Aanstaande woensdag komt de pre-patch van WoD (6.0.2) en gaat een en ander van de legendary quest line eruit gehaald worden.

http://www.wowhead.com/ne...of-draenor-6-0-2-prepatch

• Derr_Hans
  • Niet online
Predje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:30:
Zojuist WoD preorder gedaan (love de mount!!)
Wilde mijn 90 boost voor een druid gebruiken, maar damn wat worden (demo)warlocks gaaf!
Ookal heb ik al een 40+ lock, toch maar een 90 aangemaakt (Goblin FTW!)

Anyway.. wat kan ik nu doen in WoW tot WoD komt??
Ik snap dat ik instances kan doen, maar wat is nog de moeite?
Gear wise ?

Niet veel, geloof dat starters Quests iets van ilvl 500 heeft als rewards.
Maar om sneller er door de eerste zone te komen kan een hoger ilvl geen kwaad natuurlijk.
Dus LFR > Normal (wat nu flex is) > Heroic (wat nu Normal is) aankomende maand is een mogelijkheid mocht je wat geluk hebben met drops uit LFR.

Verder gewoon lekker een maand aanklooien met je verse lvl 90 lock, deze week gewoon kijken wat je nog kan behalen.

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:48
Henkje.doc schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:19:
Legendary questline gaat denk ik nu niet meer lukken. Aanstaande woensdag komt de pre-patch van WoD (6.0.2) en gaat een en ander van de legendary quest line eruit gehaald worden.

http://www.wowhead.com/ne...of-draenor-6-0-2-prepatch
Zolang je OP de quest zit kan je hem afmaken.

Ookal doe je het over 2 jaar pas zolang je de Quest maar hebt.

Was ook zo met Hand of Adal, ze zullen nooit mensen benadelen die nog maar 4 stones moeten bv

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Okey die Garrosh kill lijkt geregeld zijn voor de maandag. En nu nog even naar die CM's kijken. Kan ze voor 45k kopen en ga dat ook wel doen denk ik.

• skassie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:55
Mektheb schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:29:
[...]

Zolang je OP de quest zit kan je hem afmaken.

Ookal doe je het over 2 jaar pas zolang je de Quest maar hebt.

Was ook zo met Hand of Adal, ze zullen nooit mensen benadelen die nog maar 4 stones moeten bv
Volgens mij wordt de complete questline verwijderd als WoD echt LIVE gaat....dus tot 13 November en dan is het echt over.

[Voor 5% gewijzigd door skassie op 10-10-2014 16:53. Reden: missing info]

Als je het niet probeert weer je ook niet of je het kan of dat het werkt

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

skassie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Volgens mij wordt de complete questline verwijderd als WoD echt LIVE gaat....dus tot 13 November en dan is het echt over.
Klopt. 13-11 is de legy quest echt weg. Ook als je nog op een step was.

"Oooh Jeroen!"

• soulrider
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
de enige die weg gaat met pre-patch is die 3k valor-quest
lijkt me ook logisch nu valors weggaan...

sidenote: warlockje heeft gisteren de 90 gedingt.
stap 1: timeless gear + garrosh normal heirloom aandoen (tokens lagen al lang klaar) en soo lfr induiken.
stap 2: terwijl die lfr Q op zich laat wachten de questline voor green fire opstarten en doorlopen.
komende 4 dagen me effe inzetten om die final stage doorlopen te krijgen, met eigenlijk belabberde gear.

[Voor 65% gewijzigd door soulrider op 10-10-2014 18:30]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

soulrider schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:45:
de enige die weg gaat met pre-patch is die 3k valor-quest
lijkt me ook logisch nu valors weggaan...
Ging erover dat de gehele questline verdwijnt op 13 november ;)

"Oooh Jeroen!"

• Zeror
skassie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Volgens mij enkel de eerste quest waarmee je die questchain start. Dus als je begonnen bent kun je hem afmaken.

• soulrider
Kaap schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:21:
[...]

Ging erover dat de gehele questline verdwijnt op 13 november ;)
ja, en ... ?
ik vul gewoon aan dat de enige quest in die leg. questline die nu wegvalt met de prepatch de valor-quest is....
effe lezen wat er staat ipv dat wat je denkt wat er staat ...

[Voor 4% gewijzigd door soulrider op 10-10-2014 20:38]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

soulrider schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:35:
[...]
effe lezen wat er staat ipv dat wat je denkt wat er staat ...
Tjonge jonge... :X

Het had misschien, heeeeel misschien zo kunnen zijn dat je dat gemist had dat het niet over die step ging, maar of, hoe en wanner, stond ook een knipoog achter. Goed bedoeld enzo?

"Oooh Jeroen!"

• soulrider
wederom verkeerd gedacht dus

de vraag/opmerking waarmee het begon was of dat die questline wegviel met 6.0 of niet...
de aanvulling was dus te interpreteren als:
neen, enkel de valor quest, de rest van de questline valt pas weg bij WoD...

maar dat laatste had de rest al vermeld, maar niemand zei iets over de ene quest in de volledige questline die _wel_ wegvalt met 6.0

heel misschien had je't gewoon mis met je interpretatie, met of zonder knipoog...

• Lcount
Nja maakt verder allemaal niet zoveel uit 13-11 vervalt hele quest line en haal je de titel legend of pandaria. 15-10 vervalt de start quest en de 3k valor cap quest.

Heb zelf de quest alleen op me priest gedaan aangezifn dat de enigste char is die me boeit. En de chain zo verdomde saai is :( Gelukkig is wel het gehele guild drama hierdoor verdwenen, maar das ook het enige voordeel aangezien ik nooit ut gevoel heb gehad dat ik echt iets speciaals heb gehad. Dit had ik wel met de staff van Firelands 'dragonwrath'

Maar wel zin in prepatch ben SoO zo beu op moment dat we het al op farm hebben sinds begin feb, wel een break gehad van bijna 3 mnd, maar soo is nog steeds borring as hell.

Ben er iig klaar voor om mythic te gaan raiden en een nette world rank neer te zetten met 3 avonden per week van 3 uur. Soo nr 187 geworden.

• Squishie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 06-12 15:41

Squishie

Not So....

Zullen we nog een open raid doen voor woensdag voor normal 25 SOO?

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
lol

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Dit moet maatje 48 schoenen zijn i.c.m. de maandelijkse periode, dat kan niet anders :+

Verder met farmen dit weekend. Ik wil de 100K nog even aantikken voor woensdag. Even JP en VP cappen ook, gratis gold is tenslotte gratis. Ik heb enkel normal items die ik nog zou kunnen upgraden, met valor deed ik dat niet omdat ik het zonde vond daar het op de nominatie stond te vervangen., maar volgende week kunnen die duizenden lesser charms gebruikt worden.

Deze week ook niet meer serieus raiden, ik wil proberen Thok mee te pikken vanwege trinket, en anders meteen voor Garrosh voor een heirloom. De rest van de bosses kan me niet boeien.

"Oooh Jeroen!"

• -ko-
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-11 12:28

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik ben vorige week level 90 gedinged en heb geen idee wat te doen. Ben op de timeless Ilse gearresteerd aan het darmen voor ToT lfr maar dat gaat niet zo snel als ik hoopte. :+ al zes keer legs geloot ofzo.

Wa Doede Nou

• Mektheb
Kaap schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:40:
[...]

Klopt. 13-11 is de legy quest echt weg. Ook als je nog op een step was.
Om hem te krijgen ja, als je er al op zit kan je hem gewoon afmaken :).

Drops blijven ook gewoon droppen.

Echter kan je de quest niet meer starten.

Maar als je nu nog runestones moet kan je die gewoon nog krijgen later.

• Lcount
Mektheb schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:11:
[...]

Om hem te krijgen ja, als je er al op zit kan je hem gewoon afmaken :).

Drops blijven ook gewoon droppen.

Echter kan je de quest niet meer starten.

Maar als je nu nog runestones moet kan je die gewoon nog krijgen later.
Zou dit ff lezen ;)

http://eu.battle.net/wow/en/blog/15864612/legendary-cloak-quest-last-chance-black-prince-buff-extended-16-09-2014

Once Warlords of Draenor launches on November 13, the Legendary Cloak quest line will be gone entirely—the quests and the cloak will no longer be obtainable, and any related in-progress quests will be cleared from your log.

[Voor 15% gewijzigd door Lcount op 11-10-2014 16:36]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:05
Na jaren afwezigheid heb ik de Pandaria demo gedownload, dus ik heb een weekje gratis game time. Best benieuwd wat er veranderd is in WoW en ik dacht dit met een nieuw character te doen ipv mijn oude level 72 en 76 chars. Ik ben afgehaakt vlak na het uitkomen van WotLK, eigenlijk weinig van die content meegekregen behalve de beginzone van Northrend en het levellen van een blood elf tot level 25.

Met Cataclysm is veel van de game wereld veranderd heb ik begrepen, wat is een leuke character / race om mee te beginnen om veel van de nieuwe content te zien?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 23:09
Kan met alle characters, bij pandaren, worger en goblins zit je wel de eerste 10 levels ofzo in een soort "story mode" speciaal voor die races, die je met een andere race niet kan doen. wil je die graag zien, pak dan dus een van die races.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• Predje
Toevallig tweakers op Stormscale, Horde die een leuke sociale guild hebben waar ik bij kan?
Vooral voor 5-mans en wat questen en levelen in WoD.

• Mektheb
Lcount schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:36:
[...]

Zou dit ff lezen ;)

http://eu.battle.net/wow/en/blog/15864612/legendary-cloak-quest-last-chance-black-prince-buff-extended-16-09-2014

Once Warlords of Draenor launches on November 13, the Legendary Cloak quest line will be gone entirely—the quests and the cloak will no longer be obtainable, and any related in-progress quests will be cleared from your log.
o shit dan moet ik aan de bak moet nog 5 stones en dan de volg quest..

• stftweaker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-12 08:09
warlords heeft me weer overgehaald om te spelen :) dus hallo daar zijn we weer. alleen na 4-5 jaar is er flink wat veranderd. Hoop geleerd enz.maar ik zit een beetje met de realms. Ik ben op zoek naar een leuke drukke pvp server. Alleen als ik kijk op verschillende sites naar realm population zegt elke site iets anders. Hebben jullie een goeie referentie? Ik wil namelijk mijn 90 boost gaan gebruiken.

How are you doing?

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Stormscale, Kazzak - Horde & Outland, Ravencrest - Alliance zijn drukke pvp servers

• stftweaker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-12 08:09
temp00 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:08:
Stormscale, Kazzak - Horde & Outland, Ravencrest - Alliance zijn drukke pvp servers
met een beetje goede verhoudingen? ( ik wil hoorde spelen) ik zag veel qua ratio over deathwing.

How are you doing?

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Poeh, qua ratio kan ik je niet veel vertellen. Meestal zijn die verhoudingen op drukke realms behoorlijk 1 sided

• ellenpronk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-08-2015
Check op https://realmpop.com/eu.html. Let hierbij op totaal en verhouding tussen horde en alliance. Ik zou zelf niet gaan voor eentje met een totaal boven de 200.000, maar dat moet je zelf uitmaken natuurlijk. De beste die ik zie:

Sylvanas 177k, alliance
Grim Batol 150k, licht alliance (wel samen met een portugese server, niet zeker hoe dat uitwerkt)
Defias Brotherhood 141k, bijna gelijke verhouding alliance/horde - rp pvp, vindt ik zelf leuk! samen met 3 andere rp pvp servers, zo kun je lekker veel karakters maken

Je kunt ook de realm forums doornemen, en natuurlijk een karakter aanmaken op een server en even rondneuzen. Elke server is weer anders. Vaak gaat het erom de juiste guild te vinden. Op Defias zit de horde tweakers guild, waar ik zelf ook lid van ben - niet dat ik er vaak ben! De guild is redelijk rustig nu, maar dat zal drukker worden als 6.0 komt.

• Freaky Maus
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-12 16:18
Houd ook rekening met het feit dat servers merged zijn tegenwoordig, oftewel om een voorbeeld te noemen: Anachronos was eerst uitgestorven maar na de merge met Alonsus, etc. is het weer aardig bevolkt.
Dus RealmPop geeft niet een juist beeld meer.

Mijn ervaring:
  • Anachronos (PvE) was een rustige realm met veelal tsjechen, polen en andere oostblokkers. Hier en daar een engelse, belg of nederlander. Tot kort voor de merge vrijwel uitgestorven, maar nu weer volop bezigheid en gelukkig ook op AH. Nu een low-medium server, overwegend Alliance.
  • Defias Brotherhood (RP PvP) ben ik gekomen vanwege de GoT guild, leuke en drukke server met goed AH aanbod. High pop server met redelijke balans Alliance - Horde, aardig wat NL aanwezig. Heel soms zie je wat spelers RP doen.
  • Sylvanas (PvP) heb ik maar één char op, drukke server met ditto AH. High pop server met voornamelijk Alliance.
  • Tarren Mill (PvP) is een drukke server en dacht overwegend Horde, aardig wat engelsen en ook nederlanders volgens mij.
  • Outland (PvP) is een irritant drukke server met log-in queue al is dat sterk verminderd sinds de laatste tijd (free migration van de server en mergen wellicht).
Maar zoals hierboven al gezegd: het is door het mergen en battlegroups niet super belangrijk meer welke server je pakt, Blizzard zelf wil alles ook wat gelijk trekken denk ik met dat mergen. Dus belangrijker is de guild, en dat is persoonlijk wat je zoekt. Zelf zit ik graag in NL guilds, gewoon social en een beetje ouwehoeren met af en toe een dungeon/raid/etc.

Specs

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo net op de valreep toch de Curve FoS erbij gekregen. Zoeken naar een CM laat ik wel achterwege..

• bitpixl
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Afgelopen weekend toch nog maar "even" Archaeology geleveled op mijn nieuwe Main zodat ik alle profs gemaxed heb voor de volgende expansion. Wat een draak van een profession is het toch (en dan wil ik het toch op 600 hebben.. ;))

[Voor 7% gewijzigd door bitpixl op 13-10-2014 08:53]

• Mik!
Van het weekend toch nog, op de valreep, de CM set op mijn shaman te pakken gekregen. Samen met mijn vriend en mijn tankbuddy de laatste 2 guildies geholpen aan hun CM set en ik mocht gelukkig op mijn shaman mee. Dus na mijn DK ook mijn shammy in de CM set. Vanavond nog 1 keer brewery doen voor een guildie zodat ook die klaar is op een tweede char en dan ben ik er voorlopig echt klaar mee.

Die patch mag van mij nu al live gaan :D JP en VP zijn gemaxed en ik heb een leuke hoeveelheid lesser coins waar ik anders toch niets mee kan doen dus mijn dps gear even upgraden.

• IntToStr
Hebben jullie echt allemaal zo veel lesser coins? Gedurende heel MoP heb ik volgens mij nooit meer dan een paar 100 gehad en was het meer een sport om zo min mogelijk van die dingen te hoeven farmen. De dailies bij de start waren echt een ramp om doorheen te komen en op timeless isle was het gewoon "haal 50 coins en wegwezen" elke week.

Gisteren nog tot 10/14hc op 25m gekomen voor de guild. Niet slecht voor slechts 1 week 25m raiding :) Wie weet gaan we nog voor 14/14 mythic in de komende paar weken. Een heirloom hier of daar kan geen kwaad.

Vanavond poging 2 tot challenge mode boost. Heel de expansion heb ik er tegenop gezien om dat georganiseerd te doen omdat ik op de 2 raid avonden na nooit kan garanderen dat ik genoeg tijd heb, maar wil ze toch eigenlijk nog doen. Gelukkig betalen 2 items van de shadowmourne quest voor m'n boost, dus kost het me niet zo veel voor m'n gevoel. Ik vind het altijd wel mooi om soort van zelfvoorzienend te zijn en zo'n ruil vind ik daar wel voor door gaan :p

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:54:
Van het weekend toch nog, op de valreep, de CM set op mijn shaman te pakken gekregen. Samen met mijn vriend en mijn tankbuddy de laatste 2 guildies geholpen aan hun CM set en ik mocht gelukkig op mijn shaman mee. Dus na mijn DK ook mijn shammy in de CM set. Vanavond nog 1 keer brewery doen voor een guildie zodat ook die klaar is op een tweede char en dan ben ik er voorlopig echt klaar mee.

Die patch mag van mij nu al live gaan :D JP en VP zijn gemaxed en ik heb een leuke hoeveelheid lesser coins waar ik anders toch niets mee kan doen dus mijn dps gear even upgraden.
Kon het niet meer opbrengen om online te komen, op gister middag na voor een uurtje.
Woensdag kan niet snel genoeg komen :)

Maaruh, goed bezig ;)

Gister avond heb ik Beta gespeeld.
Ik haat quests maar die introductie quests voor de Warlords is wel erg goed gedaan en heb me daadwerkelijk vermaakt met quests.

Heb tot ik de 2 garrisons profesions plans kreeg gespeeld, vanavond is de garrison lvl 2 en kijk ik even verder. Probeer nog een dungeon group te zoeken.

Wat mij opvalt is dat de bar toch wel erg leeg aanvoelt na de ability pruning, het is even wennen maar ja komt wel goed. Speel toch zonder action bars op live, zal denk ik wel regelmatig de verkeerde spells casten omdat ze er niet meer zijn :P

Char models:

Draenei Females, im a sad panda :(
Er is werkelijk maar 1 face die decent is, rest is niet te vergelijken met de old faces, shoulders lijken ook groter dan op live (kan zijn omdat ze rechter staan) en men Paarde staart is nu een slap aanhangsel.

Andere Haar style is ook ff wennen, maar daar kan ik nog wel mee leven.
Heb 4 draenei's en ze zagen er op live allemaal het zelfde uit op gear na ofc ;)

Zo ook Female gnomes, er is geen gnome face met een vrolijk gezicht :(
Mijn gnomes waren altijd zo vrolijk en hebben nu wallen op beta.

Humans, die zijn er goed gelukt.. male en female zijn :9~
Jammer dat de weapons buitengewoon te groot zijn op een female anders had ik wellicht toch race change gedaan.

• Mektheb
Vanavond na de boodschappen LFR in en dan hopen ik wat Runes ga ontvangen !

Moet er nog 6 dus heb hoop dat ik voor de uitbreiding hem klaar krijg !

• Derr_Hans
  • Niet online
stftweaker schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:56:
warlords heeft me weer overgehaald om te spelen :) dus hallo daar zijn we weer. alleen na 4-5 jaar is er flink wat veranderd. Hoop geleerd enz.maar ik zit een beetje met de realms. Ik ben op zoek naar een leuke drukke pvp server. Alleen als ik kijk op verschillende sites naar realm population zegt elke site iets anders. Hebben jullie een goeie referentie? Ik wil namelijk mijn 90 boost gaan gebruiken.
Defias Brotherhood, PvP-RP realm.

Small scale wPvP battles, bijna 50-50 horde alliance ratio en sinds de merge lekker druk zonder queue times.
Redelijk wat wPvP en normale PvP guilds.

GoT guild zit hier ook op Horde kant (Land verraders !).

[Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 13-10-2014 09:41]

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:34
bitshady schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:52:
Afgelopen weekend toch nog maar "even" Archaeology geleveled op mijn nieuwe Main zodat ik alle profs gemaxed heb voor de volgende expansion. Wat een draak van een profession is het toch (en dan wil ik het toch op 600 hebben.. ;))
ik had het op 204 en van het weekend geleveld naar 600 ik voel de pijn :(

• Mik!
IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:28:
Hebben jullie echt allemaal zo veel lesser coins? Gedurende heel MoP heb ik volgens mij nooit meer dan een paar 100 gehad en was het meer een sport om zo min mogelijk van die dingen te hoeven farmen. De dailies bij de start waren echt een ramp om doorheen te komen en op timeless isle was het gewoon "haal 50 coins en wegwezen" elke week.
Ik zit op 9k+. Pet battles, mogu's farmen, TI Emperor Shahao rep farmen en je komt er in om. Ik farmde dus niet de coins, maar was het een bijproduct van andere dingen farmen.
Derr_Hans schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:30:
[...]
Kon het niet meer opbrengen om online te komen, op gister middag na voor een uurtje.
Woensdag kan niet snel genoeg komen :)

Maaruh, goed bezig ;)

Gister avond heb ik Beta gespeeld.
Ik haat quests maar die introductie quests voor de Warlords is wel erg goed gedaan en heb me daadwerkelijk vermaakt met quests.

Heb tot ik de 2 garrisons profesions plans kreeg gespeeld, vanavond is de garrison lvl 2 en kijk ik even verder. Probeer nog een dungeon group te zoeken.

Wat mij opvalt is dat de bar toch wel erg leeg aanvoelt na de ability pruning, het is even wennen maar ja komt wel goed. Speel toch zonder action bars op live, zal denk ik wel regelmatig de verkeerde spells casten omdat ze er niet meer zijn :P

Char models:

Draenei Females, im a sad panda :(
Er is werkelijk maar 1 face die decent is, rest is niet te vergelijken met de old faces, shoulders lijken ook groter dan op live (kan zijn omdat ze rechter staan) en men Paarde staart is nu een slap aanhangsel.

Andere Haar style is ook ff wennen, maar daar kan ik nog wel mee leven.
Heb 4 draenei's en ze zagen er op live allemaal het zelfde uit op gear na ofc ;)

Humans, die zijn er goed gelukt.. male en female zijn :9~
Jammer dat de weapons buitengewoon te groot zijn op een female anders had ik wellicht toch race change gedaan.
Dank ^^ Scheelt, het ziet er naar uit dat alleen Vels brewery nog moet en dan zijn we echt klaar. Ik vond de gezichtsuitdrukkingen van de female draenei al wat tegenvallen ja. Ze kijken allemaal zo boos :/ Verder vond ik ze relatief weinig anders dan nu op live. Het is dat ik mijn spacegoat te tof vind, zeker nu je straks die mini spacegoat pet kan kopen, maar soms zit ik toch te denken om mijn DK te race changen naar human female of nightelf female...

• corset
Is al opgelost, binnenkort komende beta build krijgt alleen maar vrolijke faces. Helaas..

• Derr_Hans
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

Is al opgelost, binnenkort komende beta build krijgt alleen maar vrolijke faces. Helaas..
Helaas ?

Mijn gnomes waren gewoon niet herkenbaar, en blijkbaar voor de meeste niet als ze het aanpassen :)
Maar ze hebben ook gewoon Wallen onder de ogen, wellicht zijn ze moe en daarom boos ?

ach ben blij dat ze het aanpassen :+

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:42:
[...]
Ze kijken allemaal zo boos :/ Verder vond ik ze relatief weinig anders dan nu op live. Het is dat ik mijn spacegoat te tof vind, zeker nu je straks die mini spacegoat pet kan kopen, maar soms zit ik toch te denken om mijn DK te race changen naar human female of nightelf female...
De ogen zijn te groot en inderdaad op 1 na zijn ze allemaal boos, er is echt maar 1 gezicht die niet boos is.
We hebben de zelfde op live, dus naar de kapper > facial 1x rechts en done ! 8)

• corset
Derr_Hans schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:11:
[...]

Helaas ?

Mijn gnomes waren gewoon niet herkenbaar, en blijkbaar voor de meeste niet als ze het aanpassen :)
Maar ze hebben ook gewoon Wallen onder de ogen, wellicht zijn ze moe en daarom boos ?

ach ben blij dat ze het aanpassen :+
Helaas omdat ze ipv een middenweg, gewoon allemaal weer vrolijk maken. Het is echt of allemaal boos, of allemaal vrolijk blijkbaar. Ik had liever er tussen in gezien.

• Forn
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2020
Waar heb je dat gelezen Ianeros? Want dat is fantastisch nieuws (voor mij). Mijn main is een female gnome en baalde echt van de chagrijnige, moe uitziende gnome females.

Maar snap wel wat je bedoelt, waarom niet de keuze tussen de huidige en de blije gnomes.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• hmr
Misschien mis ik iets, maar kun je met de patch nu ook gewoon met 1 set zowel tanken als dps'? Of heb ik dat verkeerd begrepen ooit?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee