Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g9x3gjSyyAZxLKOnAc472v74/full.png

Blizzcon 2014

Blizzcon is dit jaar op vrijdag 7 en zaterdag 8 november 2014. Blizzcon is het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Starcraft en Diablo uitgebreid besproken worden. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft, wordt besproken. Oftewel de natte droom voor iedere Blizzard gamer. :9

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Hands-on met de laatste Blizzard games
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests met vette prijzen
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store met B.net account.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden Diablo III, World of Warcraft en Starcraft II uitgebreid besproken.

World of Warcraft
Topic: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281
Starcraft
Topic: \[PC/Mac] StarCraft 2 - Deel 18
Diablo 3
topic: [Multi] Diablo 3 - Deel 33
Hearthstone
Topic: \[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P)
Heroes of the Storm
Topic: [PC / MAC / Linux] Heroes of the Storm

Virtual Ticket

Geen kaartje voor Blizzcon kunnen bemachtigen hoeft nog geen probleem te zijn. Blizzard heeft ook een virtual ticket, waarmee je lekker Blizzcon kan kijken vanuit je eigen luie stoel thuis.

Met het deze Virtual Ticket kun je het volgende:
  • All Panel Access - Met de eenvoudig te gebruiken viewer kun je snel van panel wisselen. En als je toch wat gemist hebt, kun je met de on-demand optie de panel nog terug kijken.
  • Contests & Closing Concert - Alle contests en het afsluitende concert is ook te volgen met de Virtual Ticket.
  • Instant Replay - Net een stukje informatie gemist of je wilt het nog een keer luisteren? Je kan eenvoudig terugspoelen en de stream nog een keer bekijken.
  • BlizzCon In-Game Items - Dit jaar krijg je als ingame bonus:
  • World of Warcraft: Pet Grommloc
  • Starcraft II: Aantal Portrets & Decasl van o.a. Hierarch Artanis
  • Diablo III: Warlords of Draenor transmog items
  • Hearthstone: Blizzard 2014 Card Back
  • Heroes of the Storm: Nexus Mount and Portrait
  • [/li]
  • Exclusive Interviews - Tussen de panels door kun je exclusieve interviews met de staff van Blizzard volgen. Zij vertellen meer nieuws over de games en Blizzcon.
  • The Perfect View - Je hebt altijd het perfecte zicht in High Definition beeld. Dus geen vervelende mensen die voor je neus staan.
De kosten voor zo'n Virtual Ticket is € 29,99.

Klik op de knop om Blizzcon Virtual Ticket 2014 bestelformulier te bezoeken
Een (gratis!) Battle.net account is verplicht.

Blizzcon schema

Blizzcon schema
Compleet met aftelling. En geen rekenwerk meer met tijdzones.

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het laatste nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

Blizzcon poll

Poll: Heb je al een Blizzcon ticket? En waarom?Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392408&layout=5&sort=org

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 22-10-2014 10:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Over een maandje is het weer zover. Blizzcon 2014. Heb er zin in. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 22:58
Ik heb er ook alweer zin in !.

Hoop dat ik deze keer weer kan meekijken met anderen, om het maar even zo te noemen !.

Vorige keer echt van genoten en wie weet het wel waard om voor te betalen deze keer :+

Heb het thuis met een stel vrienden zitten kijken op de beamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik hoop dat er wat nieuwe details over LotV worden aangekondigd, SC2 is wel weer toe aan wat vernieuwing.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Binnenkort 't virtual ticket kopen inderdaad. Vooral benieuwd naar de aankondigingen m.b.t. Hearthstone (100+ nieuwe kaarten), de toekomst van Diablo 3 en uiteraard de Warcraft film. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30

Rannasha

Does not compute.

Ik verwacht dat LotV officieel aangekondigd gaat worden. HotS is al een tijdje uit, dus SC2 spelers zicht geven op een nieuwe uitbreiding is een goed idee. Daarnaast zijn er niet veel andere grote dingen om aan te kondigen:
1) WoW heeft niet lang na BlizzCon z'n volgende expansion, daarvan is alles al bekend. Hooguit komt er een preview van de eerste content patch na de expansion.
2) D3 heeft dit jaar al een expansion gehad en recentelijk een grote content patch.
3) Hearthstone heeft ook z'n expansion al gehad dit jaar.
4) Heroes of the Storm is al bekend en wordt al getest, daar valt niet echt een grote reveal te scoren.
5) Titan is gecancelled.
De volgende SC2 expansion is dus een logische keus voor de "grote reveal" van dit jaar.

Overigens wordt het weekend voor BlizzCon al de eerste ronde van het Starcraft 2 toernooi (WCS Global Finals) uitgezonden, zodat er genoeg tijd is om alle games uit te kunnen zenden, wat niet zou zijn gelukt als alles in 1 weekend zou moeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Rannasha op 09-10-2014 14:38 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 15:51
Ik had mijn Virtual Ticket inmiddels al besteld :)

Het zal mijn ten zeerste verbazen trouwens als het tijdsschema en de floormap zo blijven trouwens...

Blizzard heeft vaker het schedule en de maps aangepast na het announcen van een nieuwe expansion of game. Ik was er bij in Parijs tijdens de Worldwide invitational in 2008 waar ze dat deden. Ineens na de openingsceremonie lagen er overal nieuwe scheduleboekjes.

Dat gat in de planning na de openingceremonie van 2.5 uur is echt te groot. Normaal is dat 30 minuten en worden er panels georganiseerd voor nieuwe games of expansions.
Er missen allerlei panels die eigenlijk altijd wel worden gedaan ( WoW art en lore panels bijvoorbeeld).

Het is in de afgelopen 5 edities niet voorgekomen dat de Styling van de floormap gelijk is aan die van voorgaand jaar en wordt de ruimte net achter de ingang gebruikt als demo/playruimte voor nieuw aangekondigde zaken.

Dus ik zet in op in ieder geval iets onaangekondigd nieuws, nieuwe game / minimaal SC2 exp en HS exp (die is al semi aangekondigd), maar mogelijk ook nieuwe D3 exp en zelfs een nieuwe WoW exp en natuurlijk HotS beta :)...It's gonna be a big one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rannasha schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:37:
Ik verwacht dat LotV officieel aangekondigd gaat worden. HotS is al een tijdje uit, dus SC2 spelers zicht geven op een nieuwe uitbreiding is een goed idee. Daarnaast zijn er niet veel andere grote dingen om aan te kondigen:
1) WoW heeft niet lang na BlizzCon z'n volgende expansion, daarvan is alles al bekend. Hooguit komt er een preview van de eerste content patch na de expansion.
2) D3 heeft dit jaar al een expansion gehad en recentelijk een grote content patch.
3) Hearthstone heeft ook z'n expansion al gehad dit jaar.
4) Heroes of the Storm is al bekend en wordt al getest, daar valt niet echt een grote reveal te scoren.
5) Titan is gecancelled.
De volgende SC2 expansion is dus een logische keus voor de "grote reveal" van dit jaar.

Overigens wordt het weekend voor BlizzCon al de eerste ronde van het Starcraft 2 toernooi (WCS Global Finals) uitgezonden, zodat er genoeg tijd is om alle games uit te kunnen zenden, wat niet zou zijn gelukt als alles in 1 weekend zou moeten.
1: Verwacht ik ook.
2: Ik verwacht eigenlijk wel al een aankondiging van de 2e expansion van D3. Duurt sowieso nog wel jaar/anderhalf jaar voordat ie komt. Tegen die tijd is het al wel weer tijd voor een expansion.
3: Er was een nieuwe expansion bekendgemaakt. Waarschijnlijk gaan ze daar dieper op in.
4: Heroes of the Storm releasedate bekendmaking verwacht ik. Misschien release tijdens Blizzcon zelf.
5: Ik verwacht nog wel een verklaring wat er nu precies gebeurd is rondom Titan. Wellicht laten ze nog zien waar ze bezig waren. Als er genoeg animo voor is, hervatten ze wellicht de ontwikkeling wel.
6: Starcraft expansion lijkt mij ook de grote reveal van dit jaar, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zeror schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:42:
4: Heroes of the Storm releasedate bekendmaking verwacht ik. Misschien release tijdens Blizzcon zelf.
Ik verwacht zeker een datum voor Open Beta, die is misschien wel vrij kort na BlizzCon. Release van de game zelf duurt denk ik nog wel wat langer, gezien ze nu nog met Alpha zitten en nooit zo snel zijn met release.
.
5: Ik verwacht nog wel een verklaring wat er nu precies gebeurd is rondom Titan. Wellicht laten ze nog zien waar ze bezig waren. Als er genoeg animo voor is, hervatten ze wellicht de ontwikkeling wel.
Ze hebben al een verklaring gegeven: http://www.polygon.com/20...els-titan-next-gen-mmo-pc

Heb niet de indruk dat ze Titan ontwikkeling zullen hervatten. Zou wel graag zien wat ze tot nu toe hadden, ja.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:51

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ik hoop dat ze dit jaar het geluid beter op orde hebben, veel panels waren vorig jaar soms niet te verstaan :-(

Maar als trouwe blizzard fan is mijn ticket ook alweer een poosje in mn bezit :)
(al is het alleen maar van wegen de ingame items :P )

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even een poll toegevoegd. Is wel leuk om te weten waarom je een blizzcon ticket aanschaft. Er is immers zoveel te verkrijgen met de blizzcon ticket dat ieders doel waarschijnlijk wel anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30

Rannasha

Does not compute.

Zeror schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:26:
Even een poll toegevoegd. Is wel leuk om te weten waarom je een blizzcon ticket aanschaft. Er is immers zoveel te verkrijgen met de blizzcon ticket dat ieders doel waarschijnlijk wel anders is.
Er missen wel wat opties. Zo koop ik geen BlizzCon ticket, want ik vind de prijs te hoog voor wat je er voor krijgt. Daarnaast ben ik voornamelijk geinteresseerd in de WCS Global Finals en die zijn ook zonder ticket te bekijken.

De ingame vanity items kunnen met weinig schelen en hoewel de panels wel interessant zijn, is 30 euro daarvoor wat mij betreft wat teveel van het goede. Ik volg de informatie wel via liveblogs e.d. van de fansites.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rannasha schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:31:
[...]

Er missen wel wat opties. Zo koop ik geen BlizzCon ticket, want ik vind de prijs te hoog voor wat je er voor krijgt. Daarnaast ben ik voornamelijk geinteresseerd in de WCS Global Finals en die zijn ook zonder ticket te bekijken.

De ingame vanity items kunnen met weinig schelen en hoewel de panels wel interessant zijn, is 30 euro daarvoor wat mij betreft wat teveel van het goede. Ik volg de informatie wel via liveblogs e.d. van de fansites.
Dus is Blizzcon niks voor jou vanwege de prijs. En die optie staat erbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik geef er ook geen geld aan uit, al doe ik het wel bijna.

Maar ik weet zeker dat wat ik wil zien ik wel te zien krijg links of rechtsom, meestal download ik het na een maand via internet op 1080P en kijk ik het over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

e-ticket in de e-pocket, al een tijdje nu x) ..
Gezellig weekendje met een vriendin in de planning ^^

Kijk vooral uit naar Movie Trailer (duh), WoD en HotS panels :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:19

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben vooral benieuwd naar wat ze allemaal rondom de 20 year anniversary van de warcraft serie voor ons in petto hebben... WC1,2 & 3 toevoegen aan battle.net :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
het is altijd wel een erg leuk evenement maar buiten de sc2 expansion zou het me verbazen als ze met iets "verassend" op de proppen komen. ik wacht nog even af met een virtual ticket.. als ik hem dan koop is het meer voor de live tournaments / contests & algemene sfeer die er altijd hangt. blijft altijd nog goedkoper dan een weekendje stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:20

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, misschien dit jaar toch een kaartje kopen. Zal mij vooral om D3 gaan, wat hiervoor hen plannen zijn voor het aankomende jaar. En ik mijn ooghoeken zal ik af en toe Hearthstone ook bekijken. Nog even over nadenken.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:19
Ik mis in de poll de optie: "Nee, te duur".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528479

Fleximex schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:55:
Dit vind ik ook wel een beetje, maar (activision)Blizzard weet nou eenmaal dat de meeste fans het er wel voor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Anoniem: 528479 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Dit vind ik ook wel een beetje, maar (activision)Blizzard weet nou eenmaal dat de meeste fans het er wel voor neerleggen.
En iemand die multiple Blizzard games speelt en van vanity items houdt is die prijs dan ook gelijk niet meer zo hoog :).

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Fleximex schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:55:
Die optie staat er toch tussen:
.
Zeror schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

Dus is Blizzcon niks voor jou vanwege de prijs. En die optie staat erbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Alles wat gratis kan gai k niet voor betalen :), maar goed dat is natuurlijk de illigale download manier / stream.

Als het 15 euro was zou ik het nog wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
We’re thrilled to announce that Metallica will be performing the closing concert at BlizzCon 2014, playing before a sold-out convention crowd on the night of November 8! If you didn’t score tickets to the show, don’t worry—you can still get a front-row seat from home with the BlizzCon Virtual Ticket.

BlizzCon is a gaming convention like no other. With developer panels, exclusive interviews, intense eSports tournaments, the legendary Friday night contests, and what’s sure to be an unforgettable concert from Metallica to close out the show on Saturday, this year’s event is one you won’t want to miss.

The BlizzCon Virtual Ticket lets you catch all of the action online, live and in high definition. You’ll also get access to this year’s epic collection of in-game goodies for World of Warcraft, StarCraft II, Diablo III: Reaper of Souls, Hearthstone, and Heroes of the Storm. Visit the Battle.net Shop to order your Virtual Ticket, and check out the press release for more details on Metallica’s performance.
Vet!!!! Metallica doet de closing ceremony :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Sweet :D!
Laatste keer dat ik BlizzCon e-tickets had was dat jaar dat Ozzie er de afsluiting deed.
Dat was ook vet :3 ..

Ik verwacht dat ook Lvl100ETC ook weer gaat optreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:26:
[...]

Vet!!!! Metallica doet de closing ceremony :D :D
WoW dat is wel vet ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:07
Vanavond maar weer de virtual ticket aanschaffen. Ik maak nu een paar jaar gebruik van het virtual ticket en het is voor mij een paar avonden heerlijk vermaak.
De vrouw is de eerste avond op stap dus ik ga lekker met een biertje erbij kijken naar Blizzcon.
Ik hoop zelf op een aankondiging van meer frequentere updates van WoW dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:56
Hoop eigenlijks op een remake/remastered Warcraft 1 en of 2 (beide mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Virtual ticket is binnen dus weer 2 avonden onder de pannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Psyonara schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:09:
Ik hoop vooral Warcraft 1,2 en 3 met moderne Battle.net support. Voor W2 en W3 zou dat niet heel moeilijk moeten zijn omdat het al B.net games waren.

"Your sound card works perfectly!" :*) maar nu met een online b.net support... duimen maar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 27-10-2014 18:29 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psyonara schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:09:
Dat of een combinatie van die 2 (kan best eerste missies van 1 hebben en dan verder met 2 binnen dezelfde game) zou leuk als ze een remastered versie van maakten in een opgepoetste Warcraft 3 stijl voor o.a. tablets :) . Play Warcraft anywhere! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 27-10-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:56
Nee geen tablet WC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik verwacht ook dat LOTV de epxansion pack van het moment gaat worden. Ben benieuwd of ze units gaan toevoegen/aanpassen. Want de huidige balans kan wel wat verbetering gebruiken.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/blizz1.jpg

Live from Anaheim :) Metallica sound check is nu bezig :*)

Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/blizz2.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Vampier op 06-11-2014 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

*jaloers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Inderdaad. Tof om te zien, Vampier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Enjoy ! :D.

Hoop morgen een stream te kunnen pakken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dubble

[ Voor 93% gewijzigd door Mektheb op 06-11-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Ik ga er niet heen maar kan wel een aantal foto's op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:29
Lijkt me zo gaaf om daar eens heen te gaan, maar het zijn wel behoorlijke kosten helaas :(
Ik hoop dat ze ooit weer eens een invitational doen in Parijs bijvoorbeeld, dan zal ik zeker weten heen gaan :)

Voor nu moet ik het doen met mijn virtual ticket, ik heb er zin in!

[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 06-11-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nostordici schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:58:
Lijkt me zo gaaf om daar eens heen te gaan, maar het zijn wel behoorlijke kosten helaas :(
Mij ook. Ik was zelfs in de buurt afgelopen zomer. Helaas was het toen geen Blizzcon :'(

Bij Blizzard
Ik bij het Blizzard hoofdkantoor :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-11-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dit jaar hebben ze het goed gedaan kwa streams :+ bugger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:29
Zeror schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:34:
[...]
Mij ook. Ik was zelfs in de buurt afgelopen zomer. Helaas was het toen geen Blizzcon :'(

[afbeelding]
Ik bij het Blizzard hoofdkantoor :P
Hehe gaaf man, close ;)

Wat denken jullie? Zal er iets speciaals worden aangekondigd tijdens of na de opening ceromony? Er zit namelijk een gat in tussen de opening en het volgende panel, dat was eerdere jaren nooit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:59:
Dit jaar hebben ze het goed gedaan kwa streams :+ bugger
Ik heb geen last van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

Ben blizzard fan. Maar een uitbreiding van starcraft en de releasedate van HoTS lig ik niet wakker van.

Wordt tijd dat ze eens met een grote nieuwe serie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 139386 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:20:
Ben blizzard fan. Maar een uitbreiding van starcraft en de releasedate van HoTS lig ik niet wakker van.

Wordt tijd dat ze eens met een grote nieuwe serie komen.
Die grote nieuwe serie zou eigenlijk project Titan zijn, maar die hebben ze gecanceld.

Maar er zijn afgelopen jaar twee namen geregistreerd waar nog niks van bekend is.
Dat zijn:
- Overwatch
- Eye of Ashzara (mogelijk nieuwe Hearthstone expansion)

Er is officieel nog niks bekend wat deze twee namen nu eigenlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:13:
[...]

Ik heb geen last van bugs.
Heb het meer over de streams die niet mogen en amper er zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-06 21:23

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twitteradressen van de Blizzcon presentators

https://twitter.com/geoffkeighley

https://twitter.com/michelemorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

fightforthehorde.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ja sorry, wist de spelling niet. :P
War craft film !
Heroes of the Storm/ jan 2015
Star Craft 2: Legacy of the Void: release date !?

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 07-11-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Hmm, 3 lost vikings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
WTF Overwatch ziet er gaaf uit!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik zou zweren dat ik al wat van die game gezien had voor vandaag maar ben benieuwd. Vraag is meer, wat voor game is het?

Team based multiplayer shooter blijkbaar.

Blizzard Team Fortress dus :p

[ Voor 24% gewijzigd door Pheace op 07-11-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Overwatch !! Team based shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-06 16:39
wow, dat was een tof maar wazig filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Wow, Scout, Engineer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Demo guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Spy

Heavy? :p

[ Voor 68% gewijzigd door Pheace op 07-11-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
En zo kunnen we wel doorgaan... het ziet er tof uit maar het is inderdaad een Hi budget TF2 kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Its closer then you think.

beta release op Blizzcon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik zal het vast wel spelen als het ook maar enigszins zo goed is als TF2. Hopen dat er wat traden bij zit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Opzich wel tof dat er zoveel verschillende poppetjes zijn.. Als er dan ook een limiet per poppetje op zit zal je ook geen 20 snipers/heavies in 1 team krijgen.

Holy shit @ drakenpijlenboogdude!

[ Voor 10% gewijzigd door Hennie-M op 07-11-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Blizzard laat welk ff zien dat het niet uitmaakt wat voor genre ze maken. Ze maken er een vette game van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

playoverwatch.com

[ Voor 35% gewijzigd door nFo op 07-11-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Als ze alpha bij de Blizzcon ticket deden zou ik het nog overwegen. Verder wilde ik alleen iets voor Heroes of the Storm maar die mount is zo blah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:31

Mikromanic

Onder de titel

Gaaf!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Cross tussen TF2 en LoL/Dota2. Awesome.. Website wel hartstikke stuk :)

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-06 16:08
Zeror schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:37:
WTF Overwatch ziet er gaaf uit!!!!
Overwatch = Quake 3 meets Team fortress 2
Dat gecombineerd met de perfectie van Blizzard vind ik dat hélemaal niet erg.

PS. Nerf reaper :+

Maar eerst graag Goblins vs Gnomes voor hearthstone, hell ye :)
YouTube: Goblin vs Gnomes Trailer

[ Voor 22% gewijzigd door Ikke_Niels op 07-11-2014 20:58 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zo! Signed voor Beta van Overwatch :)
Nu hopen dat ik straks in 2015 een uitnodiging krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Heb je de website kunnen laden? Of maar via Future Beta signup bij de account settings gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Pheace schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:01:
Heb je de website kunnen laden? Of maar via Future Beta signup bij de account settings gedaan?
Dat laatste idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:11
Waar kun je aangeven dat je mee wilt doen met de beta? Ik heb de settings aangepast (beta profile settings) maar zie nog niets extra's?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Sign up !!

http://eu.battle.net/overwatch/en/ 8)

[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 07-11-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
website is wakker geworden

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Dus je hoeft alleen die vinkjes aan te geven. Handig.

---

Ben trouwens erg blij met de Android versie van Hearthstone die er nu eindelijk aan zit te komen. Dit is echt zo'n spel dat je op de tablet moet spelen en dat kan nu dus ook voor android users.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Is dan straks wel een mooie line-up die ze hebben. Met zulke games kan je eigenlijk net zo goed besluiten nooit meer een non-Blizzard game te spelen.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En Overwatch heeft z'n eigen topic.

Blizzard's Overwatch

There we go!

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 07-11-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

filmpje!

YouTube: Blizzcon 2014 - Central plazza Anaheim convention center

aangezien ik geen ticket heb kan ik ook niet naar binnen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Vampier op 07-11-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-06 18:39
Is er iets van een samenvatting ? Afgezien van Overwacht, what else is er aangekondigd / besproken ?

hearthstone: goblin vs gnomes (expansion) komt volgende maand uit.
starcraft 2: legacy of the void aangekondigd.

[ Voor 37% gewijzigd door fuqua op 07-11-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
fuqua schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:10:
Is er iets van een samenvatting ? Afgezien van Overwacht, what else is er aangekondigd / besproken ?

hearthstone: goblin vs gnomes (expansion) komt volgende maand uit.
- Warcraft Movie 2016 (http://www.forthehorde.com,http://www.forthealliance.com)
- Hearthstone Globin vs Gnomes + Hearthstone komt naar android komende maand
- Overwatch
- Nieuwe Starcraft 2 Game
- WoW expansion (maar dat is oud nieuws)

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 07-11-2014 22:57 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-06 18:39
Webgnome schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:41:
[...]

- Warcraft Movie 2016
- Hearthstone Globin vs Gnomes + Hearthstone komt naar android komende maand
- Overwatch
- Nieuwe Starcraft 2 Game
- WoW expansion (maar dat is oud nieuws)
thank you ! :)

Maar kunnen we voor morgen nog nieuwe aankondigingen verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gaaaaf. Zit je bij Warcraft movie panel te kijken. Mag je gaan schreeuwen "For the Alliance" "For the Horde". Willen dat geschreeuw gaan gebruiken voor in de film. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Blizzcon crashed xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Zeror ik zie dat je op Barranca Parkway was in Irvine. Ik werkte in dat gebouw naast Cannon (wat naast Blizzard staat) voordat de banken naar de [ballen] gingen.

Anyway... enjoy tomorrow :) ik blijf er morgen weg... het gaat een gekkenhuis worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vampier schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:15:
Zeror ik zie dat je op Barranca Parkway was in Irvine. Ik werkte in dat gebouw naast Cannon (wat naast Blizzard staat) voordat de banken naar de [ballen] gingen.

Anyway... enjoy tomorrow :) ik blijf er morgen weg... het gaat een gekkenhuis worden.
Oh haha, grappig.
Ik was mn vakantie aan het vieren aan de westkust. Onze route ging dwars door LA dus even de route een beetje aangepast zodat ik het hoofdkantoor van Blizzard kon zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 22:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Haha Zeror, dat heb ik ook gedaan in 2009. 8)

'k Heb met m'n dikke huurauto toen nog doodleuk naar het hek gereden. Even met de bewaking gekletst, maar hij zei dat ik niet op de lijst stond.. Mijn argument dat ik 14.000km had gereisd om bij hem voor de deur te kunnen staan, maakte helaas geen indruk.. :+

Had zo graag naar binnen gewild!

Helaas verdien ik niet genoeg om even voor Blizzcon op en neer te gaan, maar ik zou het heel graag een keer willen!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die Michele Morrow is trouwens best een lekker wijf. :9~

Haha, cool, PromWarMachine. Had me er op ingelezen dat ik niet zomaar naar binnen mocht. Dus was niet teleurgesteld.

[ Voor 54% gewijzigd door Zeror op 08-11-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat ik trouwens steeds, iedere blizzcon grappig vind, is dat wanneer mensen een vraag stellen bij de Q&A eerst hun charactername en servername zeggen alvorens hun vraag te stellen.
Volgens mij boeit niemand dat wat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zeror schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:27:
Wat ik trouwens steeds, iedere blizzcon grappig vind, is dat wanneer mensen een vraag stellen bij de Q&A eerst hun charactername en servername zeggen alvorens hun vraag te stellen.
Volgens mij boeit niemand dat wat :')
Net als de meeste vragen die gesteld worden ;)

Ik had wel een beetje een zonde geld ervaring deze keer. Weinig WoW en weinig Diablo nieuws.
Voornamelijk Overwatch en e-sports.
WoW komt natuurlijk binnenkort de uitbreiding maar toch had ik wel een panel verwacht over de toekomst van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

En nog niet eens een kleine announcement over de Warcraft 20 year anniversary op 23 november aanstaande... snik. Ik blijf toch hopen op een war2 & war3 battle.net release...

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1