Blizzcon 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:32
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g9x3gjSyyAZxLKOnAc472v74/full.png

Blizzcon 2013

Na afwezigheid vorig jaar (daarom is er dus geen 2012 topic!!) is op het vrijdag 8 en zaterdag 9 november 2013 weer Blizzcon, het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Starcraft en Diablo uitgebreid besproken worden. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft wordt besproken. Oftewel de natte droom voor de Blizzard gamer.

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Hands-on met de laatste Blizzard games
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests met vette prijzen
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden Diablo III, World of Warcraft en Starcraft II uitgebreid besproken.

Virtual Ticket

Geen kaartje voor Blizzcon kunnen bemachtigen hoeft nog geen probleem te zijn. Blizzard heeft ook een virtual ticket, waarmee je lekker Blizzcon kan kijken vanuit je eigen luie stoel thuis.

Met het deze Virtual Ticket kun je het volgende:
  • All Panel Access - Met de eenvoudig te gebruiken viewer kun je snel van panel wisselen. En als je toch wat gemist hebt, kun je met de on-demand optie de panel nog terug kijken.
  • Contests & Closing Concert - Alle contests en het afsluitende concert is ook te volgen met de Virtual Ticket.
  • Instant Replay - Net een stukje informatie gemist of je wilt het nog een keer luisteren? Je kan eenvoudig terugspoelen en de stream nog een keer bekijken.
  • BlizzCon In-Game Items - Dit jaar krijg je als ingame bonus:
  • World of Warcraft: Pet Murkalot
  • Starcraft II: Portret & Decal Tearing Stitches & Tearing Hook
  • Diablo III: Banner Blizzcon 'Mark of Death'
  • Hearthstone: Mystery Minion
  • [/li]
  • Exclusive Interviews - Tussen de panels door kun je exclusieve interviews met de staff van Blizzard volgen. Zij vertellen meer nieuws over de games en Blizzcon.
  • The Perfect View - Je hebt altijd het perfecte zicht in High Definition beeld. Dus geen vervelende mensen die voor je neus staan.
De kosten voor zo'n Virtual Ticket is € 29,99.

Klik op de knop om Blizzcon Virtual Ticket 2011 bestelformulier te bezoeken
Een (gratis!) Battle.net account is verplicht.

Blizzcon schema

Blizzcon schema

Blizzcon schema
Compleet met aftelling. Dus geen rekenwerk meer met tijdzones.

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het laatste nieuws van Blizzcon goed te volgen is.
Blizzcon Goodies

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 07-11-2013 21:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Blizzcon komt er weer aan over 3 weken, na een afwezigheid van vorig jaar. Tijd voor een topic om alvast (en straks tijdens) dit evenement te discussiëren. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ben vooral benieuwd wat legacy of the void gaat brengen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 16:22

TheNephilim

Wtfuzzle

Fietsbel schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:43:
Ben vooral benieuwd wat legacy of the void gaat brengen
Ik denk dat we daar volgend jaar pas wat over horen. Na de moeite die ze met HotS hadden om er goede units voor te vinden, en er vlak voor release nog veel units zijn veranderd of zelfs ingewisseld, verwacht ik dat ze meer tijd nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Ik ben benieuwd of ze iets van hun Moba laten zien (of sowieso meer details over uitspreken). Daarnaast is het al tijden aardig stil rond hun nieuwe MMO. Aangezien die al officieus een jaar volgens de gelekte planning is opgeschoven verwacht ik hier echter niet zo veel van.

Altijd maar afwachten waar Blizzard mee gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Remmetje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:28:
Ik ben benieuwd of ze iets van hun Moba laten zien (of sowieso meer details over uitspreken). Daarnaast is het al tijden aardig stil rond hun nieuwe MMO. Aangezien die al officieus een jaar volgens de gelekte planning is opgeschoven verwacht ik hier echter niet zo veel van.

Altijd maar afwachten waar Blizzard mee gaat komen :)
Ze waren zelfs grotendeels opnieuw begonnen met dat project Titan. De ontwikkeling ging niet de kant op die ze wilden. Maar het zou absoluut leuk om er al van te mogen zien deze Blizzcon. Al zou dat ook een doodsteek voor World of Warcraft kunnen betekenen. Ze moeten er heel goed mee oppassen iig.

Wat dan wel weer interessant is dat er gewoon een uur lang gepraat gaat worden over Warcraft film. Op dag 2 is er Warcraft Movie Presentation ingeplanned. Dat is natuurlijk hartstikke cool. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 18-10-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304560

Zeror schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:19:
[...]

Ze waren zelfs grotendeels opnieuw begonnen met dat project Titan. De ontwikkeling ging niet de kant op die ze wilden. Maar het zou absoluut leuk om er al van te mogen zien deze Blizzcon. Al zou dat ook een doodsteek voor World of Warcraft kunnen betekenen. Ze moeten er heel goed mee oppassen iig.

Wat dan wel weer interessant is dat er gewoon een uur lang gepraat gaat worden over Warcraft film. Op dag 2 is er Warcraft Movie Presentation ingeplanned. Dat is natuurlijk hartstikke cool. :)
Dat is een heel vet universum waarin je een film goed kunt realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:26
Diablo 3 expansion is ook speelbaar op de ps4 tijdens blizzcon. Nog iets om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:06
Hoe zit het eigenlijks met de exclusives die je kan krijgen via de Blizzstore e.d.? is daar al wat meer duidelijkheid over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psyonara schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:13:
Hoe zit het eigenlijks met de exclusives die je kan krijgen via de Blizzstore e.d.? is daar al wat meer duidelijkheid over?
Er is gewoon een digitale Blizzcon Store. Om daar te komen, moet je een Blizzcon Virtual Ticket hebben. Dan moet je gewoon de Blizzstore bezoeken en dan staan als extra de Blizzcon items erin. Zonder de Virtual Ticket zie je deze items niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 19-10-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Is er dan een overzicht van prijzen, wil weten of het waard is van de extra items het wel waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psyonara schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:34:
Is er dan een overzicht van prijzen, wil weten of het waard is van de extra items het wel waard zijn?
Het vergde even wat knip en plakwerk, maar hier heb je een overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UfWprq2HXceMui7oif83474u/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Wauw zeer bedankt, heel erg zelfs. Hopelijk kun je in dollars betalen. Scheelt weer in kosten :)
Komende week even dingen afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Blink-182 gaat deze Blizzcon de closing ceremony doen. Vet!

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/8DVY79L3KICA1382746881588.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bestaan die nog? :P

Wel gaaf verder inderdaad, al gaan ze nooit aan de Foo Fighters kunnen tippen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304560

Blink 182 is echt slecht live. Just saying. Hoop dat ze een tipje van de sluier gaan lichten over titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 304560 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:01:
Blink 182 is echt slecht live. Just saying. Hoop dat ze een tipje van de sluier gaan lichten over titan.
Ik zou er niet op rekenen. Nog geen half jaar geleden hebben ze het project opnieuw opgestart, dus alles is veel te pril om nu al te gaan delen.

BlizzCon gaat dit jaar in het teken staan van een nieuwe WoW-expansion, Reaper of Souls, Starcraft-matches, Hearthstone en Heroes of the Storm. Daarmee hebben ze ook wel genoeg om te coveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:44
Leuk een Blizzcon topic, ziet er strak uit!

Ik kan me er in ieder geval wel op verheugen, mijn virtual ticket is al binnen. Ooit hoop ik daar echt aanwezig te zijn, lijkt me een geweldige ervaring, enige nadeel is dat om er te komen en te verblijven bijzonder prijzig is. Dan is een virtual ticket waarbij je alles kan zien beter ;)

Ben erg benieuwd naar Heroes of the Storm, aangezien ik een fan van Dota 2 ben en eigenlijk wel alle Blizzard games. Nieuwe WoW expansion mogelijk ook interessant, de rest is al meer van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Ik liep er vandaag even langs :)

Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc1.jpg

Voor iedereen die deze kant opkomt:

1) Parkeren kun je het beste doen aan de kant van West Street (zoek naar Transport Plazza) tenzij je in een van de hotels in de buurt verblijft.
2) Als je tijd over hebt is het goed eten in Downtown Disney (overkant van Katella -> Volg Disney way) waar je keuzes hebt uit verschillende restaurants. http://disneyparks.disney.go.com/downtown-disney/
3) Anaheim heeft een mooi transport systeem genaamd ART http://www.rideart.org/ voor als je nog naar andere attracties wilt.
4) De fontijn voor het Conventie centrum geeft elk half uur een leuke licht/watershow weg. Alleen de moeite waard als het donker is.

Have fun :)

[ Voor 76% gewijzigd door Vampier op 07-11-2013 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Zeror schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:45:
Blink-182 gaat deze Blizzcon de closing ceremony doen. Vet!

[afbeelding]
Eerder de Foo-Fighter en het jaar ervoor Ozzie..... dus Blink-182 is dan weer een tegenvaller imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je vergeet Tenacious D ergens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 16:07
En de optredens van L70/80/90ETC niet te vergeten ;)
Maar dit is dan de eerste keer dat ik de closing ceremony oversla, voor Blink blijf ik niet wakker.

Maar morgenavond vanaf 8 uur is het weer lekker Blizzcon kijken.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vampier schreef op donderdag 07 november 2013 @ 05:04:
Ik liep er vandaag even langs :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor iedereen die deze kant opkomt:

1) Parkeren kun je het beste doen aan de kant van West Street (zoek naar Transport Plazza) tenzij je in een van de hotels in de buurt verblijft.
2) Als je tijd over hebt is het goed eten in Downtown Disney (overkant van Katella -> Volg Disney way) waar je keuzes hebt uit verschillende restaurants. http://disneyparks.disney.go.com/downtown-disney/
3) Anaheim heeft een mooi transport systeem genaamd ART http://www.rideart.org/ voor als je nog naar andere attracties wilt.
4) De fontijn voor het Conventie centrum geeft elk half uur een leuke licht/watershow weg. Alleen de moeite waard als het donker is.

Have fun :)
Zo gaaf. Woon/werk je daar? Of ben je er speciaal naar toe gegaan voor Blizzcon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Carthrax schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:51:
En de optredens van L70/80/90ETC niet te vergeten ;)
Maar dit is dan de eerste keer dat ik de closing ceremony oversla, voor Blink blijf ik niet wakker.

Maar morgenavond vanaf 8 uur is het weer lekker Blizzcon kijken.
Ik weet niet of ik er speciaal voor opblijf. Ik ben doorgaans sowieso nog vrij laat op. Ik kan sommige van hun nummers wel waarderen dus misschien dat ik het even aanzet. Als het niks is ga ik wel naar bed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Zeror schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:08:
[...]

Zo gaaf. Woon/werk je daar? Of ben je er speciaal naar toe gegaan voor Blizzcon?
Ik woon naast het anaheim conventie centrum. In het weekend neem ik wel even mijn echte camera mee om wat fotos te maken. Ik ben geen WoW speler maar sinds deel 3 maar ik vindt Blizzard wel een leuk bedrijf (werkte naast het Blizzard pand in Irvine ooit)

Anyway... ik upload wel wat meer fotos later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Voor het Starcraft toernooi is geen virtueel blizzcon kaartje nodig trouwens, die is gratis te kijken op twitch.tv.

Ben benieuwd naar patch 2.1 voor Starcraft, ze gaan er een public testrealm voor maken dus het zal wel enkele grotere veranderingen brengen. Hopelijk een random toernooisysteem zoals bij warcraft3.

Ben ook wel nieuwsgierig naar Heroes of the Storm. Ik hoop stiekem dat ze op de een of andere manier een 3-way dota ervan hebben gemaakt, als je naar de o in het logo kijkt dan zie je 3 delen.

[ Voor 23% gewijzigd door Goron op 07-11-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vampier schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:07:
[...]

Ik woon naast het anaheim conventie centrum. In het weekend neem ik wel even mijn echte camera mee om wat fotos te maken. Ik ben geen WoW speler maar sinds deel 3 maar ik vindt Blizzard wel een leuk bedrijf (werkte naast het Blizzard pand in Irvine ooit)

Anyway... ik upload wel wat meer fotos later.
Oh gaaf man. En keep us updated in het geval je interessante dingen ziet of hoort! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even nog voor de duidelijkheid om misverstanden te voorkomen. Dit is het schema van Blizzcon met de tijden in de nederlandse tijdzone.

Blizzcon schema

Blizzcon schema

Blizzcon schema
Compleet met aftelling. Dus geen rekenwerk meer met tijdzones.

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Jammer dat er buiten E-sports tournooi maar één SCII panel is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Al een flinke rijd wachtende gamers
Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc3.jpg

3 check-in lines
Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc4.jpg

Voorkant van het Anaheim Conventie Centrum
Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc6.jpg

Overflow wachtrij
Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc7.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Vampier op 07-11-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Psyonara schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:32:
Jammer dat er buiten E-sports tournooi maar één SCII panel is :(
Ze hebben gewoon nog niks te zeggen over de nieuwe uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vampier schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:47:
Al een flinke rijd wachtende gamers
[afbeelding]

3 check-in lines
[afbeelding]

Voorkant van het Anaheim Conventie Centrum
[afbeelding]

[afbeelding]

Overflow wachtrij
[afbeelding]
Toffe foto's.

Ook wel mooi om te zien, en handig, dat iedere rij zijn eigen kleur heeft. En de lijn die erbij hoort en je moet volgen om bij de juiste ingang te komen. Kan me dat van voorgaande Blizzcons ook nog herinneren. Is iets van Blizzcon of heeft dat convention centre die lijnen standaard op de vloer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

De lijnen op de vloer zijn gewoon tape. Dit is een van de grootste conventies die er paar jaar gehouden wordt.

Er heerst wel een 'gebroederlijke' sfeer en er zijn meer personen van het vrouwelijke geslacht dan dat ik verwacht had. Heb er met een paar staan praten.... opvallend veel Nintendo 3DS XL's in de wachtrij ;)

Als het morgen niet te druk is post ik wel meer fotos. Ik loop daar elke dag langs met mijn hond tijdens mijn lunch-pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Is goed. Vampier, de Tweakers Blizzcon Reporter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Zeror schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:28:
Is goed. Vampier, de Tweakers Blizzcon Reporter! :P
Supermooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Net ff WoW ingegaan om Murkalot op te pikken. :)
Erg leuke pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet eens een slechte battle pet ook, best leuke abilities. :P

Een guildy van mij wil 'm heel graag hebben maar heeft er geen 25 pond voor over. Dus ik natuurlijk plagen door 'm los te laten en een pet biscuit te geven voor wat extra grootte. Een paar minuten ineens keihard op Mumble:
"WHOA!!!1"
- "What?!"
"IT DISAPPEARED!!!1"
- "What did?!"
"YOUR PET!!!"

Mafkees. :+ Blijkbaar doet 'ie een of andere animatie waarmee 'ie de lucht in gaat en daarna hard neerkomt. :P Ben benieuwd of dat een ability is die de Crusader in Diablo ook krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:59:
Net ff WoW ingegaan om Murkalot op te pikken. :)
Erg leuke pet.
Moet wel zeggen dat er al betere ingame rewards zijn geweest dan dit jaar, voor WoW althans. Ik zou graag terug iets zien zoals het Murloc costuum, of een keer iets helemaal anders (Is het trouwens niet het derde jaar op rij een Murloc pet :?)

Hadden er gisteren ook 2 in onze raid die er trots op waren. Nu dus nog wachten op de Hearthstone kaart, aangezien de Diablo 3 reward ook al in game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren !

Hoop dat ook dit jaar weer stiekem te downloaden is zoals hiervoor, dan kan je nog is lekker op je gemakkie op de bank alles na luisteren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

En het is gestart :) een luid gejuich klinkt vanuit de grote hal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nog twee uurtjes wachten voor de opening ceremony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

http://www.youtube.com/watch?v=BMB-UTpHYWU

hehehehe... gisteren avond was het al ontzettend druk. Ik zal over 2.5 uur kijken ofdat ik nog erheen kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Voor alle geïnteresseerden: Op Twitch draait er op dit moment al een gratis Livestream vanuit Blizzcon, en dat dus voordat de Virtual Ticket stream is opgestart 8)7 Is tot nu toe overwegend informatie geweest over wat er allemaal gaat komen en dat voor iedere game.

http://www.twitch.tv/wow is de plek waar je moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En daar gaan we dan. De opening ceremony is gestart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Net klaar met werken, morgen vrij, dus nu lekker Blizzcon kijken :) Zin in! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heroes of the Storm ziet er wel bruut uit zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:17
Die Hearthstone kaart, lol!

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 08-11-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hearthstone Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:11
hearthstone voor Android en Iphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
2e helft volgend jaar pas ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
expansion time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-05 12:33
Btw, op je battle.net pagina kan je nu heroes of the storm beta aanduiden bij preferences :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Warlords of Dreanor confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
Ik vond de wod cinema een stuk minder dan de mop intro..

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je moet die ook niet vergelijken met de MoP trailer maar met de MoP announcement. Grafisch was 'ie best aardig. Wat me tegenvalt is dat ze niks uitleggen. Waarom kunnen we ineens terug in de tijd? Hoe past dat in het verhaal van nu? Waarom zien we in die video alleen orcs en draenei terwijl we blijkbaar allemaal naar Draenor gaan? Wie wordt de slechterik?

Ik bedoel, wat hebben we nu feitelijk gezien? Niet meer dan een stukje WoW-geschiedenis en een paar zielige nieuwe features. Tegenover de announcements van MoP en Cata was dit waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 20:07
NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:06:

Ik bedoel, wat hebben we nu feitelijk gezien? Niet meer dan een stukje WoW-geschiedenis en een paar zielige nieuwe features. Tegenover de announcements van MoP en Cata was dit waardeloos...
Wow panel begint straks en ga ervan uit dat we dan meer informatie krijgen. Alleen daarvoor zul je de VIP livestream moeten nemen.

Helaas kunnen we niet alles hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

ben ik weer:

Food trucks
Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc8.jpg

Panorama
Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc9.jpg

Nieuwe personages in WoW?
Afbeeldingslocatie: http://vampier.net/pics/bc10.jpg

helaas weinig cos-play gezien... die zaten nog allemaal binnen denk ik zo ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Vampier op 08-11-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
Haha daar zou je een diablo cosplay naast moeten zetten ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Beetje lullig dat begin deze week hele plot van de WoW Expansion al geleaked was xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Vinden jullie het geluid ook zo slecht? Het achtergrondgeluid is meer aanwezig dan de panels :(
Ik maak gebruik van Virtual Ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:17
was wel slecht, nu beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
Audio is gefixed! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qondar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 21:26
Hier een handige live blog met bijna iedere minuut wel een update (met foto)

http://massively.joystiq....n-2013-join-us-right-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zowel MMO-Champion als Wowhead (+ Wowinsider) hebben ook al een hele recap van gisteren online staan, met de nodige linkjes, foto's en uitgeschreven tekst. Moet nog een aantal dingen herlezen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik krijg de live feed niet te zien. Meer mensen last van?
Hij blijft maar de opening ceremony herhalen. Ik wil naar de panel feed kijken voor de warcraft muziek. :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik heb hetzelfde probleem. Help?

Paar keer refreshen helpt. Waarschijnlijk moet je browser cache effen gecleard worden.

[ Voor 60% gewijzigd door Fleximex op 10-11-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bij mij was het probleem vooral dat Flash geheugen bleef slurpen. Die player (of Flash zelf) is zo lek als een mandje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Geweldige Grand Final van de WCS (Starcraft 2) bezig op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

en dat was het dan... volgend jaar weer een blizzcon (denk ik)

Iedereen loopt bedroeft terug naar hun hotels of autos.

Anyway ik ben de hele dag niet thuis geweest dus geen fotos meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Fleximex schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:51:
Geweldige Grand Final van de WCS (Starcraft 2) bezig op dit moment!
De finale van Hearthstone was ook echt episch, jammer dat het alweer gedaan is voor dit jaar. Een aantal zeer vette dingen gehoord over de nieuwe WoW expansion (ook wat mindere dingen, maar we moeten niet altijd zo negatief zijn ;)), maar ook over Heroes of the Storm ed, dus ik kijk er echt naar uit wat ze volgend jaar weer gaan brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
JimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:21:
[...]

De finale van Hearthstone was ook echt episch, jammer dat het alweer gedaan is voor dit jaar. Een aantal zeer vette dingen gehoord over de nieuwe WoW expansion (ook wat mindere dingen, maar we moeten niet altijd zo negatief zijn ;)), maar ook over Heroes of the Storm ed, dus ik kijk er echt naar uit wat ze volgend jaar weer gaan brengen!
Dat hele Hearthstone was een groot topdeck fest. Wat een luck komt daarbij kijken zeg, ook bij opening handjes etc. Ik vond er geen bal aan. "Omg he drew the winning card, he won". Ja puur skill.

[ Voor 6% gewijzigd door Stark op 10-11-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vinden meer mensen het jammer dat de interviews tussen de shows door niet gearchiveerd zijn? Had dat graag gezien, want nu moet ik zoeken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik heb nu ook de Heartstone semi-final en final gezien, best leuk! Jammer dat de player wat kuren heeft. Ben je 10 minuten aan het kijken en dan opeens skipt de video naar een ander moment terwijl de tijd hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Ik kreeg een message dat ik 'full of shit' zou zijn met mijn fotos :)

YouTube: Blizzcon 2013 Goodbye (Vertical camera alert!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stark schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:30:
[...]

Dat hele Hearthstone was een groot topdeck fest. Wat een luck komt daarbij kijken zeg, ook bij opening handjes etc. Ik vond er geen bal aan. "Omg he drew the winning card, he won". Ja puur skill.
Ja, daarom zitten bij poker ook altijd dezelfde mensen aan de finaletafel. ;)

Nouja, hearthstone is door de beperkte opties (zeker aan het begin van het spel) redelijk statisch, maar toch zijn de keuzes die je maakt belangrijk. Domweg de juiste kaarten vasthebben betekent niets als je de verkeerde prioriteiten stelt.

• Zeror
HUGE KICK :+

Blizzcon 2014 virtual ticket is vanaf nu te koop.

https://eu.battle.net/sho...t/blizzcon-virtual-ticket

Kost: € 29,99

Pagina: 1