Toon posts:

Blizzcon 2011 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:45

Blizzcon 2011

BlizzCon is a celebration of the global player communities surrounding the Warcraft, StarCraft, and Diablo universes. The sixth BlizzCon will take place at the Anaheim Convention Center in Anaheim, California on Friday, October 21 and Saturday, October 22, 2011.

In addition to serving as a gathering place for Blizzard Entertainment gaming communities, BlizzCon will offer attendees a chance to enjoy:
  • Hands-on play time with the latest versions of Blizzard Entertainment games
  • Discussion panels with Blizzard Entertainment developers
  • Professional and casual tournaments for players to showcase their talents
  • Community contests with great prizes
  • Commemorative merchandise based on Blizzard Entertainment’s game universes
  • More activities and attractions to be announced on www.blizzcon.com

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden Diablo III, World of Warcraft en Starcraft II uitgebreid besproken.

Virtual Ticket

Geen kaartje voor Blizzcon kunnen bemachtigen hoeft nog geen probleem te zijn. Blizzard heeft ook een virtual ticket, waarmee je lekker Blizzcon kan kijken vanuit je eigen luie stoel thuis.

Met het deze Virtual Ticket kun je het volgende:
  • All Panel Access - Met de eenvoudig te gebruiken viewer kun je snel van panel wisselen. En als je toch wat gemist hebt, kun je met de on-demand optie de panel nog terug kijken.
  • Contests & Closing Concert - Alle contests en het afsluitende concert, met dit jaar de Foo Fighters, is ook te volgen met de Virtual Ticket.
  • Instant Replay - Net een stukje informatie gemist of je wilt het nog een keer luisteren? Je kan eenvoudig terugspoelen en de stream nog een keer bekijken.
  • BlizzCon In-Game Items - Dit jaar krijg je als ingame bonus voor World of Warcraft het huisdiertje Murkablo, the Lord of Terror. Verder krijgt Starcraft II ook nog ingame stuff!
  • Exclusive Interviews - Tussen de panels door kun je exclusieve interviews met de staff van Blizzard volgen. Zij vertellen meer nieuws over de games en Blizzcon.
  • The Perfect View - Je hebt altijd het perfecte zicht in High Definition beeld. Dus geen vervelende mensen die voor je neus staan.
De kosten voor zo'n Virtual Ticket is € 29,99.

Klik op de knop om Blizzcon Virtual Ticket 2011 bestelformulier te bezoeken
Een (gratis!) Battle.net account is verplicht.

Blizzcon schema

De tijden zijn al geconverteerd naar de tijdzone waarin we hier in Nederland mee te maken hebben.
Dag 1 - vrijdag 21 oktober
StagePanel naamTijd
MainOpening ceremony20.00 - 21.30 uur
DiscussionBlizzard Sound21.30 - 22.30 uur
MainWorld of Warcraft Preview21.30 - 23.00 uur
DiscussionStarCraft II: Heart of the Swarm Campaign and Lore Q&A23.00 - 23.45 uur
MainWorld of Warcraft Class Talent System23.15 - 00.15 uur
DiscussionStarcraft II: Multiplayer00.15 - 01.15 uur
MainWorld of Warcraft Dungeons and Raids00.30 - 01.30 uur
DiscussionBlizzard Publishing: So what's the Story?01.45 - 02.45 uur
MainDiablo III Gameplay & Auction House01.45 - 02.45 uur
MainContests03.00 - 06.00 uur

Dag 2 - zaterdag 22 oktober
StagePanel naamTijd
DiscussionDiablo III Lore19.00 - 20.00 uur
MainWorld of Warcraft Live Raid19.00 - 20.00 uur
DiscussionWorld of Warcraft Art20.15 - 21.15 uur
MainDiablo III Open Q&A20.30 - 21.30 uur
DiscussionStarcraft II - Blizzard DOTA & Mod Tools21.30 - 22.30 uur
MainWorld of Warcraft Classes/Items/Professions Q&A22.00 - 23.00 uur
DiscussionStarcraft II: Heart of the Swarm Art & Technology22.45 - 23.45 uur
MainWorld of Warcraft Open Q&A23.30 - 00.30 uur
DiscussionBlizzard Cinematics: Diablo III - Making of "Black Soulstone"00.00 - 01.00 uur
DiscussionWorld of Warcraft Lore and Story Q&A01.15 - 02.15 uur
MainClosing Ceremony03.00 - 06.30 uur

Je kunt hier een uitgebreidere tijdschema bekijken

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het laatste nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

[Voor 44% gewijzigd door Zeror op 20-10-2011 09:20]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-03 10:49
Hierbij de tijdschema als UTC time (Bereken voor NL +2uur)
http://eu.battle.net/bliz.../schedule/friday-schedule

Hierbij de tijdschema die automatisch berekend via je desktop tijd
http://blizzcon.marlamin.com/schedule.php

[Voor 8% gewijzigd door whiteclear op 19-10-2011 12:50]

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Moet je daar nog werkelijk voor betalen om een stream te zien? Zelfs als je al 6 jaar lang iedere maand netjes 12 euro stort bij Blizzard?

• whiteclear
XeNeRgY schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:50:
Moet je daar nog werkelijk voor betalen om een stream te zien? Zelfs als je al 6 jaar lang iedere maand netjes 12 euro stort bij Blizzard?
Het is officieel een Pay-Per-View. Sinds dat niet kan hier, is het via internet te streamen voor een euro of 30

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 11:53

PromWarMachine

Forsaken Archer

De belangstelling is zo groot dat het ze veel te veel capaciteit zou kosten om het gratis 'up' te houden. Dat ze er een bedrag voor rekenen, vind ik daarom niet zo vreemd.

Echter, het bedrag van maar liefst €30 vind ik wel wat overdreven. Voor de helft zou ik het wel doen, nu vind ik het te veel voor wat je er voor hebt. Een uur of 5 later staat praktisch alle informatie op het net.

Het gaat om de ervaring. Die zou ik dolgraag eens meemaken ter plaatse, online voelt dat minder echt voor mij.
Tijdens mijn vakantie in 2009 was ik wel bij het Blizzard HQ in Irvine, maar ik mocht niet naar binnen. ;(

Dividend for Starters

• whiteclear
Ik zou ook liever aanwezig willen zijn bij Blizzcon alleen kost een vliegticket naar LA (Anaheim) +Hotel meer centjes dan de virtuele ticket.

Ik heb zelf de ticket wel aangeschaft.We kijken met meerdere mensen dus we splitten de kosten :+

[Voor 2% gewijzigd door whiteclear op 19-10-2011 13:26. Reden: typo]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Men vriendin heeft een virtueel ticket gekocht, dus gaan we dit weekend de laptop aan onze televisie aansluiten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 09:31
De openingsceremonie was de afgelopen jaren gratis voor iedereen en daarin zijn wotlk en cata aangekondigd. Hopelijk is er ook dit jaar weer een mooie aankondiging icm een cgi trailer :D

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-03 20:20
Ik ben erg benieuwd naar dit jaar, zal toch wel grotendeels in het teken staan van Diablo 3.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
En uiteraard gaan ze iedereen die een blizzon ticket heeft gekocht ook een D3 beta key geven.... doubt it.
wishfull thinking

Anyway, laten we hopen op een D3 release date, maar ik verwacht het niet.

• Zeror
Schema toegevoegd aan ts, inclusief de nederlandse tijd waarop ieder panel begint :)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

kladblokje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:53:
De openingsceremonie was de afgelopen jaren gratis voor iedereen en daarin zijn wotlk en cata aangekondigd. Hopelijk is er ook dit jaar weer een mooie aankondiging icm een cgi trailer :D
Hmmm interessant, vrijdag maar even kijken of de ceremonie ook weer gratis is :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Zeror
Zo 1 dag voordat Blizzcon begint, is het misschien wel leuk om even een poll te doen.
Ik ben erg nieuwsgierig op welke game jullie nu echt zitten wachten qua nieuwtjes enzo.
En zou je keuze ook willen toelichten in dit topic?

Poll: Op nieuws van welk spel zit jij te wachten?

Tussenstand:

Ikzelf zal voornamelijk alles van World of Warcraft gaan volgen. Ik ben namelijk zeer benieuwd wat dat Mists of Pandaria nu gaat zijn, ondanks dat de geruchten beweren dat het waarschijnlijk de nieuwe expansion is.
Verder ben ik wel geïnteresseerd in Diablo III. Nog nooit een Diablo game gespeeld ofzo, maar het ziet er zeer boeiend uit en het is dan ook zeker een game die ik iig wil proberen. Dus ik zal ook wat info van Diablo gaan kijken op Blizzcon.

[Voor 19% gewijzigd door Zeror op 20-10-2011 21:02]

• kladblokje
Van diablo wil ik alleen de releasedate weten (verder weten we al genoeg van die game). Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe WoW addon en ik zou graag meer info hebben over de uitbreiding voor Starcraft 2. Het mooiste nieuws zou iets van project Titan zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-03 20:20
Voornamelijk Diablo III maar ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Blizzard game.
WoW heb ik niet zoveel mee (eerste 6 maanden gespeeld maar daarna niet meer) en SC2 heb ik te weinig tijd voor dus niet aan toe gekomen :P Al moet ik er wel bij zeggen dat RTS sowieso niet mijn primaire genre is :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gaan we info krijgen over de nieuwe IP van blizzard dan? Zie er nergens iets over in de planning staan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Zeror
Boeboe schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:52:
Gaan we info krijgen over de nieuwe IP van blizzard dan? Zie er nergens iets over in de planning staan.
Ze hebben alleen gezegd dat ze niks gaan zeggen over Project Titan tijdens Blizzcon. Dat wil niet zeggen dat ze geen andere game kunnen aankondigen. Zeg nooit nooit.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zal mezelf herhalen dan :p

Ik zie nergens iets over een nieuwe IP in de planning staan.

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-03 15:09
heb er 1 keer voor betaald maar kreeg niet echt waar voor mijn geld, de informatie krijg je later toch wel te zien

• kladblokje
Jerry schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:49:
[...]
Hmmm interessant, vrijdag maar even kijken of de ceremonie ook weer gratis is :).
De stream is inmiddels live op http://eu.battle.net/blizzcon/en/live-stream/ en zoals verwacht "Free opening ceremony" :D

edit: pre-show coverage begint om 19.30

[Voor 6% gewijzigd door kladblokje op 21-10-2011 19:20]

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-03 16:42
Er zijn er genoeg (free) streams online ;)

http://nl.twitch.tv/blizzcon_2011
http://nl.justin.tv/infestedchris12
http://nl.justin.tv/valken123#/w/1943344080/4

[Voor 59% gewijzigd door Pedr0 op 21-10-2011 19:43]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Zeror
Anual pass is wel interresant. 1 subscription voor Diablo III en WoW :D
Dus Diablo III gratis voor WoW spelers.

[Voor 22% gewijzigd door Zeror op 21-10-2011 20:22]

• Pedr0
Nice, Diablo III CE versie! ;)

• kladblokje
Zo te zien liggen ze er inmiddels allemaal uit, net nu de officiele stream is gestopt. Heb je nog meer linkjes?

• Zeror
Het valt wel op dat de livestream een stukken stabieler is dan voorgaande jaren. Ik had vorgig jaar erg veel last van dat de bitrate steeds wisselde enzo. Maar nu nog geen last van gehad.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:00
Vorig jaar kon ik nog wel wat aardig actieve streams vinden nu worden ze in hoog tempo weg gehaald :(

• Pedr0
Het zijn er genoeg....Justin.tv en zoek op Blizzcon ;)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Iemand wat meer info over die Anual Pas?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Zeror
Die annual pass is hetzelfde als een normale subscription. Alleen het verschil is dat hiermee een jaar aan World of Warcraft vastzit, maar je kan wel bepalen in welke termijnen je betaald. Als extra krijg je gratis toegang tot Diablo III (je kan hem downloaden en spelen). Tevens krijg je gegarandeerd toegang tot beta test van Mists of Pandaria.

Hierzo dit plaatje zegt alles :)

Extended FAQ link

[Voor 10% gewijzigd door Zeror op 22-10-2011 01:44]

• Zeror
Vanaf vandaag, 11 november, 20.00 uur (10 am Pacific Time) tot 18 november 20.00 uur gaat de blizzcon store nog één keer open.
Iedereen met een Blizzcon ticket of een virtual ticket heeft toegang tot de store.
Ga naar us.blizzard.com/store - klik op de Blizzcon Sale knop nadat je ingelogd bent via Battle.net.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee