![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:28:
Die gast in die podcast klinkt nou niet echt alsof ie er heel veel verstand van heeft.
En daarnaast, het glazenbollen gehalte in dit topic, is echt HUGE. Er posten hier mensen die net doen alsof ze voor blizzard werken en de full game al uitgespeeld hebben.
Morrar schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:30:
Tja graphics... Cliché, maar het gaat bij Blizzard puur om gameplay. Dat zou men nu toch moeten weten. Ik vind de graphics niet mind blowing maar zeker goed zat (en waarschijnlijk komt er nog een ultra setting). Het is gewoon redelijk irrelevant. WoW ziet er ook niet echt top notch uit, maar heb daar enorm veel plezier aan beleefd.
Sowieso het feit dat mensen nog met veel plezier D2 spelen (laatst ook weer even gedaan) zegt genoeg lijkt me. D2 speelt nog steeds erg leuk ondanks dat het er nu niet echt meer uitziet
Edit: tja wat verwacht je, iedereen heeft hoge verwachtingen en kan niet wachten. Dan grijp je natuurlijk ieder brokje informatie aan wat beschikbaar komt.
Anoniem: 230001 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:32:
Wij krijgen gewoon een stukje Diablo 3 om ons op te warmen en de pers alvast publiciteit te laten genereren en straks staat er gewoon een game klaar die helemaal af is. Die testafdeling van Blizzard zit heus niet uit de neus te peuren.
Deze beta is vooral om de servers te testen, dat hoeft niet perse met een game die al 100% af is.
Anoniem: 230001 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:35:
[...]
Als ik de graphics zie in de videos van ForceSC2 heb ik geen reden tot klagen, het is heel erg sfeervol. Maar een RPG hoeft in mijn ogen ook geen graphics als BF3 te hebben (PC versie), zoals het op de HD video's er uitziet is prima.
Anoniem: 265872 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:46:
weet niet of het al gepost is maar voor de mensen die het interesseert
http://www.gametrailers.com/game/diablo-iii/8234
beta gameplay beelden van de barbarian.
Bulls schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:54:
[...]
Ja over graphics gesproken, ik heb liever dat geheel goed samen komt en vloeiend over komt dan dat er crystal clear crisp textures worden gebruikt en dat je dan elke lijn van elke polygoon ziet, en de models niet samenvallen met het terrain texture.
Ik heb genoeg games gezien waar alles gewoon zo onecht in elkaar gestoken leek, echt een hoopje samen geraapte kille objecten bij elkaar, zonder shading en lighting. Dan kunnen de textures no zo mooi high-res zijn en scherp maar het straalt totaal geen sfeer uit. En van wat ik nu van Diablo 3 heb gezien is het juist alleen maar sfeer, het voelt gelijk warm en compleet aan.
Voxalizer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:06:
Ik geef op zich niet heel erg veel om graphics, zolang het er maar tot in het redelijke (subjectief, hehe) niet gedateerd uitziet. Diablo 2 kan ik nowadays gewoon niet meer spelen bijvoorbeeld, hoe goed de gameplay ook is. Aan de andere kant ga ik ook niet kinderachtig doen en Diablo 3 grafisch vergelijken met Battlefield 3.
Al met al vind ik Diablo 3 er best goed uitzien, er is alleen één ding wat me elke gameplay video weer opvalt: Het lijkt wel of the characters boven de grond zweven. Het lijkt wel of de voeten de grond niet raken. Ik hoop dat Blizzard dit nog enigzins tweaked, maar ik ben er bang voor. Volgens mij is de game wel redelijk af namelijk.
Maarja, hoe dan ook -> Nobrainer, no way dat ik deze game oversla!
Hmm nu zie ik in dat filmpje dat het craften zelf geen experience geeft voor de Blacksmith, maar dat je hem alleen leveled met Tomes of Training. Dus je hoeft helemaal geen nutteloze crap te craften om hem te levelen, of mis ik iets?Morrar schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:05:
Best aardige vid over crafting systeem:
YouTube: Kanaal van ForceSC2strategy - YouTube
ze hebben wat geleerd van wowBulls schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:59:
[...]
Hmm nu zie ik in dat filmpje dat het craften zelf geen experience geeft voor de Blacksmith, maar dat je hem alleen leveled met Tomes of Training. Dus je hoeft helemaal geen nutteloze crap te craften om hem te levelen, of mis ik iets?
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 23-09-2011 07:27 ]
[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 23-09-2011 07:50 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ze gooien de servers af en toe plat voor een update of upgrade van de servers, niet geheel raar hoor. Ook al twee keer gehad dat ik even niet DIII kon spelen, error 33 (of zoiets).djunicron schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:28:
Ik vind het crafting systeem echt helemaal goed voor D3. Heerlijk ook dat je gewoon alle artisans kan gebruiken maar selectie moet levellen. Ze hebben hiermee het aantal keuzes weer naar een prettig niveau gebracht.
Volgens mij zijn ze hard aan de weg aan het timmeren, vandaag al gemerkt dat zowel SC2 als D2 connectie issues hadden met B.net, wat normaal nooit zo is. Normaal zou ik dat irritant vinden, nu vind ik het prima, omdat ik de reden denk te kennen. ;-D
[ Voor 52% gewijzigd door kloos2 op 23-09-2011 08:48 ]
Ik vind de demon hunter juist geniaal. EN je hoeft niet te dual wieldenZnorkus schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:37:
Over dat craften he: stel je bent maxlevel. Dan heb je zwaar geinvesteerd in een soort eigen blacksmith-shop waar je dan rares en blues kunt maken. Maar als je straks gewoon gekleed gaat in sets & uniques: wat moet je dan met zo'n shop? Kan je je geld niet beter besteden aan leuke aankopen via het AH?
Met andere woorden: ik ben benieuwd wat end-game craften in gaat houden.
@Okke: totaal mee eens. Ik werd van die early movies niet heel enthousiast, maar van de beta-filmpjes gaan mijn handen echt jeuken ;-) Van de monk inderdaad, maar vooral ook van de wizard! ;-) Terwijl ik normaal altijd eerst de archer-classes check, maar daar ben ik nog niet zo van ondersteboven in D3, met dat zgn stoere dual wielding. Doe mij maar een blonde paardestaart en een grote houten longbow =]
Damn! Nicekloos2 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:44:
De lijst met alle(?) items: http://us.battle.net/d3/en/item/
Staan ook alle recipes op van crafters, runestones, gems en ook dyes. Je kunt als ik het zo lees Dye aanbrengen per itempiece.
Blizzard heeft zelf gemeld dat de beta 1/3e van act 1 is.Pheno79 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:28:
[...]
Ze gooien de servers af en toe plat voor een update of upgrade van de servers, niet geheel raar hoor. Ook al twee keer gehad dat ik even niet DIII kon spelen, error 33 (of zoiets).
Ik las iets over 1/3de van de content? Knap om dat van uh, wat af te leiden eigenlijk? Niemand heeft de full game volgens mij? Moeilijkheidsgraad is op normal niet moeilijk, dat lijkt me ook niet raar in het begin van een demo waar je level 1 startHet levelen zal nu wat sneller gaan om mensen snel te kunnen laten zien wat er mogelijk is, dat zijn variabelen die te tweaken zijn. En een beta/demo moet je niet met maar twee skills kunnen werken, hypetechnisch is dat een stuk minder
[ Voor 20% gewijzigd door kloos2 op 23-09-2011 08:54 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Lijkt me dat het een random keuze is tussen alle properties die een item kan hebben, dus +res, +mana, +hit, +crit, +def, etc.kloos2 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:54:
Ik vraag me af of die random properties op items, alleen attributes zijn, of dat het ook nog wat anders kan zijn (Bv resistance, MF, GF)
Anoniem: 36835
Oke, ik zag alleen kristallenbol waarom dat zou zijn, maar niet een eenvoudige link met: het is zo want: <insert link van Blizzard>. Dat vroeg ik me dus af.sbmuc schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:52:
[...]
Blizzard heeft zelf gemeld dat de beta 1/3e van act 1 is.
Moeilijkheidsgraad is idd erg makkelijk, in Diablo 2 is 1/3e van act 1 ook makkelijk en 1/2/3 hit je ook alles. Verschil met Diablo 2 is dat de regen van Diablo 3 in het begin vele malen hoger is, en vooral voor de casters maakt alles dat een stuk makkelijker.
Dus ja 1/3e van eerste act van normal
Inderdaad. Natuurlijk is het aller eerste stukje van zo'n game simpel. Daarnaast, in de Barbarian playthrough van Force, ging hij toch een paar keer dood. En ook in een aantal van zijn andere playthroughs was het soms net niet dood. Dus het is ook weer niet te belachelijk easy, denk ik.Bosmonster schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:25:
Snap dat gezeur over moeilijkheidsgraad ook niet. Het gaat om het eerste stukje van de eerste act op de eerste moeilijkheidsgraad... Wat verwachten mensen, dat je daar gelijk om de 10 meter afgeslacht dient te worden?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 182467
Ook geen idee. Ik heb eerder een stuk in de woestijn gespeeld en die 'wespen' waren een stuk irritanter. Daar heb ik af en toe echt terug moeten trekken. Dus act 1 is zoals gebruikelijk een eitje, op normal danBosmonster schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:25:
Snap dat gezeur over moeilijkheidsgraad ook niet. Het gaat om het eerste stukje van de eerste act op de eerste moeilijkheidsgraad... Wat verwachten mensen, dat je daar gelijk om de 10 meter afgeslacht dient te worden?
Over sets gesproken trouwens, het ziet er naar uit dat je maar 1 tome hoeft te vinden om je blacksmith te leren hoe hij een hele set moet maken!Reflow schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:43:
Lol tal rasha's set wel nog steeds aanwezig zie ik, dat wist ik nog niet..
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik vind die randomness in items juist nog toffer dan in eerdere delen. Nog meer itemkoorts, want zelfs een legendary kan dus nog legendarischer zijn!Bulls schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:27:
Er was nog unrust op het EU forum over random properties op items, en dat op (de enige Legendary) Giswolds Edge alles random bleek te zijn:
[afbeelding]
Maar dat is nu dus totaal ontkracht door Blizzard.
Uiteindelijk heb je dus variabele vaste stats met extra random stats, en dat maakt min-maxen dus nog leuker.
Moet wel zeggen dat ik een beetje underwhelmed ben van die legendaries...Pheno79 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:33:
[...]
Ik vind die randomness in items juist nog toffer dan in eerdere delen. Nog meer itemkoorts, want zelfs een legendary kan dus nog legendarischer zijn!
Ja maar ze hadden het erover dat het dan net zo goed een Rare kan zijn, omdat wat het item Legendary maakt totaal random is, tenminste dat was allemaal gebaseerd op de Griswolds. Maar andere items hebben dus wel static stats met variabele nummers + randoms.Pheno79 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:33:
[...]
Ik vind die randomness in items juist nog toffer dan in eerdere delen. Nog meer itemkoorts, want zelfs een legendary kan dus nog legendarischer zijn!
[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 23-09-2011 10:47 ]
Vooral dat. En de legendary wapens zijn ook nog niet definitief. Misschien zijn ze juist wel legendarisch door de naam die er aan hangt, niet de statsBulls schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:43:
[...]
Maar goed het is nog niet final staat eronder.
[ Voor 37% gewijzigd door Pedr0 op 23-09-2011 11:25 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Behoorlijk teleurstellend weinig set items moet ik zeggen.kloos2 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:44:
De lijst met alle(?) items: http://us.battle.net/d3/en/item/
Staan ook alle recipes op van crafters, runestones, gems en ook dyes. Je kunt als ik het zo lees Dye aanbrengen per itempiece.
Kan met elke patch worden uitgebreid worden...Cyclonic schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:29:
[...]
Behoorlijk teleurstellend weinig set items moet ik zeggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 23-09-2011 11:31 ]
Ik denk dat je beiden gaat hebben. Gewoon normale runes met effecten, maar ook runes met random effecten die misschien veel sterker kunnen zijn dan de normale runes.Bulls schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:31:
Hier de rune stones: http://us.battle.net/d3/en/item/runestone/
Onder aan staat Unattuned, kun je daaruit opmaken dat de keur ook random wordt? Of het is de Unitentified versie. Ik hoop wel dat je van te voren kun zien welke kleur rune je in je skill stopt eigenlijk...
@ hierboven, wie zegt dat ze de complete database hebben getoond?
Leven en laten leven!
[ Voor 6% gewijzigd door kloos2 op 23-09-2011 11:34 ]
Ze hadden het over Skillrunes die bepaalde effecten geven aan skills per kleur, en dat er dan nog 1 of 2 randoms in de rune kunnen zitten die er nog bij boven op kwamen. En die zouden unidentified zijn totdat je de rune plaatst.Stranglem schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:33:
[...]
Ik denk dat je beiden gaat hebben. Gewoon normale runes met effecten, maar ook runes met random effecten die misschien veel sterker kunnen zijn dan de normale runes.
[ Voor 51% gewijzigd door TrailBlazer op 23-09-2011 11:37 ]
Anoniem: 26351
Iedere class moet het spel uit kunnen spelen in single player modus, dus dat zal geen issue zijn. Daarbij is Diablo geen tank/healer/dps spelletje, maar doet iedereen gewoon lompe dmg. En ja, sommige gevechten zullen voor een melee class makkelijker zijn dan een ranged class en vice versa, maar dan nog is het vast wel te doentboheeren schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:48:
Denken jullie dat een party van allemaal verschillende classes een pak beter zal zijn dan dezelfde classes? Beetje zoals WoW? Zou het jammer vinden als bv een party niet achter een bepaalde boss willen gaan omdat ze een monk of wizdoc missen ofzo...
Er zit nogal een groot verschil tussen weapon damage en je uiteindelijke damage he... In diablo 2 was dat ook het geval. Door je totale gear ga je meer damage doen, niet alleen je wapen.djunicron schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:45:
Waar zijn de Sapphires gebleven??!
En, ha, Blizz heeft nu indirect m'n vraag over het level verloop van mij gisteren beantwoord in de level requirements / indelingen van de Runestones. Lvl 27-35 is dus ergens in Nightmare, 45-50 Hell en ze willen je rond 55 in Inferno toestaan. Ja tuurlijk, het zal niet zo nou komen, maar ik neem aan dat ze op die manier droprates / lvl progressie getuned hebben.
Ik neem trouwens aan dat dit nog niet alles is aan items. Ze hebben echt heel erg de properties teruggeschroeft t.o.v. D2.
Als iets richting de 300 dmg doet is dat al echt hoog hier. Ik weet nog wel dat de hoogste uniques in D2 (door je stats ook) al snel richting de 500dmg op level 40-50 gingen en je op level 66 (richting einde nightmare?) toch wel tenminste 1000-2000 dmg moest gaan doen.
Door zo'n schaalverkleining gaat het lastiger worden om als hoog lvl even een lvl 1-5 door normal diff. heen te rushen, omdat je gewoon relatief minder krachtig bent en dus minder gemakkelijk de toename in mob hp / dmg kan volhouden. Prima keuze, maar wel zoals eerder gesteld "underwhelming".
Ervaring..? Vertel!TrailBlazer schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:52:
over het algemeen zal het met een team van tanks en ranged makkelijker zijn is mijn ervaring.
[ Voor 7% gewijzigd door kloos2 op 23-09-2011 11:54 ]
In WoW wel ja, maar Diablo is natuurlijk veel meer single-player. Wat ik tot nu toe uit de playthrough van Force heb kunnen halen, is dat het (enigzins logisch) voor de Barbarian het minst makkelijk is. Het ontwijken van vijanden/damage is lastiger.TrailBlazer schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:52:
over het algemeen zal het met een team van tanks en ranged makkelijker zijn is mijn ervaring.
Anoniem: 26351
Hij ging met een barbarian dood door die arcane mobs, o.a. omdat ie niet bekend was die lelijke hydra-achtige spawns. Aan de andere kant, kun je als caster ook makkelijk(er) het loodje leggen als je ranged mobs met flinke resistances tegenkomt. Ik denk dat elke class/spec/build ooit wel een keer een mob tegenkomt waarvoor ie heel erg op moet passen. (D2 fast fanatic conviction gloams anyone?OkkE schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:55:
[...]
In WoW wel ja, maar Diablo is natuurlijk veel meer single-player. Wat ik tot nu toe uit de playthrough van Force heb kunnen halen, is dat het (enigzins logisch) voor de Barbarian het minst makkelijk is. Het ontwijken van vijanden/damage is lastiger.
Anoniem: 36835
Nee hoor. Ik kon prima heel D2 solo'en met een sorc. Laat staan een party met 8 sorcs vs een mixed party:pTrailBlazer schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:04:
Ik heb alleen DII gespeeld en daar was dat ook zo.
Anoniem: 397458
Die rares in het lijstje zijn volgens mij allemaal crafted door blacksmith, drops zijn uiteraard 100% random.Anoniem: 397458 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:23:
Mooi dat sommige van die rares enkel random properties hebben en nix pre-defined, anders zou je die items voor veel builds al meteen af kunnen schrijven, nu is het wel moeilijker om het juiste item te krijgen uiteraard maar in ieder geval kan 1 item elke build ondersteunen.
Anoniem: 423328
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 423328 op 23-09-2011 12:26 ]
Leven en laten leven!
Anoniem: 423328 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:25:
Dit ziet eruit als slecht nieuws voor de mensen die D3 nog dit jaar verwachten.
zie 4e post aan rechterkant, dode link maar toch...
http://us.battle.net/d3/en/blog/3542796
Doelde idd ook op de blacksmith items, zou zonde zijn als je bepaalde items al op voorhand niet zou willen craften vanwege pre-defined stats, dit maakt het echt heel interessant en spannend om te craften.kloos2 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:25:
[...]
Die rares in het lijstje zijn volgens mij allemaal crafted door blacksmith, drops zijn uiteraard 100% random.
Andariel en Bloodraven zijn dood (die heb je in DII verslagen), relics / wapens / armors die ze ten tijde droegen kunnen uiteraard in omloop zijn nadat scavengers hun lijken hebben geplunderd.Stranglem schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:27:
Als ik de items doorkijk zie ik items van Andarial en Blood Raven bijvoorbeeld. Betekent dat, dat dat ook ook weer eindbazen worden die geslacht worden zoals we in Diablo 2 gedaan hebben of hebben ze alleen maar de naam overgenomen uit Diablo 2 (zoals hierboven beschreven) zonder dat er een desbetreffende eindbaas geslacht moet worden?
(3x dat, klopt dat?)
Anoniem: 86212
Darth Vader NOOOOOOOOO momentjeAnoniem: 423328 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:25:
Je wilt alleen iets craften als je een beetje een idee hebt wat eruit komt lijkt me. Het is ook leuk inderdaad om te 'gamblen' maar als je iets voor je wizard wil gaan craften wil je in veel gevallen wel dat er (ik zeg maar wat) +mana regen op zit. Ik vind het wel goed dat een groot deel ook bestaat uit vaste properties.Anoniem: 397458 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:28:
[...]
Doelde idd ook op de blacksmith items, zou zonde zijn als je bepaalde items al op voorhand niet zou willen craften vanwege pre-defined stats, dit maakt het echt heel interessant en spannend om te craften.
Waarom is die link dood?Anoniem: 423328 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:25:
Leven en laten leven!
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 423328 op 23-09-2011 12:43 ]
Ja dat bedoel ik. Ik heb er uiteraard ook op geklikt. Betekent dat dit per ongeluk door Blizzard geschreven is, of dat het niet officieel is of dat Diablo 3 in 2012 komt of iets anders?Anoniem: 423328 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:32:
niet dood maar:
404
Page Not Found
This page could not be located
Leven en laten leven!
Nou, nou griefing? Het is een spel en het is nog niet uit.djunicron schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:42:
Trollen zeg je? Dit valt naar mijn idee eerder in de categorie Griefing.
Maar goed, als er een reden voor is, dan is het maar zo.
Zucht, een Nov / Dec release had leuk geweest, ik ga maar weer slapen.
Anoniem: 423328 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:25:
[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 23-09-2011 13:01 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 423328 op 23-09-2011 13:11 ]
bij mij nog een 404, maar hij staat nu ook op diablo fansAnoniem: 423328 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:05:
Nou hier is dan het officiele slechte nieuws...
http://us.battle.net/d3/en/blog/3552227/Diablo_III-9_23_2011
We commonly use the term “soon” when referring to Blizzard releases, because we know that no matter how hard we’re working to reach a target, we’re not going to compromise and launch a game before it’s ready. For Diablo III, we were aiming to launch by the end of 2011. As we’re announcing globally today, our new target for the game is early 2012.
While this news might not be a complete surprise, I know that many of you were hopeful that Diablo III would ship this year. We were too. However, this week we pulled together people from all of the teams involved with the game to decide whether we felt it would be ready before the end of December, and we grudgingly came to the conclusion that it would not. Ultimately, we feel that to deliver an awesome Diablo sequel that lives up to our expectations and yours as well, we should take a little more time and add further polish to a few different elements of the game.
The upside of today’s announcement is that we will be running the beta test longer than we initially planned, which will allow us to invite more of you who have opted in.
For those taking on the Diableard challenge, we salute you -- and now fear for your well-being and personal hygiene. We hereby issue an official reprieve to all Diableard participants, including Blizzard employees, if you want to trim or otherwise manage the lower half of your face. We’d still love to see your beardly achievements, and we look forward to seeing more of your efforts as we move into 2012, but not to the detriment of your workplaces and significant others.
Thank you everyone for your support and anticipation for Diablo III. We’re still moving ahead at full pace, and we’ll be keeping you fully informed of any news and developments here at Diablo3.com, including the specific release date when the time comes, so stay tuned.
-Mike Morhaime
Anoniem: 326103
titan, heart of the swarm, other followers en artisans in beta, wow? geneog voer diablo3 nog mee te delen, op het moment danHurtebise schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:19:
Benieuwd wat ze dan nog op hun Blizzcon gaan meedelen.
Anoniem: 326103
Dat is een mogelijkheid....en daarnaast. Wie post er onder "Blue Poster'Anoniem: 326103 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:37:
de link naar de 404 is officeul weg, geen bluepost op de us forum iig. ik zit daar naar te zoeken, kijk zo naar de eu forum. ik denk dat er gewoon iets is misgegaan.
Ik denk dat het wel echt is, vind het eigenlijk ook niet heel erg, er komen zoveel spellen aan en Diablo 3 wil ik toch wel redelijk dedicated gaan spelen, en tegen die tijd is het wat rustiger...Anoniem: 326103 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:37:
de link naar de 404 is officeul weg, geen bluepost op de us forum iig. ik zit daar naar te zoeken, kijk zo naar de eu forum. ik denk dat er gewoon iets is misgegaan.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 23-09-2011 13:51 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 23-09-2011 13:59 ]
Anoniem: 170122
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq