| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
Mad-Matt schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:33:
[...]
das mooi
(ik zeg niet meer dan genoeg, want het zal nog krap zijn)
Anoniem: 303530 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:35:
Ik vind het eigenlijk ook vrij weinig... Ik zie eigenlijk geen enkele reden om niet meteen 50 char slots te nemen, behalve de mogelijkheid om later extra char slots te verkopen.
Nu ja, niet weinig. Maar ook niet waar ik op had gehoopt.
Anoniem: 303530 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:57:
Het verhogen van het nummertje 10 naar 50 kost blizzard geld, omdat?
Thasquealer schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:58:
[...]
Omdat ze er geld mee kunnen verdienen, kost het hun geld
Anoniem: 315662 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:59:
[...]
gemiste inkomsten zijn ook kosten
Mad-Matt schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:20:
[...]
Mogelijke server ruimte 40 extra chars per gebruiker
En de mogelijkheid om de later meer te kunnen verkopen aan de gebruikers
TrailBlazer schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:51:
Waarom heb je er meer dan 10 nodig 5 klasses maal 2 (male/female) je hebt toch geen skillpoints te verdelen.
Bulls schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:59:
[...]
Ik ha toch wel een keer extra opnieuw spelen, of denk je dat als je maxed characters hebt dat je daar lang mee uit de voeten kan? Ik vind het levelen zelf juist het leukst, anders kun je net zo goed een powerleveled character kopen. Paar keer rond schieten, kistje openen en klaar alweer.
TrailBlazer schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:07:
je kan dus met 10 characteres te gelijk levelen als je zou willen. Bovendien speel je met elk character normal-nightmare-hell dus als je dat met 10 characters dat rondje hebt gedaan dan heb je in totaal 30 keer het hele spel gespeeld. Als ik al 6 maxed out characters heb vind ik het ook niet erg om die te slachtofferen als ik het levelen zo leuk zou vinden.
Bulls schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:49:
Ik heb nog steeds in mijn hoofd met permanente beslissingen zoals in D2, en om een hoge level character ineens om te kitten naar een compleet andere build vind ik ook raar aan voelen. Want je gear klopt dan helemaal niet meer etc. zelfs als je dan compleet nieuwe equipment gaat kopen voelt het toch nog als een "gekochte character" aan. Als bijvoorbeeld van een martial arts assassin ineens een trap caster gaat maken terwijl je al level 70 bent. Dan zou ik liever overnieuw beginnen en er van begin af aan in groeien zeg maar.
Kijk als je het spel al helemaal grijs hebt gespeeld over een paar jaar dan boeit het helemaal niet, dan ben je nog puur aan het finetunen.
Bosmonster schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:03:
[...]
Jij denkt zeker ook nog steeds dat je 50 euro betaalt voor het kartonnen doosje en plastic schijfje?
Het is wel grappig want een goede 2 jaar terug op de BlizzCon hebben ze tijdens de Q&A (als ik me goed herinner) verteld tot wel rond de 50 character slots te willen. Daarom was ik bij de bekendmaking van 10 character slots per account wel enigszins verbaasd..Anoniem: 303530 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:35:
Ik vind het eigenlijk ook vrij weinig... Ik zie eigenlijk geen enkele reden om niet meteen 50 char slots te nemen, behalve de mogelijkheid om later extra char slots te verkopen.
Nu ja, niet weinig. Maar ook niet waar ik op had gehoopt.
[Voor 7% gewijzigd door Mad-Matt op 28-11-2011 21:37]
Heb net ff snel gekeken, maar mijn d2 save is zeg maar 35KB per char.Mad-Matt schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:20:
[...]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600
Het extra ruimte argument is onzin. Weinig gebruikers maken zoveel chars. Waarschijnlijk 0.1%.Mad-Matt schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:20:
[...]
Die 35Kb is bovendien inclusief maps. voor een multiplayer game moet je meer kijken richting 10KB gok ik.heuveltje schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:23:
[...]
Heb net ff snel gekeken, maar mijn d2 save is zeg maar 35KB per char.
Dat zet zelfs met 1000'en spelers nog niet echt veel zoden aan de dijk.
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 29-11-2011 12:56]
Dat was nog in de periode waar ze ook nog traits hadden en zoveel miljoen verschillende combinaties per class mogelijk waren. En ze maakten ook de mededeling dat characters nooit zouden expiren (onder luid gejuich)psychoclown schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:29:
[...]
Het is wel grappig want een goede 2 jaar terug op de BlizzCon hebben ze tijdens de Q&A (als ik me goed herinner) verteld tot wel rond de 50 character slots te willen. Daarom was ik bij de bekendmaking van 10 character slots per account wel enigszins verbaasd..
Dan is dat idd niet de reden. Het argument wat eerder aangegeven is van later meer slots verkopen een stukje geloofwaardigerAnoniem: 303530 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:30:
[...]
Het extra ruimte argument is onzin. Weinig gebruikers maken zoveel chars. Waarschijnlijk 0.1%.
Stel jezelf de volgende vraag, stel je hebt een database met 10.000.000 gebruikers. En 0.1% daarvan gebruikt daadwerkelijk meer dan 10 chars. Wat zou dan het netto effect zijn op de Groote van je database? Ongeveer nul.
[...]
Die 35Kb is bovendien inclusief maps. voor een multiplayer game moet je meer kijken richting 10KB gok ik
Zonder de precieze werking ervan te kennen:Bernd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:19:
Met 3D models wordt de filesize natuurlijk wel wat groter dan met die ouwe sprites van D2 he
Ik hoop toch zeker op een extra char. Het liefst 2. Maar gezien de behoorlijke tijd die het inneemt om een char te maken (denk aan de Demonhunter die weer opnieuw gebouwd is) en de complexiteit van de huidige chars (veel animatie werk om voor elke rune weer nieuwe moves te moeten maken) weet ik dat niet zeker.iribuya schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:11:
Alweer deel 12. Je kan duidelijk zien welke spellen meer teweeg brengen dan anderen.
Heel irritant dat ik nu weer elke dag 10 keer check of er weer wat nieuwe info is via diablofans.com Zo gaan mijn dagen alleen maar langzamer vooruit en ze gingen al zo traag. Het vervelende is dat ik elke dag verwacht dat de release datum wel bekend zal worden, terwijl dit nog best 2 maanden kan duren
Verder nog iemand zin om originele dingen te bedenken die in de expansions zullen zitten? Dit zijn mijn ideeën:
1. Speciale gems voor in de runes van skills. BV: Paars (of die kleur, maar dan in een chique term die mannen niet snappen) deze gem zorgt ervoor dat de dmg van een rune met 20% omhoog gaat. Zilver: de tijd van de rune gaat met 15% omhoog..etc.
2. Nieuw character: Magic weapon creator, kan per skill een verschillend wapen toveren van zwaard tot kruisboog en is dus zowel range als melee goed. Hij draagt dan ook geen wapens mee, maar speciale handschoenen die steeds beter er sneller illusionaire wapen summonen (<--hoe schrijf je dat in het nederlands?)
3. Extra skills en runes voor skills. Ook vierde passive slot
4. Vleugels met extra eigenschappen
5. Broekzak waarin je allerlei stenen kan stoppen die voor geluk/extra stats etc zorgen.
Groetjes
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
in D2 hadden runes (en ik dacht gems) een level requirement, stopte je een te hoge rune in je low level wapen kon je hem pas gebruiken op het level dat de rune vereiste. maar meerdere zwakkere runes gaven je alsnog een zeer sterk wapen. zovaak ice+fire gems in een multiscoket wapen gehad om makkelijk door de begin mobs te komen...iribuya schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:11:
...
-Zit er een level limiet aan een laag item dat ik door de mystic heb laten verbeteren? Een level 3 zwaard wat ik door superior attack nogwat heb geboost kan nog steeds door een level 5 character worden gedragen?
Tuurlijk gaat het niet om de kosten. Die chars opslaan kost ze praktisch niks (setje properties in de DB).Mad-Matt schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:41:
[...]
Dan is dat idd niet de reden. Het argument wat eerder aangegeven is van later meer slots verkopen een stukje geloofwaardiger
Als het goed is zitten er geen level requirements aan de gems in Diablo 3skoozie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:17:
[...]
in D2 hadden runes (en ik dacht gems) een level requirement, stopte je een te hoge rune in je low level wapen kon je hem pas gebruiken op het level dat de rune vereiste. maar meerdere zwakkere runes gaven je alsnog een zeer sterk wapen. zovaak ice+fire gems in een multiscoket wapen gehad om makkelijk door de begin mobs te komen...
Dus dan zou ik een level 5 character een lvl 5 zwaard/items kunnen geven met allen 2-3 sockets met daarin lvl 14 gems van attack? Waardoor hij dus 3000% damage doet?Als het goed is zitten er geen level requirements aan de gems in Diablo 3
Anoniem: 399205
Ja kan volgens mij, maar wil jij een gem van $20 ofzo in een wapen stoppen om alleen het begin even door te komen?iribuya schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:35:
[...]
Dus dan zou ik een level 5 character een lvl 5 zwaard/items kunnen geven met allen 2-3 sockets met daarin lvl 14 gems van attack? Waardoor hij dus 3000% damage doet?Misschien heel extreem voorbeeld, maar kan dit? Dit is natuurlijk alleen zo als de gems een socket volmaken. Lijkt mij logisch dat een gem gelimiteerd is naar 1 per item. Buiten je sockets om kan worden gestopt en op elk item(gedragen) gezet kan worden.
En items die door een mystic zijn geboost?
[Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2011 15:26]
Als dit het geval is dan begin ik pas aan mn alts als ik flink hoge gems gemaakt hebiribuya schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:59:
Volgens mij kan je de gems en het item weer splitsen zonder een van beide te verliezen, dus het zou geen 20 euro kosten.
Wellicht dat je met een laptop de twee kunt combineren om ze beide net iets minder nutteloos te makeniribuya schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:59:
Eigenlijk belachelijk, want dit betekend dat je zodra je weet dat je een level 14 gem hebt zonder iets op de markt te kopen je in totaal meer dan een dag bij de jeweler hebt gestaan in je diablo carière. Maar goed je zit ook twee jaar op de wc in je leven, dus nutteloos is het niet.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
[Voor 30% gewijzigd door djunicron op 29-11-2011 18:45]
Ik denk dat die keuze meer tussen MF en Gold wordt. En als Gold echt zo zeldzaam wordt en men Uniques sloopt voor onderdelen om betere / passende uniques te maken, of ze juist de auction house op gaan, is het dus de keuze tussen Gold en indirect gold. Of anders, indirect Stuff en Stuff.Bulls schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:45:
Ze hebben het nu wel zo gedaan dat je echt moet kiezen tussen XP of Gold of MF, en je kan niet alles meer vol stoppen met MF. Maar inderdaad ik vind dat gems in wapens zeker voor dmg enhancement moet blijven.
Het ziet er toch allemaal wel heel strak uit, ik krijg weer steeds meer kriebels om het te gaan spelen. Eigenlijk wel beangstigend, want het spel kan straks bijna alleen maar tegenvallenPedr0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:05:
ACT 3 Screenshots!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Source: http://www.pcgamer.com/20...liver-a-fresh-experience/
Zéér teleurstellende screenshots. Dit neigt meer naar de cartoony look van torchlight dan de grauwe sfeer van Diablo 2. De dungeons lijken nog enigzins ok, maar screenshot 1 en 3 hebben echt niks van de art style van Diablo.Pedr0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:05:
ACT 3 Screenshots!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Source: http://www.pcgamer.com/20...liver-a-fresh-experience/
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600
The times they are a changin'DeepSeven schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:17:
[...]
Zéér teleurstellende screenshots. Dit neigt meer naar de cartoony look van torchlight dan de grauwe sfeer van Diablo 2. De dungeons lijken nog enigzins ok, maar screenshot 1 en 3 hebben echt niks van de art style van Diablo.
Anoniem: 230001
[Voor 35% gewijzigd door heuveltje op 30-11-2011 10:23]
[Voor 18% gewijzigd door Supreme op 30-11-2011 10:35]
[Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2011 10:58]
Volgens mij is het wel ingezoomed maar dan nog zien screenshot 1 en 3 er wel heel anders uit dan eerdere Diablo 3 screenshots. Zou inderdaad ook bijna zeggen dat dit Torchlight was met de mobs en chars van Diablo erin geplakt.Supreme schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:33:
Het gaat er niet om dat het anders is, of omdat het geen D2 is. Die screenshots zijn grafisch gewoon onder de maat. Het lijken net playstation 1 graphics.
Maar zoals gezegd, ik heb ook mijn twijfels bij de echtheid van deze screens. En daarnaast, eerdere screens / filmpjes waren veel belovend dusja...
Dat zegt niet zo heel veel, Blizzard laat zelf ook wel vaak de UI uit voor screenshotsAnoniem: 399205 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:00:
ook het formaat lijkt me heel eigenaardig voor een screenshot
waarom hebben ze de balk met skills enzo er niet bijgehouden?
Wat????????BazzPsychoNut schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:54:
De beta voelt prima duister aan hoor, helemaal geen regenbogen en eenhoornpony's. Deze screenshots zien eruit alsof de gamma en het contrast tegen maximum aan staan en dan nog ljikt het niet op wat ik in D3 zie.
Wat betreft die gems, ik heb liever een max van level 14, dan die D2 runes van het hoogste level die je alleen maar kon krijgen door dupen of kopen (wat waarschijnlijk ook gedupet was)
[Voor 36% gewijzigd door Pedr0 op 30-11-2011 22:20]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
En verwacht dus 2 maanden tussen de announcement en de release.WORLD OF WARCRAFT® THE BURNING CRUSADE™ IN STORES JANUARY 16, 2007
posted November 9th, 2007 - 2 months, 7 days
WORLD OF WARCRAFT®: WRATH OF THE LICH KING™ IN STORES NOVEMBER 13, 2008
posted September 15, 2008 - app. 2 months
STARCRAFT® II: WINGS OF LIBERTY™ IN STORES STARTING JULY 27, 2010
posted May 3, 2010 - nearly 3 months
WORLD OF WARCRAFT®: CATACLYSM™ IN STORES STARTING DECEMBER 7
posted October 4, 2010 - app. 2 months
[Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2011 22:26]
Zou wel een ultime snipe poging zijn tegen the old republic.Pedr0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:15:
@Bashiok: And the Heavens shall tremble.......
@Diablo: Diablo III's full opening cinematic will make its world premiere at the @SPIKE_TV Video Game Awards! http://ow.ly/7Kjws #Blizzard #VGA #D3![]()
![]()
@Bashiok: ... and the opening cinematic, shall be revealed! http://www.spike.com/pres...t-2011-video-game-awards/
Daarnaast gaan er geruchten over 20 december...het zal toch niet he?!!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
De opening cinematic wordt al wel vrij vroeg " prijsgegeven" als het in februari(speculatie) uitkomt of zie ik dat verkeerd?Pedr0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:15:
@Bashiok: And the Heavens shall tremble.......
@Diablo: Diablo III's full opening cinematic will make its world premiere at the @SPIKE_TV Video Game Awards! http://ow.ly/7Kjws #Blizzard #VGA #D3![]()
![]()
@Bashiok: ... and the opening cinematic, shall be revealed! http://www.spike.com/pres...t-2011-video-game-awards/
Daarnaast gaan er geruchten over 20 december...het zal toch niet he?!!
Neuh dat is meestal wel vroeg. Maar vaak wel rond de announcement.randomice schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:25:
[...]
De opening cinematic wordt al wel vrij vroeg " prijsgegeven" als het in februari(speculatie) uitkomt of zie ik dat verkeerd?
[Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2011 23:31]
1 ding scheelt met de Intro al gezien te hebben voortijd, dan kun je als je het spel "mag" spelen gelijk door klikken en bezig gaanBosmonster schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:30:
[...]
Neuh dat is meestal wel vroeg. Maar vaak wel rond de announcement.
Goed voor een flinke buzz
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME
Dat zou super zijn, ben dan anderhalve week vrij, kan ik helemaal verslaafd wordentboheeren schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:08:
Zou wel erg straf zijn als het toch december 20 wordt :-D. Wel mooie marketingmove...
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Dat zekers niet, maar misschien wel een anouncement naar de release date.Khiu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:33:
Gaan we weer... Dit gaat dus niet gebeuren.
Er zit niet voor niets een tijd tussen announcement en release, juist voor marketing. Zomaar ineens releasen geeft je 0,0 mogelijkheid tot pre-release marketing.tboheeren schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:08:
Zou wel erg straf zijn als het toch december 20 wordt :-D. Wel mooie marketingmove...
[Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 01-12-2011 11:42]
Mensen die nu nog niet op Diablo 3 aan het wachten zijn zijn het niet waard om hem te mogen spelen.Bosmonster schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:40:
[...]
Er zit niet voor niets een tijd tussen announcement en release, juist voor marketing. Zomaar ineens releasen geeft je 0,0 mogelijkheid tot pre-release marketing.
M.a.w. vanuit marketingoogpunt is het geen "mooie move", maar een hele slechte
Zie het al voor me. De marketingafdeling zit al maanden te werken aan de campagnes, wachtend tot ze van start kunnen na een announcement. Komt de ontwikkelafdeling ineens "kom laten we de game NU releasen". Right...
Bulls schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:04:
Moet je in een game winkel werken, en komt iemand vragen als hij al uit is, of Diablo 3 een cool spel is. Gelijk eruit schoppen
"Leek me wel een leuk spelletje voor mijn zoontje van 4"Bulls schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:04:
Moet je in een game winkel werken, en komt iemand vragen als hij al uit is, of Diablo 3 een cool spel is. Gelijk eruit schoppen
gelet op die "laatste screens" zou dat best kloppenBosmonster schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:57:
[...]
"Leek me wel een leuk spelletje voor mijn zoontje van 4"
D3 niet, maar WoW wel.Bosmonster schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:29:
Zie D3 nu niet echt als een concurrent van SWTOR. Is een heel ander type game met grotendeels ander publiek. Blizzard maakt zich toch niet zo druk om concurrentie; andere bedrijven maken zich meer druk om Blizzard's release dates
Daar zou ik me niet zo druk om maken, want je moet echt van Star Wars houden voordat je er een MMO van wilt spelen.RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:03:
[...]
D3 niet, maar WoW wel.
Als SWTOR een slechte launch heeft is dat goed nieuws voor blizzard.
Iedereen houd van starwarsBulls schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:13:
[...]
Daar zou ik me niet zo druk om maken, want je moet echt van Star Wars houden voordat je er een MMO van wilt spelen.
Ik heb starwars nog nooit gezien, startrek ook nietBulls schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:52:
Dat zou ik niet te hard roepen, ik ken genoeg mensen die niet van starwars houden en dan heb je nog de trekkies die anti starwars zijn, en nog mensen die helemaal niet van space gebeuren houden.
Ik houd wel van star wars maar niet van mmo's
Dat is vreemd, bewust of onbewust?Supreme schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:54:
[...]
Ik heb starwars nog nooit gezien, startrek ook niet
ik heb vast wel eens een starwars film gezien maar niet allemaal.. mischien 1 of 2 en weke delen dat waren i have no clue..Supreme schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:58:
Onbewust eigenlijk... ik ken wel een aantal personages, en ik weet dat yoda een vreemde grammar heeft. Maar dat komt wellicht meer door Internet memes
wat doe je hier nog online? hup kijken!Supreme schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:58:
Onbewust eigenlijk... ik ken wel een aantal personages, en ik weet dat yoda een vreemde grammar heeft. Maar dat komt wellicht meer door Internet memes
Tijd zat, die komt voorlopig toch nog niettim.scheffer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:36:
En ik maar denken dat we het hier over Diablo 3 hebben![]()
Dat is dan ook wel weer zo..Mad-Matt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:36:
[...]
Tijd zat, die komt voorlopig toch nog niet
Paar miljoen pre-orders en enorm veel publiciteit. Je hoeft ook geen Warcraft fan te zijn voor WoW. MMO's moeten het ook vaak hebben van "hey, deze game is awesome! Kijk maar" en voor je het weet heb je een account om samen met vrienden te spelen, dat het Star Wars, Star Trek, Hello Kitty is maakt allemaal niet zoveel uit.Bulls schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:13:
[...]
Daar zou ik me niet zo druk om maken, want je moet echt van Star Wars houden voordat je er een MMO van wilt spelen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Moa, hoeveel mensen kenden de Warcraft lore of gewoon de Warcraft franchise voor ze aan WoW begonnen?Bulls schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:13:
[...]
[Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 01-12-2011 20:09]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Diablo 1 speelde ik (toen die tijd 15 of 16 jaar oud) puur en alleen voor de actie en omdat het nieuw was.djunicron schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 04:04:
Juistem, maar wat Blizzard begrijpt, is dat grinden en door willen levellen / looten beter te verteren is met een goede Lore-saus.
En ze weten die eigenlijk altijd goed verteerbaar te houden bij Warcraft. Starcraft zit er een beetje tussen in de lore van Diablo is het taaist, beetje door de setting denk ik. Nou kan het ook een misconceptie zijn, WoW heb ik nooit echt gespeeld.
Dat is eigenlijk ook waarom ik hoop op een interessant, spannend verhaal in D3. Zeg maar dat je na één keer spelen het Mass Effect meer-film-dan-spel -gevoel hebt en zo snel mogelijk nog een keer erdoorheen wilt spelen, maar dan net even anders.
Zijn dat echte dollars en nu even omgezet naar fake 'beta bucks' of is dit ingame currency die je kunt kopen voor harde dollars. Ik begrijp het even niet, zo zeggen die fees me namelijk niets. Mocht het 0,65 dollar per RM transactie zijn dan is dat best aan de dure kant....?Mad-Matt schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:16:
RMAH zit in de beta-test, weer een stap in de juiste richting.
(Iedere beta-tester krijgt 50 beta-bucks om te testen).
Fees:
plaatsing: 0,15
transacties: 0,65
(bron diablo3.com)
Het is nep geld, iedere beta-tester krijgt dit op z'n account gestort, maakt niet uit waar je vandaan komt je krijgt die $50. (Dit is niet inwisselbaar voor echt geld).FloydRaalte schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:00:
[...]
Zijn dat echte dollars en nu even omgezet naar fake 'beta bucks' of is dit ingame currency die je kunt kopen voor harde dollars. Ik begrijp het even niet, zo zeggen die fees me namelijk niets. Mocht het 0,65 dollar per RM transactie zijn dan is dat best aan de dure kant....?
max $500Bulls schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:51:
Zal nu wel een race ontstaan wie als eerste het meeste betacash heeft
Er zijn toch meer dan 10 accounts? Of is dat gewoon het max wat je op dit moment kan hebben.
is idd max per accountBulls schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:54:
[...]
Er zijn toch meer dan 10 accounts? Of is dat gewoon het max wat je op dit moment kan hebben.
Wow...
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details