Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

10 dec geloof ik de laatste.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou heel graag in de beta willen spelen maar je moet wel erg goed beseffen dat je in de beta zit want ik lees dat Blizzard weer alle chars heeft verwijderd en ik kan me voorstellen dat mensen daar moedeloos van worden :)

Goed teken dat RMAH nu in de beta zit, eind februari wordt zo steeds waarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

al gooien ze elke dag de chars weg, ik zou er voor tekenen, wil het zoooo graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Beetje sarcatisch ;) Leek me al sterk dat er maar 500 betacash in totaal was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net 2 besteld, mocht iemand interesse hebben in eentje hoor ik het wel.

YouTube: Diablo 3 - Discovering The Book of Cain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Mad-Matt schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:09:

Gaaf, via Amazone ofzo? Nog wel aan de prijzige kant las ik ergens. Rond de 40 dollar, klopt dat?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem besteld bij amazon.com. 23 euro inclusief verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
Mad-Matt schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:09:

Als ik het goed begrijp is dit het gehele verhaal van Diablo? Ik heb 1 en 2 wel gespeeld, maar ik weet zeker dat ik hele stukken vergeten ben of verkeerd heb begrepen.

Edit: Hier een link naar Amazon
Misschien ook maar bestellen en de collectors edition van Diablo erbij doen, al is 99 dollar wel erg veel...

[ Voor 22% gewijzigd door Hennie-M op 03-12-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat je D3 wilt pre-orderen in de VS. Verzending kan even duren namelijk. Bij bijvoorbeeld Dynabyte en Dixons istie 75 euro en kun je hem afhalen in een winkel op de dag van release. Dat is ook nog goedkoper.

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bosmonster schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:45:
Denk niet dat je D3 wilt pre-orderen in de VS. Verzending kan even duren namelijk. Bij bijvoorbeeld Dynabyte en Dixons istie 75 euro en kun je hem afhalen in een winkel op de dag van release. Dat is ook nog goedkoper.
mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Inmiddels is de CE bij Dynabyte, Dixons en Mycom € 82,99. Altijd leuk prijsverhogingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Shady15 schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:01:
Inmiddels is de CE bij Dynabyte, Dixons en Mycom € 82,99. Altijd leuk prijsverhogingen...
http://www.budgetgaming.n...ollectors+edition_PC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik vind het wel echt irritant worden dat die CE nog steeds niet op amazon.co.uk te krijgen is :-S... Ik vermoed dat hij daar goedkoper zal zijn dan in de Nederlandse winkels, maar ik wil ook niet al te lang wachten... Argh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Quicky schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:04:
Ik vind het wel echt irritant worden dat die CE nog steeds niet op amazon.co.uk te krijgen is :-S... Ik vermoed dat hij daar goedkoper zal zijn dan in de Nederlandse winkels, maar ik wil ook niet al te lang wachten... Argh! :)
Ik zat net ook weer te kijken. Op de Duitse en Franse sites schittert de CE ook nog door afwezigheid. Ik plaats denk ik wel een pre-order bij Bol, die kan ik later altijd nog cancellen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Gaan jullie dan allemaal wachten op de post? Ik ga liever naar een eventuele midnight release bij een tastbare winkel. Weet alleen nog niet waar ik dat kan verwachten :P Iemand een idee? Of kun je hem dan een week van te voren alvast downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heh, ik weet het ook nog niet hoor waar ik em wil bestellen. De collectors edition lijkt me echt best leuk, maar over de €80 vind ik toch teveel. Voor €65 lust ik het wel.

Maar afhankelijk wanneer D3 nu eigenlijk uit komt, voel ik er ook wel wat voor om em gewoon digitaal bij Blizz te bestellen.

Aan de andere kant, SC2 kreeg ik ook twee dagen voor activatie binnen en dan hoef je weer niet te downloaden en heb je het spel dus al lang en breed vanaf de schijf geïnstalleerd staan. Niet dat ik daarvan zo vaak het doosje heb bekeken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
De prijs van de CE maakt me niet veel uit, als het maar niet boven de 100 euro uitkomt vind ik alles best. Dat spel ga ik toch doodspelen.

Jij hebt dus SC2 besteld via blizzard? Persoonlijk wil ik zeker een analoge versie van het spel, want ik vind het openslaan van het boekje en de lijmlucht toch altijd wel een mooi moment.

Eens in de zoveel tijd komt er zo'n spel uit dat je niet illegaal wil hebben, gewoon omdat je de makers die 50-60 euro 110% gunt.

Als ik de CE via blizzard bestel krijg ik dan een pakketje in de bus twee dagen voor de release? Heb nog nooit een spel pre-ordered via internet met het doel om het binnen 1 uur van release te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

iribuya schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:54:
Als ik de CE via blizzard bestel krijg ik dan een pakketje in de bus twee dagen voor de release?
Als dat zo is dan bestel ik hem ook bij Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je haalt wat dingen door elkaar geloof ik. Blizzard = digitaal downloaden. Daar is geen CE en krijg je hem niet eerder. (misschien dat ze eerder laten downloaden, maar dat ter zijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Eh, nee ik bedoel dat SC2 in Nederland aan leveranciers 7 dagen van te voren geleverd werd, waardoor iedereen eigenlijk de DVD binnen had een dag of twee voor de release. Ik had em toen via gamersland dacht ik, en die waren relatief traag.

Ik neem aan dat het met D3 hetzelfde zal gaan en je dus je CE of normale versie wel op tijd binnen hebt, zodat je op de release dag kan spelen als je de fysieke versie koopt.

Maar goed, dat weet je dus eigenlijk nooit zeker. Gezien je toch aan je B.net moet koppelen heeft de normale editie DVD dus ook niet zoveel zin.

Wie heeft er ervaring met Blizzards downloads eigenlijk? Ik heb zelf eens Diablo 2 en exp gedownload, maar dat was niet zo'n succes. Dat ging jammerlijk genoeg via een torrent en de HTTP uploader van Blizz stopte er steeds na 5 minuten mee. Vervolgens ging ik blij zelf met 800kb/s uploaden om 20-50 te ontvangen. Ik ben dat ding dus maar 20 keer gaan onderbreken om steeds die 4MB/s van de blizz http te krijgen. Torrent uitzetten en alleen de http ging niet voor D2.

Nou was dat een oude release, ik vraag me af of ze wat extra inzet hebben bij D3. Ik vind het niet erg om daarna 80% capaciteit te blijven uploaden, maar je krijgt totaal geen opties in de Blizz downloaders. Ik wil natuurlijk wel spelen na de download. Dat ik D2 binnen had had ik em nog even door laten uploaden trouwens. Ik geloof dat ik iets van 16GB had geupload in een nachtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De downloader moet je gewoon laten lopen, die corrigeert zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Ik heb SC2 via Bnet gekocht, was binnen 1.5-2 uur binnen zover ik me kan herinneren, giong redelijk vlot en simpel. Ik vond het op zich wel prettig werken, maar van Diablo 3 wil ik de collectors edition dus dat gaat niet werken via Bnet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bij de vorige WoW expansion kon je de uitbreiding voortijdig downloaden en installeren. Zover ik weet willen ze dat voor toekomstige titels op een zelfde manier gaan uitvoeren. Voor mensen die het spel digitaal bij Blizzard kopen is dit al mogelijk en zelfs als je het spel in de winkel wilt aanschaffen is er vaak een work around om het alsnog voortijdig te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shady15 schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:55:
Bij de vorige WoW expansion kon je de uitbreiding voortijdig downloaden en installeren. Zover ik weet willen ze dat voor toekomstige titels op een zelfde manier gaan uitvoeren. Voor mensen die het spel digitaal bij Blizzard kopen is dit al mogelijk en zelfs als je het spel in de winkel wilt aanschaffen is er vaak een work around om het alsnog voortijdig te downloaden.
Als je de Key op Bnet registreerd dan kun je hem downloaden. Had ik met SC2 hij is in de winkel gekocht maar heb uitsluitend de key gebruikt om hem te downloaden en te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook gewoon voor de digitale download. Zo kan ik hem tenminste z.s.m. spelen. Ik hecht ook echt 0 waarde aan een hardcopy. Ik moet die losse zooi niet in mn huis hebben ;)(ik vind steam bijv. ook echt een top service) Ik begrijp echter wel dat mensen er wel waarde aan hechten.

Vroeger had je nog van die mooie grote dozen, die heb ik nog wel van Diablo 2. Maar nu zo'n stom dvd doosje... no thanks.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bulls schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:03:
[...]

Als je de Key op Bnet registreerd dan kun je hem downloaden. Had ik met SC2 hij is in de winkel gekocht maar heb uitsluitend de key gebruikt om hem te downloaden en te installeren.
Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk het spel downloaden en installeren voor release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:08:
Ik ga ook gewoon voor de digitale download. Zo kan ik hem tenminste z.s.m. spelen. Ik hecht ook echt 0 waarde aan een hardcopy. Ik moet die losse zooi niet in mn huis hebben ;)(ik vind steam bijv. ook echt een top service) Ik begrijp echter wel dat mensen er wel waarde aan hechten.

Vroeger had je nog van die mooie grote dozen, die heb ik nog wel van Diablo 2. Maar nu zo'n stom dvd doosje... no thanks.
Collectors edition anyone? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bulls schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:04:
[...]

khaal gewoon beide, en registreer de extra's op de DirectDownload key
ja het is erg maar ik wacht al te lang, wil gelijk spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pensmaster-B schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:23:
[...]

Hoe vlot denk je dat die directdownload gaat als de halve WOW wereld (die hem gratis krijgt, onwaardig voor de game, maar helaas) die dag die game gaat downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb de gewone versie besteld. Me vriendin heeft al een beetje in de gaten dat er volgend jaar wat vrije tijd gevraagd wordt. Even een vraagje naar mensen die in de beta zitten een 8800 gts is dat voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

minimaal:
Video: NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better

Aangeraden:
Video: NVIDIA® GeForce® 260 or ATI Radeon™ HD 4870 or better

[ Voor 30% gewijzigd door Mad-Matt op 05-12-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

djunicron schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:11:
Wie heeft er ervaring met Blizzards downloads eigenlijk? Ik heb zelf eens Diablo 2 en exp gedownload, maar dat was niet zo'n succes. Dat ging jammerlijk genoeg via een torrent en de HTTP uploader van Blizz stopte er steeds na 5 minuten mee. Vervolgens ging ik blij zelf met 800kb/s uploaden om 20-50 te ontvangen. Ik ben dat ding dus maar 20 keer gaan onderbreken om steeds die 4MB/s van de blizz http te krijgen. Torrent uitzetten en alleen de http ging niet voor D2.
Ik ben de oude Diablo 2 + expansion naar verloop van tijd kwijtgeraakt en heb onlangs beide opnieuw aangeschaft (lees: uit de 5 euro budgetbak gevist, helaas met plastic hoesje, ik vond die oude dozen altijd veel leuker). Ik heb de CD echter niet gebruikt maar de key ingevoerd op mijn Battle.net account. Paar minuutjes downloaden en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Mad-Matt schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:24:
[...]

Hoe vlot denk je dat die directdownload gaat als de halve WOW wereld (die hem gratis krijgt, onwaardig voor de game, maar helaas) die dag die game gaat downloaden?
ook al aan gedacht idd, maar denk dat blizzard hier ook aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pensmaster-B schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:34:
[...]

ook al aan gedacht idd, maar denk dat blizzard hier ook aan denkt
Net als dat ze eraan denken om een spel op tijd uit te brengen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:04:
[...]

Wat moet je ermee? Ik weet niet hoe oud je bent. Maar een paar maanden na tijd heb je alles wat in die collectors edition zit ergens in een doos gegooid.

Je speelt het spel toch? Daar kijk je naar? Niet naar het hoesje/prulletjes die je erbij krijgt?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pensmaster-B schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:23:
[...]

Dan ga je er vanuit dat dat zomaar kan? B.NET biedt helemaal geen "registreer extra's" optie :P

@Supreme: Ik koop van Blizzardgames ook altijd de CE's. Die staan in een mooi rijtje op de kast en vind ik een mooie verzameling. (ow en ik ben 33, al weet ik niet precies wat dat er toe doet :P)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 05-12-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
[...]

Wait wut? Krijgen mensen die nog WoW spelen gratis D3?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bernd schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
[...]

Bij het afsluiten van een nieuw jaar-abonnement.

Jij kijkt nooit op de site? :P

http://eu.battle.net/wow/..._III_Free-21_10_2011#blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bernd schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
[...]

Ja, bij een jaar abbo....
(wat hier net boven gezegd is)

Dat is helemaal nergens voor nodig, hou het aub gezellig hier.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft toch niet met ze te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shady15 schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:01:
Ik heb hem voor 75€ gereserveerd bij de dynabyte, om af te halen in Tilburg, heeft iemand enig idee of die prijsblijft staan of dat ik de nieuwe prijs moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bosmonster schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:35:
Je hoeft toch niet met ze te spelen?
Gelukkig niet, grootste voordeel van Diablo, alleen spelen met de mensen die jij wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:47:
[...]

Wat moet je ermee? Ik weet niet hoe oud je bent. Maar een paar maanden na tijd heb je alles wat in die collectors edition zit ergens in een doos gegooid.

Je speelt het spel toch? Daar kijk je naar? Niet naar het hoesje/prulletjes die je erbij krijgt?:P
Je had het over dat je vroeger nog mooie grote dozen erbij kreeg, nou de CE heeft een "mooie grote doos" Dat is het enige wat ik wilde zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Bosmonster schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:03:
[...]

Bij het afsluiten van een nieuw jaar-abonnement.

Jij kijkt nooit op de site? :P

http://eu.battle.net/wow/..._III_Free-21_10_2011#blog
Speel al lang geen WoW meer dus kijk ook niet op de WoW site nee :P

Slimme truc van Blizz om mensen aan een jaar subscription te krijgen

Hetzelfde geldt voor jou, hou het aub gezellig.

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2011 08:51 ]

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Maak dan aub een TR aan in plaats van erop in te gaan.

[ Voor 126% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2011 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Er komt vandaag een website update - Artisians in de Game Guide
Afbeeldingslocatie: http://p.twimg.com/Af8LdVOCQAEeKNo.jpg

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pedr0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:57:
Er komt vandaag een website update - Artisians in de Game Guide
[afbeelding]
Lekker ding die rechtse ;)

Maar stukje bij beetje gaat het toch de goede kant op met de game.
Ik hoop dat ze snel met een release-date komen, al is het over 4 maanden, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:51:
[...]

Dan ga je er vanuit dat dat zomaar kan? B.NET biedt helemaal geen "registreer extra's" optie :P
ik meende gelezen te hebben dat er werd verteld dat de ingame content van de CE geleverd werd als een key welke onder je account ingevoerd moest worden. Daarmee unlock je de CE content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Mad-Matt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:10:
[...]

Lekker ding die rechtse ;)

Maar stukje bij beetje gaat het toch de goede kant op met de game.
Ik hoop dat ze snel met een release-date komen, al is het over 4 maanden, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Als ze nu een dochter heeft met dezelfde genen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pensmaster-B schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:18:
[...]

ik meende gelezen te hebben dat er werd verteld dat de ingame content van de CE geleverd werd als een key welke onder je account ingevoerd moest worden. Daarmee unlock je de CE content.
Dat zou dan nieuw zijn (heb het nog nergens zelf gelezen). Tot nu toe krijg je gewoon 1 productkey en daarmee registreer je de D3 CE. De CE-functionaliteit is tot nu toe nooit een losse key geweest. Wel zijn de overige CE goodies gekoppeld aan die key (voor WoW/SC2).

Ik weet zelfs niet eens zeker of je een bestaande key kunt upgraden naar CE, aangezien je maar 1 key per game per account kunt registreren.

Maar verder snap ik ook nog niet zo goed wat je bedoelt met DirectDownload. Is dat een andere service, of bedoel je gewoon de download van B.NET? Want anders zul je hem ook 2x moeten kopen (normale van DD en losse CE).

Al met al snap ik gewoon niks van je verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:54:
[...]

Dat zou dan nieuw zijn (heb het nog nergens zelf gelezen). Tot nu toe krijg je gewoon 1 productkey en daarmee registreer je de D3 CE. De CE-functionaliteit is tot nu toe nooit een losse key geweest. Wel zijn de overige CE goodies gekoppeld aan die key (voor WoW/SC2).

Ik weet zelfs niet eens zeker of je een bestaande key kunt upgraden naar CE, aangezien je maar 1 key per game per account kunt registreren.

Maar verder snap ik ook nog niet zo goed wat je bedoelt met DirectDownload. Is dat een andere service, of bedoel je gewoon de download van B.NET? Want anders zul je hem ook 2x moeten kopen (normale van DD en losse CE).

Al met al snap ik gewoon niks van je verhaal.
Ik bedoel de download van B.Net service.

- koop D3 online via Blizzard
- koop CE via retail
- installeer en play de standard online gekochte versie
- CE komt door de brievenbus
- registereer de CE ingame item codes op je standaard versie
- profit

kan alleen ff niet zo de bron vinden, ben aan het zoeken wel wat gevonden maar nog niet de blue post.
kijk vanavond wel ff verder

edit:

mmm werkt blijkbaar toch anders, maar resultaat is zelfde

We also learned that if you buy CE, you enter the CE key, and it overwrites the standard copy on your account.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3424796861?page=1

maar of ik bovenstaand ga doen dat is weer een ander verhaal

[ Voor 11% gewijzigd door Pensmaster-B op 06-12-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Compleet andere game/maker maar bij Battlefield 3 de Limited Edition was de extra content ook een aparte key. Lijkt mij ook voor blizzard het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik denk niet dat dat zo gaat, ik denk dat de CE een andere serie keys heeft en dat je daarmee gelijk de CE content unlocked zodra je die invoert.

edit:

En als je 2 gaat hebben dan zal ik ze niet op 1 account mergen, want dan betaal je echt veel te veel voor 1 versie. Dan zou ik hem op een ander account registreren en gaan dual boxen ofzo. Of verkoop je 1 (minder legaal maar toch)

[ Voor 45% gewijzigd door Bulls op 06-12-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is die spike tv game award dinges eigenlijk? En dus die cinematics van D3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Pensmaster-B schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:53:
mmm werkt blijkbaar toch anders, maar resultaat is zelfde

We also learned that if you buy CE, you enter the CE key, and it overwrites the standard copy on your account.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3424796861?page=1

maar of ik bovenstaand ga doen dat is weer een ander verhaal
hoezo resultaat hetzelfde?
Ik lees dit als:
1) Registreer D3 op je Bnet account
2) Registreer CE op je Bnet account
Nu heb je alleen de CE in je Bnet staan, de D3 uit stap 1 ben je kwijt.

Dus niet aan te raden...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

@ supreme: Als ik het goed gelezen heb is de release van de cinematic komend weekend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:45:
Wanneer is die spike tv game award dinges eigenlijk? En dus die cinematics van D3 :p
Wat Anu zei klopt volgens mij. Er staat mij iets bij van 10 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pensmaster-B schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:53:
[...]

Ik bedoel de download van B.Net service.

- koop D3 online via Blizzard
- koop CE via retail

- installeer en play de standard online gekochte versie
- CE komt door de brievenbus
- registereer de CE ingame item codes op je standaard versie
- profit
Dus je betaalt dubbel en noemt dan "profit" :?

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 06-12-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Die laatste fase is voor Blizzard :D

Fase one: Create cool game
Fase two: Encourage fans to buy multiple copies
Fase three: Profit!

[ Voor 58% gewijzigd door Bulls op 06-12-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
De Artisians staan online.... http://eu.battle.net/d3/en/artisan/ :+

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/620/medium/artisan-mystic-wagon1-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/620/medium/artisan-smith-wagon1-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/620/medium/artisan-jeweler-wagon1-4.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Pedr0 op 07-12-2011 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik zit even naar die mystic te kijken en kan die nou gewoon de base stats van een item upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:08:
Ik zit even naar die mystic te kijken en kan die nou gewoon de base stats van een item upgraden?
De base stats lijkt me niet, want anders wordt het stackable. het zal volgens mij net zoals bij D2 een extra blauwe regel zijn die +X bonus geeft. maar inderdaad bij o.a. wands wordt er bv 9-19 damage toegevoegd.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Jeweler valt me tegen. Doet niet veel meer dan de horradric cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:23:
mee eens, maar goed, vraag me af in hoeverre ik die actief ga gebruiken. Blacksmith vind ik vele malen interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:23:
Jeweler:
KEY FEATURES
COMBINE GEMS
Covetous Shen’s tools and mastery of gemcraft allow him to combine lower quality gems together to produce superior results.
ADD SOCKETS
Shen can etch a socket into shields, helms, belts, or pants, enabling nearly any piece of equipment to reap the benefits of gems.
REMOVE GEMS
For a gold cost, he can also extract gems from equipment sockets so that they can be re-used.
bij remove gems, is dan de equipment te hergebruiken of de gems? of beide?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:02
skoozie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:54:
[...]

Jeweler:

[...]

bij remove gems, is dan de equipment te hergebruiken of de gems? of beide?
Remove gems krijg je zowel het item als de gem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Barbarian/Monk -> blacksmith
Wizard -> Mystic
Barbarian/Monk -> Jeweler

Zoiets wordt het voor mij denk ik :). De enchants van de mystic klinken wel exact hetzelfde als die in wow, maar de artisans in het algemeen lijken me een coole toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Wat bedoel je precies? Je levelt ze door gold te betalen en ze zijn karakter onafhankelijk.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Oh je kunt ze alle 3 per char? Ik dacht dat je er 1 per character moest kiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 07-12-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:02
Ze zijn gelinkt op account, als je op je 1ste playthrough de smith volledig upgrade is deze bij je nieuwe wizard ook al op hetzelfde level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Feralio schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:33:
Ze zijn gelinkt op account, als je op je 1ste playthrough de smith volledig upgrade is deze bij je nieuwe wizard ook al op hetzelfde level.
Das wel handig. Ik ben wel benieuw op welk level je een artisan volledig hebt geleveld. Misschien is het wel interessant om halverwege level 30 te wachten met je Barb en eerst met de wizard de jeweler volledig up te graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Als ze alle drie op je account staan gelinkt dan kan je ook alle 3 de artisans upgrade tegelijk met je erste char want je kan daarna met een 2e char gewoon verder gaan aan ze alle 3. Hierdoor kun je vanaf je eerste char er ook al gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Reflow schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:39:
Als ze alle drie op je account staan gelinkt dan kan je ook alle 3 de artisans upgrade tegelijk met je erste char want je kan daarna met een 2e char gewoon verder gaan aan ze alle 3. Hierdoor kun je vanaf je eerste char er ook al gebruik van maken.
Aha, kan dat dan? Ik heb eigenlijk onbewust mezelf voorgenomen dat je niet alles kunt upgraden in de eerste keer D3 uitspelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
FloydRaalte schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:44:
[...]

Aha, kan dat dan? Ik heb eigenlijk onbewust mezelf voorgenomen dat je niet alles kunt upgraden in de eerste keer D3 uitspelen. :+
Ik denk ook niet dat je genoeg geld zult hebben om ze alle 3 te upgraden, en daardoor waarschijnlijk voor 1 moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Super gave info!!!! Moet je de mystic zien die kan gewoon 257 attack by sommige items stoppen.
http://eu.battle.net/d3/e...recipe/#type=armor&page=3
Moet je wel even lvl 7 runes salvagen. Hoe ziek is dat! Heb nu al zin om maanden lang te grinden naar runes om eindelijk mijn ring +257% meer dmg te laten geven.

Nu maar hopen dat ze zaterdag met een release date kunnen komen.

Wel toevallig dat elke keer als de dataminers iets vinden een week later een update komt op via de officiële blizzard site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Het ziet er allemaal erg gelikt uit :)

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
[...]

Is het niet mogelijk dat Blizzard D3 op voorhand ter download aanbiedt en op de release dag de nodige 'unlock keys' uitstuurt?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het me niet herinneren, maar:

Werd voor Sc2 ook een release date vrijgegeven? voor het spel uit was? Zoja, hoelang was dat voor de actual release date?

Zelfde voor WoW?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:24:
Ik kan het me niet herinneren, maar:

Werd voor Sc2 ook een release date vrijgegeven? voor het spel uit was? Zoja, hoelang was dat voor de actual release date?

Zelfde voor WoW?:p
Met een beetje zoekwerk kan je hier zo achterkomen....volgens mij staat het zelfs in dit topic! :+

Edit: Aub, Bosmonster in "[PC] Diablo 3 - Deel 12"

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 07-12-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Ieder spel heeft een release date, maar de vraag is meer hoeveel tijd zit er tussen de bekendmaking en de echte release? 1 maand of 6 maanden? :P

Even een gecheckt hoeveel pages of training je nodig hebt om alle artisans te upgraden: 140 Tomes voor mystic, 140T blacksmith en 39T voor jeweler. Dat aantal x5 (is toch 5 pages of training per tome?) kom je uit op 1595 pages of training. Dat is best een hoog aantal, maar als je kijkt hoeveel pages er droppen vind ik het misschien wel weinig. Vooral de laatste level knallen er in. Om van lvl 9 naar 10 te gaan heb je bijvoorbeeld 500 pages nodig :P

We zullen het zien. Ik ben van plan om met vier maten paar dagen vrij te nemen en dan per persoon één artisan te uppen zodat we maximale progression boeken, tenzij het niet nodig is aangezien er zoveel pages droppen. Ben alleen benieuwd wat de vierde persoon moet gaan doen aangezien die anders alleen maar dingen weggeeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik ga ook zeker 3 dagen vrij nemen. er vanuit gaande dat de release op dinsdag is....en ik vrijdag sowieso vrij ben. Kost me dat maar 3 dagen voor een hele week! ;)

Ben ook vanplan om naar een nachtrelease te gaan ergens in Tilburg of omgeving. En uiteraard sowieso de CE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Kapoen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:23:
[...]

Is het niet mogelijk dat Blizzard D3 op voorhand ter download aanbiedt en op de release dag de nodige 'unlock keys' uitstuurt?
Dat hebben ze dus bij de vorige WoW expansion (Cataclysm) gedaan. Je kon sowieso downloaden voor de release als je het spel digitaal met behulp van de Blizzstore had aangeschafd. Maar je kon ook downloaden door een bestand je in je folder te veranderen, dit was vooral erg handig als je het spel in de winkel ging aanschaffen, kon je toch gelijk spelen.

Ik verwacht dat ze dit bij Diablo3 ook gaan doen, sowieso voor mensen die het spel digitaal aanschaffen en waarschijnlijk (met een workaround) voor de mensen die het in de winkel aanschaffen.

Je hebt hier overigens geen "unlock key" voor nodig, zo kun je bijvoorbeeld ook al de beta downloaden zonder key. De key is belangrijk voor je account en staat los van downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alsof installeren vandaag de dag nog zo lang duurt. Dat half uurtje max kan er ook nog wel af na jaren wachten :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bosmonster schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:05:
Alsof installeren vandaag de dag nog zo lang duurt. Dat half uurtje max kan er ook nog wel af na jaren wachten :P
Het installeren valt vaak wel mee inderdaad, het installeren en downloaden van patches is vaak een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

FloydRaalte schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:37:
[...]

Das wel handig. Ik ben wel benieuw op welk level je een artisan volledig hebt geleveld. Misschien is het wel interessant om halverwege level 30 te wachten met je Barb en eerst met de wizard de jeweler volledig up te graden.
Ze alledrie tot lvl 7 levelen kost je 80000 goud. Eentje levelen tot level 10 kost je 60000 goud. Ik denk dat het dus interessanter is om ze eerst alle drie tot lvl 7 ofzo te levelen en dan te focussen op een van de drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja niet vergeten dat gold binnen je account geshared blijft evenals je artisans.
Het zal in ieder geval niet uitmaken met welk character je wilt spelen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:26:
[...]

Met een beetje zoekwerk kan je hier zo achterkomen....volgens mij staat het zelfs in dit topic! :+

Edit: Aub, Bosmonster in "[PC] Diablo 3 - Deel 12"
Oke bedankt. Met die post kunnen we stiekem hopen op zaterdag voor een releasedate :) Het is iig niet heel gek om dat te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:14:
[...]

Ze alledrie tot lvl 7 levelen kost je 80000 goud. Eentje levelen tot level 10 kost je 60000 goud. Ik denk dat het dus interessanter is om ze eerst alle drie tot lvl 7 ofzo te levelen en dan te focussen op een van de drie.
Tenzij je bijvoorbeeld als lvl 50-60 niks hebt aan een lvl 7 blacksmith, omdat deze items niet goed genoeg zijn. Dan heb je meer aan een lvl 9-10 waar je items kan maken die wel bruikbaar zijn. Lijkt me dat het op die manier mee scaled met je level en dat je er meer aan hebt om je te focussen op 1 vanaf het begin.

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 07-12-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

feli psychoclown

eerst maar eens zien hoe de economics met goud er uit gaan zien. Misschien moet je wel uren grinden op inferno om 1000 goud bij elkaar te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Goed opgemerkt trailblazer, maar dan ga ik toch gewoon naar nightmare met 1000% goldfind om makkelijk gold te verdienen. Ben inderdaad heel benieuwd of 60000 veel is tegen de tijd dat je in hell of inferno rondloopt. Het zou super zijn als het veel is, want dat betekend dat ze een goede economie hebben opgebouwt, maar ik ben er bang voor dat dit zeer lastig is om te balansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dan nog zullen die artisan een tijdelijke moneysink zijn. Op een gegeven moment zit die sink vol en moet het geld ergens anders heen wegsijpelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

In de beta had ik met smit op levl 2 nog 10k gold over na het neer meppen van de Skeleton king.
Was toen levl 9, met laatste klap op king levl 10.

Heb nu alweer een maand+ de beta niet meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:55:
dan nog zullen die artisan een tijdelijke moneysink zijn. Op een gegeven moment zit die sink vol en moet het geld ergens anders heen wegsijpelen.
Misschien kunnen ze een systeem van diminishing returns maken waardoor je relatief steeds meer gold moet betalen om nog een kleine upgrade te krijgen. Zo kunnen de die-hards toch hun gold kwijt en worden ze maar marginaal sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

defiler1974 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:01:
[...]

Misschien kunnen ze een systeem van diminishing returns maken waardoor je relatief steeds meer gold moet betalen om nog een kleine upgrade te krijgen. Zo kunnen de die-hards toch hun gold kwijt en worden ze maar marginaal sterker.
Omdat crafts toch random componenten hebben is dat al money-sink genoeg... want je wilt toch wel een item met "perfecte" stats hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat de crafts zelf ook steeds duurder worden en dat in verhouding het upgraden van de artisan tegen die tijd peanuts is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er zijn toch wel steeds meer en meer mensen die de Beta hebben en deze niet meer graag spelen. Er zijn sowieso haast geen streams meer vergeleken met tijdens patch 1 en 2.

Had Blizz dan niet toch beter tijdelijke beta invites kunnen sturen en zo meer systemen kunnen meetesten en daarnaast meer fans tevreden kunnen houden? En eigenlijk denk ik ook niet dat er nou veel spelers zijn die het leuk vinden om 6 maal na een wipe overnieuw te beginnen en dingen te rapporteren. Het is dat ze steeds best veel patchen, maar ik krijg het idee dat deze beta naast heel erg gewild (aanvankelijk iig) nu ook "te lang" aan het duren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja de initial sink is er alleen voor het upgraden van de Artisan, die is waarschijnlijk ook berekend als extra sink, de reguliere sink is het craften zelf. Als je dat niet gebruikt zul je wel veel gold hebben maar dan koop je juist veel op de AH.

Ik zou zelf eerst 1 Artisan gaan levelen omdat je dan sneller bij high-end crafts aankomt en om een beetje mee te doen in de race naar de betere crafts zodat je er nog wat aan kan over houden op de RMAH.
Maar ik denk dat het wel zal tegenvallen want er zijn altijd van die hardcore diehards die nonstop bezig gaan en zoveel eerder daar aankomen. En dan heb je vast nog van die figuren die in team bezig zullen gaan en met stuk of 5 man gaan gold/item/recipe farmen om 1 artisan zo snel mogelijk max te krijgen. Waarna ze de RMAH opbrengsten delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

djunicron schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:24:
Er zijn toch wel steeds meer en meer mensen die de Beta hebben en deze niet meer graag spelen. Er zijn sowieso haast geen streams meer vergeleken met tijdens patch 1 en 2.

Had Blizz dan niet toch beter tijdelijke beta invites kunnen sturen en zo meer systemen kunnen meetesten en daarnaast meer fans tevreden kunnen houden? En eigenlijk denk ik ook niet dat er nou veel spelers zijn die het leuk vinden om 6 maal na een wipe overnieuw te beginnen en dingen te rapporteren. Het is dat ze steeds best veel patchen, maar ik krijg het idee dat deze beta naast heel erg gewild (aanvankelijk iig) nu ook "te lang" aan het duren is.
Beta is gemaakt om dingen te testen, aan te passen,en dat dus weer te testen door bliz. niet om de publiciteit te trekken (al zal dat vast een plezante bijzaak zijn) Het kan dus niet te lang duren

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
verkopen voor euro's in de AH

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.