![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Back in black
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Back in black
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Back in black
Back in black
| |||||
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Zit te wachten op Deel 666, het release topic van Diablo 3 ;-)FloydRaalte schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:52:
Deeltje 13! En dan zie ik die schitterende TS van Clown ook nog eens!
Hopelijk heeft deel 13 verder geen bijgelovige invloeden...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ff kijken:Dakreal schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:56:
[...]
Zit te wachten op Deel 666, het release topic van Diablo 3 ;-)
Zou me niets verbazenhellfighter87 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:12:
[...]
ff kijken:
deel 2: 28-06-'08
deel 13: 23-01-12
11 delen in 25 dagen 6 maanden en 3 jaar.
(3 jaar) 365 * 3 = 1095
(6 maande) 365 / 2 = 182,5
(25 dagen) = 25
totaal: 11 delen in 1302 dagen
gemiddeld 120 dagen per deel.
666 - 12 = 654 delen te gaan //13de deel is nog niet vol
654 * 120 = 78480 dagen te gaan voordal deel 666 er is
78480 / 365 = 215
215 jaar voordat deel 666 aanbreekt op dit tempo, dat gaat nog wel ff duren dan die release
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
dat denk jij dat het polising is, ze hebben dan ook wel weer 5x een complete rebuild gedaan en 60x de core mechanics veranderd. En niet te vergeten dat het team vast wel meer dan eens per 40 jaar veranderd is geweest.Feralio schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:13:
Maar, dankzij de polising die ze ondertussen hebben kunnen doen ziet het er wel geweldig uit!
[ Voor 24% gewijzigd door Bulls op 23-01-2012 13:30 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 43% gewijzigd door Feralio op 23-01-2012 14:21 . Reden: meer info ]
Back in black
Kreeg ook al een DM over de inhoud maar zal het ook hier even verduidelijken, zodra ik de tijd ervoor heb (na mijn tentamen volgende week) zal ik het een en ander weer updaten. Met sommige dingen zal ik echter mee wachten tot het meer gekristalliseerd is anders blijf ik constant dingen aanpassen.Feralio schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:19:
Misschien het Artisan gedeelte in de OP even bijwerken, ivm de mystic die helaas is verdwenen. (Maar waarschijnlijk met de eerste expansion weer terug is.)
[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2012 14:21 ]
Back in black
Jij kan je vriend gewoon boosten door de lagere difficulties heen. Voor de een zal het te makkelijk zijn, voor de ander al snel te moeilijk waarschijnlijk.Peterrtt schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:29:
Hoe zit dit eigenlijk: Stel ik ben een hoog level in Diablo 3 en ik wil samen met een vriend spelen die een stuk minder hoog level is dan mij. Is het dan niet voor een van ons heel makkelijk of heel moeilijk?
En waar kan ik trouwens een beta huren voor een dag? Of mag dit niet besproken worden hier?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Cthulhu schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:34:
Verkrijgbaar vanaf 31 Maart, voor de prijs van 45,99!
volgens het krantje van Dixons
Niet als je een hele hoop te testen hebt, misschien is dit wel de laatste patch voor release, dan kunnen ze maar zeker zijn dat alles goed werktrandomice schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:15:
Hoppa patch 10 wordt op de servers gezet , 9 uur downtime. 9 uur is toch wel erg veel voor een beta
tja, 1q 2012 is nog de target, en 31 maart is laatste dag van die periode bij blizz als ik het goed begrepen heb...Cthulhu schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:34:
Verkrijgbaar vanaf 31 Maart, voor de prijs van 45,99!
volgens het krantje van Dixons
Alles wordt gewiped.asec schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:46:
Vraagje: Worden alle betakeys characters gereset/geschrapt op het moment van de release of komt er straks vrolijk een lvl 80 of zo langs lopen ingame op de dag van de release terwijl ik net een lvl 1 ben??
[ Voor 88% gewijzigd door Blitzdoctor op 23-01-2012 21:52 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
De prijzen die ze hanteren vind ik ook een beetje teveel van het goede, 13 dollar voor een dag ofzo (omgerekend van het te moeten kopen) Nou dan wacht ik wel even, zo graag wil ik het ook niet per se zien.djunicron schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:36:
9 uur lang Char's wissen is wat Blizzard aan het doen is. Als ze nou ook eens inactive beta-gebruikers eraf gooien en de keys herverdelen worden er weer een hoop mensen blij. Behalve die op D2JSP "geld" aan het verdienen zijn natuurlijk...
Hier op T.net hebben we toch ook een groot aantal gebruikers die voor een paar Euro wel hun account willen overgeven? Dat zou ik persoonlijk liever doen dan op D2JSP FG kopen, ik denk toch dat het een beetje aflopende zaak wordt daar.
Ten eerste kun je geen level 80 worden in D3 en ten tweede gaat de beta maar tot lvl 13.asec schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:46:
Vraagje: Worden alle betakeys characters gereset/geschrapt op het moment van de release of komt er straks vrolijk een lvl 80 of zo langs lopen ingame op de dag van de release terwijl ik net een lvl 1 ben??
[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 23-01-2012 21:56 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Check http://www.diablofans.com...ges-official-patch-notes/ voor alle changes!We’re in the process of bringing down the Diablo III test server to deploy Beta Patch 10. Maintenance should begin at approximately 11:00 a.m. PST, and we anticipate that downtime will last approximately 9 hours, until 8:00 p.m. PST.
[ Voor 35% gewijzigd door Pedr0 op 24-01-2012 08:49 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Hier de patch notes
Diablo III Beta Patch 10 – v.0.6.0.8296
Released 1/23/2012
General
A number of significant changes have been made to key aspects of Diablo III in this patch. To learn more about these changes and why they were made, please be sure to read the "System Changes" blog, written by Jay Wilson.
All characters have been wiped. Please note that this wipe will also affect gold, achievements, items, followers, and artisans. The Battle.net Balance for all beta participants has been reset to 50 Beta Bucks Core character attributes have been reworked significantly Attack, Defense, and Precision have been removed Dexterity, Intellect, Strength, and Vitality have been added: Dexterity +Demon Hunter damage +Monk damage +Dodge (for all classes)
Intellect +Witch Doctor damage +Wizard damage +Health from globes (for all classes)
Strength +Barbarian damage +Armor (for all classes)
Vitality +Health (for all classes)
Armor will now supplement Defense, as well as provide +Physical resist +Chance to Crit has been added as an item affix Player Life per Vitality has been changed: Players will now start out with 10 Life per Vitality at level 1
Nephalem Altars have been removed and players can now swap unlocked skills at any point during gameplay via the Skills list. This will impose a 30-second cooldown on the newly-activated skill, during which time the skill cannot be exchanged for another. Please note that the skills system is still considered a work-in-progress and will be undergoing additional changes in future patches. This iteration of the system is not final.
Scrolls of Identification have been removed and players can now identify an item by right-clicking on the item's icon The Nephalem Cube has been removed and the salvage ability has been added to the Blacksmith artisan The Cauldron of Jordan has been removed Stone of Recall has been renamed to "Town Portal" and can now be accessed directly via the Skill bar UI The fifth quick slot button has been moved next to the Town Portal ability in the Skill bar. This slot will eventually be to dedicated to potions, but can currently be used as a normal slot. Skills will now display simplified tooltips by default To view Advanced tooltips, press and hold the CTRL key when hovering over skill icons
The duration of the global chill effect granted by cold damage has be increased from 0.4 seconds to 0.6 seconds Achievements have been re-enabled
Classes
Barbarian Active Skills Ground Stomp
Damage increased from 70% to 110%
Ignore Pain Cooldown reduced from 60 seconds to 30 seconds Duration reduced from 5 seconds to 3 seconds
Leap Attack Damage increased from 70% to 100%
Revenge Damage increased from 150% to 220%
Passive Skills Nerves of Steel Now increases Armor by 25% of your Vitality
Monk Active Skills
Blinding Flash No longer breaks on damage Duration reduced from 5 seconds to 3 seconds
Wizard Active Skills
Frost Nova Damage reduced from 65% to 50%
Ice Armor No longer increases your Armor
Wave of Force Damage increased from 205% to 350%
Passive Skills
Temporal Flux Slow amount increased from 24% to 30%
Crafting
General Leveling artisans in Normal difficulty now only requires gold
Salvaging Common (white) items can no longer be salvaged and common crafting materials have been removed in all difficulty levels Salvaging a Magic (blue) item will always give you a Magic material, as well as a chance to receive a Rare (yellow) or Legendary (orange) material Salvaging a Rare item will always give you a Rare material and a Magic material, as well as a chance to receive a Legendary material Salvaging a Legendary item will always give you a Legendary material, Rare material, and Magic material
Items
General Attack, Defense, and Precision random affixes have been replaced with Dexterity, Strength, and Intellect The base damage on slower weapons has been increased. This is because we’re also increasing the potency of elemental damage properties, and elemental damage benefits faster weapons more than slower weapons. The drop rate of Magic items between level 1 and level 20 has been lowered. Single affix-Magic items are now introduced more slowly, and double affix-Magic items won’t appear until later in the game.
Vendors Wandering Merchants now have a 50% chance to sell a limited stock Rare item of any type Amulets have been moved from the Collector to the Fence
Monsters
Electrified monsters no longer spew lightning on death Arcane Enchanted monsters no longer cast an extra arcane beam on death
Bug Fixes
Players should no longer be disconnected from Battle.net when moving a stack of 0 items to their Skill action bar Rapidly moving around items in a character’s inventory should no longer cause those items to become unresponsive Items that display full durability, but are still considered slightly damaged should now be able to be posted on the Auction House Monsters that are killed should now always properly play their death animation rather than remain standing
Als ik dit even terugvertaal naar hoe het in D2 was (ik heb D3 nog niet kunnen spelen..) betekent dit dat bijvoorbeeld de + xx max damage affixes verdwijnen van items? En dus vervangen worden door + xx strength?General Attack, Defense, and Precision random affixes have been replaced with Dexterity, Strength, and Intellect
Anoniem: 345994
Zou best kunnen, echter heb je in D2 ook gewoon +xx max damage of +xx% increased damage.Azaruc schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:31:
[...]
Als ik dit even terugvertaal naar hoe het in D2 was (ik heb D3 nog niet kunnen spelen..) betekent dit dat bijvoorbeeld de + xx max damage affixes verdwijnen van items? En dus vervangen worden door + xx strength?
Ja, dat bedoel ik. Die zouden dan dus niet terugkomen in D3 als ik het goed begrijp, zodat je dus alleen + Strength, + Dex etc. overhoudt?Anoniem: 345994 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:33:
[...]
Zou best kunnen, echter heb je in D2 ook gewoon +xx max damage of +xx% increased damage.
Ik vind die potions er toch best wel leuk uitzien! Veel buffs en nerfs , blijkbaar zijn ze al flink aan het fine tunenPedr0 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:06:
[...]
Check http://www.diablofans.com...ges-official-patch-notes/ voor alle changes!
[afbeelding]
Volgens mij zit dat er nog gewoon in hoor, ze hebben het alleen over stats, oftewel, niet 3 stats maar 1 (str bijvoorbeeld). Enhanced damage/enhanced armor zal er ongetwijfeld gewoon nog zijn.Azaruc schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:05:
[...]
Ja, dat bedoel ik. Die zouden dan dus niet terugkomen in D3 als ik het goed begrijp, zodat je dus alleen + Strength, + Dex etc. overhoudt?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Anoniem: 230001
Geruchten genoeg maar alleen Blizz kan het met zekerheid zeggen. Vorige week zeiden ze dat ze nog steeds niet hebben gezegd dat ze early 2012 niet gaan halen maar aangezien ze de skills en runestones nog aan het overhoop gooien zijn duurt het nog wel even.Dekar1 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:51:
zijn er nog enige geruchten over een release date? op cdwow.nl staat nml een geschatte release datum van eind juni...
Ligt het aan mij of hebben ze Major en Super omgedraaid staan? Zowel kwa art als naam zou ik ze eerder andersom verwachten namelijk...Pedr0 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:06:
[...]
Check http://www.diablofans.com...ges-official-patch-notes/ voor alle changes!
[afbeelding]
Ik hoop het niet voor die persoon, want tot nu toe heeft Blizzard volgens mij nog geen enkele deadline gehaald die ze in het verleden hebben geroepen. Daarom is het de laatste jaren "when it's done".Serotonin schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:27:
Er moet toch iemand helemaal gek worden daar! Of eigenlijk hoop ik dat er iemand daar helemaal gek wordt! Wie is er verantwoordelijk voor de oplevering van het product?
In D2 had je na de Greater ook Super, dus ik denk dat ze dat gelijk hebben willen houden. Al vind ik de artwork van de Greater en Major te veel op elkaar lijken, en zou inderdad ook Major en Super omdraaien qua art, maar niet qua naam.djunicron schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:40:
[...]
Ligt het aan mij of hebben ze Major en Super omgedraaid staan? Zowel kwa art als naam zou ik ze eerder andersom verwachten namelijk...
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 24-01-2012 14:44 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Slecht voorbeeld want Ferrari en Lamborghini leveren vaak keurig netjes af op de afgesproken termijn. Dat heeft ook een reden, die reden zou Blizzard ook moeten aanspreken. De klanten die namelijk zulke auto's bestellen hechten nogal aan afspraken die gemaakt worden. Het zijn vaak veeleisende klanten en mensen die een nieuwe Ferrari of Lambo bestellen hebben aannemelijk al meer van dergelijke aankopen gedaan. Daarmee zijn ze dus bekend en men weet dan echt wel wat hij/zij wil. Daarnaast is op tijd leveren wel handig want dergelijke figuren bestellen rustig af als termijnen niet gehaald worden en shoppen dan bij Aston Martin waar ze hem de volgende middag op kunnen halen.Angeloonie schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:41:
Zelfde als je een Lamborghini of Ferrari besteld: je weet van te voren al dat de afleverdatum niet gehaald gaat worden, maar je weet dat wanneer hij afgeleverd wordt, je wél een enorm goed product hebt staan wat tot in de puntjes afgewerkt is, in plaats van een net-niet product op de afleverdatum.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Goede vergelijking en volgens mij voldoet Blizzard prima aan die wens. Je krijgt het spel op de datum die jij afgesproken hebt met Blizzard. Wanneer is dat ook weer?Jackson Claxon schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:51:
[...]
Slecht voorbeeld want Ferrari en Lamborghini leveren vaak keurig netjes af op de afgesproken termijn. Dat heeft ook een reden, die reden zou Blizzard ook moeten aanspreken. De klanten die namelijk zulke auto's bestellen hechten nogal aan afspraken die gemaakt worden.
/(bb|[^b]{2})/
*zucht*
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 24-01-2012 17:21 ]
Anoniem: 399205
jupAngeloonie schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:41:
[...]
en zou inderdad ook Major en Super omdraaien qua art, maar niet qua naam.
Geen vervanging? Er zijn twee "klonen" in de maak, namelijk Torchlight 2 en Path of Exile. Die laatste zal overigens gratis te spelen zijn.Bulls schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:32:
Er zullen vast mensen boos zijn omdat het spel laat komt, maar bedenk maar niet dat ze het spel niet kopen wanneer hij wel uit komt. Er is namelijk geen vervanging, je kan alleen uit principe het niet meer willen maar na een tijdje zwicht je toch wel mocht je enige interesse hebben in Diablo.
Anoniem: 182205
Back in black
Vergeet ook zeker Grim Dawn al denk ik wel dat PoE eerder uit zal zijn dan GDIxtli schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:05:
[...]
Geen vervanging? Er zijn twee "klonen" in de maak, namelijk Torchlight 2 en Path of Exile. Die laatste zal overigens gratis te spelen zijn.
Scroll of Reforging
Transmutes all properties of a single magic item into an entirely new set of properties. This process permanently reduces the maximum durability of the item by 10% and cannot be used on items with required level 50 or above.
Scroll of Greater Reforging
Transmutes all properties of a single magic or rare item into an entirely new set of properties. This process permanently reduces the maximum durability of the item by 10% and cannot be used on items with required level 50 or above.
Scroll of Superior Reforging
Transmutes all properties of a single magic, rare, set or legendary item into an entirely new set of properties. This process permanently reduces the maximum durability of the item by 10% and cannot be used on items with required level 50 or above
Er missen meer zaken in patch 10, b.v. de Scroll of Companion. Dit was de reactie van Bashiok:Forcing me to hold CTRL
How could we?!
Please integrate a toggle check box in the options menu for advanced/simple tooltip defaults.
[b]While I'd argue that holding CTRL to view Advanced tooltips is only a mild inconvenience (at worst), this is a reasonable request that I'm happy to pass on to our designers.
As for why we made the change? We wanted to make ability selection a bit more intuitive for newer players. It's important to keep in mind that not everyone who's going to play Diablo III will be veterans of the franchise, or even similar action RPGs. Even though the game's mechanics are fairly straightforward, the detailed information provided in Advanced tooltips can sometimes be a bit overwhelming if you're not already familiar with what all the terms mean.
For example, this:
• Attack a single target with a series of rapid punches
...is a little cleaner and easier to understand at a glance than:
• Unleash a series of extremely fast punches that deal 100% weapon damage as Lightning. Every third hit deals damage to all enemies in front of you and knocks them back a short distance.
Damage as lightning? What does that mean? Does that mean I need to collect lightning damage? Does that mean I'm getting gear with the wrong stats on it?
Simplified tooltips are intended to make it easier for novice players to understand what each of their character's abilities do, as well as help them better and more quickly differentiate between abilities that are meant for single targets vs. groups vs. situational powers. That said, for more knowledgeable players, to whom detailed information is more useful, Advanced tooltips are still available with the push of a button.
Are there plans to update the class pages with these simplified tooltips?
Don't know off-hand, but that's a good question. I'll find out.
I think you're grossly exaggerating how confused a new player has the potential to be.
[b]You'd be surprised at how alien some basic concepts and mechanics can be to players who've never had any experience with action RPGs before. I actually had to spend a lot of time explaining skills and abilities to my mom and grandmother when they first started playing the Diablo III beta. It wasn't about intelligence, just about familiarity -- they had little to no exposure to the terminology we use throughout the game, so there was definitely some confusion around what each of their character's skills did (or could do). I'm sure they could have eventually figured out things on their own, with the help of the Advanced tooltips, but it would have definitely taken longer and I don't know if they would have been engaged as quickly.
Of course, that's just a personal anecdote, so it's not representative of an entire population of players, but I can definitely see the value in providing tooltips that aren't as technical as the ones we currently have.
Now, that said...
• I think the problem here is that some of the original tooltips were just written poorly so that they appear to be more confusing than they actually are.
• I'd prefer a toggle checkbox in options somewhere, but at least add a line to the bottom of the mouseover tooltips to tell me how to see the useful information.
...these are both fair points which I'll be happy to bring up along with the request for a option for an Advanced tooltips toggle. Thanks for the good feedback.
And yet we're told to give feedback. Why? To have it thrown in our face?
I don't find the requests unreasonable, either. There's been a lot of great feedback in this thread.
We’ll have info soon. Some additional changes snuck in to Patch 10.
[ Voor 68% gewijzigd door Pedr0 op 25-01-2012 08:39 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Pedr0 op 25-01-2012 10:41 ]
Er missen indd een paar dingenPedr0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:33:
[...]
[...]
Er missen meer zaken in patch 10, b.v. de Scroll of Companion. Dit was de reactie van Bashiok:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door randomice op 25-01-2012 10:57 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ook over hoe lang de beta nog mag duren is weinig bekend.Outerspace schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:26:
Hoe lang duurt die beta nog? Kan er weinig over vinden.
* Outerspace is zeer benieuwd wanneer deze game uit komt. Maar Blizzard kennende vertellen ze er weinig over
Er zullen hier aan daar in de "kleine lettertjes" wel disclaimers staan. Denk niet dat blizzard daar niet aan gedacht zou hebben, want die hebben wel een paar zeer dure advocaten in dienst die op hun broek gaan krijgen als ze daar niet aan gedacht zouden hebbenPedr0 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:18:
Het gaat allemaal erg ver, maar ze hebben hier wel gelijk. En helemaal in de USA kan je ze gewoon aanklagen! http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3269839265
[ Voor 7% gewijzigd door randomice op 25-01-2012 11:38 ]
Je hebt duidelijk de Starcraft 2 beta gemist, daar was het nog een stuk ergerBulls schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:01:
Wat voor twitter wedstrijd nu weer, kunnen ze niet gewoon keys uitdelen aan mensen die opt-in zijn, moet er weer reclame gemaakt worden omdat je een beta access kan winnen. Ik vind dat ze er wel een te groot media spektakel van hebben gemaakt, terwijl ze eigenlijk nooit zo commercieel waren. En dan je hebt zoveel followers op facebook en twitter nou dat ze zoden aan de dijk. De mensen die mee doen aan die dingen waren toch al klant..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Je hebt pm, als je er niet meer mee speelt, kun je de gegevens doorspelen naar iemand anders. Veel plezier.SKdragon schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:17:
Margootje, zou ik misschien mogen spelen? Ik zit echt op mijn nagels te bijten voor een release date en ik zit continu streams te bekijken. Graag zou ik even een walkthrough met een monk willen doen. Is dat mogelijk?
Met de Cauldron was het nog wel te doen, maar als je nu constant heen en weer moet tp'n schiet het echt niet op, dat is het zelfde als in Diablo 2 dan kun je beter door spelen en alleen de dure items mee nemen zoals wands en staves. Wat ze ook kunnen doen is de witte items gewoon te goedkoop maken. zodat je het helemaal niet in je hoofd haalt het te verkopen, gewoon 10% van wat ze nu waard zijn (als dat niet al het geval was)Anoniem: 230001 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:45:
De whites oprapen en voor gold verkopen gaat niet werken want Blizzard wil dat niet hebben. Wanneer teveel mensen dat doen nerfen ze de goldwaarde. White items zijn puur als beeldvulling bedoeld vanaf deze patch.
Mocht dat het geval zijn dan ben ik heel dankbaar, maar ik denk niet dat je zo snel klaar bent met de beta als het voor het eerst speelt. En ga je vooral niet haasten, geniet ervan.SKdragon schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:06:
Wanneer ik erop uitgekeken ben vandaag zal ik de beta account doorgeven aan Bulls aangezien hij na mij erom vroeg. Tenzij hij niet wilt, dan gaat het door naar Visgek24.
[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 26-01-2012 11:35 ]
Het is nu al niet de moeite waard met ong. 28 G per item. Kan meer $$ droppen als je 6 zombies neer maait. Ik laat ze gewoon al liggenBulls schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:33:
[...]
Met de Cauldron was het nog wel te doen, maar als je nu constant heen en weer moet tp'n schiet het echt niet op, dat is het zelfde als in Diablo 2 dan kun je beter door spelen en alleen de dure items mee nemen zoals wands en staves. Wat ze ook kunnen doen is de witte items gewoon te goedkoop maken. zodat je het helemaal niet in je hoofd haalt het te verkopen, gewoon 10% van wat ze nu waard zijn (als dat niet al het geval was)
Inderdaad een waardeloze tijdsbesteding gaat dat worden. Met D2 waren de Armors ook altijd steady money. Hoop dat er wel wat witte items inzitten die nog enige waarde hebben als kijk je er niet eens meer naar, dat vind ik ook jammer. Blijft toch altijd zoeken naar iets met waarde of iets om zelf aan te trekken.Bulls schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:33:
[...]
Met de Cauldron was het nog wel te doen, maar als je nu constant heen en weer moet tp'n schiet het echt niet op, dat is het zelfde als in Diablo 2 dan kun je beter door spelen en alleen de dure items mee nemen zoals wands en staves. Wat ze ook kunnen doen is de witte items gewoon te goedkoop maken. zodat je het helemaal niet in je hoofd haalt het te verkopen, gewoon 10% van wat ze nu waard zijn (als dat niet al het geval was)
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Save and exit is er niet meer, je kan enkel voor logoff kiezen (wat gelijk je char wegschrijft naar de server) In D3 HC gaat de regel op "Dood=Dood' geen savegames of het dergelijke.tim.scheffer schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:25:
ik vraag me wat af met betrekking tot de HC modus van D3.
Zelf heb ik nog nooit D2 in HC modus gespeelt dus ik kan deze vraag niet zelf volledig beantwoorden maar wellicht kunnen jullie dit wel.
In D2 had je in SC modus een soort "Save and Exit" had als je wilde stoppen met spelen. Als je slim was dan deed je dit natuurlijk niet buiten de stad want dan wist je niet precies waar je zou spawnen aangezien alles weer random was zodra je weer wilde beginnen (althans zo deed ik het altijd.)
Verder kon je natuurlijk weer respawnen als je dood ging in SC modus.
Wat ik me afvraag is, hoe zit het met D2/D3 (weet niet of er verschil in zit) als je ook een "Save and Exit" doet in town (of gewone "save") en je de volgende keer weer gaat spelen dan wordt de wereld weer om je heen gebouwd zoals het in D2 ook was. (random dus) Maar wat nu als je, nadat je gesaved hebt, dood gaat met je character in HC modus? Kan je dan weer die savegame oproepen? of is die dan 'corrupted' (ofwel: niet beschikbaar) omdat je dood bent gegaan met die character?
Ik snap niet helemaal hoe dit werkt (wellicht omdat ik het nooit zelf op HC heb gespeeld) dus kan iemand mij dit uitleggen? Alvast bedankt
Als je dan dood gaat is het eigenlijk best crap.. Is het dan niet zo dat je liever nog vaker het stuk speelt (zodat je hoger level wordt en daarmee sterker) voor je naar een boss area gaat?Feralio schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:30:
[...]
Save and exit is er niet meer, je kan enkel voor logoff kiezen (wat gelijk je char wegschrijft naar de server) In D3 HC gaat de regel op "Dood=Dood' geen savegames of het dergelijke.
Dat is nou eenmaal HC. Als je het speelde zoals het moest (dus geen low lvl rush through en 24/7 cow lvl), dan moest je gewoon erg voorzichtig zijn.. En dat betekende dan ook vaak wat rustiger aan doen met bosses, toch nog even de content een keer doorlopen om wat extra levels te scoren.tim.scheffer schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Als je dan dood gaat is het eigenlijk best crap.. Is het dan niet zo dat je liever nog vaker het stuk speelt (zodat je hoger level wordt en daarmee sterker) voor je naar een boss area gaat?
Dit wist ik inderdaad wel, maar had nooit de ballen om het te proberenFeralio schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:37:
..., tevens is het zo dat, voordat je HC kan doen, eerst SC normaal moet clearen, dus je hebt wel een beetje kennis.
Dit is op het moment van schrijven zo, kan ten alle tijden nog veranderen, pin me hier niet op vast.
Ah kijk ook dat wist ik niet. (al tijden geleden dat ik D2 aangeraakt heb.. ) Zo zie je maar weer dat te weinig D2 je niet ten goede doetBulls schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:50:
Je hebt het ook over uitloggen op een plek, maar in Diablo log je altijd in town in. Dan moet je met waypoints naar de dichtstbijzijnde plek gaan waar je was toen je uitgelogd had.
10 fps? en op welke hardware draai je? want dat lijkt me toch niet echt de bedoeling van Diablo 3, dat de framerate zò slecht iswrvk82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:23:
Gister build 10 uitgeprobeerd met een barbarian.
Initieel was ik helemaal niet blij met de veranderingen, maar nadat ik gespeeld heb gister kom ik daar volledig op terug. Het feit dat white items niet meer interessant zijn om op te pakken voelt heel logisch. Het scheelt ook enorm veel ruimte in je inventory (die zelfs na 30 minuten spelen nog niet eens voor 25% vol is!
Ook de consolidatie op gebied van strenght dex enzo is heel erg duidelijk, voor iedereen te begrijpen!
De townportal voelt heerlijk diablo2-ish aan. Top! Verder is de performance enorm vooruit gegaan (FPS). Of het nu komt door mijn SSD of de nieuwe patch maar ik zit nu steady op 60FPS, waar ik hiervoor toch vaak onder de 10FPS kwam in MP-games. Geweldig!
D3 gaat het helemaal worden. Ook samen spelen met andere mensen is geweldig leuk! Patch 10 is weer een enorme stap vooruit, dat is mijn mening. Ik ga dit weekend een film uploaden van mijn barb playthrough. Ik heb een twitteraccount aangemaakt @00Bik waar ik de link mee zal communiceren. Misschien iets om te volgen (doe er niet veel mee en is enkel diablo3 georienteerd).
De 1e keer dat je een bepaalde animation ziet, moet die geladen worden van je HDD naar je RAM. D3 doet dat niet vantevoren.Visgek24 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:44:
[...]
10 fps? en op welke hardware draai je? want dat lijkt me toch niet echt de bedoeling van Diablo 3, dat de framerate zò slecht is
Voor de rest maak ik op uit je post dat de game verder wel heel tof is en lekker weg speelt, ben daar erg blij mee
Ouch.. dit klinkt wel erg slecht moet ik zeggen.. je zou verwachten dat dit gewoon tijdens het laadscherm gebeurd , in ieder geval voor een deel. of maak ik er een groter probleem van dan het is?RocketKoen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:18:
[...]
De 1e keer dat je een bepaalde animation ziet, moet die geladen worden van je HDD naar je RAM. D3 doet dat niet vantevoren.
Hierdoor krijg je FPS lag als je een bepaald monster voor het eerst ziet, of een bepaalde skill voor het eerst. Als je een MP game joined gaat dat ook voor alle character animations van medespelers.
*zucht*
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq