Er is een ellenlange thread op de battle.net forums over error 315000: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022
Nog geen reacties van de blues, helaas.
Nog geen reacties van de blues, helaas.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat verhaal gaat niet op want ik heb gister een nieuwe B.net account aangemaaktSpeciaal voor Diablo 3 met mijn nieuwe emailadres (gmail)Raven__NL schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:22:
Is ook een probleem met battle.net zie de blizz forums. Ik heb wel gelezen dat het misschien iets te maken zou kunnen hebben als je onlangs je email adres hebt verandert. Het terug veranderen naar je oude email adres zou het probleem kunnen verhelpen.
Ik heb dit nog niet kunnen testen omdat ik op het werk zit, maar ik heb wel onlangs mijn email adres verandert in battle.net. Vanavond eens proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 10:25 ]
Werd gister ook al twee maal gezegd, wel een beetje bij blijven he?Sebabbes schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:23:
Ik weet dat winkels nog geen release datum kunnen hebben maar in een folder van bart smit staat 19 april :):)
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Volgens mij is dit ondertussen de 10e keer dat dit is geroepen in 2 dagen tijd... zoals eerder gezegd: Bart Smit doet lekker aan giswerk, er is nog steeds geen datum bekendSebabbes schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:23:
Ik weet dat winkels nog geen release datum kunnen hebben maar in een folder van bart smit staat 19 april :):)
Anoniem: 346959
Anoniem: 445912
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Zodra je er in kan ben je waarschijnlijk max 3-4 dagen aan het spelen, dan ben je wel door de content. Daarna gewoon de account delen met de familie lijkt me, wel zo sociaal volgens mijjayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:43:
MIjn broers willen hem ook , ik hoop dat mijne het gewoon doet
[ Voor 21% gewijzigd door Baroshir op 21-02-2012 10:46 ]
Back in black
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 5% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 10:52 ]
Vraag me af hoe de mensen zich voelen die alleen het topic lezen en nooit posten, en dus geen account hebben, en nu er een maken voor de contest en als fakers bestempeld worden:Pjayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:51:
Ik heb geen flauw idee hoelang de Beta duurt maar mijn broers zijn ook gewoon actief hier.Het is niet dat ze speciaal een nieuwe account aanmaken. En als ze geen key bemachtigen, zitten ze straks elke avond bij mij binnen ''haha''(wij speelde met zijn 4e heel erg veel diablo 2) oftewel ook fanatiekelingen
[ Voor 17% gewijzigd door Stranglem op 21-02-2012 11:02 ]
Leven en laten leven!
Anoniem: 446347
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Welke vidkaart heb je , misschien kan dat wat verklarenCthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:11:
Fijn, krijg ik de melding dat mijn videokaart opeens niet meer ondersteunt wordt, gister nog wel(kreeg alleen die errorcode)
En mn kaart staat niet eens in de lijst
http://us.battle.net/supp...supported-video-card-list
HANDTEKENING!!!
Schijnt vaker te gebeuren, hier een thread met wat blue responses:Cthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:11:
Fijn, krijg ik de melding dat mijn videokaart opeens niet meer ondersteunt wordt, gister nog wel(kreeg alleen die errorcode)
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
als je hier kijkt zie je dat deze kaart helemaal niet voorkomt in de supported list , maar gek genoeg ook niet in de unsupported list. Ik zou even een bug report schrijven naar blizzard. ( daar ben je namelijk tester voorCthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:13:
Geforce9600 GT, 512mb
HANDTEKENING!!!
Heb je wel de laatste drivers geïnstalleerd voor je videokaart?Cthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:11:
Ja die heb ik, laatst nog gedaan voor SkyrimD0165 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:19:
[...]
Heb je wel de laatste drivers geïnstalleerd voor je videokaart?
3-4 dagen? Man, ik had Act 1 met de barb binnen anderhalf uur doorgespeeld. En ik heb elke mm van waar ik kon komen bekeken. Ik mag toch hopen dat ze de drempel voor de final versie wat hoger leggen. Want dit was veeeeel te makkelijk.Baroshir schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:44:
[...]
Zodra je er in kan ben je waarschijnlijk max 3-4 dagen aan het spelen, dan ben je wel door de content. Daarna gewoon de account delen met de familie lijkt me, wel zo sociaal volgens mij
Ter voorkoming van deze slowchat (gaat snel zo..): iemand nog die zijn ervaringen van gisteren wil delen? Zag wat mensen met framelag etc. in patch 13, zijn er "oud" beta gedienden die verschil zien?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
was al gezegt dat eerdere winnaars uitgesloten waren dacht ikPedr0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:22:
@PWM of Psycho: Mensen die gisteren een key hebben gewonnen, kunnen die vandaag wederom meedoen?
Beetje vreemde oplossing, but you never know...Cthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:21:
[...]
Ja die heb ik, laatst nog gedaan voor Skyrim
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Stond nog niet vast, maar werd wel naar gekeken.batsma schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:23:
[...]
was al gezegt dat eerdere winnaars uitgesloten waren dacht ik
E-Plaza en Bart Smit zijn hogerop dezelfde keten, dus dit zijn niet 2 bronnen die hetzelfde zeggen; slechts 1.Thasquealer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:25:
[...]
Stond nog niet vast, maar werd wel naar gekeken.
Overigens over die speculatie van het Bart Smit krantje, E-plaze heeft dezelfde datum die ze voor de release houden. Maar dat hoeft uiteraard nog niks te zeggen.
My emphasis.obsidian schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:21:
-snip-
Jammer dat ze de runes ook weggeven. Ik had liever het systeem van D2, gewoon lekker farmen, zo hou je het spel tenminste interessant.
Back in black
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq