Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Toch jammer dat als ik via de tweakers twitter chat lees dat er ruim 380 beta key's zijn geband i.v.m. fraude in de wedstrijd van gisteren.
Dat is bijna de complete hand out.
Zijn dus wasted keys geweest, want krijg je een nieuwe batch hiervoor van blizzard? ben bang van niet
Men had gewoon keys moeten geven aan mensen in dit topic
Niet dat ik jaloers ben op de mensen welke gewonnen hebben, maar vind het gewoon zonde nu van de keys en wat we er mee konden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:39
ReCreator schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:48:
[...]

Nou echt duidelijk staat het er niet, alleen dat het een random factor is :)
Maar waarvan, dat staat er niet bij, maar het schijnt van de mensen online op dat moment te zijn...
.... Ik denk dat het te maken heeft met de tijd dat je ingelogged bent op GoT, hoe korter op de bekendmaking van de keys hoe meer kans...

Kom op, gisteren was er gewoon een pagina waar je op de FP waar je op een knop moest drukken om kans te maken, ongetwijfeld zal het vandaag net zoiets zijn en ga er maar vanuit dat er sowiezo een post op de FP komt, een tweet van het @tweakers account en de modjes het nier in het topic zetten.
RedHat schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:52:
[...]

Nee hoor. Elke klik had gewoon een random-wel-of-niet dingetje. Dus er waren 400 keys, laten we zeggen dat 1 op de 3 hem random kreeg, dan waren het 1200 kliks voor de keys weg waren. Als het op inlogtijd e.d. ging was het niet random meer geweest natuurlijk 8)7
offtopic:
duidelijk de sarcasme tag vergeten, al die theorien deden mij terugdenken naar hoe loot in WoW verdeelt zou worden

[ Voor 26% gewijzigd door Puc van S. op 21-02-2012 08:57 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 19:29
Puc van S. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:51:
[...]

.... Ik denk dat het te maken heeft met de tijd dat je ingelogged bent op GoT, hoe korter op de bekendmaking van de keys hoe meer kans...
Nee hoor. Elke klik had gewoon een random-wel-of-niet dingetje. Dus er waren 400 keys, laten we zeggen dat 1 op de 3 hem random kreeg, dan waren het 1200 kliks voor de keys weg waren. Als het op inlogtijd e.d. ging was het niet random meer geweest natuurlijk 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 21-02-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Puc van S. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:51:
[...]

Kom op, gisteren was er gewoon een pagina waar je op de FP waar je op een knop moest drukken om kans te maken, ongetwijfeld zal het vandaag net zoiets zijn en ga er maar vanuit dat er sowiezo een post op de FP komt, een tweet van het @tweakers account en de modjes het nier in het topic zetten.
Aha, dat er een knop was kun je (nu, voor degene die het gemist hebben) dat niet terugvinden natuurlijk ;)
Maar goed, we houden het weer in de gaten...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Pensmaster-B schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:50:
Toch jammer dat als ik via de tweakers twitter chat lees dat er ruim 380 beta key's zijn geband i.v.m. fraude in de wedstrijd van gisteren.
Waar lees je dat dan?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zoals jullie weten heb ik gisteren m'n key bemachtigd. Hier heb ik gisteravond even goed gebruik van gemaakt in de vorm van een Barbarian.

Over de graphics, ik speel het met mijn settings op max *alles maxed out* op 1920x1200 reso.
Dat ziet er echt wel mooi uit hoor :)

Ben laaiend enthousiast eigenlijk.. cleave + explosive kill = gewoon geweldig.

Nog andere mensen hier die ook toegang hebben? misschien ff wat Skeleton King runs doen voor potentieel goeie lewt?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-06 21:36
Pensmaster-B schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:50:
Dat is bijna de complete hand out.
Zijn dus wasted keys geweest, want krijg je een nieuwe batch hiervoor van blizzard? ben bang van niet
Men had gewoon keys moeten geven aan mensen in dit topic
Niet dat ik jaloers ben op de mensen welke gewonnen hebben, maar vind het gewoon zonde nu van de keys en wat we er mee konden doen.
380 van de 400... . Hope dat blizz zo gul is dat ze ff een paar andere keys uitdraaien ;) . Anders is het wel heel zonde!

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:54
Hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Enige wat er volgens mij gezegd is:
Diablo 3 key givaway
We zijn ermee bezig. +300 accounts gebanned en we zijn nog niet klaar. Ook wordt gewerkt aan preventie voor morgen en woensdag maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar niks over ga zeggen.
Maar dat zegt nog niet dat die +300 accounts ook een key hebben gekregen

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 21-02-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Omdat die keys allemaal "opgeraapt" zijn via scripts, proxy's, dubbele accounts. Niet legitiem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Bokkie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:39:
Gisteren een key gewonnen op de frontpage, moest overwerken dus pas laat thuis, om 21:30 stond de installer in het gele balkje, als in "Playable" nu was mijn ervaring met die gele balk in wow, dat daar eigenlijk zou moeten staan "Barely Playable" dus alleen voor de zogenaamde junk die zeg maar al een maand te laat is met zijn fix :P.

Maar omdat ik geen zin om had om langer te wachten toch maar aangeslingerd.

Inlog en character creations screen zijn wow stijl, zeer herkenbaar en vertrouwd lekker simpel verder ook niet zo boeiend hoe dat eruitziet, je kiest je class, geeft een naam en klaar.
interface ingame deed mij ook erg wow aan en het zal mij niets verbazen als dat heerlijk modbaar wordt. groot pluspunt in mijn ogen. Een customizable ui vind ik zeer prettig.

Interface is lekker simpel, zoals gewend van Diablo alles op de gebruikelijke plekken met bijbehorende sneltoetsen en allemaal in te stellen.

Speel op een Q8800 2gb ram en een 4850 1Gb passief gekoelde videokaart. Alles staat redelijk hoog voor zover ik kon zien op 1920x1080 en voelt vlot aan, afgezien van het stotteren omdat ik nog niet fully installed was. :P ik ga er vanuit dat dat vanavond helemaal vloeiend loopt.

Na even snel alle classes bekeken te hebben qua info meteen mijn Demon Huntress aangemaakt (day1 first choice) en begonnen.

Door de interface krijg je een beetje het gevoel een scaled down wow te spelen. Maar daar houd de overeenkomst mijn inziens dan ook op. De donkere sfeer van de omgeving gaf mij meteen het vertrouwede Diablo gevoel terug. De sfeermuziek helpt mij daar goed bij halve schermpje doorlopen en daar was het welbekende gekreun van de zombies :+ meteen erop los knallen met de crossbow. yes zombies die lekker uit elkaar spatten het geluid van de loot die valt. Heerlijk, wat heb ik dit gemist :9

Ben tot level 3 gekomen (ongeveer 45 mins gespeeld lekker rustig aan rondkijken etc) skillsysteem is even wennen, zat even te zoeken toen ik op lvl 3 bolos kreeg waar die zaten, maar dat was ook een primary skill.

Combat is erg anders dan in D2 in verband met de manier van de skills het voelt inderdaad wat 'makkelijker' aan, niet dat D2 en D1 nou echt moeilijker waren, maar Diablo blijft natuurlijk Diablo en is niet echt te vergelijken met andere RPG's hoewel ik inderdaad wel het customizen van je skilltrees mis op dit moment. Maar dat zal wel met de runes komen of in ieder geval verderop in het spel, aangezien ik dus pas lvl 3 ben.

Graphics zijn prima voor mij, past lekker bij de sfeer en niet te zwaar, ik hoef in ieder geval niet te upgraden om straks te kunnen genieten. pre-order van de gewone editie blijft staan, dit keer geen SE voor mij.

Vanavond maar weer verder.

Voorlopige conclusie, MOAR!!!!!!
Super thanks! bedankt voor je info

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:12

rob_erwt

What does this button do?

randomice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:00:
[...]

380 van de 400... . Hope dat blizz zo gul is dat ze ff een paar andere keys uitdraaien ;) . Anders is het wel heel zonde!
Er zijn 380 (clone) accounts gebanned. Hoeveel daarvan werkelijk een key te pakken hadden weet ik zo niet, maar zeker niet allemaal.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
rob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:06:
[...]

Er zijn 380 (clone) accounts gebanned. Hoeveel daarvan werkelijk een key te pakken hadden weet ik zo niet, maar zeker niet allemaal.
Elke key die ze bemachtigd hebben is zonde , maar good job d:)b

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-03 16:52
Ouch... dat is zuur van die clone accounts, maar was wel te verwachten.
Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Succes alvast iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Wel jammer van de Beta key's, maar ach beta is tof om te doen, moet je wel de tijd hebben :)
Uren vermaakt met de beta van WoW destijds, sommige dingen die toen opvielen zijn pas later in de game gekomen(kan je zien hoelang het duurt voor sommige zaken pas na veel opmerkingen veranderen)

Hoop dat er een goede game uitkomt, wel zin om weer erin te duiken met Diablo 3. Deel 2 resulteerde in nachten met amper slaap :P Wens alle beta testers hier ook veel plezier toe!

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06 22:44
I'm wondering how soon we can expect the new skill calculator update so we can play around with the new rune system.
Blizzard: The web guys have been working hard on it and hope to have all the patch 13 changes reflected, including an updated calc, on the site next week.

Is there an ETA on when to expect them updated with the new stats?
Blizzard: No ETA, just "closer to launch".

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Er zijn alleen keys gebanned die zijn ontvangen door clone accounts of mensen die op een andere manier niet legitiem hebben deelgenomen aan de actie. Die 380 zijn niet gebande keys maar gebande GoT-accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

[...]

echt bizar hoe mensen het kunnen verpesten voor de rest... 380 van de 400.. dat zijn 20 werkende keys.. 5% die eerlijk heeft mogen spelen.. wat een nut heeft het dan om te clonen en het te verpesten voor de rest... echt kansloos nu had bijna iedereen een key gehad als ze gewoon normaal mee hadden gedaan... bedankt!

[edit]

[ Voor 5% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 21-02-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:18:
[...]

echt bizar hoe mensen het kunnen verpesten voor de rest... 380 van de 400.. dat zijn 20 werkende keys.. 5% heeft mogen spelen.. wat een nut heeft het dan om te clonen en het te verpesten voor de rest... echt kansloos nu had bijna iedereen een key gehad... bedankt!
Echt bizar hoe mensen niet kunnen lezen, 380 accounts != 380 keys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Puc van S. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:19:
[...]

Echt bizar hoe mensen niet kunnen lezen, 380 accounts != 380 keys...
echt bizar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
Nee, die mensen met clone accounts zitten nu gewoon te spelen. Maar hun tweakers accounts zijn nu gebanned. Oftewel... random mensen die gewoon alleen op tweakers kwamen om beta keys te krijgen. Dit is ook de reden waarom iedereen in dit forum voorstander is om als eerst de mensen op dit forum de keys te geven en dan pas openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ruim 60k hits met 400 keys. Dan kun je wel nagaan hoe groot de kans was dat je een key zou bemachtigen. Ik vond het een top actie, maar ik vond het wel jammer dat er teveel non-tweakers meegedaan hebben :) Ik had idd liever gezien dat mensen uit dit topic bijvoorbeeld keys zouden krijgen (of niet).

Alleen je moet wel begrijpen dat Tweakers.net het ook een beetje gebruikt voor publiciteit (Veel passanten e.d.). Dat heeft een site als T.net ook wel een beetje nodig, aangezien de kosten voor een site als deze redelijk behoorlijk zijn en de inkomsten uit advertenties e.d. altijd nog geen enorme vetpot zijn.

Ik vind het wel tijd worden voor een D3 slowchat topic oid. Denk dat die nu wel op zijn plaats is ;)

[ Voor 56% gewijzigd door RedHat op 21-02-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mensen, laten we aub een beetje constructieve post maken. Aan "Echt bizar..." etc heeft niemand wat aan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Japser

Jeej!

Hmm...heb ik gisteren zowaar nog de collectors edition kunnen bestellen @ yorcom! Wel verassend aangezien ie overal anders uitverkocht was maargoed. Iemand die de CE ook daar besteld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Ik zou wel voorstander zijn dat uw tweakers account minimum 1 jaar oud moet zijn om te kunnen winnen.
Aan de andere kant wint tweakers er ook dan niets bij... dit kan ook niet de bedoeling zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
[...]

Precies. Al die dubbele/nieuwe/script accounts zijn eruit, en daar hebben er echt maar een paar van een key. Ik denk dat bedoelt wordt dat ze de nieuwe Tweakers accounts dan bannen (en je vaste account ook, als je die al had, en daarnaast dus vals probeerde te spelen)...

Ik heb meer dan genoeg reacties gelezen van Tweakers-oud-gedienden die geluk hadden en een key hebben bemachtigd, en dat zijn er echt wel veel meer dan 20 :) .

Anyway, zoals in dat mega F5 topic gisteren geschreven: zelf had ik geen geluk, maar mijn vriend (oom) wel. Aangezien hij het mij gunde (ben redelijke Titan Quest/Torchlight fan geweest, maar heel eerlijk: Diablo 2 uiteraard wel gespeeld destijds/'vroegah', maar de hype om als maar door te blijven spelen is wel aan mij voorbij gegaan na het uitspelen van de story line), kon ik gisteravond ook aan de gang met de Beta.

Na behoorlijk lang te hebben gewacht tot de installer volledig klaar was - ben ook ik tot de conclusie gekomen dat "Playable" inderdaad niet echt "Playable" was voor mijn PC - gespeeld tot ~ level 7-8 Barbarian?. Ik vond het zeer lekker weg spelen, maar wil nog meer characters proberen, of wat verder levelen; vond de Barbarian al vrij snel een beetje saai worden (lag meer aan de low level skills denk ik).

Wel kwam ik tot de conclusie dat ik ECHT moet upgraden voordat de game uit is, als de game niet snel daarna op de Xbox360 uitkomt: Core2Duo 8400 / 4GB / Radeon HD3870 "kan net" (afhankelijk welke eisen je stelt) op 1650x1080, maar dat is alles op Medium en alleen Textures op High. Anti-Aliasing aan vond ik overigens absoluut een must want anders zijn de characters echt veels te kartelig/blokkerig (normaal neem ik dit voor lief, maar het camera punt zit bij Diablo3 redelijk dicht op je character waardoor het opvalt?)...
Het speelt i.i.g. goed & vlot in Crypts/Indoor locaties, maar "buiten" , voraal met veel mobs wordt het beeld voor een fractie slow, en dat speelt toch niet echt lekker :/

Vanavond maar weer even verder. Eerst werken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-06 13:39
Ik heb gisterenavond de Mac versie geïnstalleerd maar ben toch nog wel wat bugjes tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:24

skoozie

SCSI

Japser schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:23:
Hmm...heb ik gisteren zowaar nog de collectors edition kunnen bestellen @ yorcom! Wel verassend aangezien ie overal anders uitverkocht was maargoed. Iemand die de CE ook daar besteld heeft?
Yorcom heeft ze op voorraad liggen? dat lijkt me niet kloppen. Het spel is nog nergens te verkrijgen/afhalen. daarom staat het ook als "uitverkocht"

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Tja dat hele ban gedoe van dubbele accounts etc. werk je natuurlijk wel in de hand als je iets aankondigd op een dergelijke manier. Vermoed ook dat het natuurlijk wel de bedoeling was om die gigantische traffic te genereren, niks mis mee is een keuze van t.net maar als ik zie dat de echte fans het mis lopen vind ik het wel een beetje cru. Bedoel die accounts die een ban hebben kunnen natuurlijk wel vrolijk de beta spelen.

Persoonlijk had ik die keys lekker verdeeld onder de diehards van het d3 topic, en nee daar maak ik zelf geen deel van uit, ik wacht wel op de volledige versie en neem dan wel een maand vakantie op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:12

rob_erwt

What does this button do?

SKdragon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:20:
Nee, die mensen met clone accounts zitten nu gewoon te spelen. Maar hun tweakers accounts zijn nu gebanned.
Geloof me: hun betakeys zijn ook geblocked. Dus als ze al zitten te spelen is het met een key die ze niet via T.net te pakken hebben gekregen. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

rob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:40:

Geloof me: hun betakeys zijn ook geblocked. Dus als ze al zitten te spelen is het met een key die ze niet via T.net te pakken hebben gekregen. ;)
Owkej dan had ik dat verkeerd begrepen, my bad, en iig iets van een rechtvaardiging.
Hoeveel betakeys zijn er dan geblocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
rob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:40:
[...]

Haha oke, dat is wel fijn om te weten dan. Zonde van de keys, maar gerechtigheid zegeviert.

[ Voor 3% gewijzigd door SKdragon op 21-02-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-06 17:33
Vanavond eens de boel installeren op mn laptop aangezien ik er toch wel naar uit kijk. Destijds diablo2 ook erg veel gespeeld.

Eens kijken hoe speelbaar het is met een i7 2670qm, 8Gb geheugen, Nvidia GT 555m en een ssd-tje. Zal morgen mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446225

pentetic schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:51:
Vanavond eens de boel installeren op mn laptop aangezien ik er toch wel naar uit kijk. Destijds diablo2 ook erg veel gespeeld.

Eens kijken hoe speelbaar het is met een i7 2670qm, 8Gb geheugen, Nvidia GT 555m en een ssd-tje. Zal morgen mijn bevindingen posten.
dit zal geen enkel probleem opleveren aan je specs te zien. gefeliciteerd met de key ;) Njoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Japser

Jeej!

skoozie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:26:
[...]

Yorcom heeft ze op voorraad liggen? dat lijkt me niet kloppen. Het spel is nog nergens te verkrijgen/afhalen. daarom staat het ook als "uitverkocht"
Nee ik bedoelde meer dat bij Gamemania en Bol.com bijvoorbeeld het uberhaupt niet meer mogelijk was om een pre-order te plaatsen. Dat de voorraad 0 is snap ik want het spelleke is nog niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330656

Heeft iemand hier overigens een beta account waar diegene niet meer op speelt? Zou het dolgraag willen proberen. Heb Diablo 2 sinds release gespeeld en dat ongeveer 8 jaar lang haha.

Heb eventueel een PoE beta acc te leen voor diegene die mij zijn D3 beta account tijdje wil lenen :-)

Ik probeer het maar op deze manier. Aangezien de kans dat ik vanmiddag een key weet te bemachtigen erg klein is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426293

Om hoe laat gaat de weggeef actie vanmiddag van start? Ik dacht dat ik gisteren ergens gelezen had dat het opnieuw om 4 uur zou zijn. Ik zit op het werk dus ik probeer het een beetje in te plannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
SKdragon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:20:
Nee, die mensen met clone accounts zitten nu gewoon te spelen. Maar hun tweakers accounts zijn nu gebanned. Oftewel... random mensen die gewoon alleen op tweakers kwamen om beta keys te krijgen. Dit is ook de reden waarom iedereen in dit forum voorstander is om als eerst de mensen op dit forum de keys te geven en dan pas openbaar.
Omdat ik jaren lang alleen maar gelezen heb op tweakers (en dit topic) en pas recentelijk een account heb aangemaakt is mijns inziens geen reden om de give-away te beperken tot de posters in dit topic (waar ik dus tot nu niet bij hoorde) of accounts jonger dan een jaar. Multi-accounting is overigens altijd een sin en needs to be punished!

Net zoals velen (schat ik in) heb ik ook ellenlange runs meegedaan met de ETF-groep om als eerste op ladder naar top-lvl te gaan (ah, sweet memories). Het is dus niet dat ik nieuw ben in het spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Anoniem: 426293 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:54:
Om hoe laat gaat de weggeef actie vanmiddag van start? Ik dacht dat ik gisteren ergens gelezen had dat het opnieuw om 4 uur zou zijn. Ik zit op het werk dus ik probeer het een beetje in te plannen :P
Is volgens mij nog niet bekend... Even afwachten dus.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Ben benieuwd wat er vanmiddag gaat gebeuren, wat ik gister begrepen heb uit het "keychattopic" is dat het weer iets soortgelijks gaat worden. Ik hoop dat het klopt dat je vandaag wel meerdere malen kans hebt om het te blijven proberen waardoor je hopelijk meer kans hebt op een key. :)

Wat mij wel opvalt is dat de laatste tijd zoveel beta keys worden weggegeven door Blizzard. Voor mijn gevoel gaat het niet meer om het testen van de content maar wordt het bijna een verkapte demo. Dit is alleen maar goed nieuws want dat zou moeten betekenen dat we steeds dichter bij de launch komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-06 17:33
Anoniem: 446225 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:52:
[...]

dit zal geen enkel probleem opleveren aan je specs te zien. gefeliciteerd met de key ;) Njoy
Alvast goed om te weten dat dit geen probleem moet zijn en bedankt ik zal me er vast wel mee vermaken als ik naar de andere spellen van blizzard kijk die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Het hoeft niet eens mensen uit dit topic te zijn maar wel 'echte' tweakers, met minimaal 50 posts of iets dergelijks, maar goed tweakers heeft er iets aan gedaan en is er nog mee bezig dus nieuwe ronde nieuwe kansen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426293

Delph schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:57:
Ben benieuwd wat er vanmiddag gaat gebeuren, wat ik gister begrepen heb uit het "keychattopic" is dat het weer iets soortgelijks gaat worden. Ik hoop dat het klopt dat je vandaag wel meerdere malen kans hebt om het te blijven proberen waardoor je hopelijk meer kans hebt op een key. :)

Wat mij wel opvalt is dat de laatste tijd zoveel beta keys worden weggegeven door Blizzard. Voor mijn gevoel gaat het niet meer om het testen van de content maar wordt het bijna een verkapte demo. Dit is alleen maar goed nieuws want dat zou moeten betekenen dat we steeds dichter bij de launch komen.
Ja zo voelt het voor mij ook aan. Nu moet er wel bij zeggen dat ik nu overal tekenen (Client die ze retail noemen ipv beta) zie gewoon omdat ik hoop dat het niet lang meer gaat duren eer het spel uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Zijn dit de keys met een error 315300 code en niet in kunnen loggen ?

Ik heb er namelijk 1 gekocht , alles geinstalleerd , alle poorten opengegooid , cache verwijder etc etc en krijg telkens error code 315300 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Als je zelf even zou zoeken zou je er bij de eerste hit op Google achterkomen dat dat inderdaad het geval is.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Bananenspin schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:01:
Het hoeft niet eens mensen uit dit topic te zijn maar wel 'echte' tweakers, met minimaal 50 posts of iets dergelijks, maar goed tweakers heeft er iets aan gedaan en is er nog mee bezig dus nieuwe ronde nieuwe kansen!
Als het goed is zijn ze aan het brainen welke regels er nu gaan gelden, volgend 1 van de medewerkers op twitter:
Nee, we zetten in op een registratiestop ten tijde van de actie en/of het niet accepteren van meelotingen van nieuwe accounts.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:09:
Zijn dit de keys met een error 315300 code en niet in kunnen loggen ?

Ik heb er namelijk 1 gekocht , alles geinstalleerd , alle poorten opengegooid , cache verwijder etc etc en krijg telkens error code 315300 .
Key gebanned ? meer mensen hebben deze error en geen idee voor een fix.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-06 22:35
Zit met spanning te wachten op de nieuwe weggeef ronde. Een key kopen gaat em niet worden kans is te groot dat je er niks mee kunt. De beta lijkt mij juist nuttig om er achter te komen welke class fijn speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446736

Ik zit ook te refreshen :) Moet nu echt een betakey hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-06 20:57
Zou het toelaten van extra mensen in de beta te maken hebben met observatie van het auction house? Met de beperkte aantal testers die ze hadden is het natuurlijk lastig een 'economie' nabootsen. Nu krijgen ze misschien een beetje inzicht in de marktmechanismen die een rol kunnen gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wat ook belangrijk is voor de mensen die spelen, zet je games op public! :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 29-06 21:39
randomice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:14:
[...]

Key gebanned ? meer mensen hebben deze error en geen idee voor een fix.
Lijkt me niet.. en mag hopen van niet.
Heb hem zelf ook via de Tweakers actie (eerlijke manier) en kan er niet veel mee. DIII forum staat een een topic met 300+ mensen met hetzelfde probleem.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Welk antwoord is het nu ?

Error 315300 is dit een error code vanwege een gebannede key/account of wat ?

Ik probeer er achter te komen of ik nu in bezit ben van een legitieme of illegale key , want heb hem namelijk gekocht van een mede tweaker omdat ik graag wou spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446225

Groentenman schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:16:
Zou het toelaten van extra mensen in de beta te maken hebben met observatie van het auction house? Met de beperkte aantal testers die ze hadden is het natuurlijk lastig een 'economie' nabootsen. Nu krijgen ze misschien een beetje inzicht in de marktmechanismen die een rol kunnen gaan spelen...
ook maar denk ook de servers meer belasten door er meer users op te laten.
hoop dat ze inmiddels zover zijn dat er een rls datum bekend gemaakt kan worden.
wachten duurt lang maar in het geval van DIII is het niet meer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 29-06 21:39
jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:18:
Welk antwoord is het nu ?

Error 315300 is dit een error code vanwege een gebannede key/account of wat ?

Ik probeer er achter te komen of ik nu in bezit ben van een legitieme of illegale key , want heb hem namelijk gekocht van een mede tweaker omdat ik graag wou spelen
Gezien het wat medetweakers en mij niet lukt om te spelen terwijl alles eerlijk verlopen is, lijkt me dit een probleem met Battle.net..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Dat dacht ik dus ook maar ik begon te twijfelen door de gebande keys en accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Er is een ellenlange thread op de battle.net forums over error 315000: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022

Nog geen reacties van de blues, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-06 21:35
Is ook een probleem met battle.net zie de blizz forums. Ik heb wel gelezen dat het misschien iets te maken zou kunnen hebben als je onlangs je email adres hebt verandert. Het terug veranderen naar je oude email adres zou het probleem kunnen verhelpen.

Ik heb dit nog niet kunnen testen omdat ik op het werk zit, maar ik heb wel onlangs mijn email adres verandert in battle.net. Vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Mijn 3 broers kwamen gister langs om te spelen omdat ik de enige ben die een key bezit, en ik baalde als een stekker omdat ik er niet in kwam door die ...... B.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebabbes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 15:36
Ik weet dat winkels nog geen release datum kunnen hebben maar in een folder van bart smit staat 19 april :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Raven__NL schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:22:
Is ook een probleem met battle.net zie de blizz forums. Ik heb wel gelezen dat het misschien iets te maken zou kunnen hebben als je onlangs je email adres hebt verandert. Het terug veranderen naar je oude email adres zou het probleem kunnen verhelpen.

Ik heb dit nog niet kunnen testen omdat ik op het werk zit, maar ik heb wel onlangs mijn email adres verandert in battle.net. Vanavond eens proberen.
Dat verhaal gaat niet op want ik heb gister een nieuwe B.net account aangemaaktSpeciaal voor Diablo 3 met mijn nieuwe emailadres (gmail)

[ Voor 5% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Sebabbes schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:23:
Ik weet dat winkels nog geen release datum kunnen hebben maar in een folder van bart smit staat 19 april :):)
Werd gister ook al twee maal gezegd, wel een beetje bij blijven he? ;) Daarbij, het is vooralsnog pure speculatie van Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:54
Gisteren ook een key weten te bemachigen via tweakers. Had er gewoon 1 gewonnen. Gisteren ook een gmail account bij bnet gemaakt. Dacht ik gistereavond nog even te proberen... ook dezelfde 315300 foutmelding... bagger....

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Sebabbes schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:23:
Volgens mij is dit ondertussen de 10e keer dat dit is geroepen in 2 dagen tijd... zoals eerder gezegd: Bart Smit doet lekker aan giswerk, er is nog steeds geen datum bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346959

Nieuwe accounts kan je wel vergelijken met accounts die pas gewijzigd zijn op een bepaalde manier.
Misschien geven ze dezelfde foutmelding.

Hopelijk geraken jullie er snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Laat ze maar gewoon het probleem oplossen , het zure is nog dat ik voor een free beta key betaald heb . (Diehard) en ik weet het het is niet goed dat ik dat gedaan heb maar ik wou te graag spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebabbes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 15:36
Weet iemand eigenlijk of ik meer kans maak op een key bij d3db als ik de hele tijd f5 druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Weet iemand al hoelaat de nieuwe loting gaat plaatsvinden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445912

Hopelijk is het rune systeem een beetje zoals mijn verwachtingen zijn. Hope dat ik dat vanaf vanmiddag mag gaan testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Waarom? Je hebt al een key.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik denk hetzelfde trucje andere dag, rond 16:00

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
MIjn broers willen hem ook , ik hoop dat mijne het gewoon doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Heren/dames, let er even op dat dit geen slowchat topic is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:43:
MIjn broers willen hem ook , ik hoop dat mijne het gewoon doet
Zodra je er in kan ben je waarschijnlijk max 3-4 dagen aan het spelen, dan ben je wel door de content. Daarna gewoon de account delen met de familie lijkt me, wel zo sociaal volgens mij :)

Ter voorkoming van deze slowchat (gaat snel zo..): iemand nog die zijn ervaringen van gisteren wil delen? Zag wat mensen met framelag etc. in patch 13, zijn er "oud" beta gedienden die verschil zien?

[ Voor 21% gewijzigd door Baroshir op 21-02-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Ik heb geen flauw idee hoelang de Beta duurt maar mijn broers zijn ook gewoon actief hier.Het is niet dat ze speciaal een nieuwe account aanmaken. En als ze geen key bemachtigen, zitten ze straks elke avond bij mij binnen ''haha'' 8)7 (wij speelde met zijn 4e heel erg veel diablo 2) oftewel ook fanatiekelingen

[ Voor 5% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:51:
Ik heb geen flauw idee hoelang de Beta duurt maar mijn broers zijn ook gewoon actief hier.Het is niet dat ze speciaal een nieuwe account aanmaken. En als ze geen key bemachtigen, zitten ze straks elke avond bij mij binnen ''haha'' 8)7 (wij speelde met zijn 4e heel erg veel diablo 2) oftewel ook fanatiekelingen
Vraag me af hoe de mensen zich voelen die alleen het topic lezen en nooit posten, en dus geen account hebben, en nu er een maken voor de contest en als fakers bestempeld worden:P

BTW:

Force heeft een aantal filmpjes online met de runes erin verwerkt. Die van de wizard ziet er heel cool uit!!

Wat gebruikt hij op 02:42?

[ Voor 17% gewijzigd door Stranglem op 21-02-2012 11:02 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446347

Ik las ergens dat ze ermee bezig waren om het probleem met inloggen te verhelpen.
Jammer van de verloren tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Voor iedereen met de Error_315300 (die wrong username//password) Het schijnt te helpen om van mailadres te veranderen (van hotmail naar gmail) of om je land op de USA te krijgen.

Probeer dit eens, kijken of jullie dan daarna verder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:09
ik zal het vanavond proberen, ik laat het wel weten als het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Fijn, krijg ik de melding dat mijn videokaart opeens niet meer ondersteunt wordt, gister nog wel(kreeg alleen die errorcode)
En mn kaart staat niet eens in de lijst :X
http://us.battle.net/supp...supported-video-card-list

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:40

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Cthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:11:
Fijn, krijg ik de melding dat mijn videokaart opeens niet meer ondersteunt wordt, gister nog wel(kreeg alleen die errorcode)
Welke vidkaart heb je , misschien kan dat wat verklaren ;)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Geforce9600 GT, 512mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:54
Schijnt vaker te gebeuren, hier een thread met wat blue responses:
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3424796481

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:40

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

als je hier kijkt zie je dat deze kaart helemaal niet voorkomt in de supported list , maar gek genoeg ook niet in de unsupported list. Ik zou even een bug report schrijven naar blizzard. ( daar ben je namelijk tester voor :) )

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja zal ik straks ff doen, maar kon gister wel gewoon inloggen, toen werkte het wel(kreeg dus alleen die errorcode username/pass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0165
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 10:11
Heb je wel de laatste drivers geïnstalleerd voor je videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

D0165 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:19:
[...]

Heb je wel de laatste drivers geïnstalleerd voor je videokaart?
Ja die heb ik, laatst nog gedaan voor Skyrim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26

mvds

Totally awesome!

Baroshir schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:44:
[...]

Zodra je er in kan ben je waarschijnlijk max 3-4 dagen aan het spelen, dan ben je wel door de content. Daarna gewoon de account delen met de familie lijkt me, wel zo sociaal volgens mij :)

Ter voorkoming van deze slowchat (gaat snel zo..): iemand nog die zijn ervaringen van gisteren wil delen? Zag wat mensen met framelag etc. in patch 13, zijn er "oud" beta gedienden die verschil zien?
3-4 dagen? Man, ik had Act 1 met de barb binnen anderhalf uur doorgespeeld. En ik heb elke mm van waar ik kon komen bekeken. Ik mag toch hopen dat ze de drempel voor de final versie wat hoger leggen. Want dit was veeeeel te makkelijk.

Jammer dat ze de runes ook weggeven. Ik had liever het systeem van D2, gewoon lekker farmen, zo hou je het spel tenminste interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
@PWM of Psycho: Mensen die gisteren een key hebben gewonnen, kunnen die vandaag wederom meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Pedr0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:22:
@PWM of Psycho: Mensen die gisteren een key hebben gewonnen, kunnen die vandaag wederom meedoen?
was al gezegt dat eerdere winnaars uitgesloten waren dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440446

Na 10 jaar wachten blijkt een beta key te veel gevraagd:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:54
Cthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:21:
[...]
Ja die heb ik, laatst nog gedaan voor Skyrim ;)
Beetje vreemde oplossing, but you never know...
http://diablo.incgamers.c...eforce-GT-430-unsupported

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-06 13:06
tip gebruik geen 20 accounts want ze bannen je ;)
en denk dat iedereen een key wil crumpler77, er is zo'n mega run op heb ik het idee!
Vandaag komt er weer een loting en morgen ook dus als je alert bent kan je geluk hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 10:08
batsma schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:23:
[...]

was al gezegt dat eerdere winnaars uitgesloten waren dacht ik
Stond nog niet vast, maar werd wel naar gekeken.

Overigens over die speculatie van het Bart Smit krantje, E-plaze heeft dezelfde datum die ze voor de release houden. Maar dat hoeft uiteraard nog niks te zeggen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440446

Is er nog iets specifieks dat je gedaan moet hebben om kans te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-06 12:20
Thasquealer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:25:
[...]

Stond nog niet vast, maar werd wel naar gekeken.

Overigens over die speculatie van het Bart Smit krantje, E-plaze heeft dezelfde datum die ze voor de release houden. Maar dat hoeft uiteraard nog niks te zeggen.
E-Plaza en Bart Smit zijn hogerop dezelfde keten, dus dit zijn niet 2 bronnen die hetzelfde zeggen; slechts 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
obsidian schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:21:
-snip-

Jammer dat ze de runes ook weggeven. Ik had liever het systeem van D2, gewoon lekker farmen, zo hou je het spel tenminste interessant.
My emphasis.

Volledig oneens. Ik vind niks interessant aan farmen, het is een kunstmatige manier om mensen maar door te laten spelen zonder dat nieuwe content aangeboden hoeft te worden. Ik heb in het verleden vanalles gefarmed in wow (black lotus, dreamfoil, later dailies enzo) en ben daar helemaal klaar mee. Een spel moet voor (re)playability toch meer kunnen bieden dan "doe dit kunstje maar 100x, dan krijg je misschien X".
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.