Game begint óók pas ná de Skeleton King. Het eerste half uur / uur is meer een opwarmertje.SerealKiller schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:58:
Ok Jongens en Dames![]()
Ik vergelijk deze game met de kwaliteit van zeg.. Skyrim, als je zoveel voor een game vraagt (geduld, en geld) dan moet je ook aan de hoogste eisen voldoen.
The Good:
Slecht ziende mensen kunnen het erg goed spelen.. alles is overduidelijk groot.. UI aanpassen is een must
Als je niet goed kunt focussen met een muis, geen probleem.. ook al hint je op een enemy, je raakt hem echt wel.
Je hoeft je hersenen niet te gebruiken, alles is overduidelijk wat je moet doen en ook erg voorspelbaar..
Verder, ik heb nog niet echt anders goed kunnen vinden...
The bad:
Tot nu toe niet echt een verhaal lijn, je moet dingen doen ophalen etc.. maar waarom? What's te bigger picture?
Slechte voice over.. alleen Cain klinkt zoals het hoort (mijn mening)
Gericht op een erg jonge doelgroep, uitstraling vind ik (26 jaar) erg kinderlijk en niet echt tot de verbeelding spreken.. bij het inloggen waan je je in WOW en tijdens het spelen kom de felle kleuren je tegemoet bang dat je iets mist wat je zou kunnen aanklikken.
Veel nietszeggende dialogen, voorspelbare verwoordingen..
The ugly.
De hele UI is van Wow gejat (ofja gejat) .. 2 duppels water..
Waar is de sfeer? Het moet grimmig zijn, je moet het voelen.. In D2 wilde je vooruit.. nu is het gewoon doe dit doe dat.. ooh kijk een baas..
Waar is de gameplay? Ik klik me wezenloos en heb nog geen.. Oops momentje gehad
Geen enthousiasme, geen wow effecten..
Eerlijk gezegd, voor 10 euro zo ik hem niet eens meenemen.. Misschien heb ik teveel games gespeeld waardoor ik er niet erg warm van wordt, maar ik vindt het 13 in een dozijn.
Account doorspelen aan anderen... dan kan iedereen zicht een oordeel vormen

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
Anoniem: 383038
Na skyrim en kingdoms of amalur kan ik mij wel vinden in de review van Goron. Het is iets te casual, te makkelijk (en dan heb ik het niet over de moeilijkheidsgraad, dat kan alleen maar beter worden op nightmare en hell), maar echt over het ontbreken van RPG basics. Je hebt geen keuze om een bepaalde tree uit te bouwen, alles unlocked automatisch, zelfs alle runes.
Ik kan mij trouwens best wel vinden in de graphische stijl, de kleuren zijn wel fijn na 89 kleuren bruin voorbij te hebben zien komen in de laatste jaren.
Heb het trouwens met de witch doctor doorlopen, maar mijn ervaring is hetzelfde als de barb van Goron
.
Ik kan mij trouwens best wel vinden in de graphische stijl, de kleuren zijn wel fijn na 89 kleuren bruin voorbij te hebben zien komen in de laatste jaren.
Heb het trouwens met de witch doctor doorlopen, maar mijn ervaring is hetzelfde als de barb van Goron

Je speelt het tutorial deel van het spel, dus logisch.SerealKiller schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:58:
Je hoeft je hersenen niet te gebruiken, alles is overduidelijk wat je moet doen en ook erg voorspelbaar..
Dit laten ze expres niet zien vanwege spoilers.The bad:
Tot nu toe niet echt een verhaal lijn, je moet dingen doen ophalen etc.. maar waarom? What's te bigger picture?
Voice kwaliteit is over het algemeen goed, alleen praten ze vaak zinnen zonder pauze aan elkaar (mijn mening)Slechte voice over.. alleen Cain klinkt zoals het hoort (mijn mening)
Diablo 2 had ook zeer felle kleurenGericht op een erg jonge doelgroep, uitstraling vind ik (26 jaar) erg kinderlijk en niet echt tot de verbeelding spreken.. bij het inloggen waan je je in WOW en tijdens het spelen kom de felle kleuren je tegemoet bang dat je iets mist wat je zou kunnen aanklikken.

Zoals al gezegd, ze proberen spoilers te vermijden.Veel nietszeggende dialogen, voorspelbare verwoordingen..
2 druppels water is wat overdreven, maar er zijn idd overeenkomsten.The ugly.
De hele UI is van Wow gejat (ofja gejat) .. 2 duppels water..
Waar is de sfeer? Het moet grimmig zijn, je moet het voelen.. In D2 wilde je vooruit.. nu is het gewoon doe dit doe dat.. ooh kijk een baas..
Het blijft het begin van het spel natuurlijk; Diablo 2 tot aan Blood Raven was ook niet zo boeiend.Waar is de gameplay? Ik klik me wezenloos en heb nog geen.. Oops momentje gehad
Geen enthousiasme, geen wow effecten..
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
[quote]Blitzdoctor schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:22:
[...]
Je speelt het tutorial deel van het spel, dus logisch.
Je hebt ook zeker gelijk dat je de tutorial speelt, en mijn mening is natuurlijk daar ook op gebaseerd. Maar ik wordt er niet door geënthousiasmeerd, je zou (ongeacht de tutorial) meteen in het spel moeten zitten en door willen gaan, je moet balen dat niet verder kan.. je moet alles opzij willen zetten, en slapeloze nachten hebben tot de release.
[...]
Je hebt ook zeker gelijk dat je de tutorial speelt, en mijn mening is natuurlijk daar ook op gebaseerd. Maar ik wordt er niet door geënthousiasmeerd, je zou (ongeacht de tutorial) meteen in het spel moeten zitten en door willen gaan, je moet balen dat niet verder kan.. je moet alles opzij willen zetten, en slapeloze nachten hebben tot de release.
War is the only proper school of the surgeon.
Het is ook een BETA..SerealKiller schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:32:
[quote]Blitzdoctor schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:22:
[...]
Denk aan BF3, wat ook geen succes was in vele ogen.
Signature
Hoewel ik het een best leuk spel vindt, is het nog steeds niet echt een succes.. Veel bugs etc.mouzetc schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:35:
[...]
Het is ook een BETA..
Denk aan BF3, wat ook geen succes was in vele ogen.

Maar blizzard kennende stoppen ze wel iets meer tijd in het spel om het goed te krijgen. Heb helaas ook geen beta key, maar heb nooit d2 gespeeld, dus ben ook van mening dat anderen er meer 'recht op hebben' dan ik.
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er in diablo 3 niet echt verschillende character builds mogelijk zijn. Zoals Goron al zei, dat hij weinig nut zag om een tweede keer te beginnen met een barbarian. Ik bedoel, als je character straks op level 60 zit, dan heb je alles wel gezien. Voor zover bekend zijn er dus ook geen runewords, geen horadric cube en zelfs geen cow level. Waar blijft dan nog de replay value? op het auctionhouse na dan. Ik hoop toch echt dat er nog wat onaangekondigde "killer features" in zitten voor de echte diablo fans. Alles lijkt me nu net iets TE toegankelijk.
Ik begrijp dat ik tegen "heilige" huisjes aanschop, omdat we zo graag willen dat het een perfect spel is. En waarschijnlijk is het ook zo, zoals een boek waar je ff in moet komen en daarna niet meer loslaat.
Maar mijn eerste indruk is onvoldoende, en nodigt niet uit om 60 euro neer te leggen.
Maar mijn eerste indruk is onvoldoende, en nodigt niet uit om 60 euro neer te leggen.
War is the only proper school of the surgeon.
Beetje te vroeg om te stellen dat er geen replay waarde is.Righthere schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:41:
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er in diablo 3 niet echt verschillende character builds mogelijk zijn. Zoals Goron al zei, dat hij weinig nut zag om een tweede keer te beginnen met een barbarian. Ik bedoel, als je character straks op level 60 zit, dan heb je alles wel gezien. Voor zover bekend zijn er dus ook geen runewords, geen horadric cube en zelfs geen cow level. Waar blijft dan nog de replay value? op het auctionhouse na dan. Ik hoop toch echt dat er nog wat onaangekondigde "killer features" in zitten voor de echte diablo fans. Alles lijkt me nu net iets TE toegankelijk.
Daarnaast is er inferno mode, dat levert meer speeltijd op dan een cow level. En is alles behalve toegankelijk. Plus er zijn sterke geruchten over een geheim pony level. En ipv de cube heb je een heel crafting systeem met merchants die je kunt upgraden. Dus als het om het maken van items gaat is er veel en veel meer mogelijk.
MHW: Jay
Ik denk dat mensen ook te snel oordelen op net dat ene kleine stukje van de beta, uiteraard heb je daar nauwelijks een verhaal en replay waarde is ook minimaal, straks heb je een heel game met 4 volledige acts om items te grinden (en niet alleen bossruns), en een hele extra moeilijkheidsgraad voor als je eenmaal 60 bent en een beetje gear gegrind hebt. Ik zie overigens niet wat het cowlevel en de cube voor extra replay value geven? Runewords kan ik me iets bij voorstellen maar daarvoor is genoed andere itemization voor in de plaats gekomen denk ik zo. (Overigens denk ik dat er echt wel ergens een secret level in zal zitten hoor
).
Anders eens hardcore proberen?

Nou met de test van Leeghoofd heb ik me prima vermaakt, het was echt Diablo gevoel, en als je in Diablo zit dan is het gewoon goed. Heb me totaal niet gestoord aan ontbreken van verhaal, het wekt juist vragen, wat is de Meteor hoe komt Diablo terug wat komt er vervolgens, noem maar op.
Als buitenstaander kun je het misschien te simpel en vlak bekijken, maar als je D2 hebt grijs gespeeld dan maakt het niet uit, je wilt alleen maar meer weten. Misschien een kwestie van interesse net als met Starwars of Lord of the Rings, Alle lore is welkom.
Maargoed typisch voorbeeld van beta keys die naar fans moeten gaan in plaats van willekeurige voorbijgangers. Die weten het ten minste te waarderen.
Als buitenstaander kun je het misschien te simpel en vlak bekijken, maar als je D2 hebt grijs gespeeld dan maakt het niet uit, je wilt alleen maar meer weten. Misschien een kwestie van interesse net als met Starwars of Lord of the Rings, Alle lore is welkom.
Maargoed typisch voorbeeld van beta keys die naar fans moeten gaan in plaats van willekeurige voorbijgangers. Die weten het ten minste te waarderen.
AmenBulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:17:
Maargoed typisch voorbeeld van beta keys die naar fans moeten gaan in plaats van willekeurige voorbijgangers. Die weten het tenminste te waarderen.

Maar we maken nog kans op betakeys, ik had eigenlijk verwacht dat we op dit forum een headstart zouden krijgen. Is in het verleden wel gebeurd, nu ben ik gelukkig twee dagen vrij, dus kan ik deze site nauwlettend in de gaten houden. Al ben ik bang dat ik het slachtoffer word van de randomness van de loting en daardoor toch niks win

Trouwens hoe kunnen jullie wel inloggen in velen (waaronder ik) nog steeds niet?
Ja ik kan me inderdaad herinneren voor een WoW beta ofzo dat de winkans de eerste 2 min op 100% werd gezet voor de forummers hier (en 5 min tevoren op het forum werd aangekondigd), zou nu ook wel mooi zijn.Shady15 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:21:
[...]
Amen![]()
Maar we maken nog kans op betakeys, ik had eigenlijk verwacht dat we op dit forum een headstart zouden krijgen. Is in het verleden wel gebeurd, nu ben ik gelukkig twee dagen vrij, dus kan ik deze site nauwlettend in de gaten houden. Al ben ik bang dat ik het slachtoffer word van de randomness van de loting en daardoor toch niks win
"A tale is never so good that ale won't make it better."
Ik denk niet dat Diablo 3 zozeer een game voor de "mainstream" is. Zeker geen stereotype triple-A titel in ieder geval (en maar goed ook) zoals een Battlefield, Mass Effect of een Modern Warfare serie. Diablo is volgens mij meer een cult-franchise. Relatief kleine groep fans, maar die dan ook echt vrijwel allemaal hardcore fan zijn.
Dat mensen die het 'Diablo gevoel' niet echt kent niet warm worden van de graphics, story en 'simpele' topdown actie van Diablo verbaast me niet eigenlijk. Wat ik wel weet is dat iedereen die ik ken die dat 'Diablo gevoel' wel kent alleen de beta fantastisch al vinden.
Ik speel al sinds eind november beta, en nu al heb ik dat ene uurtje gameplay vaker gespeeld dan ik een gemiddelde game speel. Zegt genoeg lijkt me.
Dat mensen die het 'Diablo gevoel' niet echt kent niet warm worden van de graphics, story en 'simpele' topdown actie van Diablo verbaast me niet eigenlijk. Wat ik wel weet is dat iedereen die ik ken die dat 'Diablo gevoel' wel kent alleen de beta fantastisch al vinden.
Ik speel al sinds eind november beta, en nu al heb ik dat ene uurtje gameplay vaker gespeeld dan ik een gemiddelde game speel. Zegt genoeg lijkt me.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Kennen jullie de sketch Carnaval van "de mannen van de radio" ? Dan moet je het woord carnaval vervangen door Diablo, en dat is een beetje het echte Diablo fan zijn 
Als je hem niet kent, bij deze:
Gelieve niet verwijderen mods, het is dubbel toepasselijk juist nu met Carnaval.

Gelieve niet verwijderen mods, het is dubbel toepasselijk juist nu met Carnaval.
Anoniem: 311097
Hahahaha, leuk toen hij begon te praten. Zag het totaal niet komen.
"Vet herrie makuh, dan vind ik et goed!".
Heerlijk!
"Vet herrie makuh, dan vind ik et goed!".
Heerlijk!
[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 20-02-2012 23:50]
Ghehe, geniaal.Bulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:47:
Kennen jullie de sketch Carnaval van "de mannen van de radio" ? Dan moet je het woord carnaval vervangen door Diablo, en dat is een beetje het echte Diablo fan zijn
[video]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Hmm, wat vind men hier overigens van dit voorstel: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079620334
Ik moet zeggen, ik kan me er wel in vinden, zeker met betrekking tot HC.
Ik moet zeggen, ik kan me er wel in vinden, zeker met betrekking tot HC.
Kut, ik lees nu pas over de diablo beta keys die Tweakers vandaag weggaf
. Nou ja... morgen maar eens proberen dan :-/. Overigens dank aan Leeghoofd voor het uitlenen van zijn beta-account! Thank you very much
.

Ja ik ook pas net, aangezien er mensen zijn die wel moeten werken overdagQuicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:46:
Kut, ik lees nu pas over de diablo beta keys die Tweakers vandaag weggaf. Nou ja... morgen maar eens proberen dan :-/. Overigens dank aan Leeghoofd voor het uitlenen van zijn beta-account! Thank you very much
.

Zou mijn baas leuk vinden als ik de middag op t.net ga zitten f5'en ipv mijn werk doen.

- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 08-03 22:33
Back in black
Diablo III
Rpg
Hack and slash
Diablo
Steelseries Diablo 3
Games
Pc-game
Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
Blizzard Entertainment
Muismatten
Muizen
Activision Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Wees blij dat tweakers uberhaupt keys weggeeft 
Daarnaast geven ze ook nog eens een stuk meer weg dan de gemiddelde EU fansite.
Anyways, laten we het aub wel ontopic houden.

Daarnaast geven ze ook nog eens een stuk meer weg dan de gemiddelde EU fansite.
Anyways, laten we het aub wel ontopic houden.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Oh je hebt mij ook niet horen zeggen dat ik er niet blij mee ben hoor psychoclown
Vindt alleen de tijd en dagen beetje tja vreemd gekozen. Kijk dat je niet iedereen tevreden kunt stellen snap ik prima, een tijd/dag zal altijd wel bij iemand in het verkeerde keelgat schieten Maar om het nu tussen 9 en 5 te doen schakel je volgens mij half nederland effectief uit. aangezien die dan op hun werk zitten.
Kijk ik kan misschien wel eens een keer kijken maar niet de hele middag aangezien mijn baas dat no-way goed gaat vinden
En met mij meerdere hier denk ik.
Dat was in ieder geval wat ik erover kwijt wilde en zal verder m'n mond houden wat betreft mijn gezeik over die tijden

Kijk ik kan misschien wel eens een keer kijken maar niet de hele middag aangezien mijn baas dat no-way goed gaat vinden

Dat was in ieder geval wat ik erover kwijt wilde en zal verder m'n mond houden wat betreft mijn gezeik over die tijden

Ben eigenlijk benieuwd wie het heeft geregeld dat Tweakers 1200 of wat keys heeft gekregen 

Ik vind het zelf overigens een prima voorstel om de user een rune te laten kiezen in plaats van die op voorhand vast te leggen. Dat maakt variatie veel beter mogelijk in de levels 1 - 59 (waar ten slotte 98% van alle players zich zullen bevinden).
@Bulls: Waar haal je dat getal 1200 vandaan? Is het niet zo dat ze 400 keys hebben waarvan ze een groot deel vandaag hebben weggegeven en dinsdag en woensdag de rest?
@Bulls: Waar haal je dat getal 1200 vandaan? Is het niet zo dat ze 400 keys hebben waarvan ze een groot deel vandaag hebben weggegeven en dinsdag en woensdag de rest?
Ik heb het van verschillende posts samen:Quicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 01:12:
Ik vind het zelf overigens een prima voorstel om de user een rune te laten kiezen in plaats van die op voorhand vast te leggen. Dat maakt variatie veel beter mogelijk in de levels 1 - 59 (waar ten slotte 98% van alle players zich zullen bevinden).
enquote: Front Page16:00 - Jawel, in samenwerking met Blizzard Entertainment geven we 400 keys weg die toegang geven tot de bètatest van Diablo III. En dat terwijl Blizzard net het Rune System heeft ingevoerd, het laatste ontbrekende stukje van de game. »
enPWM schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:44:
Zie net het aantal te verdelen keys. Pff, die andere sites zijn echt amateurs.
Ok dan misschien 1000 of 800 maar in elk geval veel.quote: front PageWe geven dinsdagmiddag en woensdagavond nog een stevige voorraad keys weg, niet zo veel als nu, maar genoeg voor iedere geïnteresseerde om een serieuze kans te maken.
[Voor 14% gewijzigd door Bulls op 21-02-2012 01:50]
Daar heb je ook wel een punt(, of twee).anu schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:02:
Ik denk dat mensen ook te snel oordelen op net dat ene kleine stukje van de beta, uiteraard heb je daar nauwelijks een verhaal en replay waarde is ook minimaal, straks heb je een heel game met 4 volledige acts om items te grinden (en niet alleen bossruns), en een hele extra moeilijkheidsgraad voor als je eenmaal 60 bent en een beetje gear gegrind hebt. Ik zie overigens niet wat het cowlevel en de cube voor extra replay value geven? Runewords kan ik me iets bij voorstellen maar daarvoor is genoed andere itemization voor in de plaats gekomen denk ik zo. (Overigens denk ik dat er echt wel ergens een secret level in zal zitten hoor).
Het is natuurlijk te vroeg om te zeggen. Maar al die extra dingetjes in Diablo 2 maakte het voor mij leuk. Extra content wat de casual speler zo missen/voorbij lopen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 03-11-2021
*zucht*
Muismatten
Steelseries Diablo 3
Diablo III
Diablo III (Collectors Edition)
Activision Blizzard
Battlenet
Muizen
Steelseries
Diablo
Hack and slash
Blizzard Entertainment
Pc-game
Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Yeah, maar weer een uurtje dan zeker?Kees schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:12:
[...]
en daarom is er binnenkort in de middag en avond nog een giveaway, doen we speciaal om zoveel mogelijk mensen te kunnen pesten omdat ze op dat moment niet kunnen.
Waarom niet gewoon 24 of 48 uur inschrijvingen verzamelen en verloten ipv die korte tijdspanne? Ik en vele anderen heb echt geen tijd om T.NET de hele tijd te refreshen.
Don't get me wrong, fijn dat jullie keys weggeven, maar dit is niet een hele chille manier..
(Dinsdagmiddag zit ik de hele middag in meeting. Hoop dat ik woensdagavond mee kan dingen..)
Het enige bericht dat ik zie is dat ze 400 keys weggeven, waarvan het merendeel op maandag en de rest op dinsdag en woensdagBulls schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 01:43:
[...]
Ok dan misschien 1000 of 800 maar in elk geval veel.

[Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 21-02-2012 08:10]
Ik had gisteren ook pech en was zeer teleurgesteld. Heb daar in tegen wel mee kunnen doen!Bosmonster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:05:
[...]
Yeah, maar weer een uurtje dan zeker?
Waarom niet gewoon 24 of 48 uur inschrijvingen verzamelen en verloten ipv die korte tijdspanne? Ik en vele anderen heb echt geen tijd om T.NET de hele tijd te refreshen.
Don't get me wrong, fijn dat jullie keys weggeven, maar dit is niet een hele chille manier..
Maar je moet er even rekening mee houden dat ze niet iedereen gelukkig kunnen maken...........voor de mensen die overdag echt geen tijd hebben om t.net te checken doen ze morgenavond een nieuwe ronde.
Ik ben het dan wel met je eens dat je maar 1 kans hebt. Maargoed, ik hoop echt dat ze in de laatste twee batches de 0day/1-day ondertussen accounts uitsluiten!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 03-11-2021
*zucht*
Muismatten
Steelseries Diablo 3
Diablo III
Diablo III (Collectors Edition)
Activision Blizzard
Battlenet
Muizen
Steelseries
Diablo
Hack and slash
Blizzard Entertainment
Pc-game
Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Nee dat snap ik, maar dat probleem veroorzaken ze zelf door er zo'n korte tijd aan te verbinden. Als ze gewoon een wat langere periode doen en verloten, kan iedereen meedoen. Nu is er wel heel veel voordeel aan scholieren en studenten (of mensen met meer tijd in het algemeen).Pedr0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:09:
[...]
Ik had gisteren ook pech en was zeer teleurgesteld. Heb daar in tegen wel mee kunnen doen!
Maar je moet er even rekening mee houden dat ze niet iedereen gelukkig kunnen maken...........voor de mensen die overdag echt geen tijd hebben om t.net te checken doen ze morgenavond een nieuwe ronde.
Ik ben het dan wel met je eens dat je maar 1 kans hebt. Maargoed, ik hoop echt dat ze in de laatste twee batches de 0day/1-day ondertussen accounts uitsluiten!
Is bekend of weer in dit topic aangekondigd gaat worden dat de actie zal starten?
Leven en laten leven!
Kunnen ze beter de low-posts eruit halen oid, nu zijn er meerdere mesnen die meerdere accounts hebben. Die hebben de volgende keren dan extra kans. Ik heb het liefst dat ze er mij 1 geven en dan de rest random oid maar we zien het wel gebeuren =)Pedr0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:09:
[...]
Ik had gisteren ook pech en was zeer teleurgesteld. Heb daar in tegen wel mee kunnen doen!
Tja, ik heb daar persoonlijk niet zo'n probleem mee. Waar ik wel een probleem mee heb zijn die Fok! nerds die dan ff een account aanmaken en dat gewoon nog een key winnen ook!Bosmonster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:11:
[...]
Nee dat snap ik, maar dat probleem veroorzaken ze zelf door er zo'n korte tijd aan te verbinden. Als ze gewoon een wat langere periode doen en verloten, kan iedereen meedoen. Nu is er wel heel veel voordeel aan scholieren en studenten (of mensen met meer tijd in het algemeen).
Maargoed, ook dat is de keuze van t.net...we moeten blij zijn dat ze keys weggeven. Maar dan ben ik pas als ik er zelf eentje heb gewonnen!

Dat zal weer ergens in de middag zijn. De MODtjes zullen dat hier wel (optijd) komen aankondigen!Stranglem schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:13:
Is bekend of weer in dit topic aangekondigd gaat worden dat de actie zal starten?
[Voor 17% gewijzigd door Pedr0 op 21-02-2012 08:15]
Begrijp ik goed dat je alleen een post in dit forum had hoeven plaatsen om een kans te maken op een key? En dat we vanmiddag pas horen hoe we dan weer een kans maken?
In dat geval maar even reageren, gisteren helaas achter het net gevist.
floorjd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:34:
Begrijp ik goed dat je alleen een post in dit forum had hoeven plaatsen om een kans te maken op een key? En dat we vanmiddag pas horen hoe we dan weer een kans maken?
Kom op mensen, enkel kijken naar de frontpage zegt genoeg over hoe je een key kon/kan winnen...Groentenman schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:35:
In dat geval maar even reageren, gisteren helaas achter het net gevist.
Gisteren een key gewonnen op de frontpage, moest overwerken dus pas laat thuis, om 21:30 stond de installer in het gele balkje, als in "Playable" nu was mijn ervaring met die gele balk in wow, dat daar eigenlijk zou moeten staan "Barely Playable" dus alleen voor de zogenaamde junk die zeg maar al een maand te laat is met zijn fix
.
Maar omdat ik geen zin om had om langer te wachten toch maar aangeslingerd.
Inlog en character creations screen zijn wow stijl, zeer herkenbaar en vertrouwd lekker simpel verder ook niet zo boeiend hoe dat eruitziet, je kiest je class, geeft een naam en klaar.
interface ingame deed mij ook erg wow aan en het zal mij niets verbazen als dat heerlijk modbaar wordt. groot pluspunt in mijn ogen. Een customizable ui vind ik zeer prettig.
Interface is lekker simpel, zoals gewend van Diablo alles op de gebruikelijke plekken met bijbehorende sneltoetsen en allemaal in te stellen.
Speel op een Q8800 2gb ram en een 4850 1Gb passief gekoelde videokaart. Alles staat redelijk hoog voor zover ik kon zien op 1920x1080 en voelt vlot aan, afgezien van het stotteren omdat ik nog niet fully installed was.
ik ga er vanuit dat dat vanavond helemaal vloeiend loopt.
Na even snel alle classes bekeken te hebben qua info meteen mijn Demon Huntress aangemaakt (day1 first choice) en begonnen.
Door de interface krijg je een beetje het gevoel een scaled down wow te spelen. Maar daar houd de overeenkomst mijn inziens dan ook op. De donkere sfeer van de omgeving gaf mij meteen het vertrouwede Diablo gevoel terug. De sfeermuziek helpt mij daar goed bij halve schermpje doorlopen en daar was het welbekende gekreun van de zombies
meteen erop los knallen met de crossbow. yes zombies die lekker uit elkaar spatten het geluid van de loot die valt. Heerlijk, wat heb ik dit gemist 
Ben tot level 3 gekomen (ongeveer 45 mins gespeeld lekker rustig aan rondkijken etc) skillsysteem is even wennen, zat even te zoeken toen ik op lvl 3 bolos kreeg waar die zaten, maar dat was ook een primary skill.
Combat is erg anders dan in D2 in verband met de manier van de skills het voelt inderdaad wat 'makkelijker' aan, niet dat D2 en D1 nou echt moeilijker waren, maar Diablo blijft natuurlijk Diablo en is niet echt te vergelijken met andere RPG's hoewel ik inderdaad wel het customizen van je skilltrees mis op dit moment. Maar dat zal wel met de runes komen of in ieder geval verderop in het spel, aangezien ik dus pas lvl 3 ben.
Graphics zijn prima voor mij, past lekker bij de sfeer en niet te zwaar, ik hoef in ieder geval niet te upgraden om straks te kunnen genieten. pre-order van de gewone editie blijft staan, dit keer geen SE voor mij.
Vanavond maar weer verder.
Voorlopige conclusie, MOAR!!!!!!

Inlog en character creations screen zijn wow stijl, zeer herkenbaar en vertrouwd lekker simpel verder ook niet zo boeiend hoe dat eruitziet, je kiest je class, geeft een naam en klaar.
interface ingame deed mij ook erg wow aan en het zal mij niets verbazen als dat heerlijk modbaar wordt. groot pluspunt in mijn ogen. Een customizable ui vind ik zeer prettig.
Interface is lekker simpel, zoals gewend van Diablo alles op de gebruikelijke plekken met bijbehorende sneltoetsen en allemaal in te stellen.
Speel op een Q8800 2gb ram en een 4850 1Gb passief gekoelde videokaart. Alles staat redelijk hoog voor zover ik kon zien op 1920x1080 en voelt vlot aan, afgezien van het stotteren omdat ik nog niet fully installed was.

Na even snel alle classes bekeken te hebben qua info meteen mijn Demon Huntress aangemaakt (day1 first choice) en begonnen.
Door de interface krijg je een beetje het gevoel een scaled down wow te spelen. Maar daar houd de overeenkomst mijn inziens dan ook op. De donkere sfeer van de omgeving gaf mij meteen het vertrouwede Diablo gevoel terug. De sfeermuziek helpt mij daar goed bij halve schermpje doorlopen en daar was het welbekende gekreun van de zombies

Ben tot level 3 gekomen (ongeveer 45 mins gespeeld lekker rustig aan rondkijken etc) skillsysteem is even wennen, zat even te zoeken toen ik op lvl 3 bolos kreeg waar die zaten, maar dat was ook een primary skill.
Combat is erg anders dan in D2 in verband met de manier van de skills het voelt inderdaad wat 'makkelijker' aan, niet dat D2 en D1 nou echt moeilijker waren, maar Diablo blijft natuurlijk Diablo en is niet echt te vergelijken met andere RPG's hoewel ik inderdaad wel het customizen van je skilltrees mis op dit moment. Maar dat zal wel met de runes komen of in ieder geval verderop in het spel, aangezien ik dus pas lvl 3 ben.
Graphics zijn prima voor mij, past lekker bij de sfeer en niet te zwaar, ik hoef in ieder geval niet te upgraden om straks te kunnen genieten. pre-order van de gewone editie blijft staan, dit keer geen SE voor mij.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik moet zeggen dat het in patch 12 veel beter liep dan in patch 13. Ik krijg nu veel lags/fps drops die ik in patch 11 wel had en met 12 waren opgelost, dus kom maar op met die patch 14 

Haha, dat het lijkt me dat het "ik wil meer" effect al goed werkteBokkie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:39:

Bedankt voor je ervaringen!Bokkie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:39:
...
Speel op een Q8800 2gb ram en een 4850 1Gb passief gekoelde videokaart. Alles staat redelijk hoog voor zover ik kon zien op 1920x1080 en voelt vlot aan, afgezien van het stotteren omdat ik nog niet fully installed was.ik ga er vanuit dat dat vanavond helemaal vloeiend loopt.
...
Graag verneem ik of het na het compleet installen vloeiend speelt. maakte me voorheen lichte zorgen met mijn Q9550, 4GB, HD4850
Nou echt duidelijk staat het er niet, alleen dat het een random factor israndomice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:37:
Kom op mensen, enkel kijken naar de frontpage zegt genoeg over hoe je een key kon/kan winnen...

Maar waarvan, dat staat er niet bij, maar het schijnt van de mensen online op dat moment te zijn...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Toch jammer dat als ik via de tweakers twitter chat lees dat er ruim 380 beta key's zijn geband i.v.m. fraude in de wedstrijd van gisteren.
Dat is bijna de complete hand out.
Zijn dus wasted keys geweest, want krijg je een nieuwe batch hiervoor van blizzard? ben bang van niet
Men had gewoon keys moeten geven aan mensen in dit topic
Niet dat ik jaloers ben op de mensen welke gewonnen hebben, maar vind het gewoon zonde nu van de keys en wat we er mee konden doen.
Zijn dus wasted keys geweest, want krijg je een nieuwe batch hiervoor van blizzard? ben bang van niet
Niet dat ik jaloers ben op de mensen welke gewonnen hebben, maar vind het gewoon zonde nu van de keys en wat we er mee konden doen.
.... Ik denk dat het te maken heeft met de tijd dat je ingelogged bent op GoT, hoe korter op de bekendmaking van de keys hoe meer kans...ReCreator schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:48:
[...]
Nou echt duidelijk staat het er niet, alleen dat het een random factor is
Maar waarvan, dat staat er niet bij, maar het schijnt van de mensen online op dat moment te zijn...
Kom op, gisteren was er gewoon een pagina waar je op de FP waar je op een knop moest drukken om kans te maken, ongetwijfeld zal het vandaag net zoiets zijn en ga er maar vanuit dat er sowiezo een post op de FP komt, een tweet van het @tweakers account en de modjes het nier in het topic zetten.
RedHat schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:52:
[...]
Nee hoor. Elke klik had gewoon een random-wel-of-niet dingetje. Dus er waren 400 keys, laten we zeggen dat 1 op de 3 hem random kreeg, dan waren het 1200 kliks voor de keys weg waren. Als het op inlogtijd e.d. ging was het niet random meer geweest natuurlijk
offtopic:
duidelijk de sarcasme tag vergeten, al die theorien deden mij terugdenken naar hoe loot in WoW verdeelt zou worden
duidelijk de sarcasme tag vergeten, al die theorien deden mij terugdenken naar hoe loot in WoW verdeelt zou worden
[Voor 26% gewijzigd door Puc van S. op 21-02-2012 08:57]
Nee hoor. Elke klik had gewoon een random-wel-of-niet dingetje. Dus er waren 400 keys, laten we zeggen dat 1 op de 3 hem random kreeg, dan waren het 1200 kliks voor de keys weg waren. Als het op inlogtijd e.d. ging was het niet random meer geweest natuurlijkPuc van S. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:51:
[...]
.... Ik denk dat het te maken heeft met de tijd dat je ingelogged bent op GoT, hoe korter op de bekendmaking van de keys hoe meer kans...

[Voor 8% gewijzigd door RedHat op 21-02-2012 08:52]
Aha, dat er een knop was kun je (nu, voor degene die het gemist hebben) dat niet terugvinden natuurlijkPuc van S. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:51:
[...]
.... Ik denk dat het te maken heeft met de tijd dat je ingelogged bent op GoT, hoe korter op de bekendmaking van de keys hoe meer kans...
Kom op, gisteren was er gewoon een pagina waar je op de FP waar je op een knop moest drukken om kans te maken, ongetwijfeld zal het vandaag net zoiets zijn en ga er maar vanuit dat er sowiezo een post op de FP komt, een tweet van het @tweakers account en de modjes het nier in het topic zetten.

Maar goed, we houden het weer in de gaten...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Waar lees je dat dan?Pensmaster-B schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:50:
Toch jammer dat als ik via de tweakers twitter chat lees dat er ruim 380 beta key's zijn geband i.v.m. fraude in de wedstrijd van gisteren.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zoals jullie weten heb ik gisteren m'n key bemachtigd. Hier heb ik gisteravond even goed gebruik van gemaakt in de vorm van een Barbarian.
Over de graphics, ik speel het met mijn settings op max *alles maxed out* op 1920x1200 reso.
Dat ziet er echt wel mooi uit hoor
Ben laaiend enthousiast eigenlijk.. cleave + explosive kill = gewoon geweldig.
Nog andere mensen hier die ook toegang hebben? misschien ff wat Skeleton King runs doen voor potentieel goeie lewt?
Over de graphics, ik speel het met mijn settings op max *alles maxed out* op 1920x1200 reso.
Dat ziet er echt wel mooi uit hoor

Ben laaiend enthousiast eigenlijk.. cleave + explosive kill = gewoon geweldig.
Nog andere mensen hier die ook toegang hebben? misschien ff wat Skeleton King runs doen voor potentieel goeie lewt?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
380 van de 400... . Hope dat blizz zo gul is dat ze ff een paar andere keys uitdraaienPensmaster-B schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:50:

Enige wat er volgens mij gezegd is:
Diablo 3 key givaway
Diablo 3 key givaway
Maar dat zegt nog niet dat die +300 accounts ook een key hebben gekregenWe zijn ermee bezig. +300 accounts gebanned en we zijn nog niet klaar. Ook wordt gewerkt aan preventie voor morgen en woensdag maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar niks over ga zeggen.
[Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 21-02-2012 09:05]
Omdat die keys allemaal "opgeraapt" zijn via scripts, proxy's, dubbele accounts. Niet legitiem dus.kwdtjuh schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:03:
Hoe kan dat dan?
Super thanks! bedankt voor je infoBokkie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:39:
Gisteren een key gewonnen op de frontpage, moest overwerken dus pas laat thuis, om 21:30 stond de installer in het gele balkje, als in "Playable" nu was mijn ervaring met die gele balk in wow, dat daar eigenlijk zou moeten staan "Barely Playable" dus alleen voor de zogenaamde junk die zeg maar al een maand te laat is met zijn fix.
Speel op een Q8800 2gb ram en een 4850 1Gb passief gekoelde videokaart. Alles staat redelijk hoog voor zover ik kon zien op 1920x1080 en voelt vlot aan, afgezien van het stotteren omdat ik nog niet fully installed was.ik ga er vanuit dat dat vanavond helemaal vloeiend loopt.
Door de interface krijg je een beetje het gevoel een scaled down wow te spelen. Maar daar houd de overeenkomst mijn inziens dan ook op. De donkere sfeer van de omgeving gaf mij meteen het vertrouwede Diablo gevoel terug. De sfeermuziek helpt mij daar goed bij halve schermpje doorlopen en daar was het welbekende gekreun van de zombiesmeteen erop los knallen met de crossbow. yes zombies die lekker uit elkaar spatten het geluid van de loot die valt. Heerlijk, wat heb ik dit gemist
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Er zijn 380 (clone) accounts gebanned. Hoeveel daarvan werkelijk een key te pakken hadden weet ik zo niet, maar zeker niet allemaal.randomice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:00:
[...]
380 van de 400... . Hope dat blizz zo gul is dat ze ff een paar andere keys uitdraaien. Anders is het wel heel zonde!
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Elke key die ze bemachtigd hebben is zonde , maar good jobrob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:06:
[...]
Er zijn 380 (clone) accounts gebanned. Hoeveel daarvan werkelijk een key te pakken hadden weet ik zo niet, maar zeker niet allemaal.

Ouch... dat is zuur van die clone accounts, maar was wel te verwachten.
Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Succes alvast iedereen!
Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Succes alvast iedereen!
Wel jammer van de Beta key's, maar ach beta is tof om te doen, moet je wel de tijd hebben 
Uren vermaakt met de beta van WoW destijds, sommige dingen die toen opvielen zijn pas later in de game gekomen(kan je zien hoelang het duurt voor sommige zaken pas na veel opmerkingen veranderen)
Hoop dat er een goede game uitkomt, wel zin om weer erin te duiken met Diablo 3. Deel 2 resulteerde in nachten met amper slaap
Wens alle beta testers hier ook veel plezier toe!

Uren vermaakt met de beta van WoW destijds, sommige dingen die toen opvielen zijn pas later in de game gekomen(kan je zien hoelang het duurt voor sommige zaken pas na veel opmerkingen veranderen)
Hoop dat er een goede game uitkomt, wel zin om weer erin te duiken met Diablo 3. Deel 2 resulteerde in nachten met amper slaap

Nothing more to say...
I'm wondering how soon we can expect the new skill calculator update so we can play around with the new rune system.
Blizzard: The web guys have been working hard on it and hope to have all the patch 13 changes reflected, including an updated calc, on the site next week.
Is there an ETA on when to expect them updated with the new stats?
Blizzard: No ETA, just "closer to launch".
Er zijn alleen keys gebanned die zijn ontvangen door clone accounts of mensen die op een andere manier niet legitiem hebben deelgenomen aan de actie. Die 380 zijn niet gebande keys maar gebande GoT-accounts.
echt bizar hoe mensen het kunnen verpesten voor de rest... 380 van de 400.. dat zijn 20 werkende keys.. 5% die eerlijk heeft mogen spelen.. wat een nut heeft het dan om te clonen en het te verpesten voor de rest... echt kansloos nu had bijna iedereen een key gehad als ze gewoon normaal mee hadden gedaan... bedankt!rob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:06:
[...]
Er zijn 380 (clone) accounts gebanned. Hoeveel daarvan werkelijk een key te pakken hadden weet ik zo niet, maar zeker niet allemaal.
[edit]
[Voor 5% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 21-02-2012 09:23]
Echt bizar hoe mensen niet kunnen lezen, 380 accounts != 380 keys...BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:18:
[...]
echt bizar hoe mensen het kunnen verpesten voor de rest... 380 van de 400.. dat zijn 20 werkende keys.. 5% heeft mogen spelen.. wat een nut heeft het dan om te clonen en het te verpesten voor de rest... echt kansloos nu had bijna iedereen een key gehad... bedankt!
echt bizar...Puc van S. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:19:
[...]
Echt bizar hoe mensen niet kunnen lezen, 380 accounts != 380 keys...
Nee, die mensen met clone accounts zitten nu gewoon te spelen. Maar hun tweakers accounts zijn nu gebanned. Oftewel... random mensen die gewoon alleen op tweakers kwamen om beta keys te krijgen. Dit is ook de reden waarom iedereen in dit forum voorstander is om als eerst de mensen op dit forum de keys te geven en dan pas openbaar.
Ruim 60k hits met 400 keys. Dan kun je wel nagaan hoe groot de kans was dat je een key zou bemachtigen. Ik vond het een top actie, maar ik vond het wel jammer dat er teveel non-tweakers meegedaan hebben
Ik had idd liever gezien dat mensen uit dit topic bijvoorbeeld keys zouden krijgen (of niet).
Alleen je moet wel begrijpen dat Tweakers.net het ook een beetje gebruikt voor publiciteit (Veel passanten e.d.). Dat heeft een site als T.net ook wel een beetje nodig, aangezien de kosten voor een site als deze redelijk behoorlijk zijn en de inkomsten uit advertenties e.d. altijd nog geen enorme vetpot zijn.
Ik vind het wel tijd worden voor een D3 slowchat topic oid. Denk dat die nu wel op zijn plaats is

Alleen je moet wel begrijpen dat Tweakers.net het ook een beetje gebruikt voor publiciteit (Veel passanten e.d.). Dat heeft een site als T.net ook wel een beetje nodig, aangezien de kosten voor een site als deze redelijk behoorlijk zijn en de inkomsten uit advertenties e.d. altijd nog geen enorme vetpot zijn.
Ik vind het wel tijd worden voor een D3 slowchat topic oid. Denk dat die nu wel op zijn plaats is

[Voor 56% gewijzigd door RedHat op 21-02-2012 09:23]
Mensen, laten we aub een beetje constructieve post maken. Aan "Echt bizar..." etc heeft niemand wat aan!

Hmm...heb ik gisteren zowaar nog de collectors edition kunnen bestellen @ yorcom! Wel verassend aangezien ie overal anders uitverkocht was maargoed. Iemand die de CE ook daar besteld heeft?
Ik zou wel voorstander zijn dat uw tweakers account minimum 1 jaar oud moet zijn om te kunnen winnen.
Aan de andere kant wint tweakers er ook dan niets bij... dit kan ook niet de bedoeling zijn..
Aan de andere kant wint tweakers er ook dan niets bij... dit kan ook niet de bedoeling zijn..
Precies. Al die dubbele/nieuwe/script accounts zijn eruit, en daar hebben er echt maar een paar van een key. Ik denk dat bedoelt wordt dat ze de nieuwe Tweakers accounts dan bannen (en je vaste account ook, als je die al had, en daarnaast dus vals probeerde te spelen)...rob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:06:
[...]
Ik heb meer dan genoeg reacties gelezen van Tweakers-oud-gedienden die geluk hadden en een key hebben bemachtigd, en dat zijn er echt wel veel meer dan 20

Anyway, zoals in dat mega F5 topic gisteren geschreven: zelf had ik geen geluk, maar mijn vriend (oom) wel. Aangezien hij het mij gunde (ben redelijke Titan Quest/Torchlight fan geweest, maar heel eerlijk: Diablo 2 uiteraard wel gespeeld destijds/'vroegah', maar de hype om als maar door te blijven spelen is wel aan mij voorbij gegaan na het uitspelen van de story line), kon ik gisteravond ook aan de gang met de Beta.
Na behoorlijk lang te hebben gewacht tot de installer volledig klaar was - ben ook ik tot de conclusie gekomen dat "Playable" inderdaad niet echt "Playable" was voor mijn PC - gespeeld tot ~ level 7-8 Barbarian?. Ik vond het zeer lekker weg spelen, maar wil nog meer characters proberen, of wat verder levelen; vond de Barbarian al vrij snel een beetje saai worden (lag meer aan de low level skills denk ik).
Wel kwam ik tot de conclusie dat ik ECHT moet upgraden voordat de game uit is, als de game niet snel daarna op de Xbox360 uitkomt: Core2Duo 8400 / 4GB / Radeon HD3870 "kan net" (afhankelijk welke eisen je stelt) op 1650x1080, maar dat is alles op Medium en alleen Textures op High. Anti-Aliasing aan vond ik overigens absoluut een must want anders zijn de characters echt veels te kartelig/blokkerig (normaal neem ik dit voor lief, maar het camera punt zit bij Diablo3 redelijk dicht op je character waardoor het opvalt?)...
Het speelt i.i.g. goed & vlot in Crypts/Indoor locaties, maar "buiten" , voraal met veel mobs wordt het beeld voor een fractie slow, en dat speelt toch niet echt lekker

Vanavond maar weer even verder. Eerst werken

Ik heb gisterenavond de Mac versie geïnstalleerd maar ben toch nog wel wat bugjes tegengekomen 

Yorcom heeft ze op voorraad liggen? dat lijkt me niet kloppen. Het spel is nog nergens te verkrijgen/afhalen. daarom staat het ook als "uitverkocht"Japser schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:23:
Hmm...heb ik gisteren zowaar nog de collectors edition kunnen bestellen @ yorcom! Wel verassend aangezien ie overal anders uitverkocht was maargoed. Iemand die de CE ook daar besteld heeft?
Tja dat hele ban gedoe van dubbele accounts etc. werk je natuurlijk wel in de hand als je iets aankondigd op een dergelijke manier. Vermoed ook dat het natuurlijk wel de bedoeling was om die gigantische traffic te genereren, niks mis mee is een keuze van t.net maar als ik zie dat de echte fans het mis lopen vind ik het wel een beetje cru. Bedoel die accounts die een ban hebben kunnen natuurlijk wel vrolijk de beta spelen.
Persoonlijk had ik die keys lekker verdeeld onder de diehards van het d3 topic, en nee daar maak ik zelf geen deel van uit, ik wacht wel op de volledige versie en neem dan wel een maand vakantie op
Persoonlijk had ik die keys lekker verdeeld onder de diehards van het d3 topic, en nee daar maak ik zelf geen deel van uit, ik wacht wel op de volledige versie en neem dan wel een maand vakantie op

Geloof me: hun betakeys zijn ook geblocked. Dus als ze al zitten te spelen is het met een key die ze niet via T.net te pakken hebben gekregen.SKdragon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:20:
Nee, die mensen met clone accounts zitten nu gewoon te spelen. Maar hun tweakers accounts zijn nu gebanned.

Never underestimate the power of stupid people in large groups
Owkej dan had ik dat verkeerd begrepen, my bad, en iig iets van een rechtvaardiging.rob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:40:
Geloof me: hun betakeys zijn ook geblocked. Dus als ze al zitten te spelen is het met een key die ze niet via T.net te pakken hebben gekregen.
Hoeveel betakeys zijn er dan geblocked?
Haha oke, dat is wel fijn om te weten dan. Zonde van de keys, maar gerechtigheid zegeviert.rob_erwt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:40:
[...]
Geloof me: hun betakeys zijn ook geblocked. Dus als ze al zitten te spelen is het met een key die ze niet via T.net te pakken hebben gekregen.
[Voor 3% gewijzigd door SKdragon op 21-02-2012 09:44]
Vanavond eens de boel installeren op mn laptop aangezien ik er toch wel naar uit kijk. Destijds diablo2 ook erg veel gespeeld.
Eens kijken hoe speelbaar het is met een i7 2670qm, 8Gb geheugen, Nvidia GT 555m en een ssd-tje. Zal morgen mijn bevindingen posten.
Eens kijken hoe speelbaar het is met een i7 2670qm, 8Gb geheugen, Nvidia GT 555m en een ssd-tje. Zal morgen mijn bevindingen posten.
Anoniem: 446225
dit zal geen enkel probleem opleveren aan je specs te zien. gefeliciteerd met de keypentetic schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:51:
Vanavond eens de boel installeren op mn laptop aangezien ik er toch wel naar uit kijk. Destijds diablo2 ook erg veel gespeeld.

Nee ik bedoelde meer dat bij Gamemania en Bol.com bijvoorbeeld het uberhaupt niet meer mogelijk was om een pre-order te plaatsen. Dat de voorraad 0 is snap ik want het spelleke is nog niet uitskoozie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:26:
[...]
Yorcom heeft ze op voorraad liggen? dat lijkt me niet kloppen. Het spel is nog nergens te verkrijgen/afhalen. daarom staat het ook als "uitverkocht"

Heeft iemand hier overigens een beta account waar diegene niet meer op speelt? Zou het dolgraag willen proberen. Heb Diablo 2 sinds release gespeeld en dat ongeveer 8 jaar lang haha.
Heb eventueel een PoE beta acc te leen voor diegene die mij zijn D3 beta account tijdje wil lenen :-)
Ik probeer het maar op deze manier. Aangezien de kans dat ik vanmiddag een key weet te bemachtigen erg klein is haha.
Heb eventueel een PoE beta acc te leen voor diegene die mij zijn D3 beta account tijdje wil lenen :-)
Ik probeer het maar op deze manier. Aangezien de kans dat ik vanmiddag een key weet te bemachtigen erg klein is haha.
Om hoe laat gaat de weggeef actie vanmiddag van start? Ik dacht dat ik gisteren ergens gelezen had dat het opnieuw om 4 uur zou zijn. Ik zit op het werk dus ik probeer het een beetje in te plannen 

Omdat ik jaren lang alleen maar gelezen heb op tweakers (en dit topic) en pas recentelijk een account heb aangemaakt is mijns inziens geen reden om de give-away te beperken tot de posters in dit topic (waar ik dus tot nu niet bij hoorde) of accounts jonger dan een jaar. Multi-accounting is overigens altijd een sin en needs to be punished!SKdragon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:20:
Nee, die mensen met clone accounts zitten nu gewoon te spelen. Maar hun tweakers accounts zijn nu gebanned. Oftewel... random mensen die gewoon alleen op tweakers kwamen om beta keys te krijgen. Dit is ook de reden waarom iedereen in dit forum voorstander is om als eerst de mensen op dit forum de keys te geven en dan pas openbaar.
Net zoals velen (schat ik in) heb ik ook ellenlange runs meegedaan met de ETF-groep om als eerste op ladder naar top-lvl te gaan (ah, sweet memories). Het is dus niet dat ik nieuw ben in het spel....
Is volgens mij nog niet bekend... Even afwachten dus.Veck schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:54:
Om hoe laat gaat de weggeef actie vanmiddag van start? Ik dacht dat ik gisteren ergens gelezen had dat het opnieuw om 4 uur zou zijn. Ik zit op het werk dus ik probeer het een beetje in te plannen
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Ben benieuwd wat er vanmiddag gaat gebeuren, wat ik gister begrepen heb uit het "keychattopic" is dat het weer iets soortgelijks gaat worden. Ik hoop dat het klopt dat je vandaag wel meerdere malen kans hebt om het te blijven proberen waardoor je hopelijk meer kans hebt op een key. 
Wat mij wel opvalt is dat de laatste tijd zoveel beta keys worden weggegeven door Blizzard. Voor mijn gevoel gaat het niet meer om het testen van de content maar wordt het bijna een verkapte demo. Dit is alleen maar goed nieuws want dat zou moeten betekenen dat we steeds dichter bij de launch komen.

Wat mij wel opvalt is dat de laatste tijd zoveel beta keys worden weggegeven door Blizzard. Voor mijn gevoel gaat het niet meer om het testen van de content maar wordt het bijna een verkapte demo. Dit is alleen maar goed nieuws want dat zou moeten betekenen dat we steeds dichter bij de launch komen.
Alvast goed om te weten dat dit geen probleem moet zijn en bedankt ik zal me er vast wel mee vermaken als ik naar de andere spellen van blizzard kijk die ik gespeeld heb.Anoniem: 446225 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:52:
[...]
dit zal geen enkel probleem opleveren aan je specs te zien. gefeliciteerd met de keyNjoy
Het hoeft niet eens mensen uit dit topic te zijn maar wel 'echte' tweakers, met minimaal 50 posts of iets dergelijks, maar goed tweakers heeft er iets aan gedaan en is er nog mee bezig dus nieuwe ronde nieuwe kansen!
HOI.
Ja zo voelt het voor mij ook aan. Nu moet er wel bij zeggen dat ik nu overal tekenen (Client die ze retail noemen ipv beta) zie gewoon omdat ik hoop dat het niet lang meer gaat duren eer het spel uitkomtDelph schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:57:
Ben benieuwd wat er vanmiddag gaat gebeuren, wat ik gister begrepen heb uit het "keychattopic" is dat het weer iets soortgelijks gaat worden. Ik hoop dat het klopt dat je vandaag wel meerdere malen kans hebt om het te blijven proberen waardoor je hopelijk meer kans hebt op een key.

Zijn dit de keys met een error 315300 code en niet in kunnen loggen ?
Ik heb er namelijk 1 gekocht , alles geinstalleerd , alle poorten opengegooid , cache verwijder etc etc en krijg telkens error code 315300 .
Ik heb er namelijk 1 gekocht , alles geinstalleerd , alle poorten opengegooid , cache verwijder etc etc en krijg telkens error code 315300 .
Als je zelf even zou zoeken zou je er bij de eerste hit op Google achterkomen dat dat inderdaad het geval is.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Als het goed is zijn ze aan het brainen welke regels er nu gaan gelden, volgend 1 van de medewerkers op twitter:Bananenspin schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:01:
Het hoeft niet eens mensen uit dit topic te zijn maar wel 'echte' tweakers, met minimaal 50 posts of iets dergelijks, maar goed tweakers heeft er iets aan gedaan en is er nog mee bezig dus nieuwe ronde nieuwe kansen!
Nee, we zetten in op een registratiestop ten tijde van de actie en/of het niet accepteren van meelotingen van nieuwe accounts.
Key gebanned ? meer mensen hebben deze error en geen idee voor een fix.jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:09:
Zijn dit de keys met een error 315300 code en niet in kunnen loggen ?
Zit met spanning te wachten op de nieuwe weggeef ronde. Een key kopen gaat em niet worden kans is te groot dat je er niks mee kunt. De beta lijkt mij juist nuttig om er achter te komen welke class fijn speelt.
Zou het toelaten van extra mensen in de beta te maken hebben met observatie van het auction house? Met de beperkte aantal testers die ze hadden is het natuurlijk lastig een 'economie' nabootsen. Nu krijgen ze misschien een beetje inzicht in de marktmechanismen die een rol kunnen gaan spelen...
Wat ook belangrijk is voor de mensen die spelen, zet je games op public! 

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Lijkt me niet.. en mag hopen van niet.randomice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:14:
[...]
Key gebanned ? meer mensen hebben deze error en geen idee voor een fix.
Heb hem zelf ook via de Tweakers actie (eerlijke manier) en kan er niet veel mee. DIII forum staat een een topic met 300+ mensen met hetzelfde probleem.
Signature
Welk antwoord is het nu ?
Error 315300 is dit een error code vanwege een gebannede key/account of wat ?
Ik probeer er achter te komen of ik nu in bezit ben van een legitieme of illegale key , want heb hem namelijk gekocht van een mede tweaker omdat ik graag wou spelen
Ik probeer er achter te komen of ik nu in bezit ben van een legitieme of illegale key , want heb hem namelijk gekocht van een mede tweaker omdat ik graag wou spelen
Anoniem: 446225
ook maar denk ook de servers meer belasten door er meer users op te laten.Groentenman schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:16:
Zou het toelaten van extra mensen in de beta te maken hebben met observatie van het auction house? Met de beperkte aantal testers die ze hadden is het natuurlijk lastig een 'economie' nabootsen. Nu krijgen ze misschien een beetje inzicht in de marktmechanismen die een rol kunnen gaan spelen...
hoop dat ze inmiddels zover zijn dat er een rls datum bekend gemaakt kan worden.
wachten duurt lang maar in het geval van DIII is het niet meer te doen
Gezien het wat medetweakers en mij niet lukt om te spelen terwijl alles eerlijk verlopen is, lijkt me dit een probleem met Battle.net..jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:18:
Welk antwoord is het nu ?
Signature
Dat dacht ik dus ook maar ik begon te twijfelen door de gebande keys en accounts
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.
Let wel: het is hier geen slowchat topic.