Ok Jongens en Dames
Ik vergelijk deze game met de kwaliteit van zeg.. Skyrim, als je zoveel voor een game vraagt (geduld, en geld) dan moet je ook aan de hoogste eisen voldoen.
The Good:
Slecht ziende mensen kunnen het erg goed spelen.. alles is overduidelijk groot.. UI aanpassen is een must
Als je niet goed kunt focussen met een muis, geen probleem.. ook al hint je op een enemy, je raakt hem echt wel.
Je hoeft je hersenen niet te gebruiken, alles is overduidelijk wat je moet doen en ook erg voorspelbaar..
Verder, ik heb nog niet echt anders goed kunnen vinden...
The bad:
Tot nu toe niet echt een verhaal lijn, je moet dingen doen ophalen etc.. maar waarom? What's te bigger picture?
Slechte voice over.. alleen Cain klinkt zoals het hoort (mijn mening)
Gericht op een erg jonge doelgroep, uitstraling vind ik (26 jaar) erg kinderlijk en niet echt tot de verbeelding spreken.. bij het inloggen waan je je in WOW en tijdens het spelen kom de felle kleuren je tegemoet bang dat je iets mist wat je zou kunnen aanklikken.
Veel nietszeggende dialogen, voorspelbare verwoordingen..
The ugly.
De hele UI is van Wow gejat (ofja gejat

) .. 2 duppels water..
Waar is de sfeer? Het moet grimmig zijn, je moet het voelen.. In D2 wilde je vooruit.. nu is het gewoon doe dit doe dat.. ooh kijk een baas..
Waar is de gameplay? Ik klik me wezenloos en heb nog geen.. Oops momentje gehad
Geen enthousiasme, geen wow effecten..
Eerlijk gezegd, voor 10 euro zo ik hem niet eens meenemen.. Misschien heb ik teveel games gespeeld waardoor ik er niet erg warm van wordt, maar ik vindt het 13 in een dozijn.
War is the only proper school of the surgeon.