Ik denk ook dat het tegen twinken van skills is gedaan, als je eenmaal een portie dikke skill runes had dan kon je zo begin level skills mega dik maken waardoor je door alles heen kan walsen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Vergeet ook niet dat in het geval van D3, waar alles zich op de server afspeelt, Blizzard dupes gewoon kan detecteren. In WoW waren ze er ook wel (paar bugs meegemaakt waarmee het mogelijk was), maar dat was vrij snel gecorrigeerd en de dupers gebanned (want dat konden ze dus gewoon zien).Vandro schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:10:
Ach, er zijn al minstens 3 verschillende dupe methoden gevonden gedurende de D3 beta. En dat met een erg gelimiteerde playerbase. Er zal vast wel OOIT een gamebrekende bug gevonden worden in de release versie net als in alle andere games ooit. Het voordeel van Diablo 3 is dat met de RMAH Blizzard baat heeft bij een goed functionerende economie en er dus actief voor zal zorgen dat deze methoden zo snel mogelijk gefixed worden.
Verwijderd
Nog niet officiële changes:
Wat betreft tips:

Ik heb tijdens een stream opgemerkt dat als je een item had gevonden, en je met de muis eroverheen hoverde in combinatie met een toets, werd dat item met stats in de teamchat gegooid. Het ging als volgt: 'name: name item + stats, who wants this item?'
Wat betreft de dikgedrukte tips, zit hier iets achter?
Wat betreft tips:
Updated Boss Portraits: 1 new boss has been added to the boss windows at the very end."TIP001","Click on loot to pick it up. \nItems dropped by monsters or chests are not visible to other players."
"TIP002","Join a game with other random players by selecting an unlocked quest in the Public Games menu."
"TIP003","Stay close! Monsters will become stronger when more players join the game. "
"TIP004","Invite friends to join a game by pressing the Invite button next to their names in the Social menu."
"TIP005","If your friends are already in a game when you invite them, then you can join their game instead of starting a new one."
"TIP006","Choose Quest Selection on the Main Menu to start a game from any unlocked quest step."
"TIP007","Equip followers with new weapons and abilities as they level up."
"TIP008","A player’s shared stash, artisan levels, recipes, and gold are available to all characters on the account."
"TIP009","Players can attack without moving by holding the SHIFT key. "
"TIP010","Press the ALT key to see the names of the loot drops on the ground."
"TIP011","Press the V key to show or hide enemy health bars."
"TIP012","Demon Hunters can dual wield one-handed crossbows."
"TIP013","Some skills require specific weapon types. \nCheck the tooltips to be sure."
"TIP014","Click on another player’s banner to teleport to that player’s current location."
"TIP015","Monsters, treasure, and terrain randomly change whenever players enter the game."
"TIP016","Fight longer! Buy health potions from vendors like the bartender at the Slaughtered Calf Inn."
"TIP017","All heroes start with a primary weapon attack that can be replaced by a special attack as they level up."
"TIP018","The health potion’s position on the Action Bar can be changed by opening the Options menu, choosing Gameplay, and enabling Elective Mode."
"TIP019","Crafting the same item multiples times may yield better results. \nEvery crafted item is different."
"TIP020","Vendors sell many different items. \nVisit them all to see what they have in stock."
"TIP021","Choose the Open to Friends option in the Game Privacy menu to allow friends to join your games without requesting invites."
"TIP022","Banners can be customized in the Main Menu. \nNew components will become available the more you play!"
"TIP023","Higher difficulty modes are available in the Change Quest menu once they are unlocked."
"TIP024","Defeating Normal mode will unlock the next difficulty setting, Nightmare."
"TIP025","Finishing the game in Normal mode will unlock Hardcore mode, where death is permanent."
"TIP026","New weapons, armor, and challenges can be found in the higher difficulty settings. "
"TIP027","Click on treasure chests and weapon racks with blue highlights for special rewards."
"TIP028","Health globes will heal every player in a party."
"TIP029","There is no cow level."
"TIP030","Choosing the Open to Friends option in Party Settings will notify friends about your game when they come online. "
"TIP031","Resurrect fallen allies by clicking on their corpses."
"TIP032","Change the properties of hotkeys with the Key Bindings settings in the Options menu."
"TIP033","Press the J key to open the Quest Log and get details about current quest steps."
"TIP034","Run over gold to pick it up. \nNo clicking needed!"
"TIP035","Press the D key to show or hide all players’ health bars."
"TIP036","Listen up! Lore books can be replayed through their tab in the Quest Log."
"TIP037","Hold the left mouse button on open ground to move without engaging enemies."
"TIP038","Hold the right mouse button on open ground to move while out of combat."
"TIP039","Demon Hunters can equip a quiver with any ranged weapon."
"TIP040","Hold the right mouse button while in combat to automatically use the attack skill that is mapped to that button."
"TIP041","Hold the CTRL key while reading a skill tooltip in order to see more detailed information."
"TIP042","Share the wealth! If players drop items from their Inventory, anyone in the party will be able to take it."
"TIP043","Customize the Action Bar by opening the Options menu, choosing Gameplay, and enabling Elective Mode."
"TIP044","Defeating Nightmare difficulty will unlock Hell mode."
"TIP045","Defeating Hell mode will unlock the ultimate difficulty mode, Inferno."
"TIP046","Right-click on unidentified items to reveal their attributes and allow them to be equipped.","

Ik heb tijdens een stream opgemerkt dat als je een item had gevonden, en je met de muis eroverheen hoverde in combinatie met een toets, werd dat item met stats in de teamchat gegooid. Het ging als volgt: 'name: name item + stats, who wants this item?'
Wat betreft de dikgedrukte tips, zit hier iets achter?
Cain als Boss? Wordt die evil dan?
Edit:
Na wat streams gezien te hebben vind ik die nieuwe skill sellection screen echt super lelijk en omslachtig, je moet gewoon door alle skills bladeren voor de volgende page, doe het dan nog met 3 tabs zoals in D2 want dit is echt verschrikkelijk onlogisch en irritant.
Edit:
Na wat streams gezien te hebben vind ik die nieuwe skill sellection screen echt super lelijk en omslachtig, je moet gewoon door alle skills bladeren voor de volgende page, doe het dan nog met 3 tabs zoals in D2 want dit is echt verschrikkelijk onlogisch en irritant.
[ Voor 121% gewijzigd door Bulls op 20-02-2012 02:16 ]
De looks boeien me eerlijk gezegd weinig en zijn in dezelfde style als de rest volgens mij. Ik geef je wel gelijk dat het gruwelijk onhandig is. Zat ook de streams te kijken en dat bladeren door de skills is wel een flinke horror. Mogelijk gaan ze daar nog iets op verzinnen.Bulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:09:
Cain als Boss? Wordt die evil dan?
Edit:
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Mischien een domme vraag, maar als ik het goed zie, kan je terug niet je characters uiterlijk customizen?
Ik zou het wel tof vinden moesten ze dit Anno 2012 er in gestoken hebben.
Zullen niet alle characters van dezelfde classes er +- hetzelfde uitzien?
Of ga ik hier volledig de mist in?
Het hangt van de gear af hoe je char er uitziet. Met dyes schijn je de kleur van je sets te kunnen aanpassen, maar als je postuur/oogkleur/haardracht e.d. bedoelt, dat gaat niet gebeuren.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Je gaat best de mist in, Diablo is totaal niet de game voor deze kleine dingen ;-)beve schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:19:
Mischien een domme vraag, maar als ik het goed zie, kan je terug niet je characters uiterlijk customizen?
Je kunt nu tegenwoordig wel kiezen voor male/female.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Klopt niet helemaal. je kunt wel degelijk je karakter "customizen" met de verschillende soorten Dye , ofwel , van wat ik begrepen hebt kun je verschillende gear pieces ook verfen in de kleur die jij wil.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
ok bedankt voor jullie feedback, toch enige customisation mogelijk dus...
Wel spijtig dat ze niet verder in detail gaan, er zal wel een reden voor zijn, ofwel willen ze echt true blijven aan de reeks?
Wel spijtig dat ze niet verder in detail gaan, er zal wel een reden voor zijn, ofwel willen ze echt true blijven aan de reeks?
Met Isometric view zie je dat toch niet, en daarnaast is het ook niet echt nodigbeve schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:35:
ok bedankt voor jullie feedback, toch enige customisation mogelijk dus...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ook in andere RPGs vind ik dat soort customization (wenkbrouwen, kapsel, oogkleur) maar van beperkte waarde. Meestal zie je die keuzes alleen op het moment dat je je karakter aanmaakt en daarna nooit meer omdat in de normale flow van het spel het gezicht van je karakter niet (of bijna niet) ziet en de rest bedekt wordt met alle mooie kleertjes die je vergaard hebt.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Inderdaad, ik vind dergelijke alleen maar erg tijdrovend bij het aanmaken van een character, terwijl het naar mijn idee, zeker voor Diablo, erg weinig tot niets toevoegt. Hoe je items eruit zien is veel belangrijker, en dat kun je weer wel aanpassen
leuk stuk over impressies van de nieuwe patch:
http://diablo.incgamers.c...st-impressions#more-14284
ben wel met hem eens over nieuwe skill interface, wat eerst zo mooi ordelijk en overzichtelijk was is een drama geworden.
scrollen door op pijlen links en rechts te drukken? really? console interface much?
http://diablo.incgamers.c...st-impressions#more-14284
ben wel met hem eens over nieuwe skill interface, wat eerst zo mooi ordelijk en overzichtelijk was is een drama geworden.
scrollen door op pijlen links en rechts te drukken? really? console interface much?
Klopt de release date van 19 april?
Ik zie dit namelijk in de Bart Smit folder staan.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Zoals al vaker gezegd in dit topic is dit giswerk van de Bart Smit.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:34:
Klopt de release date van 19 april?
Blizzard zal zelf de release wel aankondigen en hier wat leuke events voor uitzetten.
HANDTEKENING!!!
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door Leeghoofd21 op 20-02-2012 12:43 ]
HANDTEKENING!!!
Ik had ook nog een Assassin Snoo gemaakt voor Reddit contest:

WTFBulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:17:
Ik had ook nog een Assassin Snoo gemaakt voor Reddit contest:
[afbeelding]

Gister nog even de WD gespeeld met triple blowdart, alles valt neer voordat je dmg krijgt . Wel leuke runes imo!
[ Voor 15% gewijzigd door randomice op 20-02-2012 13:21 ]
Persoonlijk lijkt het me eerlijk om ongeveer 10% hier op het forum te verdelen. en de rest over random tweakers die drukken. Zo maken forum mensen 2x kans en is er toch een redelijk percentage van de die hards die gaan spelen.
Ik zit nu al uit te kijken naar patch 14...
Ik zit nu al uit te kijken naar patch 14...
HANDTEKENING!!!
Tijd dat die game uitkomt, kunnen we het over zinnige dingen hebben die ook daadwerkelijk iedereen kan zien / spelen.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Daarnaast kunnen we altijd 'slowchatten' in het #Diablo3 channel op irc.tweakers.net. Die channel zal de komende tijd drukker en drukker worden naar mate de release dichterbij komt.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Hadden jullie dit plaatje al gezien? Klopt het dat de beta nu 'RETAIL' aangeeft?Nethaera: There is currently a known issue affecting public games in which players are either not able to enter a public game or will not be able to successfully have others join their own public game.
When attempting to sell an item in the Gold Auction House when you have zero gold, you will get an error. Please get at least 1 gold and try again.
Currently the Diablo III client can be very conservative about how much a commodity is going to cost you. The price displayed when clicking “Buy Out” can be higher than the price quoted during search. If the system is able to find a better deal for you, you will be refunded the difference after you make the purchase. Additional tuning will be performed in the near future.
Sometimes when making a commodity purchase using Beta Bucks, a Gold entry will be viewable in your “Completed Auctions” tab. Attempting to send this Gold to your stash will do nothing. You may need to close the Auction House interface or log out to be able to send items to the stash after attempting this.
Sometimes clicking on the “Send to Stash” button for commodities will gray out the button but not deliver it right away. Please give it some time. You may need to log out and log back in and try again.
Edit: dit blijken ze weer aangepast te hebben naar Diablo 3 (zonder retail of beta)

[ Voor 8% gewijzigd door Pedr0 op 20-02-2012 13:50 ]
Verwijderd
Ik volg diablo 3 al een tijdje. Ik post vooral op diablofans. Maar ik wil graag hier ook even mee discussieren.
Ik heb de veranderingen van de runes gelezen. Niet op alle fronten mee eens. Ja 3000 items waren misschien iets te veel. Maar nu is bijvoorbeeld de runes als economie helemaal weg.
Toen heb ik de volgende sugestion ingediend.
Rune upgrade scrolls. They exist from lv 1 to 8. With this you can upgrade one off your skills to use the next lv of the runes. This way you only have 8 items. And still a economic factor.
Dit betekend dat je nog 8 items heb en zo toch een economiese factor. Wat vinden juillie van deze suggestion?
Verder ben ik benieuwd naar de beta key giftaway. Ik zit zelf helaas nog niet in de beta.
Ik heb de veranderingen van de runes gelezen. Niet op alle fronten mee eens. Ja 3000 items waren misschien iets te veel. Maar nu is bijvoorbeeld de runes als economie helemaal weg.
Rune upgrade scrolls. They exist from lv 1 to 8. With this you can upgrade one off your skills to use the next lv of the runes. This way you only have 8 items. And still a economic factor.
Dit betekend dat je nog 8 items heb en zo toch een economiese factor. Wat vinden juillie van deze suggestion?
Verder ben ik benieuwd naar de beta key giftaway. Ik zit zelf helaas nog niet in de beta.
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Het punt is dat ze perse skillgebonden skillrunes wilden hebben met een random affix, zullen vast nog wel wat andere factoren mee spelen maar dit is een van de hoofdredenen volgens mij. Daarom zei ik een paar pagina's terug ook, waarom ze dan niet afstapten van de skillgebonden skillrunes en de random affix, dan heb je en de itemization en toch de skill diversiteit die je wilt.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:46:
Ik volg diablo 3 al een tijdje. Ik post vooral op diablofans. Maar ik wil graag hier ook even mee discussieren.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Heb d3db eigenlijk al opgegeven, weinig nut om het tegen bots te moeten opnemen, ben nog wel in de race bij Force Strategy Gaming, mischien hebben we daar mazzel
Verwijderd
Kijk het voordeel aan het nieuwe systeem is nu dat je vanaf lv 1 tot 60 elke lv iets nieuws krijgt. Eerst was het tot level 30 en daarna zou je niks nieuws mee krijgen. Dat is nu gefixt. Verder heb ik heel veel zien veranderen het spel wat ik kon van beta patch 1 is het niet meer. Maar ik geloof toch dat het veel beter is geworden uiteindelijk.psychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:53:
[...]
Het punt is dat ze perse skillgebonden skillrunes wilden hebben met een random affix, zullen vast nog wel wat andere factoren mee spelen maar dit is een van de hoofdredenen volgens mij. Daarom zei ik een paar pagina's terug ook, waarom ze dan niet afstapten van de skillgebonden skillrunes en de random affix, dan heb je en de itemization en toch de skill diversiteit die je wilt.
Voor zover ik weet hebben ze de runes patch die nu gebracht is al zorgvuldig intern getest. EN dit zal dus ook de versie worden die live zal gaan met de retail.skoozie schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:00:
En bedenk ook dat de "runes" nu pas publiekelijk getest worden. Het kan nog een andere kant op...
Klopt, maar ik denk dat ze de GUI nog wel gaan tweaken. Ik hoop dat ze met een soort van tabs gaan werken!
Nu moet je echt veel scrollen om alle skills te checken en te changen.
Nu moet je echt veel scrollen om alle skills te checken en te changen.
- psychoclown
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Ja maar van wat ik ervan begreep kwam het zeer random voor, de ene had het wel de ander had het niet.Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:46:
[...]
Hadden jullie dit plaatje al gezien? Klopt het dat de beta nu 'RETAIL' aangeeft?
Edit: dit blijken ze weer aangepast te hebben naar Diablo 3 (zonder retail of beta)
[afbeelding]
Dat de veranderingen goed zijn en goed aanvoelen geloof ik wel maar zoals ik toen ook zei:Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:58:
[...]
Kijk het voordeel aan het nieuwe systeem is nu dat je vanaf lv 1 tot 60 elke lv iets nieuws krijgt. Eerst was het tot level 30 en daarna zou je niks nieuws mee krijgen. Dat is nu gefixt. Verder heb ik heel veel zien veranderen het spel wat ik kon van beta patch 1 is het niet meer. Maar ik geloof toch dat het veel beter is geworden uiteindelijk.
Iets fysieks kunnen vinden/traden om je character te tweaken klinkt mijn inziens beter in de oren dan het per level krijgen (en er dus niks voor te hoeven doen).
Eens, mocht het echt totaal niks zijn dan wordt er misschien hier en daar nog wel iets veranderd worden maar het staat al grotendeels vast als het de publieke test bereikt.Dakreal schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:01:
[...]
Voor zover ik weet hebben ze de runes patch die nu gebracht is al zorgvuldig intern getest. EN dit zal dus ook de versie worden die live zal gaan met de retail.
Witchdokter changes waar ik van huil
Zombie Handler has had its hp buff lowered to 20% from 60%
Burning Dogs - Level (34) - Dogs now deal 2% weapon damage as fire to all nearby enemies.
... 2% das echt weinig
Zombie Handler has had its hp buff lowered to 20% from 60%
Burning Dogs - Level (34) - Dogs now deal 2% weapon damage as fire to all nearby enemies.
... 2% das echt weinig
En toch ga ik voor de WD of Wizard.....ik hoop dat de beta (als ik een key kan bemachtigen) de doorslag kan geven in m'n keuze!
Zulke veranderingen zijn er niet voor niets, dat zijn balancing tweaks na veelvoudig testen.
Anders heb je weer OP! gezeur.
Anders heb je weer OP! gezeur.
[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 20-02-2012 14:57 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Op zich speelde ikzelf ook al met het idee om na de 5 standaard skill runes, nog twee zeldzame unlockables aan te bieden bijvoorbeeld. Deze zou je dan kunnen unlocken met een rare-drop runestone.psychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:53:
[...]
Het punt is dat ze perse skillgebonden skillrunes wilden hebben met een random affix, zullen vast nog wel wat andere factoren mee spelen maar dit is een van de hoofdredenen volgens mij. Daarom zei ik een paar pagina's terug ook, waarom ze dan niet afstapten van de skillgebonden skillrunes en de random affix, dan heb je en de itemization en toch de skill diversiteit die je wilt.
Maar ja.. uiteindelijk voegt dat toch niet zo heel veel toe. Vind de wijziging zoals die nu is eigenlijk wel een goede. Kun je je qua farmen focussen op gear en gems, ipv ook nog bergen runestones te moeten gaan organiseren. Blijkbaar werd dat toch wel een vervelende klus, als ik hun high-level testresultaten mag geloven.
Verwijderd
Om eerlijk te zijn vind ik het toch raar dat ze runes er volledig uitgehaald hebben. Randum stuff vinden is het leukste aan heel het spel en ze hebben er nu toch de sterkste troef uitgehaald waar je voor zou vechten. Nuja, het zal dan wel in de eerste expansion zitten als ze het zo laten, maar toch vreemd...
Wat ze nu gedaan hebben is echt simplificeren. En dat is jammer. "Easy to learn, hard to master"- evenwicht gaat bij deze mechanic toch wel behoorlijk naar links. Een beetje meer diepgang had wel gemogen vind ik.
Leven en laten leven!
Wat dacht je van daadwerkelijke gear?Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:12:
Om eerlijk te zijn vind ik het toch raar dat ze runes er volledig uitgehaald hebben. Randum stuff vinden is het leukste aan heel het spel en ze hebben er nu toch de sterkste troef uitgehaald waar je voor zou vechten. Nuja, het zal dan wel in de eerste expansion zitten als ze het zo laten, maar toch vreemd...
Zoals ik in m'n slowchat post eerder hier schreef: Inderdaad de skill-lijn is echt een tikkeltje té simpel.Stranglem schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:27:
Wat ze nu gedaan hebben is echt simplificeren. En dat is jammer. "Easy to learn, hard to master"- evenwicht gaat bij deze mechanic toch wel behoorlijk naar links. Een beetje meer diepgang had wel gemogen vind ik.
Zeker als je een aantal Patch 13 playthroughs bekijkt zie je dat b.v. de magic missle upgrade op level 6 gewoon dezelfde skill is met meer dmg. Niemand gaat die overslaan.
Ze gaan met de Runes de Basis-skills nu gewoon beperkt houdbaar maken. Tot level 18 is geen van de Runes / non-runed skills nog interessant. Natuurlijk is wat we nu zien maar een fractie van wat er in D3 komt te zitten, maar op latere difficulties zal nog steeds niemand teruggrijpen naar de "default" skill, gezien er altijd een "default +" variant beschikbaar is.
Daarnaast zijn er nu een aantal skills die pas op level 50-60 vrijkomen. Deze skillrunes ga je dus in de praktijk weinig zien, behalve op Inferno. Dan hebben ze toch helemaal geen keuze gelaten in de builds?
===
tl;dr:
De D3-Skill-lijn (tegenover skill tree) betekend eigenlijk dat je tot level 60 aan toe steeds mogelijke upgrades krijgt voor je unlocked skills. Specialiseren hoeft niet, wachten en opsparen voor specifieke skills hoeft niet en het moment dat je tegenstand het vereist wissel je even snel skills / runes (mits unlocked) om je aan te passen op de situatie.
Nu is dus echt iedere gelijklevelige class identiek aan die van een ander, minus de equipment. Zonde dat ze zo simpel willen gaan... Ook lekker suf voor PvP: Oh, die level 33 Barbarian heeft nog geen Skill x Rune y, ohnoes die Level 56 wizzard heeft al de snelle arcane orb OP splasher, ik kan wel leaven...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Precies. Snap het gehuil ook niet zo. Iedereen kan nu genieten van al het werk dat Blizzard in de skills heeft gestoken. En qua farmen maken die paar runestones echt niet uit. Het was een geinige extra wat dat betreft, niet veel meer.
Ik val dus weer buiten de boot.....Geen betakey gewonnen maar ik gun het de winnaars van harte.
Tevens sta ik open om een key te ontvangen!!
Tevens sta ik open om een key te ontvangen!!
[ Voor 42% gewijzigd door Pedr0 op 20-02-2012 16:22 ]
Met die laatste zin ben ik het niet eens.Bosmonster schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:54:
[...]
Precies. Snap het gehuil ook niet zo. Iedereen kan nu genieten van al het werk dat Blizzard in de skills heeft gestoken. En qua farmen maken die paar runestones echt niet uit. Het was een geinige extra wat dat betreft, niet veel meer.
Ik parafreer nu ff een blue post, die ik zo snel niet terug kan vinden.
"in diablo2 kon je 100 bossruns doen, 200 items vinden, en die vervolgens allemaal verkopen aangezien het geen upgrade voor je end char was. Nu vind je altijd X runes die altijd een upgrade zullen geven ongeacht wat je al hebt"
En dat stukje klonk mij eerlijk gezegd prima in de oren, vooral met in het achterhoofd de vele avonden meph runs die aan het einde niets nuttigs opgeleverd hadden. met runes had je tenminste altijd iets om naar te streven behalve die paar armor pieces waar maar net iets met betere stats voor moet vallen.
Dus ik vind het best wel jammer dat ze die runes er uitgehaald hebben
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
same, balen maar tja zo gaat het nu eenmaal.Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:03:
Ik val dus weer buiten de boot.....Geen betakey gewonnen. Dit bedoel ik nou met de teleurstelling als echte d3 fan!
Tja...de volgende keer beter denk ik dan!
gefeliciteerd aan de winnaars.
Ik denk tot het einde van de BetaRemy!!!! schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:08:
Hoelang blijven die beta accounts actief?
HANDTEKENING!!!
- psychoclown
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
Dat is dan ook het enige wat nog enigszins te customizen valt
Craften is natuurlijk velen malen groter en beter geworden tov Diablo 2 maar juist het customizen van skills leek me juist zo gaaf.
Verwijderd
Ahhhh ik kan wel janken dat ik geen d3 beta key gewonne heb net met tweakers =( Iemand die een key verkoopt ?
Ik heb er 1 gewonnen, straks ff checken of mijn pc het wel trekt
Is nu de client aan het installeren
Is nu de client aan het installeren
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Gefeliciteerd aan de winnaars
we verwachten wel een uitgebreid verslag in dit topic natuurlijk he 
Btw, mocht je PC het niet trekken, ken ik nog wel iemand die hem graag wil hebben
Btw, mocht je PC het niet trekken, ken ik nog wel iemand die hem graag wil hebben
Af en toe word ik hier wel moedeloos van hoor, speel wow en diablo al sinds het begin der tijden en heb dan nooit, maar dan ook echt nooit een key voor welke beta contest dan ook mogen ontvangen.
Heb meer het idee dat random idioten meer geluk hebben dan spelers die echt al heel lang met dit soort spellen bezig zijn
Heb meer het idee dat random idioten meer geluk hebben dan spelers die echt al heel lang met dit soort spellen bezig zijn

Helaas heb ik ook geen key mogen ontvangen, echter een vriend van mij wel. Gelukkig is hij zo aardig deze met mij te delen! Ik zal dus, zodra ik tijd heb hier een review schrijven over hoe mijn ervaringen zijn geweest met de D3 Bèta!
Dat is de wereld waarin wij leven, harde werkers en mensen die van dingen houden zullen die niet of nauwelijks ooit bereiken terwijl anderen het in hun schoot geworpen krijgen en er dan niet veel mee doen.PcManiaxx schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:48:
Af en toe word ik hier wel moedeloos van hoor, speel wow en diablo al sinds het begin der tijden en heb dan nooit, maar dan ook echt nooit een key voor welke beta contest dan ook mogen ontvangen.
Maar dat is wel een beetje een rot statement...
HANDTEKENING!!!
Maar wel eentje die 100% waar is.Leeghoofd21 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:51:
[...]
Dat is de wereld waarin wij leven, harde werkers en mensen die van dingen houden zullen die niet of nauwelijks ooit bereiken terwijl anderen het in hun schoot geworpen krijgen en er dan niet veel mee doen.
Maar dat is wel een beetje een rot statement...
Idd. Ik kijk vooral uit naar de release. Niet gespoilerd worden met een beta heeft ook weer voordelen natuurlijk
https://niels.nu
Dat klopt ook , ik heb nu al een paar veranderingen meegemaakt en soms moet je het wel opnieuw leren spelen, wat best apart is. Maar de skills zoals ze nu zijn zijn heel vet, alleen de selection screen is een ramp XDHydra schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:55:
[...]
Idd. Ik kijk vooral uit naar de release. Niet gespoilerd worden met een beta heeft ook weer voordelen natuurlijk
HANDTEKENING!!!
PWM: Alle keys die we vandaag beschikbaar hadden zijn op! Morgenmiddag en woensdagavond heeft iedereen die geen key gewonnen heeft weer een kans.
Wel jammer dat het topic dicht is, zie ik niet helemaal 't nut van. nu gaat iedereen hier verder bomen over hoe oneerlijk het is enzo.
Ben nog steeds van mening dat ze gewoon mensen moeten ranken op hoeveelheid karma
Ben nog steeds van mening dat ze gewoon mensen moeten ranken op hoeveelheid karma
Jeuj! Beta key gewonnen. Ik zal hier mijn ervaringen posten.
http://hawvie.deviantart.com/
Ahhhh, al die mensen die aan het werk waren zitten ernaast, 16:00-17:00 en alles is op. Trouwens nog verbazingwekkend lang.
Maar goed, om weer een beetje on-topic te blijven: heb je geen Beta-key, dan kan je altijd nog met Mooege aan de gang gaan. Het lijkt erop dat iemand patch 12 de serverfiles heeft geript, en de nieuwe versies zo dadelijk toch netjes offline speelbaar te maken zijn. Mocht je geen geld willen spenderen en net als ik steeds achter het net vissen met contests, kan je waarschijnlijk deze week nog een patch 10-12-13 frankstein versie van de D3 beta spelen. Yay for extra bugs!
Maar goed, om weer een beetje on-topic te blijven: heb je geen Beta-key, dan kan je altijd nog met Mooege aan de gang gaan. Het lijkt erop dat iemand patch 12 de serverfiles heeft geript, en de nieuwe versies zo dadelijk toch netjes offline speelbaar te maken zijn. Mocht je geen geld willen spenderen en net als ik steeds achter het net vissen met contests, kan je waarschijnlijk deze week nog een patch 10-12-13 frankstein versie van de D3 beta spelen. Yay for extra bugs!
- psychoclown
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
Gefeliciteerd aan degene die er één gewonnen hebben.
Verwacht nu natuurlijk wel genoeg reacties met ervaringen!
* Blitzdoctor heeft ook een key 
Vanavond eens installeren
Vanavond eens installeren
Verwijderd
Als je deze melding dan krijgt: *OK, dan geen key voor jou* 
krijg je dan bij de tweede en derde kans helemaal geen key meer? Ik heb dit meerdere keren aangegeven, maar krijg er geen reply daarop.
krijg je dan bij de tweede en derde kans helemaal geen key meer? Ik heb dit meerdere keren aangegeven, maar krijg er geen reply daarop.
Verwijderd
Ik ga hardlopen om mijn verdriet weg te dringen... snik
Mocht iemand genoeg van zijn beta hebben, ik sta paraat
Paar dagen weg geweest, maar hoe doe je mee met deze actie??
En gefeliciteerd winnaars, geniet er van!
En gefeliciteerd winnaars, geniet er van!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Jammer, Tweakers had de echte fans in dit topic allemaal blij kunnen maken, en de kwaliteit en inhoud van dit topic enorm omhoog kunnen schroeven, door iedereen die hier recentelijk gepost heeft een key te geven. Dan waren er echt nog wel keys over geweest voor een loting.
Nu heeft elke random Henk een key kunnen krijgen, zelfs mensen die niet eens weten wat voor een spel dit is.
Een beetje kromme actie, Maar het zal om de publiciteit gaan, begrijpelijk hoor in deze kapitalistische wereld.
Nu heeft elke random Henk een key kunnen krijgen, zelfs mensen die niet eens weten wat voor een spel dit is.
Een beetje kromme actie, Maar het zal om de publiciteit gaan, begrijpelijk hoor in deze kapitalistische wereld.
Morgenmiddag om 4 uur en morgenavond de frontpage in de gaten houdenMad-Matt schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:07:
Paar dagen weg geweest, maar hoe doe je mee met deze actie??
Om nieuwe accounts, die Zeef daarna subiet aan het bannen is geweestVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:08:
[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 20-02-2012 17:09 ]
Dit. En ik lees hier voornamelijk, omdat ik meestal niets zinnigs toe te voegen heb, maar alle info ed. hier als eerste kan vinden.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:08:
Jammer, Tweakers had de echte fans in dit topic allemaal blij kunnen maken, en de kwaliteit en inhoud van dit topic enorm omhoog kunnen schroeven, door iedereen die hier recentelijk gepost heeft een key te geven. Dan waren er echt nog wel keys over geweest voor een loting.
Ook al had ik dan geen kans gehad, toch had ik dit een veel mooier plan gevonden.
Je zal zien dat er over 3 dagen een stuk of 8000 1dags accounts zijn gemaakt, en er geen ooit meer gebruikt zal worden.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ah ik hoop dat ik er eentje nog kan bemachtigen!
Ben benieuwd naar de ervaringen van de betaspelers!
Ben benieuwd naar de ervaringen van de betaspelers!
Verwijderd
Boeiend, de echte fans hier zullen hun T.net account wel willen opofferen voor een key. En die keys gaan ze bij blizzard echt niet bannen als een websiteje zegt, "ja hij verdient die key niet!"
Hiermee impliceer ik echter niet dat ik een 2e account heb gemaakt, daar ben ik te lui voor. Heb wel andere gevraagd het voor me te doen, maar tevergeefs
Hiermee impliceer ik echter niet dat ik een 2e account heb gemaakt, daar ben ik te lui voor. Heb wel andere gevraagd het voor me te doen, maar tevergeefs
Te meer omdat een D3-key gelijk staat aan geld. Een D3 Beta account is zelf verhuurbaar!!!Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:08:
Maar inderdaad, contests wordt toch wel door iedereen aan meegedaan. Per ongeluk een game winnen voor een platform dat je niet hebt b.v. Maar met als verschil dat de echte fans dan gewoon die game al gekocht hebben of dat kunnen doen. Deze beta lijk je echt slecht in de komen.
Maar aan de andere kant, het is heel wat Blizzard nu meer keys aan het weggeven is. Werd wel eens een keer tijd.
Ik verwacht trouwens zeer binnekort een modbrake om het hier nu niet meer over de contest te hebben. Hopelijk geen temp-bans oid...
Wat doen mensen moeilijk hier. Je krijgt een key wel of niet, of je nou vindt dat je er meer recht op hebt dan anderen of niet. Ik had er niet om gebaald als ik geen key had gehad.
Blitzdoctor schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:13:
Wat doen mensen moeilijk hier. Je krijgt een key wel of niet, of je nou vindt dat je er meer recht op hebt dan anderen of niet. Ik had er niet om gebaald als ik geen key had gehad.

Ach ik heb geen key, altijd blizzard fan geweest en d2 helemaal grijs gespeeld.Blitzdoctor schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:13:
Of ik het nu wel verdien en iemand anders niet ?, nee dat niet.
Morgen weer een dag
Das jammer, dan zit ik op werk, Ach, met een beetje geluk is het over een maandje of 2 zoverHydra schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:08:
[...]
Morgenmiddag om 4 uur en morgenavond de frontpage in de gaten houden
[...]
Om nieuwe accounts, die Zeef daarna subiet aan het bannen is geweest
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Dit, ben dan wel net nieuw maar idc om die key omdat ik hem toch ga kopen zodra die uitkomtMektheb schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:14:
[...]
Ach ik heb geen key, altijd blizzard fan geweest en d2 helemaal grijs gespeeld.
Of ik het nu wel verdien en iemand anders niet ?, nee dat niet.
Morgen weer een dag
Dat gaan we hier allemaal wel doen hoor.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:16:
[...]
Dit, ben dan wel net nieuw maar idc om die key omdat ik hem toch ga kopen zodra die uitkomt
Eerste ervaring:psychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:04:
Gefeliciteerd aan degene die er één gewonnen hebben.
"Your account name or password are incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
Wat een bummer.. even googelen, maar ziet er naar uit dat ik even pech heb?
Signature
Je hebt er dus wel een? Lekker makkelijkBlitzdoctor schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:13:
Ik baal er niet van. Ik weet zeker dat ik D3 ga kopen en heb vooral D2 helemaal grijsgespeeld. Maar ik vind het wel wat treurig om een reactie als "het is nog geen must-buy voor me dus nu kan ik de demo mooi spelen" op de FB te lezen terwijl de echte fans hier (zo zie ik mezelf nieteens, ik gun het anderen hier meer) geen key hebben.
Persoonlijk vind ik het ook niet erg, ik vind het alleen een beetje slordig opgezet door tweakers. Ze hadden wel wat meer 'intern' weg mogen geven. No big deal overigens, vind het gewoon op een bepaalde manier wel komisch
[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 20-02-2012 17:19 ]
CAPS-LOCK stond uit?mouzetc schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:17:
[...]
Eerste ervaring:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Helaas wel ja.. blijkt al lang gaande te zijn
Blij met een dooie mus op dit moment: https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=10
Signature
Verwijderd
Ik was net even flink aan het balen, vooral omdat ik een reactie zag "ow leuk een key, wat is diablo". Dan denk ik werkelijk dat ik kapot ga.
Waar is de ikvolgaljarendediablo3developmentreligieusenondanksvelecontestsNOGniks-boot?? Ik wil mee!
Maar goed, top actie en ook leuk dat we zoveel keys hebben gekregen als Nederlandse website. Morgen weer een nieuwe kans!
Waar is de ikvolgaljarendediablo3developmentreligieusenondanksvelecontestsNOGniks-boot?? Ik wil mee!
Maar goed, top actie en ook leuk dat we zoveel keys hebben gekregen als Nederlandse website. Morgen weer een nieuwe kans!
Kom hier met die vogel, ik garandeer je morgen vliegt hij weer!mouzetc schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:20:
[...]
Helaas wel ja.. blijkt al lang gaande te zijn
Blij met een dooie mus op dit moment: https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=10
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2012 17:26 ]
Verwijderd
patch 13
ik vind het nieuwe runeskill systeem best wel ok
ja ik vind het ook jammer dat de items er uit zijn met de random affixes, zag er wel cool uit eigenlijk
langs de andere kant vind ik het wel positief dat je per level extra shit unlockt en dat je niet zal "verplicht" zijn om te traden via de auction house om dan die bepaalde type en lvl runestone te vinden
dit zal ook voor casual spelers een aanmoediging zijn om lvl60 te worden (slim gezien van blizzard)
ik hoop tevens dat deze patch een beetje een teken aan de wand is van hoever ze nu staan
dan betekent de release maar een kwestie van een paar maand waar ik nog mee kan leven
begin het wachten stilaan beu te worden
jammer maar weer naast de betakey gegrepen, misschien nog deze week
ik vind het nieuwe runeskill systeem best wel ok
ja ik vind het ook jammer dat de items er uit zijn met de random affixes, zag er wel cool uit eigenlijk
langs de andere kant vind ik het wel positief dat je per level extra shit unlockt en dat je niet zal "verplicht" zijn om te traden via de auction house om dan die bepaalde type en lvl runestone te vinden
dit zal ook voor casual spelers een aanmoediging zijn om lvl60 te worden (slim gezien van blizzard)
ik hoop tevens dat deze patch een beetje een teken aan de wand is van hoever ze nu staan
dan betekent de release maar een kwestie van een paar maand waar ik nog mee kan leven
begin het wachten stilaan beu te worden
jammer maar weer naast de betakey gegrepen, misschien nog deze week
Daar moet je je niet zo druk om maken, dat was een hele kinderachtige troll denk ik.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:24:
Ik was net even flink aan het balen, vooral omdat ik een reactie zag "ow leuk een key, wat is diablo". Dan denk ik werkelijk dat ik kapot ga.
Verwijderd
Zou wel leuk zijn als de keys gewoon verloot worden zodat mensen die buiten werken ook een kans hebben.
Ik had het helaas een beetje laat door. Ik lees niet constant Tweakers, dus ik ook moet wachten op de volgende batch
Geen key helaas, ik kan echt niet wachten op deze game man. Heb mijn vriendin al gewaarschuwd
.
Ik had geluk, las het net toen de actie begon 
Maar wees gerust ik speel Diablo ook al vanaf deeltje 1 dus ik heb hem ook wel verdiend vind ik
Zal ook mijn verslag doen als die klaar is met installen..
Maar wees gerust ik speel Diablo ook al vanaf deeltje 1 dus ik heb hem ook wel verdiend vind ik
Zal ook mijn verslag doen als die klaar is met installen..
Ik krijg ook die error, "Your account name or password are incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Yep, erg treurig helaas.. kan nu helemaal niets. Een kijken of ik contact kan opnemen, maar denk dat dat alstig word.Cthulhu schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:36:
Ik krijg ook die error, "Your account name or password are incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
I've tried everything, can't get it fixed. I got my beta key yesterday and havent played for a single second yet.
[ Voor 16% gewijzigd door mouzetc op 20-02-2012 17:39 ]
Signature
Ik speel al beta sinds november en ik krijg sinds patch 13 (dit weekend) ook deze melding.mouzetc schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:17:
[...]
Eerste ervaring:
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Excuses voor het spammen, maar aangezien ik verwacht dat de fans hier zullen zitten plaats ik het linkje ook maar even hier. Ik geef mijn beta key weg:
[Contest] Diablo III Beta Key Give Away
[Contest] Diablo III Beta Key Give Away
Even nog een post voor de mensen die vroegen om mijn account te sharen.
Mocht ik klaar zijn met de beta testen ga ik weer aan de WoW, dus ik moet dus met spijt mededelen dat het sharen van de beta alleen bij mij blijft bij indrukken van de game.
Mocht ik klaar zijn met de beta testen ga ik weer aan de WoW, dus ik moet dus met spijt mededelen dat het sharen van de beta alleen bij mij blijft bij indrukken van de game.
Dankzij een hele genereuze mede-tweaker heb ik een key gekregen! Echt heel erg bedankt Diablow Super!
Ik hoop echt dat ik morgen geluk heb en anders woensdag. Of ik moet ook zo'n genereuze mede-tweaker vinden!Bulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:51:
Dankzij een hele genereuze mede-tweaker heb ik een key gekregen! Echt heel erg bedankt Diablow Super!
Ik ga gewoon mee doen met die acties en dan geef ik hem weg aan iemand van dit topic.
Ik hou me aanbevolen uiteraardBulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:54:
Ik ga gewoon mee doen met die acties en dan geef ik hem weg aan iemand van dit topic.
Hartstikke gefeliciteerd! Nice gedaan Diablow!Bulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:51:
Veel plezier in de beta, ik hoopte vandaag ook op een key maar jammer genoeg niet gekregen
Heb me ook bij 5 websites geregistreerd voor keys maar ook daar is nog niks van gekomen.
Mocht er toevallig iemand zijn die mijn een D3 Beta Key cadeau kan doen, dan zal ik dat belonen! Haha.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.
Let wel: het is hier geen slowchat topic.