• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Lylirra: We’re currently in the process of preparing the next beta patch for release and wanted to provide all beta testers with a heads-up that a character wipe will be included. Please note that, as with previous character wipes, this wipe will also affect gold, items, followers, and artisans. (Beta Bucks will be reset, as well.)

We’re hoping to release Beta Patch 13 before the weekend, but we don’t yet have a precise ETA. As always, we’ll provide more information as it becomes available, and patch notes will be posted here once the patch is live.

Thanks for your continued feedback and testing!

[ Voor 200% gewijzigd door Pedr0 op 16-02-2012 08:52 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Mmm... zou beta patch 13 de grote Skills/Rune system patch zijn?

• Yola
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-04 12:06
als je nog een plaatsje hebt leeghoofd, zou ik ook wel eens een avondje willen spelen.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Quicky schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:30:
Mmm... zou beta patch 13 de grote Skills/Rune system patch zijn?
Meestal wordt bij kleine patches niet alles gewiped. Het zou dus zomaar DE patch kunnen zijn. I.i.g zitten er grote updates in waardoor iedereen weer aan het levelen moet _/-\o_

Diablo 3 Profiel

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Facebook van D3 is echt komisch.

Ze wensen iedereen een fijne valentijn en vervolgens begint iedereen te mopperen dat die game nou eens uit moet komen en dat ze aan het werk moeten _O-

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mad-Matt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:33:
Facebook van D3 is echt komisch.

Ze wensen iedereen een fijne valentijn en vervolgens begint iedereen te mopperen dat die game nou eens uit moet komen en dat ze aan het werk moeten _O-
Facebook van D3 is idd leuk, de kindertjes die geen geduld hebben begint zo langzamerhand een beetje vervelend te worden... je zou toch verwachten dat de volwassen rotten van Diablo 2 wel wat meer geduld hebben?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Volgens mij zijn alle Diablo fans inmiddels wel volwassen hoor, dus ik denk dat de meesten het willen spelen voordat hun ogen en motoriek dusdanig achteruit gaat dat ze het niet meer kunnen spelen. ;)
Leeghoofd21 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:23:
Momenteel speelt Kid Jansen. dus tot morgen avond 20.00 is het in ieder geval bezet. Daarna zal hij/zij het aan de volgende geven die zich aanbied. in dit geval Jenno
Ik zou ook best een dagje willen testen, om te kijken hoe het draait op mijn Air (misschien is die hele nieuwe computer wel niet nodig..).

Maar 20:00 is een redelijke kuttijd om over te pasen, aangezien ik alleen in de avonden kan spelen. Dan kan ik hem net patchen ongeveer :P

Tenzij je nog een plekje hebt in het weekend O-) (toevallig is mijn vriendin in het buitenland, dus tijd zat dan)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 16-02-2012 10:26 ]

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik ben om 18:30 wel uitgespeeld, want daarna moet ik rugbytraining geven.

EDIT: client downloaden en installeren heb je overigens geen login gegevens voor nodig, dus dat kan je nu ook al doen: beta client link.

[ Voor 62% gewijzigd door Kid Jansen op 16-02-2012 10:49 ]

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

Kid Jansen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:28:

EDIT: client downloaden en installeren heb je overigens geen login gegevens voor nodig, dus dat kan je nu ook al doen: http://www.2shared.com/fi...-III-Beta-enUS-Setup.html.
die puntjes in het midden verpesten de link...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Kid Jansen
  • Niet online
fixed
Kid Jansen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:28:

EDIT: client downloaden en installeren heb je overigens geen login gegevens voor nodig, dus dat kan je nu ook al doen: beta client link.
Ah thanks, dat kan ik al wel voorbereiden dan :)

Anyway, wil wel op het lijstje dan!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik zie dat mijn DM doos alweer 10+ aanmeldingen heeft.als Kid Jansen klaar is mag van mij Jenno.
ik zal morgen even weer een nieuwe lijst maken. Echter zeg ik er wel bij dat zodra de nieuwe beta patch uit is , ik zelf even weer ga spelen 1-2 dagen :)

HANDTEKENING!!!

Verwijderd

Misschien dat dit gezien word als spam, maar ach dat risico loop ik dan maar:

De Diablo3NL facebook gaat bij 500 likes een Diablo3 key verloten! (retail, niet beta) en mocht het zelfs tot de 1000 likes oplopen dan zal ik zorgen voor een Collectors Edition voor de gelukkige winnaar !

klik

Uiteraard kan je dr ook gewoon chillen voor updates en andere (diablo gerelateerde) random zooi

• Dakreal
Volgens mij mag je idd geen reclame maken voor je site, hoe dan ook ;-) 'Like' gratis iesch altijd beter!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
He wat jammer nou dat het een retail key wordt, en geen beta :P heb meer aan de retail naderhand, maar de beta is op dit moment belangrijker :D

Verwijderd

Iemand dit al gezien?

https://twitter.com/#!/Bashiok/status/169998755679047681

Ik hoop niet dat ze hier beta patch 13 mee bedoelen. (verwacht ik niet trouwens :) )

Edit: Oh zie nu dat de tweet van de 12e is. Nevermind :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 12:18 ]

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

denk dat patch 13 meer zal brengen dan dat ze hebben meegegeven.

FL / HON /

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05 19:37

Da_RoNiN

Oclama?

Dag leeghoofd,

Mocht het nog mogelijk zijn wil deze 'old timer' ook graag een verzoek doen tot spelen.

Kenners weten waarom

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
psychoclown schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:04:
[...]

Tenzij je met vrienden / tweakers speelt dus kortom met meerdere personen spelen is wel degelijk leuker :)

[...]

Inderdaad en ik zal vast niet alleen zijn als ik vraag of er nog mensen van de oude D2 garde met me willen spelen ;)
Bitch ll be present :)

• Bulls
Ik wil best een tweakers friendlist opstellen wanneer D3 uit komt, zo is er vast altijd wel iemand om mee samen te skillen. Maar de eerste playthrough ga ik toch echt solo doen.

Verwijderd

Ik heb een sterk vermoeden dat de incoming patch wel degelijk de Skills&Rune patch is. Al eerder heeft een blue post bevestigd dat ze proberen Patch 13 voor het weekend te implementeren, en de tweet van Bashiok eerder deze week belooft vast hetzelfde. Of meer natuurlijk, maar laten we niet over de top gaan.

Hoe dan ook, er is ook al aangegeven dat de volgende patch de Skills & Rune patch is (begin deze week ergens). Zou dus goed kunnen dat we een mooie hoeveelheid info krijgen voor het weekend. Ik ben erg benieuwd naar de re-vamp die gedaan is. Niemand heeft enig idee wat ze gedaan hebben met het systeem! :)

Edit: Lees vooral even de OP/TS. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062847576#3

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 15:04 ]

Verwijderd

Nice... Als het runesysteem van het weekend wordt geïmplementeerd, zijn ze inderdaad een heel eind op weg met Diablo 3. Naar mijn weten was het runesysteem een van de moeilijkste en lastigste obstakels in het spel.

Ik heb een beetje het idee dat Blizzard:
  • De itemstats van de items op de website
  • Het runesysteem implementeren in de Beta
  • Hardcore mode vanaf het begin en in de Beta
  • Releasedatum
  • Extra playthrough ná de SK in de Beta
bekend gaat maken.

Doorgestreept is meer een '0,01% kans... dat het gaat gebeuren...'

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik ga denk ik eerst de campaign op solo uitspelen zodat ik op mijn gemak van het spel kan genieten. Daarna ga ik wel met andere mensen spelen. Lijkt me leuk om met wat mede tweakers te gamen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:30:
Nice... Als het runesysteem van het weekend wordt geïmplementeerd, zijn ze inderdaad een heel eind op weg met Diablo 3. Naar mijn weten was het runesysteem een van de moeilijkste en lastigste obstakels in het spel.

Ik heb een beetje het idee dat Blizzard:
  • De itemstats van de items op de website
  • Het runesysteem implementeren in de Beta
  • Hardcore mode vanaf het begin en in de Beta
  • Releasedatum
  • Extra playthrough ná de SK in de Beta
bekend gaat maken.

Doorgestreept is meer een '0,01% kans... dat het gaat gebeuren...'
Ik had nog niet eens meer gedacht aan de itemization info die we nog moeten krijgen. Dat zou goed bij de patch passen inderdaad, en geeft ons natuurlijk weer wat leuks om de te lezen.

Verder heeft Blizzard wel al bevestigt dat de beta niet verder speelbaar zal zijn dan de SK encounter. Dus dat is inderdaad wel een erg magere 0.01% kans :P Een Releasedatum is ook unlikely, maar zit natuurlijk wel eraan te komen als dit de Rune and Skills patch is, want dat is inderdaad een van de grotere obstakels op weg naar release.

We zullen het morgen in de loop van de avond zien verwacht ik, want dan zal de patch doorgevoerd worden, of juist worden uitgesteld tot maandag of zo.

Verwijderd

CaVeFiSh schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:51:
Ik ga denk ik eerst de campaign op solo uitspelen zodat ik op mijn gemak van het spel kan genieten. Daarna ga ik wel met andere mensen spelen. Lijkt me leuk om met wat mede tweakers te gamen.
Ik heb in D2 eigenlijk altijd veel solo of met randoms gedaan. Soms met vrienden, maar ga me ook eens mengen tussen de tweakers denk ik. :)

De aankondiging van Bashiok lijkt mij trouwens inderdaad niet puur over een content patch te gaan voor beta. Als je het zo op twitter zet, is de kans groter dat er mensen zijn die het lezen die niet in de beta zitten, dan wel in de beta.

• Kid Jansen
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:07:
Ik had nog niet eens meer gedacht aan de itemization info die we nog moeten krijgen. Dat zou goed bij de patch passen inderdaad, en geeft ons natuurlijk weer wat leuks om de lezen.
Ik hoop zelf meer op meer info over The World in de Game Guide. Hoewel meer info over de Legendary en Set items natuurlijk ook leuk is.

Verwijderd

• Bulls
Bedankt voor de link! Heb me op verschillende plaatsen ingeschreven, nu maar hopen :)
Heb al 1 dagje kunnen spelen maar dat smaakte gewoon naar meer!
Ookal is de Beta maar kort het is in elk geval leuk om te doen.

• Leeghoofd21
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Hierbij de 2e lichting :)

Het is de bedoeling dat je zelf rond 19.45 op de desbetreffende avond de user en pass doorgeeft.

Arunia 16-02
Gryn 17-02
Dakreal 18-02
Quicky 19-02
Vikasha 20-02
Terribleweak 21-02
Jenno 22-02
Bernd 23-02
Da_RoNiN 24-02
Righthere 25-02
Tjukkie 26-02
yola 27-02
tboheeren 28-02
Byteme72 29-02
Nadser 1-3
Pensmaster-b 2-3
iribuya 3-03

Verder mag je overal mee spelen en doen wat je wilt.
Het liefst nadat je klaar bent je complete character te salvagen en daarna te deleten.

Mocht er een nieuwe patch uitkomen dan kan het zijn dat ik tijdelijk de lijst op hold zet om zelf te kunnen spelen. eerlijk is eerlijk , ik ben en blijf Diablo-fan :)

PS1: ik neem geen nieuwe aanmeldingen meer aan op het moment.

[ Voor 11% gewijzigd door Leeghoofd21 op 20-02-2012 10:23 ]

HANDTEKENING!!!

Verwijderd

http://blizzplanet.com/fo...=1394&viewfull=1#post1394

HelloWorld = ik.

Mooie actie verder van Blizzard. Hopen dat één van ons een beta kan bemachtigen. Iig zal ik mijn beta wel met anderen willen delen, no problem. O+

Ps: Quote van Bashiok omtrent de Betakey give away.
It's just NA sites today. EU will be ready to go in the very near future

Lijkt me een goed idee om dan America in je profiel te zetten ipv europe ;)

ps 2: Op gamespy lees ik het volgende over Inferno difficulty:
In fact, it will be so challenging on the "Inferno" difficulty setting, that some bosses will take about an hour to defeat, even with multiple players bashing in their skulls at the same time.

Hmmm... één uur voor één boss.. :/ :/ Dat is wel extreem als je dat vergelijkt met Baal die je in minder dan één minuut neer kunt krijgen op Hell.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 21:31 ]

Verwijderd

Inderdaad zeer attent van Blizzard. Ik ben al druk bezig met spammen (constructive posts!). Deed dat wel al op 2 van de sites :P

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:50
Misschien binnenkort ook een Tweakers Beta Key Contest, 1000 keys ;)

Diablofans Diablo 3 Beta Key Contest! 450 Keys to win!

In ieder geval een goed teken dat fansites grote aantallen keys aan het verloten zijn :D

• Pedr0
Binnenkort zijn de EU sites aan de beurt. Ik hoop idd dat tweakers.net ook wat keys mag weggeven!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:51:
http://blizzplanet.com/fo...=1394&viewfull=1#post1394

HelloWorld = ik.

Mooie actie verder van Blizzard. Hopen dat één van ons een beta kan bemachtigen. Iig zal ik mijn beta wel met anderen willen delen, no problem. O+

Ps: Quote van Bashiok omtrent de Betakey give away.
It's just NA sites today. EU will be ready to go in the very near future

Lijkt me een goed idee om dan America in je profiel te zetten ipv europe ;)

ps 2: Op gamespy lees ik het volgende over Inferno difficulty:
In fact, it will be so challenging on the "Inferno" difficulty setting, that some bosses will take about an hour to defeat, even with multiple players bashing in their skulls at the same time.

Hmmm... één uur voor één boss.. :/ :/ Dat is wel extreem als je dat vergelijkt met Baal die je in minder dan één minuut neer kunt krijgen op Hell.
@dat je het extreem vindt.

Totaal niet mee eens. Ik vind dat het zo hoort. Je bent met een BOSS bezig. Die moet gewoon in principe niet te verslaan zijn, alleen met heel veel moeite. Dat maakt het spel leuk vind ik. Maak je een fout? Dan word je daar genadeloos voor gestraft! Heerlijk! Kan je het niet aan? Blijf je lekker op normal spelen *O*

Ik hoop echt dat ze dat wel implementeren. Je hebt wel gelijk dat het in vergelijking met Diablo 2 extreem is. Maar dat is dan ook heel anders:P

Leven en laten leven!

• Bulls
Een uur boss fight vind ik iets te overdreven, het is geen WoW met een een Elite Boss raid.
Dat het niet binnen een minuut te doen is vind ik ok, neem dan iets er tussen in, zovan 10 minuten.

Ik weet nog dat ik met een Necromancer Diablo probeer te verslaan, met alle summons erheen, ring of fire erover heen voor 1 of 2 keer: trrrrrrsjjjj allemaal dood, kun je weer lijkjes gaan zoeken.

Of met een Barbarian dat je binnen 10 seconden door al je potions heen bent. Op die manier kun je echt geen uur bezig zijn lijkt me.
Pedr0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:48:
Binnenkort zijn de EU sites aan de beurt. Ik hoop idd dat tweakers.net ook wat keys mag weggeven!
Ik hoop dat dit Forum ze dan mag verloten en niet de Front Page.

[ Voor 21% gewijzigd door Bulls op 16-02-2012 21:58 ]

Verwijderd

Ik ben het wel met die redenering eens Stranglem. Wellicht is een uur iets te overdreven inderdaad maar ik zou er met plezier 30 minuten over willen doen. Dat maakt het gewoon zo veel beter als je hem eindelijk dood mept. Het liefst met een stuk of 3/4 dingen en/of abilities wat je moet dodgen/gebruiken etc. :p

Dat is vooral in Diablo belangrijk vind ik, omdat dat juist het vinden van gear stimuleert, waar in Diablo alles om draait. Voordat je dus een Inferno boss wilt tacklen, ga je eerst flink wat uren in je gear moeten steken op de vorige difficulty :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 21:59 ]

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Dat ze een uur over die boss deden was doordat ze steeds dood gingen. ALs ze levend zouden blijven gaat ie natuurlijk een stuk sneller neer , daarmee bedoelde ze dus: beter gear = meer overleven = sneller boss neer ;)

Ik word wel moe van al die twitter contests of post hier en dan krijg je misschien een key contest.. :(

Diablo 3 Profiel

• Bulls
randomice schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 22:47:
Ik word wel moe van al die twitter contests of post hier en dan krijg je misschien een key contest.. :(
Ja al dat gepromoot onder de mensen die toch al 110% zeker zijn dat ze D3 kopen op de dag dat hij uitkomt.
Gooi die keys gewoon over de opt-in en klaar is kees. Lijkt wel alsof ze een slechte game willen aansmeren (Homefront style)

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 16-02-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik het volledig mee eens. Word er ook langzaam ziek van. Echter kunnen we als Europeanen niet veel eraan doen totdat we eindelijk eens een 100k invite wave krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:34:
Daar ben ik het volledig mee eens. Word er ook langzaam ziek van. Echter kunnen we als Europeanen niet veel eraan doen totdat we eindelijk eens een 100k invite wave krijgen :(
Zal je net zien dat die 100k wave hier komt (wat ik hoogst betwijfel omdat de beta servers in US staan en een world wide stresstest niet nodig is als bij release je regional servers hebt) dat het 1 week voor de release is. Wat dan eigenlijk helemaal niet erg is alleen een beetje mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, zou mooi zijn als we ook een aantal patches en veranderingen kunnen meemaken. Niet even een enorme bijna open-beta-achtige stresstest invite wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJCS
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 12:20
Ik lees hier al een tijdje mee en dit word mijn eerste post.
Is er hier iemand die de beta al heeft gespeeld op een late 2008 macbook met de nvidia 9400m, ofwel op bootcamp windows of mac os?
Ik ben op de hoogte van de minimum specification en volgende deze lijst zou het moeten werken,
maar ik ben zeer benieuwd naar ervaringen of het goed speelbaar is op low/medium settings?

[ Voor 11% gewijzigd door DJCS op 17-02-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

weet niet of dit nou de plaats hiervoor is, maar vooruit:

Een 9400M heeft 16 cuda cores en 128bit membw, een mobile refesh van de 6600GT. De minimum systeemeisen zijn een NVIDIA GeForce 7800 GT of ATI Radeon X1950 Pro.

In THWs hierarchy chart staan die 2 niveau's hoger. De 7800 heeft een dubbele fillrate en 1.5x zoveel gflops. Datzelfde geld voor de X1950, welke ook nog eens 48 shader cores heeft. (ondanks dat deze slecht te vergelijken zijn).

Persoonlijk denk ik dat je echt naar Low settings terug zal moeten gaan en waarschijnlijk ook nog onder je native resolutie zal moeten gamen. Low settings in D3 is overigens helemaal geen straf:

YouTube: D3 Low Quality Settings.avi

Het ziet er naar mijn mening namelijk nog erg mooi uit, maar het verklaard ook wel waarom de genoemde kaarten het minimum zijn. Mijn mobile 520MX in een thinclient kan trouwens ook maar amper Starcraft2 draaien op low 1280x1024. En die kaart is gelijkwaardig aan de HD2600 die recommended staat voor Diablo 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik denk dat het nog wel meevalt. Aanbevolen specs zijn 4870 of beter en ik kon het ook op 2560x1440 spelen met alles op high op een FirePro v4800 die ongeveer 2x zo langzaam is als de 4870. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor eisen je stelt aan de framerate, die van mij zijn namelijk niet zo hoog, ik ga altijd voor eye-candy (wat met D3 overigens ook prima kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Kid Jansen schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:11:
Ik denk dat het nog wel meevalt. Aanbevolen specs zijn 4870 of beter en ik kon het ook op 2560x1440 spelen met alles op high op een FirePro v4800 die ongeveer 2x zo langzaam is als de 4870. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor eisen je stelt aan de framerate, die van mij zijn namelijk niet zo hoog, ik ga altijd voor eye-candy (wat met D3 overigens ook prima kan).
Ik ga ook meestal voor eyecandy maar moet wel een schappelijke framarate houden, heeft geen nut om 8xAA en 16xAF te hebben als je een dia show ziet. Maar de screenshots zijn dan wel mooi! 8)7

Meestal op hoge resoluties is 2xAA als genoeg, en 4xAF is normaliter ook genoeg omdat je verder als dat toch niet kan zien, bij isometric view is 2x meestal wel genoeg omdat het buiten het scherm valt.

Tis toch altijd de hoogst mogelijke eyecandy opzoeken met de beste framerates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:23:
[...]

Ik ga ook meestal voor eyecandy maar moet wel een schappelijke framarate houden, heeft geen nut om 8xAA en 16xAF te hebben als je een dia show ziet. Maar de screenshots zijn dan wel mooi! 8)7

Meestal op hoge resoluties is 2xAA als genoeg, en 4xAF is normaliter ook genoeg omdat je verder als dat toch niet kan zien, bij isometric view is 2x meestal wel genoeg omdat het buiten het scherm valt.

Tis toch altijd de hoogst mogelijke eyecandy opzoeken met de beste framerates.
Dat klopt inderdaad, maar met lighting is het wel mooier omdat er een soepeler oppervlak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dakreal schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:00:
[...]

Dat klopt inderdaad, maar met lighting is het wel mooier omdat er een soepeler oppervlak is.
Ik stel het zelf meestal in zodat de overgang van AF net niet binnen het beeld valt, want dat kan gaan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Zoveel keuze heb je helemaal niet in D3 :P

(klikbaar voor full size versie)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QKPVLkT6kFeuiwaGYTy3lnoT/full.jpg

Van wat ik er van had begrepen worden uitgebreidere AA instellingen en DX11 later toegevoegd met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Je kan altijd wat op de videokaart controlpanel forceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie van ene Meozeldian
In the near future, we'll be implementing several changes to the posting limits and fees related to the beta version of the Diablo III auction house. Here's a quick summary of what's in store:

Listing fee is being removed.
Transaction fee is being increased to 1.25 Beta Bucks.
Minimum listing cost is being raised to 1.50 Beta Bucks.
You will be limited to 10 active auctions per auction house.

With the removal of the listing fee, players will no longer need to worry about whether they're going to run out of free listings for the week. In addition, introducing a limit on the number of active auctions means players won't feel as though they should be trying to sell everything they find, potentially flooding the auction house with unwanted items. Under this new system, players will only pay an auction house fee if and when an item actually sells. This has the main advantage of allowing players to try to sell their items risk-free. In addition, because the transaction fee is already baked into the price when an item is listed (as part of the minimum listing cost), it's no longer possible to be in a situation where you don't have enough Battle.net Balance to list an item, forcing you to have to charge up your Balance just to attempt a sale. We think this will be a much cleaner process for selling items and will ultimately lead to a better experience when using the currency-based auction house.

This new active-auction limit will also apply to the gold-based auction house. Because gold can be sold on the currency-based auction house, we need to ensure there are limitations on the gold auction house as well; otherwise, a player might be tempted to sell everything for gold and then sell that gold on the currency-based auction house, which isn't supportive of the kind of thriving item-driven market we're trying to foster. In addition, for the first time in the beta test, we're planning to have both the gold- and currency-based auction houses active at the same time when these changes go live. Of course, one of our main goals in making these changes to the beta is to test how they'll work out, and we look forward to hearing your feedback once you have a chance to try them.
Bron: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3388948891#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt wel positief eigenlijk, het enigste wat ik misschien zou kunnen opmerken is wat iemand op de EU Battle.net forums ook al zei, en dat is dat mensen hierdoor gaan gokken met de prijzen aangezien er door deze veranderingen dus totaal geen risico/verlies meer bestaat met het posten van een auction.

Het argument is dan dat je dit dus kosteloos kunt blijven doen, zolang en zo vaak je maar wilt. Je zit er natuurlijk zelf bij als je hiervoor valt maar dit lijkt me niet prettig, vooral tijdens de opbouw van de economie in Diablo III wat vrij lang zal duren verwacht ik. Uiteindelijk zal het wel een kleine impact hebben, benieuwd wat anderen hiervan vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, normaal gesproken dit weekend het nieuwe skillsysteem en runesysteem. Erg benieuwd hoe ze dat gecombineerd hebben.

Hopelijk is dit de laatste grote verandering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch komt vandaag of morgen.

"To ensure that all systems and changes included in Beta Patch 13 are working properly, we've decided to take some extra time to continue internal testing. As a result, we will not be releasing Beta Patch 13 today. We will, however, be working through the weekend and look forward to delivering the patch on either Saturday or Sunday.

Thank you for your patience! Should any changes to this schedule occur, we'll be sure to provide an update in this thread."

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4063168234?page=9#164

Kan er niet over klagen, het klinkt alsof we toch wel flink wat changes voor de kiezen krijgen. Hopelijk is het de Skills en Rune patch, dat zou erg mooi zijn. De grootste en belangrijkste functie van de game, en ook mooi t.o.v. release natuurlijk want dit is een van de laatste (grote) development issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Ik heb even kunnen spelen. Thanks Leeghoofd.
Had jammer genoeg (mijn probleem uiteraard) weinig tijd. Dus lekker na het werk kunnen spelen voor een uurtje en daarna doorgegeven aan de volgende. (donderdag op vrijdag).

Spel draait aardig op mijn oudere pc. Dit op 1680x1050 met eigenlijk alles hoog behalve AA (uit) en shadows op medium.

Ben t/m de oude kerk gekomen van Tristram. Zag wel iets over Quests tijdens het opstarten wat je kon kiezen, maar heb daar niets aan veranderd.

Ben begonnen met een Sorceres. Tot nu toe werkt dat leuk.
Was nog best redelijk moeilijk om eerlijk te zijn.

Kan niet wachten om te gaan spelen. Mijn vrouw zei ook al dat ik toch al gepreorderred had. Dus dat komt helemaal goed. Denk niet dat het een spel voor haar is ivm grinden voor items. Dus dat wordt dan GW2 spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me inmiddels voor vrijwel alle contests opgegeven. Op hoop van zegen dan maar _/-\o_

Nu nog de patch en ik kan weer even vooruit in de eeuwige wachttijd.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:42:
De patch komt vandaag of morgen.

Kan er niet over klagen, het klinkt alsof we toch wel flink wat changes voor de kiezen krijgen. Hopelijk is het de Skills en Rune patch, dat zou erg mooi zijn. De grootste en belangrijkste functie van de game, en ook mooi t.o.v. release natuurlijk want dit is een van de laatste (grote) development issues.
Volgens Bashiok is het de skill en rune patch want op de vraag per tweet van iemand of de "rune stuff today or tomorrow" verschijnt, antwoord hij met "whenever the patch goes life :) ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Zou er een character wipe komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 14:56
Ja die komt, is al aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Een alles wipe, ook stash gold en artisan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En as we speak gaan de servers down :) Barbarian gespeelt.. en wow :P hoop dat ik morgen nog even kan spelen, tot 6.00 zijn de servers down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Leuk hoor die downtime, zat net in zo'n live stream event stoppen ze er mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Bah net een +3-4 damage amulet gekocht aan 200 betabucks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ward Vr schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:53:
Bah net een +3-4 damage amulet gekocht aan 200 betabucks :(
1 troost beta bucks worden gereset, dus die gast van wie je het gekocht hebt heeft ook niets _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk morgenvroeg de patchnotes en alle informatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Jay Wilson: Last August we held a Diablo III press tour, and it was with a small group of fansites that I first revealed significant changes were still in store for the rune system. Since then, we’ve been hard at work on the rune and skill systems, and today we’d like to share details on the changes you’ll see in Beta patch 13. We’re confident that these changes will make Diablo III a better game, and to help illustrate why, I'll start with a high-level explanation of our goals for these systems as well as the feedback we were responding to in making these changes.

I'll start with the skill system. Our high-level goal with this system has always been to give players a great degree of power to customize their characters. We believe we accomplished that early on by abolishing skill trees and moving toward an open-ended system where skills, rune variants, and passives are chosen at-will by the player in a flexible customization system.

That goal and the system have been great successes, but the amount of customization we have available doesn’t mean anything if it’s not useful in combat situations. Combat depth is another one of our goals; Diablo III is designed to be a modern action game, built on the mantra of “easy to learn, difficult to master.” What that means for the player is picking a set of skills and abilities that work together, and then executing them in ways that lead to success: the wholesale slaughter of the demonic invasion. With that combat-depth goal in mind, we’ve been internally categorizing the skills since the inception of the system. Many of you could probably identify what these categories were if we asked, and some players have even mapped out what they are fairly accurately.

For every class we essentially created three common types of abilities, and then a handful of class-specific ability types. All classes have skills that fit into categories we call Primary Attack, Secondary Attack, and Defensive. Primary Attack skills are frequently used abilities that typically generate resources. Secondary Attacks are more powerful attacks that are limited in use through resource cost or cooldown. Defensive abilities are used to escape or control the flow of combat. Beyond that, classes have unique categories, like armor spells for the wizard or mantras for the monk. We used this methodology to help us design the classes and their skills, but we weren’t exposing this to the player despite the fact that these categories would give the player, like they did our own team, a better understanding of how the classes work.

One of our other goals is to ensure our game controls and interfaces are easy to use so that players spend their time trying to master game mechanics rather than fighting an interface. Giving players complete freedom to choose “anything” with no direction as to how our systems are intended to work was a failure in our design. There was also a detached relationship between the bottom-bar UI and the skill system. We have six skill slots, and six spots to put skills, but the two interfaces didn't really interact, and stocking abilities in your interface felt awkward.

To fix these issues, we focused on two core changes: (1) exposing the skill design intent by categorizing the skills and (2) linking skill selection directly to the bottom-bar UI to make assigning skills a clearer process. When viewing the skill screen, you’ll be presented with your six skill selection slots; each of these correspond directly to your bottom bar, and each will provide a specific list of skills from which to choose. By providing a clear-cut guide on how to best maximize your build potential, we hope to cover that “easy to learn” half of the mantra.

http://us.media3.battle.n...TN9F8VKO1329351777133.jpg

You may already be fuming because you’re a “difficult to master” type of person, but before you run to the forums, we have you covered. In the Gameplay options, we’ve added an ‘Elective Mode’ for the skill system. With this checkbox ticked you’ll be able to place any skill in any skill slot, as freely as you could before. The Elective Mode option is available at any time with no requirements or need to unlock it. We hope the new, more guided interface will give you an in-game heads up as to the intent of each skill -- and maybe even be the way you play through the game in Normal -- but if you eventually have a build that simply can’t be accomplished the way we’ve laid things out, you’re free to pop on Elective Mode and take the skills you want.

Afbeeldingslocatie: http://us.media5.battle.net/cms/gallery/BHZB2TGDFZI21329356013447.jpg

While the skill system is largely unchanged save for some UI improvements and the helpful new (but optional) skill categories, we’ve been working to make some rather intense changes to the runestone system. Before we get too far, it’s probably best to clarify our terms: First, they’re now called skill runes, and they’re called skill runes because they’re no longer a physical item, but built directly into the skill system. Let’s back up, though, and go through some of the problems we were encountering and how this final design is intended to resolve those issues.

Our goal with the rune system has always been to provide additional character customization by allowing players to augment or completely alter their skills in new and significant ways. Originally, we tied this in to the itemization system because it felt like a good fit, as Diablo is all about the item drops. But with around 120 base skills, that meant there were around 600 rune variants; on top of that, each variant had five quality levels each, meaning ultimately there would be something like 3,000 different runes in the game… and we knew we were heading toward a problem.

Diablo is certainly about the items, but later in the game, having to juggle all of those various runes was not only un-fun, it was a serious and tedious inventory problem. We went through a number of different iterations, some of which we fully implemented and tested, to try to solve these fundamental issues while still keeping the customization intact. Ultimately we developed, implemented, and have been playing and testing a new system which we’re confident hits all of the desired mechanics and solves all of the related issues – and that’s what I’m going to talk about today and what you’ll see in Beta patch 13.

Afbeeldingslocatie: http://us.media5.battle.net/cms/gallery/9X42W6CEOJF61329356021057.jpg

With the new skill rune system, you’ll be unlocking new skills as you level up just like you always have… but in addition you’ll also be unlocking skill runes. Now, when you open the skill window, you’ll choose which skills you want in which slots, the skill rune variants you’d like, and your passives. All of this is done directly through the UI, and all of the options from the skill, skill rune, and passive systems are unlocked through character leveling progression, leading to a cleaner overall integration of these systems. Just as we set different skills to unlock at specific levels, skill rune choices unlock at different levels as well.

Another thing we strive for in our games is “concentrated coolness,” and while rune quality levels made sense when we were attempting to itemize them throughout the game, they make far less sense as runes are unlocked through the UI. We didn’t want to get back into a situation where you’re clicking a button to pump points into skills. It’s far more concentrated (and cool) when your rune choices have a single and powerful benefit to your skill choice. The new skill rune system does not have ranks, and we’ve instead made each around the equivalent to what the rank 4 or 5 rune was previously. One click, you make your rune choice, and you get an explosive benefit to that skill. That feels a lot cooler.

Runes have been by far the biggest design hurdle we’ve had in the game, and as you know we’ve been continually iterating on them. We fully expect that some of you will be disappointed that runes won’t be part of the itemization system. Internally, it took us a long time to let go of that notion too and stop trying to force them into being items, and instead embrace the intent of the system. Integrating runes with the skill system directly gave us a bunch of great benefits, and even without runes we’re launching with more item types than Diablo II had. We knew we were making the right choice by letting go of runes as items and focusing on the core objective of the system: to customize your skills in awesome ways.

Before I wrap up, I did want to cover that one of the added benefits of the new system is that you’ll be unlocking something every level all the way up to the level cap (60). Now, with each level you’ll unlock at least one new skill or rune, and in most cases you’ll be unlocking three or four. The most immediately exciting part of that system is that skill runes begin unlocking at level 6, which means that players in the beta test will finally be able to play around with some rune variants.

Afbeeldingslocatie: http://us.media5.battle.net/cms/gallery/33W72B96T0ZZ1329356028663.jpg

Phew. Well, there you have it -- the new skill and rune systems! We strongly believe that these changes are going to make for a better Diablo III, and we’re looking forward to you trying it out in patch 13, which should be live any minute now (if it isn’t already). As always, we’d love to hear your feedback on your experiences with these changes. To help center the conversation on these changes to a single location, we’re going to lock comments on this blog and encourage you to post in a thread we’re specifically making to discuss this: Skill and Rune Changes Discussion.

Thanks for reading.
Jay Wilson is Game Director for Diablo III and won first place in the team’s chili cook-off competition. Recipe available upon request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Diablo 3 BETA Patch 13 Official Notes kan je hier vinden: http://diablo.incgamers.c...a-patch-13-official-notes

Het is namelijk een erg lange lijst! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik mis mijn krant op zondag niet met die patchnotes en de lap tekst van Jay Wilson.
Mijn eerste indruk is dat het er goed uitziet, je hebt nu door dat runesysteem ook na level 30 wat om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd naar de eerste beta ervaringen van deze patch omdat nu ook dat nieuwe runesysteem getest kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er goed uit en toch vind ik het onwijs jammer dat skill runes niet meer tot de itemization behoren.
Snap nog steeds niet waarom ze op een gegeven moment van de universele runestones afgestapt zijn en per skill zijn gaan kijken. Het zal vast wel weer vlot werken maar iets unlocken en aanvinken vind ik minder leuk dan ervoor te moeten zoeken of traden.. denkt de massa natuurlijk anders over.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
But with around 120 base skills, that meant there were around 600 rune variants; on top of that, each variant had five quality levels each, meaning ultimately there would be something like 3,000 different runes in the game.. and we knew we were heading toward a problem.

Dit is onzin, er waren toch 5 verschillende runes en 5 quality levels? Dat zijn maar 25 totaal... De runes hadden wel allemaal verschillende uitwerking per skill maar dat veranderd de rune toch niet? De rode rune voor de ene skill is anders dan voor een andere skill alleen het blijft dezelfde rune.

Ik nam ook aan dat je de skill uitwerking ook niet in de rune vast legde.

Dat getal 3000 vind ik een beetje bangmakerij.

Het was vast ook niet zo dat je een Onslaught rune vond of een Thunderstrike rune, je vond gewoon een alabaster rune die je kon gebruiken in een skill die je wil.

Maar al met al vind ik de verandering wel goed, zolang je maar de runes in een interval unlocked dat de skill unlocked word, en dat je dus voor de laatste rune voor de level 30 skills veel hogere level moet zijn dan een laatste rune voor een level 5 skill. Maar ik denk dat dat ook de bedoeling was.

Ook lijkt me het logisch dat wredere rune uitwerkingen een latere rune unlock is dan een wat simpelere.

[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 19-02-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij bedoelt denk ik ook niet 3000 runes, maar 3000 rune effects. 120*5*5=3000. Dus die moesten ze allemaal gaan defineren en visualiseren.. En dat is best veel werk :P

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 19-02-2012 10:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze wilden op een gegeven moment een unidentified skill rune en skill gebonden skill runes dus dat zou wel 3k maken maar daarom ook mijn post hierboven.. snap niet waarom ze dat uberhaupt wilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
psychoclown schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:39:
Het ziet er goed uit en toch vind ik het onwijs jammer dat skill runes niet meer tot de itemization behoren.
Snap nog steeds niet waarom ze op een gegeven moment van de universele runestones afgestapt zijn en per skill zijn gaan kijken. Het zal vast wel weer vlot werken maar iets unlocken en aanvinken vind ik minder leuk dan ervoor te moeten zoeken of traden.. denkt de massa natuurlijk anders over.
Ik doe ff een gokje, maar zou het niet kunnen dat men met dit systeem ook het dupen wilt voorkomen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een ander voordeel imo is dat ook casual spelers de mogelijkheid krijgen om gave skills te krijgen. Die hoeven niet eerst 200 jaar te sparen voordat ze een tier 5 skill rune kunnen kopen. Zo kun je ook solo best nog wel wat uitrichten :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jammer, had gehoopt nog even te kunnen spelen vandaag, maar volgens mij heeft Leeghoofd zijn account weer in gebruik :) Volgende in de lijst, hou daar dus even rekening mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Rune change:
If it presents a problem, dumb it down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:56:
Hij bedoelt denk ik ook niet 3000 runes, maar 3000 rune effects. 120*5*5=3000. Dus die moesten ze allemaal gaan defineren en visualiseren.. En dat is best veel werk :P
Uiteindelijk zijn al die uitwerkingen er nog steeds, er zijn per skill 5 verschillende en per tier werden ze alleen maar beter in stats, maar de uitwerking veranderde niet.

En als al die skill uitwerkingen nog niet klaar waren dan kunnen we 2012 release ook wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik ga morgen gebruik maken van mijn account weer.
Vandaag is carnaval dus ik gok dat ik dan weinig meekrijg van D3 ;)

PS:Gisteravond al sneaky even gebruikt en het beviel goeeeed :D

[ Voor 22% gewijzigd door Leeghoofd21 op 20-02-2012 10:26 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hehe, D3 above Carnaval any day! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:01:
Een ander voordeel imo is dat ook casual spelers de mogelijkheid krijgen om gave skills te krijgen. Die hoeven niet eerst 200 jaar te sparen voordat ze een tier 5 skill rune kunnen kopen. Zo kun je ook solo best nog wel wat uitrichten :)
Dat zal de voornaamste reden zijn geweest denk ik. Uiteindelijk bleek het een chaos te worden met de grote hoeveelheid runestones, ook in je inventory. Daarnaast werd je, voor gewoon je skills nota bene, praktisch afhankelijk van de AH.

Dat zal ook de reden geweest zijn voor het blanke runestone experiment, wat ook niet meer was dan een soort lapmiddel en niet echt een oplossing.

Ik vind het wel een goede wijziging. Skills afhankelijk maken van itemization heb ik altijd een aparte beslissing gevonden eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:58:
[...]

Ik doe ff een gokje, maar zou het niet kunnen dat men met dit systeem ook het dupen wilt voorkomen?
Mag toch hopen dat ze nu de boel beter hebben dichtgetimmerd.. dan doet dupen er niet meer toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Toch ben ik van mening dat Item runes beste waren zoals je ze op de skill planner kan kiezen, gewoon de 5 kleuren en de verschillende tier, maak ze stackable en je hebt maar 25 slots stash nodig.

De uitwerking is per skill gewoon allemaal anders, maar de rune blijft wat hij is.

Ik snap ook niet dat ze dat niet gebruikt hebben.

Edit:

Ohja ze wilden een random suffix hebben op de runes, dat heeft het de nek om gedraaid.

(had ook wel gekund als je hem ging "equipen" maarja dan ga je weer unequipen om de beste stats te rollen, dus hadden ze beter de hele suffix kunnen schrappen.)

Edit2:

Nu maar hopen dat ze wel nearing completion zijn, en dat deze patch en rune system al redelijk final en getest is intern, want anders kunnen we nog een half jaar wachten.

[ Voor 40% gewijzigd door Bulls op 19-02-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Leeghoofd21 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:29:
Ik ga morgen gebruik maken van mijn account weer.
Vandaag is carnaval dus ik gok dat ik dan weinig meekrijg van D3 ;)
Zou ik vandaag nog even mogen spelen dan?(zie lijstje) :P het wachtwoord is nu gewijzigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:34:

Nu maar hopen dat ze wel nearing completion zijn, en dat deze patch en rune system al redelijk final en getest is intern, want anders kunnen we nog een half jaar wachten.
Jay:
Let’s back up, though, and go through some of the problems we were encountering and how this final design is intended to resolve those issues.
Stemt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*facepalm* Bart Smit foldertje geeft aan dat de release van Diablo 3 op 19 April gaat plaatsvinden. Waarom blijven retailers constant speculeren. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
psychoclown schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:33:
[...]

Mag toch hopen dat ze nu de boel beter hebben dichtgetimmerd.. dan doet dupen er niet meer toe :)
Blizzard zal uiteraard de boel beter beveiligen, maar door de basisredenen voor het dupen weg te nemen vermijden ze ook dat ze later represief moeten optreden en weer allerlei maatregelen moet gaan bedenken om de economie op te lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:50:
*facepalm* Bart Smit foldertje geeft aan dat de release van Diablo 3 op 19 April gaat plaatsvinden. Waarom blijven retailers constant speculeren. *zucht*
Waar maak je je druk om? Er is nog geen release bekend, dus die getallen zijn fictief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:57:
[...]

Blizzard zal uiteraard de boel beter beveiligen, maar door de basisredenen voor het dupen weg te nemen vermijden ze ook dat ze later represief moeten optreden en weer allerlei maatregelen moet gaan bedenken om de economie op te lappen.
Dan doe je net alsof runestones het enige zijn dat de moeite waard is om te dupen..

Gameplay veranderen om beveiligingsissues is natuurlijk nogal een raar besluit en dat lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk dat dat er iets mee te maken heeft. Naast het feit dat het helemaal niks verandert op dat vlak.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bosmonster schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:09:
[...]

Dan doe je net alsof runestones het enige zijn dat de moeite waard is om te dupen..
Eén van meerdere opties uiteraard. Toen ik daarstraks het artikel ivm de wijzigenen aan het rune systeem las dacht ik direct: hehe, een mogelijk SoJ/Zod rune debacle minder :)
Gameplay veranderen om beveiligingsissues is natuurlijk nogal een raar besluit en dat lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk dat dat er iets mee te maken heeft. Naast het feit dat het helemaal niks verandert op dat vlak.
Ik denk dat Blizzard er veel aan gelegen is om een zo robuust en toegankelijk mogelijk economisch model te hebben, zodanig dat ze zo weinig mogelijk politie moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat snap ik, maar gameplay aanpassen is daar natuurlijk niet de oplossing voor. Da's ongeveer hetzelfde als zeggen "hey onze Formule 1 auto is te langzaam, laten we wat bochten uit het circuit halen".

Daarnaast is duping sowieso een probleem als dat optreedt, ongeacht runestones. Maar verwacht dat ze daar genoeg maatregelen tegen hebben genomen (o.a. dat de game zich volledig op de server afspeelt). Betwijfel of Blizzard de spelervaring/gameplay gaat laten beinvloeden door dit soort dingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Maar nu de runes eruit zijn word het wel wat minder leuk voor itemzoeken.
In de oude versie had je tenminste altijd nog wat runes na een zoektocht, nu is dat dadelijk 100 runs niets nuttigs gevonden

* heuveltje heeft d2 mephi flashbacks.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
heuveltje schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:04:
Maar nu de runes eruit zijn word het wel wat minder leuk voor itemzoeken.
In de oude versie had je tenminste altijd nog wat runes na een zoektocht, nu is dat dadelijk 100 runs niets nuttigs gevonden

* heuveltje heeft d2 mephi flashbacks.
Zonder LOD was er ook genoeg te item hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:39:
Dat snap ik, maar gameplay aanpassen is daar natuurlijk niet de oplossing voor. Da's ongeveer hetzelfde als zeggen "hey onze Formule 1 auto is te langzaam, laten we wat bochten uit het circuit halen".
Dan kun je beter het rechte stuk inkorten :)

Het wordt nu dus voor iedereen mogelijk om de runes te krijgen, op deze manier wordt vooral de gear erg belangrijk met bijbehorende gems. Hopelijk compenseren ze het zoeken naar de runes dan met speciale gems die vanaf lvl60 bruikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Gems hebben geen lvl reqs, je kan dus ook low lvl characters heel makkelijk twinken met je high lvl characters.

EDIT: ik heb weliswaar geen account om op te spelen, maar ik dacht ik patch D3 toch alvast, kijken of ik al verschillen kan zien in het loginscherm. Nou zag ik dat je daar ook al bij de video-instellingen kan en ik zag dat daar twee sliders waren toegevoegd:

Max Foreground FPS en Max Background FPS

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eNYUeCi4rJ3DnSOl2F6bnUTo/full.jpg

Blijkbaar willen ze de performance van de voorgrond verbeteren door de framerate daarvan te scheiden van die van de achtergrond.

[ Voor 65% gewijzigd door Kid Jansen op 19-02-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:16

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Vergeet niet dat WoW geen dupes kent, dus dat zal bij D3 niet anders zijn.
Bij D2 stond de servercode nog in de client vanwege de offline singleplayer waardoor men kon gaan snuffelen en (veel sneller) exploits kon vinden. Dat is nu al niet mogelijk, en ze zullen vast nog wat dingen bedacht hebben om dupes te voorkomen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Ach, er zijn al minstens 3 verschillende dupe methoden gevonden gedurende de D3 beta. En dat met een erg gelimiteerde playerbase. Er zal vast wel OOIT een gamebrekende bug gevonden worden in de release versie net als in alle andere games ooit. Het voordeel van Diablo 3 is dat met de RMAH Blizzard baat heeft bij een goed functionerende economie en er dus actief voor zal zorgen dat deze methoden zo snel mogelijk gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even alle informatie gelezen met m'n bak koffie.

Wat de Runes betreft, was mijn eerste impressie ook: ik zou liever met fysieke Runes werken. Het is echter zo dat je met dit systeem precies dezelfde customization hebt, met als voordeel dat je elk level minstens 1 nieuwe Skill Rune krijgt helemaal tot aan de level cap. Ik denk dat de voornaamste reden achter deze verandering de Casual community is, en niet item duping (wat ik trouwens totaal niet verwacht ondanks de huidige issues). De laatste 2-3 ranks van Runes zouden erg duur zijn en dus moeilijk voor casual gamers te bemachtigen, vooral de eerste tijd na launch. En natuurlijk alleen te vinden in Inferno, waar je (naar verwachting) veel tijd voor moet steken in je gear om daar überhaupt overeind te blijven. Daarnaast misschien ook de hoeveelheid Runes die je zou moeten verzamelen/opbergen, wat misschien toch wat te lang duurde en te veel problemen met zich mee bracht.

Als groot liefhebber van trading/hoarding/itemization is het van de ene kant jammer dat het niet meer om items gaat. Elk level wat nieuws unlocken vs de verheuging op een rune-drop (en traden hiervan) klinkt toch wat raar in eerste instantie omdat die excitement toch een enorm deel deel moet uitmaken van Diablo 3 (denk aan Identifying etc, waarvan ik de wijziging trouwens bagger vind), maar dit systeem is stukken beter voor casual gamers. Nu geeft het je dan wel weer iets om naartoe te werken elk level - en laten we niet vergeten dat je met het vorige Skill systeem met level 30 al alle skills had geünlockt.

De skill changes had ik niet echt verwacht. De integratie van skills richting je action bar, wat er eerst niet was, was eigenlijk niet echt een probleem in mijn ogen. Daarbij zal ik waarschijnlijk toch de nieuwe optie gebruiken om dit alsnog zelf te doen. Echt klasse dat ze die optie hebben gemaakt overigens, Blizzard weet precies wat voor een verschil er in de crowd zit.

Ik heb in de patch-notes nog wat interessante changes gezien waar nog niet naar gekeken is hier. Hier zijn er 2 die mij opvielen: New item affixes have been added!
Chance on hit to:
Fear, Stun, Freeze, Immobilize, Chill, Blind, Slow, Knockback.
Hier ben ik echt enorm blij mee. Dat gaat zo ontzettend veel itemization opties bieden, het is gewoon ziek. Er zijn zoveel situaties waar deze stats bruikbaar kunnen zijn. Ik zal zeker een mooi setje gear met een of meerdere van deze stats hebben voor moeilijk plekjes, vooral in HC is dit belangrijk natuurlijk. Ik verwacht van Blizzard flink wat verschillende situaties qua boss-fights en mobs, en deze stats zullen in veel situaties handig zijn. Dus meer items en gear om te bouwen voor specifieke encounters. Heerlijk :)

Ook hebben ze de gold cost van Artisan lvling met 50% omlaag gehaald in totaal. Dat is flink wat aangezien het eerst (volgens mij) rond de 300k kostte om een Artisan naar het hoogste level te skillen. Zou er liever langer over doen zelf moet ik zeggen..

Ben wel tevreden met deze veranderingen over het algemeen. Nu alleen nog een beta key bemachtigen in een van de contests... O-)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.